Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

45 minutes ago, Pppe said:

Ακριβώς: Μόνο μέσω καταστήματος και στα franchise θα βρούνε κάθε αφορμή (ανάλογα με το "πως" θα δούνε τον κάθε πελάτη) να του χρεώσουν όσα πιο πολλά, πχ "είναι ανενεργό" εάν έχει 0Ε υπόλοιπο και "πρέπει να βάλετε κάρτα" πριν τη φορητότητα για να "ενεργοποιηθεί" και ΜΕΤΑ να γίνει η φορητότητα (άρα και χαθούν τα Ε) και μετά υποχρεωτικά κάρτα στη νέα sim.

Έτσι "δουλεύει" (ποιούς; ) η Wind.

Δεν παίζει. Πριν καιρο ειχα κανει αλλαγη απο q σε f2g, σε νούμερο που ειχε πολυ καιρο να μπει καρτα. Το ενεργοποιησαν απο το σύστημα και εκαναν την αλλαγη. Τοτε ειχα πληρωσει 5  ευρώ για τη σιμ γιατί το σύστημα δεν δεχόταν δωρεάν αλλαγή (αλλά στελνοντας την απόδειξη στο chat τα πιστωσαν στον αριθμό)

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, kmpatra said:

Δεν παίζει. Πριν καιρο ειχα κανει αλλαγη απο q σε f2g, σε νούμερο που ειχε πολυ καιρο να μπει καρτα. Το ενεργοποιησαν απο το σύστημα και εκαναν την αλλαγη. Τοτε ειχα πληρωσει 5  ευρώ για τη σιμ γιατί το σύστημα δεν δεχόταν δωρεάν αλλαγή (αλλά στελνοντας την απόδειξη στο chat τα πιστωσαν στον αριθμό)

Έτσι γίνεται.

Είναι πολύ απλή διαδικασία.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 27/2/2022 at 12:46 ΜΜ, HEO said:

Αν δεν θέλεις να βάλεις την εφαρμογη dosms και την θεωρείς προβληματική μπορείς να στείλεις μηνύματα από την ιστοσελίδα

https://www.dosms.eu

Κανείς ένα shortcut και καθάρισες

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk
 

Η εφαρμογή έχει πάψει να δουλεύει εδώ και καιρό, ήταν εγκαταλελειμμένη, δε συνδέεται πλέον καν με το σερβερ τους.

Edited by gerstavros2
Link to comment
Share on other sites

Όχι κάνεις λάθος, στα δικά μου κινητά η εφαρμογή δουλεύει μια χαρά

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, kmpatra said:

Δεν παίζει. Πριν καιρο ειχα κανει αλλαγη απο q σε f2g, σε νούμερο που ειχε πολυ καιρο να μπει καρτα. Το ενεργοποιησαν απο το σύστημα και εκαναν την αλλαγη. Τοτε ειχα πληρωσει 5  ευρώ για τη σιμ γιατί το σύστημα δεν δεχόταν δωρεάν αλλαγή (αλλά στελνοντας την απόδειξη στο chat τα πιστωσαν στον αριθμό)

Καταλαβαίνεις φυσικά ότι αυτό που λες είναι προβληματικό. Το να μην υπάρχει μια στάνταρ διαδικασία για την ενδοεταιρικη φορητότητα αλλά να πρέπει να τη "διαπραγματευτείς" με τον κάθε υπάλληλο που θέλει να πιάσει τους στόχους του είναι γελοίο.

Η δική μου συμβουλή όταν η επίσκεψη σε κατάστημα αποτελεί μονόδρομο είναι πρώτα γραπτή επικοινωνία με τη Wind για να διασφαλίσεις κάποια πράγματα. Πχ αν ρωτήσεις και πάρεις σαφείς απαντήσεις ότι η διαδικασία είναι δωρεάν, μετά κανείς από το κατάστημα και δε μπορεί να σου πει τα δικά του.

Το να δέχεσαι να πληρώσεις ΠΑΡΑΤΥΠΑ 5€ για τη σιμ και μετά να στα βάλουν στην κάρτα, θεωρώντας μάλιστα ότι είναι "στο πλαίσιο της καλής εξυπηρέτησης" (σαν να σου κάνουν χάρη δηλαδή), κι αν δεν κολλησει κάπου η διαδικασία, είναι απλά ξεφτίλα.

