Jump to content

Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ)


Bayern4
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

http://www.ose.gr/ecportal.asp?id=1379&nt=18&lang=1

 

06-12-2007 ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ print friendly

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό ότι, από την Κυριακή 09 Δεκεμβρίου 2007 και από ώρα 00.01 λόγω εφαρμογής των νέων διεθνών δρομολογίων επέρχονται οι παρακάτω μεταβολές στα δρομολόγια του δικτύου.

1. Α. Τροποποιούνται εφ' όλης ή σε μέρος της διαδρομής τους τα δρομολόγια των

κατωτέρω αμαξοστοιχιών στα τμήματα γραμμής Θεσσαλονίκης - Ορμένιου και Θεσσαλονίκης -

Ειδομένης.:

- 334, 335 διαδρομή Θεσσαλονίκη - Βελιγράδι - Θεσσαλονίκη,

- 360, 361, 362, 363 διαδρομή Θεσσαλονίκη - Κούλατα - Σόφια - Θεσσαλονίκη,

- 444, 445 διαδρομή Θεσσαλονίκη - Πύθιο - Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη,

- 613 διαδρομή Ορμένιο - Θεσσαλονίκη,

- 614 διαδρομή Θεσσαλονίκη - Δίκαια,

- 602 διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Σβίλεγκραντ,

- 603 διαδρομή Δίκαια - Θεσσαλονίκη - Αθήνα,

- 604 διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ορμένιο,

- ICity91 διαδρομή Ορμένιο - Θεσσαλονίκη,

- ICity74 διαδρομή Πειραιά - Θεσσαλονίκη - Δίκαια,

- ICity75 διαδρομή Δίκαια - Θεσσαλονίκη - Πειραιά,

- 1630, 1631, 1632, 1635 διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Θεσσαλονίκη.

Β. Kαταργούνται τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών:

- ICity90, ICity93 διαδρομή Θεσσαλονίκη - Ορμένιο - Θεσσαλονίκη,

- 460, 461 διαδρομή Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη - Θεσσαλονίκη,

- 410, 411 διαδρομή Θεσσαλονίκη - Λουμπλιάνα.

 

2. Επίσης και λόγω των εκτεταμένων έργων που γίνονται στο δίκτυο πέραν Αλεξανδρούπολης και μέχρι

Ορμένιο :

Α. Αναστέλλεται η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών

- 1680 διαδρομή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο,

- 1681, 1683 διαδρομή Δίκαια - Αλεξανδρούπολη,

- 1684 διαδρομή Αλεξανδρούπολη - Δίκαια.

Β. Όλες οι αμαξοστοιχίες που τα δρομολόγιά τους εκτείνονται πέραν Αλεξανδρουπόλεως θα τερματίζουν και θα αναχωρούν από τον σταθμό Αλεξανδρούπολης πλην των αμαξοστοιχιών:

- 444 και 445 που θα συνεχίζουν κανονικά τα δρομολόγιά τους μέχρι και από Πύθιο.

- ενώ τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 602, 603, 604, 605, 613, 614, ICity74, ICity75 και ICity91 πέραν Αλεξανδρούπολης θα εκτελούνται με λεωφορεία.

Link to comment
Share on other sites

αισχος!

ο ΟΣΕ έμεινε χωρίς τις Desiro και αποσπά τροχαίο υλικό από τη Βόρεια Ελλάδα για τις ανάγκες του προαστιακού Αθηνών.

 

ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ, ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!

Link to comment
Share on other sites

Είναι άχρηστοι απατεώνες και δυστυχώς δεν υπάρχει ανταγωνισμός να τους κόψει τα πόδια!

Θέλουν να κλείσουν την Ολυμπιακή!

Αυτά τα χάλια τα επίγεια τι τα αφήνουν;

 

Να σημειώσω ότι και πέρσι καταργήθηκε το δρομολόγιο στις ~16.30 από Θεσ/νίκη προς Σέρρες(δεν θυμάμαι μέχρι που έφτανε).

