Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν το ζήτημα είναι να σταματήσουν οι αυξήσεις, άδικα συζητάμε.

Οι αυξήσεις θα συνεχιστούν απλά γιατί μπορούν να το κάνουν.

Σε όποιο δίκτυο και να πας τα ίδια θα βρείς πολύ σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά εδώ είναι ο πιο φτηνός που κάνει τις αυξήσεις πρώτος και μετά ακολουθούν οι άλλοι.
Link to comment
Share on other sites

Πριν τρεις ημερες παρελαβα το χιαομι Νοτε7. Ειναι το 6ο στη σειρα χιαομι.

Εχω για δεδομενα, καρτα Q. Σε κανενα μεχρι τωρα δεν αντιμετωπισα προβλημα ως προς την συνδεση και ληψη δεδομενων. Σε αυτο ομως ειναι αδυνατον μεχρι τωρα. :wacko:

Εχει αλλος φιλος ιδιο προβλημα και πως το αντιμετώπισε?

 

(Ιδιο ερωτημα εθεσα και στο σελιδα της συσκευης.)

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

A) Roaming Data ΟΝ

β) ΑΡΝ : myq

Αυτά αρκούν[/QUOT

 

 

Φοβαμαι μην εχει κανενα προβλημα η συσκευη......:cry::cry:

 

Τελικα εδωσα βαση στο <αυτα αρκουν> και ετσι εφτιξα μονο αυτα! ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ !!!!!!! Ευχαριστω!

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Ωραία .

Αν τα έχεις δοκιμάσει όλα , περιττεύει κάθε απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος τρόπος βασικά να σταματήσεις τις αυξήσεις είναι να επιλέγεις το φτηνότερο , και να μην σε νοιάζει ο τρόπος τους ....

Αν επιλέγεις πιο ακριβούς γιατί σου κάνουν αυξήσεις πιο "ευγενικά" , δίνεις το μήνυμα ότι λεφτά υπάρχουν.

 

Αν υπάρχει μεγάλη μάζα που επιλέγει αποκλειστικά τον φτηνότερο είναι πίεση για ανταγωνισμό , ή και για νέο παίκτη να μπει στο παιχνίδι, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο σαν απλός πελάτης

 

Αν υπάρχει καρτέλ παίδες, όποια "κίνηση αντίδρασης" και αν επιχειρήσεις δε θα έχει αποτέλεσμα, αφού και οι υπόλοιποι πάροχοι θα συντονίσουν τις κινήσεις τους στα χνάρια του πρώτου. Μια ρυθμιστική αρχή για να βάλει κανόνες ζητείται...

Link to comment
Share on other sites

Από το wind.gr :

 

Σε περίπτωση που αλλάξεις γνώμη και θέλεις να απενεργοποιήσεις τη φραγή για να έχεις πάλι πρόσβαση στις υπηρεσίες, μπορείς να καλέσεις την Ομάδα Εξυπηρέτησης WIND στο 13800 από σταθερό ή κινητό WIND με χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Εξυπνο κόλπο αυτό... Και μόλις απενεργοποιήσεις την φραγή για να κάνεις την δουλειά σου,μετά πιθανότατα θα αρχίσουν να σκάνε και τα άλλα μηνύματα και πάει η κάρτα.. Και θα τρέχεις να βρεις το δίκιο σου..

 

Να μην δίνουν καθόλου τα νούμερα μας στους απατεώνες, δεν παίζει μάλλον..:mad:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που διάβασα πάντως είναι ότι από το 1213 μπορεί να γίνει φραγή σε ένα πενταψηφιο, δεν γίνεται όμως να μπει στις εξαιρέσεις όπως επιτρέπει η Cosmote.
Link to comment
Share on other sites

Πώς θα μάθω αν ΕΧΩ φραγή στα 5ψηφια!!

Θέλω να κάνω το ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Στέλνω sms στο 54084 (spitogatos) και απλά δεν έρχεται !

Για να φύγει το μήνυμα στο 54084 χρειάζεσαι 2,5008 ευρώ.

Αν δεν τα έχεις , η WIND λέει ότι το έστειλε αλλά δεν το στέλνει.

Η εισερχόμενη απάντηση από το 54084 είναι δωρεάν άρα δεν πρέπει να έχεις φραγή.

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποιήθηκα χθες στην Q αλλά δε δικτυώνεται σε 4G, πρέπει να κάνω κάτι? Με την εξυπηρέτηση δεν έβγαλα άκρη...
Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποιήθηκα χθες στην Q αλλά δε δικτυώνεται σε 4G, πρέπει να κάνω κάτι? Με την εξυπηρέτηση δεν έβγαλα άκρη...

13700 δωρεάν για ενεργοποίηση

Link to comment
Share on other sites

Για να φύγει το μήνυμα στο 54084 χρειάζεσαι 2,5008 ευρώ.

