Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα να ρωτήσω το υπόλοιπο μου έληξε στις 30/12/19, τώρα δεν έχω χρήματα μέσα μέχρι πότε θα είναι η καρτα ενεργή;

Δεν θέλω να κάνω ανανέωση άμεσα το περιθώριο έχω πριν κλείσει ο αριθμός;

Ευχαριστώ

 

Υποτίθεται ότι σε 3 μήνες από την τελευταία ανανέωση θα έχεις φραγή εισερχομένων, όμως έχει παρατηρηθεί οτι η Κιού αφήνει να δέχεται ο αριθμός κλήσεις μεχρι το 12μηνο από την τελευταία ανανέωση. Μερικοί λένε 13 μήνες. Εγώ στη θεση σου θα εκανα μια κληση στον αριθμό μετά απο 3μισι μήνες για σιγουριά οτι δεν έχει φραγή.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα να ρωτήσω το υπόλοιπο μου έληξε στις 30/12/19, τώρα δεν έχω χρήματα μέσα μέχρι πότε θα είναι η καρτα ενεργή;

Δεν θέλω να κάνω ανανέωση άμεσα το περιθώριο έχω πριν κλείσει ο αριθμός;

Ευχαριστώ

 

Ακομα και να περασει το 12μηνο δε χανεις τον αριθμο σου. Πηγαινεις σε ενα κατάστημα, ζητάς ενεργοποίηση του αριθμου και σου δίνουν δωρεαν καινουργια σιμ.

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα σε διαστημα 6 μηνων απο τη ληξη,οχι οποτε να'ναι.
Link to comment
Share on other sites

Η δική μου περίπτωση ήταν κατάργηση του αριθμού και όχι φορητότητα γιατί ήταν δεύτερο νούμερο και δεν με ενδιέφερε. Εως τωρα δεν έχω διαβάσει να δοκίμασε κάποιος επιστροφή χρημάτων και φορητότητα σε άλλη εταιρία και να έχει ολοκληρωθεί η υπόθεση.

 

Ναι αυτό είχα και γώ υπόψιν απλώς ρώτησα μήπως έχει αλλάξει τελευταία αλλά φαίνεται ότι συνεχίζουν να κάνουν το ίδιο.:(

Βέβαια αν άλλαζε αυτό θα ήταν και ένα "όπλο" που θα είχαν οι καταναλωτές ενάντια στις συνεχείς τιμολογιακές αλλαγές.

Και στην τελική ο αριθμός δεν ανήκει στην εταιρία και δεν πρέπει να κόβουν την φορητότητα σε άλλον πάροχο.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με αυτό που συζητάτε. Στο site της ΕΕΤΤ βλέπω αυτό : e92587738ddaaedd7689f5f3cd73e798.jpg

 

Αν κάποιος που έχει διακόψει και έχει πάρει το υπόλοιπο πίσω αιτηθεί εντός 6 μηνών να πάρει το νούμερο ξανά και μετά να κάνει φορητότητα;

Βέβαια αυτό αξίζει τον κόπο μόνο στην περίπτωση που το ποσό που είχε μέσα είναι μεγαλύτερο από όσα ενδεχομένως κοστίζει η φορητότητα.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Αν ξαναπαρεις πισω τον αριθμο μετα απο ως 6 μηνες απο τη διακοπη,προφανως μπορεις να κανεις τη φορητοτητα αφου πρωτα τον ενεργοποιησεις στην εταιρια που τον ειχες. Βεβαια και η επιστροφη του αριθμου κατι θα κοστισει,για τη σιμ και ενδεχομενως για την πρωτη ανανεωση. Τωρα βεβαια αν τον αριθμο τον εχεις διακοψει λογω αυξησεων και εχεις παρει πισω τα λεφτα,δεν ξερω τι παιζει. Η εεττ στις ωρες που διαθετει τηλεφωνικη γραμμη επικοινωνιας θα μπορουσε να το διευκρινησει.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από ότι κατάλαβα θέλετε να κάνετε φορητότητα μετά που θα έχετε πάρει στην τσέπη όλο το υπόλοιπο χρημάτων. Εάν αφήσετε μέσα μονοψήφιο νούμερο χρημάτων, θα κάνετε την φορητότητα που θέλετε χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα εσείς που έχετε μεγάλο υπόλοιπο μέσα, καταναλωστε το και κάνετε τη φορητότητα.
Link to comment
Share on other sites