 

ΟΣΕ Καταργεί δρομολόγια στη Β. Ελλάδα για να "σώσει" τον προαστιακό της... Αθήνας

 

Η διοίκηση του Οργανισμού καταργεί δύο δρομολόγια αμαξοστοιχιών Ιντερσίτι στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Ορμένιο - Θεσσαλονίκη, διακόπτει όλα τα δρομολόγια, πλην δύο, μετά την Αλεξανδρούπολη και επιφέρει τροποποιήσεις σε σειρά δρομολογίων

 

Του Φώτη Κουτσαμπάρη

 

 

Σε υποβάθμιση οδηγείται μέρα με τη μέρα η λειτουργία του ΟΣΕ στη Βόρεια Ελλάδα, με μειώσεις δρομολογίων και αφαίρεση τροχαίου υλικού, για να καλυφθούν ανάγκες του προαστιακού σιδηρόδρομου Αθηνών και προαστίων

 

Η διοίκηση του Οργανισμού από αύριο καταργεί δύο δρομολόγια αμαξοστοιχιών Ιντερσίτι στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Ορμένιο - Θεσσαλονίκη, διακόπτει όλα τα δρομολόγια, πλην δύο, μετά την Αλεξανδρούπολη και επιφέρει τροποποιήσεις σε σειρά δρομολογίων.

 

 

Ο ΟΣΕ για τις αλλαγές επικαλείται εφαρμογή νέων διεθνών δρομολογίων και εργασίες στις γραμμές, αλλά οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι τα παραπάνω είναι το πρόσχημα, για να μεταφερθεί τροχαίο υλικό στην Αττική.

 

 

Η αρχή έγινε πριν από λίγες ημέρες, όταν ο ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι "σε ορισμένα δρομολόγια της γραμμής Πειραιάς - Κιάτο (προαστιακός) θα χρησιμοποιούνται συρμοί Ιντερσίτι, όπως ακριβώς χρησιμοποιούνται και στα δρομολόγια της γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη". Ο Οργανισμός εξηγεί ότι "η αντικατάσταση των μέχρι σήμερα χρησιμοποιούμενων συρμών τύπου Desiro οφείλεται στη λήξη της σύμβασης με την εταιρεία παραχώρησής τους". Έτσι λοιπόν, καθώς ο ΟΣΕ δεν έχει πια στη διάθεσή του τους συρμούς Desiro, κάλυψε τον προαστιακό προς Κιάτο με αμαξοστοιχίες Ιντερσίτι, ένας αριθμός των οποίων αποσπάστηκε από δρομολόγια της Θεσσαλονίκης, που καταργούνται.

 

 

Παράλληλα, όπως περιγράφουν εργαζόμενοι, άρχισαν να αφαιρούνται βαγόνια από δρομολόγια αμαξοστοιχιών στη Βόρεια Ελλάδα, ώστε να συμπληρωθούν αμαξοστοιχίες στις συνδέσεις των Αθηνών.

 

Η ΜΙΣΘΩΣΗ ΤΩΝ DESIRO

 

Εδώ και λίγες ημέρες το τροχαίο υλικό του ΟΣΕ μειώθηκε, καθώς έληξε η σύμβαση ενοικίασης οκτώ αμαξοστοιχιών προαστιακού τύπου Desiro, η οποία είχε υπογραφεί τον περασμένο Απρίλιο μεταξύ του Οργανισμού και των Ελληνικών Ναυπηγείων Α.Ε. Το τίμημα ήταν 850.000 ευρώ το μήνα, συνολικά 6.800.000 ευρώ για το οχτάμηνο, συν το ΦΠΑ, με δικαίωμα παράτασης για άλλους οκτώ μήνες.

Η ιστορία των Desiro άρχισε το 1997, όταν ο ΟΣΕ και η κοινοπραξία, που αποτελούνταν από τα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. και τη γερμανική Siemens AG, συμφώνησαν να προμηθεύσουν τον Οργανισμό με τροχαίο υλικό. Το Φεβρουάριο του 2003 όμως η κοινοπραξία είχε αδυναμία να παραδώσει το τροχαίο υλικό που συμφωνήθηκε για την εξυπηρέτηση των αναγκών των Ολυμπιακών Αγώνων. Έτσι η κοινοπραξία, ικανοποιώντας ρήτρα που είχε τεθεί, τον Ιανουάριο του 2004 παραχώρησε στον ΟΣΕ προς χρήση για δύο χρόνια και χωρίς αντάλλαγμα ισοδύναμο τροχαίο υλικό με αυτό που παραγγέλθηκε. Στο υλικό αυτό περιλαμβάνονταν και οι οκτώ συρμοί Desiro. Οι συρμοί έμειναν σταθμευμένοι για δέκα μήνες στο αμαξοστάσιο του Ρέντη και ο ΟΣΕ εισέπραξε για τα έξοδα φύλαξης περί τα 5 εκατ. ευρώ. Το Νοέμβριο του 2006 έγινε διεθνής διαγωνισμός για την εκμίσθωση οκτώ συρμών Desiro, με μόνο ενδιαφερόμενο τα Ελληνικά Ναυπηγεία. Έτσι τον Απρίλιο του 2007 υπογράφηκε η σύμβαση.

