Jump to content

Εισητήρια Μέσων Μαζικής Μεταφοράς


soublaki-3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να στο πω αλλιώς:

Εγώ για να διασχίσω με ασφάλεια την Κηφισσίας, παίρνω το λεωφορείο και περνάω απέναντι. Για μια απόσταση περίπου 1 χιλιομέτρου, άντε 1100 m, αναγκάζομαι να πληρώνω 0.60 λεπτά.

Σύνταγμα-Π.Φάληρο είναι μεν 8 ευρώ με ταχί, αλλά και με το λεωφορείο είανι 0.60! Κατάφωρη αδικία.

Και λαμβανομένου υπ' όψιν του δημοσίου χαρακτήρα των συγκοινωνιών, υποχρεούται το κράτος να μην πριμοδοτεί τα εκάστοτε πρασινομπλέ "χρυσά" παιδιά, αλλά το κοινό καλό. Συνταγματική του υποχρέωση είναι.

Δηλαδή τι ήθελες, να πληρώνεις με βάση τον αριθμό των στάσεων; Πού στον κόσμο γίνεται αυτό; Τι είναι, ΟΣΕ που πληρώνεις με τα χιλιόμετρα;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 83
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Απλώς από μία πολιτεία που δηλώνει πως είναι πολιτισμένο κράτος κοινωνικού δικαίου, αναμένει ο μέσος σώφρων και εχέφρων άνθρωπος και μία λογική αντιμετώπιση, αλλά ποιος έχασε την λογική του ανά την Οικουμένη, ώστε να την βρουν οι Έλληνες φωστήρες;;;;;;;

Και για την υποποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, ε παραείναι υπερβολικότατες οι τιμές των εισιτηρίων!

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου

άκου με προσοχή τους καημούς του

και δίνε του ελπίδες...

Link to comment
Share on other sites

Προκηρύχθηκε σήμερα Δευτέρα ο διεθνής διαγωνισμός για την επιλογή του φορέα που θα υλοποιήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).

 

Η δημιουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, η οποία έχει καθυστερήσει εδώ και πολλά χρόνια, υπόσχεται εγγυημένα έσοδα για τα μέσα σταθερής τροχιάς, καλύτερη οικονομική διαχείριση στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και αλλαγή του τρόπου τιμολόγησης των επιβατών, με τη θέσπιση προσφορών και αναλογικής πληρωμής.

 

Ο διαγωνισμός αφορά στη μελέτη, τη χρηματοδότηση, την εγκατάσταση, την υποστήριξη της λειτουργίας, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείριση του ενιαίου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου και θα πραγματοποιηθεί, μέσω σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ).

 

Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται στα 94 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει το κόστος ασφάλισης και αντικατάστασης των συστημάτων και των υποδομών του, ενώ το ποσό θα καταβληθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ). Επίσης και ο ΟΑΣΑ θα συμμετάσχει στο έργο, καταβάλλοντας 35 εκατ. ευρώ κατά μέγιστον.

 

Ο ιδιωτικός φορέας, που θα προκύψει από τον διαγωνισμό, καλείται να καλύψει τη λειτουργία του συστήματος για 12 χρόνια και, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, θα αρχίσει να πληρώνεται αφ' ότου πραγματοποιήσει το έργο, βάσει στόχων.

 

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο ή πιο επίσημα το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» (ΑΣΣΚ), προβλέπει επίσης την δημιουργία κλειστού συστήματος, δηλαδή πυλών στο μετρό και στους ΗΣΑΠ, όπως συμβαίνει και στο λονδρέζικο μετρό, προκειμένου να διασφαλίσει έσοδα, τα οποία παράγοντες των αστικών συγκοινωνιών τα τοποθετούν ως και στο ένα εκατ. ευρώ την ημέρα.

 

Επίσης, προβλέπει τη χρήση τεχνολογικών καινοτομιών και στα υπόλοιπα μέσα (τραμ, λεωφορεία, τρόλεϊ), οι οποίες θα διασφαλίσουν καλύτερο και αυτόματο έλεγχο των εσόδων.

 

 

Πηγή: Το Βήμα

Edited by soublaki-3
Link to comment
Share on other sites

Χόρτασαν οι εγχώριοι εργολάβοι, άντε τώρα να ταϊσουμε και τους διεθνείς εργολάβους μοιράζοντας έργα ένθεν κακείθεν.

Γιατί δεν κάνει ο ad hoc αρθρογράφος μία συγκριτική μελέτη πόσα εκατομμύρια λιγότερα κόστισαν αντίστοιχοι διαγωνισμοί σε ξένες χώρες με πολύ μεγαλύτερα μεγέθη πληθυσμού, επιβατικού κοινού και μέσων μεταφοράς είτε σταθερής τροχιάς είτε μη;

Γιατί μου φαίνονται υπερβολικά τα νούμερα;

Εάν, τελικώς, και όποτε εφαρμοσθεί αυτό το καινούργιο (απο)σύστημα, θα ελέγχεται εάν τότε θα "κόβουν" ηλεκτρονικό εισιτήριο και το 1,5-2 σχεδόν εκατομμύρια μετανάστες, λαθραίοι και μη, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων, αφ' ενός μεν ούτε τώρα διαθέτει κάρτες ή εισιτήρια, αφ' ετέρου δε κάθε φορά που τυγχάνει και μπαίνει ελεγκτής, τους προσπερνά, διότι όπως "εξομολογήθηκε" ελεγκτής σήμερα σε λεωφορείο που ήμουν παρών "οι ελεγκτές έχουν εδώ και 12 σχεδόν χρόνια εντολή από το παλιό υπουργείο μεταφορών να μην ελέγχουν τους ξένους, να κάνουν ότι δεν τους είδαν, ώστε να μην πέσουν πρόστιμα εκεί και ξεσηκωθούν;";

Οψόμεθα..........

