Jump to content

Συζητήσεις για... οτιδήποτε!


t300
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα. Για όποιον ξέρει, αν κάνω ανάληψη μετρητών από πιστωτική, όταν θα έρθει ο λογαριασμός της πιστωτικής θα είναι το ποσό έντοκο ή όσο έκανα ανάληψη;

 

Δεν ξέρω αν λόγω cc μπορείς να το κάνεις αλλά τοκίζονται με το που κάνεις ανάληψη,και το επιτόκιο είναι στον Θεό.Μην το κάνεις εκτός αν είναι η απολύτως τελευταία ελπίδα σου.

Link to comment
Share on other sites

εισαι σχεδον δεκα χρονια σε αυτο το φορουμ, κ δεν εχεις δει αυτο το τοπικ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=1434 ?

 

1000 συγνώμη γι'αυτό το ατόπημα. Ελπίζω να μην σπατάλησα πολύ από τον πολύτιμο χρόνο σας.

 

----- προσθήκη μηνύματος 104 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δεν ξέρω αν λόγω cc μπορείς να το κάνεις αλλά τοκίζονται με το που κάνεις ανάληψη,και το επιτόκιο είναι στον Θεό.Μην το κάνεις εκτός αν είναι η απολύτως τελευταία ελπίδα σου.

 

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Για όποιον ξέρει, αν κάνω ανάληψη μετρητών από πιστωτική, όταν θα έρθει ο λογαριασμός της πιστωτικής θα είναι το ποσό έντοκο ή όσο έκανα ανάληψη;

 

Οπως γράφτηκε ήδη δεν επιτρέπεται ανάληψη μετρητων απο Ελληνική πιστωτική εξαιτίας των κεφαλαιακών περιορισμών.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι να βγει και κατι απο θεμα χρηματων απο ολο αυτο περαν απο γινονται κ ανακυκλωση ολα αυτα .
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.Η ανακύκλωση μικρών συσκευών γίνεται σε ειδικούς κάδους που θα βρείτε σε καταστήματα ηλεκτρικών σε σούπερ μάρκετ κλπ.Οσο για την πώληση τους, το αντίτιμο θα είναι περίπου 0,10€ ανά κιλό και πρέπει να βρείτε αδειοδοτημένη μονάδα ώστε να γίνει σωστή διαχείριση τους. Η εταιρεία μας FREE-RECYCLE Μπορεί να παραλάβει Δωρεάν από τον χώρο σας ογκώδεις συσκευές ή μεγάλες ποσότητες προς ανακύκλωση.Μονο Αττική αλλά υπάρχει κάτι ανάλογο σε κάποιες Πόλεις.

Κώστας. http://www.free-recycle.gr

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Έχω ξεκινήσει πρακτική άσκηση εδώ και μια εβδομάδα (είμαι από ΤΕΙ) και έχω κάποιες απορίες τις οποίες ούτε καν δεν μου τις έχει απαντήσει με σιγουριά η σχολή (μου τα μασανε λες και δεν ξέρεις τι τους γινεται)!!

 

1)Έχω πάει σε μια εταιρία για δουλειά (Ιδιωτική) και έχω διαβάσει δικαιούμαι λεφτά από τον ΟΑΕΔ! Αυτά πως γίνεται τα παίρνω από τον εργοδότη μαζί με ότι μου δίνει αυτός και στο τέλος τα ζητάει αυτός από τον ΟΑΕΔ η τα παίρνω εγώ κατευθείαν;

 

2)Η εταιρία αυτή έχει ωράριο καταστημάτων.. Δουλεύω πρωί-απογευμα η ένα από τα δύο;

 

3)Σάββατα το βιβλίο πρακτικής μου για να σημειώσω δεν έχει δουλεύω κανονικά τα Σαββατα;

 

Αν έχετε κάνει Πρακτική και ξέρετε κάποια πράγματα πείτε τα να ξέρω τι μου γίνεται... Επίσης πείτε και κάποια συμβουλή που θα μου φανεί χρήσιμη!! Έχω διαβάσει πολλά site τι λέτε για τις πρακτικές αλλά δεν έχω βγάλει άκρη σε αυτά που ρωτάω!!

