Jump to content

Δρομολόγια ΟΑΣΘ


mlrs
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εμένα πάντως με εξοργίζει το γεγονός ότι τα εκδοτικά μηχανήματα δεν δίνουν ρέστα. Διάβαζα τα ποσά που κερδίζει ο οασθ απο τα ρέστα που δεν δίνει και είναι εξοργιστικά μεγάλα. Και μου έχουν ακόμη στον δρόμο εκείνα τα κόκκινα και τα μπλε αστικά. Πατάν το γκάζι μια φορά και έτσι και τύχει να σαι πίσω απο το αστικό παθαίνεις ακαριαία καρκίνο απο το σύννεφο καυσαερίων που τρως!:mad:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 53
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ο οασθ ειναι απο τις πιο κερδοφορες επιχειρησεις.:!:

το τελευταιο που θα επρεπε να γινει ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ειναι αυξηση των τιμων.

οι καλες υπηρεσιες που αναφερεις,δεν στοιχιζουν τοσο ωστε να δικαιολογουν αυξηση τιμων.

τις ειχαμε τοσο καιρο που το εισητηριο κοστιζε 100δρχ, η μετεπειτα 50 λεπτα του ευρω. τι αλλαξε τωρα και πρεπει να εχουμε αυξηση εισιτηριου?:O

 

το οτι το κρατος μειωσε την επιχορηγηση δε το γνωριζω.αλλα και παλι.αν την μειωσε τωρα, γιατι ειχαμε αυξηση πριν λγιους μηνες?και πριν απο αυτη, παλι πριν λιγους μηνες?

οι τζαμπατζηδες δεν αυξηθηκαν,παντα τοσοι ηταν.:pασε που δε παιζει και ρολο.το λεωφορειο ακομα και αδειο να ειναι,οφειλει να κανει κανονικα την διαδρομη του.οποτε τα "εξοδα" ειναι δεδομενα.

τους ελεγκτες να τους παρουν να τους κανουν τι?για περισσοτερα εξοδα?και να ανεβασουν μετα και αλλο το εισητηριο???:lol:αυτοι που εχουν ειναι αρκετοι,αρκει να κανουν σωστα την δουλεια τους.

χτες σε ενα 11ρι μπηκαν 4 μαζι! ω ναι!4!!λες και θα ελεγχαν την θυρα 4 ξερω γω.

 

Και η προηγούμενη αύξηση οφείλονταν σε μείωση της επιχορήγησης όπως και αυτή.

 

Αν όλοι όσους βλέπω να μην χτυπάνε εισιτήριο έχουν κάρτα απεριορίστων, τότε νομίζω θα είχαν κάνει σύμβαση με την Porsche για καινούργια λεωφορεία! Αλλά δεν έχω κάποια στοιχεία πρόχειρα είναι αλήθεια, κάπου είχα διαβάσει πάντως ότι αυξήθηκαν. Ας μην τους μισθοδοτούν σαν υπαλλήλους τους ελεγκτές, ας τους πληρώνουν με ποσοστά από τα πρόστιμα. Το ότι ανεβαίνουν πολλοί μαζί το έχω δει και έξω πάντως και είναι προφανές το γιατί....

 

Οι υπηρεσίες γενικά είναι πολύ καλύτερες από παλιότερα (τηλεματική, m.oasth.gr) πάντα με βάση τα Ελληνικά και τα Αφρικανικά δεδομένα. Σε σχέση ακόμη και με την Αθήνα (για όσες πόλεις της επαρχίας έχω χρησιμοποιήσει αστικά δεν το συζητάω, είναι τραγική η κατάσταση και ακριβότερες οι τιμές). Αν το δούμε σε σχέση με "Ευρωπαϊκά" στάνταρντς τότε ναι, χρειάζεται πολύ προσπάθεια για βελτίωση. Τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα θα τύχω σε λεωφορείο είτε άθλιο/ψυχάκια οδηγό, είτε κάθε λογής προβληματικό να εκτονώνεται...