 

Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι ο ΟΣΕ με τα χρήματα που ξόδεψε για να νοικιάσει τις Desiro αυτό το οκτάμηνο θα μπορούσε να τις αγοράσει. Ο κάθε καινούργιος συρμός κόστιζε 2,6 εκατ. ευρώ, αλλά η τιμή του μεταχειρισμένου υπολογίζεται στο 1 εκατ. ευρώ. Ο ΟΣΕ έδωσε για το ενοίκιο των οκτώ μηνών μαζί με το ΦΠΑ περί τα 8 εκατ. ευρώ, δηλαδή όσο και το πραγματικό κόστος των αμαξοστοιχιών.

 

Σήμερα πάντως ο ΟΣΕ έμεινε χωρίς τις Desiro και αποσπά τροχαίο υλικό από τη Βόρεια Ελλάδα για τις ανάγκες του προαστιακού Αθηνών. "Ο Οργανισμός έχει δρομολογήσει τις σχετικές διαδικασίες στο πλαίσιο των προμηθειών νέου τροχαίου υλικού, με στόχο τη διαρκή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού", υποστηρίζει ο ΟΣΕ σε ανακοίνωση.

 

ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΟΡΜΕΝΙΟ

 

Η υποβάθμιση των σιδηροδρομικών συνδέσεων της Βόρειας Ελλάδας επέρχεται και με την αναστολή της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών 1680 Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, 1681, 1683 στη διαδρομή Δίκαια - Αλεξανδρούπολη και 1684 στη διαδρομή Αλεξανδρούπολη - Δίκαια.

 

Επίσης όλες οι αμαξοστοιχίες των οποίων τα δρομολόγια εκτείνονται πέρα από την Αλεξανδρούπολη θα τερματίζουν και θα αναχωρούν από το σταθμό Αλεξανδρούπολης εκτός από τις αμαξοστοιχίες 444 και 445, που θα συνεχίσουν κανονικά τα δρομολόγιά τους μέχρι και από Πύθιο.

 

Τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 602, 603, 604, 605, 613, 614, Ιντερσίτι 74, Ιντερσίτι 75 και Ιντερσίτι 91 μετά την Αλεξανδρούπολη θα εκτελούνται με λεωφορεία.

Ο ΟΣΕ επικαλείται εκτεταμένα έργα στο δίκτυο. Οι εργαζόμενοι ωστόσο αποκαλύπτουν ότι δεν είναι αιτία μόνο τα έργα αλλά και η έλλειψη τροχαίου υλικού.

Σημειώνεται ότι εκτός των άλλων καταργούνται και τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 460, 461 στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Βουδαπέστη - Θεσσαλονίκη και 410, 411 στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Λουμπλιάνα

 

("Μακεδονία")

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα mail σε 2 βουλευτές και σκοπεύω να ζαλίσω πολύ κόσμο μέχρι να σοβαρευτεί η διοίκηση του ΟΣΕ!!!

 

Σορρυ για το διπλό ποστ αλλά το προηγούμενο ήταν πολύ μεγάλο.:O

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
για την υποθεση ντεζιρο,φοβηθηκαν οι του ΟΖΕ την κυρια μπουγατσου την σημοσιογραφο και τα σκανδαλα που ελεγε...βλακειες ενολιγοις και ποιο το αποτελεσμα?τωρα,στην θεση τους κυκλοφορουν τα ΜΑΝ2000,τραινα νεας παραλαβης και παλαιολι8ικης τεχνολογιας....
Hττα δεν ειναι να σκεφτεσαι τον φοβο σου...ηττα ειναι να φοβασαι τη σκεψη σου....
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ξερει κανεις απο ποτε ειναι down το site του ΟΣΕ?
Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις απο ποτε ειναι down το site του ΟΣΕ?

