Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.711 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      924
    • Έχω MasterCard
      445
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      58
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      87
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

3 ώρες πριν, minast said:

Σου είπε κανείς ότι μας αρέσει να πληρώνουμε για υπηρεσίες που παλιότερα ήταν δωρεάν; Καλώς η κακώς, οι τράπεζες είναι νόμιμο ολιγοπώλιο και υποτίθεται ότι εποπτεύονται από το κράτος.

Εδω οι περισσοτεροι εκθειαζουν τις καρτες και τις τραπεζες για τα ψιχουλα που τους δινει (αν τους δινει!!!)

 

Ολες οι πιστωτικες στην Ελλαδα πλεον εχουν συνδρομη, και πολλες πλεον ΑΠΑΙΤΟΥΝ ελαχιστη ετησια καταναλωση!

1 ώρα πριν, GraveDigger said:

Αρχικά αν είναι άνω των 70 ετών εξαιρούνται του μέτρου.

Αν δεν εισαι?

1 ώρα πριν, GraveDigger said:

Και στο υποθετικό ερώτημα αν ένας νέος μένει τους γονείς του, υπάρχει η εξαίρεση αν το ετήσιο πραγματικό εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 6.000€. Μην κοροϊδευόμαστε, κι εγώ όταν ήμουν νέος και έμενα στο πατρικό μου, τότε ξόδευα τουλάχιστον το 10% με ηλεκτρονικά μέσα.

Υποθετικο? Αυτη ειναι η νορμα πλεον! (Ακομα και εκτος Ελλαδος). Εδω το κρατος σου ζητα το 20%, οποτε βλεπεις ποσο δυσκολο μπορει να γινει!

 

1 ώρα πριν, GraveDigger said:

Αν οι χρεώσεις εμβασμάτων σε ενοχλούν, κάνεις top-up στην Revolut (μέσω Curve με πιστωτική Πειραιώς για να χτίσεις και αφορλόγητο) και μετά τα στέλνεις με SHAred χωρίς έξοδα από Revolut.

Περιμενε λιγο ακομα. Αυτο που λες το εχω κανει ΧΡΟΟΟΝΙΑ πριν αλλα πλεον η Curve σας πηρε χαμπαρι κατω (ΗΒ εχει κλεισει το loophole ages ago) και πλεον θα αρχισει να χρεωνει. Ηδη με εχουν ειδοποιησει για αυτο! Μαλιστ οσοι το κανουν πανω απο ενα οριο 200ευρω-λιρεςκ.λπ. ήδη τους βαζει στο μικροσκοπιο μεχρι να κλεισει το loophole αυτο!

 

Α και η Πειραιως νομιζω πλεον χρεωνει! Το δοκιμασε δικος μου ανθρωπους στην ενοπλεων δυναμεων και τον χρεωσαν (με αντιλογισμο το απεφυγε διοτι εκανε τη χρηση το go back in time της Curve)!

2 ώρες πριν, TypeRS said:

Δε νομίζω ότι δε θα προτιμούσε κάποιος να μην υπήρχαν αυτές οι χρεώσεις από τις τράπεζες αλλά στην τελική δεν είναι και απαγορευτικές... 6€ για 3-4 χρόνια για μια χρεωστική δεν τα λες και τόσα πολλά, επισης οι περισσότεροι εδώ μέσα νομίζω έχουμε βρει κάποιο τρόπο ώστε να έχουμε πιστωτικές χωρίς συνδρομή.

Ετσι λεγατε και οταν οι συνδρομες στις πιστωτικες ηταν χαμηλες και τωρα εχουν φτασει στο Θεο. Επισης ΜΗΝ νομιζετε επειδη καποιοι εχουν παλιες συμβασεις οτι την εχετε σκαπουλαρει! Ανετα καταργειται το προιον και στην επανεκδοση σε μεταφερουν σε αλλη πιστωτικη ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ!

 

Οσο για το θεμα των χρεωστικων που πολλοι λετε οτι δεν ζητατε εκδοση της (και εγω το εχω κανει χρονια τωρα αλλα ΔΕΝ χρησιμοποιω τετοια καρτα στην Ελλαδα και αν θελω να κανω αναληψη κανω ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΤΜ ΑΤΕΛΩΣ μεσω αλλων ξενων καρτων που εχω!)

 

Πως πληρωνετε το νοικι σας?

Τα κοινοχρηστα?

Τη λαικη?

Το γιατρο, δικηγορο, μηχανικο, ιδιαιτερα του παιδιου σας,..............

κ.ο.κ.!

Πως πληρωνετε? Με BTC?

To να πληρωνεται καποιος σε λογαριασμο τραπεζας της ΕΕ ΘΑ ΕΛΥΝΕ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ. Αυτη ηταν η βαση δημιουργιας της ΕΕ (ανθρωποι, υπηρεσιες και προιοντα σε ελευθερη διακινηση) αλλα εκει η κυβερνηση παραβιιαζει τους κανονες της ΕΕ!

 

Βεβαια τοτε οι τραπεζικοι υπαλληλοι και των εταιρειων κινητης θα εψαχναν για δουλεια!!!