Μπορούμε κανονικά αντί για πακέτα να βάζουμε μόνο προσφορές από το countdown offer ή υπάρχει περιορισμός;
Link to comment
Share on other sites

Μπορούμε κανονικά αντί για πακέτα να βάζουμε μόνο προσφορές από το countdown offer ή υπάρχει περιορισμός;

 

Ναι, μπορείς. Δεν υπάρχει περιορισμός.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με αυτό που συζητάτε. Στο site της ΕΕΤΤ βλέπω αυτό : e92587738ddaaedd7689f5f3cd73e798.jpg

 

Αν κάποιος που έχει διακόψει και έχει πάρει το υπόλοιπο πίσω αιτηθεί εντός 6 μηνών να πάρει το νούμερο ξανά και μετά να κάνει φορητότητα;

Βέβαια αυτό αξίζει τον κόπο μόνο στην περίπτωση που το ποσό που είχε μέσα είναι μεγαλύτερο από όσα ενδεχομένως κοστίζει η φορητότητα.

 

Sent from my Galaxy S10e

 

Θεωρητικά μπορείς να το κάνεις, πρακτικά θέλει κυνηγι διότι η Wind δεν αφήνει να κανεις επανενεργοποίηση του αριθμού (τουλαχιστον εγω δε το κατάφερα).

Link to comment
Share on other sites

Σε συνδυασμό με αυτό που παρατέθηκε παραπάνω αναφέρεται επίσης:

5. Ποια τα οφέλη για τους καταναλωτές από τη φορητότητα αριθμών;

 

Με την παροχή της διευκόλυνσης της φορητότητας αριθμών:

 

Ο δεκαψήφιος αριθμός (μαζί με το πρόθεμά του) «ανήκουν» στον καταναλωτή καθώς ο καταναλωτής αποδεσμεύεται από την ανάγκη αλλαγής αριθμού όταν αλλάζει εταιρεία.

Ο καταναλωτής προβαίνει σε αλλαγή παρόχου ηλεκτρονικών επικοινωνιών χωρίς να υπόκειται σε πρόσθετα έξοδα ενημέρωσης σχετικά με την αλλαγή του αριθμού του.

Ισχυροποιείται η θέση του καταναλωτή καθώς ενισχύεται το δικαίωμα ουσιαστικής επιλογής των συμφερότερων, σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες, υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Ενεργοποιείται ένας από τους κύριους μοχλούς προώθησης του ανταγωνισμού στην αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών καθώς παρέχονται στους καταναλωτές όλα τα πακέτα όλων των εταιρειών.

Οι εταιρείες, σε μία προσπάθεια προσέλκυσης/διατήρησης συνδρομητών, βελτιώνουν την ποιότητα και τις τιμές των παρεχόμενων υπηρεσιών, προς όφελος του καταναλωτή.

 

Εφόσον κάποιος πληρεί τις προϋποθέσεις για φορητότητα και του παρέχεται το δικαίωμα της "αζημίως καταγγελίας της σύμβασης καρτοκινητής" δεν βλέπω τον λόγο να μην μπορούν να συνδυαστούν και τα δύο.

Το θέμα είναι ότι οι κινήσεις που γίνονται μέχρι τώρα είναι μη αναστρέψιμες και ο αριθμός μπορεί μόνο να καταργηθεί από την εταιρία.

Δεν έχει καμία λογική αυτό αφού πέραν των όσων αναφέρονται παραπάνω, ενδεχομένως ένας συνδρομητής της wind να είχε φτάσει σε αυτήν μέσω τρίτου παρόχου.

Αλλά η wind τελικά θα "οικειοποιηθεί" τον αριθμό;:confused:

 

Είναι νομίζω καθαρά μια δική τους ερμηνεία που κάνουν οι εταιρίες.