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Sony Ericsson W760i -> Sony Ericsson Xperia X8 (GingerDX 2.3.7 - OC) -> Samsung S3 Mini (R-Mod v2) -> Samsung Galaxy S6 (Stock) -> Samsung Galaxy S20
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν άλλαξε κάτι τα τελευταία 5 χρόνια:

 

1. Πληρώνεσαι εξ ολοκλήρου από τον εργοδότη. Τουλάχιστον όσοι ξέρω έτσι κάνανε. Το ίδιο και γω. Δεν άκουσα περίπτωση για μισά μισά.

 

2. Ότι συνεννοείται

 

3. Σάββατο δε δουλεύεις ενώ είσαι πρακτηκαριος. Σημειώνεις τις καθημερινές, όπως βλέπεις στο βιβλίο.

 

 

 

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία οπότε ισχύει αυτό ότι με πληρώνει κανονικά ο εργοδότης και μετά αυτός παίρνει το 50% από τον ΟΑΕΔ!

 

Όταν εννοείς ότι συννενοειται; τι εννοείς δεν ισχύει αυτό ότι πρέπει να πηγαίνω πρωί και απόγευμα τις μερες Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή; Πρέπει να πηγαίνω δηλαδή είτε πρωί είτε απόγευμα; Γιατί μέχρι τώρα έκανα και πρωί και απόγευμα!

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Sony Ericsson W760i -> Sony Ericsson Xperia X8 (GingerDX 2.3.7 - OC) -> Samsung S3 Mini (R-Mod v2) -> Samsung Galaxy S6 (Stock) -> Samsung Galaxy S20
Link to comment
Share on other sites

Ότι κανονίσετε μεταξύ σας.

Πχ στο Γερμανό ήξερα άτομο που πήγαινε πρωί απόγευμα. Φυσικά Σάββατο δε δουλεύεις, έτυχε λίγες φορές όμως αλλά πήρε ρεπό Δευτέρα/Τετάρτη.

Δηλαδή πρέπει να δουλευε ~40 ώρες την εβδομάδα(ΟΧΙ παραπάνω)

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

στο site της σχολης σου δεν εχει γραπτες πληροφοριες?
Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Εκεί έψαξα πρώτα πρώτα!!

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Sony Ericsson W760i -> Sony Ericsson Xperia X8 (GingerDX 2.3.7 - OC) -> Samsung S3 Mini (R-Mod v2) -> Samsung Galaxy S6 (Stock) -> Samsung Galaxy S20
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Είχα γραμμή στη Forthnet αλλά είχα συνεχώς προβλήματα. Αποσυνδέσεις, το ίντερνετ να μην αποκρίνεται.. Να μου ανοίγει σελίδα μετά από 15 δευτερόλεπτα. Ένα χρόνο δε μπόρεσαν να το φτιάξουν.. Πόση υπομονή να κάνω η κακομοίρα; Το ίντερνετ χρησιμοποιείτε για δουλειά, αναγκαζόμουν να δίνω δεδομένα από το κινητό στον υπολογιστή για να δουλέψω. Με τα πολλά άλλαξα παροχο πριν λήξει το συμβόλαιο.

