Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η δουλεια μου εξαρταται απο το κινητο μου.
Μετα απο 3 μηνες που εχω να βαλω καρτα,μου κοψαν ΚΑΙ τις εισερχομενες χωρις καμμια ειδοποιηση.
Και εις ανωτερα στην Q

OptoStyle

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

H Δουλεια σου εξαρτάται απο το κινητό σου, και έχεις 3 μήνες να βάλεις κάρτα. 

Έχει κάποια λογική αυτή η πρόταση ; 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, optostyle said:

Η δουλεια μου εξαρταται απο το κινητο μου.
Μετα απο 3 μηνες που εχω να βαλω καρτα,μου κοψαν ΚΑΙ τις εισερχομενες χωρις καμμια ειδοποιηση.
Και εις ανωτερα στην Q

OptoStyle
 

Δεν ξέρω με τι τρόπο ακριβώς λειτουργεί η Q αλλά εγώ έχω να βάλω κάρτα 8 μήνες και δεν μου έχει κάνει φραγή. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, optostyle said:

Η δουλεια μου εξαρταται απο το κινητο μου.
Μετα απο 3 μηνες που εχω να βαλω καρτα,μου κοψαν ΚΑΙ τις εισερχομενες χωρις καμμια ειδοποιηση.
Και εις ανωτερα στην Q

OptoStyle
 

Ούτε sms (πχ από τράπεζες) δε μπορείς να λάβεις;

Δοκίμασες αν λαμβάνεις sms?

Link to comment
Share on other sites

Με βάση και την τελευταία ανακοίνωση αλλά και παλιότερη, οι εισερχόμενες κόβονται στους τέσσερις μήνες οπότε ψάξου μήπως συμβαίνει κάτι άλλο

Link to comment
Share on other sites

H Δουλεια σου εξαρτάται απο το κινητό σου, και έχεις 3 μήνες να βάλεις κάρτα. 
Έχει κάποια λογική αυτή η πρόταση ; 
Θα σου απαντησω αν και βλεπεις μονο το "δεντρο"στο ποστ μου.
Μπορει να μην ειχα λεφτα μπορει να ξεχαστηκα,μπορει να εχω και δευτερο νουμερο για την ιδια δουλεια..
Απο την αλλη μερια μπορει στο τριμηνο να κοψει τις εισερχομενες?

OptoStyle

Ούτε sms (πχ από τράπεζες) δε μπορείς να λάβεις;
Δοκίμασες αν λαμβάνεις sms?
Μολις το τσεκαρα αυτο που ειπες,και μπορω να λαμβανω sms..αν και για τραπεζες κτλ εχω αλλο νουμερο

OptoStyle

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

Δε διαβάζω συχνά το θέμα, αλλά... Η μάνα μου έβαλε 10€ κάρτα και της έφαγαν 1,70€ για τη διατήρηση μιας (άχρηστης) προνομιακής υπηρεσίας, στην οποία υποστηρίζει ότι δεν εγγράφηκε ποτέ! Ζήτησε τη διαγραφή της και επιστροφή των χρημάτων. Ίδωμεν... Θα κλάψει πολύ κόσμος τα λεφτά του με τα "κόλπα" της WIND. 

https://www.myq.gr/gr/support/ipolipo-ananeosi-chronou-omilias/ti-ine-to-telos-diatirisis-pronomiakou-schimatos

On 10/6/2022 at 7:00 ΜΜ, minus21grams said:

Έλαβα κι εγώ το SMS της Q που καλεί τους συνδρομητές να αντικαταστήσουν τις κάρτες SIM (τι ωραία που θα είναι όταν καταργηθούν εντελώς, θα ησυχάσει το κεφάλι μας!) με νέες, 5G compatible.
Όλα αυτά την Τρίτη 7/6.
Παίρνω προ ολίγου τηλέφωνο στα 3 κατά σειρά πλησιέστερα καταστήματα Wind για να μην τρέχω τζάμπα.
Όχι μόνον δεν έχει απόθεμα κανείς τους, αλλά μου επισημαίνουν πως και την επόμενη βδομάδα -όταν θα παραλάβουν νέα παρτίδα- ενδέχεται να εξαντληθούν γρήγορα και να ΜΗΝ εξυπηρετηθούμε.
Μία υπάλληλος με προέτρεψε να ρωτήσω σε μεγάλο κατάστημα όπου πιθανόν να υπάρχουν και ανάλογα αποθέματα.