Δουλεύει κανονικά σε μένα.Δοκίμασε να μπεις από την κεντρική σελίδα και όχι από το link που έχεις στο 1ο post.

http://www.ose.gr

Link to comment
Share on other sites

πλακα μου κανεις;

ουτε με firefox oυτε με ie μου ανοιγει

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε ξέρω και από χτες να σου κάνω πλάκα Bayern4.Εγώ σου είπα ότι μου ανοίγει,αν δεν πιστεύεις κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Προσπαθώ να δω τα δρομολόγια του ΟΣΕ από Αθήνα για Πάτρα και δε βγάζω άκρη. Τι σπαζοκεφαλιά είναι αυτό το site του ΟΣΕ!! :mad:

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να δω τα δρομολόγια του ΟΣΕ από Αθήνα για Πάτρα και δε βγάζω άκρη. Τι σπαζοκεφαλιά είναι αυτό το site του ΟΣΕ!! :mad:

Κουτό παιδί! Αφού στο έχω πει...τι τη θες την τεχνολογία, γέρος άνθρωπος;; :rolleyes:

Δεν παίρνεις καλύτερα στο 1110;

 

Μου θες και Πάτρα, τρελό καρναβάλι...

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ωπ βλέπω γνωρίζουμε και τον ΟΣΕ.

Πολύ χαίρομαι που δεν δέχονται μόνο ανθρώπους επιβάτες :p

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σχέδιο ανασυγκρότησης του ΟΣΕ

Πηγή: Ναυτεμπορική - άρθρο

 

Το σχέδιο ανασυγκρότησης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου αλλά και του Ομίλου του ΟΣΕ γενικότερα, παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης. Όπως ανέφερε, βασικοί άξονες της προσπάθειας αυτής, που έχει χρονικό ορίζοντα μέχρι το 2010, είναι η ασφάλεια, η διαφάνεια, η εξυγίανση και η ανάπτυξη.

 

Πιο αναλυτικά, αναφορικά με την ασφάλεια ο υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε ότι το σχέδιο περιλαμβάνει ευαισθητοποίηση του προσωπικού για την τήρηση των κανόνων ασφαλείας, δημιουργία νέου κανονισμού εργασίας, θέσπιση κινήτρων για την τήρηση των κανονισμών, υποχρεωτικό έλεγχο των γραμμών τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο και εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για προσοχή στις ισόπεδες διαβάσεις. Ο κ. Χατζηδάκης προανήγγειλε και συνεργασία με τους Γαλλικούς Σιδηροδρόμους στο πλαίσιο διακρατικών συμφωνιών, με Γάλλους ειδικούς να έρχονται στην Ελλάδα προκειμένου να συμβάλουν στην ανάπτυξη νέας υποδομής σχετικά με την ασφάλεια.

 

Αναφερόμενος στο ζήτημα της διαφάνειας, ο υπουργός Μεταφορών διαβεβαίωσε πως τα επόμενα δύο χρόνια θα καταπολεμηθούν φαινόμενα κακοδιαχείρισης.

 

[...]

 

Σε ό,τι αφορά την εξυγίανση, ο κ. Χατζηδάκης χαρακτήρισε ιδιαίτερα κρίσιμο τον τομέα αυτό, καθώς, όπως ανέφερε, τα έξοδα του ΟΣΕ είναι πολλαπλάσια των εσόδων, με το συνολικό έλλειμμα του Οργανισμού να κλείνει το 2007 στα επτά δισεκατομμύρια ευρώ και να προβλέπεται εκτίναξή του στα 12,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2010.

 

[...]

 

Ο υπουργός Μεταφορών προανήγγειλε επανεκτίμηση της τιμολογιακής πολιτικής τόσο για τις επιβατικές όσο και τις εμπορικές αμαξοστοιχίες, δεδομένου, όπως ανέφερε, ότι η τιμή του πετρελαίου έχει εκτιναχθεί στα ύψη, ενώ τα τιμολόγια του ΟΣΕ έχουν μείνει στάσιμα.

 

Τέλος, στις προτεραιότητες του υπουργείου για την ανάπτυξη του ΟΣΕ περιλαμβάνονται:

  • Ανάπτυξη του δικτύου. (Ο κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε ότι είναι υπό επανεξέταση ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας.
  • Επαναπροσδιορισμός των αναγκών σε τροχαίο υλικό.
  • Εταιρικός μετασχηματισμός.
  • Θωράκιση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία θα πάρει "προίκα", μετοχικό κεφάλαιο και τροχαίο υλικό.
  • Ενίσχυση των αρμοδιοτήτων της ΕΡΓΟΣΕ η οποία θα κατασκευάζει πλέον όλα τα έργα του ΟΣΕ.
  • Θεσμικά μέτρα όπως η σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Σιδηροδρόμων και Αρχής Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, τα οποία θα ενταχθούν σε πολυνομοσχέδιο που σύντομα θα κατατεθεί στη Βουλή.