Link to comment
Share on other sites

Ας είναι μόνο 5 (ή 10) Ε και ας πάει και το παλιάμπελο. Νομίζω ότι είναι αρκετά παραπάνω.

Όταν πάει κάποιος πρόσφατα, θα μας πει τι ισχύει τώρα.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Pppe said:

Ας είναι μόνο 5 (ή 10) Ε και ας πάει και το παλιάμπελο. Νομίζω ότι είναι αρκετά παραπάνω.

Όταν πάει κάποιος πρόσφατα, θα μας πει τι ισχύει τώρα.

Δηλαδη το ειχες δοκιμασει και ειχες το αποτέλεσμα που ανεφερες παραπανω; Σου ζητησανε 10 ευρώ τα οποια χαθηκαν και μετα σου αλλαξαν τη σιμ? Ή απλά να 'χαμε να λέγαμε και να 'χουμε να πούμε;

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, gpapas640 said:

Καταλαβαίνεις φυσικά ότι αυτό που λες είναι προβληματικό. Το να μην υπάρχει μια στάνταρ διαδικασία για την ενδοεταιρικη φορητότητα αλλά να πρέπει να τη "διαπραγματευτείς" με τον κάθε υπάλληλο που θέλει να πιάσει τους στόχους του είναι γελοίο.

Η δική μου συμβουλή όταν η επίσκεψη σε κατάστημα αποτελεί μονόδρομο είναι πρώτα γραπτή επικοινωνία με τη Wind για να διασφαλίσεις κάποια πράγματα. Πχ αν ρωτήσεις και πάρεις σαφείς απαντήσεις ότι η διαδικασία είναι δωρεάν, μετά κανείς από το κατάστημα και δε μπορεί να σου πει τα δικά του.

Το να δέχεσαι να πληρώσεις ΠΑΡΑΤΥΠΑ 5€ για τη σιμ και μετά να στα βάλουν στην κάρτα, θεωρώντας μάλιστα ότι είναι "στο πλαίσιο της καλής εξυπηρέτησης" (σαν να σου κάνουν χάρη δηλαδή), κι αν δεν κολλησει κάπου η διαδικασία, είναι απλά ξεφτίλα.

Δεν ειπε κανενας οτι ειναι φυσιολογικό, και για εμενα η μανουρα τοτε δεν ηταν ευχάριστη. Αλλα το εγραψα γιατι αυτο που ειπώθηκε οτι ζητανε 10 ευρω τα οποια χάνονται στην αλλαγή δεν ειχε ξανα αναφερθεί εδω, και απλα λεω οτι η εμπειρία μου απο τη διαδικασία είναι διαφορετική. Μενει να δούμε αν αυτό που αναφέρθηκε οντως συνεβη ή αποτελεί γνωστή θεωρητική σκέψη...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα ακουσει για περίπτωση που του είπαν ότι πρώτα πρεπει να το κάνει καρτοσυμβολαιο/προγραμμα και μετά να το κάνει f2g

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Καλα πολλα μπορεί να σκαρφιστει καθε καταστημα, εκει απλα το σκισανε. Ρίχνουν ζαριά και άμα πετυχουν 6αρες (αν τσιμπήσει ο πελάτης) μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Οι υπάλληλοι περνούν στο σύστημα αντικατάσταση sim γιατί πάνε τυφλοσουρτι την γνωστή τους διαδικασία και η οποία όντως χρεώνει.

Όταν τους είχα βάλει να πάρουν τα κεντρικά γιατί δεν θα πλήρωνα το 5 ευρώ όταν το site έλεγε δωρεάν (από f2g σε q), τους απάντησαν να το περάσουν σαν αντικατάσταση σε εγγύηση, η οποία δεν χρεώνεται.

Link to comment
Share on other sites

Εχω χρόνια να πατησω σε κατάστημα της wind. Τις τελευταίες φορές που πηγα ήταν σαν να μη άκουγαν τι τους έλεγα και το μόνο που έκαναν ήταν να προσπαθουν να μου κάνουν συμβόλαιο. Και δεν μιλάω για μόνο ένα κατάστημα. 