 

Συμφωνώ πάντως ότι θα έπρεπε να περιορίσουν και τα κέρδη τους αντί να ρίξουν όλη την αύξηση του κόστους στα εισιτήρια. Είναι χαζό να εκνευρίσουν τους πελάτες τους γιατί αυτό θα γυρίσει μπούμερανγκ στα κέρδη τους στο τέλος...αλλά δεν μπορούν να το καταλάβουν κατά την γνώμη μου.

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Και η προηγούμενη αύξηση οφείλονταν σε μείωση της επιχορήγησης όπως και αυτή.

 

Αν όλοι όσους βλέπω να μην χτυπάνε εισιτήριο έχουν κάρτα απεριορίστων, τότε νομίζω θα είχαν κάνει σύμβαση με την Porsche για καινούργια λεωφορεία! Αλλά δεν έχω κάποια στοιχεία πρόχειρα είναι αλήθεια, κάπου είχα διαβάσει πάντως ότι αυξήθηκαν. Ας μην τους μισθοδοτούν σαν υπαλλήλους τους ελεγκτές, ας τους πληρώνουν με ποσοστά από τα πρόστιμα. Το ότι ανεβαίνουν πολλοί μαζί το έχω δει και έξω πάντως και είναι προφανές το γιατί....

 

Οι υπηρεσίες γενικά είναι πολύ καλύτερες από παλιότερα (τηλεματική, m.oasth.gr) πάντα με βάση τα Ελληνικά και τα Αφρικανικά δεδομένα. Σε σχέση ακόμη και με την Αθήνα (για όσες πόλεις της επαρχίας έχω χρησιμοποιήσει αστικά δεν το συζητάω, είναι τραγική η κατάσταση και ακριβότερες οι τιμές). Αν το δούμε σε σχέση με "Ευρωπαϊκά" στάνταρντς τότε ναι, χρειάζεται πολύ προσπάθεια για βελτίωση. Τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα θα τύχω σε λεωφορείο είτε άθλιο/ψυχάκια οδηγό, είτε κάθε λογής προβληματικό να εκτονώνεται...

 

Συμφωνώ πάντως ότι θα έπρεπε να περιορίσουν και τα κέρδη τους αντί να ρίξουν όλη την αύξηση του κόστους στα εισιτήρια. Είναι χαζό να εκνευρίσουν τους πελάτες τους γιατί αυτό θα γυρίσει μπούμερανγκ στα κέρδη τους στο τέλος...αλλά δεν μπορούν να το καταλάβουν κατά την γνώμη μου.

ομολογω πως για τις περικοπες δε το γνωριζα.

αλλα και παλι.επειδη σου κοβουν τα λεφτα ,ανεβαζεις το εισητηριο?και αν ο κοσμος περιορισει το αστικο(σε λογικα παλι πλαισια) τι θα κανουν τοτε?

υποτιθεται πως λογω περικοπων ,μειωσαν τα δρομολογια.δεν λυθηκε το οικονομικο τους ελλειμα?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

επειδη σου κοβουν τα λεφτα ,ανεβαζεις το εισητηριο?και αν ο κοσμος περιορισει το αστικο(σε λογικα παλι πλαισια) τι θα κανουν τοτε?

 

Ακριβώς, συμφωνούμε απόλυτα! Η λογική "αυξάνω το εισιτήριο" και υπολογίζω τους πελάτες να "χτυπάνε τον ίδιο αριθμό εισιτηρίων" μάλλον δεν είναι σωστή! Είναι και καλός ο καιρός...περπάτημα! Αν έπιασα σωστά την ανακοίνωση, για να πάει π.χ. ένας φοιτητής από την Θέρμη ή την Σταυρούπολη στο ΤΕΙ στην Σίνδο (δύο μετεπιβιβάσεις), αντί 0,30 € θα δίνει 0,90€!

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...