Jump to content

[CAR] Υβριδικό Honda Civic


themis999444
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Aderfe egw ayrio to pernw.Kathisterei na erthei to fortigo gmt.De mou les?Sou eipan tipota gia strosimo?Prepei na to stroseis to amaksi i erxetai stromeno?Ki an prepei na to stroseis mexri poso prepei na to pas kai gia posa xiliometra??
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 286
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Απο οτι εμαθα ο freezakos παρελαβε χτες το αυτοκινητο αλλα που να μπει ο @χPηΣτ0ς να μας πει εντυπωσεις.ειναι και φιλος....κατσε να τον κραξω λιγο.. :p
Link to comment
Share on other sites

Paidakia mou sorry gia tin argoporia alla oli mera kanw voltes kai den iparxei xronos gia internet.To amaksi polu kalo,me exei entyposiasei.Exw kanei 200 xiliometra kai i katanalosi einai sta 7.1 litra.Exw omos xiliometra akoma kai gia na strothei kai gia na mathw ta kolpa tou oste na mi kaiei.To kolpo me to battery mode to exw kanei polles fores kai mou exei xrisimepsei para poli.Auta.Meta apo liges meres tha exete kai pereterw entuposeis pou tha to exw mathei kai kalitera...
Link to comment
Share on other sites

kaloriziko kai kalotaksido.

8a ma8eis me ton kairo na kais poly ligotero toylaxiston ena litro akoma.

otan patas gazi kai epitaxuneis kai ftaseis sthn taxythta pou 8eleis ,,afhse to gazi kai ksanapata apala oste na koumposh h epomenh kai na

katevoun oi strofes tou khnhthra.

alh8eia ti xroma to phres???

http://images.paultan.org/images/ctr/Civic_Type_R_Stock_2.jpg

giati den to phra leykooooo ?????? :cry:

samsung is the winner
Link to comment
Share on other sites

Το παρέλαβα χθες μαύρο !!!:):):)

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι παρα πολύ καλές.Έχω κάνει 100χλμ οπότε για κατανάλωση ούτε λόγος ακόμη.Το οδόμετρο δείχνει 8.5 λίτρα/100 χλμ αλλά περιμένω να το μετρήσω όταν το ξαναγεμίσω.

Αυτό που κατάλαβα μέχρι τώρα είναι ότι όταν πατας το φρένο και

πας με λιγότερα από 12 χλμ ο κινητήρας σβήνει.Κατάφερα να πάω μόνο με την μπαταρία για λίγο ( 300 -500μέτρα )αλλα πιστεύω θα το μάθω με τον καιρό.Από καρέα και βουλιαγμέννης που το πήγα είναι άπαιχτο στην οδήγηση.

 

Η κατανάλωση που λέτε είναι βασισμένη στο όργανο ή μετρημένη από γέμισμα σε γέμισμα του ρεζερβουαρ ???

 

Καλά μας χιλιόμετρα:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

kaloriziko kai se sena.. afksanomaste kai plu8unoume.

h katanalosh pou deixnei to organo einai sosth.

ego me 20 evro kano 320 xiliometra.

eisai 8.5 ,,einai noris akoma..8a peseis se mia evdomada sta 6-6,5.

samsung is the winner
Link to comment
Share on other sites

παιδια συγγνωμη που παρεμβαινω, αλλα αντιστοιχες καταναλωσεις δεν βγαζει κι ενα Polo 1.4 TDI? Ποιος ο λογος να πας με 25κμω? Ενταξει παιζει να σου καψει λιγο παραπανω στην πολη, σε σταματα ξεκινα απο υβριδιο, αλλα εκτος πολης η καταναλωση σιγουρα ειναι μικροτερη απο υβριδιο.

 

 

Σας το λεω γιατι εγω με Cherokee CRD , με χαλια αεροδυναμικη και 2 τονους αμαξωμα , βγαζω 8.9/9 λιτρα πηγαινοντας αυτοκινητοδρομο με 100/110. Οποτε ειναι ρεαλιστικο με τη μιση μηχανη του Polo να βγαζεις 4-4.5. Το κολπο στα diesel ειναι να μενεις σε στροφες κατω απο κει που ανοιγει η τουρμπινα.

