Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δυτυχως αυτό το κιου φι δεν είναι καθόλου ευκολο να σταματήσει. Για το δικό μου το έπαιζαν Κινέζοι και ειλικρινά με κούρασαν. Διάβασα και για περιπτωσεις που σε άλλους οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης έλεγαν ψέματα ότι δεν γίνεται η ακύρωση. 

Αυτή η συμπεριφορά δεν δείχνει σοβαρότητα και σταθερότητα. Μακάρι με την νέα διευθυνση να αλλάξουν τα πραγματα. Η κιου όταν γεννήθηκε ειχε πραγματικα πολυ πιο οικονομικές λυσεις. Τώρα πια δυστυχώς έχει αλλάξει ταυτότητα. Ακόμα και η χρέωση 0,30€ με κάθε ανανέωση είναι λάθος. 

Link to comment
Share on other sites




Μακάρι με την νέα διευθυνση να αλλάξουν τα πραγματα. Η κιου όταν γεννήθηκε ειχε πραγματικα πολυ πιο οικονομικές λυσεις. Τώρα πια δυστυχώς έχει αλλάξει ταυτότητα. Ακόμα και η χρέωση 0,30€ με κάθε ανανέωση είναι λάθος. 

ποια νέα διεύθυνση άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλοιως ? για δες ποιος ήταν και ποιος αναλαμβάνει,τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα είναι
η εταιρεία πρέπει να βγάλει ανακοίνωση καταργείται αυτό αυτό αυτό αυτό και αυτό τώρα όμως αλλά όπως βλέπεις καμία ανακοίνωση
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, akalos said:



 


ποια νέα διεύθυνση άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλοιως ? για δες ποιος ήταν και ποιος αναλαμβάνει,τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα είναι
η εταιρεία πρέπει να βγάλει ανακοίνωση καταργείται αυτό αυτό αυτό αυτό και αυτό τώρα όμως αλλά όπως βλέπεις καμία ανακοίνωση

Δε διαφωνώ, απλά ελπίζω να έχουν περισσοτερο μυαλό οι νέοι ιδιοκτήτες, αλλιώς θα χάσουν πολυ κόσμο. 

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ, απλά ελπίζω να έχουν περισσοτερο μυαλό οι νέοι ιδιοκτήτες, αλλιώς θα χάσουν πολυ κόσμο. 
τίποτα δεν θα χάσουν ,υπάρχει κάποιος κόσμος που δεν θέλει να πληρώνει mobile internet απεριόριστων,είναι ευχαριστημένος με αυτά τα λίγα που δίνουν και θα μείνει,αρκεί να μην πληρώνει πολλά,στα countdown αναφέρομαι βασικά
έτσι και αλλοιως πάτο είναι στην κινητή

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, akalos said:

τίποτα δεν θα χάσουν ,υπάρχει κάποιος κόσμος που δεν θέλει να πληρώνει mobile internet απεριόριστων,είναι ευχαριστημένος με αυτά τα λίγα που δίνουν και θα μείνει,αρκεί να μην πληρώνει πολλά,στα countdown αναφέρομαι βασικά
έτσι και αλλοιως πάτο είναι στην κινητή
 

νταξ τα λες αλλά γιατί πάτος; Από θέμα δικτύου στην Β. Ελλάδα που κινούμε από την Voda τουλάχιστον είναι καλύτερη. Βασικά παντού πιάνω 4G και με αξιοπρεπείς (επαρκείς) ταχύτητες. Ασφαλώς θα υπάρχουν περιοχές που δεν ισχύει αυτό αλλά γενικά δεν είναι τόσο κακή η Q. Το 5G δεν το πιάνω καθώς ναι μεν δεν παρέχεται αλλά δεν το βρίσκω και σημαντικό επί του παρόντος. 

Τώρα για αυξήσεις μας κάνει διαρκώς "ζαβολιές" και όλο και χάνει κάποιους αλλά δυστυχώς αν θέλεις μικρό κόστος/μήνα (χωρίς τρελές παροχές σε χρόνο και Mb) συνεχίζει να είναι φτηνότερη over-all αν και χειρότερη/ακριβότερη από παλαιότερα.