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω καμιά ιδιαίτερη κάψα για το 5G. Αντιθέτως, προτιμώ τη δροσιά. Κι έτσι όπως πάει το πράγμα, δεν αποκλείεται να χρειαστούν δρομολόγια εν μέσω καύσωνα (ας πούμε τέλη Ιουνίου). Τίποτα χειρότερο από τη ζέστη.

Δεν υπάρχουν κάρτες Q στα καταστήματα. Σε 4 πήγα πριν 2 εβδομάδες, γιατί ήθελα 5G. Τελικά έγραψα αναλυτικά στη φόρμα επικοινωνίας τι θέλω, έστειλα όλα τα δικαιολογητικά και μου έστειλαν μία νέα SIM στο σπίτι δωρεάν! Απλά χρεώθηκα μια κλήση 0,26€ στο 13800, για την ενεργοποίησή της. 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά υποστηρίζει η μάνα σου ότι δεν εγγραφηκε σε αυτή την υπηρεσία καθώς πρόκειται για το μπόνους ανανέωσης που Μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν δωρεάν και η Q Αποφάσισε να το χρεώνει σε όλους μας χωρίς καν να μας ρωτήσει και ο μόνος τρόπος είναι να τους πάρεις τηλέφωνο για να απεγγραφεις ή να τους στείλεις τσατ .Σου ζητάνε στοιχεία αν πέσεις στο σωστό υπάλληλο και γινεται η δουλεια σου αλλιώς θα χρειαστεί λίγο να επιμείνεις μέχρι να βρεθεί ο σωστός υπάλληλος για να κάνεις τη δουλειά σου. Η επόμενη λύση Αν δεν θες να κάνεις αυτή τη διαδικασία αλλά και να μη σε χρεώνει αυτά τα χρήματα είναι να βάζεις κάρτα όταν έχει Countdown όπου το ελάχιστο ποσό είναι 8 ευρώ και με τα 8 ευρώ δεν σε χρεώνει αυτό το μπόνους

Link to comment
Share on other sites

Σωστά υποστηρίζει η μάνα σου ότι δεν εγγραφηκε σε αυτή την υπηρεσία καθώς πρόκειται για το μπόνους ανανέωσης που Μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν δωρεάν και η Q Αποφάσισε να το χρεώνει σε όλους μας χωρίς καν να μας ρωτήσει και ο μόνος τρόπος είναι να τους πάρεις τηλέφωνο για να απεγγραφεις ή να τους στείλεις τσατ .Σου ζητάνε στοιχεία αν πέσεις στο σωστό υπάλληλο και γινεται η δουλεια σου αλλιώς θα χρειαστεί λίγο να επιμείνεις μέχρι να βρεθεί ο σωστός υπάλληλος για να κάνεις τη δουλειά σου. Η επόμενη λύση Αν δεν θες να κάνεις αυτή τη διαδικασία αλλά και να μη σε χρεώνει αυτά τα χρήματα είναι να βάζεις κάρτα όταν έχει Countdown όπου το ελάχιστο ποσό είναι 8 ευρώ και με τα 8 ευρώ δεν σε χρεώνει αυτό το μπόνους


Εγώ στο τσατ το απενεργοποίησα σε 3 νούμερα αμέσως και μου επέστρεψαν και το 1.70

Στάλθηκε από το RMX3085 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, Mobileras said:

Στο viber out δίνει 1 εβδομάδα δωρεάν, μήπως να το δοκιμάσεις. Δεν χρειάζεται να έχει ο άλλος ίντερνετ. 

