Jump to content

Μην πετάτε τα εισητήρια ΜΜΜ: δώστε τα στον επόμενο...


kage
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ιδου η απαντηση που ελαβα -επιτελους- πριν λιγο

 

<<Αγαπητέ επιβάτη,

 

σύμφωνα με το νόμο 2669/98, "Οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών οφείλουν να καταβάλλουν το νόμιμο, κατά περίπτωση, κόμιστρο της αντίστοιχης διαδρομής, να φυλάσσουν το αποδεικτικό καταβολής (Εισιτήριο ή Κουπόνι) και να το επιδεικνύουν κάθε φορά που ζητείται από τον αρμόδιο Ελεγκτή".

 

Από τα ανωτέρω είναι φανερό ότι εκείνος που θα πάρει από εισιτήριο από εσάς, δεν έχει καταβάλλει το νόμιμο κόμιστρο για την διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει.

 

Το σπουδαιότερο όλων όμως είναι ότι οι συγκοινωνίες έχουν ως κύριο πόρο τους τα έσοδα από την πώληση των εισιτηρίων. Πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι μειωμένα έσοδα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σημαίνει ότι αυτά δεν θα είναι πιθανά σε θέση να προσφέρουν αξιόλογες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό.

 

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

Γραφείο Επικοινωνίας Κοινού ΑΜΕΛ Α.Ε.>>

 

διαφωνω μονο στα του κυριου πορου που λεει μιας και οι διαφημισεις στο μετρο πανε συννεφο

 

οποτε, με αφορμη τα παραπανω σταματηστε το 'μποικοταζ'

ok αυτό ήθελα να ακούσω,ευχαριστώ!:bow:

Hip Hop.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 283
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

για το ΝΟΜΙΚΟ κ ΜΟΝΟ σκελος

Αγαπητέ επιβάτη,

 

σύμφωνα με το νόμο 2669/98, "Οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών οφείλουν να καταβάλλουν το νόμιμο, κατά περίπτωση, κόμιστρο της αντίστοιχης διαδρομής, να φυλάσσουν το αποδεικτικό καταβολής (Εισιτήριο ή Κουπόνι) και να το επιδεικνύουν κάθε φορά που ζητείται από τον αρμόδιο Ελεγκτή".

 

Από τα ανωτέρω είναι φανερό ότι εκείνος που θα πάρει από εισιτήριο από εσάς, δεν έχει καταβάλλει το νόμιμο κόμιστρο για την διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει.

 

Από το παραπάνω προκύπτει ότι η κίνηση ως κίνηση είναι παράνομη ΑΛΛΑ, εφόσον δεν προκύπτει από πουθενά ότι έχεις δεχτεί τέτοιο εισητήριο (δεν σε πιάσουν επ αυτοφώρω δηλ) τότε δεν αποδεικνύεται ως τέτοια.

Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ, προσπαθώ να ερμηνεύσω το τυπικό κ μόνο κομμάτι κ όχι την ουσία του πράγματος(για το οποίο κ διαφωνώ).

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Ιδου η απαντηση που ελαβα -επιτελους- πριν λιγο

 

<<Αγαπητέ επιβάτη,

 

σύμφωνα με το νόμο 2669/98, "Οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών οφείλουν να καταβάλλουν το νόμιμο, κατά περίπτωση, κόμιστρο της αντίστοιχης διαδρομής, να φυλάσσουν το αποδεικτικό καταβολής (Εισιτήριο ή Κουπόνι) και να το επιδεικνύουν κάθε φορά που ζητείται από τον αρμόδιο Ελεγκτή".

 

Από τα ανωτέρω είναι φανερό ότι εκείνος που θα πάρει από εισιτήριο από εσάς, δεν έχει καταβάλλει το νόμιμο κόμιστρο για την διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει.

 

Το σπουδαιότερο όλων όμως είναι ότι οι συγκοινωνίες έχουν ως κύριο πόρο τους τα έσοδα από την πώληση των εισιτηρίων. Πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι μειωμένα έσοδα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σημαίνει ότι αυτά δεν θα είναι πιθανά σε θέση να προσφέρουν αξιόλογες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό.

 

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

Γραφείο Επικοινωνίας Κοινού ΑΜΕΛ Α.Ε.>>

 

διαφωνω μονο στα του κυριου πορου που λεει μιας και οι διαφημισεις στο μετρο πανε συννεφο

 

οποτε, με αφορμη τα παραπανω σταματηστε το 'μποικοταζ'

 

Δεν ξέρω ποιος παίρνει τα έσοδα από τις διαφημίσεις αλλά από τα δικά τους στοιχεία (κεφ.5 σελ. 43) προκύπτει πράγματι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό εσόδων είναι από τα εισιτήρια και κάρτες.

 

http://img182.imageshack.us/img182/3363/82359246al3.png

 

 

http://img144.imageshack.us/img144/6168/esodaapa9.jpg

 

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως βγαίνει η επιβατική κίνηση?

Πως προσδιορίζεται ο αριθμός των επιβατών, αν όχι από τις πωλήσεις των εισιτηρίων ?:confused:

 

http://img144.imageshack.us/img144/4047/epivatesfj6.jpg

 

Τέλος, πραθέτω τα έξοδα::shock:

http://img144.imageshack.us/img144/6353/exodazk4.jpg

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως βγαίνει η επιβατική κίνηση?

Πως προσδιορίζεται ο αριθμός των επιβατών, αν όχι από τις πωλήσεις των εισιτηρίων ?

 

από τις πωλήσεις των εισητηρίων όχι, από τις ακυρώσεις στο μηχάνημα, ναι είναι ένας δείκτης.

