Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Διαβάζω όλα αυτά περί κακού service της LG τα οποία δεν ισχύουν βέβαια, μια χαρά είναι το service. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όχι επειδή ξαφνικά έγινε κακό το service αλλά επειδή υπήρξε ένα σημαντικό πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών για περίπου ένα δίμηνο για κάποια μοντέλα και κυρίως για το flex2 αλλά η κατάσταση ήδη ομαλοποιείται κάποιοι οι οποίοι είχαν γράψει και εδώ τα παρέλαβαν με καινούριες μητρικές κλπ.

 

Το πρόβλημα δημιουργήθηκε και λόγω της χρεοκοπίας της Hanjin με την οποία μετέφερε κυρίως τα προϊόντα της η LG, δείτε ποστ #275

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Διαβάζω όλα αυτά περί κακού service της LG τα οποία δεν ισχύουν βέβαια, μια χαρά είναι το service. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όχι επειδή ξαφνικά έγινε κακό το service αλλά επειδή υπήρξε ένα σημαντικό πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών για περίπου ένα δίμηνο για κάποια μοντέλα και κυρίως για το flex2 αλλά η κατάσταση ήδη ομαλοποιείται κάποιοι οι οποίοι είχαν γράψει και εδώ τα παρέλαβαν με καινούριες μητρικές κλπ.

 

Το πρόβλημα δημιουργήθηκε και λόγω της χρεοκοπίας της Hanjin με την οποία μετέφερε κυρίως τα προϊόντα της η LG, δείτε ποστ #275

 

Ενδεχομενως να χεις δικιο. Πιο πολυ για το φιλο απαντησα που θεωρουσε υπερβολικους οσους γκρινιαζαν

 

Παντως τι παει να πει Hanjin? Αμα δεν μπορει να σε καλυψει μεσα σε ενα ευλογο διαστημα τοτε να σου κανει αντικατασταση ή εστω ενα προσωρινο κινητο. Δεν θα επιβαρυνθει ο καταναλωτης τις εκτακτες ζημιες της εταιρειας. Οπως αντιστοιχα και γω οταν εχω καποια deadlines στη δουλεια μου, αν πχ χαλασει το pc μου θα πρεπει να βρω εγω λυση για να προλαβω και οχι να πω "σορρυ guys, δεν εχω pc... οταν καταφερω να το επισκευασω θα τελειωσω τη δουλεια που μου ζητησατε"

Edited by Antretng
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα εχω 2-3 που καθονται κ στην αναγκη θα κανα τη δουλεια μου κ χωρις 28MP camera αλλα με 5 οκ..Κ αν δεν εχω εγω θαχει ενας φιλος κανενα να μου δανεισει.Μην ειμαστε υπερβολικοι..

 

Πλάκα κάνεις.. Ε τότε να έχουμε από 2-3 κινητά, 2-3 υπολογιστές, 2-3 αυτοκίνητα, 2-3 ηλεκτρικές σκούπες, 2-3 κουζίνες, 2-3 πλυντήρια, έτσι να έχουμε και μια ρεζέρβα βρε αδερφέ.. Και πρέπει φυσικά να έχουμε φίλους παντού και πάντα έτοιμους να μας δανείσουν το οτιδήποτε.

 

ΥΓ: Προσωπικα καθε φορα τα λεφτα που δινω για συσκευη,εκεινη τη στιγμη τα ξεχναω,γιατι μπορει να σου πεσει,να χαλασει,να σπασει,χιλια δυο.Δε θα δινα ποσο που δεν μπορω να αναπληρωσω,οποτε καπου εκει ειναι κ το λαθος πιστευω,οτι ο αλλος κανει το σκ#το παξιμαδι να παρει το σουπερ ακριβο για τη μοστρα,κ μετα με το παραμικρο τρελαινεται.

