Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα επικοινώνησα μαζί τους και με LG και με Procordia, η δε Procordia έριχνε όλο το φταίξιμο στην LG δεν με άκουγαν καθόλου το μόνο που έλεγαν είναι ότι "Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αφού δεν μας έχει δώσει πλακέτες η LG" στην δε LG έκανα παράπονα ο άνθρωπος δεν ήξερε να βοηθήσει καθόλου μου έλεγε ότι θα τα μεταβιβάσει και ότι θα με ενημερώσουν... Τους είπα ακόμα και για τον νόμο 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 1994) άρθρο 5 παράγραφος 5 (Ο νόμος εδώ) και ούτε που ενδιαφέρθηκαν ακόμα και υπεύθυνο ζήταγα και δεν μου έδιναν...

Θα στείλω αίτηση στον συνήγορο του καταναλωτή και θα στείλω παράπονα μέσω e-mail στην επίσημη LG Ευρώπης.

 

Άντε να δούμε..Εμένα σήμερα μου έστειλαν τελικά μήνυμα ότι θα το στείλουν στην lg το κινητο και οτι η ελάχιστη αναμονή είναι 15 - 20 μέρες..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Α μάλιστα και νόμιζα οτι ήμουν ο μόνος...

Εγω έστειλα ενα LG X Screen (απο τα τελευταία μοντέλα, που θα έπρεπε να υπήρχε πλήρη γκάμα ανταλλακτικών) της γυναίκας στις 20/11 με πρόβλημα στην μπαταρία με ενημέρωση οτι θα παραλάβω σε 2-3 εβδομάδες.

Τελικά σχεδον 50 μέρες μετα ακόμα περιμένω, η δικαιολογία είναι αναμονή ανταλλακτικού. Δεν πειράζει όμως θα κάνω λίγη υπόμονη ακόμα και θα ξεκινήσω όμορφα κι ωραία τις διαδικασίες για πλήρη αποζημίωση με την βοήθεια του συνήγορου του καταναλωτή (όπως έχει συμβεί και σε περιπτώσεις με τα G4)...

Κι οσο σκέφτομαι οτι αργά ή γρήγορα θα τους ξαναχρειαστώ σίγουρα μιας και εχω για βασικό τηλέφωνο ενα G4 απελπίζομαι... :cry:

Xiaomi 13T User

Previously

Motorola C520 - Philips Twist - Bosch 509 - Ericsson T10s - Ericsson T65 - Nokia 3330 - Siemens SL42 - Siemens S55 - SE T610i - Motorola C980 - Siemens SX-1 - SE P800 - SE P900 - SE M600i - HTC Touch Cruise - SE Xperia X10 mini pro - Google Nexus S - Nokia Lumia 1020 - LG G4 - Xiaomi Mi Mix 2

Link to comment
Share on other sites

Είμαι μεταξύ s7 & g5 αλλά με αυτά που διαβάζω περί servive με βάζετε σε σκέψεις...;)

 

S7 φίλε μου. Πολύ καλό και σέρβις;;; smartec (εγγύηση)

Link to comment
Share on other sites

S7 φίλε μου. Πολύ καλό και σέρβις;;; smartec (εγγύηση)

 

Το μόνο που με χαλάει είναι η ενσωμάτωση μπαταρία, δεν έχω την ευχέρεια να αλλάζω κάθε χρόνο συσκευές και στον 1.5 χρονο πέφτει η μπαταρία απόδοση .Και πιστεύω το κάνουν ώστε να αλλάζεις συσκευές. Έχω ένα s3 έχω αλλάξει 2 μπαταρίες και δουλεύει ακόμη, κοντεύει 4 χρόνια.

Έχω δει ότι αλλάζουν και στα ενσωματωμένα αλλά κάνεις εγχείρηση στο τηλ και μπορεί να σου μένει στο χέρι.

Δηλ η αποσπομενη μπαταρία είναι που με τραβάει στο g5 αλλά αν είναι να χαλάσει και να περιμένω 2 μήνες στο servive δε λέει.

Edited by SAKISART2
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που με χαλάει είναι η ενσωμάτωση μπαταρία, δεν έχω την ευχέρεια να αλλάζω κάθε χρόνο συσκευές και στον 1.5 χρονο πέφτει η μπαταρία απόδοση .Και πιστεύω το κάνουν ώστε να αλλάζεις συσκευές. Έχω ένα s3 έχω αλλάξει 2 μπαταρίες και δουλεύει ακόμη, κοντεύει 4 χρόνια.

Έχω δει ότι αλλάζουν και στα ενσωματωμένα αλλά κάνεις εγχείρηση στο τηλ και μπορεί να σου μένει στο χέρι.

Δηλ η αποσπομενη μπαταρία είναι που με τραβάει στο g5 αλλά αν είναι να χαλάσει και να περιμένω 2 μήνες στο servive δε λέει.

