Jump to content

Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ)


Bayern4
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

και να ταν μονο το σαιτ...τηλεφωνο δοκιμασες να παρεις?
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πήγα πριν μια βδοαμάδα στο σταθμό Λαρίσης για να ρωτήσω για την μεταφορά ποδηλάτου στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Και στο γκισέ μου είπαν τα εξής:

1. Δεν γίνεται να σταλεί ποδήλατο ασυνόδευτο.

2. Μπορείς να το πάρεις ως αποσκευή στο τρένο που ταξιδεύεις, στη σκευοφόρο, αλλά αυτό μπορεί να γίνει μόνο στην νυχτερινή απλή αμαξοστοιχία των 23:59 από Αθήνα, νομίζω ότι είναι η 604 [και δεν ξέρω από Θεσσαλονίκη].

3. Το κόστος είναι 3€.

4. Πρέπει να πας εκεί, στο σταθμό, νωρίς (δέκα και μισή), γιατί οι αποσκευές είναι πολλές και η σκευοφόρος μικρή :mad: και φορτώνουν μόνο το πολύ 2 ποδήλατα.

5. Αν το δεχτούν, το παραδίδεις και το παραλαμβάνεις στην Θεσσαλονίκη από τις αποσκευές μετά την αποβίβαση σου.

 

Αν δεν το δεχτούν, δεν ξέρω τι κάνεις. Υποθέτω το δένεις έξω από το σταθμό και εύχεσαι να μην σου το κλέψουν ώσπου να επιστρέψεις.

 

Τι να σχολιάσω... Άσε, δεν θα πω τίποτα. Το τρένο με απογοητεύει όλο και πιο πολύ με κάθε αλλαγή.

Ακόμα και οι, υποτίθεται, "καλές" αλλαγές, όπως τα άνετα και γρήγορα intercity, με απογοητεύουν γιατί γίνονται αποκλειστικά σε βάρος της αξιοπρεπούς και οικονομικής μετακίνησης. Για να ταξιδέψεις σήμερα οικονομικά Αθήνα - Θεσσαλονίκη έχεις μόνο ΜΙΑ επιλογή: την νυχτερινή αμαξοστοιχία με εισιτήριο 22 και κάτι ευρώ. Και αυτή η πολιτική έχει δημιουργήσει ένα τρένο-γκέτο με το οποίο ταξιδεύουν, εκτός από κάποιους φοιτητές και φαντάρους, κυρίως τσιγγάνοι, περιθωριακοί και απόκληροι τύποι, πράγμα που αποθαρρύνει απόλυτα οποιονδήποτε "μέσο" επιβάτη να χρησιμοποιήσει αυτό το τρένο. Δεν φταίει, φυσικά, ευθεώς ο ΟΣΕ για τους επιβάτες του, αλλά όταν καταργεί όλες τις οικονομικές λύσεις στην διάρκεια της ημέρας, ποιο περίμενε ότι θα ήταν το κοινό ενός φτηνού νυχτερινού τρένου;

Θα φταίω εγώ να πάρω το αεροπλάνο, λοιπόν, την επόμενη φορά που θα ανέβω στη Θεσσαλονίκη;

Edited by tseapis
Link to comment
Share on other sites

οφ τόπικ.

Επίσης, δεν εννοώ ότι εγώ θα πάρω το ποδήλατο στο αεροπλάνο! :p

Αλλά ναι, έχω δει στο Ελ Βενιζέλ τύπο να τυλίγει ποδήλατο με την διαφανή ζελατίνα που είναι για τις βαλίτσες και λοιπές αποσκευές και υποθέτω ότι σκόπευε να το τσεκάρει ως αποσκευή -πιθανότατα με χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Γιατί μου φαίνεται ότι οι κινήσεις που γίνονται στον ΟΣΕ είναι για να τον αποτελειώσουν αντί να τον σώσουν;
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδια ακουσα οτι μπορεις να κλεινεις εισητηρια στον ΟΣΕ πλεον μεσω ιντερνετ,το εχει δοκιμασει κανεις?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ακουσα οτι μπορεις να κλεινεις εισητηρια στον ΟΣΕ πλεον μεσω ιντερνετ,το εχει δοκιμασει κανεις?