 

Ό,τι να ναι.. Αν είναι έτσι τότε να πετάμε τα λεφτά έτσι στην τουαλέτα, αν είναι να σκεφτόμαστε ότι μπορεί κάτι που παίρνουμε να πέσει, να χαλάσει και ξερω γω. Δε θα δινες λες ποσό που δε θα μπορείς να αναπληρώσεις. Δηλαδή αν πάρεις ένα σπίτι θα πρέπει να έχεις άλλα τόσα λεφτά σε περίπτωση που γκρεμιστεί πχ. Τι λογική είναι αυτή? Η πιθανότητα απλώς κάποιος να κάνει οικονομίες για να πάρει ένα καλό κινητό που θα του μείνει και θα τον βοηθήσει στις δουλειές του δεν παίζει έτσι?

 

Επίσης, δεν αφορά την LG ο λόγος για τον οποίο παίρνει κάποιος κινητό και δεν εχει καμία απολύτως σχέση με το όλο θέμα που λέμε.

 

Ας μη γελιόμαστε. Κάνεις πρώτα το λάθος και στέλνεις 2 κινητά σε 2 λάθος παραλήπτες. Οκ ανθρώπινο λάθος (αν και αρκετά σοβαρό),να το καταλάβω. Στη συνέχεια όμως μου στέλνεις το σωστό κινητό αλλά με μια βλάβη που δεν είχε πριν! Άντε να πω ότι και εκεί έγινε λάθος, το χάλασαν και στη συνέχεια δεν το έλεγξαν και μου το στειλαν χαλασμένο. Όμως το να τριτώσει το κακό και να περιμένω 2 μήνες ακόμα και βάλε (πέραν του 1, λόγω της αρχικής πατάτας), ε εκεί πάει πολύ. Δηλαδή εγώ αν ήμουν στη θέση τους θα έστελνα στον πελάτη ένα καινούργιο ίδιο κινητό ως αποζημίωση και δείγμα καλής θέλησης για όλη την παραπάνω ταλαιπωρία.

 

Και να σου πω ίσως και να τους καταλάβαινα εν μέρει ΑΝ μου έλεγαν τουλάχιστον «Χίλια συγγνώμη, έχουμε κάποιο πρόβλημα με τον προμηθευτή και το ανταλλακτικό θα αργήσει, περίπου τόσο». Αλλά ούτε αυτό. Αντίθετα το μόνο που λένε είναι ένα λακωνικό «Δεν ξέρουμε πότε θα έρθει το ανταλλακτικό». Γιατί, πως? Τίποτα. Εγώ τι να υποθέσω?

Edited by Fragid
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις.. Ε τότε να έχουμε από 2-3 κινητά, 2-3 υπολογιστές, 2-3 αυτοκίνητα, 2-3 ηλεκτρικές σκούπες, 2-3 κουζίνες, 2-3 πλυντήρια, έτσι να έχουμε και μια ρεζέρβα βρε αδερφέ.. Και πρέπει φυσικά να έχουμε φίλους παντού και πάντα έτοιμους να μας δανείσουν το οτιδήποτε.

 

Δεν ειναι το ιδιο αυτα που γραφεις με τα κινητα που καθε χρονο η καθε μερικους μηνες αλλαζουν οι περισσοτεροι.Ποια αλλη κατηγορια ηλεκτρονικων εχει τοσα διαφορετικα μοντελα κ τοσο φανατικο κοινο που ασχολειται μαζι τους?Με ενα Pc μπορει να τη βγαλεις κ 3 κ 4 χρονια.Με ενα κινητο αν εισαι πορωμενος ουτε γιαστειο πανω απο μερικους μηνες.Κατι τετοιοι συνηθως ειναι που κανουν καβγαδες στα σερβις για οτιναναι λογους πολλες φορες.

Ειναι παραλογο ναχεις ενα συρταρι γεματο συσκευες?Γιατι οσους ξερω εχουν.

