Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τίποτα από αυτά πράγματι δεν ισχύει αυτήν την στιγμή , αν και στο παρελθόν γινόταν. 

Επειδή το πρόβλημα έχει πλέον αποκατασταθεί , δεν έχει ουσία το να κάνουμε ιστορική αναδρομή. 

Καλό είναι να κλείσουμε το θέμα των ανεπιθύμητων χρεώσεων εδώ. Ή να συζητάμε για το τι ισχύει τώρα.

 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Vasileios said:

Τίποτα από αυτά πράγματι δεν ισχύει αυτήν την στιγμή , αν και στο παρελθόν γινόταν. 

Επειδή το πρόβλημα έχει πλέον αποκατασταθεί , δεν έχει ουσία το να κάνουμε ιστορική αναδρομή. 

Καλό είναι να κλείσουμε το θέμα των ανεπιθύμητων χρεώσεων εδώ. Ή να συζητάμε για το τι ισχύει τώρα.

 

Γιατί το λες αυτό

εγω εξακολουθώ να χρεώνομαι στο εξωτερικό διάφορα....  Χωρίς να απαντώ κλήσεις χρεώνομαι

Αντε να τους πείσω ότι δεν απαντησα

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

Γιατί το λες αυτό
εγω εξακολουθώ να χρεώνομαι στο εξωτερικό διάφορα....  Χωρίς να απαντώ κλήσεις χρεώνομαι
Αντε να τους πείσω ότι δεν απαντησα
Γιατί δεν λες λεπτομέρειες μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε. Ποια χώρα, σε τι κατάσταση κλπ κλπ. Κάνεις απόρριψη κλήσεων ή το αφήνεις να χτυπάει μέχρι να κλείσει μόνο του. Τι πακέτα χρησιμοποιείς και τι επικοινωνία είχες με την εταιρεία ενώ συμβαίνουν αυτά. Χρεώνεσαι διάφορα. Όπως? Αν θέλεις βέβαια, να το έχουμε υπόψιν μας όταν πάμε έξω κι εμείς.
Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν το καταλαβαίνω. Πρέπει δηλαδή να φανταστώ, ότι έχουν αναπτύξει αλγόριθμο τυχαίας σκοπιμότητας, για να αφαιρούν μικροποσά από αθώα θύματα και να τα επιστρέφουν μετά για να μπουν στη διαδικασία να σε αναγκάσουν να ανανεώσεις. Και σε αυτό έκαναν έρευνα ώστε να υπολογίσουν ότι η προφανής δυσανασχέτηση που θα προκληθεί στον πελάτη-θύμα αξίζει, ώστε και τον πελάτη να μην χάσουν, και από την ανανέωση να κερδίσουν (σε βάθος πολλών πελατών μάλιστα, για να υπάρχει και απόσβεση από το λογισμικό που ανέπτυξαν).
κάτι ξέρεις εσύ .......
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, CoyoteD said:

Γιατί το λες αυτό

εγω εξακολουθώ να χρεώνομαι στο εξωτερικό διάφορα....  Χωρίς να απαντώ κλήσεις χρεώνομαι

Αντε να τους πείσω ότι δεν απαντησα

Κάθε φορά που βρίσκεσαι εκτος Ε.Ε. και Ε.Ο.Χ. και μία κλήση προωθειτε στον τηλεφωνητή σου έστω και για 1 δευτερόλεπτο εσύ πληρώνεις την προώθηση για τουλάχιστον ένα λεπτό.

Για να γλυτώσεις από αυτή την χρέωση απλά κατάργησε τον τηλεφωνητή. 

Να τονίσω ότι αυτή η χρέωση ισχύει σε όλες τις εταιρείες.

Επίσης να αναφέρω ότι εγώ που δεν έχω τηλεφωνητή δεν έχω χρεωθεί ποτέ σε τρίτη χώρα γιατί δεν απαντάω ποτέ.Απλά βλέπω πιός με πέρνει. 

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Εκτός των εκάστοτε countdown , υπάρχει κάποια καλή προσφορά σε gb? Τα πακέτα στην εφαρμογή μου φαίνονται πανάκριβα. ( 3gb 8.5€ ???? 😳

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, Vasileios said:

Κάθε φορά που βρίσκεσαι εκτος Ε.Ε. και Ε.Ο.Χ. και μία κλήση προωθειτε στον τηλεφωνητή σου έστω και για 1 δευτερόλεπτο εσύ πληρώνεις την προώθηση για τουλάχιστον ένα λεπτό.

Για να γλυτώσεις από αυτή την χρέωση απλά κατάργησε τον τηλεφωνητή. 

Να τονίσω ότι αυτή η χρέωση ισχύει σε όλες τις εταιρείες.