 

και εγω διαβαζω τωρα εδω για το χοντα αλλα σκετη αποτυχια μου φαινεται γιατι¨

1) στην αθηνα με μετρια οδηγηση με φιατ μπραβο 1.4 12β του 97 στα 202.000 χλμ εκαιγα 8-9 στα 100..εκτος με 120-130 κοντερ επεφτα στα 5.5-6 λιτρα..η οικονομια του χοντα που ειναι?οτι σε μια κινηση πρεπει να κανεις χειρουργικες κινησεις με το ποδι για να πεσει η καταναλωση??αλλο παραδειγμα με φιατ λινεα 1.3 τουρμποντιζελ στα 90 αλογα..καινουριο αθηνα μου εκαψε 7 στα 100 πετρελεο και εκτος πολης με ταχυτητα παντα ανω των 120 επεφτε η καταναλωση στα 4.5 με 4...ελεγμενο...το μυστικο στα ντιζελ ειναι να τα δουλευεις εκει που βγαζει τη μεγιστη ροπη...κοντα 2000 στροφες δλδ οχι να μη δουλευει το τουρμπο..μεγαλο λαθος αυτο...αυτη τη στιγμη καις οσο ενας γνωστος με G420 CDI v8 στα 120 εχει καταναλωση κοντα στα 9-10 λιτρα...ψαξτο λιγο...επισης τα ντιζελ πετυχαινουν καλυτερη οικονομια με αυτοματο κιβωτιο διοτι ο εγκεφαλος του κιβωτιου γνωριζει καλυτερα τι ταχυτητα να βαλει για να πετυχει την καλυτερη αποδοση-οικονομια

2)στο κρατος που βρισκομαι κυκλοφορουν πολλα αλτερνειτιβ καυσιμα..δλδ εχουμε ενα μερσεντες Ε200 βενζινη αγορασμενο και του βαλαμε LPG gas injection system..δλδ δευτερο ιντζεξιον με μπουκαλα ,μπεκ ,εγκεφαλος κλπ...οσα λιτρα του δινει ο κατασκευαστης να καει σε βενζινη τοσα καιει και σε γκαζι,αλλα το λιτρο γκαζι εχει τη μιση τιμη :happy: ..το γκαζι ειναι το γνωστο σε ολους υγραεριο δλδ προπανιο-βουτανιο..επισης παρουσιασαμε το προτοκολλο στο υπουργειο μεταφορων εδω και δεν πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας και εχουμε το δικαιωμα να μπαινουμε στο κεντρο της πολης οποτε θελουμε...τα πλεονεκτηματα αυτου του συστηματος απειρα αλλα αλλη φορα θα σας τα εξηγησω...η πλακα ειναι οταν ειχα κατεβει αθηνα και οπου εβλεπα φορτηγακι φορτωμενο με μπουκαλες υγραεριου τον ακολοθουσα για να παω να γεμισω και εγω το αμαξι :lol:

 

 

3) στο ιδιο συστημα με επανω αλλα με μεθανιο...πανακριβη εγκατασταση αλλα με 4 εβρω κανεις 250 χλμ μεσα στην πολη και λιγακι επικυνδινο διοτι οι μπουκαλες ζυγιζουν πολυ και εχουν τρομερες ατμοσφαιρες....το γκαζι που ανεφερα πανω ειναι πολυ λιγες ατμοσφαιρες και κινδυνος δεν υπαρχει...

 

4) υδρογονο..ναι υδρογονο...η βολβο εβγαλε πολλα προτοτυπα με αυτο το αεριο που ειναι το πιο ακινδυνο απολα και το πιο ευκολο να βγει...σε ντοκιμαντερ η σουηδια σκεφτεται να βαλει ανα 10 χλμ μικρα κιοσκια στην εθνικη που θα δουλευουν με φωτοβολταικα και θα βαζεις τσαμπα υδρογονο...ασε που ενα Σ80 απο 280 με υδρογονο κερδιζει 320 αλογα και με μια μπουκαλα κανει πολλα χλμ...

 

τα υβριδικα?? χμμμ...ειναι πολυ νεα τεχνολογια και δεν βλεπω την οικονομια που υπαρχει..αντε δεν πληρωνεις τελη κυκλοφοριας αλλα τι να το κανεις...