Κάτι είχα ακούσει ότι με τον νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ του φθινοπώρου αυτό θα διευκρινιζόταν αλλά δεν έχω βρει καμία αναφορά.

Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω σχετικά ας ενημερώσει.

Edited by grinder
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το είδα εχθές να το γράφει σε 2 σημεία. Πως ο αριθμός "ανήκει" στον συνδρομητή. Τα εισαγωγικά με προβληματίζουν. Μπορεί δηλαδή να μην ανήκει με την κυριολεκτική έννοια του όρου, αλλά να το χρησιμοποιούν στο συγκεκριμένο κείμενο για να δώσουν πιο εύκολα να καταλάβει κανείς τι εννοούν. Πιστεύω πως εννοούν πως όσο παραμένεις συνδρομητής, δεν μπορεί να σου πάρει κανείς τον αριθμό (αυτονόητο), και για οποιοδήποτε λόγο δεν είσαι ικανοποιημένος μπορείς να φύγεις. Αλλά δεν νομίζω πως έχει την έννοια της ιδιοκτησίας, βάσει της οποίας μπορείς να έχεις αξιώσεις για κάτι.

 

Όσο για το άλλο, νομίζω πως είναι απλό. Για να γίνει φορητότητα πρέπει να υπάρχει σύνδεση σε ισχύ. Αν έχεις καταργήσει τη σύνδεση λόγω καταγγελίας για να πάρεις το υπόλοιπο, δεν υπάρχει κάτι να μεταφέρεις. Καταλαβαίνω πως το ζητούμενο είναι να γίνει το αντίστροφο, πρώτα είσπραξη του ποσού και μετά φορητότητα, αλλά φοβάμαι πως δεν είναι εφικτό και είναι καλυμμένοι οι πάροχοι.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Σε συνδυασμό με αυτό που παρατέθηκε παραπάνω αναφέρεται επίσης:

 

 

Εφόσον κάποιος πληρεί τις προϋποθέσεις για φορητότητα και του παρέχεται το δικαίωμα της "αζημίως καταγγελίας της σύμβασης καρτοκινητής" δεν βλέπω τον λόγο να μην μπορούν να συνδυαστούν και τα δύο.

Το θέμα είναι ότι οι κινήσεις που γίνονται μέχρι τώρα είναι μη αναστρέψιμες και ο αριθμός μπορεί μόνο να καταργηθεί από την εταιρία.

Δεν έχει καμία λογική αυτό αφού πέραν των όσων αναφέρονται παραπάνω, ενδεχομένως ένας συνδρομητής της wind να είχε φτάσει σε αυτήν μέσω τρίτου παρόχου.

Αλλά η wind τελικά θα "οικειοποιηθεί" τον αριθμό;:confused:

 

Είναι νομίζω καθαρά μια δική τους ερμηνεία που κάνουν οι εταιρίες.

Κάτι είχα ακούσει ότι με τον νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ του φθινοπώρου αυτό θα διευκρινιζόταν αλλά δεν έχω βρει καμία αναφορά.

Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω σχετικά ας ενημερώσει.

 

Η Wind ξερει ότι ο χρήστης θέλει να παρει πίσω τα χρήματα της κάρτας κι έπειτα να κανει φορητότητα σε αλλη εταιρία. Δεδομένου οτι οι περισσότεροι θέλουν να κρατήσουν τον αριθμό τους διότι τον εχουν δωσει σε φίλους, γνωστούς, e-banking, κλπ θα το ξανασκεφτουν αν αξιζει να ζητησουν πισω το υπολοιπο τους με τιμημα να τον καταργησει η Wind. Εαν λάβουμε υπ οψιν οτι ακομα και να ξεκινησεις τη διαδικασια επιστροφής η Wind θα σου βγαλει το λαδι μεχρι να σου βαλουν τα χρηματα στο λογαριασμο, καταλαβαίνουμε οτι ενα μικρο ποσοστο των χρηστων που αρχικα σκέφτηκε να ζητησει επιστροφή θα ξεκινήσει τη διαδικασια και ενα ακόμη μικροτερο, που δε θα τα παρατησει λογω της δαιδαλωδους διαδικασίας, θα παρει πίσω τα χρηματα του τελικα. Ολο αυτο μεταφραζεται σε κέρδος για τη Wind.