Αλλά η κίνηση καθορίζεται αλλιώς

Υπάρχουν ειδικά συνεργεία καταγραφής της κίνησης η οποία είναι περίπου 3 φορές το έτος, οι δείκτες συγκρινονται ιστορικά και προβαίνουν σε όσες διορθώσεις μπορούν μέσω ακυρώσεων εισητηρίων κ πώλησης μηνιαίων/καρτών.

Υπάρχει πάντα στατιστικό λάθος στα πλαίσια της κατανομής κ απόκλιση από τους πραγματικούς αριθμούς.

 

Αλλά αν τα ιστορικά στοιχεία έχουν έντονη διαφοροποίηση από την ακύρωση εισητηρίων ή την πώληση πχ των μηναιών καρτών, τότε προβαίνουν σε διόρθωση

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι μειωμένα έσοδα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σημαίνει ότι αυτά δεν θα είναι πιθανά σε θέση να προσφέρουν αξιόλογες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό.

 

Ποιες αξιόλογες υπηρεσίες και βλακίες που έχουνε μηχανήματα εισητηρίων απο το 21,και αυτοί που κόβουν εισητήρια βαριούνται να σου μιλήσουν,όσο αναφορά άλλες χώρες μπορεί να είναι ακριβό το εισητήριο, αλλά έχουν μετρό με 500 γραμμές όχι 3 πας παντού απλά,και δεν γίνονται ατυχήματα με τραίνα καθε 2 μήνες οπως εδώ

mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

Από το παραπάνω προκύπτει ότι η κίνηση ως κίνηση είναι παράνομη ΑΛΛΑ, εφόσον δεν προκύπτει από πουθενά ότι έχεις δεχτεί τέτοιο εισητήριο (δεν σε πιάσουν επ αυτοφώρω δηλ) τότε δεν αποδεικνύεται ως τέτοια.

 

Τώρα το υπεραναλύεις το θέμα. Δλδ αν περάσω με κόκκινο και δε με πιάσουν είμαι παράνομος ή όχι;

 

Εκτός από το παράλογο αποδείχτηκε πλέον και το παράνομο του θέματος. Δεν ξέρω τι άλλο χρειάζεται.

 

PS: Εμένα δε μου απάντησαν στο email για το ίδιο θέμα (το έστειλα την ίδια μέρα με τον Dead). :confused:

Link to comment
Share on other sites

gmac ησουν ευγενικος? :p

 

στην αρχη το'χα στειλει στην Αττικο Μετρο και μου απαντησαν οτι δεν ειναι αρμοδιοι για θεματα λειτουργιας και με παρεπεμψαν στην Αττικο Μετρο Λειτουργειας

Link to comment
Share on other sites

δεν ο υπεραναλυω το λεω ακριβώς ως έχει...

η σύγκριση με το φανάρι...το ένα ποινικό το άλλο πταίσμα με αστικό

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Ιδου η απαντηση που ελαβα -επιτελους- πριν λιγο

 

<<Αγαπητέ επιβάτη,

 

σύμφωνα με το νόμο 2669/98, "Οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών οφείλουν να καταβάλλουν το νόμιμο, κατά περίπτωση, κόμιστρο της αντίστοιχης διαδρομής, να φυλάσσουν το αποδεικτικό καταβολής (Εισιτήριο ή Κουπόνι) και να το επιδεικνύουν κάθε φορά που ζητείται από τον αρμόδιο Ελεγκτή".

 

Από τα ανωτέρω είναι φανερό ότι εκείνος που θα πάρει από εισιτήριο από εσάς, δεν έχει καταβάλλει το νόμιμο κόμιστρο για την διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει.

 

Το σπουδαιότερο όλων όμως είναι ότι οι συγκοινωνίες έχουν ως κύριο πόρο τους τα έσοδα από την πώληση των εισιτηρίων. Πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι μειωμένα έσοδα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σημαίνει ότι αυτά δεν θα είναι πιθανά σε θέση να προσφέρουν αξιόλογες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό.

 

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

Γραφείο Επικοινωνίας Κοινού ΑΜΕΛ Α.Ε.>>

 

διαφωνω μονο στα του κυριου πορου που λεει μιας και οι διαφημισεις στο μετρο πανε συννεφο

 

οποτε, με αφορμη τα παραπανω σταματηστε το 'μποικοταζ'

 

Η φράση που αναφέρεται στην απάντηση της ΑΜΕΛ, και μάλιστα έχει τεθεί εντός εισαγωγικών δεν προέρχεται από το κείμενο του νόμου (τον βρήκα και τον κατέβασα πριν λίγο), γι αυτό άλλωστε δεν έχει σημειωθεί και το σχετικό άρθρο του νόμου. Πράγματι από διάφορες διατάξεις συνάγεται ως αυτονόητο ότι πρέπει να καταβάλλεται κόμιστρο. Η επιλογή της φράσεως αυτής κρίνεται ως ατυχής.

 

Περαιτέρω, το εισιτήριο των αστικών συγκοινωνιών δεν είναι ονομαστικό, άρα μεταβιβάζεται ελεύθερα.

 

Στο πλαίσιο πάντως το σχετικού προβληματισμού, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι η φράση αυτή αποτελούσε μέρος του κειμένου του νόμου, και πάλι δεν θα μπορούσε να στηρίξει το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει ο συντάκτης της απαντήσεως.