Υ.Γ. Μια εταιρία πρέπει να την βλέπεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δυστυχώς δεν είναι πολύ καλός στην Ελλάδα. Εκτός από τα φοιτητικά (που δίνονται και σε μη φοιτητές) δεν έχουμε καλές χρεώσεις ουτε στα καρτοκινητά ούτε στα συμβόλαια. Γ.Τ.Π (πανηγύρια) είναι όλοι δυστυχώς. Πάντως και η Q με διαρκείς μικροαυξήσεις και κρυφές χρεώσεις έχει φτάσει στο όριο να μην συμφέρει αν μπορέσεις και πετύχεις "ειδικό πακέτο" σε ανταγωνιστή (πχ ψευτο-φοιτητικό). θα δίνεις ίσως κάτι λίγο παραπάνω αλλά θα έχεις και πολύ περισσότερα..

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Green_Dragon said:

Δεν μου λέει κάτι το επιχείρημα σου.

Αγοράζεις από το skroutz μια 15κιλη σκυλοτροφή στα 50 ευρώ και στην φέρνει στην πόρτα σου. Υπάρχουν πολλοί που πάνε στο συνοικιακό petshop και πληρώνουν 75 ευρώ την ίδια τροφή.

Αυτό τι σημαίνει; Ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι γι'αυτό;  Ή ότι θα απαιτήσουμε να κλείσει το petshop, επειδή πουλάει τόσο;

Και επειδή κάποιοι φαίνεται ότι ενδιαφέρονται τόσο πολύ για τους άλλους εκεί έξω. Ας μας δείξει ένας από αυτούς, την καταγγελία που έχει κάνει στην Προστασία του καταναλωτή ή στην ΕΕΤΕ, για το Q Fee.

Ας κάνει κάτι που μπορεί να είναι αποτελεσματικό. Γιατί το ανέξοδο κράξιμο εδώ μέσα, είναι εύκολο.

Αυτο που λες με τη σκυλοτροφη είναι εντελώς άκυρο, διότι αφορά τις ΕΠΙΛΟΓΕΣ που έχει κάποιος για να κάνει μια αγορά. Εδώ η Q σου λέει ότι προκειμένου να ΜΗΝ χρεώνεσαι για υπηρεσίες που ΔΕΝ ζήτησες θα πρέπει να κάνεις ολόκληρη διαδικασία. Για να μιλήσω με το παράδειγμα σου, ειναι σα να λέμε ότι κάθε φορά που παραγγέλνεις μια σκυλοτροφη θα πρέπει να σιγουρευεσαι ψάχνοντας στα ψιλά γράμματα των όρων αγοράς ότι το κατάστημα δε θα σου στείλει αυτόματα π.χ. και μια γατοτροφη μαζί (χρεώνοντας σου την φυσικά). Μιλάμε για κατάχρηση της γραφειοκρατίας με σκοπό να βγάλουν κέρδος.

Και επειδή μίλησες για καταγγελίες, εγώ προσωπικά έχω κάνει (όχι για το Q fee αλλά για την αυτόματη χρέωση όταν δεν έχεις πακέτο δεδομένων και σου τραβάει αυτόματα) και μάντεψε... μου απάντησαν ότι είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΟ.

Για να κάνουμε λοιπόν τη σούμα:

1) Οι τηλεπικοινωνίες δεν είναι τσίχλες αλλά ένα προϊόν πολύ σημαντικό για αυτό και υπάρχουν ολόκληρες ελεγκτικές (ας πούμε) αρχές, οι οποίες είναι βασικά διακοσμητικές.

2) Οι πάροχοι δεν είναι πάγκοι στη λαϊκή που φωνάζουν ότι έχουν καρπούζι ζάχαρη και τελικά να σου βγαίνει μάπα. Είναι πολυεθνικές εταιρίες και όσον αφορά τη Wind η τιμολογιακή της πολιτική είναι σαν το φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας: αλλάζει κάθε 6μηνο, έχει περισσότερες εξαιρέσεις παρά κανόνες, και πρέπει να έχεις ασχοληθεί αρκετά για να αποφύγεις τις παγίδες. Βέβαια επειδή το κράτος κοιμάται οι 3 πάροχοι τα έχουν κάνει πλακάκια μεταξύ τους και φυσικά δεν αφήνουν να μπει άλλος ανταγωνιστής στη αγορά της τηλεφωνίας.