 

ΥΓ. το μερσεντες εν τω μεταξυ δεν καταλαβαινεις ποτε αλλαζει απο βενζινη σε γκαζι και οσονουπω και εκει μιλαμε για τρελη οικονομια...αυτοματο και εκεινο και καθε βενζιναδικο εχει κολονα με γκαζι κανονικα...εδω κοστιζει 1.10 ευρω η βενζινη και το γκαζι 55 εβροσεντ...το μεθανιο κοστιζει 15 εβροσεντ το λιτρο

καλη σας μερα

Link to comment
Share on other sites

δεν συγκρινονται οι δυο μηχανες που αναφερεις. Η μηχανη του CRD που εχω ειναι παλιας τεχνολογιας (EURO III) και δεν δουλευει στην ιδια πιεση με τη μηχανη της Mercedes που ειναι καινουρια. Δεν αμφιβαλλω οτι η καταναλωση της 420 ειναι αντιστοιχη, δεν ειναι παραλογο. Γιατι δουλευει πιο αποδοτικα.

 

Τα diesel συμφερουν πολυ παραπανω απο τα υβριδικα οταν κινεισαι 50-50 πολη-αυτοκινητοδρομος. Αντιθετα τα υβριδικα συμφερουν περισσοτερο οταν κινεισαι αποκλειστικα στην πολη.

 

Kαι ειδου η αποδειξη

http://www.technoride.com/2008/03/bmw_diesel_beats_prius_in_econ.php

 

Παιδια μεγαλο ρολο παιζει και η τεχνολογια του κινητηρα και ο τροπος οδηγησης. Με πολυ συντηρητικη οδηγηση εχω πετυχει και 10-11 λιτρα με Q7 4.2FSI σε αυτοκινητοδρομο.

 

Και το φυσικο αεριο(CNG) ειναι ακομα καλυτερη λυση, συμφερουσα και λιγοτερο επικινδυνη απο το υγραεριο. Θεσμικο πλαισιο στην Ελλαδα υπαρχει, αλλαξε προσφατα. Σταθμοι ανεφοδιασμου δεν υπαρχουν

Link to comment
Share on other sites

ti na sou po mporei na exeis dikio apo merous sou.

ego meno xalkida kai h douleia mou einai peiraia.

opote anevokateveno ka8hmerina ,,ospou na ginei o proasteiakos ,,deftera me paraskevh.

eixa ena picasso 1.8 kai phgaina sthn e8nikh 130 xlm ana ora peripou.

perito na sas po oti meta to ipsos tis attikhs odou phgaina shmeioton mexri ton peiraia.

h8ela loipon to pen8hmero me to citroen 100 evro venzina.

dhladh 400 evro to mhna.

me to honda 8elo 240 to mhna.

H DIAFORA EINAI H DOSH MOU STA GRAMMATIA.

KAI EKSALOU RE GMT EINAI KAI GAMO TA AFTOKINHTA ,A8ORYVO ,FOVERG POIOTHTA KATASKEVHS,OMORFO (GIA MENA),FOVERA KRATHMATA, STIVARO .AFTOMATO K.A.

samsung is the winner
Link to comment
Share on other sites

1. Οι καταναλώσεις είναι πολύ σχετικές.

Στην πράξη τα υβριδικά με ελαφρύ πόδι καίνε λιγότερο από οτιδήποτε, με βασιλιά το Prius που είναι hevy-Hybrid, και όχι το σιβίκ που είναι hybrid assist. Απλά το πράϊους είναι σαν ανάποδο γ@@ώτο εξωτερικά και εσωτερικά χειρότερο, χωρίς να αναφέρομαι σε θέση οδήγησης και τιμόνι... είναι όμως ο βασιλειάς της οικονομίας με επιδόσεις γρήγορου 1800αριού με τα ίδια κιλά.

 

2. Η κίνηση στην πόλη για να υπολογίσουμε και να συγκρίνουμε κατανάλωση, είναι επίσης σχετική. Με 307 1,6 αυτόματο βλέπω από 9,5μέχρι 12,5 λτ/100 πάντα με τον ίδιο ρυθμό οδήγησης. Μιλάμε για μποτιλιαρίσματα όμως, όχι ότι πήγα πειραιά ομόνοια και κάτι έγινε..

 

3. Σιβίκ λευκό θεωρείται ειδική παραγγελία και έχει χρόνο παράδοσης 6 μήνες... (λέω να το περιμένω...).