 

Αρα η Wind δεν πονταρει στο να καταργησει εναν αριθμο αλλα στο οτι δε θα διεκδικήσεις χρηματα απο αυτην ωστε να τον διατηρήσεις. Το λες και εμμεσο εκβιασμο.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το είδα εχθές να το γράφει σε 2 σημεία. Πως ο αριθμός "ανήκει" στον συνδρομητή. Τα εισαγωγικά με προβληματίζουν. Μπορεί δηλαδή να μην ανήκει με την κυριολεκτική έννοια του όρου, αλλά να το χρησιμοποιούν στο συγκεκριμένο κείμενο για να δώσουν πιο εύκολα να καταλάβει κανείς τι εννοούν. Πιστεύω πως εννοούν πως όσο παραμένεις συνδρομητής, δεν μπορεί να σου πάρει κανείς τον αριθμό (αυτονόητο), και για οποιοδήποτε λόγο δεν είσαι ικανοποιημένος μπορείς να φύγεις. Αλλά δεν νομίζω πως έχει την έννοια της ιδιοκτησίας, βάσει της οποίας μπορείς να έχεις αξιώσεις για κάτι.

 

Όσο για το άλλο, νομίζω πως είναι απλό. Για να γίνει φορητότητα πρέπει να υπάρχει σύνδεση σε ισχύ. Αν έχεις καταργήσει τη σύνδεση λόγω καταγγελίας για να πάρεις το υπόλοιπο, δεν υπάρχει κάτι να μεταφέρεις. Καταλαβαίνω πως το ζητούμενο είναι να γίνει το αντίστροφο, πρώτα είσπραξη του ποσού και μετά φορητότητα, αλλά φοβάμαι πως δεν είναι εφικτό και είναι καλυμμένοι οι πάροχοι.

 

Πάντως σίγουρα με εισαγωγικά ή χωρίς δεν ανήκει στην εταιρία.

Εφόσον οι φορητότητες αριθμών είναι ελεύθερες δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένας περιορισμός.

 

Δεν επιλέγω να καταργήσω τον αριθμό.

Επιλέγω να καταγγείλω την σύμβαση.

Το εάν θα πετάξω την sim ή θα πάω σε άλλον πάροχο δεν αφορά την εταιρία.

Και επίσης σε κανένα σημείο του κανονισμού δεν προκύπτει ότι για να αποδοθεί το χρηματικό υπόλοιπο πρέπει αναγκαστικά να καταργηθεί ο αριθμός.

Άρα δεν βλέπω πως είναι "καλυμμένοι" οι πάροχοι.

Αντιθέτως μάλιστα.

 

 

@gpapas640

 

Ακριβώς αυτό.

Σκόπιμα εμφανίζουν εμπόδια ώστε να αποτρέψουν όσους θα επιχειρήσουν να ακολουθήσουν την διαδικασία.

Εδώ καλά καλά δεν εφαρμόζουν ούτε τα χρονικά όρια που έχουν οριστεί.

Γι αυτό πιστεύω ότι αυθαιρετούν στο κομμάτι της φορητότητας ή και της επανενεργοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

από τους όρους καρτοκινητής wind, που μπορείς να βρεις με μια απλή αναζήτηση :

 

«Αριθμός Κλήσης»: νοείται ο τηλεφωνικός αριθμός που θα παραχωρεί η Εταιρία βάσει της Σύνδεσης, ή/και ο τηλεφωνικός αριθμός που θα δηλώνει στην Aίτηση Φορητότητας που θα καταθέτει ο Συνδρομητής, εφόσον αυτή γίνει αποδεκτή από την Εταιρία.