Αν δεν τα έχεις , η WIND λέει ότι το έστειλε αλλά δεν το στέλνει.

Η εισερχόμενη απάντηση από το 54084 είναι δωρεάν άρα δεν πρέπει να έχεις φραγή.

 

Έστειλα sms στο 54084, στις 08.30 το πρωί. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση αλλά ΟΥΤΕ μου πήρε λεφτά από το υπόλοιπο.

Οπότε, η λογική λέει ότι έχει γίνει φραγή 5ψηφιων, παρότι δεν το θυμάμαι.

Link to comment
Share on other sites

Καουνταουν 4 γιγα/4 ευρώ/30 μερες. Ληγει σε 1 μερα κ 7 ωρες. Ονλαιν ανανέωση 6 ευρώ.

 

Μετά από 8 χρόνια στην κιου, ήρθε και η σειρά μου να χρεωθώ το ημερήσιο ίντερνετ για ανύπαρκτο λόγο και αιτία. Μόλις εχασε 2 πελάτες.

Edited by XP130TD
συνεχόμενα posts
Link to comment
Share on other sites

Καουνταουν 4 γιγα/4 ευρώ/30 μερες. Ληγει σε 1 μερα κ 7 ωρες. Ονλαιν ανανέωση 6 ευρώ.

 

Μετά από 8 χρόνια στην κιου, ήρθε και η σειρά μου να χρεωθώ το ημερήσιο ίντερνετ για ανύπαρκτο λόγο και αιτία. Μόλις εχασε 2 πελάτες.

 

Μη το αφηνεις ετσι, καλεσε στο 13700 και ζητα να σου τα γυρισουν πισω!

Link to comment
Share on other sites

Μη το αφηνεις ετσι, καλεσε στο 13700 και ζητα να σου τα γυρισουν πισω!

 

Στην καλύτερη περίπτωση να μου τα δώσουν πίσω, για να μου τα ξαναπαρουν σε λίγες μέρες. Δεν κάνουμε δουλειά έτσι... Σε άλλη εταιρία (δεν λέω ποιά) δεν κάνουν τέτοια...

Link to comment
Share on other sites

Στην καλύτερη περίπτωση να μου τα δώσουν πίσω, για να μου τα ξαναπαρουν σε λίγες μέρες. Δεν κάνουμε δουλειά έτσι... Σε άλλη εταιρία (δεν λέω ποιά) δεν κάνουν τέτοια...

Σε καμία άλλη δεν το κάνουν

Με κλειστά τα δεδομένα

Link to comment
Share on other sites

Σε καμία άλλη δεν το κάνουν

Με κλειστά τα δεδομένα

 

Εκτός από κλειστά δεδομένα, είχα και κλειστή την περιαγωγή δεδομένων! Τοσα χρόνια δεν είχα θέμα. Οσους ξερω που ειπαν οτι χρεωθηκαν, μετά συχνα ξαναχρεωνε. Ουτε σεντ στην Κιού ξανά. Δεν κατάλαβαν! Δηλαδή γιατί δεν το κάνουν όπως οι αλλοι 2; Στο 2020 μπαίνουμε!

Link to comment
Share on other sites

Η φραγή εξερχομένων, γιατί δε λειτουργεί;

Στο site της wind, αναφέρει ότι για συνδρομητές Q ο κωδικός είναι 1111

Ότι εντολή και να δοκιμάσω, γράφει "Πρόβλημα σύνδεσης ή μη έγκυρος κωδικός ΜΜΙ."

Υπάρχει περίπτωση να φταίει η συσκευή; χρησιμοποιώ ένα Samsung J3 2017.

Μπορεί να δοκιμάσει κάποιος αν ενεργοποιείται η φραγή εξερχομένων; (*33*1111#)

 

Ευχαριστώ

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

αν έχεις ανοικτό το 4G στέλνει data

 

Τα τελευταία 3 χρονια εχω 4g, με καμμία χρέωση. Πάντα κλειστή περιαγωγή δεδομένων και πάντα ενεργή σιμ 2 (άλλης εταιρίας) για δεδομένα.

ΥΓ: απλά ήρθε η σειρα μου να κλέψουν...

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις πακέτο δεδομένων, σε χρεώνει για ημερήσιο internet. Αν έχεις αγοράσει δεδομένα, δεν έχεις να ανησυχείς για κάτι. Αν δεν έχεις και θες να αποφύγεις χρέωση, απλά στις ρυθμίσεις σημείου πρόσβασης τροποποιείς το APN(αρκεί και ένα γράμμα μόνο). Όλα τα άλλα (κλείσιμο δεδομένων και περιαγωγής δεδομένων) είναι ημίμετρα χωρίς επιτυχία. Η αλλαγή του apn είναι το μόνο εγγυημένο που θα δουλέψει.

 

Sent from my moto g(6) play

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...