 

Ό,τι να ναι.. Αν είναι έτσι τότε να πετάμε τα λεφτά έτσι στην τουαλέτα, αν είναι να σκεφτόμαστε ότι μπορεί κάτι που παίρνουμε να πέσει, να χαλάσει και ξερω γω. Δε θα δινες λες ποσό που δε θα μπορείς να αναπληρώσεις. Δηλαδή αν πάρεις ένα σπίτι θα πρέπει να έχεις άλλα τόσα λεφτά σε περίπτωση που γκρεμιστεί πχ. Τι λογική είναι αυτή? Η πιθανότητα απλώς κάποιος να κάνει οικονομίες για να πάρει ένα καλό κινητό που θα του μείνει και θα τον βοηθήσει στις δουλειές του δεν παίζει έτσι?

 

Παλι μπλεκεις ανομοια πραματα να το πω κοσμια.Εννοειται φιλε,ειναι θεμα προτεραιοτητων το εγραψα κ πιο πανω.

Δε πας πουθενα αν εχεις δωσει 1000€ για ενα jet black iphone πχ κ δουλευεις για 450.Γενικα δεν δινεις λεφτα που σε χαλαει τραγικα αν χασουν την αξια τους ξαφνικα,κλοπη καταστροφη,απωλεια.Γιαυτο τα ακριβα ειδη οπως σπιτια αμαξια μηχανες κλπ που μπλεκεις με τα κινητα,εχουν ασφαλειες.

 

Αν ακομα επιμενεις στην παρανοια,τραβα ασφαλισε το με καποια επεκταση εγγυησης που σε καλυπτει οριζοντια καθετα οτι κ να γινει κ παιρνεις αλλο επιτοπου.Υπαρχουν τετοια.

 

Αναποδιες μπορει να συμβουν πολλες.Αν εχεις πουλησει καθε συσκευη που ειχες ως τωρα κ καθε σωβρακο για να τσονταρεις για τη καινουρια,αν δεν εχεις σαλιο για να παρεις αλλο,αν στο κρατανε 2 μηνες στο σερβις για χψ λογους κ για τα παραπανω κλαις σα τη μαυρη χηρα,ειναι θεμα κακων προτεραιοτητων αρχικα κ μετα κακου σερβις,προμηθευτη ανταλλακτικων,πολιτικης εταιρειας,μνημονιου,περικοπων κοκ.

 

Ο καθενας εχει την ευθυνη του.Αυτοι εχουν την ευθυνη της κακης εξυπηρετησης.Εσυ την ευθυνη που δεν προστατεψες τον εαυτο σου απο αυτο το ενδεχομενο που δεν προεβλεψες. κ γιαυτο τσαντιζεσαι,επειδη πετας την ευθυνη στον "ανευθυνο",ξερεις οτι δε θα βγει ακρη κ τσαντιζεσαι ακομα περισσοτερο.so simple.Ενω αν εβλεπες πισω απτο βουνο?

 

Αν το θες αλλιως υπαρχουν κ αλλα πραματα στη ζωη απο το τελευταιο κινητο με τα 27 γιγα μνημη τους 55 πυρηνες κ τη laser εστιαση για να κανεις αναπαντητες κ να γραφεις στο messenger.Βεβαια αν εισαι πιτσιρικας οχι.

Edited by saifix
Link to comment
Share on other sites

saifix να μου θυμισεις αυτο να το πω σε πελατη οταν δεν του δουλευει ιστοσελιδα που του στησα... ε ας ειχες και συ ρε αδερφε 5-6 σελιδες :p (οκ δεν ειναι το ιδιο αλλα got the point ;) )

 

Οπως και να χει ο καθενας οντως εχει καβατζα μια φτηνη παλια που σε καμια περιπτωση δεν εχει τη ποιοτητα (ταχυτητα, μπαταρια κλπ) της συσκευης που αγορασες. Το αν εσυ κανεις συλλογη και στο συρταρι σου εχεις το s7 edge και το iphone 6 δεν σημαινει οτι το κανουν ολοι. Στη τελικη το οτι μπορω καπως να βολευτω δεν σημαινει οτι δεν ειναι απαραδεκτο ολο αυτο. Τρεις μηνες; Καταλαβαινεις για ποσο χρονο μιλαμε; Ακομα και η τιμη του κινητου εχει πεσει τοσους μηνες μετα. "Τη πηρες νια για να την χαρεις γρα" που λενε και στο χωριο μου :lol:

 

Το οτι υπαρχει εστω και ενας ανθρωπος που δικαιολογει τετοια σκηνικα με ξεπερναει. :(

Edited by Antretng
Link to comment
Share on other sites

saifix να μου θυμισεις αυτο να το πω σε πελατη οταν δεν του δουλευει ιστοσελιδα που του στησα... ε ας ειχες και συ ρε αδερφε 5-6 σελιδες :p (οκ δεν ειναι το ιδιο αλλα got the point ;) )

 

Και γιατι οχι? :lol::lol:

 

Οπως και να χει ο καθενας οντως εχει καβατζα μια φτηνη παλια που σε καμια περιπτωση δεν εχει τη ποιοτητα (ταχυτητα, μπαταρια κλπ) της συσκευης που αγορασες. Το αν εσυ κανεις συλλογη και στο συρταρι σου εχεις το s7 edge και το iphone 6 δεν σημαινει οτι το κανουν ολοι. Στη τελικη το οτι μπορω καπως να βολευτω δεν σημαινει οτι δεν ειναι απαραδεκτο ολο αυτο. Τρεις μηνες; Καταλαβαινεις για ποσο χρονο μιλαμε; Ακομα και η τιμη του κινητου εχει πεσει τοσους μηνες μετα. "Τη πηρες νια για να την χαρεις γρα" που λενε και στο χωριο μου :lol:

 

Δε το δικαιολογησα,το αιτιολογησα,το εγραψα κ πιο πανω.Οταν ακουω πραγματα του στυλ "δεν εχω αλλο κινητο" "εχασα τα τηλεφωνα απτη δουλεια" "εχασα επαφες" "εχασα κερδη" κλπ σοβαροφανεις δικαιολογιες,εμενα μου ακουγονται για "ειμαι καιλας κ θελω να παιζω με το μπλιμπλικι μου ολη μερα κ τωρα κλαιω σα μπεμπης γιατι μου το πηρατε".Πολυ απλα γιατι αυτα τα "προβληματα" λυνονται με backup google acc κλπ, ενω μια στοιχειωδη υπεθυνοτητα δε θα σε εκθεσει ποτε σε τετοιου ειδους θεματα.

 

Ναι η αναμονη ειναι μεγαλη.Δυστυχως δεν υπαρχει προβλεψη για τετοιες καταστασεις,ενα DOA κ αυτο με το ζορι καλυπτουν εδω στο ελλαντα.Ουσιαστικα λογω του οτι ηταν φλου το θεμα με τα ανταλλακτικα σαφως δε θελαν να δημιουργηθει "δεδικασμενο" αντικαταστασης σε παρομοιες καθυστερησεις,γιατι μετα θα θελαν ολοι καινουριο τηλεφωνο αν ξεπερναγαν τους χ μηνες αναμονη.

 

Αν ηταν κατηργημενο παλιο μοντελο/ιδιαιτερη περιπτωση κλπ θα επαιζε αντικατασταση οπως κανει η sony πχ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο για το back up δεν θα διαφωνησω. Εδω ενας φιλος γκρινιαζε οτι εχασε τις φωτογραφιες απο το ταξιδι του στο εξωτερικο... δηλαδη εχεις κατι τοσο αξιας για σενα και δεν το φυλας; Εδω στο pc μου εχω αυτοματο back up σε εξωτερικο σκληρο και περιοδικα ανανεωση στο cloud και εναν αλλο σκληρο φυλαγμενο σε αλλο χωρο και παλι δεν νιωθω 100% σιγουρος.

 

Το να χασεις των τελευταιων ημερων καινουργιες επαφες και φωτογραφιες το καταλαβαινω. Αλλα το να χασεις τα παντα ολα δεν σου φταιει καμια αντιπροσωπεια... στη τελικη μπορουσαν να στο χαν κλεψει.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τι σχέση έχουν όλα αυτά με τους 3 μήνες και βάλε αναμονή? Το δικαίωμα του κάθε καταναλωτή να διεκδικεί αυτά που του υποσχέθηκαν όταν πλήρωσε τώρα θα το ονομάσουμε κλάψα?