και

Ο Συνδρομητής αποκτάκαθ’ όλη τη διάρκεια της Σύνδεσης δικαίωμα χρήσεως του αριθμού κλήσης, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας και της εκάστοτε ισχύουσας κείμενης νομοθεσίας. Με τη διακοπή της παρούσας για οποιασδήποτε αιτία ο αριθμός κλήσης αναμεταβιβάζεται στην Εταιρία, καθώς και κάθε άλλο δικαίωμα χρήσεως σε σχέση με τον ίδιο αυτό αριθμό. Η αναμεταβίβαση αυτή συντελείται αυτοδικαίως χωρίς ανάγκη ανακοίνωσης ή άλλης έγγραφης δήλωσης από μέρους των συμβαλλομένων. Κατ’ εξαίρεση ο Συνδρομητής δικαιούται να διατηρήσει τα δικαιώματά του επί του αριθμού κλήσης σύμφωνα με την Νομοθεσία περί Φορητότητας Αριθμών Κινητής Τηλεφωνίας και τις συμβατικές υποχρεώσεις που τυχόν έχει αναλάβει αναφορικά με την Υπηρεσία Φορητότητας.

 

 

Οπότε, φυσικά και ανήκει ο αριθμός στον πάροχο. Και εδώ που τα λέμε, πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Αν ήταν ιδιοκτησία του συνδρομητή, με κάθε διακοπή δεν θα μπορούσαν να τον δώσουν σε κανέναν άλλον μετά από χρόνια. Πράγμα που γίνεται κανονικά (μου είχαν δώσει παλιότερα σε νέα σύνδεση αριθμό που τον είχε κάποια που χρωστούσε στη μισή Αθήνα, και ακόμα θυμάμαι πόσες κλήσεις από εισπρακτικές είχα ανά τακτά χρονικά διαστήματα....)

Link to comment
Share on other sites

Η δικη μου γνωμη ειναι οτι δεν εχει και τοσο νοημα να ψαχνουμε για ερμηνειες των κανονισμων για 2 βασικους λογους.

 

Πρώτον, η καθε εταιρία εχει τουλαχιστον ενα στελεχος (ισως καποιος νομικος; ) που ειναι ξεφτερι στο να βρίσκει παραθυρακια σε οποιαδηποτε διατυπωση και με βαση αυτο καταρτιζεται και η στρατηγικη της εταιρίας. Με λιγα λόγια η εταιρία έχει ήδη εξαγει την καθε ερμηνεια απο τον κανονισμο και την εχει χρησιμοποιήσει προς οφελος της.

Δεύτερον, η ΕΕΤΤ κοιμάται τον υπνο του δικαίου. Και όσο συνεχίζει, η εταιρία θα εχει και θα εχει αντικειμενικά τη δύναμη να επιβάλει το δικο της κανονα, ανεξάρτητα απο το τι λεει ο κανονισμός.

 

Δυστυχώς ειναι απο τη μια η εταιρία και απο την αλλη ο καθένας μονος του διότι δε βλεπω να υπάρχει καποια κινηση συλλογικης δράσης. Ειναι λοιπόν αυτονοητο το ποιος θα κερδίσει στο τελος.

Link to comment
Share on other sites

@Mark_K

 

Μα δεν μιλάμε για το ποιος σου παρέχει τις υπηρεσίες.

"Ιδιοκτησία" υπό την έννοια ότι μπορείς να τον μεταφέρεις σε όποια εταιρία θέλεις.

Εν πάση περιπτώσει μην ξεφεύγουμε από το θέμα που είναι η "αζημίως καταγγελία" και η απόδοση χρηματικού υπολοίπου.

 

Εσύ έθεσες και προηγουμένως ότι επιπρόσθετα μέσα σε διάστημα 6 μηνών υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του ίδιου αριθμού.

Αλλά σου απάντησαν ότι πρακτικά δεν συμβαίνει ούτε αυτό αν και υπάρχει υποχρέωση να το κάνουν.