 

Το ολοκληρωμένο σχετικό άρθρο βρίσκεται εδώ:

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/08/12/1550645.htm

 

Το σχετικό δελτίο Τύπου του ΥΜΕ βρίσκεται εδώ:

http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=21&aid=1499&id=

 

Η ενδιαφέρουσα (;) παρουσίαση του ΥΜΕ βρίσκεται εδώ:

http://www.yme.gr/getfile.php?id=1715 (μορφή Microsoft PowerPoint)

http://www.yme.gr/getfile.php?id=1714 (μορφή Microsoft Word)

 

Για αρχειακούς λόγους επισυνάπτεται το παραπάνω αρχείο Word σε αυτό το μήνυμα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ανάπτυξη του δικτύου. (Ο κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε ότι είναι υπό επανεξέταση ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας)

 

Πάλι στην απ' έξω η Ήπειρος ...

 

:!:

"The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man." George Bernard Shaw
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

http://assets.in.gr/assetservice/Image.ashx?c=11564993&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800&h=

Αυξήσεις- φωτιά στα εισιτήρια, που φτάνουν έως και το 33% και θα επιβάλλονται ανά οκτώ μήνες (!) από τον ερχόμενο Αύγουστο έως το τέλος του 2010, περιλαμβάνει το νέο αναθεωρημένο σχέδιο της κυβέρνησης για την εξυγίανση- ανασυγκρότηση του ΟΣΕ.

 

Η διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη με απλό τρένο, που σήμερα κοστίζει 22,3 ευρώ (στην πρώτη θέση), από την 1η Αυγούστου 2009 θα αυξηθεί στα 29,7 ευρώ, ενώ τον Δεκέμβριο του 2010 το κόστος της προβλέπεται να εκτιναχθεί στα 52,5 ευρώ!

 

Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση επιχειρεί να φορτώσει στις πλάτες του επιβατικού κοινού μεγάλο μέρος από τα συσσωρευμένα ελλείμματα του ΟΣΕ, τα οποία πλέον ξεπερνούν τα 9 δισ. ευρώ, έναντι μόλις 3,5 δισ. ευρώ που ήταν στις αρχές του 2004.

 

Το νέο σχέδιο σωτηρίας του ΟΣΕ που παρουσιάστηκε από τον υπουργό Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη και πάλι χθες, σχεδόν έναν χρόνο μετά τις αρχικές εξαγγελίες του πρώην υπουργού Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη, περιλαμβάνει- πέραν των αυξήσεων στα εισιτήρια- περικοπές προσωπικού και δρομολογίων, αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Οργανισμού και ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου με ιδιωτικά κεφάλαια.

 

Ειδικότερα, όσον αφορά τις αυξήσεις των εισιτηρίων, οι οποίες θα επιβληθούν σε τρεις δόσεις, στόχος είναι τα κόμιστρα του σιδηροδρόμου να φτάσουν στο 80% της τιμής των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ για τις αντίστοιχες διαδρομές.

 

Οι αυξήσεις στον ΟΣΕ θα γίνουν ως εξής: στα απλά τρένα (τα αποκαλούμενα και «τρένα του λαού», που εμφανίζουν πληρότητες 100%) τα εισιτήρια θα αυξηθούν κατά 33% την 1η Αυγούστου 2009, την 1η Απριλίου 2010 και την 1η Δεκεμβρίου 2010. Στα απλά Ιντερσίτι τα εισιτήρια θα αυξηθούν κατά 13% τις προαναφερθείσες ημερομηνίες, ενώ και στα Ιντερσίτι εξπρές οι αυξήσεις εισιτηρίων θα είναι 7%, όλες τις αντίστοιχες περιόδους. Δεν θα γίνουν αυξήσεις στα εισιτήρια του προαστιακού σιδηροδρόμου που εξυπηρετεί τις διαδρομές Αεροδρόμιο- Κιάτο- Πειραιάς, Αθήνα - Οινόη- Χαλκίδα, Λάρισα- Θεσσαλονίκη. Το υπουργείο εκτιμά ότι τα αυξημένα έσοδα από τη νέα τιμολογιακή πολιτική θα φτάσουν τα 39 εκατ. ευρώ το 2011. Αυξημένα κατά 5% θα είναι από τον ερχόμενο Αύγουστο και τα κόμιστρα των εμπορευματικών τρένων.