Και στις άλλες εταιρίες προσπαθουν, αλλά όχι σε τετοιο επίπεδο. Μόνο σε κατάστημα κοσμοτε (όχι Γερμανός) κάνουν αυτό που ζητάω και δεν προσπαθουν να με τουμπαρουν. 

Βέβαια η χειρότερη εμπειρία ήταν μία φορά σε ενα franchise της βονταφον, όπου σε κάθε ανανέωση συμβολαίου ή ταυτοποίηση καρτοκινητου έδιναν με το ζόρι δώρο σιμ με συμβόλαιο χωρίς παγιο και στο 6μηνο ερχόταν το πεναλτι 50€ για μη χρήση... 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα σε ολους . Εδω και 1 μηνα εχω παει σε Q card (απο Cosmokarta) . Αντιμετωπιζω ομως θέμα με τα μηνυματα. Συγκεκριμενα μπορω να στειλω αλλα  καποιες φορες δεν μπορω να λαβω.... Μπηκα στα settings και φαινεται οτι υπαρχει θεμα στo  ''Chat settings'' (Samsung A40) .Oταν βαζω τον αριθμο μου εμφανιζει μυνημα ''Registration failed'' .Μηπως είναι αυτο το θέμα,το εχει αντιμετωπισει κανεις..?

Edited by haralabosG
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, haralabosG said:

Kαλημερα σε ολους . Εδω και 1 μηνα εχω παει σε Q card (απο Cosmokarta) . Αντιμετωπιζω ομως θέμα με τα μηνυματα. Συγκεκριμενα μπορω να στειλω αλλα  καποιες φορες δεν μπορω να λαβω.... Μπηκα στα settings και φαινεται οτι υπαρχει θεμα στo  ''Chat settings'' (Samsung A40) .Oταν βαζω τον αριθμο μου εμφανιζει μυνημα ''Registration failed'' . Το εχει αντιμετωπισει κανεις..?

Μήπως αντί για τον αριθμό σου πρέπει να βάλεις το αριθμό του κέντρου SMS της Q?

Δοκίμασε να βάλεις: 
+30693599000

https://technewsingreek.blogspot.com/2016/08/smsmms-internet-vodafonewindqcosmote.html?m=1

Από εδώ το βρήκα, στο σάιτ της Q δεν ανέφερε κάτι. Δε μου έχει τύχει, στο μεταφέρω με επιφύλαξη, βέβαια δε χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν το έχεις ενεργοποιημένο το chat και εσύ και ο άλλος τότε θα στέλνει τα μηνύματα όπως το Viber μέσω server της Google και όχι μέσω q σαν sms. Σιγουρέψου ποιο είναι το πρόβλημα σου πρώτα γιατί επίτηδες το έχουν κάνει σχεδόν αδύνατο να καταλάβεις την διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, kmpatra said:

Δεν ειπε κανενας οτι ειναι φυσιολογικό, και για εμενα η μανουρα τοτε δεν ηταν ευχάριστη. Αλλα το εγραψα γιατι αυτο που ειπώθηκε οτι ζητανε 10 ευρω τα οποια χάνονται στην αλλαγή δεν ειχε ξανα αναφερθεί εδω, και απλα λεω οτι η εμπειρία μου απο τη διαδικασία είναι διαφορετική. Μενει να δούμε αν αυτό που αναφέρθηκε οντως συνεβη ή αποτελεί γνωστή θεωρητική σκέψη...

Το κοινό συμπέρασμα είναι ότι το κάθε κατάστημα κάνει ο,τι θέλει, για αυτό και εγώ προτρέπω όποιον πάει σε κατάστημα να είναι "διαβασμένος" για να μην την πατήσει. Προφανώς ο καθένας έχει να διηγηθεί μια διαφορετική "ιστορία τρέλας" από κάθε κατάστημα.Επομένως το "δεν παίζει" που ανέφερες δεν παίζει!  😂

Σε αλλο συμφορουμιτη παλιότερα που μας έβγαζε όλους τρελούς και έλεγε ότι στο δικό του κατάστημα είναι τύπος και υπογραμμός, του ζήτησα να μας πει ποιο είναι αυτό το κατάστημα να το προτιμάμε, αλλά δεν απάντησε ποτέ. 😁

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ξέρει κανείς τρόπο να απενεργοποιειται η αυτόματη χρέωση 2 ευρώ για 1 gb για 24 ώρες όταν τελειώσουν τα data του ενεργοποιημενου πακέτου και υπάρχει χρηματικό υπόλοιπο? 