 

Ξέρουμε τις νέες τιμές για Αθήνα - Θεσσαλονίκη;

http://tickets.trainose.gr/dromologia/

Link to comment
Share on other sites

Αν κλείσεις εισιτήριο ηλεκτρονικώς το παραλαμβάνεις με κωδικό εισιτηρίου από τον ΟΣΕ ή η εκτύπωση είναι και το εισιτήριο;
Link to comment
Share on other sites

Γιατί μου φαίνεται ότι οι κινήσεις που γίνονται στον ΟΣΕ είναι για να τον αποτελειώσουν αντί να τον σώσουν;

 

για να τον πουλησουν στα αδερφια του γιωργακη για ενα κομματι ψωμι, μην μπουνε κ μεσα οι ''επενδυτες'':X

Link to comment
Share on other sites

Αν κλείσεις εισιτήριο ηλεκτρονικώς το παραλαμβάνεις με κωδικό εισιτηρίου από τον ΟΣΕ ή η εκτύπωση είναι και το εισιτήριο;

το link που έδωσα παραπάνω το πάτησε κανένας?

αυτή τη στιγμή έχεις 2 επιλογές online

1) κάνεις προκράτηση online και μετά παραλαμβάνεις/πληρώνεις σε γκισέ, ομοίως με 1110.

2) κάνεις κράτηση και πληρωμή online, εκτυπώνεις και με αυτό πας στο τρένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Μπαίνω στο trainose.gr και κοιτάζω για Θεσσαλονίκη - Βελιγράδι, και δεν μου βγάζει το Βελιγράδι στους διαθέσιμους προορισμούς. Δεν πηγαίνει πια;

 

 

Μόλις έμαθα ότι καταργήθηκαν οι διεθνής προορισμοί...ΗΜΑΡΤΟΝ...

Edited by soublaki-3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει την έναρξη της λειτουργίας του Σιδηροδρομικού Σταθμού ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών), από την Τρίτη 05 Απριλίου 2011.

 

Ο Σ. Σ. ΣΚΑ θα εξυπηρετεί τους επιβάτες όλων των αμαξοστοιχιών του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα & Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα, καθώς και των αμαξοστοιχιών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που εκτελούν δρομολόγια στο τμήμα Αεροδρόμιο – Λιόσια – Μαγούλα – Κιάτο και αντιστρόφως.

 

Αυτό σημαίνει, πως ο Σ. Σ. ΣΚΑ θα αποτελεί ένα σιδηροδρομικό συγκοινωνιακό κόμβο, ο οποίος θα δίνει τη δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ των συρμών των τριών γραμμών Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα, Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα & Αεροδρόμιο – Λιόσια – Μαγούλα – Κιάτο – Αεροδρόμιο.

 

Πηγή: Euro2Day

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Πανέξυπνοι οι κύριοι στον ΟΣΕ...Κατηργησαν και τις απλές αμαξοστοιχίες στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Πλέον μόνο IC, στα 65€, εκτός αν πάρεις το νυχτερινό, χωρίς κληνάμαξα βέβαια, μιας και έχει καταργηθεί και αυτή...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στα τρία εκατ. ευρώ ανέρχεται το λειτουργικό πλεόνασμα του ομίλου ΟΣΕ στο εξάμηνο, για πρώτη φορά από την ημέρα ίδρυσής του, όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας, από τη Θεσσαλονίκη.

 

Μετά την επίσκεψη που πραγματοποίησε με κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με επικεφαλής τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο, σε σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις της βόρειας Ελλάδας, ο κ. Τσιόκας υπενθύμισε ότι ο ΟΣΕ το 2009 μετρούσε χρέη ύψους 11 δισ. ευρώ, ενώ σε ετήσια βάση παρήγαγε έλλειμμα 1,2 δισ. ευρώ.

 

Σημείωσε ακόμη ότι ενώ προβλεπόταν, βάσει μνημονίου, το πέρασμά του στην κερδοφορία να γίνει στο τέλος του τρέχοντος έτους, με την εφαρμογή του «σκληρού δημοσιονομικού προγράμματος εξυγίανσης», επιτεύχθηκε, όπως είπε, «αυτό που κάποτε φάνταζε ακατόρθωτο».

 

Την ίδια ώρα το έλλειμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μειώθηκε στο 1,7 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο, από 20 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο. Ο γενικός γραμματέας υπογράμμισε ότι στο τέλος Σεπτεμβρίου θα έχει επιτευχθεί ο μηδενισμός του ελλείμματος, γεγονός που, όπως εκτίμησε, θα την κάνει πιο θελκτική απέναντι σε «μνηστήρες» που αναζητούν στρατηγικές συμμαχίες.