3) Επειδή λοιπόν ούτε το κράτος ούτε οι πάροχοι είναι σωστοί στη δουλειά τους, έχουμε στραφεί ο ένας στον άλλον μέσω του φόρουμ αυτού. Αυτό δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη. Το νορμάλ δεν είναι να τσεκαρεις τις ανακοινώσεις να δεις τι έκτακτη και πονηρή χρέωση θα σε χρεώσει η Q το επόμενο δίμηνο ή αν τα 15νθημερα countdowns θα συνεχιστούν ή όχι ώστε να ξέρεις αν θα βάλεις κάρτα ή αν θα κάνεις τελικα φορητότητα. Νορμάλ θα ήταν να έχεις καλες υπηρεσίες σε λογικές τιμές όπως συμβαίνει σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης.

Οποτε είναι ανθρώπινο να γκρινιαζουμε πότε πότε όταν μας τη δίνει στα νευρα η κατάσταση. Μη βαφτίζουμε όμως "κανονικό" την ελληνική διαχρονική "ανωμαλία".

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

On 29/1/2022 at 5:05 ΜΜ, nickolasemp said:

Από την ανακοίνωση της wind

https://www.wind.gr/gr/wind/media/anakoinoseis/anakoinosi/1526320087081/

Επιπλέον από 17 Δεκεμβρίου 2021 το bonus ανανέωσης που χαρίζει 3000 λεπτά ομιλίας προς Q με κατανάλωση ανά δευτερόλεπτο για 30 ημέρες κατά την πρώτη ανανέωση του μήνα με τέλος διατήρησης bonus ανανέωσης αξίας 1,7€, θα εφαρμόζεται εφεξής σε κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας με ταυτόχρονη απόδοση bonus 1GB με διάρκεια 7 ημέρες έως και 31 Ιανουαρίου 2022. Οι συνδρομητές έχουν δυνατότητα αίτησης απενεργοποίησης του Bonus, κατόπιν σχετικού αιτήματος καλώντας στο 13800 - τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (χρέωση 0,25€/κλήση).

Έχει βάλει κανείς πάνω από 10 ευρώ για να ξέρουμε εάν ακόμα ισχύει το Q Fee? Από το από πάνω μάλλον ισχύει μέχρι 31 Ιανουαρίου.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, γι'αυτό και ρωτάω. Ούτε οι επόμενες ανακοινώσεις αναφέρουν. Θα έβαζα εγώ και μετά θα τα ζητούσα πίσω από το chat, αλλά δεν έχω Facebook ... Ναι είμαι από δαύτους 😁

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, nickolasemp said:

Ακριβώς, γι'αυτό και ρωτάω. Ούτε οι επόμενες ανακοινώσεις αναφέρουν. Θα έβαζα εγώ και μετά θα τα ζητούσα πίσω από το chat, αλλά δεν έχω Facebook ... Ναι είμαι από δαύτους 😁

φασομπούκι λέγεται 

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, CoyoteD said:

φασομπούκι λέγεται 

α συγγνώμη 😆 έλεγα να το πω 'Meta/Μέτα' αλλά δεν είχα αντιληφθεί την εξελληνισμένη εκδοχή του βιβλίου προσώπων. 😂

Link to comment
Share on other sites

Ο διπλασιασμός των παροχών πακέτων από 31/1 συνεχίζει να ισχύει μέχρι 15/2, άρα το ίδιο θα ισχύει και για όλες τις άλλες τιμολογιακές πολιτικές. Και αν μέχρι τότε δεν έχουν αποφασίσει τι θα αλλάξουν απλά θα παίρνει άτυπη παράταση και κάποια στιγμή θα βγει και ανακοίνωση, δεν είναι η πρώτη φορά που θα γίνει αυτό.

Κατά την άποψη μου δεν υπάρχει περίπτωση να καταργηθεί το q fee χωρίς ανακοίνωση και η προηγούμενη ανακοίνωση αφορούσε τον διπλασιασμό/αλλαγή των παροχών που θα ίσχυε μέχρι τότε (και πήρε παράταση)

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να έχεις messenger χωρίς να χρειάζεται να έχεις Facebook. Κάνεις αναζήτηση "Q Κινητή". Στην αρχή θα σου βγει το μποτ και γράψε "Εκπρόσωπος". 

Στο ινσταγκραμ κάνεις αναζήτηση "qkiniti". 