Αν έχει δεί κάποιος λευκό σε έκθεση, please ας μου το πεί.

Link to comment
Share on other sites

Egw paidakia to pira se mple skouro.Poli kalo to xroma an kai ithela to mayro kai den to pira giati mou eipan oti tha lekiazei eykola.alla apoti vlepw lekiazoun to idio afou kai ta dio einai skoura xromata.Tora gia to thema tis katanalosis den mporo na to katevasw katw apo to 7.To thema einai na mporesw na mathw ta kolpakia tou.Pantos epeidi to paw poli xalara giati to stronw fovamai pos tha anevei kata poli i katanalosi otan tha stamatisw na to stronw.Idomen.....
Link to comment
Share on other sites

Κάντου μία αθήνα θεσσαλονίκη και πίσω μέσω Πάτρας-Ιωαννίνων-Τρικάλων σανιδωμένο και θα δείς για πότε θα στρώσει. Με τα χαμηλά rpm που δουλευει ο κινητήρας θα πάει 30.000 χλμ για να ανοίξει. Για ρώτα και το παλικάρι που πήρε το test drive με 1200 χλμ πόσο καίει και θα καταλάβεις.

Και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα φοβηθείς να το κάνεις, θα το κάνω εγώ όταν το πάρω με το καλό και θα σας πώ μετά τι έγινε. Οι κινητήρες δεν παθαίνουν τπτ, αλλά και αν αρχίσει να καίει λάδια μετά από 1-2-3-4-5 χρόνια, υπάρχει και η εγγύηση.

Κανονικά οι κινητήρες θέλουν στρώσιμο σε σχετικά υψηλές στροφές με επιταγχύνσεις και επιβραδύνσεις, με χαμηλά φορτία, και ορυκτέλαια - όχι συνθετικά λάδια, ώστε να πατήσουν σωστά τα ελατήρια.

Link to comment
Share on other sites

.Tora gia to thema tis katanalosis den mporo na to katevasw katw apo to 7.To thema einai na mporesw na mathw ta kolpakia tou.Pantos epeidi to paw poli xalara giati to stronw fovamai pos tha anevei kata poli i katanalosi otan tha stamatisw na to stronw.Idomen.....

 

paidia ta grafo synexeia:

otan kaneis assist patontas gazi kai ftaseis thn epi8hmhth taxythta afhneis to gazi peftoun oi strofes tou kinhthra kai meta amesos ksanapatas to gazi apala kai vlepeis pos exei koumposi allh taxhthta me xamhloteres strofes xoris na xaseis ta xiliometra sou.

 

ekei peftei kai h katanalosh sto miso.

 

ego me 2300 strofes pao se ef8eia 130 xiliometra me 5 katanalosh.

pezete me to gazi gia na ma8ete.

http://img145.imageshack.us/img145/720/pict0057lk4.jpg

afth h foto einai apo to diko mou civic.

oso gia thn allh pou 8a sas steilo se ligo kairo sta 2300 xiliometra exo 6,1

samsung is the winner
Link to comment
Share on other sites

Όσο αφορά τους ρύπους Δεν είναι μόνο η κατανάλωση.

Είναι και τα σωματίδια και το CO2 και άλλοι ρύποι.Παράδειγμα το δικό μας εκπέμπει 109g/km το prius 105g/km και ο καλύτερος κινητήρας κατά την γνωμη μου αυτή την στιγμη VAG 1400cc TSI 150 - 180g/km. Σίγουρα η κατανάλωση είναι ένας απο τους παράγοντες που μέτρησα στην επιλογή του HONDA.

Για μένα τα πράγματα είναι απλά:

 

Έχω ένα καινούργιο οικογενειακό αυτοκίνητο, ασφαλές, σχετικά γρήγορο, πανέμορφο (!) , μπάινει στον δακτύλιο, πιθανόν θα μπάινει δωρεάν στα διόδια της αθήνας (είναι ζήτημα χρόνου να αρχίσει το μέτρο αυτό),και καίει σαν smart ή σαν μοτό.

Προσωπικό παράδειγμα

Polo Classic 1600cc 12lt/100

Peugeot 406 1800cc 15lt/100

Yamaha Fazer 600cc 6.5lt/100km

 

μετρημένα σε 85/15 πόλη/ταξίδι περίπου 350χλμ την βδομάδα.