 

Την LG και την κάθε LG δεν την αφορά το τι κάνει ο πελάτης στην προσωπική του ζωή και το να κουτσομπολεύει τον καθένα βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα τύπου "γιατί αγόρασε το κινητό, μήπως για μόστρα" είναι τουλάχιστον αστείο και αντιεπαγγελματικό.

 

Ας καταλάβει λοιπόν η κάθε LG ότι το να μην τηρείς τις υποσχέσεις σου ως εταιρεία έχει συνέπειες και προφανώς θα γίνει δυσφήμιση και προφανώς θα υπάρχουν εξώδικα. Αυτό να το σκεφτόταν πριν γίνει όλο αυτό ή να μην υποσχόταν εγγυήσεις 2 ετών.

Edited by Fragid
Link to comment
Share on other sites

Την LG και την κάθε LG δεν την αφορά το τι κάνει ο πελάτης στην προσωπική του ζωή και το να κουτσομπολεύει τον καθένα βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα τύπου "γιατί αγόρασε το κινητό, μήπως για μόστρα" είναι τουλάχιστον αστείο και αντιεπαγγελματικό.

Άκουσες εσύ την LG να λέει αυτό το πράγμα;:blink:

Διάβασες καμιά ανακοίνωση που να λέει αυτό το πράγμα;:blink:

Link to comment
Share on other sites

Άκουσες εσύ την LG να λέει αυτό το πράγμα;:blink:

Διάβασες καμιά ανακοίνωση που να λέει αυτό το πράγμα;:blink:

 

Όχι. Διάβασα το μέλος Saifix να γράφει κάτι τέτοιο, που δεν ξέρω τι ακριβώς σχέση έχει με την LG και τι μηνύματα διαβάζει και έχω να πω ότι: ΑΝ η LG ή οποιοσδήποτε υπάλληλος ή συνεργάτης της LG λέει κάτι τέτοιο για να δικαιολογήσει την εταιρεία είναι για γέλια και για κλάματα. Αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι απλό..αν είσασταν σε καμία χώρα με καμία σοβαρή οργάνωση προστασίας καταναλωτη θα σας έλεγα εγώ τι θα έκανε η lg και η κάθε lg..τρεχοντας θα την έφερνε ο ceo.και ο άλλος αιτιολογεί(μου θυμίζει το τρόικα-θεσμοι) τους τύπους και την τραγική lg..έπρεπε να περνάτε 3 κινητά lg...να έχετε πάντα τουλάχιστον ενα στο συρτάρι μπας και χρεωκοπήσει καμια μεταφορική και δεν έχετε πλακέτες.. Γελανε και τα τσιμέντα Χαλκίδας με την lg και το service της και κλαίνε οι πελάτες

 

Στάλθηκε από το IRON Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι ο μεσος ορος ηλικιας του θρεντ ειναι 15 χρονων.Απο κει κ επειτα δε χρειαζεται να σχετιζεσαι με κατι για να σκεφτεις λογικα.Ισα ισα πρεπει νασαι εκτος. Edited by saifix
Link to comment
Share on other sites

Όχι. Διάβασα το μέλος Saifix να γράφει κάτι τέτοιο, που δεν ξέρω τι ακριβώς σχέση έχει με την LG και τι μηνύματα διαβάζει και έχω να πω ότι: ΑΝ η LG ή οποιοσδήποτε υπάλληλος ή συνεργάτης της LG λέει κάτι τέτοιο για να δικαιολογήσει την εταιρεία είναι για γέλια και για κλάματα. Αυτό.

Έγραψε κάποιος μια προσωπική άποψη εδώ όπως κάνουμε εσύ και εγώ και για κάποιον απροσδιόριστο λόγο εσύ θεώρησες ότι αυτά τα λέει η LG! Στο ποστ #308 το παρουσίασες ως συμπέρασμα και γεγονός...!

