karib Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 Αφού παρέλαβες το αντικείμενο και σε αρίστη κατάσταση , γιατί θέλεις να αφήσεις αρνητική κριτική ; Δεν νομίζω ότι το ότι το κουτί ήταν ανοιγμένο σε χαλάει και πολύ . Ενώ η αρνητική θα χαλάσει το Profil του πωλητή . Κάντου μια θετική κριτική , και γράψε εκεί το πρόβλημα με το κουτί. Δεν υπάρχει καμία συνέπεια πάντως για σένα. Αρνητική σε αγοραστή δεν μπαίνει πλέον. Τους εκανα ερωτηση για την σφραγισμενη ταινια της συσκευασιας, και ουσιαστικα μου απαντησαν αοριστολογιες. Θα το δει το customer service κλπ Κι επισης, ok, στην σελιδα του προιοντος δεν εγραφε για handsfree, οποτε δεν μπορω να πω οτι εγραφε κατι και δεν το εστειλαν, αλλα η ανοικτη συσκευασια σε συνδυασμο με την ελλειψη handsfree(το οποιο handsfree το δινουν δωρεαν ακομη και στα πιο φτηνιαρικα κινητα των 30 ευρω), με πονηρευει. Δεν ειπα οτι το προιον δεν δουλευει. Αλλα, ανοικτη συσκευασια, και διχως handsfree? Παρεπιπτοντως πανω η ταινια ασφαλειας γραφει 'να μην παραληφθει το προιον αν εχει παραβιαστει η ταινια'(στα αγγλικα). Μου εχει ξανατυχει ανοιγμα συσκευασιας, αλλα ειχε μια λογικη,μου εβαλαν μεσα ελληνικο ανταπτορα πριζας, σε αλλο προιον. Αλλα αυτο, χωρις καμια εξηγηση(ουτε στο μηνυμα που τους εστειλα), και με απροσδοκητη ελλειψη handsfree, μου κινει υποψιες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mihalis13 Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 Τους εκανα ερωτηση για την σφραγισμενη ταινια της συσκευασιας, και ουσιαστικα μου απαντησαν αοριστολογιες. Θα το δει το customer service κλπ Κι επισης, ok, στην σελιδα του προιοντος δεν εγραφε για handsfree, οποτε δεν μπορω να πω οτι εγραφε κατι και δεν το εστειλαν, αλλα η ανοικτη συσκευασια σε συνδυασμο με την ελλειψη handsfree(το οποιο handsfree το δινουν δωρεαν ακομη και στα πιο φτηνιαρικα κινητα των 30 ευρω), με πονηρευει. Δεν ειπα οτι το προιον δεν δουλευει. Αλλα, ανοικτη συσκευασια, και διχως handsfree? Παρεπιπτοντως πανω η ταινια ασφαλειας γραφει 'να μην παραληφθει το προιον αν εχει παραβιαστει η ταινια'(στα αγγλικα). Μου εχει ξανατυχει ανοιγμα συσκευασιας, αλλα ειχε μια λογικη,μου εβαλαν μεσα ελληνικο ανταπτορα πριζας, σε αλλο προιον. Αλλα αυτο, χωρις καμια εξηγηση(ουτε στο μηνυμα που τους εστειλα), και με απροσδοκητη ελλειψη handsfree, μου κινει υποψιες. Παντως με τα handsfreeμην εισαι σιγουρος οτι ολα τα κινητα εχουνε.πχ το galaxy ace που το εχω παρει απο το πλαισιο δεν ειχε και το γνωριζα οτι το φερνανε στην Ελλαδα χωρις ακουστικα.Το οτι βρηκες ανοιχτη τη συσκευασια ισως να την ανοιξαν στο τελωνειο, απο οτι γνωριζω ανοιγουν καποια δεματα για να τα ελεγξουνε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 Τους εκανα ερωτηση για την σφραγισμενη ταινια της συσκευασιας, και ουσιαστικα μου απαντησαν αοριστολογιες. Θα το δει το customer service κλπ Κι επισης, ok, στην σελιδα του προιοντος δεν εγραφε για handsfree, οποτε δεν μπορω να πω οτι εγραφε κατι και δεν το εστειλαν, αλλα η ανοικτη συσκευασια σε συνδυασμο με την ελλειψη handsfree(το οποιο handsfree το δινουν δωρεαν ακομη και στα πιο φτηνιαρικα κινητα των 30 ευρω), με πονηρευει. Δεν ειπα οτι το προιον δεν δουλευει. Αλλα, ανοικτη συσκευασια, και διχως handsfree? Παρεπιπτοντως πανω η ταινια ασφαλειας γραφει 'να μην παραληφθει το προιον αν εχει παραβιαστει η ταινια'(στα αγγλικα). Μου εχει ξανατυχει ανοιγμα συσκευασιας, αλλα ειχε μια λογικη,μου εβαλαν μεσα ελληνικο ανταπτορα πριζας, σε αλλο προιον. Αλλα αυτο, χωρις καμια εξηγηση(ουτε στο μηνυμα που τους εστειλα), και με απροσδοκητη ελλειψη handsfree, μου κινει υποψιες. Σου είπα από την αρχή για το συγκεκριμένο κατάστημα. Εγγύηση δεν έχουν, ενώ λένε για 1 ή 2 έτη παγκόσμια εγγύηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karib Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 soublaki-3 δυστυχως, ειχες δικιο. mihalis13, η αγορα ηταν απο αγγλια, οποτε δεν τιθεται θεμα να ανοιχτηκε στο τελωνειο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 Πες τους ότι εσύ έκανες ό,τι είχατε συμφωνήσει αλλά πλέον μετά τα προβλήματα ζητάς πλήρης αποζημίωση.