 

Η φράση λοιπόν αναφέρεται αόριστα σε "διαδρομή". Από το γεγονός αυτό συνάγεται ότι η συγκεκριμένη φράση ανταποκρίνεται μάλλον περισσότερο στην έννοια της διαδρομής κατά την προϊσχύσασα πολιτική κομίστρου του ΟΑΣΑ, κατά την οποία ένα εισιτήριο αντιστοιχούσε σε μία και μόνη διαδρομή και δεν επιτρεπόταν ο συνδυασμός μέσων μαζικής μεταφοράς. Από την στιγμή που η τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ άλλαξε, η λέξη διαδρομή θα έπρεπε μάλλον να αντικατασταθεί με τον όρο "χρόνος μετακίνησης", αφού είναι γνωστό ότι πλέον δεν είναι κρίσιμη η χρήση συγκεκριμένου τύπου μεταφορικού μέσου, αλλά η χρονική διάρκεια της μετακίνησης, η οποία ως γνωστόν δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει την 1,5 ώρα.

 

Εμβόλιμα στην ροή του προβληματισμού αυτού θα έπρεπε να σημειωθεί ότι στην πράξη δεν έχει σημασία ποιος έχει καταβάλει το κόμιστρο, αλλά το γεγονός ότι για την συγκεκριμένη διαδρομή, ή μάλλον για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μετακίνησης έχει καταβληθεί το νόμιμο αντίτιμο, δηλ. 80 λεπτά για 1,5 ώρα, 1 ευρώ για 1,5 ώρα από 1.1.09. Αυτό σημαίνει ότι τόσο για την μεταφορά όσο και για τον έλεγχο αρκεί η κατοχή του κομίστρου, ενώ δεν μπορεί ούτε επιτρέπεται να ελεγχθεί ποιος αγόρασε το εισιτήριο και ποιός το ακύυρωσε, αφού, όπως αναφέρθηκε, το εισιτήριο είναι ανώνυμο και μη ονομαστικό. Άρα μπορώ εγώ να αγοράσω 5 εισιτήρια και να τα ακυρώσω όλα μόνος μου και να τα μοιράσω γύρω γύρω, ή να αγοράσω δύο εισιτήρια, ένα για μένα και ένα για το φίλο μου, να το ακυρώσω και να το κρατήσω εγώ, χωρίς να έχουμε τελέσει ποινικό αδίκημα. Το ουσιώδες στοιχείο στην περίπτωση αυτή είναι ότι έχει καταβληθεί το αντίτιμο του προαγορασμένου (το κόμιστρο προκαταβάλλεται) χρόνου μετακίνησης, δηλ. της 1,5 ώρας. Το χρονικό αυτό διάστημα μπορώ να το αξιοποιήσω, όπως θέλω. Μπορώ να μετακινηθώ για 5, 10, 15... έως και 90 λεπτά. Αυτό ο ΟΑΣΑ δεν μπορεί ούτε επιτρέπεται ούτε να το ελέγξει ούτε να το απαγορεύσει. Επίσης μπορώ να μεταβιβάσω, να χαρίσω δηλαδή το εισιτήριό μου, ή να το πετάξω ή να το καταστρέψω, χωρίς επίσης να μπορεί να το ελέγξει κάποιος αυτό.

 

Συνεχίζοντας στον ίδιο προβληματισμό, δεδομένου ότι πλέον ο όρος διαδρομή χρησιμοποιείται καταχρηστικώς, αφού δεν πρόκειται για μία διαδρομή, αλλά για πολλαπλές συνδεδεμένες μετακινήσεις με ανώτατο χρόνο την 1,5 ώρα, δεδομένου ότι μπορώ να χαρίσω το εισιτήριό μου είτε πριν το ακυρώσω είτε μετά, δεδομένου τέλος ότι το εισιτήριο είναι ανώνυμο και μη ονομαστικό...

 

...καθίσταται ολοφάνερο ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία κάθε επιβάτης, οποτεδήποτε θελήσει δεν απαγορέυεται άρα επιτρέπεται να μεταβιβάσει ελεύθερα και χωρίς κανέναν περιορισμό το εισιτήριό του σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του αστικού δικαίου. Αλλά ακόμα και αν απαγορευόταν, πάλι θα ήταν αδύνατο κάτι τέτοιο να ελεγχθεί, επομένως.. παρ' τ' αυγό και κούρευ' το

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε συ hostis ... ωραία τα έhoses !:p Ήσουν αναλυτικότατος και ακριβής!

(δικηγόρος είσαι?... αν όχι , γίνε:) το πας καλά το λέγειν)

 

Όσο για το γράμμα από την ΑΜΕΛ Α.Ε. και για τον κύριο πόρο τα εισιτήρια ...:lol: καλό το ανεκδοτάκι! Θα συμφωνήσω με τον Dead Angel ότι οι διαφημίσεις πάνε σύννεφο!

Link to comment
Share on other sites

Η φράση λοιπόν αναφέρεται αόριστα σε "διαδρομή".

 

δεν αναφερεται αοριστα. Λεει οτι το εισητηριο αντιστοιχει στην διαδρομη(-ες) που θα κανεις μεσα σε 1,30 ωρα που ισχυει το εισητηριο

 

Άρα μπορώ εγώ να αγοράσω 5 εισιτήρια και να τα ακυρώσω όλα μόνος μου και να τα μοιράσω γύρω γύρω, ή να αγοράσω δύο εισιτήρια, ένα για μένα και ένα για το φίλο μου, να το ακυρώσω και να το κρατήσω εγώ, χωρίς να έχουμε τελέσει ποινικό αδίκημα.

 

φυσικα! Αγοραζεις δυο εισητηρια και το χρησιμοποιουν δυο ατομα. Το να αγοραζεις,ομως, ενα εισητηριο το οποιο χρησιμοποιουν δυο ατομα δεν εντασσεται στην παραπανω κατηγορια.