Πόσο δε μάλλον όταν αυτό που συζητάμε αφορά ενεργούς αριθμούς, εγώ καταλαβαίνω ότι δεν θα έπρεπε να περιορίζεται η φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν περιορίζεται η φορητότητα. Η καταγγελία της σύμβασης φέρνει τον αριθμό σε τέτοια κατάσταση (διακοπή), που δεν μπορεί να πάει πουθενά με φορητότητα, και περιέρχεται ξανά στην ιδιοκτησία του παρόχου. Όλοι θα θέλαμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο σε πολλά πράγματα στη ζωή, αλλά δυστυχώς δεν είναι εφικτό.

 

Sent from my Mi A3

Link to comment
Share on other sites

Άντε πάλι με την ιδιοκτησία του παρόχου.

Ακόμα και σε αυτό που παρέθεσες παραπάνω εάν το διάβασες γράφει:

"Κατ’ εξαίρεση ο Συνδρομητής δικαιούται να διατηρήσει τα δικαιώματά του επί του αριθμού κλήσης σύμφωνα με την Νομοθεσία περί Φορητότητας Αριθμών Κινητής Τηλεφωνίας"

 

Γι αυτό το δικαιώμα μιλάμε.

Καταγγέλλω την σύμβαση είτε με διακοπή και κατάργηση είτε με φορητότητα, είναι δικό μου θέμα δεν το καθορίζει η εταιρία.

Οι περιπτώσεις που απορρίπτεται η φορητότητα είναι συγκεκριμένες.

Δεν μπορεί δηλαδή η εταιρία να πει δεν σε μεταφέρω σε τρίτο πάροχο γιατί ο αριθμός είναι ιδιοκτησία μου.

Επίσης αναφέρεται:

"Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο. "

Καμία αναφορά για υποχρέωση κατάργησης του αριθμού.

 

Άρα για ποιες πίτες μιλάς;

Τέλος αντιφάσκεις, μιας και εσύ ο ίδιος ανέφερες ότι κάποιος θα μπορούσε να επανενεργοποίησει τον αριθμό του σε διάστημα 6 μηνών.

Και εκεί είναι "καλυμμένοι" οι πάροχοι;

Όπως σου απάντησαν η wind αρνήθηκε να κάνει ακόμα και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν περιορίζεται η φορητότητα. Η καταγγελία της σύμβασης φέρνει τον αριθμό σε τέτοια κατάσταση (διακοπή), που δεν μπορεί να πάει πουθενά με φορητότητα, και περιέρχεται ξανά στην ιδιοκτησία του παρόχου. Όλοι θα θέλαμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο σε πολλά πράγματα στη ζωή, αλλά δυστυχώς δεν είναι εφικτό.

 

Sent from my Mi A3

Έτσι είναι και παραθέτω και φωτογραφίες από τους όρους σύνδεσης στα πακέτα που πουλάει η Q.

Ο αριθμός ανήκει στην εταιρεία αριθμοδότησης και παραχωρείται η χρήση του στους συνδρομητές.

Όταν ο συνδρομητής σταματάει να πληρώνει που δίδεται μία περίοδος Χάριτος και μετά βέβαια ο αριθμός επιστρέφει στην εταιρεία.

Το πλήθος των αριθμών δεν είναι απεριόριστο και στην Αμερική εάν δεν βάλεις λεφτά πάνω στο μήνα χάνεις και τον αριθμό.

 

Εδώ επιτρέπουν να κρατήσει κάποιος τον αριθμό για πάνω από ένα χρόνο.7619317696f8284d3bdefec0b0a16cdc.jpgf77d856a4d4d9fa63b451de3eb49eabf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός ανήκει στην Ε.Ε.Τ.Τ.

Από αυτήν εκχωρείται προτογενώς στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας οι οποίες πληρώνουν τέλη για την εκχώρηση.

Στην συνέχεια ο αριθμός εκχωρείται δευτερογενώς στον συνδρομητή.

Στην περίπτωση κατάργησης του αριθμού , ο συνδρομητής δικαιούτε να ζητήσει νέα σύνδεση με χρήση αυτου του αριθμού εντός 6 μηνών.

Αυτά λέει η νομοθεσία .