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, bbbb said:

Σωστά υποστηρίζει η μάνα σου ότι δεν εγγραφηκε σε αυτή την υπηρεσία καθώς πρόκειται για το μπόνους ανανέωσης που Μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν δωρεάν και η Q Αποφάσισε να το χρεώνει σε όλους μας χωρίς καν να μας ρωτήσει και ο μόνος τρόπος είναι να τους πάρεις τηλέφωνο για να απεγγραφεις ή να τους στείλεις τσατ .Σου ζητάνε στοιχεία αν πέσεις στο σωστό υπάλληλο και γινεται η δουλεια σου αλλιώς θα χρειαστεί λίγο να επιμείνεις μέχρι να βρεθεί ο σωστός υπάλληλος για να κάνεις τη δουλειά σου. Η επόμενη λύση Αν δεν θες να κάνεις αυτή τη διαδικασία αλλά και να μη σε χρεώνει αυτά τα χρήματα είναι να βάζεις κάρτα όταν έχει Countdown όπου το ελάχιστο ποσό είναι 8 ευρώ και με τα 8 ευρώ δεν σε χρεώνει αυτό το μπόνους
 

Τελικά της είπα να επικοινωνήσει με τη WIND μέσω του Messenger, την έβγαλαν από την υπηρεσία και της είπαν ότι θα επιστρέψουν τα 1,70€.

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, optostyle said:

Μετα απο 3 μηνες που εχω να βαλω καρτα,μου κοψαν ΚΑΙ τις εισερχομενες χωρις καμμια ειδοποιηση

Μήπως έχεις προώθηση σε κάτι δυνητικά χρεωσιμο για σένα και χωρίς υπόλοιπο δεν βγάζει κλήση;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, spiliot said:

Μήπως έχεις προώθηση σε κάτι δυνητικά χρεωσιμο για σένα και χωρίς υπόλοιπο δεν βγάζει κλήση;

Άρα να πληκτρολογήσει  ##002#  και να πατήσει το πλήκτρο της κλήσης (πράσινο) να δει μήπως μπορεί να δεχτεί εισερχόμενες;

Link to comment
Share on other sites

On 19/6/2022 at 1:54 ΠΜ, MitsosDaBest13 said:

Δε διαβάζω συχνά το θέμα, αλλά... Η μάνα μου έβαλε 10€ κάρτα και της έφαγαν 1,70€ για τη διατήρηση μιας (άχρηστης) προνομιακής υπηρεσίας, στην οποία υποστηρίζει ότι δεν εγγράφηκε ποτέ! Ζήτησε τη διαγραφή της και επιστροφή των χρημάτων. Ίδωμεν... Θα κλάψει πολύ κόσμος τα λεφτά του με τα "κόλπα" της WIND. 

https://www.myq.gr/gr/support/ipolipo-ananeosi-chronou-omilias/ti-ine-to-telos-diatirisis-pronomiakou-schimatos

Δεν υπάρχουν κάρτες Q στα καταστήματα. Σε 4 πήγα πριν 2 εβδομάδες, γιατί ήθελα 5G. Τελικά έγραψα αναλυτικά στη φόρμα επικοινωνίας τι θέλω, έστειλα όλα τα δικαιολογητικά και μου έστειλαν μία νέα SIM στο σπίτι δωρεάν! Απλά χρεώθηκα μια κλήση 0,26€ στο 13800, για την ενεργοποίησή της. 

Μήτσο, όταν λες «έγραψα αναλυτικά στη φόρμα επικοινωνίας και έστειλα όλα τα δικαιολογητικά» εννοείς πως συμπλήρωσες έντυπο στο κατάστημα που επισκέφτηκες ή πληκτρολογούσες τα στοιχεία σου στο chat box με κάποιον εκπρόσωπο;

Link to comment
Share on other sites

Καουνταουν 300' με 3,50€ για 30 μέρες. 

Ερώτηση: εάν το υπόλοιπο χρημάτων λήγει 01/07 και αγοράσει κάποιος αυτό το πακετο σήμερα (που θα λήγει 19/07), τί θα γίνει με το υπολοιπο χρημάτων στις 01/07; Θα παραταθεί έως 19/07 (όπως ήταν μέχρι τώρα), ή θα μηδενιστεί και θα αχρηστευτεί το αγορασμένο πακετο;

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, minus21grams said:

Μήτσο, όταν λες «έγραψα αναλυτικά στη φόρμα επικοινωνίας και έστειλα όλα τα δικαιολογητικά» εννοείς πως συμπλήρωσες έντυπο στο κατάστημα που επισκέφτηκες ή πληκτρολογούσες τα στοιχεία σου στο chat box με κάποιον εκπρόσωπο;