Edited by JIMJFK
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, enterhere said:

Σε ποιο πρόγραμμα αναφέρεσαι; 

Τα δύο βασικά προγράμματα που χρησιμοποιώ είναι Affinity της Alpha (πρόσφατα μειώθησε σε 2% από 2.5% για όλες τις συναλλαγές) και yellows της Πειραιώς στους μεγάλους συνεργάτες.

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, JIMJFK said:

      Εξακολουθούν να υπάρχουν πιστωτικές κάρτες ( και φυσικά χρεωστικές κάρτες), χωρίς συνδρομή και με αρκετά μάλιστα προνόμια ( όπως π.χ δωρεάν είσοδο σε lounge) , από όλες τις τράπεζες και αφορούν συνήθως πελάτες με σχέση >60Κ.                                                                                                                     

      Για τους  υπόλοιπους πελάτες , ανάλογα με τη χρήση τους υπήρχε και υπάρχει ο αντιλογισμός της συνδρομής.   

      Είναι αλήθεια πάντως , ότι τόσο οι ελληνικές όσο και οι κυπριακές τράπεζες έχουν ξεσαλώσει στις χρεώσεις. Σε λίγο  θα χρεώνουν ακόμη και τον αέρα.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

Edited by Nabonidus
τακτοποίηση κειμένου
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά τον γιατρό τον πληρώνω με κάρτα (ή μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό) και μου κόβει απόδειξη... για τους δικούς μου λόγους! Όντως θα έπρεπε στα επαγγέλματα που έχουν διαπιστωμένα τα πρωτεία στην φοροδιαφυγή να δώθούν κίνητρα στους πολίτες για να απαιτούν αποδείξεις. Βέβαια αυτά τα επαγγέλματα που αναφέρεις είναι που έχουν υπεραντιπροσώπευση στην Βουλή!

16 ώρες πριν, JIMJFK said:

[...]

To να πληρωνεται καποιος σε λογαριασμο τραπεζας της ΕΕ ΘΑ ΕΛΥΝΕ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ. Αυτη ηταν η βαση δημιουργιας της ΕΕ (ανθρωποι, υπηρεσιες και προιοντα σε ελευθερη διακινηση) αλλα εκει η κυβερνηση παραβιιαζει τους κανονες της ΕΕ!

 

Βεβαια τοτε οι τραπεζικοι υπαλληλοι και των εταιρειων κινητης θα εψαχναν για δουλεια!!!

Μακάρι να προχωρήσουμε σε πολιτική ενοποίηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να υπάρξει σύγκλιση σε κάθε τομέα.

Αν γίνει η πολυπόθητη ευρωπαϊκή ενοποίηση ο κάθε ευρωπαϊκός τηλεπικοινωνιακός οργανισμός που θα δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα δεν θα έχει υπαλλήλους για να μπορεί να λειτουργήσει;

Αν γίνει η πολυπόθητη ευρωπαϊκή ενοποίηση ο κάθε ευρωπαϊκός τραπεζικός οργανισμός που θα δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα δεν θα έχει υπαλλήλους για να μπορεί να λειτουργήσει;

Ρητορικά είναι τα ερωτήματα. Αν γινόταν ευρωπαϊκή ενοποίηση οι τρεις (3) τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και οι τέσσερεις (4) τράπεζες που έχουμε σήμερα θα επέλεγαν να συγχωνευθούν με μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες του χώρου και το πλεονάζων προσωπικό (ένεκα της συγχώνευσης) θα δραστηριοπούνταν σε άλλες εταιρείες που θα έρχονταν στην χώρα.

logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2022 at 8:27 ΜΜ, JIMJFK said:

Με συγχωρεις ΑΛΛΑ ΠΟΥ ειδες να μιλω για εξοδα πληρωμης των λογαριασμων αυτων!?

 

Ειπα ξεκαθαρα περι φορολογησης και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΡΤΩΝ, ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ειδαλλως εχεις να πληρωσεις εξτρα φορο.

 

Τουλαχιστον παραδεχεσαι οτι δεν διαβασες το κατεβατο! Αυτο γινεται συνηθως οταν καποιος ειναι προιδεασμενος και δεν προκειται να αλλαξει γνωμη ακομα και αν ο αλλος επιχειρηματολογει τη θεση του!

Παρεθεσα με ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ τι συμβαινει εξω. Ο Vasieleios παρεθεσε κατι που ειναι λαθος ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΑ (peri fee free BASIC accounts) αλλα ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

Εγω θα επιμενω παντως!

ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΤΗΣΙΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ?

 

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ

 

ΠΟΣΟ ΧΡΕΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ?

 

ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ online ή στηνεστε στην ουρα για το ταμειο? Γιατι τεραστιες ουρες εξω απο τις τραπεζες  εβλεπα οταν ερχομουν Ελλαδα ΚΑΙ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΕΤΑΙ! Ακομα και το ΙRIS που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ηταν δωρεαν κατεληξε να χρεωνεται!!!