Και ότι αν δεν συμφωνούν, μπορείς να ζητήσεις απευθείας την βοήθεια του EBAY για να αποφασίσουν. Λοιπόν, το έκανα αυτό και τώρα μου στέλνουν το παρακάτω μήνυμα από το ebay: We let the seller know the item wasn't as described. The seller has offered you a full refund for the purchase price plus original shipping if you return the item. To get your refund, ship the item back to the seller. You will need to cover the cost of returning the item. Make sure you ship the item by Oct 22, 2011. Refund information: Once the item is delivered to the seller, you will receive a full refund of $7.99.The refund will include the purchase price plus original shipping. Και καπάκι, μου στέλνει και ο πωλητής και λέει: We have refund 2.99usd guarantee deposit for you just now. We will refund the rest 7.99usd for you immediately as soon as we get the return packages. And could you pls kindly close the case to make things undergo fair? We apologize for this inconvenience and certainly appreciate your patience. Meanwhile please return the product to us at your convenience. Our return address: Ms.Jane Ching Rm 1102 11/F Block 11 Heng Fa Chuen Chai Wan Hong Kong You can use Return To Sender service to send back it is international practice and free service. Just REPACKAGE in our original pacakge and take our original package to your local post office and tell them to return the package to the sender that will be ok and will not cost you any money. Δεν έχω κάνει escalate ακόμα. Τα 2,99$ έχουν όντως επιστραφεί. Τώρα τι κάνω? Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. October 21, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2011 Λοιπόν, το έκανα αυτό και τώρα μου στέλνουν το παρακάτω μήνυμα από το ebay: Και καπάκι, μου στέλνει και ο πωλητής και λέει: Δεν έχω κάνει escalate ακόμα. Τα 2,99$ έχουν όντως επιστραφεί. Τώρα τι κάνω? Παιδιά πρέπει να απαντήσω άμεσα. Έχετε ιδέα για το τι μπορώ να κάνω? Ας απαντήσει κάποιος γνώστης το γρηγορότερο δυνατόν παρακαλώ. Ευχαριστώ Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. October 22, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2011 Παιδιά πρέπει να απαντήσω άμεσα. Έχετε ιδέα για το τι μπορώ να κάνω? Ας απαντήσει κάποιος γνώστης το γρηγορότερο δυνατόν παρακαλώ. Ευχαριστώ Αν εχουν επιστραφεί τα χρηματα η υπόθεση εχει κλεισει τελος, δεν κανεις τιποτα πλεον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. October 22, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2011 Αν εχουν επιστραφεί τα χρηματα η υπόθεση εχει κλεισει τελος, δεν κανεις τιποτα πλεον. Έχουν επιστραφεί τα 2,99$ που του έδωσα για να μου το ξαναστείλει. Δεν έχουν επιστραφεί αυτά που πλήρωσα για να αγοράσω το προιόν τα οποία είναι 7,99$. Το μήνυμα από το Paypal και το μήνυμα από τον πωλητή, γράφουν να στείλω στον πωλητή πίσω τα πράγματα και μόλις φτάσουν, τότε θα μου στείλει τα υπόλοιπα 7,99$. Αν περιμένω να γίνει αυτό, θα κλείσει αυτόματα το case και θα χάσω τα λεφτά μου(έτσι μου είπε ο soublaki-3 πιο πριν). Οπότε τι να κάνω? Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. October 22, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2011 Έχουν επιστραφεί τα 2,99$ που του έδωσα για να μου το ξαναστείλει. Δεν έχουν επιστραφεί αυτά που πλήρωσα για να αγοράσω το προιόν τα οποία είναι 7,99$. Το μήνυμα από το Paypal και το μήνυμα από τον πωλητή, γράφουν να στείλω στον πωλητή πίσω τα πράγματα και μόλις φτάσουν, τότε θα μου στείλει τα υπόλοιπα 7,99$. Αν περιμένω να γίνει αυτό, θα κλείσει αυτόματα το case και θα χάσω τα λεφτά μου(έτσι μου είπε ο soublaki-3 πιο πριν). Οπότε τι να κάνω? To πιο πιθανον στην περίπτωση σου ειναι να χασεις τα χρηματα, αν δεν εχεις κανει claim κανε και αστο στην τυχη του, ας αποφασίσει το παυπαλ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. October 22, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2011 Πως κάνω claim? Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 Πως κάνω claim? Βασικά πρέπει να επιστρέψεις τα αντικείμενα με συστημένο γράμμα Αν αυτό σου κοστίζει πάνω από 7.99 , άστο δεν σε συμφέρει . Claim κάνεις , μπαίνοντας στο resolution center και αναβαθμίζοντας την υπόθεση σε claim Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 Βασικά πρέπει να επιστρέψεις τα αντικείμενα με συστημένο γράμμα Αν αυτό σου κοστίζει πάνω από 7.99 , άστο δεν σε συμφέρει . Claim κάνεις , μπαίνοντας στο resolution center και αναβαθμίζοντας την υπόθεση σε claim Τα ξαναπακετάρισα στον φάκελο που μου έστειλε όπως μου είπε, και θα πάει πίσω τζάμπα. Για claim δεν γράφει πουθενά. Μόνο για escalate λέει. Μήπως είναι αυτό? Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 Τα ξαναπακετάρισα στον φάκελο που μου έστειλε όπως μου είπε, και θα πάει πίσω τζάμπα. Για claim δεν γράφει πουθενά. Μόνο για escalate λέει. Μήπως είναι αυτό? Αν δεν σε πληρώσει , το Ebay δεν θα σου δώσει τα χρήματα διότι έτσι δεν έχεις απόδειξη ότι τα έστειλες . Αλλά για 7 USD δεν συμφέρει να πληρώσεις συστημένη επιστροφή..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 Οπότε ρε παιδιά τι να κάνω? Να κάνω escalate γράφοντας όλα αυτά που έχουν γίνει και λέγοντας ότι δεν τον έχω εμπιστοσύνη ότι θα μου τα δώσει τα λεφτά μου αφού θα κλείσει το case? Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 Οπότε ρε παιδιά τι να κάνω? Να κάνω escalate γράφοντας όλα αυτά που έχουν γίνει και λέγοντας ότι δεν τον έχω εμπιστοσύνη ότι θα μου τα δώσει τα λεφτά μου αφού θα κλείσει το case? Σου ειπα τι να κανεις μην ρωτας το ιδιο πράγμα συνεχεια, καποια στιγμη πρεπει να μαθουμε να χανουμε κιολας!!! Εξ' αλλου το ποσον δεν ειναι και τοσο σημαντικό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. October 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2011 Σου ειπα τι να κανεις μην ρωτας το ιδιο πράγμα συνεχεια, καποια στιγμη πρεπει να μαθουμε να χανουμε κιολας!!! Εξ' αλλου το ποσον δεν ειναι και τοσο σημαντικό. 3 φορές ρώτησα τι είναι το claim και αν είναι το ίδιο με το escalate γιατι δεν το βρίσκω και κανείς δεν απάντησε. Τεσπα. Τέλος καλό όλα καλά. Έκανα escalate χτες, και σήμερα απάντησε το ebay ότι έχει προστεθεί refund. Αυριο θα πάω να στείλω και το δέμα. Ο πωλητής πήρε μία ωραιότατη αρνητική βαθμολογία! Ευχαριστώ για την βοήθεια! Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. October 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2011 3 φορές ρώτησα τι είναι το claim και αν είναι το ίδιο με το escalate γιατι δεν το βρίσκω και κανείς δεν απάντησε. Τεσπα. Τέλος καλό όλα καλά. Έκανα escalate χτες, και σήμερα απάντησε το ebay ότι έχει προστεθεί refund. Αυριο θα πάω να στείλω και το δέμα. Ο πωλητής πήρε μία ωραιότατη αρνητική βαθμολογία! Ευχαριστώ για την βοήθεια! dispute=διαφορά, escalate=κλιμακώσει, claim=αξίωση. "escalate" σημαίνει κλιμάκωση του dispute(της διαφοράς) σε claim(σε αξίωση επιστροφής του ποσού). Συγκεκριμένα λεει "escalate to claim" Το escalate από μόνο του δεν σημαίνει κατι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. October 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2011 3 φορές ρώτησα τι είναι το claim και αν είναι το ίδιο με το escalate γιατι δεν το βρίσκω και κανείς δεν απάντησε. Τεσπα. Τέλος καλό όλα καλά. Έκανα escalate χτες, και σήμερα απάντησε το ebay ότι έχει προστεθεί refund. Αυριο θα πάω να στείλω και το δέμα. Ο πωλητής πήρε μία ωραιότατη αρνητική βαθμολογία! Ευχαριστώ για την βοήθεια! Βασικά η σειρά εξέλιξης είναι