 

Το ουσιώδες στοιχείο στην περίπτωση αυτή είναι ότι έχει καταβληθεί το αντίτιμο του προαγορασμένου (το κόμιστρο προκαταβάλλεται) χρόνου μετακίνησης, δηλ. της 1,5 ώρας...Επίσης μπορώ να μεταβιβάσω, να χαρίσω δηλαδή το εισιτήριό μου, ή να το πετάξω ή να το καταστρέψω, χωρίς επίσης να μπορεί να το ελέγξει κάποιος αυτό.

 

Οχι, δεν επιτρεπεται να μεταβιβασεις το εισητηριο με την εννοια που περιγραφεις. Μπορεις να χαρισεις ενα αχρησιμοποιητο εισητηριο αλλα απο τη στιγμη που το χτυπησες για τον εαυτο σου, μενει για τον εαυτο σου. Αλλιως αν ηταν μια παρεα θα παιρναμε απο 1 εισητηριο για ολη την παρεα και τη στιγμη του ελεγχου θα λεγαμε στον ελεγκτη οτι το μεταβιβαζουμε ο ενας στον αλλο.

Επισης, το εισητηριο αφου το χρησιμοποιησεις μπορεις να το πεταξεις, ναι

 

Μονο και μονο επειδη δεν μπορει να ελεγθει αν ο επιβατης χρησιμοποιει 'δικο' του εισητηριο δεν σημαινει οτι αυτο που γινεται ειναι σωστο. Ειναι απλα μια μεθοδος για να τα εχουμε ολα τζαμπε και αυτος που ζημιωνεται στην τελικη θα ειναι ο πολιτης

Link to comment
Share on other sites

Για να βαλουμε τα πραγματα σε μια θεση...καποιοι ειπαν παραπανω κατι για "αυτο ειναι το μονο που δουλευει σωστα στην Ελλαδα και μεις παμε να το καταστρεψουμε με το να δινουμε το εισιτηριο μας στον επομενο επιβαινοντα στα ΜΜΜ".Ολοι εσεις λοιπον σε ποια χωρα ζειτε ρε παιδια γιατι στην Ελλαδα δεν νομιζω!

Αν κατι απο τα ΜΜΜ δουλευει σωστα σε γενικες γραμμες στην Ελλαδα αυτο ειναι το ΜΕΤΡΟ και ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ.Και λεω σε γενικες γραμμες διοτι δεν γινεται να εχουμε ενα απο τα πιο καινουρια μετρο στην Ευρωπη και να μην εχει κλιματισμο!Οσο για τα λεωφ. ειπατε πως δουλευουνε σωστα ετσι δεν ειναι?Ποσες φορες εχει τυχει να δω ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΕΣ συμπεριφορες απο τους οδηγους προς τους επιβατες κυριως μεγαλης ηλικιας!Γιατι ο ηλικιωμενος δεν ειχε προλαβει να κατεβει απο το λεωφ. στο χρονο που ο οδηγος ηθελε με αποτελεσμα η να τον κλεισει μεσα και να κατεβει στην επομενη σταση αν παλι προλαβει και στην συνεχεια να τον βρισει ειτε η ακομα χειροτερα να τον κλεισει με την πορτα?Οδηγηση απαραδεχτη μερικες φορες και επικινδυνη με αποτομους ελιγμους και χλμ παραπανω απο το επιτρεπτο οριο ακομα και οταν το λεωφ. ειναι παραπανο απο το κανονικο γεματο??Καθηστερισεις?Δρομολογια που δεν επαρκουν?Και δρομολογια που δεν τηρειται η ωρα?Λοιπον ας μην λεμε οτι θελουμε και ας μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας με το να πιστευουμε οτι με αυτον το τροπο θα καταστρεψουμε κατι το οποιο ειναι κατεστραμενο ηδη!Προσωπικα εχω σιχαθει τα ΜΜΜ καιρο τωρα και χρησιμοποιω μονο το αμαξι μου και αν καμια φορα το μετρο φτανει ως εκει που θελω να παω θα το προτιμισω μονο στην περιπτωση που θα υπαρχει κινηση στους δρομους γιατι στην τελικη ειναι και το μονο που αξιζει!

Ado racing team

...for these ten seconds or less,I'm free...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα σοβαρά ψάχνετε να βρείτε να κάθε επιβάτης έχει υποχρέωση να πληρώνει δικό του εισιτήριο ή μπορεί να πάρει του προηγούμενου???

 

Ελάτε ρε παιδιά… Κοροιδεομαστε τώρα??

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Για να βαλουμε τα πραγματα σε μια θεση...καποιοι ειπαν παραπανω κατι για "αυτο ειναι το μονο που δουλευει σωστα στην Ελλαδα και μεις παμε να το καταστρεψουμε με το να δινουμε το εισιτηριο μας στον επομενο επιβαινοντα στα ΜΜΜ".Ολοι εσεις λοιπον σε ποια χωρα ζειτε ρε παιδια γιατι στην Ελλαδα δεν νομιζω!

 

Αν κατι απο τα ΜΜΜ δουλευει σωστα σε γενικες γραμμες στην Ελλαδα αυτο ειναι το ΜΕΤΡΟ και ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ.Και λεω σε γενικες γραμμες διοτι δεν γινεται να εχουμε ενα απο τα πιο καινουρια μετρο στην Ευρωπη και να μην εχει κλιματισμο!