 

 

έγω έχω απο το 2004 μέχρι και σήμερα 2 πιστωτικές κάρτες απο eurobank χωρίς συνδρομή, Πλέον όλα τα κάνω απο ebanking, πήγα eurobank σε κατάστημα(απαράδεκτο να πάω για λογαριασμό σταθερής για πάγιες εντολής γιατί δεν διαβάζει το RF ενώ θέλει τον κωδικό πληρωμής που πλέον δεν ισχύει). έκανα πάγια εντολή να μεταφέρεται το ενοίκιο της κόρης μου, να μεταφέρεται ένα χ ποσό κάθε μήνα στην ίδια. Καλά δεν σχολιαζώ ότι πληρώνεις προμήθεια για την κάθε συναλλαγή που θα γίνεται η πάγια σαν να το κάνω χειροκίνητα 

15 ώρες πριν, GraveDigger said:

Προσωπικά τον γιατρό τον πληρώνω με κάρτα (ή μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό) και μου κόβει απόδειξη... για τους δικούς μου λόγους! Όντως θα έπρεπε στα επαγγέλματα που έχουν διαπιστωμένα τα πρωτεία στην φοροδιαφυγή να δώθούν κίνητρα στους πολίτες για να απαιτούν αποδείξεις. Βέβαια αυτά τα επαγγέλματα που αναφέρεις είναι που έχουν υπεραντιπροσώπευση στην Βουλή!

Μακάρι να προχωρήσουμε σε πολιτική ενοποίηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να υπάρξει σύγκλιση σε κάθε τομέα.

Αν γίνει η πολυπόθητη ευρωπαϊκή ενοποίηση ο κάθε ευρωπαϊκός τηλεπικοινωνιακός οργανισμός που θα δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα δεν θα έχει υπαλλήλους για να μπορεί να λειτουργήσει;

Αν γίνει η πολυπόθητη ευρωπαϊκή ενοποίηση ο κάθε ευρωπαϊκός τραπεζικός οργανισμός που θα δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα δεν θα έχει υπαλλήλους για να μπορεί να λειτουργήσει;

Ρητορικά είναι τα ερωτήματα. Αν γινόταν ευρωπαϊκή ενοποίηση οι τρεις (3) τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και οι τέσσερεις (4) τράπεζες που έχουμε σήμερα θα επέλεγαν να συγχωνευθούν με μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες του χώρου και το πλεονάζων προσωπικό (ένεκα της συγχώνευσης) θα δραστηριοπούνταν σε άλλες εταιρείες που θα έρχονταν στην χώρα.

Να σε ενημερώσω πως η πληρωμή σε γιατρό, δηλαδή υγεία μετράει στο διπλάσιο στο αφορολόγητο

Link to comment
Share on other sites

Στο eurobank app ,παλοα όταν έκανα αγορά ερχόταν push notification και απλά έβαζα το δακτυλικο και εγκρινοταν η συναλλαγή.
Πλέον έρχεται μόνο μήνυμα SMS για επιβεβαίωση. Εχει αλλάξει πολιτική ή Eurobank στο θέμα αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πάνω από 1 χρόνο. Επιβεβαιώνεις με κωδικό που έρχεται σε SMS / Viber και 2 από τα 4 ψηφία του PIN…

Επιβεβαιώνεις μέσω του App μόνο για συναλλαγές μέσω του e-banking ή αν πληρώσεις κάτι με IRIS Payment. 

Edited by paanos
Link to comment
Share on other sites

Ναι, πάνω από 1 χρόνο. Επιβεβαιώνεις με κωδικό που έρχεται σε SMS / Viber και 2 από τα 4 ψηφία του PIN…
Επιβεβαιώνεις μέσω του App μόνο για συναλλαγές μέσω του e-banking ή αν πληρώσεις κάτι με IRIS Payment. 
Ευχαριστώ φίλε μου
Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2022 at 3:53 ΜΜ, thodoris85 said:

@JIMJFK συγγνώμη αλλά πολύς ελεύθερος χρόνος και ΠΑΡΑ πολλές ανακρίβειες.

Έξοδα δεν έχει ούτε στη ΔΕΗ ούτε στην ΕΥΔΑΠ ούτε πουθενά, αρκεί να ξέρεις ΠΩΣ να πληρώσεις.

Κατά τα άλλα (προφανώς δεν κάθισα να διαβάσω τα κατεβατά, γιατί κουράζει γενικότερα), συμφωνώ με τον @Vasileios ότι ο ηλικιωμένος που θα μπορέσει να κάτσει να διαβάσει του οδηγούς που λες, τον χειρισμό του κινητού θα τον έχει για πλάκα. Επίσης για να λαμβάνεις μόνο μηνύματα από τις τράπεζες, το κόστος είναι 10 ευρώ το 12μηνο (δυστυχώς θα τα χάσεις όμως αν δεν ανανεώσεις στο 2μηνο ~~~ και όχι στο μήνα όπως λες).

Σε γενικές γραμμές δεν έχεις άδικο, αλλά τα έμπλεξες πολύ και χάνεις το "δίκιο" σου.

Υ.Γ. Δεν είμαι ούτε υπάλληλος τράπεζας ούτε δημόσιος υπάλληλος. Και πιστεύω οι περισσότεροι εδώ

Κι εγώ θα συμφωνήσω ότι σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο. Δυστυχώς το μονοπωλιακό καθεστώς που επικρατεί στο τραπεζικό τομέα και όχι μόνο (τηλεπικοινωνίες,παροχοι ηλεκτρικού ρεύματος) κλπ προκαλεί στρεβλώσεις και συνήθως βλάπτει τους συνεπείς πολίτες. 