Επίσης να αναφέρω ότι εγώ που δεν έχω τηλεφωνητή δεν έχω χρεωθεί ποτέ σε τρίτη χώρα γιατί δεν απαντάω ποτέ.Απλά βλέπω πιός με πέρνει. 

δεν έχω τηλεφωνητή ..... Σου λέω είναι bug. Με χρεώνει σε διάφορες χώρες... 1-2 ευρω σε κάθε ταξίδι. Δε το ψάχνω

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Εκτός των εκάστοτε countdown , υπάρχει κάποια καλή προσφορά σε gb? Τα πακέτα στην εφαρμογή μου φαίνονται πανάκριβα. ( 3gb 8.5€ ???? 
Αν χρειαζεσαι πολλα ντατα και εχεις διγραμμη συσκευη, βαλε μια σιμ για ντατα μονο. Η καλυτερη τιμη αυτη την στιγμη ειναι κοκκινη.

Sent from my M2010J19CG using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το Σάββατο έκανα αντικατάσταση κάρτας sim λόγω απώλειας. Είχαν πει ότι μέχρι τη Δευτέρα θα επικοινωνήσουν μαζί μου για την ταυτοποίηση ωστε να ενεργοποιηθεί η καινούρια sim. Παρά το γεγονός ότι έχω επικοινωνήσει πάνω από 10 φορές και μου λένε ότι έχω μπει σε προτεραιότητα, μέχρι και σήμερα Πέμπτη είμαι χωρίς τηλέφωνο. Όταν τους ζήτησα να μου δώσουν τηλέφωνο επικοινωνίας με το τμήμα που κάνει τις ταυτοποιήσεις μου απαντούν ότι δεν υπάρχει και το συγκεκριμένο τμήμα μόνο σε καλεί και δεν δέχεται κλήσεις.  Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω γιατί είμαι έκτη μέρα χωρίς τηλέφωνο???

Link to comment
Share on other sites



Παιδιά το Σάββατο έκανα αντικατάσταση κάρτας sim λόγω απώλειας. Είχαν πει ότι μέχρι τη Δευτέρα θα επικοινωνήσουν μαζί μου για την ταυτοποίηση ωστε να ενεργοποιηθεί η καινούρια sim. Παρά το γεγονός ότι έχω επικοινωνήσει πάνω από 10 φορές και μου λένε ότι έχω μπει σε προτεραιότητα, μέχρι και σήμερα Πέμπτη είμαι χωρίς τηλέφωνο. Όταν τους ζήτησα να μου δώσουν τηλέφωνο επικοινωνίας με το τμήμα που κάνει τις ταυτοποιήσεις μου απαντούν ότι δεν υπάρχει και το συγκεκριμένο τμήμα μόνο σε καλεί και δεν δέχεται κλήσεις.  Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω γιατί είμαι έκτη μέρα χωρίς τηλέφωνο???


Έχεις δώσει τηλέφωνο επικοινωνίας διαφορετικό από το τηλέφωνο που θα ενεργοποιηθεί, έτσι?
Κάτι έχει γίνει και υπήρξε κακή συνεννόηση. Υπάρχει πιθανότητα να σε έχουν καλέσει και να μην το άκουσες?
Πάντως έχουν ακουστεί τέτοιες καθυστερήσεις όταν για κάποιο άγνωστο λόγο κάτι πάει στραβά. Συνέχισε να τους παίρνεις τηλέφωνο ή να περάσεις από κατάστημα αν μπορείς. Δυστυχώς με τον νέο τρόπο ενεργοποίησης υπάρχουν καθυστερήσεις.
Ξέρω άνθρωπο που πήγαν οι συγγενείς του στην αστυνομία για αναζήτηση όταν του έκλεψαν το κινητό στις διακοπές και δεν είχε επαφή για 10 ημέρες μέχρι την ενεργοποίηση και πήρε και δεύτερο νούμερο για να τον καλέσουν.
Link to comment
Share on other sites

Ας κάνει φορητότητα σε άλλη εταιρία, λογικά πιο γρήγορα θα του ενεργοποιηθεί ο αριθμός. 

Η κιου καλή-φτηνή αλλά με λειτουργικές ελλείψεις... 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι έχω δώσει διαφορετικό νούμερο για να με καλέσουν αλλά τίποτα. Πέρασα και από κατάστημα χθες πρωί και προώθησαν το αίτημα ως επείγων. Χθες το μεσημέρι σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι στις 17.00 έχει προγραμματιστεί να με καλέσουν για την ταυτοποίηση. Όσο πηραν εσάς πέραν και εμένα... γενικά ένα μπάχαλο η κατάσταση. 

Ας ελπίσω ότι δεν θα κλείσω και εγώ 10 ημέρες χωρίς τηλέφωνο...