Για όποια εταιρεία δεν συμορφώνεται με την νομοθεσία υπάρχει ο δρόμος της καταγγελίας στην Ε.Ε.Τ.Τ.

Το θέμα είναι αν αντέχει κανείς να τον χάσει για να τον πάρει πίσω μετά από καιρό.

Η WIND απαιτεί την κατάργηση του αριθμού για να δώσει χρήματα τα οποία τα δίνει μετά αππό πίεση. Όπως ενδιαφέρεται μπορεί να δοκιμάσει να τα πάρει με καταγγελία χωρις να χάσει τον αριθμό , αν και δεν κατανοώ τι έχει να κερδίσει κανείς αν δεν έχει ένα τεράστιο υπόλοιπο.

 

http://dide.flo.sch.gr/Plinet/Nomothesia-Internet/EETT-207-6.pdf

Άρθρο 2

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Όπως ενδιαφέρεται μπορεί να δοκιμάσει να τα πάρει με καταγγελία χωρις να χάσει τον αριθμό , αν και δεν κατανοώ τι έχει να κερδίσει κανείς αν δεν έχει ένα τεράστιο υπόλοιπο.

Κατ αρχας, το μέγεθος του υπολοιπου ειναι σχετικο για τον καθένα. Εδω εγινε τοσος ντορος για τα μικροχαρατσια των 0,30ε και 1,7ε.

 

Άλλωστε ειναι θεμα ηθικης ταξης: οταν πληρώνεις σε ενα καταστημα ο υπαλληλος ειναι αυτονοητο να σου δωσει τα ρεστα στο χερι είτε ειναι 1 λεπτο ειτε ειναι 1 ευρω ειτε παραπανω. Αν αρχισει να μη το κανει ενας και μετα ακολουθησουν και αλλοι ετσι "χαλάει η πιατσα". Με τη λογικη της υποτιμησης κινησεων που δε μας αφορούν αφεθηκε γονιμο εδαφος να αναπτυχθει η νοοτροπια του "αρπα-κολλα".

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Άντε πάλι με την ιδιοκτησία του παρόχου.

Ακόμα και σε αυτό που παρέθεσες παραπάνω εάν το διάβασες γράφει:

"Κατ’ εξαίρεση ο Συνδρομητής δικαιούται να διατηρήσει τα δικαιώματά του επί του αριθμού κλήσης σύμφωνα με την Νομοθεσία περί Φορητότητας Αριθμών Κινητής Τηλεφωνίας"

 

Γι αυτό το δικαιώμα μιλάμε.

Καταγγέλλω την σύμβαση είτε με διακοπή και κατάργηση είτε με φορητότητα, είναι δικό μου θέμα δεν το καθορίζει η εταιρία.

Οι περιπτώσεις που απορρίπτεται η φορητότητα είναι συγκεκριμένες.

Δεν μπορεί δηλαδή η εταιρία να πει δεν σε μεταφέρω σε τρίτο πάροχο γιατί ο αριθμός είναι ιδιοκτησία μου.

Επίσης αναφέρεται:

"Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο. "

Καμία αναφορά για υποχρέωση κατάργησης του αριθμού.

 

Άρα για ποιες πίτες μιλάς;

Τέλος αντιφάσκεις, μιας και εσύ ο ίδιος ανέφερες ότι κάποιος θα μπορούσε να επανενεργοποίησει τον αριθμό του σε διάστημα 6 μηνών.

Και εκεί είναι "καλυμμένοι" οι πάροχοι;

Όπως σου απάντησαν η wind αρνήθηκε να κάνει ακόμα και αυτό.

Δεν φασκώ και αντιφάσκω. Απλά δεν σου αρέσει που υπάρχει άποψη διαφορετική από τη δική σου.

Πάμε πάλι;

Κάνεις καταγγελία σύμβασης για να πάρεις το υπόλοιπο πίσω, λόγω του ότι έγιναν αυξήσεις. Από εκείνη τη στιγμή ξεκινάει μια διαδικασία, που όσο και να πάρει αφού στην καθυστερεί όπως λένε τα παιδιά που το δοκίμασαν, στο τέλος θα έχει ως αποτέλεσμα την διακοπή της σύνδεσης.