Επίσης είναι αλήθεια ότι το κράτος μας φορολογεί διαρκώς για ήδη φορολογημενα όπως λες πόσα (μισθός, τόκοι καταθέσεων, κλπ).Ενώ είναι ευρέως γνωστοί τόσο οι κλάδοι που διαπρεπουν στη φοροδιαφυγή ,όσο και οι τρόποι αντιμετώπισης του φαινομενου εξακολουθεί να επιδίδεται σε καθρεφτάκια για ιθαγενείς. 

Εγώ για λόγους αρχής όπου μπορώ πληρώνω με κάρτα, οπότε συμπληρώνω από Ιούλιο το όριο που ζητείται. Στην πράξη όμως προσωπικά σε πρόσφατη ανακαίνιση ο μόνος που δέχτηκε να πληρωθεί μέσω τραπέζης ήταν ο ξυλουργός...πείτε μου έναν λόγο που καταργήθηκε η εκπτωση φορου από συναλλαγές που αφορούν ιατρούς?

Επί της ουσίας οι Τράπεζες παίζουν το ρόλο τους και γι αυτό απολαμβάνουν την εύνοια της εκάστοτε κυβέρνησης. Υπηρεσίες σαφώς χαμηλότερου επιπέδου από το μέσο όρο των αντιστοιχων ευρωπαϊκών, χρεώσεις δυσαναλογες της παροχής (βλ.αναληψεις από ATM διαφορετικής Τράπεζας,πάγιες εντολές, κλπ.)

Σταδιακά καταργούν τα προγράμματα επιβράβευσης που αφορούσαν Χρεωστικές Κάρτες, ενώ πλέον συντονισμένα επιβάλλουν ετήσιες συνδρομές στην πλειοψηφία των πιστωτικών τους καρτών. 

Κάποιοι λίγοι εν σύγκριση με το σύνολο που αντιδρούν σε αυτή την κατάσταση ψάχνονται και αντιδρούν...κάποιες φορές αυτό έχει κάποιο αντίκρισμα (αντιλογισμος ετήσιας συνδρομής, χαμηλότερο συμβόλαιο κινητής, κλπ),κάποιες άλλες όχι. 

Η συντονισμένη πρακτική που λαμβάνει χώρα από ολιγοπωλιακες καταστάσεις θα έπρεπε να μας προβληματίζει όλους. 

Δεν είναι όλα αρμονικά στο εξωτερικό, αλλά εκεί υπάρχει μία θεμελίωδης διαφορά. Δεν υφίσταται στο βαθμό αυτό το αίσθημα  αδικίας των πολιτών, καθώς εν πολλοίς συμμετέχουν όλοι στη φορολόγηση στο μερίδιο που θεωρητικά τους αναλογεί...εννοείται ότι και έξω υπάρχει φοροδιαφυγή, αλλά και διαφορετική κουλτούρα και παιδεία σε κάποια ζητήματα. 

Edited by boban3
Link to comment
Share on other sites

Εχει μπλέξει κανένας ποτέ ως τωρα με εξυπηρέτηση πελατών της εθνικής για θέμα πίστωσης πόντων go4more?
Μιας και τοσα χρονια κάτοχος καρτών alpha bank ολα κυλούσαν υποδείγματικα και σε επικοινωνία μαζί τους σε λίγες μέρες είχα απάντηση
Εθνική εκανα το μοιραίο λάθος πριν 1,5 μηνα να αγοράσω κάτι με επιστροφή 20% από media. Από τότε ο Γολγοθάς ξεκίνησε μιας και πότε δε πήρα τους πρώτους πόντους (Χ4). Μετά από 2 βδομάδες επι έλεγε μέσα σε 10 εργάσιμες μπαίνουν οι πόντοι παίρνω τηλέφωνο μου λένε στείλτε mail αναλυτικά. Στέλνω περνάνε αλλες 7-8 μερες ξαναμιλαω μαζί τους κάι μου λένε στείλτε από τη φόρμα στο σαιτ και γραψτε ότι στείλατε ήδη μέιλ, φόρτωσα αλλα λέω αντε μη τσακωθω. Μου έρχεται και απάντηση ότι το αίτημα είναι προς επεξεργασία. Τώρα έχουν περάσει πλέον αλλες δύο βδομάδες απάντηση καμία και φυσικά δε πιστωθηκαν ούτε οι υπόλοιποι πόντοι τη προηγούμενη βδομάδα που έλεγε στους όρους.
Και σκέφτομαι πρέπει να πάρω να τσακωθω η έτσι είναι η συνήθεια τους σαν τράπεζα;

Στάλθηκε από το ELE-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, pan82 said:

Εχει μπλέξει κανένας ποτέ ως τωρα με εξυπηρέτηση πελατών της εθνικής για θέμα πίστωσης πόντων go4more?
Μιας και τοσα χρονια κάτοχος καρτών alpha bank ολα κυλούσαν υποδείγματικα και σε επικοινωνία μαζί τους σε λίγες μέρες είχα απάντηση
Εθνική εκανα το μοιραίο λάθος πριν 1,5 μηνα να αγοράσω κάτι με επιστροφή 20% από media. Από τότε ο Γολγοθάς ξεκίνησε μιας και πότε δε πήρα τους πρώτους πόντους (Χ4). Μετά από 2 βδομάδες επι έλεγε μέσα σε 10 εργάσιμες μπαίνουν οι πόντοι παίρνω τηλέφωνο μου λένε στείλτε mail αναλυτικά. Στέλνω περνάνε αλλες 7-8 μερες ξαναμιλαω μαζί τους κάι μου λένε στείλτε από τη φόρμα στο σαιτ και γραψτε ότι στείλατε ήδη μέιλ, φόρτωσα αλλα λέω αντε μη τσακωθω. Μου έρχεται και απάντηση ότι το αίτημα είναι προς επεξεργασία. Τώρα έχουν περάσει πλέον αλλες δύο βδομάδες απάντηση καμία και φυσικά δε πιστωθηκαν ούτε οι υπόλοιποι πόντοι τη προηγούμενη βδομάδα που έλεγε στους όρους.
Και σκέφτομαι πρέπει να πάρω να τσακωθω η έτσι είναι η συνήθεια τους σαν τράπεζα;

Στάλθηκε από το ELE-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Υπομονή. Έχω διαβάσει περίπτωση που έκαναν δυο μήνες να πιστώσουν πόντους.

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα "θαμμένη" στο site της Alpha Bank πρόσφατη ανακοίνωση, που αφορά στην τροποποίηση της ανταμοιβής των καρτών Vodafone Mastercard και Vodafone Diners από τις 04/04/2022. Η βασικότερη αλλαγή είναι ότι η μέγιστη δυνατή έκπτωση στο λογαριασμό της Vodafone με αυτόματη εξαργύρωση πόντων, πέφτει στα 10€/μήνα από τα 40€/μήνα που ίσχυε.

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, pan82 said:

Εχει μπλέξει κανένας ποτέ ως τωρα με εξυπηρέτηση πελατών της εθνικής για θέμα πίστωσης πόντων go4more?
Μιας και τοσα χρονια κάτοχος καρτών alpha bank ολα κυλούσαν υποδείγματικα και σε επικοινωνία μαζί τους σε λίγες μέρες είχα απάντηση
Εθνική εκανα το μοιραίο λάθος πριν 1,5 μηνα να αγοράσω κάτι με επιστροφή 20% από media. Από τότε ο Γολγοθάς ξεκίνησε μιας και πότε δε πήρα τους πρώτους πόντους (Χ4). Μετά από 2 βδομάδες επι έλεγε μέσα σε 10 εργάσιμες μπαίνουν οι πόντοι παίρνω τηλέφωνο μου λένε στείλτε mail αναλυτικά. Στέλνω περνάνε αλλες 7-8 μερες ξαναμιλαω μαζί τους κάι μου λένε στείλτε από τη φόρμα στο σαιτ και γραψτε ότι στείλατε ήδη μέιλ, φόρτωσα αλλα λέω αντε μη τσακωθω. Μου έρχεται και απάντηση ότι το αίτημα είναι προς επεξεργασία. Τώρα έχουν περάσει πλέον αλλες δύο βδομάδες απάντηση καμία και φυσικά δε πιστωθηκαν ούτε οι υπόλοιποι πόντοι τη προηγούμενη βδομάδα που έλεγε στους όρους.
Και σκέφτομαι πρέπει να πάρω να τσακωθω η έτσι είναι η συνήθεια τους σαν τράπεζα;

Στάλθηκε από το ELE-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

To  contact  center της εθνικής είναι πιο αργό και από τον οδοντωτο σιδηροδρόμο.

Στείλε έγγραφο παράπονο και στο  customer service μήπως και ασχοληθεί κανένας. 

Εγώ μετά από συνεχή θέματα έστειλα μια δισελιδη αναφορά και σε 5 ημέρες είχαν επιλυθεί όλα.

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, boban3 said:

To  contact  center της εθνικής είναι πιο αργό και από τον οδοντωτο σιδηροδρόμο.

Στείλε έγγραφο παράπονο και στο  customer service μήπως και ασχοληθεί κανένας. 

Εγώ μετά από συνεχή θέματα έστειλα μια δισελιδη αναφορά και σε 5 ημέρες είχαν επιλυθεί όλα.

Πραγματικά, είναι σε τι περίοδο θα τους πετύχεις. Εγώ είχα μια σχετικά γρήγορη επικοινωνία παλιότερα σχετικά με πόντους Go4More που εκκρεμούσαν για μήνες από τη συναλλαγή, και απάντησαν σε 5-10 ημέρες. Τώρα έχω θέμα με μια κάρτα και περιμένω 15 μέρες, με μια απλή επιβεβαίωση στο μεταξύ ότι έλαβαν το μήνυμά μου.

Με την Πειραιώς, σε αντίστοιχη περίπτωση, σε 2 μέρες είχαμε βρει άκρη.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites



To  contact  center της εθνικής είναι πιο αργό και από τον οδοντωτο σιδηροδρόμο.
Στείλε έγγραφο παράπονο και στο  customer service μήπως και ασχοληθεί κανένας. 
Εγώ μετά από συνεχή θέματα έστειλα μια δισελιδη αναφορά και σε 5 ημέρες είχαν επιλυθεί όλα.