Link to comment
Share on other sites

Προχθές (Δευτέρα το πρωί), σε δύο προνομιακά νούμερα καρτοκινητής Wind (ένα F2G και ένα Q) που έχω, μου χρέωσαν (ταυτόχρονα και στα δύο, με διαφορά δέκα λεπτών) από 2€ στο καθένα για ημερήσιο internet. Να σημειώσω, ότι στο Q νούμερο, έχω 13,5GB συσσωρευμένα από το πακέτο Κιου Σταρ Χιουτζ με λήξη στις 19 Φεβρουαρίου, ενώ στο F2G έχω 3GB με λήξη 4 και 9 Φεβρουαρίου. Τους έγραψα στο chat, μου είπαν ότι θα γίνει άμεσα επιστροφή χρημάτων για το "συστημικό λάθος". Πέρασαν πέντε ώρες, τίποτα. Τους πήρα τηλέφωνο στο 13800, μου είπαν ότι από το chat δεν είχαν κάνει τίποτα και ότι πρέπει να προωθηθεί αίτημα στο τεχνικό τμήμα, το οποίο λογικά μέσα σε μία ημέρα θα επιλυθεί. Την επόμενη ημέρα το πρωί, χωρίς φυσικά να έχει "επιλυθεί το πρόβλημα", πάλι τα ίδια, νέα χρέωση 2€ σε κάθε αριθμό, αυτή τη φορά με απενεργοποιημένα δεδομένα. Η "εξυπηρέτηση πελατών", μου επανέλαβε την ίδια κασέτα, ότι θα προωθήσει αίτημα κτλ. Σήμερα το πρωί, νέα χρέωση, οπότε αποφάσισα να δώσω μόνος μου λύση στο πρόβλημα: Πέταμα και οι δύο κάρτες SIM στα σκουπίδια, κατανάλωση του χρηματικού υπολοίπου για φιλανθρωπίες (όχι, δεν τους αφήνω να τα φάνε σε δίευρες χρεώσεις ψεύτικου ημερήσιου internet, τουλάχιστον στις φιλανθρωπίες, βάζουν και αυτοί το χέρι στην τσέπη) και παραλαβή νέας κάρτας από άλλη εταιρεία. Ποτέ ξανά Wind&Q. Απάτη και (ηθελημένο) μπάχαλο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου όσο και αν δεν το πιστεύεται μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή βοηθάει πάρα πολύ . Η εταιρεία θυμάται  τις υποχρεώσεις της και ο χρόνος που διαθέτεις για να την γράψεις είναι ασύγκριτα μικρός σε σχέση με το όφελος.

Αν τους τρελάνουμε στις καταγγελίες θα αναγκαστούν να προσέξουν την συμπεριφορά τους απέναντι μας.

Γιατί εμείς τους πληρώνουμε ...

Φυσικά πρώτα επικοινωνούμε με την εξυπηρέτηση πελατών και αν δεν βρούμε ανταπόκριση τους κάνουμε καταγγελία.

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα.

Είμαι παλιός συνδρομητής της q από τότε που μπορούσε κάποιος να ανανεώσει μέσω ίντερνετ και να κερδίσει ανά 15 ευρώ την μισή αξία κάρτας στο νούμερο του, αυτό ήταν πριν το easy recharge πού έδινε την μισή αξία κάρτας  ανά 15 ευρώ αλλά μέσα στο μήνα η ανανέωση.  

Στην δική μου περίπτωση έβαζα κάθε μήνα την ελάχιστη αξία κάρτας 5 η 6 ευρώ και όταν μαζεύονταν 15 ευρώ έπαιρνα την μίση αξία της κάρτας μείον τους φόρους φυσικά, Έτσι μπορούσα μέσα σε 2 η 3 μήνες να παίρνω αυτό το μπόνους.

Κάποια στιγμή μέσα στον Σεπτέμβριο παρατήρησα ότι δεν μου έδιναν το μπόνους. Απευθύνθηκα στο τσάτ τίποτα

Απευθύνθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών και ενώ έπρεπε να μου απαντήσουν μέσα σε 1 η 2 εργάσιμες μου απάντησαν μετά από 10 ημερολογιακές ημέρες ότι η προσφορά είχε καταργηθεί.