 

Για αυτό καλύτερα s7 που έχει τρομερό σέρβις. Είμαι κάτοχος 5χ και αυτό επειδή είχα την σειρά s από το 3 μέχρι το 6. Τώρα την έχω βρει με το 5χ αλλά αν άλλαζα θα πήγαινα Samsung επειδή έχει τρομερό σέρβις. Ειχα κάτι θέματα με το s6 και το πήγα 3 φορές στο σέρβις. Με εγγύηση, δεν πληρώνεις φράγκο και όλα κομπλέ. Απλά μου έιχε κάτσει ελαττωματικό s6. Παρόλα αυτά θα ξανά επέστρεφα!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα και καλή χρονιά. Έχω ένα lg g3, αγορασμένο 1,5 χρόνο πριν. Πριν από 3 βδομάδες περίπου, εμφάνισε ξαφνικά μπλε οθόνη και δεν άνοιγε. Παίρνω τηλέφωνο στην lg, καταγράφουν τη βλάβη και μου λένε να επικοινωνήσω με την procordia. Γίνεται η αποστολή του κινητού κανονικά και μετά από κάποιες μέρες, μου στέλνουν μήνυμα ότι ''η συσκευή είναι εκτός εγγύησης λόγω οξείδωσης στη πλακέτα λογικής και στη πρόσοψη.'' Με κόστος επισκευής 293,86. Δεν αποδέχομαι να γίνει επιδιόρθωση και σήμερα μου στέλνουν πίσω τη συσκευή, με την αναφορά συσκευής να γράφει ως βλάβη 1: no (main lcd) display και βλάβη 2: auto power off.

 

Σε φίλο μου εντωμεταξύ, είχε παρουσιαστεί ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και έγινε κανονικά η αντικατάσταση της μητρικής, χωρίς κόστος και το κινητό λειτούργησε πάλι χωρίς κάποιο θέμα. Μπορώ να κινηθώ με κάποιον τρόπο από εδώ και πέρα;

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Τους ζήτησες φωτογραφίες όπου φαίνονται οι ενδείξεις οξείδωσης στο εσωτερικό της συσκευής; Αν όντως υπάρχει τέτοιο θέμα πάντως, δηλαδή σου έχει πέσει σε νερό, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα...

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Τους ζήτησες φωτογραφίες όπου φαίνονται οι ενδείξεις οξείδωσης στο εσωτερικό της συσκευής; Αν όντως υπάρχει τέτοιο θέμα πάντως, δηλαδή σου έχει πέσει σε νερό, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα...

 

Οχι, δεν γνώριζα πως πως υπάρχει αυτη η δυνατότητα. Αυτο που εχω μάθει και ηθελα να δω οταν θα μου έστελναν πισω το κινητό, είναι για την αλλαγη χρωματος σε ενα αυτοκόλλητο που βρισκεται πισω απο την μπαταρια, πως γινεται ροζ αν εχει αν εχει πάρει υγρασία. Το κοιταξα και ειναι είναι λευκό, ισχύει όμως αυτο ως ένδειξη;

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Όταν μιλούν για στοιχεία που καθιστούν τη συσκευή εκτός εγγύησης, είναι υποχρεωμένοι να τα επιδεικνύουν γιατί στη θεωρεία δεν ισχύει τίποτα.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Όταν μιλούν για στοιχεία που καθιστούν τη συσκευή εκτός εγγύησης, είναι υποχρεωμένοι να τα επιδεικνύουν γιατί στη θεωρεία δεν ισχύει τίποτα.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Επομένως παίρνω τηλέφωνο και τους ζητάω τη φωτογραφία-αποδεικτικο; Είχα σκεφτεί και κάτι ακόμα, να έδινα το κινητό για έλεγχο σε κάποιον άλλο τεχνικό και σε περίπτωση που έβρισκε κάτι διαφορετικό από αυτό που μου είπαν, να έθιγα πάλι το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Αν πειράξει τη συσκευή σου μη εξουσιοδοτημένος τεχνικός θα βρουν άλλον ένα λόγο για να σου βγάλουν τη συσκευή εκτός εγγύησης και τότε θα έχουν δίκιο.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα παίδες!

Έστειλα ένα LG Spirit 4G, για service, πριν 2 βδομάδες, επειδή είχε πρόβλημα με το WiFi και είχε και ένα καμένο pixel στην οθόνη.

 

Χθες, μου έστειλαν SMS, ότι το κινητό κρίθηκε "μη-επισκευάσιμο", και μου ζήτησαν την απόδειξη αγοράς ώστε να γίνει πίστωση χρημάτων.

 

Το πρόβλημα εδώ είναι, ότι εγώ δεν έχω την απόδειξη αγοράς (μιας και το είχα πάρει μεταχειρισμένο) και επίσης, ο προηγούμενος κάτοχος της συσκευής, δε μπορεί ούτε αυτός να βοηθήσει, μιας και ούτε έχει την απόδειξη αλλά και ούτε έχει όρεξη να ασχοληθεί.

 

Το κινητό, είναι σίγουρα Ελληνικής εισαγωγής, μιας και στο κουτί του έχει αυτοκόλλητο από την LG Electronics Hellas.