Τι εννοείς εγγραφο παράπονο; με μέιλ έστειλα κι εγώ, υπάρχει κι άλλος τρόπος;

Στάλθηκε από το ELE-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, pan82 said:


 

 


Τι εννοείς εγγραφο παράπονο; με μέιλ έστειλα κι εγώ, υπάρχει κι άλλος τρόπος;

Στάλθηκε από το ELE-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Στείλε customer.service@nbg.gr και sinigoros@nbg.gr αναλύοντας την περίπτωση σου και καλή τύχη και υπομονή.

Υπάρχει και έντυπο παραπόνων στα καταστήματα και μέσω φόρμας παραπόνων από το site τους.

Θα λυθεί πάντως λογικά μην αγχώνεσαι, απλά το contact center τους σπάνια ανταποκρίνεται σε λογικούς χρόνους. 

Edited by boban3
Link to comment
Share on other sites

Έκανα αγορά από Σκλαβενίτη σήμερα με Πειραιώς. 

ΔΕ μπήκαν yellows, ΟΥΤΕ στο απόκομμα του pos αναγράφει κάτι...

Στο Μασούτη που έκανα αμέσως μετά ήταν οκ, δηλαδή έδωσε αμέσως yellows-φαινονται στο απόκομμα 

.

Πρώτη φορά συναντω κάτι τέτοιο. 

Να περιμένω λίγες ημέρες μήπως τα δώσουν ή να τους ενοχλήσω?

 

Έκανα αγορά από Σκλαβενίτη σήμερα με Πειραιώς. 

ΔΕ μπήκαν yellows, ΟΥΤΕ στο απόκομμα του pos αναγράφει κάτι...

Στο Μασούτη που έκανα αμέσως μετά ήταν οκ, δηλαδή έδωσε αμέσως yellows-φαινονται στο απόκομμα 

.

Πρώτη φορά συναντω κάτι τέτοιο. 

Να περιμένω λίγες ημέρες μήπως τα δώσουν ή να τους ενοχλήσω?

 

Έκανα αγορά από Σκλαβενίτη σήμερα με Πειραιώς. 

ΔΕ μπήκαν yellows, ΟΥΤΕ στο απόκομμα του pos αναγράφει κάτι...

Στο Μασούτη που έκανα αμέσως μετά ήταν οκ, δηλαδή έδωσε αμέσως yellows-φαινονται στο απόκομμα 

.

Πρώτη φορά συναντω κάτι τέτοιο. 

Να περιμένω λίγες ημέρες μήπως τα δώσουν ή να τους ενοχλήσω?

 

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, mol said:

Έκανα αγορά από Σκλαβενίτη σήμερα με Πειραιώς. 

ΔΕ μπήκαν yellows, ΟΥΤΕ στο απόκομμα του pos αναγράφει κάτι...

Στο Μασούτη που έκανα αμέσως μετά ήταν οκ, δηλαδή έδωσε αμέσως yellows-φαινονται στο απόκομμα 

.

Πρώτη φορά συναντω κάτι τέτοιο. 

Να περιμένω λίγες ημέρες μήπως τα δώσουν ή να τους ενοχλήσω?

Κατευθείαν επικοινωνία μέσω Facebook ή φόρμας επικοινωνίας, επιλέγοντας yellows από τη λίστα: https://yellow.piraeusbank.gr/el/forma-epikoinonias-me-to-programma-epivraveusis-yellow 

Μου είχε τύχει σε πρατήριο Shell και μετά από επικοινωνία μου πίστωσαν τα yellows μετά από μερικές ημέρες. Μου είχαν ζητήσει την απόδειξη και το αντίγραφο από το POS.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

On 12/4/2022 at 10:05 ΜΜ, boban3 said:

Κι εγώ θα συμφωνήσω ότι σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο. Δυστυχώς το μονοπωλιακό καθεστώς που επικρατεί στο τραπεζικό τομέα και όχι μόνο (τηλεπικοινωνίες,παροχοι ηλεκτρικού ρεύματος) κλπ προκαλεί στρεβλώσεις και συνήθως βλάπτει τους συνεπείς πολίτες. 

Επίσης είναι αλήθεια ότι το κράτος μας φορολογεί διαρκώς για ήδη φορολογημενα όπως λες πόσα (μισθός, τόκοι καταθέσεων, κλπ).Ενώ είναι ευρέως γνωστοί τόσο οι κλάδοι που διαπρεπουν στη φοροδιαφυγή ,όσο και οι τρόποι αντιμετώπισης του φαινομενου εξακολουθεί να επιδίδεται σε καθρεφτάκια για ιθαγενείς. 

Εγώ για λόγους αρχής όπου μπορώ πληρώνω με κάρτα, οπότε συμπληρώνω από Ιούλιο το όριο που ζητείται. Στην πράξη όμως προσωπικά σε πρόσφατη ανακαίνιση ο μόνος που δέχτηκε να πληρωθεί μέσω τραπέζης ήταν ο ξυλουργός...πείτε μου έναν λόγο που καταργήθηκε η εκπτωση φορου από συναλλαγές που αφορούν ιατρούς?