Έφτιαξα ένα συμπιεσμένο αρχείο, που μέσα είχε φωτογραφίες ταυτότητας, screenshot του Ε1, υπεύθυνη δήλωση κατεβασμένη από το gov.gr και μία φωτογραφία της παλιάς μου SIM. Δε θυμάμαι αν ήταν κάτι άλλο. Στην υπεύθυνη δήλωση έγραψα ότι επιθυμώ αντικατάσταση λόγω παλαιότητας και ασυμβατότητας με το δίκτυο 5G και μπλα μπλα.

Γενικά οι πάροχοι πλέον θέλουν τα πάντα για αλλάξεις κάρτα, για την αποφυγή της απάτης "SIM swapping". 

Το ωραίο είναι ότι 3 υπάλληλοι με ρώτησαν γιατί δεν πηγαίνω σε κατάστημα. Τους λέω πήγα σε 4 και δεν είχαν, ούτε ήξεραν πότε θα φέρουν. 😝 Εν τέλει έλαβα μία τέτοια (έσβησα κωδικούς).

IMG-20220602-170956.jpg

IMG-20220602-171027-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με τη μόνη διαφορά πως στην φωτο γράφουν 150’ προς όλους και με κείμενο από κάτω 300’ προς όλους. Τελικά ποιο από τα δυο ισχύει;

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

Το κείμενο. Η φωτογραφία τώρα τελευταία σχεδόν πάντα είναι άσχετη, μάλλον κάνουν copy paste παλιές προσφορές. Κάποιες φορές φτιάχνουν και τη φωτογραφία μέσα στη μέρα αλλά όχι πάντα.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, MitsosDaBest13 said:

Έφτιαξα ένα συμπιεσμένο αρχείο, που μέσα είχε φωτογραφίες ταυτότητας, screenshot του Ε1, υπεύθυνη δήλωση κατεβασμένη από το gov.gr και μία φωτογραφία της παλιάς μου SIM. Δε θυμάμαι αν ήταν κάτι άλλο. Στην υπεύθυνη δήλωση έγραψα ότι επιθυμώ αντικατάσταση λόγω παλαιότητας και ασυμβατότητας με το δίκτυο 5G και μπλα μπλα.

Γενικά οι πάροχοι πλέον θέλουν τα πάντα για αλλάξεις κάρτα, για την αποφυγή της απάτης "SIM swapping". 

Το ωραίο είναι ότι 3 υπάλληλοι με ρώτησαν γιατί δεν πηγαίνω σε κατάστημα. Τους λέω πήγα σε 4 και δεν είχαν, ούτε ήξεραν πότε θα φέρουν. 😝 Εν τέλει έλαβα μία τέτοια (έσβησα κωδικούς).

IMG-20220602-170956.jpg

IMG-20220602-171027-2.jpg

Και πάλι ταλαιπωρία είναι, αλλά τουλάχιστον δεν είσαι αναγκασμένος να πάρεις τους δρόμους...
Αφού δεν είναι σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες των συνδρομητών, τι διάολο αρχίζουν τις μαζικές αποστολές SMS για αντικαταστάσεις; Δεν αντιλαμβάνονται πως ο κόσμος -και με το δίκιο του- θα σιχτιρίζει;
Δεν έχω απαίτηση να βρω SIM στο κατάστημα Wind που βρίσκεται 100 μέτρα απ’ το σπίτι μου, αλλά δεν γίνεται να μην υπάρχει κάρτα ούτε για δείγμα σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων και να στήνεις καρτέρι λες και είσαι κυνηγός!
Απασχολούμε -και ταλαιπωρούμε- αδίκως και το προσωπικό των καταστημάτων. Θα έχουν σιχαθεί να λένε το ποίημα σε κάθε κλήση.

Γιατί να μην υπάρχει και ένας 4ος, 5ος, 6ος πάροχος (όπως σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης) να σφίξουν λίγο τα γάλατα;

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, kalitexnis_g said:

Εσείς που αλλάξατε το apn για να μην σας τρώει 2€, είχατε κανονικά Volte;

Δίνει η Q volte?

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...