Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

MyQ χρειάστηκε να γράψω μόνο χαχα

Καμία σχέση με ανδροιδ. Ευχαριστώ .

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ!

Ήρθε ένα μήνυμα από +3543 8827 4587

" Hi, try your luck with 25 EUR for free!

Check it out: (το URL)

Good luck

Respond STOP to stop"

 

Επίσης είχα 2 αναπάντητες από: +222 2656 8177 & +222 2263 2481 :ninja:

 

και σε κοσμοτε ηρθε μηνυμα τετοιο οποτε δεν ειναι θεμα δικτυου...πεφτει σπαμαρισμα παντου αυτες τις μερες φαινεται...

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ!

Ήρθε ένα μήνυμα από +3543 8827 4587

" Hi, try your luck with 25 EUR for free!

Check it out: (το URL)

Good luck

Respond STOP to stop"

 

Επίσης είχα 2 αναπάντητες από: +222 2656 8177 & +222 2263 2481 :ninja:

Εγώ από Βέλγιο, Πολωνία, Τυνησία και άλλες χώρες...

+32467430439

+355680900024

+48882782938

+992372319169

+21656502408

από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν ενεργοποιήσω το καουντ νταουν που δίνει επιπλέον τα 4GB για 4 μέρες, ξέρει κανείς αν αυτά τα 4 είναι τα πρώτα που καταναλώνονται; Οι άθλιοι που περνάνε αέριο έξω απτό σπίτι μου, μου κόψαν τα καλώδια της τηλεφωνίας και εργάζομαι απτο σπίτι. Αν κάποιος μπορεί ας απαντήσει σύντομα.
Link to comment
Share on other sites

Αν ενεργοποιήσω το καουντ νταουν που δίνει επιπλέον τα 4GB για 4 μέρες, ξέρει κανείς αν αυτά τα 4 είναι τα πρώτα που καταναλώνονται; Οι άθλιοι που περνάνε αέριο έξω απτό σπίτι μου, μου κόψαν τα καλώδια της τηλεφωνίας και εργάζομαι απτο σπίτι. Αν κάποιος μπορεί ας απαντήσει σύντομα.

Παραδοσιακά καταναλώνονται αυτά που λήγουν ΠΡΩΤΑ, άρα αυτά θα φαγωνθούν αν τα "άλλα" σου λήγουν πιο αργά.

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν χρειάζομαι τα μυνήματα, το πήρα το πακετάκι για τα λεπτά ομιλίας που μου τελείωναν και τα 4GB για το τετραήμερο να κάνω και το upload μου στο cloud. Μια χαρά!

Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB

Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova

Link to comment
Share on other sites

είναι αυτό που λέω ούτε να μας τα πάρουν δεν ξέρουν

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Εντάξει. Τι θες κι εσύ; Τώρα μαθαίνουν τα παιδιά. Το νέο είναι ότι στην επικοινωνία μέσω φβ έβαλαν αυτοματοποιημένο σύστημα.

Αυτό ήταν. Η γελοιοτητα δεν έχει όρια.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ 2 μερες στο φβ παταω ότι θέλω εκπρόσωπο και ακόμα περιμένω... Το αστείο ειναι οτι την πρώτη φορά μου ζητησε αξιολόγηση της επικοινωνίας, εξυπηρέτησης κλπ...
Link to comment
Share on other sites

Είναι ο δρόμος που άνοιξε η Wind και ακολουθούν και άλλοι τώρα: μείωση του κόστους παση θυσία. Πρώτα το ανεκπαιδευτο προσωπικο και κατάργηση του live chat, και τώρα τα bots. Λες και οι συνδρομητές είναι εντελώς ανεγκέφαλοι, και αν ήθελαν να ρωτήσουν κάτι δε θα το έψαχναν πρώτα στο σαιτ τους ή εν γενει στο ιντερνετ. Τα bot σας περίμεναν. Παράλληλα, πακέτα όπως του προνομιακού ακριβαίνουν...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η φορητότητα πόσο καιρό παίρνει ;

Έχουμε κάποια ειδοποίηση;

Ή απλά πέφτει το δίκτυο κάποια στιγμή και αλλάζουμε κάρτα ;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

έχεις κάνει ήδη ?αν τα χαρτιά σου είναι σωστά και σε αφήσει η άλλη εταιρία σε δύο μέρες αλλάζεις

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποιήθηκε στη μάνα μου Q Star Auto χωρίς να το κάνει αυτή (το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να καλεί για το υπόλοιπο, πακέτα και λεφτά της βάζω εγώ από την εφαρμογή).

Της είπα να πάρει στο support (θεώρησα ότι εφόσον δεν είναι στο όνομά μου δεν θα εξυπηρετούσαν εμένα) και την είχαν στο "δεν ξέρω, να δούμε, θα σας καλέσουμε εμείς" και ποτέ δεν την κάλεσε κανείς.

Πως να το χειριστώ;

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποιήθηκε στη μάνα μου Q Star Auto χωρίς να το κάνει αυτή (το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να καλεί για το υπόλοιπο, πακέτα και λεφτά της βάζω εγώ από την εφαρμογή).

Της είπα να πάρει στο support (θεώρησα ότι εφόσον δεν είναι στο όνομά μου δεν θα εξυπηρετούσαν εμένα) και την είχαν στο "δεν ξέρω, να δούμε, θα σας καλέσουμε εμείς" και ποτέ δεν την κάλεσε κανείς.