Επί της ουσίας οι Τράπεζες παίζουν το ρόλο τους και γι αυτό απολαμβάνουν την εύνοια της εκάστοτε κυβέρνησης. Υπηρεσίες σαφώς χαμηλότερου επιπέδου από το μέσο όρο των αντιστοιχων ευρωπαϊκών, χρεώσεις δυσαναλογες της παροχής (βλ.αναληψεις από ATM διαφορετικής Τράπεζας,πάγιες εντολές, κλπ.)

Σταδιακά καταργούν τα προγράμματα επιβράβευσης που αφορούσαν Χρεωστικές Κάρτες, ενώ πλέον συντονισμένα επιβάλλουν ετήσιες συνδρομές στην πλειοψηφία των πιστωτικών τους καρτών. 

Κάποιοι λίγοι εν σύγκριση με το σύνολο που αντιδρούν σε αυτή την κατάσταση ψάχνονται και αντιδρούν...κάποιες φορές αυτό έχει κάποιο αντίκρισμα (αντιλογισμος ετήσιας συνδρομής, χαμηλότερο συμβόλαιο κινητής, κλπ),κάποιες άλλες όχι. 

Η συντονισμένη πρακτική που λαμβάνει χώρα από ολιγοπωλιακες καταστάσεις θα έπρεπε να μας προβληματίζει όλους. 

Δεν είναι όλα αρμονικά στο εξωτερικό, αλλά εκεί υπάρχει μία θεμελίωδης διαφορά. Δεν υφίσταται στο βαθμό αυτό το αίσθημα  αδικίας των πολιτών, καθώς εν πολλοίς συμμετέχουν όλοι στη φορολόγηση στο μερίδιο που θεωρητικά τους αναλογεί...εννοείται ότι και έξω υπάρχει φοροδιαφυγή, αλλά και διαφορετική κουλτούρα και παιδεία σε κάποια ζητήματα. 

Εγώ στην εθνική που έχω λογαριασμό (δεν το πολυχρησιμοποιώ) έγινε ανανέωση γιατί έληξε η κάρτα και ενώ είχα επικαιροποιήση τα στοιχεία μου την έστειλαν στην πρώτη κατοικία που είχα δηλώσει πριν 20 χρόνια. Χρεώθηκα άλλα 6ευρώ γιατί είχε περάσει 1 μήνας χωρίς να ζητήσω εξηγήσεις (δεν θυμόμουν καν ότι έληγε η κάρτα) και μου την έστειλαν στην σωστή διεύθυνση. Μετά απο κάτι ημέρες μου την ακύρωσαν με την δικαιολογία ότι ψώνισα σε eshop που διέρρευσαν τα στοιχεία μου ενώ δεν χρησιμοποιώ χρεωστικές κάρτες γιατί έχω 2 πιστωτικές κάρτες. Ούτε καν είχα προλάβει να την ενεργοποιήσω. Αφού ο λογαριασμός έχει 0ευρώ δεν μου έβγαλαν νέα οπότε ουσιαστικά δεν έχω καμία είδους συναλλαγή 

Link to comment
Share on other sites

Προ δύο ημερών, έλαβα κλήση από το τοπικό κατάστημα εθνικής τράπεζας. 

-Η κυρία τάδε από το κατάστημα τάδε σας καλώ για την προέγκριση  μίας πιστωτικής κάρτας... 

Στοπ, δεν έκανα αίτηση για καμιά πιστωτική! 

-Ναι δεν κάνατε αλλά επειδή έχετε μισθοδοσία σας  προεγκρίνεται και αν θέλετε να σας κλείσω ένα ραντεβού για να περάσετε να κάνουμε το λογαριασμό σας μισθοδοσίας πρώτα πρέπει να έρθετε με ταυτότητα και ένα πρόσφατο εκαθαριστικο της ευφορίας... 

Στοπ, ο λογαριασμός μου είναι μισθοδοσίας! 

-Ναι αλλά αλλού είδους Η κάρτα έχει όριο 1500€ και χρειάζεται να αλλάξουμε το λογαριασμό για να... 

Στοπ, τι συνδρομή θα έχει η κάρτα; ΕΆΝ το αποφασίσω και κάποιο "υπερσυνδεσμο" να δω για ποιο προϊόν μιλάμε; 

-Η συνδρομή είναι 0€ και η κάρτα είναι mastercart clasik Να σας κλείσω ραντεβού για αυρ... 

Δεν  είπα ότι θελω. Να δω το προϊόν πρώτα και ίσως. 

Το στόμα της ήταν σαν πολυβόλο και μιλούσε με μία ανάσα😁, δεν προλάβαινα να καταλάβω τι ακούω. Την κάρτα που μου περιέγραψε παντός "κλασική μάστερκαρτ" δε την βρήκα. Ίσως εννοούσε "κλασική βίζα" ή σκέτο "μάστερκαρτ". 

Βασικά αυτή την εποχή διαβάζω για τις πιστωτικές (δεν είχα επαφή ποτέ) ψάχνω να δω την τράπεζα που με συμφέρει, με σκοπό να μεταφέρω εκεί την μισθοδοσία μου, εάν έχω όφελος απι αυτό. 