Κατάλαβα ότι μάλλον τούς είχε προβληματίσει η υπόθεση μου και δεν ήξεραν τι να κάνουν

Από αυτή την αμήχανη απάντηση που μου έδωσαν και παρόλο που μέσα σε αυτό το τσάτ κάποιοι μου συνέστησαν να μην δώσω συνέχεια εγώ επέμενα. 

Δεν είχα τίποτα να χάσω. Μάζεψα όλα τα μηνύματα που μού είχαν στείλει σε sms kai email και έγραψα μια ωραιότατη αναφορά με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία.

Μετά από 2 μήνες και κάτι μου έστειλε μήνυμα η wind στο κινητό μου ότι στο πλαίσιο εξυπηρέτησης πελάτων  μου πιστώνουν 29ευρώ. Πολλά περισσότερα από αυτά που είχα υπολογίσει ότι μπορώ να πάρω...

Έτσι με αυτό τον τρόπο τους ανάγκασα να προσέχουν περισσότερο γιατί τα λάθη πληρώνονται...

Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι μας με αυτές τις εταιρείες που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το κέρδος  και όχι ο συνδυασμός της ικανοποίησης  του πελάτη με το λογικό κέρδος.

Τολμήστε...

 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, nickolasemp said:

Έχει βάλει κανείς πάνω από 10 ευρώ για να ξέρουμε εάν ακόμα ισχύει το Q Fee? Από το από πάνω μάλλον ισχύει μέχρι 31 Ιανουαρίου.

εγω δεν εχω βαλει καρτα αλλα τους ρωτησα στο τσατ (οση βαρυτητα μπορεί να εχει) κ μ είπαν οτι το μεχρι 31/1 παει στο 1 GB για 7 μερες κ οτι το φι δεν καταργειται

unlock your soul

unlock your wifi

Link to comment
Share on other sites

Προχθές (Δευτέρα το πρωί), σε δύο προνομιακά νούμερα καρτοκινητής Wind (ένα F2G και ένα Q) που έχω, μου χρέωσαν (ταυτόχρονα και στα δύο, με διαφορά δέκα λεπτών) από 2€ στο καθένα για ημερήσιο internet. Να σημειώσω, ότι στο Q νούμερο, έχω 13,5GB συσσωρευμένα από το πακέτο Κιου Σταρ Χιουτζ με λήξη στις 19 Φεβρουαρίου, ενώ στο F2G έχω 3GB με λήξη 4 και 9 Φεβρουαρίου. Τους έγραψα στο chat, μου είπαν ότι θα γίνει άμεσα επιστροφή χρημάτων για το "συστημικό λάθος". Πέρασαν πέντε ώρες, τίποτα. Τους πήρα τηλέφωνο στο 13800, μου είπαν ότι από το chat δεν είχαν κάνει τίποτα και ότι πρέπει να προωθηθεί αίτημα στο τεχνικό τμήμα, το οποίο λογικά μέσα σε μία ημέρα θα επιλυθεί. Την επόμενη ημέρα το πρωί, χωρίς φυσικά να έχει "επιλυθεί το πρόβλημα", πάλι τα ίδια, νέα χρέωση 2€ σε κάθε αριθμό, αυτή τη φορά με απενεργοποιημένα δεδομένα. Η "εξυπηρέτηση πελατών", μου επανέλαβε την ίδια κασέτα, ότι θα προωθήσει αίτημα κτλ. Σήμερα το πρωί, νέα χρέωση, οπότε αποφάσισα να δώσω μόνος μου λύση στο πρόβλημα: Πέταμα και οι δύο κάρτες SIM στα σκουπίδια, κατανάλωση του χρηματικού υπολοίπου για φιλανθρωπίες (όχι, δεν τους αφήνω να τα φάνε σε δίευρες χρεώσεις ψεύτικου ημερήσιου internet, τουλάχιστον στις φιλανθρωπίες, βάζουν και αυτοί το χέρι στην τσέπη) και παραλαβή νέας κάρτας από άλλη εταιρεία. Ποτέ ξανά Wind&Q. Απάτη και (ηθελημένο) μπάχαλο.
όσο καλοπιστος και να είσαι κάποια στιγμή φτάνεις στο απροχώρητο,το χουν στήσει καλά το παραμύθι
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, pankler said:

Φίλοι μου όσο και αν δεν το πιστεύεται μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή βοηθάει πάρα πολύ . Η εταιρεία θυμάται  τις υποχρεώσεις της και ο χρόνος που διαθέτεις για να την γράψεις είναι ασύγκριτα μικρός σε σχέση με το όφελος.