Καταλαβαίνεις έστω και τώρα πόσο λάθος άκυρο και αυθαίρετο είναι αυτό;:)

Edited by FJ_12
Link to comment
Share on other sites

Εγώ και θα συμφωνήσω και θα διαφωνήσω με ό,τι έχει ειπωθεί, κυρίως από τον Saifix! Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που κάνουν αυτό που αναφέρθηκε, κάθε χρόνο νέο μοντέλο κινητού και τα σκάνε και με το παραπάνω... Ωστόσο, είμαστε κι εμείς που λέμε άντε θα δώσουμε λίγα λεφτά παραπάνω για να πάρουμε ένα αξιοπρεπές κινητό με καλά χαρακτηριστικά, το οποίο αφού το πληρώνω λίγο παραπάνω, θα αντέξει και περισσότερο... Σ' αυτόν τον τομέα ειδικά αξίζει η LG, γιατί έχει αρκετά οικονομικά κινητά, σε σχέση πχ με την Samsung ή την Sony! Με μία αναζήτηση στο Skroutz βλέπεις καθαρά τη διαφορά! Ωστόσο, έλα που χωρίς λόγο σε μικρό χρονικό διάστημα εμφανίζονται προβλήματα λογισμικού και μπαταρίας, κάτι που δεν θα το δεις σε άλλες εταιρίες!

Ένας φίλος μου πήρε το G4 και σε 1-2 εβδομάδες ξαφνικά χάλασε εντελώς το λογισμικό, δεν άνοιγε το κινητό! Το έδωσε για service (πριν από καιρό, όταν ήταν πιο νορμάλ η κατάσταση) και το πήρε πίσω σε 1 εβδομάδα! Ε σε 2 εβδομάδες ξαναχάλασε με το ίδιο πρόβλημα.... Το ξαναέδωσε στην LG και το κράτησαν άλλες 2 εβδομάδες! Άμα ξαναχαλάσει, αίσχος... Μόνο λίγους μήνες το έχει και πιο πολύ το έχουν αυτοί παρά αυτός!

Οπότε δεν είναι να εμπιστεύεσαι την LG! Προφανώς και δεν υπάρχουν τέλεια κινητά, ειδικά οικονομικά όπως της LG, αλλά θέλεις και να 'ναι καλό... Δεν θεωρώ ότι 300€ είναι πολλά για ένα *καλό* κινητό, ειδικά άμα ζορίζεσαι κι αυτά να τα δώσεις! Αλλά θέλεις να 'χεις ό,τι πληρώνεις...

Link to comment
Share on other sites

Έγραψε κάποιος μια προσωπική άποψη εδώ όπως κάνουμε εσύ και εγώ και για κάποιον απροσδιόριστο λόγο εσύ θεώρησες ότι αυτά τα λέει η LG! Στο ποστ #308 το παρουσίασες ως συμπέρασμα και γεγονός...!

Καταλαβαίνεις έστω και τώρα πόσο λάθος άκυρο και αυθαίρετο είναι αυτό;:)

 

Αν ξαναδιαβάσεις την πρότασή μου θα καταλάβεις ότι δεν θεώρησα κάτι ούτε παρουσίασα κάτι ως συμπέρασμα και γεγονός. Επίσης το μέλος Saifix είπε για μηνύματα που βλέπει που λένε για εξώδικα και ιστορίες και για κάποιους που παίρνουν τηλέφωνα (στις εταιρείες? Στην LG? στην Procordia?) και περιμένουν 55 λεπτά κτλ. Που τα ξέρει όλα αυτά? Γι 'αυτό και (δεν το είπα βέβαια αλλά το άφησα να εννοηθεί) ΑΝ το μέλος έχει κάποια σχέση επαγγελματική με την LG ή με άλλη αντίστοιχη εταιρεία είναι για γέλια και για κλάματα αυτό που λέει για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Επίσης η LG αντιπροσωπεύεται από τους υπαλλήλους της.