dispute>escalate Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. October 27, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2011 Παιδιά, εγώ πήγα στο summary και πάτησα more actions και μετά resolve a problem σε αυτό που ήθελα. Μετά μου έβγαλε μία σελίδα και με ρωτούσε: Choose from these popular issues: My item hasn't arrived yet My item doesn't match the seller's description I want to cancel my purchase Πάτησα το 2ο και μετά μου έκανε και κάτι άλλες ερωτήσεις πιο συγκεκριμένες και μετά μου είχε ένα κουμπί που έλεγε open a case. Εκεί απ'ότι κατάλαβα μιλούσαμε με τον πωλητή αλλα παρακολουθούσαν και απο το ebay. Όταν δεν έβγαζα άκρη, απο κάτω έλεγε close the case και escalate (to customer support-δεν θυμαμαι αν το έγραφε ακριβώς έτσι). Πάτησα escalate και αποφάσησαν απο το ebay χωρίς να πει τιποτα ο πωλητής. Δεν είδα πουθενά τις λέξεις dispute και claim. Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. October 27, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2011 Παιδιά, εγώ πήγα στο summary και πάτησα more actions και μετά resolve a problem σε αυτό που ήθελα. Μετά μου έβγαλε μία σελίδα και με ρωτούσε: Choose from these popular issues: My item hasn't arrived yet My item doesn't match the seller's description I want to cancel my purchase Πάτησα το 2ο και μετά μου έκανε και κάτι άλλες ερωτήσεις πιο συγκεκριμένες και μετά μου είχε ένα κουμπί που έλεγε open a case. Εκεί απ'ότι κατάλαβα μιλούσαμε με τον πωλητή αλλα παρακολουθούσαν και απο το ebay. Όταν δεν έβγαζα άκρη, απο κάτω έλεγε close the case και escalate (to customer support-δεν θυμαμαι αν το έγραφε ακριβώς έτσι). Πάτησα escalate και αποφάσησαν απο το ebay χωρίς να πει τιποτα ο πωλητής. Δεν είδα πουθενά τις λέξεις dispute και claim. Tα παραπανω που λεγαμε αφορουν στο παυπαλ, αν ανοιξεις διαφορά στο εβαυ μετα απο καποια βηματα σε στελνει στο παυπαλ. Δεν εχει ομως νοημα να ξεκκινησεις την διαφορά απο το εβαυ γιατι ειναι περισσότερο χαμένος κόπος και χρονος, αφου μολις ανοίξεις διαφορα στο παυπαλ ενημερώνετε αμεσα και το εβαυ. Ενα μαγαζί ειναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. October 27, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2011 Ενα μαγαζί ειναι. Ένα μαγαζί δεν το λες, καθώς το EBAY εξαγόρασε το paypal. Δεν σημαίνει ότι οι ίδιοι υπαλληλοι είναι και στις 2 εταιρίες ή ότι έχουν κοινή έδρα. Στο θέμα open case, και εγώ πάντα τα ξεκινώ από EBAY.Το θεωρώ πιο άμεσο αφού εκεί γίνεται η αγορά του προϊόντος. Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasoe Δημ. October 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2011 Παιδια να ρωτησω κατι αν ξερει κανεις. Θελω να στειλω πραματα στο εξωτερικο και απο οτι καταλαβαινω μπορω να τα στειλω ειτε ως δεμα ειτε ως επιστολες-φακελους. 1. Υπαρχουν ορια διαστασεων-βαρους σχετικα με το τι θεωρειται κατι ως φακελος? 2. Ειμαι υποχρεωμενος να στειλω κατι στο μεσω ebay ως δεμα? Γιατι εχω λαβει πραματα κατα καιρους που ηταν σφηνωμενα σε φακελους. Αυτα ως επιστολες δεν ηρθαν σε μενα? Οποιος ξερει κατι παρακαλω ας απαντησει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. October 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2011 Μεχρι 2 κιλά είναι φάκελος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasoe Δημ. October 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2011 Ναι αλλα μπορει να ειναι οσο τουμπανο θελει σε διαστασεις? Βρηκα αυτο καπου στο ιντερνετ αλλα μαλλον δεν ειναι επισημο. http://www.inkline.gr/yianni/elta/sizes.html. Μπορω να στειλω πχ ενα κουτακι σε μεγεθος πακετου τσιγαρων μεσα σε φακελο και να σταλλει με τιμες επιστολικου ταχυδρομειου? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. October 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2011 Στο site των ΕΛΤΑ έχει αναλυτικό τιμοκατάλογο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.