 

Είχαν έρθει σπίτι να πω πόσες φορές τεχνικοί, δεν έβρισαν τίποτα θα το έλεγαν στον ΟΤΕ αλλά τίποτα.. Κανείς ποτέ δεν ασχολήθηκε παραπάνω. Οι μετρήσεις στο σπίτι ήταν πάντα όλα τέλεια. Αλλάζω παροχο και μου έρχεται κλασικά πρόστιμο απο τη Forthnet. Δεν έχω σκοπό να το πληρώσω μιας και με ταλαιπώρησαν τόσο πολύ... Με πήραν από μια εταιρία που τα αναθέτει αυτά η Forthnet λέει.. Να το πληρώσω και καλά... Μπορούν να μου κάνουν κάτι; έχω σκοπό να δίνω 5€ το μήνα... Δε θα πληρωθεί ποτέ όμως.. Η θα πληρωθεί μετά από 5-6 χρόνια.. Αν μείνει απλήρωτο, εκτός του ότι δε θα επιστρέψω ποτέ ξανά κάτι που δε με απασχολεί, υπάρχει άλλη επίπτωση; έχει αναφερθεί κάτι στο παρελθόν η έχετε κάποια προσωπική εμπειρία;

 

Συγνώμη για το σεντόνι αλλά έχω ήδη πολλά στο κεφάλι μου για να ασχολούμαι και με αυτούς.. Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

Θα έχει πάει σε εισπρακτική.Αν θέλουν και αν αξίζει το ποσό, μπορούν να σε πάνε δικαστικά.

Τι είναι το σήμερα, παρά το αύριο του χθες;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν κάποια emails που να φαίνεται πως 1 χρόνο είχες πρόβλημα, το οποίο δεν αποκατασταθηκε ποτέ; κάποιες δηλωμενες βλάβες κατά διαστήματα;

Γενικά υπάρχουν αποδείξεις πως σε έγραφαν 1 χρόνο, ενώ πλήρωνες κανονικά; Εάν υπάρχουν ίσως μπορείς να κάνεις μια επίσκεψη σε κατάστημα, μήπως βγει άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Emails Δεν υπάρχουν. Ίσως αυτοί βλέπουν όμως ιστορικό. Ένα χρόνο όλο δηλώναμε βλάβη. Δεν είχε αποκατασταθεί ποτέ. Αυτοί δεν μου είπαν ποτέ επίσημα ότι φταίνε. Γιατί να το κάνουν άλλωστε; απλά συνέχεια στέλνανε τεχνικό, μετά στον ΟΤΕ και πάει λέγοντας
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω αγοράσει ακριβώς πριν 3 χρόνια ένα Asus Transformer Book από public, λοιπόν και κάθε φορά που το πήγαινα για Service δεν μου ανοιγε καν ούτε φορτιζε, το πήγα πρώτη φορά μου το φτιάξανε, το πήγα 2η φορά μου το φτιαξανε στην 3η φορά απλά άλλαξαν πλακέτα και τώρα που ήρθε η 4η μου το βγάζουν εκτός εγγύησης γιατί πέρασε τις 5 μέρες που έγραφε η απόδειξη αγοράς και το πήγα 4 μέρες μετά αφού έληξε!! Αρχικά να πω πως το ταμπλετ το έχω πάρει 470 από τα public με επέκταση εγγύησης 2 χρόνια, που σημαίνει 1 χρόνο που δίνει η Asus και 2 το public = 3 χρόνια!! Από την τελευταία επικοινωνία μας που είχα με το public μου είπαν ότι η πλακέτα που άλλαξαν έχει εγγύηση 3 μήνες... Και είναι τελείως καταφατικοι ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν... Σκέφτομαι να το πάω νομικά το θέμα γιατί το ταμπλετ έχει δουλέψει ελάχιστες ώρες, αν το έχω 3 χρόνια τους 3 μήνες το δούλεψα και ούτε και τους άλλους 2 είναι στα Service!! Ζήτησα από τα public αναλυτικό ιστορικό από την ημέρα αγοράς και μου είπε ότι στην φόρμα δεν γράφει τι πρόβλημα είχε και τι επισκευαστικε, απλά το πότε μπήκε και πότε βγήκε από το Service! Έχετε παρόμοια εμπειρία και αν ναι τι κάνατε!!