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι έχω δώσει διαφορετικό νούμερο για να με καλέσουν αλλά τίποτα. Πέρασα και από κατάστημα χθες πρωί και προώθησαν το αίτημα ως επείγων. Χθες το μεσημέρι σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι στις 17.00 έχει προγραμματιστεί να με καλέσουν για την ταυτοποίηση. Όσο πηραν εσάς πέραν και εμένα... γενικά ένα μπάχαλο η κατάσταση. 
Ας ελπίσω ότι δεν θα κλείσω και εγώ 10 ημέρες χωρίς τηλέφωνο...
Δεν είναι φυσιολογική τέτοια καθυστέρηση. Δεν συμβαίνει συχνά. Αλλά αν συμβεί, άστα να πάνε. Πάντως στον φίλο που του συνέβη τον είχαν καλέσει αλλά χτύπησε μία φορά το τηλέφωνο και δεν πρόλαβε βέβαια να απαντήσει και έχασε "την σειρά του" με αποτέλεσμα να μην ξέρει κανείς τι να κάνει για να λυθεί το πρόβλημα γιατί είχε καταγραφεί στο σύστημα ότι δεν απάντησε, παρόλο που τους είπε ότι χτύπησε μόνο μία φορά.
Τελικά στην αστυνομία γνώριζαν παρόμοια προβλήματα στις ταυτοποιήσεις και βρέθηκε η άκρη, αλλά απ' ότι βλέπω συνεχίζεται η ίδια τακτική.
Γνωρίζω βέβαια αρκετούς που έγινε ταυτοποίηση την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Μην σου τύχει.
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους! Για 1η φορά ανακοινώθηκαν ευχάριστες αλλαγές στην Q!

Συγκεκριμένα:

Από 17/12 τα πακέτα Q Star αλλάζουν και προσφέρουν διπλάσιες παροχές παραμένοντας στις ίδιες τιμές.

Επίσης από 17/12, το τέλος 1.7€ για το bonus των 3000΄ προς Q, θα εφαρμόζεται σε ΚΑΘΕ ανανέωση ΑΛΛΑ υπάρχει πλέον η δυνατότητα τηλεφωνικής απενεργοποίησης του (13800)

Το σύνολο των αλλαγών:

Ανακοίνωση Καρτοκινητής - 18/11/2021 | WIND.gr

Edited by user_one

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

αναλυση εξερχομενων κλησεων μονο απο καταστημα γινεται; Στα δινουν επιτοπου; Υπαρχει χρεωση;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1 θετικο και 5 αρνητικά. Οσο παει και χειροτερευει, δυστυχώς, αυτη η εταιρια. Και εχω κιου απο την αρχη της... 

Ευτυχώς εχω νουμερα και απο τις αλλες 2 εταιρίες και μετά τις αλλαγές η κιου θα ειναι ακριβοτερη... 

Rip Q... 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, user_one said:

Επιτέλους! Για 1η φορά ανακοινώθηκαν ευχάριστες αλλαγές στην Q!

Συγκεκριμένα:

Από 17/12 τα πακέτα Q Star αλλάζουν και προσφέρουν διπλάσιες παροχές παραμένοντας στις ίδιες τιμές.

Επίσης από 17/12, το τέλος 1.7€ για το bonus των 3000΄ προς Q, θα εφαρμόζεται σε ΚΑΘΕ ανανέωση ΑΛΛΑ υπάρχει πλέον η δυνατότητα τηλεφωνικής απενεργοποίησης του (13800)

Το σύνολο των αλλαγών:

Ανακοίνωση Καρτοκινητής - 18/11/2021 | WIND.gr

αμα βάζουμε 11 ευρω θα παίρνουμε το 1 γίγα? 

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

1 θετικο και 5 αρνητικά. Οσο παει και χειροτερευει, δυστυχώς, αυτη η εταιρια. Και εχω κιου απο την αρχη της... 
Ευτυχώς εχω νουμερα και απο τις αλλες 2 εταιρίες και μετά τις αλλαγές η κιου θα ειναι ακριβοτερη... 
Rip Q... 
Πάλι τα ίδια. Διαφωνώ πλήρως. Εξακολουθεί και συμφέρει. Πήγαινε όπου θέλεις, δεν μας ενδιαφέρει. Αν αλλάξει κάτι θα φύγουμε κι εμείς ή θα μείνουμε με VoIP για το φθηνό internet που δίνει.


αμα βάζουμε 11 ευρω θα παίρνουμε το 1 γίγα? 


Εννοείται ότι τα δώρα είναι από 10€ και πάνω. Πριν μία εβδομάδα έβαλα 11. Είναι η καλύτερη επιλογή. Μέχρι τώρα. Στο μέλλον θα δούμε.