 

Διάθεση φθηνών εισιτηρίων στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη

 

Εν τω μεταξύ, όπως ανέφερε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, από την επόμενη εβδομάδα, ξεκινά μέσω του διαδικτύου το πρόγραμμα διάθεσης φθηνών εισιτηρίων στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με την ισχύ του εισιτηρίου από την 21η Αυγούστου και μετά. Κάθε μήνα, 10.000 θέσεις θα είναι διαθέσιμες έναντι αντίτιμου 9 ευρώ, 15.000 θέσεις έναντι 19 ευρώ και αντίστοιχος αριθμός έναντι 29 ευρώ. Δηλαδή, σε σύνολο 210.000 θέσεων σε μηνιαία βάση, οι 45.000 θέσεις θα βγαίνουν σε προσφορά.

 

Παράλληλα άμεσα πρόκειται να εφαρμοστεί πολιτική αποζημίωσης επιβατών, λόγω καθυστερήσεων που ενδεχομένως να υπάρξουν στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής υποδομής, ανάλογη αυτής που εφαρμόζεται στις ΗΠΑ.

 

Στο πλαίσιο αυτό, θα παρέχεται έκπτωση στο επόμενο εισιτήριο για κάθε επιβάτη κατά 25% για μισή ώρα καθυστέρηση, 50% για πάνω από 60 λεπτά, 75% πάνω από 90 λεπτά, ενώ για καθυστέρηση άνω των 120 λεπτών, θα δίνεται ένα δωρεάν εισιτήριο.

 

Από 1η Σεπτεμβρίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παρέχει μέσα στα τρένα τη δυνατότητα χρήσης ίντερνετ και συνεχές σήμα στα κινητά τηλέφωνα όλων των εταιρειών, ενώ για τους επιβάτες που φτάνουν στη Θεσσαλονίκη θα δίνεται η δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας μεταφοράς επιβατών πόρτα-πόρτα, με την επωνυμία «τρένο-ταξί».

 

Εμπορευματικές μεταφορές με συνδυασμό φορτηγού-τρένου

 

Όσον αφορά το πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού-τρένου από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, ο κ. Ζηλιασκόπουλος εκτίμησε ότι θα ισχύσει από τον Οκτώβριο.

 

Βάση θα αποτελεί το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, στο οποίο ήδη λειτουργεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τέλος Ιουλίου, ενώ στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ήδη η σχετική οργάνωση και υποδομή στον παλιό σταθμό εμπορευμάτων.

 

Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, οι τιμές αναμένεται να είναι φθηνότερες κατά 25% έναντι των ανταγωνιστών.

 

Προαστιακός Θεσσαλονίκης

 

Ο κ. Τσιόκας υπογράμμισε την ανάγκη επιτάχυνσης της ηλεκτροκίνησης στον προαστιακό Θεσσαλονίκης.

 

Οπως διευκρίνισε εντός του 2012 πρόκειται να είναι έτοιμες οι μελέτες για την ηλεκτροκίνηση στις γραμμές Θεσσαλονίκη- Βέροια- Σκύδρα- Έδεσσα και Θεσσαλονίκη -Κιλκίς- Ροδόπολη-Προμαχώνας, όπως λειτουργεί ήδη η γραμμή Θεσσαλονίκη- Κατερίνη-Λάρισα.

 

Σύμφωνα με όσα ανέφερε, η προκήρυξη για το έργο σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, το κόστος του οποίου υπολογίζεται στα 120 εκατ. ευρώ, αναμένεται στο τέλος του 2012, με εκτιμώμενη περίοδο ολοκλήρωσης το 2013-2014.

 

Αναφορικά με τη γραμμή Πολύκαστρο -Ειδομένη, ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι από τα 21 χλμ. έχουν κατασκευαστεί τα 10 και σημείωσε ότι το έργο θα παραδοθεί στο τέλος του 2013, με το κόστος του να ανέρχεται στα 73,6 εκατ. ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Γνωρίζει κανείς κάθε πότε ανοίγουν οι προσφορές για τα φθηνά εισιτήρια του ΟΣΕ;

Ψάχνω για Αθήνα Θεσσαλονίκη 1/7 και σε κανενα τρενο δεν εχει προσφορές.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

γνωριζει καποιος ποτε γινονται διαθεσιμες οι web προσφορες στο site της τραινοσε;

βλεπω οτι σημερα 20/7 εχει μονο για τον Ιουλιο. Για τον επομενο μηνα ποτε βγαινουν;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...