Αν τους τρελάνουμε στις καταγγελίες θα αναγκαστούν να προσέξουν την συμπεριφορά τους απέναντι μας.

Γιατί εμείς τους πληρώνουμε ...

Φυσικά πρώτα επικοινωνούμε με την εξυπηρέτηση πελατών και αν δεν βρούμε ανταπόκριση τους κάνουμε καταγγελία.

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα.

Είμαι παλιός συνδρομητής της q από τότε που μπορούσε κάποιος να ανανεώσει μέσω ίντερνετ και να κερδίσει ανά 15 ευρώ την μισή αξία κάρτας στο νούμερο του, αυτό ήταν πριν το easy recharge πού έδινε την μισή αξία κάρτας  ανά 15 ευρώ αλλά μέσα στο μήνα η ανανέωση.  

Στην δική μου περίπτωση έβαζα κάθε μήνα την ελάχιστη αξία κάρτας 5 η 6 ευρώ και όταν μαζεύονταν 15 ευρώ έπαιρνα την μίση αξία της κάρτας μείον τους φόρους φυσικά, Έτσι μπορούσα μέσα σε 2 η 3 μήνες να παίρνω αυτό το μπόνους.

Κάποια στιγμή μέσα στον Σεπτέμβριο παρατήρησα ότι δεν μου έδιναν το μπόνους. Απευθύνθηκα στο τσάτ τίποτα

Απευθύνθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών και ενώ έπρεπε να μου απαντήσουν μέσα σε 1 η 2 εργάσιμες μου απάντησαν μετά από 10 ημερολογιακές ημέρες ότι η προσφορά είχε καταργηθεί.

Κατάλαβα ότι μάλλον τούς είχε προβληματίσει η υπόθεση μου και δεν ήξεραν τι να κάνουν

Από αυτή την αμήχανη απάντηση που μου έδωσαν και παρόλο που μέσα σε αυτό το τσάτ κάποιοι μου συνέστησαν να μην δώσω συνέχεια εγώ επέμενα. 

Δεν είχα τίποτα να χάσω. Μάζεψα όλα τα μηνύματα που μού είχαν στείλει σε sms kai email και έγραψα μια ωραιότατη αναφορά με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία.

Μετά από 2 μήνες και κάτι μου έστειλε μήνυμα η wind στο κινητό μου ότι στο πλαίσιο εξυπηρέτησης πελάτων  μου πιστώνουν 29ευρώ. Πολλά περισσότερα από αυτά που είχα υπολογίσει ότι μπορώ να πάρω...

Έτσι με αυτό τον τρόπο τους ανάγκασα να προσέχουν περισσότερο γιατί τα λάθη πληρώνονται...

Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι μας με αυτές τις εταιρείες που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το κέρδος  και όχι ο συνδυασμός της ικανοποίησης  του πελάτη με το λογικό κέρδος.

Τολμήστε...

 

Και τι προτείνεις δηλαδή; Να κάνει ο καθένας όόόλη αυτή τη διαδικασία; Και μάλιστα για κάτι που είναι ήδη συμφωνημένο και έπρεπε η εταιρία να το τηρεί (δεν είναι ότι ζήτησες δηλαδή κατι έξτρα και μπήκες σε αυτή τη διαδικασία με τη θέληση σου).

Αλλά να στο θέσω και αλλιώς. Εσύ έκανες την καταγγελία και δικαιώθηκες και μπράβο σου. Έχει αλλάξει τροπάριο η εταιρία; Μήπως της επιβλήθηκε κάποιο πρόστιμο για να την τιμωρήσει; Ο-Χ-Ι. Συνεχίζει την ίδια τακτικη. Η φράση σου "τα λαθη πληρωνται" σημαίνει ότι πληρώνω κάτι παραπανω για να αντιστάθμισω το λάθος που έκανα. Αυτό δεν ισχύει!

Είναι σα να λέμε ότι εγώ πάω κάθε μέρα σε ένα σούπερ μάρκετ, και το κλέβω, και ΑΝ τυχόν κανείς με αναφέρει, δίνω πίσω τα προϊόντα και όλα μέλι γάλα. Την επόμενη μέρα μπορώ να πάω και να προσπαθήσω να ξανακλεψω. Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τη Wind και τις τηλεπικοινωνίες γενικότερα (δεν ξέρω αν πήρε το αυτί σας για ένα αστείο πρόστιμο που επιβλήθηκε σε κάποια άλλη εταιρία για παράβαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων) αλλά ας μην επεκταθούμε περαιτέρω...