Εχεις το ποιο συγχρονο μετρο απο αποψη ασφαλειας σχεδιασμου κατασκευης γραμμης εξυπηρετησης ενημερωσης οσον αφορα το χτυσιμο. Οσον αφορα τους συρμους, ειναι ολοι εφοδιασμενοι με ισχυροτατους κινητηρες και συστηματα προστασιας που τα μισα μετρο του κοσμου ζηλευουν. Αν καταφερεις να τρακαρεις 2 συρμους στις γραμμες 2 και 3 μετοπικα η αντιθετα πραγματικα μετα πας για κρεμμαλα γιατι θα εισαι παντελως αχρηστος. Υστερα εχεις παντα καθαρα και ανετα τρενα. Οσον αφορα τον ΗΣΑΠ για τα παραπανω το μοναδικο του μειωνεκτημα ειναι τα graffity που ειναι δυσκολο να εξαληφθουν λογω του οτι τα τρενα αραζουν σε ανοικτο χωρο και ολος ο στολος ειναι καθημερινα εξω (σε αντιθεση με την ΑΜΕΛ που εχει "μεσα" το 30% οποτε και ενα τρενο να βαφτει μπαινει μεσα και βγαινει αλλο.)

Οσο για τα λεωφ. ειπατε πως δουλευουνε σωστα ετσι δεν ειναι?Ποσες φορες εχει τυχει να δω ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΕΣ συμπεριφορες απο τους οδηγους προς τους επιβατες κυριως μεγαλης ηλικιας!Γιατι ο ηλικιωμενος δεν ειχε προλαβει να κατεβει απο το λεωφ. στο χρονο που ο οδηγος ηθελε με αποτελεσμα η να τον κλεισει μεσα και να κατεβει στην επομενη σταση αν παλι προλαβει και στην συνεχεια να τον βρισει ειτε η ακομα χειροτερα να τον κλεισει με την πορτα?Οδηγηση απαραδεχτη μερικες φορες και επικινδυνη με αποτομους ελιγμους και χλμ παραπανω απο το επιτρεπτο οριο ακομα και οταν το λεωφ. ειναι παραπανο απο το κανονικο γεματο??Καθηστερισεις?Δρομολογια που δεν επαρκουν?Και δρομολογια που δεν τηρειται η ωρα?Λοιπον ας μην λεμε οτι θελουμε και ας μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας με το να πιστευουμε οτι με αυτον το τροπο θα καταστρεψουμε κατι το οποιο ειναι κατεστραμενο ηδη!Προσωπικα εχω σιχαθει τα ΜΜΜ καιρο τωρα και χρησιμοποιω μονο το αμαξι μου και αν καμια φορα το μετρο φτανει ως εκει που θελω να παω θα το προτιμισω μονο στην περιπτωση που θα υπαρχει κινηση στους δρομους γιατι στην τελικη ειναι και το μονο που αξιζει!

90% τα δρομολογια τηρουνται. Για το 10% φταινε

α) Κυκλοφοριακο (κατηλημενη λεωφορειολωριδα και αλλα ομορφα)

β) Αναγκη αμεσης αποσυρσης οχηματος (π.χ σπασιμο βαλβιδας αερα)

γ) Μετακινηση λεωφορειου σε αλλη γραμμη (αν λειπει απο εκει λεωφορειο και ειναι αυξημενης προτεραιοτητας)

δ) Γιδαρος οδηγος (που συμβαινει πολυ σπανια.)

 

Οσο για την αποτομη οδηγηση... Δεν ειναι και τοσο ευκολο να γινει αυτο. Απλα σου φαινεται διοτι στα περισσοτερα λεωφορεια η αναρτηση ειναι απο φουσκες που απλα σε καθε στροφη παιζουν περα δωθε οποτε περνει ποιο περιεργες κλισεις. Τωρα για το αν ο οδηγος ειναι αγενης σε περιπτωση που εκανε βλακεια (γιατι σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση απαγορευεται η συνομιλια με τον οδηγο αλλα...) τοτε μια καταγγελεια στον καταληλο αριθμο του ΟΑΣΑ αρκει να φαει χοντρο κραξιμο (και αν επαναληφθει να τον στειλουν να καθαριζει τουαλετες) ;)

 

Και για να παιξω λιγο τον δικηγορο του διαβολου, πολλες φορες ειναι δυσκολο ο οδηγος να δει μεσα απο τον καθρεπτη στην πορτα και να κλεισει καταλαθος τον επιβατη. Συμβαινουν αυτα παντου. Οπως επισης και να μην δει εναν επιβατη στη σταση. Αλλα ξερεις ποσες φορες εχω δει επιβατες που πεταγονται να κανουν σημα αφου εχει περασει μπροστα τους το λεωφορειο? Η ενω του λενε να κανει σταση, το οχημα φρεναρει πλησιαζει και ξαφνικα βλεπουν πως δεν ειναι αυτο που θελουν?

Link to comment
Share on other sites

Για να βαλουμε τα πραγματα σε μια θεση...καποιοι ειπαν παραπανω κατι για "αυτο ειναι το μονο που δουλευει σωστα στην Ελλαδα και μεις παμε να το καταστρεψουμε με το να δινουμε το εισιτηριο μας στον επομενο επιβαινοντα στα ΜΜΜ".Ολοι εσεις λοιπον σε ποια χωρα ζειτε ρε παιδια γιατι στην Ελλαδα δεν νομιζω!