Προφανώς μετά από αυτό δεν μπορείς να κάνεις φορητότητα μιας και έχει χάσει τον αριθμό(είπαμε σαν συνδρομητής έχεις αποδεχτεί στους όρους πως με την καταγγελία της σύμβασης τον χάνεις), και πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία το λογικό είναι είναι να μην σου εγκρίνει την φορητότητα εφόσον είναι σε εκρεμότητα το παραπάνω. Φυσικά και ΔΕΝ είναι δικό σου θέμα, καθώς με καταγγελία σύμβασης μόνο μία κατάληξη μπορεί να έχει.

 

Είπαμε, θέλεις τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη, πράγμα που δεν γίνεται.

Το μόνο ενδεχόμενο που αξίζει τον κόπο να ερευνηθεί, είναι αν μπορείς να πάρεις ξανά τον αριθμό στον ίδιο πάροχο εντός 6 μηνών. Μπορεί να γίνεται, μπορεί και όχι, και να αφορά μόνο περιπτώσεις που έχει παρέλθει το 13μηνο. Μόνο αν το δοκιμάσει κανείς μπορούμε να μάθουμε. Αλλά μιλάμε για περιπτώσεις πολύ σπάνιες.

Link to comment
Share on other sites

Καλά οκ ότι πεις.

Ξαναδιάβασε τι γράφω αν και δεν έχω καμία ελπίδα.

Εδώ δεν καταλαβαίνεις ούτε αυτά που γράφεις ο ίδιος.

 

Το ότι με την "αζημίως καταγγελία της σύμβασης" είναι και υποχρεωτική η κατάργηση του αριθμού και αποκλείεται η δυνατότητα φορητότητας είναι δική σου ερμηνεία και δεν προκύπτει από πουθενά.

Σίγουρα ο κανονισμός της ΕΕΤΤ δεν αναφέρει κάτι τέτοιο και το "μα αυτό κάνουν οι εταιρίες" δεν είναι επιχείρημα.

 

Όσο για τις "διαφορετικές" απόψεις και τις ολόκληρες πίτες έχουμε καταλάβει όλοι τι ρόλο βαράνε μερικοί.

Οπότε πάμε παρακάτω.

Εδώ ο κανονισμός για όποιον θέλει να ενημερωθεί.

Όποιος γνωρίζει εάν έχει τροποποιηθεί πρόσφατα ως προς το κομμάτι φορητότητας ας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

Μας είπες κάτι καινούριο με τον κανονισμό...

Το μόνο που λέει είναι αυτό :

 

Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο.

Δεν αναφέρει τίποτα παραπάνω πιο σχετικό με την διαδικασία.

Ο πάροχος λοιπόν όταν κάνει τροποποιήσεις, σου αναφέρει πως αν δεν συμφωνείς μπορείς να προχωρήσεις σε καταγγελία της σύμβασης. Εμένα με το φτωχό μου το μυαλό, μου φαίνεται πως σου περιγράφει την διαδικασία πρέπει να ακολουθήσεις εφόσον δεν επιθυμείς να έχεις άλλο τις υπηρεσίες που προσφέρει και να πάρεις πίσω τον χρόνο ομιλίας που έχεις προαγοράσει, κάτι που όπως είπαμε δεν περιγράφεται καν από την ΕΕΤΤ.

 

Αν ΔΕΝ ισχύει αυτό, τότε απλά μας κοροϊδεύουν ΕΕΤΤ και πάροχοι και απλά ζητάς και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου χωρίς καν να καταργήσεις τον αριθμό.

Εαν όμως κάνεις καταγγελία σύμβασης, βάσει των όρων που έχεις αποδεχτεί χάνεις τον αριθμό.

Δεν σου αρέσει; Δικαίωμά σου.

Οι χαρακτηρισμοί επί προσωπικού είναι συνηθισμένη τακτική όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα που μπορούν να στηριχτούν.

Σιγά τον πολυέλαιο....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...