 

Σχετικά με το στρώσιμο οι οδηγίες το μόνο που λένε είναι τα πρώτα 1000χλμ όχι τέρμα γκάζι. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν για 1500χλμ.

Αυτό που θα κάνω εγώ είναι το εξής:

0 - 100χλμ πολύ χαλαρή οδήγηση ( το assist ανάβει μόνο σε ανηφόρες και ελάχιστα στην οδήγηση)

101 - 700 μέχρι 4000 rpm (D)

701 - 1000 μέχρι 6000rpm (S) για μικρά διαστήματα (1 - 2 λεπτά) .

1000 + "μαθήματα οικονομίας - οικολογίας"

 

Θεωρητικά ο κινητήρας στρώνεται καλύτερα οδηγόντας στην μέγιστη ροπή πράγμα πολύ σημαντικό για την μακροζωία του κινητήρα.

Επίσης πρέπει να είναι σε διαφορετικές συνθήκες λ.χ. κίνηση , ταξίδι , ομαλή επιτάχυνση κλπ για να¨"πατήσουν" και να "ψηθούν" τα μέταλα του κινητήρα.

:):):)

Link to comment
Share on other sites

Κάντου μία αθήνα θεσσαλονίκη και πίσω μέσω Πάτρας-Ιωαννίνων-Τρικάλων σανιδωμένο και θα δείς για πότε θα στρώσει. Με τα χαμηλά rpm που δουλευει ο κινητήρας θα πάει 30.000 χλμ για να ανοίξει. Για ρώτα και το παλικάρι που πήρε το test drive με 1200 χλμ πόσο καίει και θα καταλάβεις.

Και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα φοβηθείς να το κάνεις, θα το κάνω εγώ όταν το πάρω με το καλό και θα σας πώ μετά τι έγινε. Οι κινητήρες δεν παθαίνουν τπτ, αλλά και αν αρχίσει να καίει λάδια μετά από 1-2-3-4-5 χρόνια, υπάρχει και η εγγύηση.

Κανονικά οι κινητήρες θέλουν στρώσιμο σε σχετικά υψηλές στροφές με επιταγχύνσεις και επιβραδύνσεις, με χαμηλά φορτία, και ορυκτέλαια - όχι συνθετικά λάδια, ώστε να πατήσουν σωστά τα ελατήρια.

 

μεγαλε αν το κανεις αυτο με τα ορυκτελεα το σκοτοσες το αμαξι στην κυριολεξια..αυτο που δεν μου αρεσει στο χοντα ειναι ,οπως ακριβως ειπε ενας παραπανω , hybrid assist δλδ ξυσε τα αμελετητα σου με γκαζμα :lol: ο βενζινοκινητηρας τους ειναι αθανατος δεν πρεπει να σας βγαλει προβλημα οσο εχετε το αμαξι

 

επισης για τα ντιζελ το συγκεκριμενο τζιπακι ηταν του 1999-2000 τα λεγομενα τουβλα τζιπ της μερσεντες και ο τυπος εκανε την ιδια βλακεια με το βενζινοκινητο του και στην πολη το οδηγουσε σαν παπους με αποτελεσμα να καιει καμποσο...το τουρμπο σε βοηθαει να ανεβεις στις στροφες που εχεις αποτελεσμα με το ιδιο καυσιμο...διαβασε το λιγο...

επισης πιο λετε εσεις υγραεριο και ποιο φυσικο αεριο...:confused: εγω ξερω για το υγραεριο-γκαζι που εχουν στα σουβλατζιδικα ,σομπες κλπ που ειναι προπανιο-βουτανιο...το προπανιο-βουτανιο στα αυτοκινητα κρατιεται σε χαμηλοτερες πιεσεις πχ.8-10 ατμοσφαιρες και θεωρειται πιο ακινδυνο απο το μεθανιο που αποθηκευεται στισ 100-200 ατμοσφαιρες...το συστημα ιντζεξιον της μερσεντες ερχεται απο ιταλια..εκει εχει πολλες ετεριες bardolini,stargas,BRC μεχρι την ισπανια εχω φτασει και καθε βενζιναδικο ειχε κολονα υγραεριου και μεθανιου δλδ προπανιο-βουτανιο...θεσαλονικη εντοπισα συνεργειο που βαζει τετοια ιντζεξιον να ψαξω να βρω διευθυνση και θα σας πω..