Αν κατι απο τα ΜΜΜ δουλευει σωστα σε γενικες γραμμες στην Ελλαδα αυτο ειναι το ΜΕΤΡΟ και ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ.Και λεω σε γενικες γραμμες διοτι δεν γινεται να εχουμε ενα απο τα πιο καινουρια μετρο στην Ευρωπη και να μην εχει κλιματισμο!Οσο για τα λεωφ. ειπατε πως δουλευουνε σωστα ετσι δεν ειναι?Ποσες φορες εχει τυχει να δω ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΕΣ συμπεριφορες απο τους οδηγους προς τους επιβατες κυριως μεγαλης ηλικιας!Γιατι ο ηλικιωμενος δεν ειχε προλαβει να κατεβει απο το λεωφ. στο χρονο που ο οδηγος ηθελε με αποτελεσμα η να τον κλεισει μεσα και να κατεβει στην επομενη σταση αν παλι προλαβει και στην συνεχεια να τον βρισει ειτε η ακομα χειροτερα να τον κλεισει με την πορτα?Οδηγηση απαραδεχτη μερικες φορες και επικινδυνη με αποτομους ελιγμους και χλμ παραπανω απο το επιτρεπτο οριο ακομα και οταν το λεωφ. ειναι παραπανο απο το κανονικο γεματο??Καθηστερισεις?Δρομολογια που δεν επαρκουν?Και δρομολογια που δεν τηρειται η ωρα?Λοιπον ας μην λεμε οτι θελουμε και ας μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας με το να πιστευουμε οτι με αυτον το τροπο θα καταστρεψουμε κατι το οποιο ειναι κατεστραμενο ηδη!Προσωπικα εχω σιχαθει τα ΜΜΜ καιρο τωρα και χρησιμοποιω μονο το αμαξι μου και αν καμια φορα το μετρο φτανει ως εκει που θελω να παω θα το προτιμισω μονο στην περιπτωση που θα υπαρχει κινηση στους δρομους γιατι στην τελικη ειναι και το μονο που αξιζει!

 

Φόβος μήπως υποβαθμίσουμε τα ήδη υποβαθμισμένα ΜΜΜ.

Ο Ηλεκτρικός όντως είναι μια χαρά και το ΜΕΤΡΟ θα μπορούσε να ήταν το ίδιο εξίσου αν είχε λιγουλάκι συχνότερα δρομολόγια.

 

Στα λεωφορεία επικρατεί το χάος και η αθλιότητα και για αυτό το επιλέγουν μόνο ηλικιωμένοι, αλλοδαποί και όσοι δεν έχουνε πάρει ακόμα μεταφορικό μέσο.

 

Μιας και είσαι από την Ηλιούπολη σήμερα ξανά διαπίστωσα την έλλειψη δρομολογίων κάνοντας επίσκεψη στο δήμο σου για πρώτη φορά με μεταφορικό μέσο, περιμένοντας στις άθλιες στάσεις της Ακαδημίας κάτω από τον ήλιο για 30 λεπτά ώσπου να εμφανιστούν 2 λεωφορεία το ένα πίσω από το άλλο τις ίδιας γραμμής (206).

Συνολικός χρόνος από Πειραιά-Ηλιούπολη 1:45 λεπτά με την πιο βέλτιστη διαδρομή και φυσικά και δεν ξανά χτύπησα εισιτήριο, δεν είμαι μ*λάκ@ς. (40λεπτά με μεταφορικό)

Η λογική είναι να ταλαιπωρούν τον κόσμο όλο το χρόνο ακόμα και τις περιόδους που η Αττική είναι άδεια κόβοντας τα δρομολόγια στο μισό.

 

Όταν φτιάξουν αξιοπρεπή ΜΜΜ με κανονικούς οδηγούς, με ανθρώπινες στάσεις και που θα δίνουν πραγματικό ποσοστό κέρδους στα εισιτήρια που δεν θα επηρεάζεται από τον συνολικό τζίρο ενός περιπτέρου/ψιλικατζίδικου τότε ξανασυζητάμε αν θα δίνουμε το εισιτήριο μας σε κάποιον άλλον ή και ακόμα αν θα πρέπει να έχουμε και εμείς οι ίδιοι εισιτήριο.

Link to comment
Share on other sites

 

Μιας και είσαι από την Ηλιούπολη σήμερα ξανά διαπίστωσα την έλλειψη δρομολογίων κάνοντας επίσκεψη στο δήμο σου για πρώτη φορά με μεταφορικό μέσο, περιμένοντας στις άθλιες στάσεις της Ακαδημίας κάτω από τον ήλιο για 30 λεπτά ώσπου να εμφανιστούν 2 λεωφορεία το ένα πίσω από το άλλο τις ίδιας γραμμής (206).

 

Απο τοτε που εφυγε η αφετηρια του 206 απο τη Σινα και πηγε στην Ακαδημιας οι διαδρομες εχουν γινει κυκλικες. Κοινως αν δεν φυγει απο Αγια Μαρινα λεωφορειο κατω στο κεντρο δεν προκειται να δεις. Και ως γνωστον χτες και σημερα εχει τεραστιο πανηγυρι εδω γιατι ειναι της Αγιας Μαρινας οποτε η κινηση εντος εκτος και επι τα αυτα της εκκλησιας απλα ειναι ανυπαρκτη λογω του κοσμου και το λεωφορειο αναγκαστικα πηγαινε σημειωτον. Βρηκες κι εσυ μερα να κανεις επισκεψη στο δημο. :p