 

Συγχωνεύσεις δρομολογίων

Παράλληλα, εντός του καλοκαιριού θα αρχίσουν και οι συγχωνεύσεις δρομολογίων, κυρίως σε διαδρομές με μειωμένη επιβατική κίνηση. Οι συγχωνεύσεις θα ξεκινήσουν από το δίκτυο της Πελοποννήσου, το οποίο βάσει των στοιχείων του υπουργείου κοστίζει στον ΟΣΕ 28 εκατ. τον χρόνο, με τα έσοδά του να μην ξεπερνούν τα 2 εκατ. ευρώ. Το κόστος από τη νέα δρομολογιακή πολιτική αναμένεται να περιοριστεί κατά 52,214 εκατ. ευρώ έως το 2011, οπότε και θα διαμορφωθεί στα 193,79 εκατ. ευρώ.

 

Περικοπές προσωπικού

Όσον αφορά τους εργαζομένους, εντός του έτους αναμένεται να εφαρμοστεί το πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας, συνολικού κόστους περίπου 1 δισ. ευρώ, μέσω του οποίου η κυβέρνηση προσδοκά να αποχωρήσουν άμεσα περίπου 1.000 εργαζόμενοι και σε ορίζοντα πενταετίας περίπου 3.000. Από το σχέδιο της αποχώρησης εξαιρούνται για διάστημα τριών χρόνων τα διευθυντικά στελέχη, τα οποία έχουν διοριστεί από τη σημερινή κυβέρνηση και οι αμοιβές τους είναι ιδιαίτερα αυξημένες σε σχέση με αυτές των υπολοίπων εργαζομένων.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4523420&ct=3

Link to comment
Share on other sites

ΟΣΕ: Περικοπές δρομολογίων έως και 65%

Ξεπερνά τα 9 δισ. ευρώ το συσσωρευμένο έλλειμμα του ΟΣΕ και η διοίκηση του Οργανισμού επιχειρεί μέσω της περικοπής ζημιογόνων δρομολογίων να περιορίσει τις απώλειες που αυξάνονται συνεχώς.

Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα του Οργανισμού που έχει ήδη κοινοποιηθεί στον υπουργό Μεταφορών και το οποίο έχει στη διάθεση της η «Η» εκτός από τις γραμμές της Πελοποννήσου αλλαγές θα γίνουν και δρομολόγια στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Οι αλλαγές που προωθούνται είναι:

 

1. Δίκτυο Πελοποννήσου

Περικόπτονται σχεδόν το 65% των δρομολογίων και συγκεκριμένα:

 

Κιάτο - Καλαμάτα: Ένα ζεύγος αμαξοστοιχιών που θα αντικαταστήσουν τις σημερινές 1629 και 305 με μετατόπιση του τελευταίου κατά μία ώρα νωρίτερα. Σήμερα υλοποιούνται 4 δρομολόγια καθημερινά (2 απλά και 2 IC),

 

Κιάτο - Πύργος: Ένα ζεύγος αμαξοστοιχιών που θα αντικαταστήσουν τις σημερινές 300, 1352 και 307 με ανάλογη αναχώρηση από Πύργο περί τις 6 και μισή το απόγευμα. (σήμερα έχει 5 δρομολόγια με το τελευταίο μετά τα μεσάνυχτα).

 

Κιάτο - Πάτρα: Τρία ζεύγη αμαξοστοιχιών που θα αντικαταστήσουν τις σημερινές IC 11 (με μετακίνηση κατά μία ώρα νωρίτερα), IC 21, IC 22, IC 23, 304 και 306 (Σήμερα υλοποιούνται 8 συνολικά δρομολόγια).

 

Πάτρα - Καλαμάτα: Ένα ζεύγος αμαξοστοιχιών στα ίχνη των σημερινών 1350 και 1359. (σήμερα υλοποιούνται πέντε δρομολόγια καθημερινά).

 

Καλαμάτα - Κυπαρισσία: Ένα ζεύγος αμαξοστοιχίας στα ίχνη των αμαξοστοιχιών 305 και 350. (σήμερα υλοποιούνται 8 καθημερινά δρομολόγια).