Link to comment
Share on other sites

κανω μεσο ορο γυρω στα 7 στην πολη και 5 σε εθνικη οδο με ολα τα συστηματα.

 

κολπο καλο ειναι το coasting, diladi anevazeis ligo taxitita k afineis gazi k klienoun oi 3 apo tis 4 valvides k paei mono tou, idnaiko se isio dromo k katifora, vlepeis thn venzina na peftei sthn mia mpara k kata perirgo tropo den peftei h taxitita tou alla exei mia poli argi ptwsi

 

kata ta alla prepei na to ma8eis kala.

Link to comment
Share on other sites

μεγαλε αν το κανεις αυτο με τα ορυκτελεα το σκοτοσες το αμαξι στην κυριολεξια..

 

 

Το παρακάτω λίνκ είναι καλό για όποιον ενδιαφέεται γενικά για την λειτουργία των κινητήρων - sorry, άσχετο με το Hybrid.

(Tο εφάρμοσα σε 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο που οδηγώ τώρα, που αποδίδει 270 ίππους και 39 κιλά ροπή και μετά από 30000χλμ δεν καίει λάδι. Ορυκτέλαια άλλαξα στα 500, 1000, 2000 χλμ και μετά συνθετικά. (εστερικά αγωνιστικής χρήσης))

 

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Link to comment
Share on other sites

ενδιαφερον το λινκ συμφωνος σε ολα αλλα τουλαχιστον ημισυνθετικα ρε αδερφε μη το γ!@#$ς με το ορυκτελεο...:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Filarakia mporeite sas parakalw na mas peite kapoia tips gia na katevasoume tin katanalosi?Egw prosopika apoti vlepw xoris na thelw na sas apogoiteusw gia kinisi mesa stin poli perisotero kai ligotero stin ethniki odo den mporw na to katevasw katw apo 7.Vevaia den einai kai asximi ayti i katanalosi gia mena alla distixws katw apo 7 den mporw na to katevasw...Exw kanei mexri tora 900 xiliometra....
Link to comment
Share on other sites

pigene ligo parapanw k des tis exw grajei. e8niki to paw me 4,9 me 5,4 k sthn polh, well it depends. exw paei k me 8 logw kinisis alla k me 6,5 me poli battery mode mesa. des k ligo se 3ena sites gaiti vrika polla tips opws p.x. 8ermokrasia kairou, lastika, piesi lastixou klp.

 

exeis k to cruise contrrol, opote mporeis valto mpros.

 

mesa sthn poli to paw ws 40 k meta vazw battery mode k paw me 25 ws 45 k den trow tipote.

 

kaliteri taxitita gai e8niki odo einai ta 95. ekei kaneis thn gamati oikonomia.

 

episis k to coasting, diladi eise katifora? afise gazi h' pata elafra freno k meta isa isa to gazi k pas me sxedon miden katanalwsi opws k se ey8eies. se dromous me anifores katifores ekmetaleysou to, diladi dose o8isi k meta pigene me coasting.

Link to comment
Share on other sites

:worry:

Eγω με 450χλμ στο κοντερ εχω 8λ/100χλμ.

με οδηγηση σαν κανονικο αυτοκινητο.σημερα μηδενισα τον μετρητη αλλα

δεν μπορεσα να παω κατω απο 7.

διαδρομη με επιστροφη:

Αλεξανρδας ,ιπποκρατους ,συνταγμα , βουλιαγμενης (Αργυρουπολη)

21χλμ αποσταση .

Στην εθνικη μου εκανε πολυ καλη εντυπωση η δυναμη στον δρομο.

Με 140 - 160 και 3500 σ.α.λ. εκαψε περιπου 5.5 λ /100 χλμ.

 

Εχει μετρησει κανεις αλλος καταναλωση σε ταχυτητες 140 - 160 ταξιδι ?

Link to comment
Share on other sites

battery mode to evales?

 

gia na eimai eilikrinsi to paw me xamiles strofes den to gazonw, epomeni fora pou 8a vgw e8niki to 8a to paw sto cruiser me 120 na dw. genika pantws ta paei kala. aplos skejou oti 8elei k xrono gia na apodosei, meta ta 10 km erxete h oikonomia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...