 

ps. Oχι οτι το 206 δεν φημιζεται εδω και χρονια για τις καθυστερησεις του αλλα τωρα τελευταια εχω παρατηρησει οτι παρουσιαζει σημεια βελτιωσης, οποτε μαλλον επεσες στην περιπτωση. :)

http://img230.imageshack.us/img230/962/shirtlw.jpg

In this light and on this evening

Link to comment
Share on other sites

Απο τοτε που εφυγε η αφετηρια του 206 απο τη Σινα και πηγε στην Ακαδημιας οι διαδρομες εχουν γινει κυκλικες. Κοινως αν δεν φυγει απο Αγια Μαρινα λεωφορειο κατω στο κεντρο δεν προκειται να δεις. Και ως γνωστον χτες και σημερα εχει τεραστιο πανηγυρι εδω γιατι ειναι της Αγιας Μαρινας οποτε η κινηση εντος εκτος και επι τα αυτα της εκκλησιας απλα ειναι ανυπαρκτη λογω του κοσμου και το λεωφορειο αναγκαστικα πηγαινε σημειωτον. Βρηκες κι εσυ μερα να κανεις επισκεψη στο δημο. :p

 

ps. Oχι οτι το 206 δεν φημιζεται εδω και χρονια για τις καθυστερησεις του αλλα τωρα τελευταια εχω παρατηρησει οτι παρουσιαζει σημεια βελτιωσης, οποτε μαλλον επεσες στην περιπτωση. :)

 

Το κακό είναι ότι πέφτω συνέχεια στην περίπτωση :) ή όταν μια γραμμή λέει συχνότητα δρομολογίου 12 λεπτά να περιμένω πολύ συχνά 12 λεπτά και περισσότερο αφήνοντας να εννοηθεί πως όταν πάω στην στάση είναι η ώρα που μόλις πέρασε το λεωφορείο, πράγμα που δεν μπορεί να γίνεται τόσο συχνά.

Ακόμα και με το 040 (Πειραιάς-Σύνταγμα) που έχει φυσιολογική ροή, στις 10 φορές που θα το χρησιμοποιήσω, τουλάχιστον τις 2 αργεί και όταν πας στη δουλεία σου δεν μπορείς να λες συνέχεια τις γνωστές π*πες πως δεν πέρασε το λεωφορείο κτλ. αλλά ούτε να πηγαίνεις στην δουλεία σου από τις 9 παρά 20 για να πιάσεις τις περιπτώσεις που θα αργήσει το λεωφορείο.

Όσο για το 049 που είναι η γραμμή των πακιστανών θα ήθελα να ξέρω πως τα καταφέρνουν κατά καιρούς τα λεωφορεία να εξαφανίζονται για ώρες…

Όσο για την Ηλιούπολη 11:30 και 12:00 το μεσημέρι δεν έχει πανηγύρια ενώ στο διάστημα αυτό είχε περάσει μόνο ένα 208...

Όπως και να έχει μου τι σπάει να ξεκινάς από το σπίτι σου αρκετά νωρίτερα για να είσαι τυπικός και ωραίος στην ώρα σου και τελικά να φτάνεις ιδρωμένος και καθυστερημένα και να πρέπει να απολογηθείς γιατί άργησες.

 

Λες να κάνεις το καλό να πάρεις τα ΜΜΜ και να μην είμαστε σαν ιθαγενείς όλοι με τα αμάξια και τα μηχανάκια και σου βγαίνει ξινό…

Link to comment
Share on other sites

για το θέμα των οδηγών των αστικών έχω μια μικρή ένσταση πάντως... Οι νεαροι σε ηλικία είναι πραγματικά καλοί, οι παλαιότεροι είναι λίγο στα ...δια τους...αλλά αυτό είναι θέμα γενικότερης νοοτροπίας κ δεν περιορίζεται στον οδηγό
Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

από τις πωλήσεις των εισητηρίων όχι, από τις ακυρώσεις στο μηχάνημα, ναι είναι ένας δείκτης.

Αλλά η κίνηση καθορίζεται αλλιώς

Υπάρχουν ειδικά συνεργεία καταγραφής της κίνησης η οποία είναι περίπου 3 φορές το έτος, οι δείκτες συγκρινονται ιστορικά και προβαίνουν σε όσες διορθώσεις μπορούν μέσω ακυρώσεων εισητηρίων κ πώλησης μηνιαίων/καρτών.

Υπάρχει πάντα στατιστικό λάθος στα πλαίσια της κατανομής κ απόκλιση από τους πραγματικούς αριθμούς.

 

Αλλά αν τα ιστορικά στοιχεία έχουν έντονη διαφοροποίηση από την ακύρωση εισητηρίων ή την πώληση πχ των μηναιών καρτών, τότε προβαίνουν σε διόρθωση

 

Από τους πίνακες φαίνεται πως η επιβατική κίνηση είναι 758,6 εκατομμύρια ενώ οι ακυρώσεις 307.5 εκατομμύρια οι δε πωλήσεις 304,9 λογικό αφού ένα εισιτήριο μπορεί να ακυρωθεί πάνω από μια φορά ή κάποιες φορές δεν έχει μελάνι το μηχάνημα, με αποτέλεσμα να χτυπάμε ξανά σε άλλο μηχάνημα.

Αν υποθέσουμε πως οι μετρήσεις της επιβατικής κίνησης είναι σωστές τότε πάνω από μισοί επιβάτες κυκλοφορούν τζαμπέ. :blink:

 

Κι όταν τα έσοδα είναι 280 εκ. και τα έξοδα 800 εκ. απορώ τι σκέφτονται οι αρμόδιοι. :wacko:

 

Εκτός από το παράλογο αποδείχτηκε πλέον και το παράνομο του θέματος. Δεν ξέρω τι άλλο χρειάζεται.