 

Να πω επίσης ότι πήγα και έκανα χαμό στο μαγαζί και τους είπα ότι θα κινηθώ νομικά αλλά στα ....... επίσης το παιδί που ήταν στο Service το είπε στα κεντρικά της Asus ότι θα κινηθώ νομικά και αυτοί τίποτα!!

 

Τι μπορώ να κάνω; Εστω να πάρω πίσω τα λεφτά μου να πάω στο συνήγορο του καταναλωτή;

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Sony Ericsson W760i -> Sony Ericsson Xperia X8 (GingerDX 2.3.7 - OC) -> Samsung S3 Mini (R-Mod v2) -> Samsung Galaxy S6 (Stock) -> Samsung Galaxy S20
Link to comment
Share on other sites

Ότι και να κάνεις από την στιγμή που σε κάλυψε το service και δεν είχε άρνηση αυτή είναι οκ σε τα τυπικά από εκεί και πέρα δύο πράγμα μπορείς να κάνεις

1. Μέσο συνηγόρου καταναλωτή με αποτέλεσμα να φάνε ένα μικρό κράξιμο

2 μέσο δικαστήριο και να τραβήξει χρόνια (και προφανος θα σου βγει ποιο ακριβά από την ίδια συσκευή

Κάτι άλλο δεν μου έρχεται στο μυαλό

Link to comment
Share on other sites

Από ποια άποψη το λες θα μου βγει πιο ακριβά; επειδή θα πρέπει να πληρώσω τον δικηγόρο; Γιατί αυτό λυνετε είναι γνωστός μας ένας που έχουμε....

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Sony Ericsson W760i -> Sony Ericsson Xperia X8 (GingerDX 2.3.7 - OC) -> Samsung S3 Mini (R-Mod v2) -> Samsung Galaxy S6 (Stock) -> Samsung Galaxy S20
Link to comment
Share on other sites

Δεν υφίσταται εγγύηση 1 έτους. Βάσει νόμου η εγγύηση είναι 2 χρόνια.

Αν υπέγραψες χαρτί για +2 χρόνια όμως, δε σημαίνει ότι η εγγύηση είναι 2+2. Γιατί θεωρώ ότι θα αναφέρεται ρητά η εγγύηση στα 3 χρόνια (δηλαδή θα είναι σα να πήρες 2+1)

 

Από όσο ξέρω (δεν είμαι 100% βέβαιος), ό,τι εξάρτημα αλλάζει με κάτι καινούριο, έχει εκ νέου 2 χρόνια εγύηση.

π.χ. σου άλλαξαν 31/8/2018 την πλακέτα εντός εγγύησης (με μια καινούρια πλακέτα); Η νεα πλακέτα έχει εγγύηση μέχρι 31/8/2020 (ασχέτως αν η εγγύηση του ταμπλετ έληξε στις 6/9/2018).

 

Δικαστήριο, δεν υπάρχει σαν λύση, απλά το ξεχνάς.

 

Ό,τι κι αν κάνεις κράτα ιστορικό. Θα σου χρειαστεί στην αναφορά προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Εννοώ ότι πρέπει να κρατήσεις ημερομηνία και ώρα που τους κάλεσες και ακριβώς τι σου απάντησαν στο τηλέφωνο.

Ημερομηνία που επισκέφτηκες το κατάστημα και τι ειπώθηκε. (Οπότε καλό είναι να μην υπάρχει ένταση από την πλευρά σου, χάνεις το δίκιο σου).