 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, pankler said:

 

Αν τους τρελάνουμε στις καταγγελίες θα αναγκαστούν να προσέξουν την συμπεριφορά τους απέναντι μας.

 

Επειδή ξέρουν ότι το παραπάνω είναι παντελώς αδύνατο να γίνει ούτε από το 1% των καταναλωτών, όπως και δε γίνεται παντελώς να πάμε όλοι στις τράπεζες να κάνουμε ανάληψη όλα τα χρήματα μας, 

εξού και:

Αν τυχόν καμιά 10άδα ζητήσουν ό,τι τους υποσχέθηκαν , θα τους τα δώσουν και με το παραπάνω, να τους "αφήσουν ήσυχους να συνεχίσουν"

και αντίστοιχα η μόχλευση των τραπεζών διακινεί στην αγορά πάνω από 10πλάσια χρήματα από όσα έχουν κατατεθεί στο παρελθόν σε αυτές.

Είναι μια "φυιολογική" διαδιακασία, ανάλογα και με την κάθε κοινωνία και τα χαρακτηριστικά της.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι ποσο μπορει να τραβηξει η ανοχη μας. Αν με την 2η, 3η φορα που σε δυσαρεστεί μια εταιρεία της κουνας το μαντηλι, τοτε μαθαινουν να σεβονται λιγο περισσοτερο τον πελατη - καταναλωτη. Κι αν η επομενη εταιρεία κανει τα ιδια, συνεχιζουμε στην μεθεπομενη. Αν δεν δηλώσεις εμπρακτα την δυσαρεσκεια σου, δεν ιδρωνει κανενα αυτι.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν η εμπειρία σου δείχνει ότι κάποια χαρακτηριστικά (στην προκείμενη με τη Wind με αυτή την οργάνωση, διαχείριση κόστους και μισθολογικού μέσα σε αυτά εξου και η "ποιότητα" υπαλλήλων της στην εξυπηρέτηση πελατών,) αλλάζουν τόσο εύκολα όταν μάλιστα έχουν θεσφατοποιηθεί εδώ και 10 χρόνια από τη συγκεκριμένη,

όταν μάλιστα "πιάνουν" στη συγκεκριμένη ελληνική αγορά καταναλωτών, ως αποδεικνύεται από την παραμονή αλλά και έτι περαιτέρω την ανάπτυξη της εταιρίας εδώ και 10 έτη,

πάω πάσο.

Δεν αλλάζουν ούτε με αλλαγή ιδιοκτήτη τα "όποια" χαρακτηριστικά.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, nininikos said:

Το θεμα ειναι ποσο μπορει να τραβηξει η ανοχη μας. Αν με την 2η, 3η φορα που σε δυσαρεστεί μια εταιρεία της κουνας το μαντηλι, τοτε μαθαινουν να σεβονται λιγο περισσοτερο τον πελατη - καταναλωτη. Κι αν η επομενη εταιρεία κανει τα ιδια, συνεχιζουμε στην μεθεπομενη. Αν δεν δηλώσεις εμπρακτα την δυσαρεσκεια σου, δεν ιδρωνει κανενα αυτι.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

Δυστυχώς στους καιρούς που βρισκόμαστε η ανάγκη είναι που σε αναγκάζει να κάνεις υποχωρήσεις (όχι ότι έχουμε καταναλωτική παιδεία, μην τα ρίχνουμε όλα στη μαύρη μας τη μοίρα) και το ίδιο ισχύει και σε πολλά ακόμη πράγματα, πχ στα ΜΜΜ που είναι σε κακά χάλια αλλά δεν έχεις λεφτά για ατομικό μεταφορικό μέσο οπότε συμβιβάζεσαι.

Ο τιμοκατάλογος της Q είναι (υπό προϋποθέσεις) πολύ ανταγωνιστικός, με κόστος λιγότερο από 5€ το μήνα. Παράλληλα έχεις τους άλλους που έχουν πάει το μίνιμουμ μηνιαίο κόστος της καρτοκινητής στα 12€. Όσο και να πεις είναι μια διαφορά μετρήσιμη για κάποιους.