Πως να το χειριστώ;

 

Δεν θα περίμενα να με καλεσουν πίσω. Σου προτείνω τα εξης βήματα:

 

1. Εάν το πακετο ενεργοποιήθηκε μετά απο ανανέωση χρόνου ομιλιας, σίγουρα εχει ενεργοποιηθεί η αυτόματη ενεργοποίηση του πακέτου. Για να την απενεργοποιήσεις, στελνεις ΝΟ στο 12000.

2. Θα καλεσεις στην εξυπηρέτηση της Wind (στο 13700 καλεις χωρίς χρέωση) και θα ζητήσεις να ακυρωθεί η ενεργοποίηση του πακέτου. Δηλαδή, θα επιστρέψει στην καρτα η αξια που αφαιρέθηκε και θα εξαφανιστούν οι παροχές του πακέτου. Σιγουρέψου οτι ο υπάλληλος θα αποστείλει αίτημα, ώστε να σου έρθει με μηνυμα κωδικος αιτήματος. Καλου-κακου σημείωσε και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου.

 

Στο καλο σεναριο, σε 3-4 ημέρες θα γινει ακύρωση του πακέτου. Αν αυτο δε συμβεί, θα πρεπει να καλέσεις εκ νεου στην εξυπηρέτηση και να ρωτησεις τι γινεται με το αίτημα.

 

Χρυσους κανων στη Wind: ου μπλέξεις. Καλη τυχη!

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποιήθηκε στη μάνα μου Q Star Auto χωρίς να το κάνει αυτή (το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να καλεί για το υπόλοιπο, πακέτα και λεφτά της βάζω εγώ από την εφαρμογή).

 

Της είπα να πάρει στο support (θεώρησα ότι εφόσον δεν είναι στο όνομά μου δεν θα εξυπηρετούσαν εμένα) και την είχαν στο "δεν ξέρω, να δούμε, θα σας καλέσουμε εμείς" και ποτέ δεν την κάλεσε κανείς.

 

Πως να το χειριστώ;

ού μπλέξεις.....

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ 2 μερες στο φβ παταω ότι θέλω εκπρόσωπο και ακόμα περιμένω... Το αστείο ειναι οτι την πρώτη φορά μου ζητησε αξιολόγηση της επικοινωνίας, εξυπηρέτησης κλπ...

 

Από την προηγούμενη Πέμπτη έχω ζητήσει 3 φορές εκπρόσωπο και με έχουν γράψει στα @@ τους!!!

Εντωμεταξύ με χρέωναν data με κλειστά τα δεδομένα και αυτό τους είπα να ελέγξουν... τελικά αναγκάστηκα και ενεργοποίησα καινούριο πακέτο με data για να μη μου φάει το υπόλοιπο!!!

Απαράδεκτοι τελείως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, κάτι που είναι γνωστό εδώ και χρόνια, στην q με κλειστά τα δεδομένα δεν αποφεύγεις την χρέωση. Η μόνη δραστική λύση είναι η τροποποίηση του apn στις ρυθμίσεις δικτύου.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Εκτός αν χρησιμοποιείς το Q σαν βασικό νούμερο και έχεις πάντα ενεργό πακέτο δεδομένων οπότε δεν ξεμένεις για να σε χρεώσει και να σου φάει λεφτά.

Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB

Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova

Link to comment
Share on other sites

Από την προηγούμενη Πέμπτη έχω ζητήσει 3 φορές εκπρόσωπο και με έχουν γράψει στα @@ τους!!!

 

Εντωμεταξύ με χρέωναν data με κλειστά τα δεδομένα και αυτό τους είπα να ελέγξουν... τελικά αναγκάστηκα και ενεργοποίησα καινούριο πακέτο με data για να μη μου φάει το υπόλοιπο!!!

 

Απαράδεκτοι τελείως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

θα σου πουν τα γνωστά ότι δεν γίνονται αυτά τα πράγματα,μπλα μπλα μπλα,εσύ φταις παλαιότερα τα γύριζαν πίσω ..

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα περίμενα να με καλεσουν πίσω. Σου προτείνω τα εξης βήματα:

 

1. Εάν το πακετο ενεργοποιήθηκε μετά απο ανανέωση χρόνου ομιλιας, σίγουρα εχει ενεργοποιηθεί η αυτόματη ενεργοποίηση του πακέτου. Για να την απενεργοποιήσεις, στελνεις ΝΟ στο 12000.

2. Θα καλεσεις στην εξυπηρέτηση της Wind (στο 13700 καλεις χωρίς χρέωση) και θα ζητήσεις να ακυρωθεί η ενεργοποίηση του πακέτου. Δηλαδή, θα επιστρέψει στην καρτα η αξια που αφαιρέθηκε και θα εξαφανιστούν οι παροχές του πακέτου. Σιγουρέψου οτι ο υπάλληλος θα αποστείλει αίτημα, ώστε να σου έρθει με μηνυμα κωδικος αιτήματος. Καλου-κακου σημείωσε και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου.

 

Στο καλο σεναριο, σε 3-4 ημέρες θα γινει ακύρωση του πακέτου. Αν αυτο δε συμβεί, θα πρεπει να καλέσεις εκ νεου στην εξυπηρέτηση και να ρωτησεις τι γινεται με το αίτημα.

 

Χρυσους κανων στη Wind: ου μπλέξεις. Καλη τυχη!

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Ξερετε αν είναι διαθέσιμο ακόμα νέο νούμερο με 1500 προς όλους;

Και που μπορώ να το βρω;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...