 

Καλαμάτα - Μεσσήνη: Τρεις αμαξοστοιχίες στα ίχνη των σημερινών 7487, 7493 και 8487. (σήμερα υλοποιούνται 16 συνολικά δρομολόγια).

 

Ολυμπία - Πύργος - Καλαμάτα: Τους θερινούς μήνες παραμένουν ως έχουν. Για το υπόλοιπο διάστημα μειώνονται σε πέντε. Σήμερα υλοποιούνται έξι καθημερινά δρομολόγια

 

Διακοφτό - Καλάβρυτα: Για τους θερινούς μήνες παραμένουν πέντε αμαξοστοιχίες ενώ για το υπόλοιπο διάστημα μόνο 3.

 

2. Άξονας Αθήνα - Θεσ/νίκη

Αν και πρόκειται για το κερδοφόρο τμήμα του ΟΣΕ αποφασίζεται η διακοπή της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών 604-605 καθώς και των δρομολογίων Intercity (IC) 74/75, και 48/47 Αθήνας - Καλαμπάκας - Αθήνας.

 

Η νυχτερινή αμαξοστοιχία 604-605 πραγματοποιεί το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη - Δίκαια και είναι απλή αμαξοστοιχία την οποία προτιμούν περισσότεροι στρατιώτες, αγρότες και φοιτητές λόγω του φθηνού εισιτηρίου.

 

Παράλληλα περικόπτει το Intercity 7475, που πραγματοποιεί το ίδιο δρομολόγιο, με αποτέλεσμα από τις 7 και μισή το απόγευμα μέχρι τις 7 παρά 10 το πρωί της επόμενης ημέρες, να μην υπάρχουν δρομολόγια από Αθήνα για Θεσσαλονίκη παρά μόνο της αμαξοστοιχίας με τις κλίνες όπου το εισιτήριο είναι ιδιαίτερα αυξημένο.

 

3. Γραμμή Αν. Μακεδονίας-Θράκης

(Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη)

 

Παύει η κυκλοφορία του IC 92/93 Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης - Θεσσαλονίκης και των δύο ζευγών Θεσσαλονίκης - Σερρών.

 

Στη θέση αυτών:

 

Προεκτείνεται ως τη Δράμα και λαμβάνει άλλη ονομασία το ζεύγος αμαξοστοιχιών IC 52/55

 

Το ζεύγος των αμαξοστοιχιών 614/613 μετατοπίζεται στο ίχνος των 604/605 για το τμήμα Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης - Θεσσαλονίκης.

 

Προτείνεται οι διεθνείς αμαξοστοιχίες της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης να εκτελούν και εσωτερική συγκοινωνία.

 

Όλες οι αρτηριακές αμαξοστοιχίες από Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα τερματίζουν στην Αλεξανδρούπολη. Από εκεί θα δρομολογηθούν τρία ζεύγη τοπικών αμαξοστοιχιών, ως ανταπόκριση των αρτηριακών.

 

4. Γραμμή Δυτικής Μακεδονίας

(Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Φλώρινα - και Αμύνταιο - Κοζάνη)

 

Παραμένουν ως έχουν οι αμαξοστοιχίες, πλην του δεύτερου ζεύγους αμαξοστοιχιών Αμυνταίου - Κοζάνης - Αμυνταίου..

 

5. Γραμμή Ανατολικής Θεσσαλίας

(Λάρισα - Βόλος - Λάρισα)

 

Μειώνονται στα 6 από 13 τα ζεύγη των τοπικών αμαξοστοιχιών, τα οποία θα ανταποκρίνονται στις αρτηριακές αμαξοστοιχίες του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Η πρώτη αμαξοστοιχία θα αναχωρεί από Λάρισα περί τις 06.30 και η τελευταία από Βόλο περί 22.30.

 

Παραμένει το ζεύγος αμαξοστοιχιών IC 40/41 Αθήνας - Βόλου - Αθήνας, το οποίο μεταξύ Λάρισας - Βόλου - Λάρισας θα εκτελεί τοπική συγκοινωνία.

 

6. Γραμμή Δυτικής Θεσσαλίας

(Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα - Παλαιοφάρσαλος)

 

Παύουν οι αμαξοστοιχίες IC48/47 Aθήνας - Καλαμπάκας - Αθήνας, η 561/880 Λάρισας - Καλαμπάκας και 887/564 Καλαμπάκας - Λάρισας.