Συν ότι οι κινήσεις για να πιάσουν τόπο πρέπει να γίνονται συντονισμένα. Αν φεύγει ένας σήμερα,  ένας αύριο και άλλοι δυο μεθαύριο... εεε σιγά τα αυγά.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gpapas640 said:

Ο τιμοκατάλογος της Q είναι (υπό προϋποθέσεις) πολύ ανταγωνιστικός, με κόστος λιγότερο από 5€ το μήνα. Παράλληλα έχεις τους άλλους που έχουν πάει το μίνιμουμ μηνιαίο κόστος της καρτοκινητής στα 12€. Όσο και να πεις είναι μια διαφορά μετρήσιμη για κάποιους.

Το μίνιμουμ μηνιαίο κόστος της κιου είναι 4€ (το φτηνότερο καουνταουν) + 0,30€ (χρέωση κάθε ανανεωσης που χρεώνει ΜΟΝΟ η κιου) + 1,70€ (κιου φι που χρεώνει ΜΟΝΟ η κιου). 

Επειδή λες οτι οι άλλοι έχουν μίνιμουμ κόστος 12€ , υπάρχει καρτοκινητο που έχει μηνιαιο μίνιμουμ 3€ , χωρίς να χρεώνει εξτρά 2€ αέρα που χρεώνει η κιου. Και έχει καλυτερη κάλυψη και πολυ πιο γρήγορο ίντερνετ. 

Link to comment
Share on other sites

On 31/1/2022 at 8:23 ΠΜ, Mobileras said:

Πάλι 4ευρο καουνταουν. Αποχαιρετούμε και τα 3ευρα καουνταουν σιγά σιγά... 

Θέμα χρόνου να συνηθίσει ο κόσμος και τα 5ευρα 15ημερα καουνταουν. 

Επειδή τα κρατάω, δεν νομίζω να τα αποχαιρετούμε. Από την αρχή του έτους έχουν υπάρξει 4 3ευρα countdowns, 5 4ευρα και 1 (φευ!) 5ευρω.

23 minutes ago, Mobileras said:

Το μίνιμουμ μηνιαίο κόστος της κιου είναι 4€ (το φτηνότερο καουνταουν) + 0,30€ (χρέωση κάθε ανανεωσης που χρεώνει ΜΟΝΟ η κιου) + 1,70€ (κιου φι που χρεώνει ΜΟΝΟ η κιου). 

Επειδή λες οτι οι άλλοι έχουν μίνιμουμ κόστος 12€ , υπάρχει καρτοκινητο που έχει μηνιαιο μίνιμουμ 3€ , χωρίς να χρεώνει εξτρά 2€ αέρα που χρεώνει η κιου. Και έχει καλυτερη κάλυψη και πολυ πιο γρήγορο ίντερνετ. 

Φιλικά, δεν ισχύουν αυτά που λες @Mobileras 🙂 Σήμερα είναι πάλι 3ευρω countdown. Το 0,30 ισχύει σε κάθε ανανέωση, αλλά το 1,70 προσωπικά το αποφεύγω βάζοντας 9 ευρώ (για να μειώνω την συχνότητα ανανέωσης και άρα και το 0,30) μέσα στις 4 από τις 7 ημέρες που έχει countdown.

Προσωπικά στους δικούς μου, με αυτόν τον τρόπο την βγάζουν με 42~45 ευρώ το χρόνο (θα έλεγα δυνητικά 38~39 αλλά δύσκολο να πετυχαίνεις πάντα τα 3ευρα πάνω στο μήνα). Δεν το λες κι άσχημα.

Η άλλη καρτοκινητή που λες, είναι στα υπόψη, αλλά δίνεις τα ίδια χρήματα εν τέλει (άρα προς τί ο σαματάς; ) στον χρόνο με λιγότερες απολαβές απ'όσο έχω κάνει τη σύγκριση.

 

Κοινώς, η Q, εάν ξέρεις πώς να ελίσσεσαι (όπως εξάλλου και με την ανταγωνιστική καρτοκινητή πρέπει να βάζεις στις 60 ημέρες ακριβώς για να έχεις maximum benefit) παραμένει φθηνή με ικανά data, λεπτά και SMS.

 

Edited by nickolasemp
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...