Πότε αποδείχθηκε το παράλογο του θέματος :confused:

Το θέμα μας είναι: "Μην πετάτε τα εισητήρια ΜΜΜ: δώστε τα στον επόμενο..." και δεν μου φαίνεται καθόλου παράλογο. :p

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Πότε αποδείχθηκε το παράλογο του θέματος :confused:

Το θέμα μας είναι: "Μην πετάτε τα εισητήρια ΜΜΜ: δώστε τα στον επόμενο..." και δεν μου φαίνεται καθόλου παράλογο. :p

 

Για όλους τους λογικούς ανθρώπους, άνω των 18 και που δεν είναι αναρχοκομμο*νιστές (για να βγάλω τον Dead Angel απ'έξω:p) το παράλογο του θέματος έχει αποδειχτεί αποδειχτεί από τις πρώτες σελίδες κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ διαφωνώ, με το να δίνουμε το εισητήριό μας στον επόμενο... Βασικά διαφωνώ με την ιδέα του να γίνεται αυτό συστηματικά... Γιατί αν κάποιος το έχει ανάγκη και μπορούμε να του το παραχωρήσουμε απλώς κάνοντας μια καλή πράξη ε, ναι γιατί όχι..Μια στο τόσο όμως όχι συστηματικά... Αλλά δεν είναι καθόλου δίκαιο και γι'αυτούς που πληρώνουν το εισητήριο εξ'αρχής...
Don't you ever dream of escaping...?**
Link to comment
Share on other sites

Άμα είσαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες που σου παρέχει το μετρό και ο ηλεκτρικός, ποιός ο λόγος να παραπονιέσαι για τις τιμές και για δωρεάν μετακίνηση.

Αλλού είναι το πρόβλημα..

It's what you do to me..
Link to comment
Share on other sites

Ωραία λοιπόν.

 

Είμαι πολύ δυσαρρεστημένος από ένα προϊόν/υπηρεσία. Έχω 2 επιλογές:

- σταματώ να το χρησιμοποιώ.

- συνεχίζω να το χρησιμοποιώ (άρα παίρνω ΚΑΠΟΙΟ value όσο λίγο κι αν είναι αυτό) αρνούμενος όμως να πληρώσω το νόμιμο αντίτιμο.

 

Τι είναι πιο λογικό;; Το 2ο; :wacko:

 

Επανέρχομαι στην πρότασή μου που έκανα πριν από πάρα πολλές σελίδες/μέρες:

- πηγαίνετε σε κάποιο club. Πληρώστε εισητήριο. Βγαίνοντας δώστε το εισητήριο στον επόμενο και δείτε αν αυτός θα μπει τσάμπα. Αν του/σας αρνηθούν την είσοδο χρησιμοποιείστε το επιχείρημα "έχω πληρώσει για όλη τη βραδιά άρα βάζω όποιον θέλω και δεν υπάρχει νόμος να μου το απαγορεύει". Πείτε μας κι εμάς τι έγινε. :)

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στην πρότασή μου που έκανα πριν από πάρα πολλές σελίδες/μέρες:

- πηγαίνετε σε κάποιο club. Πληρώστε εισητήριο. Βγαίνοντας δώστε το εισητήριο στον επόμενο και δείτε αν αυτός θα μπει τσάμπα. Αν του/σας αρνηθούν την είσοδο χρησιμοποιείστε το επιχείρημα "έχω πληρώσει για όλη τη βραδιά άρα βάζω όποιον θέλω και δεν υπάρχει νόμος να μου το απαγορεύει". Πείτε μας κι εμάς τι έγινε. :)

 

... Πρώτα απ' όλα στο club τα λεφτά πάνε στην τσεπούλα ενός (ή και παραπάνω) ιδιωτών επιχειρηματιών ! Και είναι εις γνώσης μας ότι θα πάνε εκεί - αλλά... το να βγεις να χωθείς σε 169 μωρά , ν' ακούσεις την μουσικούλα σου και να πιεις να ξεγνοιάσεις .. λες ας πάνε στην ευχή τα 10 ευρώ!

Και μιλάω τώρα για μεγάλα club προσεγμένα , καθαρά , με καθαρά ποτά , με εξόδους ασφαλείας κτλ κτλ.

Το Μετρό όμως και τα λεωφορεία και τα συναφή τα πληρώνουμε από τότε που είμαστε στην κοιλιά της μάνας μας με φόρους και τέτοια .. οπότε όταν μας χαλάει η λειτουργία του και γενικά όταν ακριβαίνει χωρίς να βλέπουμε σημαντική αναβάθμιση των λειτουργιών της , ε τότε θα τους την κάνουμε έτσι ... έτσι για το γαμoτο και έτσι για να βάλουν μυαλό!

Το ότι μπορεί να γίνει μπούμερανγκ και να ακριβύνουν και άλλο... ε τότε με το ίδιο σκεπτικό ας μείνουμε με δεμένα τα χέρια σε κάθε τι που μας "φοράει από πίσω" το κράτος και να τους πούμε και ευχαριστώ .. με το σκεπτικό, ότι αν κάνουμε μια μορφή διαμαρτυρίας (λάθος ή σωστή) θα μας τιμωρήσει και από πάνω.... !

 

Υ.γ. όχι πως τα 10 ευρώ ή τα 20 ή και τα 50-60 (βλ΄cavo paradiso) δεν είναι ξεφτίλα τιμές... χαλαρά αν μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο με τα εισιτήρια των ΜΜΜ , θα το κάναμε!

 

Είναι φανερό ότι και 25.000 σελίδες να τα γράφουμε εδώ ... δεν θα βρεθεί ποτέ χρυσή τομή , αλλά τουλάχιστον ας καταλάβουμε όλοι ότι η κατάσταση (φταίει ο μαύρος χρυσός? φταίει το μαύρο μας το χάλι , φταίει ο καιρός? ... ) όσο και χειροτερεύει σε πολλούς τομείς! Και το να μείνουμε άπραγοι , δεν μου φαίνεται και το πιο λογικό! Anyway ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...