 

Παραμένουν τα ζεύγη αμαξοστοιχιών 884/885 Αθήνας-Καλαμπάκας-Αθήνας, 563/882/883/592 Λάρισας-Καλαμπάκας-Θεσσαλονίκης, 591/886/ 887/564 Θεσσαλονίκης - Καλαμπάκας - Λάρισας και 3 ζεύγη τοπικών αμαξοστοιχιών Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας που θα ανταποκρίνονται με τις αρτηριακές αμαξοστοιχίες του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

 

Διακοπή

Αποφασίζεται η διακοπή της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών 604-605 καθώς και των δρομολογίων Intercity (IC) 74/75, και 48/47 Αθήνας - Καλαμπάκας - Αθήνας.

 

Περικόπτει το Intercity 7475, που πραγματοποιεί το ίδιο δρομολόγιο, με αποτέλεσμα από τις 7.30 μ.μ. και μέχρι τις 6.50 π.μ. την επόμενη ημέρα, να μην υπάρχουν δρομολόγια από Αθήνα για Θεσσαλονίκη

 

Μειώνονται στα 6 από 13 τα ζεύγη των τοπικών αμαξοστοιχιών, τα οποία θα ανταποκρίνονται στις αρτηριακές αμαξοστοιχίες του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Η πρώτη θα αναχωρεί από Λάρισα περί τις 06.30 και η τελευταία από Βόλο περί 22.30.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=9464&pubid=12143147

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Καλησπερα.Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση..Ξερει κανεις απο εσας αν υπαρχει τρενο που να πηγαινει απο αθηνα(ή πειραια) κατευθειαν πατρα???:(:(
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση..Ξερει κανεις απο εσας αν υπαρχει τρενο που να πηγαινει απο αθηνα(ή πειραια) κατευθειαν πατρα???:(:(

 

Υπάρχει σιγουρα ναι.Υπαρχει το απλό, και το λεγόμενο intercity.Η διαφορα ειναι οτι το "απλό" κανει περισσοτερες στασεις, σε μικρα χωρια, πολεις και κωμοπολεις στην διαδρομη Αθηνα Πατρα. Το intercity κανει στασεις μονο στις πολυ μεγαλες πολεις.(Κιατο, Ξυλοκαστρο, Αιγιο). Επισης η τιμη του intercity ειναι περιπου 2πλασια, ενω πρακτικα ειναι ελαχιστα πιο συντομη σε συνολικη διαρκεια η διαδρομή.

Εντελως κατευθειαν, προφανως δεν υπαρχει.ειναι παραλογο και μη πρακτικο να πηγαινει τρενο απο Αθηνα Πατρα χωρις κανενας ενδιαμεσο σταθμό.

 

Για αναλυτικες πληροφοριες, ωρες , δρομολογια και τιμες, καλεσε το 1110.

Ό,τι κλειδώνει, ξεκλειδώνει.

Επαναφορά ΙΜΕΙ σε android.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

απο εχτες ΚΑΝΕΙΣ δεν σηκωνει το τηλεφωνο στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών

 

210 5297777 (για διαθεσιμότητες, τιμές εισιτηρίων, χρόνους διαδρομής και περαιτέρω πληροφορίες)

 

ώρες λειτουργίας 07:00-22:00

βγαινει διαρκως το ηχογραφημενο μνμ που λεει να καλεσουμε αργοτερα αν δεν το σηκωσουν...

 

καποιο αλλο τηλεφωνο υπαρχει??εστω και για πληροφοριες απο ΟΣΕ θεσσαλονικης...

στο 1110 εχει ηχογραφημενες πληροφοριες και δεν με καλυπτει

ευχαριστω

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Να μεταφερω με τον οσε παπακι μπορω?εννοω υπαρχει ξεχωριστο βαγονι που να βαζεις αποσκευες η κατι τετοιο?γιατι θελω να παω σε ενα φιλο μου κοντα στη πατρα και να παρω το παπι για να πεταχτουμε και πατρα μετα για το καρναβαλι.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
Το site του ΟΣΕ είναι εντελώς άχρηστο. Δεν έχει ενημερωθεί εδώ και κάτι μήνες και οι πληροφορίες δρομολογίων που παρέχει μόνο σύγχυση μπορούν να προκαλέσουν, καθώς πολλά δρομολόγια έχουν αλλάξει.:!:

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...