Βέβαια, το καλύτερο από όλα είναι να έχεις ηλεκτρονική επικοινωνία για να μπορείς εύκολα να τα επισυνάψεις σε μια ενδεχόμενη καταγγελία που μπορεί να κάνεις στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Edited by thodoris85
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω αγοράσει ακριβώς πριν 3 χρόνια ένα Asus Transformer Book από public, λοιπόν και κάθε φορά που το πήγαινα για Service δεν μου ανοιγε καν ούτε φορτιζε, το πήγα πρώτη φορά μου το φτιάξανε, το πήγα 2η φορά μου το φτιαξανε στην 3η φορά απλά άλλαξαν πλακέτα και τώρα που ήρθε η 4η μου το βγάζουν εκτός εγγύησης γιατί πέρασε τις 5 μέρες που έγραφε η απόδειξη αγοράς και το πήγα 4 μέρες μετά αφού έληξε!! Αρχικά να πω πως το ταμπλετ το έχω πάρει 470 από τα public με επέκταση εγγύησης 2 χρόνια, που σημαίνει 1 χρόνο που δίνει η Asus και 2 το public = 3 χρόνια!! Από την τελευταία επικοινωνία μας που είχα με το public μου είπαν ότι η πλακέτα που άλλαξαν έχει εγγύηση 3 μήνες... Και είναι τελείως καταφατικοι ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν... Σκέφτομαι να το πάω νομικά το θέμα γιατί το ταμπλετ έχει δουλέψει ελάχιστες ώρες, αν το έχω 3 χρόνια τους 3 μήνες το δούλεψα και ούτε και τους άλλους 2 είναι στα Service!! Ζήτησα από τα public αναλυτικό ιστορικό από την ημέρα αγοράς και μου είπε ότι στην φόρμα δεν γράφει τι πρόβλημα είχε και τι επισκευαστικε, απλά το πότε μπήκε και πότε βγήκε από το Service! Έχετε παρόμοια εμπειρία και αν ναι τι κάνατε!!

 

Να πω επίσης ότι πήγα και έκανα χαμό στο μαγαζί και τους είπα ότι θα κινηθώ νομικά αλλά στα ....... επίσης το παιδί που ήταν στο Service το είπε στα κεντρικά της Asus ότι θα κινηθώ νομικά και αυτοί τίποτα!!

 

Τι μπορώ να κάνω; Εστω να πάρω πίσω τα λεφτά μου να πάω στο συνήγορο του καταναλωτή;

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βασει νομου, οποιο εξαρτημα αλλαζεται κατα τη διαρκεια της εγγυησης, εχει ολοκληρη την αρχικη εγγυηση. Στη συγκεκριμενη περιπτωση η πλακετα που αλλαχθηκε εχει 1 χρονο εγγυηση.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Αυτό τους είπα και εγώ ότι έχει τουλάχιστον ένα χρόνο εγγύηση και αυτοί μου έλεγαν ότι είναι είναι 3 μήνες

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Sony Ericsson W760i -> Sony Ericsson Xperia X8 (GingerDX 2.3.7 - OC) -> Samsung S3 Mini (R-Mod v2) -> Samsung Galaxy S6 (Stock) -> Samsung Galaxy S20
Link to comment
Share on other sites

Αυτό τους είπα και εγώ ότι έχει τουλάχιστον ένα χρόνο εγγύηση και αυτοί μου έλεγαν ότι είναι είναι 3 μήνες

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Κατ' εμέ, ξεκίνα να γράφεις αναλυτικά:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html

 

@ddr2, υπάρχει εγγύηση 1 έτους (αν κάποιος δεν έχει συναινέσει);

 

Προσωπικά, όταν είχα κάποιο πρόβλημα (λίγο άσχετο με το δικό σου, απλά απαιτούσα επιστροφή χρημάτων σε αντικείμενα που είχα πληρώσει και είχαν καθυστερήσει 2 μήνες να μου τα στείλουν), μίλησα με ένα γνωστό μου δικηγόρο. Μου λέει δώσε μου ό,τι έχεις γράψει στην καταγγελία (δεν την είχα στείλει ακόμα). Τους έστειλε ένα πολύ ωραίο email, και μέσα σε 2-3 μέρες είχε λυθεί το θέμα μου.

Edited by thodoris85
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις για... οτιδήποτε!
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...