Link to comment
Share on other sites

Στη συντριπτική πλειοψηφία των κινητών συσκευών με αλλαγή του APN (προσοχή: όχι με σβήσιμο).

Σε ελάχιστες κινητές συσκευές δε "πιάνει" ούτε αυτός ο τρόπος και απαιτεί προσοχή ακόμα και με διαρκώς σβησμένα data!!

Αλλιώς αν ο χρήστης δε θέλει καθόλου data μπορεί να καλέσει την εξυπηρέτηση πελατών να του τα απενεργοποιήσει τελείως και εάν μετά από κάποιους μήνες τα χρειαστεί να ξανακαλέσει να του τα ενεργοποιήσουν.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Pppe said:

Στη συντριπτική πλειοψηφία των κινητών συσκευών με αλλαγή του APN (προσοχή: όχι με σβήσιμο).

Σε ελάχιστες κινητές συσκευές δε "πιάνει" ούτε αυτός ο τρόπος και απαιτεί προσοχή ακόμα και με διαρκώς σβησμένα data!!

Αλλιώς αν ο χρήστης δε θέλει καθόλου data μπορεί να καλέσει την εξυπηρέτηση πελατών να του τα απενεργοποιήσει τελείως και εάν μετά από κάποιους μήνες τα χρειαστεί να ξανακαλέσει να του τα ενεργοποιήσουν.

Εγώ έχω αφαιρεσει το q από το APN. Δεν με χρεώνει αλλά μου αφαιρεί ΚΒ και αυτό με κάνει να ανησυχώ ότι κάποια στιγμή θα χρεώσει.

Link to comment
Share on other sites

TO BONUS ANANEΩΣHΣ ΠOY XAPIZEI 3000 ΔΩPEAN ΛEΠTA ΠPOΣ OΛH THN Q ΓIA 30 MEPEΣ ANANEΩΘHKE. H EΠEKTAΣH THΣ ΠPOΣΦOPAΣ AΞIAΣ 1,70€ AΦAIPEΘHKE AΠO TO YΠOΛOIΠO ΣOY KAI XAPIZEI EΠIΠΛEON BONUS 1GB ΓIA 1 EBΔOMAΔA

Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό? Μετά από ανανεωση 10€ είδα αυτό το μύνημα. Δεν ζήτησα και δεν ενεργοποίησα κάτι για να το κάνει αυτόματα. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, vadoul said:

TO BONUS ANANEΩΣHΣ ΠOY XAPIZEI 3000 ΔΩPEAN ΛEΠTA ΠPOΣ OΛH THN Q ΓIA 30 MEPEΣ ANANEΩΘHKE. H EΠEKTAΣH THΣ ΠPOΣΦOPAΣ AΞIAΣ 1,70€ AΦAIPEΘHKE AΠO TO YΠOΛOIΠO ΣOY KAI XAPIZEI EΠIΠΛEON BONUS 1GB ΓIA 1 EBΔOMAΔA

Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό? Μετά από ανανεωση 10€ είδα αυτό το μύνημα. Δεν ζήτησα και δεν ενεργοποίησα κάτι για να το κάνει αυτόματα. 

Έχεις απενεργοποιήσει το Qfee ?

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, GREGORYMO said:

Έχεις απενεργοποιήσει το Qfee ?

TO BONUS ANANEΩΣHΣ ΠOY XAPIZEI 3000 ΔΩPEAN ΛEΠTA ΠPOΣ OΛH THN Q ΓIA 30 MEPEΣ ANANEΩΘHKE. H EΠEKTAΣH THΣ ΠPOΣΦOPAΣ AΞIAΣ 1,70€ AΦAIPEΘHKE AΠO TO YΠOΛOIΠO ΣOY KAI XAPIZEI EΠIΠΛEON BONUS 1GB ΓIA 1 EBΔOMAΔA

Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό? Μετά από ανανεωση 10€ είδα αυτό το μύνημα. Δεν ζήτησα και δεν ενεργοποίησα κάτι για να το κάνει αυτόματα. 

Δεν το απενεργοποιήσει θα το κοιτάξω να δω πως γίνεται. Ευχαριστώ! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...