 

Τι μπορώ να κάνω;:blink:

Link to comment
Share on other sites

Δε θυμάται εστω από που το αγορασε?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Θυμάται. Από Γερμανό είναι αγορασμένο. Τους πήρα τηλέφωνο, και μου είπαν ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι γιατί δεν έχουν online σύστημα ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Link to comment
Share on other sites

Όλα κομπλέ. Βρέθηκε η απόδειξη. Απλά το θέμα τώρα είναι το εξής. Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων ή πρέπει αναγκαστικά να πάρω κάτι από τον Γερμανό;
Link to comment
Share on other sites

Όλα κομπλέ. Βρέθηκε η απόδειξη. Απλά το θέμα τώρα είναι το εξής. Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων ή πρέπει αναγκαστικά να πάρω κάτι από τον Γερμανό;

Θα πάρεις πιστωτικό για οποιαδήποτε αγορά απο τον Γερμανό, δεν παίρνεις λεφτά στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε, το LG G3 μου παρουσίασε πρόβλημα με την πλακέτα και μπήκα να γράψω την ιστορία μου μήπως πάρω κάποια συμβουλή για το πως να το χειριστώ.

 

Το πρόβλημα το παρουσίασε το Σάββατο. Δεν άνοιγε με τίποτα. Βάλε βγάλε μπαταρία, φόρτισμα, τίποτα. Μόνο μια στιγμή μια μπλέ οθόνη. Δεν ήξερα καν ότι πολλά G3 παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα. Συνεπώς το έψαξα και επειδή ήθελα να σώσω αρχεία το πείραξα και άναψε. Διάβασα πως με την αλλαγή πλακέτας η procordia δηλώνει πως τα δεδομένα τα χάνεις. Και έπρεπε να σώσω κάποια αρχεία της σχολής. Λέγοντας το πείραξα το άνοιξα, έλυσα τις βίδες και έβαλα ένα χαρτάκι σε ένα σημείο που προτείνανε κάποιοι ομοιοπαθόντες ώστε να κάνει επαφή ο επεξεργαστής με την ψύχτρα. Και όντως άνοιξε.

 

Κάπου εκεί ανακάλυψα πως είμαι εντός εγγύησης.

Τα δεδομένα λοιπόν έχουν ως εξής. Η πλακέτα έχει παρουσιάσει πρόβλημα και το έχω πληρωμένο το κινητό και είμαι εντός εγγύησης. Το άνοιξα αφού είχε παρουσιάσει το πρόβλημα. Γνωρίζω ότι αν καταλάβει η procordia πως η συσκευή έχει υποστεί επέμβαση αρνείται οποιαδήποτε εξυπηρέτηση γιατί μπορεί να προκλήθηκε η ζημιά από αυτή την επέμβαση και δεν μπορεί να γνωρίζει αν η βλάβη συνέβει πριν η μετά από την επέμβαση.

 

Πως εκτιμάτε την κατάσταση; Υπάρχει περίπτωση να δεχθούν να μου αλλάξουν την πλακέτα χωρίς χρέωση;

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα

αφαιρεις το χαρτακι που λες οτι εβαλες , το ξανακλεινεις προσεκτικα , σταυρωνεις τα δαχτυλα σου και το στελνεις proccordia , δεν εχεις και αλλη επιλογη . Δεν μπορει κανενας να σου πει με σιγουρια αν θα στο κοψουν η οχι (μονο στην περιπτωση που εχεις κανει πολλα σημαδια στο κινητο)

Link to comment
Share on other sites

Από σημάδια έχω σπάσει δύο δοντάκια απο αυτά που κρατάνε το εσωτερικό πίσω κάλυμμα. Αν αναφέρω με ειλικρίνεια το γεγονός και εφόσον γνωρίζουν ότι οι πλακέτες αυτές σκάνε, λέτε δεν θα βοηθήσει; Εν τω μεταξύ το κινητό ανοίγει. Απο αυτό σας γράφω. Δεν είναι ότι του προκάλεσα βλάβη. Ρωτάω πιο πολύ όσους έχουν εμπειρία απο επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένο service και μπορούν να προβλέψουν πως θα με αντιμετωπίσουν. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Link to comment
Share on other sites

Από σημάδια έχω σπάσει δύο δοντάκια απο αυτά που κρατάνε το εσωτερικό πίσω κάλυμμα. Αν αναφέρω με ειλικρίνεια το γεγονός και εφόσον γνωρίζουν ότι οι πλακέτες αυτές σκάνε, λέτε δεν θα βοηθήσει; Εν τω μεταξύ το κινητό ανοίγει. Απο αυτό σας γράφω. Δεν είναι ότι του προκάλεσα βλάβη. Ρωτάω πιο πολύ όσους έχουν εμπειρία απο επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένο service και μπορούν να προβλέψουν πως θα με αντιμετωπίσουν. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

 

οχι μην τους πεις τπτ , αν τους το αναφερεις πλεον δεν τους αφηνεις κανενα περιθωριο , θα στο βγαλουν αμεσως εκτος εγγυησης.

Δεν επιτρεπετε μη εξουδιοτημενη παρεμβαση στην συσκευη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...