Υ.γ. Θα πάω από το κατάστημα μόνο και μόνο για να δω ποια είναι αυτή που με κάλεσε, δεν την γνώρισα από την φωνή και δεν συγκράτησα το όνομα της, έτσι γρήγορα που τα έλεγε. 😁

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάποιος να μου πει με επιστροφή eurobank μπορώ να πληρώσω λογαριασμό cosmote ; Ευχαριστώ

 

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Προ δύο ημερών, έλαβα κλήση από το τοπικό κατάστημα εθνικής τράπεζας. 
-Η κυρία τάδε από το κατάστημα τάδε σας καλώ για την προέγκριση  μίας πιστωτικής κάρτας... 
Στοπ, δεν έκανα αίτηση για καμιά πιστωτική! 
-Ναι δεν κάνατε αλλά επειδή έχετε μισθοδοσία σας  προεγκρίνεται και αν θέλετε να σας κλείσω ένα ραντεβού για να περάσετε να κάνουμε το λογαριασμό σας μισθοδοσίας πρώτα πρέπει να έρθετε με ταυτότητα και ένα πρόσφατο εκαθαριστικο της ευφορίας... 
Στοπ, ο λογαριασμός μου είναι μισθοδοσίας! 
-Ναι αλλά αλλού είδους Η κάρτα έχει όριο 1500€ και χρειάζεται να αλλάξουμε το λογαριασμό για να... 
Στοπ, τι συνδρομή θα έχει η κάρτα; ΕΆΝ το αποφασίσω και κάποιο "υπερσυνδεσμο" να δω για ποιο προϊόν μιλάμε; 
-Η συνδρομή είναι 0€ και η κάρτα είναι mastercart clasik Να σας κλείσω ραντεβού για αυρ... 
Δεν  είπα ότι θελω. Να δω το προϊόν πρώτα και ίσως. 
Το στόμα της ήταν σαν πολυβόλο και μιλούσε με μία ανάσα, δεν προλάβαινα να καταλάβω τι ακούω. Την κάρτα που μου περιέγραψε παντός "κλασική μάστερκαρτ" δε την βρήκα. Ίσως εννοούσε "κλασική βίζα" ή σκέτο "μάστερκαρτ". 
Βασικά αυτή την εποχή διαβάζω για τις πιστωτικές (δεν είχα επαφή ποτέ) ψάχνω να δω την τράπεζα που με συμφέρει, με σκοπό να μεταφέρω εκεί την μισθοδοσία μου, εάν έχω όφελος απι αυτό. 
Υ.γ. Θα πάω από το κατάστημα μόνο και μόνο για να δω ποια είναι αυτή που με κάλεσε, δεν την γνώρισα από την φωνή και δεν συγκράτησα το όνομα της, έτσι γρήγορα που τα έλεγε.
Οι πιστωτικές αν δεν αφήνεις υπολοιπο και να τρως το επιτόκιο, είναι καλές στο να παίρνεις τις προσφορές που έχει η καθεμία.
Πχ. η Eurobank έχει την Επιστροφή. Αν μπεις στο site θα δεις ποια κατάστημα είναι. Πχ. αυτή τη στιγμή ο Γερμανός έχει 15% Επιστροφή σε αγορές πάνω από 200% που σημαίνει ότι αν αγοράσεις κάτι με 1000" θα έχει η κάρτα σου άμεσα 150€ για αγορά σε καταστήματα Σκλαβενιτης και αλλού.
Οι άλλες τράπεζες έχουν προγραμμα με πόντους που μετατρέπεται σε χρήματα. Επίσης η Πειραιώς η πιστωτική έχει αγορά πετρελαίου από Avin με 5% έκπτωση και άτοκες δόσεις.
Οπότε βλέπεις τι σε συμφέρει και παίρνεις καρτα εννοείται χωρίς συνδρομή. Και όπως είπα με πληρωμή της πιστωτικής μέσα στο διάστημα που αναφέρει. Αν περάσει η ημερομηνία οι τόκοι είναι αβάσταχτοι
Ξέρει κάποιος να μου πει με επιστροφή eurobank μπορώ να πληρώσω λογαριασμό cosmote ; Ευχαριστώ
 
Λογικά γίνεται αφού είναι στο σύστημα Επιστροφή η Cosmote. Οταν βάζεςι τηξ κάττα στο pos τοτε δινεται η δυνατοτητα εξαργύρωσης πόντων. Δεν έχεις κάτι να χάσεις. Πας σε ένα κατάστημα και ρωτάς
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει καμία χρεωστική στην Πειραιώς η οποία να έχει σοβαρά ημερήσια όρια αναλήψεων; Ας πούμε 5-6.000; Ας μπορεί να γίνει και σε σπαστές συναλλαγές (ήξερα ότι τα ΑΤΜ έχουν έτσι κι αλλιώς όριο μέχρι 2.000). Αυτό το μέγιστο ημερήσιο 600€ που έχουν οι απλές Visa και Mastercard είναι επιεικώς γελοίο. Στην ΕΤΕ π.χ. έχω έστω 1500€. Τα καταστήματα μειώνονται συνεχώς, γκισέ να πλησιάσεις είναι άκρως προβληματικό εδώ και καιρό και δεν έχω και καμιά όρεξη να τσακώνομαι γιατί σε κάποια καταστήματα έχουν την ...απαίτηση να τους ειδοποίησω από την προηγούμενη για να κάνω ανάληψη 5 χιλιάρικα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...