 

Και εν πάσει περιπτώσει, την όλη φάση να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τραγικά πράγματα δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω. Που κολλάει αν ο άλλος έχει το κινητό για μόστρα?? Να χαμε να λέγαμε. Εδώ μιλάμε ότι δεν βλέπω να παίρνω καν πίσω κινητό και ο άλλος προσπαθεί να δικαιολογήσει τι? Έλεος.

Link to comment
Share on other sites

Αν ξαναδιαβάσεις την πρότασή μου θα καταλάβεις ότι δεν θεώρησα κάτι ούτε παρουσίασα κάτι ως συμπέρασμα και γεγονός. Επίσης το μέλος Saifix είπε για μηνύματα που βλέπει που λένε για εξώδικα και ιστορίες και για κάποιους που παίρνουν τηλέφωνα (στις εταιρείες? Στην LG? στην Procordia?) και περιμένουν 55 λεπτά κτλ. Που τα ξέρει όλα αυτά? Γι 'αυτό και (δεν το είπα βέβαια αλλά το άφησα να εννοηθεί) ΑΝ το μέλος έχει κάποια σχέση επαγγελματική με την LG ή με άλλη αντίστοιχη εταιρεία είναι για γέλια και για κλάματα αυτό που λέει για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Επίσης η LG αντιπροσωπεύεται από τους υπαλλήλους της.

 

Και εν πάσει περιπτώσει, την όλη φάση να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τραγικά πράγματα δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω. Που κολλάει αν ο άλλος έχει το κινητό για μόστρα?? Να χαμε να λέγαμε. Εδώ μιλάμε ότι δεν βλέπω να παίρνω καν πίσω κινητό και ο άλλος προσπαθεί να δικαιολογήσει τι? Έλεος.

 

Αν διαβαζες καλυτερα αυτα εχουν γραφτει μεσα σαυτο το θρεντ.κ τα εξωδικα κ οι αναμονες στα τηλεφωνα.Απλα για μενα ειναι πιο γονιμο να αιτιολογεις 5 πραματα παρα να κλαις σα τη μαυρη χηρα γενικα κ αοριστα.Σπας το προβλημα σε μικροτερα κομματια κ το χωνευεις καλυτερα.Στο δημοτικο μου το εμαθαν.

Link to comment
Share on other sites

Τι να αιτιολογήσεις δηλαδή όταν η ίδια η LG δεν δίνει καμία εξήγηση για όλα αυτά? Και επαναλαμβάνω ότι το να διεκδικείς αυτά που δικαιούσαι σε καμία περίπτωση δεν είναι κλάψα. Εσένα το θέμα σου είναι το αν χωνεύει ο πελάτης αυτό που γίνεται ή το πως θα διεκδικήσει το δίκιο του?
Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να παραδωσεις αυτοπροσωπως κινητο στην αντιπροσωπεια για επισκευη? Υπαρχει πιθανοτητα να στο κοιταξουν εκεινη την ημερα που θα το πας αμα ειναι κατι απλο? Γιατι κατι τετοιο διαβασα στην procordia
Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να παραδωσεις αυτοπροσωπως κινητο στην αντιπροσωπεια για επισκευη? Υπαρχει πιθανοτητα να στο κοιταξουν εκεινη την ημερα που θα το πας αμα ειναι κατι απλο? Γιατι κατι τετοιο διαβασα στην procordia

Πάρε πρώτα τηλέφωνα να δεις αν υπάρχει διαθεσιμότητα του ανταλλακτικου που θέλεις. Αν υπάρχει πας από εκεί περιμένεις μια ώρα περίπου στο σαλονακι και είσαι έτοιμος

 

Edit : εννοείται τους λες ότι θα πας από εκεί την τάδε ώρα πχ και να σου κρατήσουν το ανταλλακτικό

 

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by takaros31

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Να πάρεις τηλέφωνο πρώτα και να ρωτήσεις εγώ που πήγα ένα flex ο ίδιος το παρέλαβαν και είπαν 5 ημέρες αναμονή για να το δει τεχνικός. Δεν έχει να κάνει αν το πάς ο ίδιος υπάρχει σειρά προτεραιότητας
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...