Link to comment
Share on other sites

Απ' όσο κατάλαβα με τις αλλαγές θα ισχύουν τα εξής:

  • Πλέον καταργείται το δωρεάν 1GB για 30 μέρες με κάθε πρώτη ανανέωση των 10€ ανα μήνα.
    Το 1GB θα αποδίδεται απο 12€ μέχρι 14€ ενώ απο 15€ ευρώ και άνω θα δίνει 2GB
     
  • Η ταρίφα των 1,7€ θα αφαιρείται σε κάθε ανανέωση ανεξάρτητου ποσού με δυνατότητα απενεργοποίησης του με αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών (με χρέωση 0,25€ / κλήση)
     
  • H πλοήγηση στην εφαρμογή myq δεν θα είναι πλεον δωρεάν αλλά θα "τρώει" απο τα δεδομένα

Συνεπώς ανεβάζει το ελάχιστο ποσό ανανέωσης για να πάρει κάποιος τα δωρεάν 1GB για 30μέρες, αυξάνοντας (διπλασιάζει) την διαφορά του απο το ελάχιστο επιτρεπόμενο ποσό ανανέωσης 6€ λόγω countdown offer.

Edited by filippos

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

Απ' όσο κατάλαβα με τις αλλαγές θα ισχύουν τα εξής:
  • Πλέον καταργείται το δωρεάν 1GB για 30 μέρες με κάθε πρώτη ανανέωση των 10€ ανα μήνα.
    Το 1GB θα αποδίδεται απο 12€ μέχρι 14€ ενώ απο 15€ ευρώ και άνω θα δίνει 2GB
     
  • Η ταρίφα των 1,7€ θα αφαιρείται σε κάθε ανανέωση ανεξάρτητου ποσού με δυνατότητα απενεργοποίησης του με αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών (με χρέωση 0,25€ / κλήση)
     
  • H πλοήγηση στην εφαρμογή myq δεν θα είναι πλεον δωρεάν αλλά θα "τρώει" απο τα δεδομένα
Συνεπώς ανεβάζει το ελάχιστο ποσό ανανέωσης για να πάρει κάποιος τα δωρεάν 1GB για 30μέρες, αυξάνοντας (διπλασιάζει) την διαφορά του απο το ελάχιστο επιτρεπόμενο ποσό ανανέωσης 6€ λόγω countdown offer.
Τα ίδια έλεγε και το καλοκαίρι και δεν άλλαξε τίποτα στο τέλος. Λίγο υπομονή να δούμε τι θα γίνει στην πράξη.
Θα την βρούμε την λύση όσο υπάρχουν τα καουντνταουν και το VoIP.
Μην μας πιάνει πανικός.
Αρκεί να παραμείνει η επέκταση λήξης υπολοίπου και τα φτηνά πακέτα καουντνταουν.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ αλλά απο τη στιγμή που βγάζει ανακοίνωση, σχολιάζουμε κι αναλύουμε αυτά που αναφέρει επίσημα το δελτίο τύπου.
Το τι θα κάνει στην πράξη είναι άλλη ιστορία.

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites




Το τι θα κάνει στην πράξη είναι άλλη ιστορία.


Αυτό είναι η ουσία. Απ ότι έχει δείξει βλέποντας τις αντιδράσεις στο τέλος, για να μην φύγουν όλοι, κάνει πίσω και αφήνει τρύπες να βολευτουμε με κάποιο τρόπο.
Γεγονός είναι ότι αν σταματήσει να έχει συμφέρουσες τιμές θα ανεβούν οι τιμές και στους υπόλοιπους λόγω έλλειψης ανταγωνισμού. Κακό αυτό για όλους μας.
Link to comment
Share on other sites

Πήρα στο 13800 να μου αφαιρέσουν το μπόνους με το 1,70 και λέει αυτό δεν γίνεται. Ανέφερα και την σημερινή ανακοίνωση. Χαμένο 0,25. Θα στείλω στο μεσεντζερ της wind και εγγραφη ενημερωση από την πλατφόρμα.

Edited by lyricmyth
Link to comment
Share on other sites

το σκεφτηκα να παρω κι εγω αλλά ως ειθισται δεν θα εχουν ενημερωθεί ακομα. Η αλλαγή του μπονους ειναι σε ενα μηνα, λέω να το δοκιμάσω τότε...

Link to comment
Share on other sites

Just now, kmpatra said:

το σκεφτηκα να παρω κι εγω αλλά ως ειθισται δεν θα εχουν ενημερωθεί ακομα. Η αλλαγή του μπονους ειναι σε ενα μηνα, λέω να το δοκιμάσω τότε...

Σωστά, αλλά δεν αναφέρει ότι "από τότε θα μπορείτε να αιτηθείτε απενεργοποίηση του μπόνους" και επίσης είναι ήδη υπάρχον μπόνους. Πιστεύω θα μου το κάνουνε από την πλατφόρμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...