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου

άκου με προσοχή τους καημούς του

και δίνε του ελπίδες...

Link to comment
Share on other sites

Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι, η ανταλλαγή των παλαιών εισιτηρίων παρατείνεται έως και την Παρασκευή 6/5/2011 και θα πραγματοποιείται στα γραφεία του ΟΑΣΑ, Μετσόβου 25, στο ισόγειο του κτηρίου, από τις 08:00 μέχρι τις 14:00, τις εργάσιμες ημέρες.

Επίσης, από την Δευτέρα 11/4/2011, η ανταλλαγή των εισιτηρίων θα γίνεται και στο σταθμό του Μετρό ΣΥΝΤΑΓΜΑ, από τις 10:00 μέχρι τις 18:00, τις εργάσιμες ημέρες.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο του Ο.Α.Σ.Α. (185) και μέσω Internet στη διεύθυνση http://www.oasa.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Παράταση ισχύος των καρτών απεριορίστων διαδρομών ζητεί ο ΣτΚ, Παράταση της ισχύος της κάρτας απεριορίστων διαδρομών (ετήσια, μηνιαία, εβδομαδιαία) για χρονική διάρκεια ίση με εκείνη των απεργιών ή χορήγηση αντίστοιχης έκπτωσης στην τιμή αγοράς της ζητεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή Ευάγγελος Ζερβέας από τον ΟΑΣΑ

Η Ανεξάρτητη Αρχή έχει δεχτεί και εξακολουθεί να είναι αποδέκτης σημαντικού αριθμού προφορικών και γραπτών αναφορών καταναλωτών, κατόχων κάρτας απεριορίστων διαδρομών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με αίτημα την επιστροφή μέρους του τιμήματος που έχουν προκαταβάλει για την αγορά της ή την παράταση της ισχύος της λόγω των απεργιών των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Έχοντας υπόψη τους ισχυρισμούς του ΟΑΣΑ σχετικά με την έλλειψη υπαιτιότητας του Οργανισμού στην περίπτωση μη εκτέλεσης των δρομολογίων λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ο συνήγορος υπενθυμίζει ότι σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, «αν η παροχή του ενός από τους συμβαλλομένους είναι αδύνατη από γεγονός για το οποίο αυτός δεν έχει ευθύνη, απαλλάσσεται ο άλλος συμβαλλόμενος από την αντιπαροχή και την αναζητεί, αν τυχόν την κατέβαλε, κατά τις διατάξεις περί αδικαιολογήτου πλουτισμού».

 

 

Πηγή: Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μπάρες σε μετρό - ΗΣΑΠ

 

Την εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες, στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού προβλέπει το νέο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου για την αποτροπή της λαθρεπιβίβασης.

 

Ήδη όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γ. Μαγκριώτης, έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός για την εφαρμογή του νέου συστήματος, το οποίο θα επεκταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ

 

«Με το νέο σύστημα, πέραν των σημαντικών δυνατοτήτων που παρέχονται για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα και ελκυστικά προϊόντα για τον επιβάτη, προβλέπεται και η εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου», αναφέρει ο υφυπουργός και προσθέτει ότι «ανάλογο σύστημα εξ αποστάσεως αναγνώρισης-επικύρωσης του εισιτηρίου προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, με στόχο τον εύκολο εντοπισμό και την αποτροπή επιβίβασης ατόμων που δεν έχουν στην κατοχή τους νόμιμο κόμιστρο και την αποτελεσματική αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης».

 

Ο υφυπουργός ενημερώνει εξάλλου ότι τα έσοδα για την πρώην εταιρεία του Μετρό ΑΜΕΛ -με τον έλεγχο του κομίστρου που ισχύει σήμερα- ανήλθαν σε 1,56 εκατομμύρια ευρώ το 2008, σε 1,141 εκατομμύρια ευρώ το 2009 και σε 2,01 εκατομμύρια ευρώ το 2010.

 

Το έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κώστα Αϊβαλιώτη, ο οποίος μεταξύ άλλων διερωτάτο για δεν υπάρχουν στο μετρό της Αθήνας μπάρες, όπως σε άλλα μετρό της Ευρώπης, για την αποτροπή της λαθρεπιβίβασης.

 

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΉ

Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τη δημοσίευση των πρακτικών από την Επιτροπή Διενέργειας της Α` φάσης του διεθνή διαγωνισμού με κλειστή διαδικασία για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης για το Έργο: "Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ" 6 εταιρικά σχήματα προκρίθηκαν και συνεχίζουν στη Β' φάση του διαγωνισμού.

 

Συγκεκριμένα, τα εταιρικά σχήματα που θα διαγωνιστούν στην επόμενη φάση είναι τα παρακάτω:

 

1. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRACOM IT SERVICES -INTRASOFT INTERNATIONAL-INTRACOM TELECOM- INTRAKAT

2. INDRA SISTEMAS S.A

3. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ- LG CNS

4. ΑΤΕΣΕ

5. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- UNI SYSTEMS

6. ΕΡΙΚΣΟΝ ΕΛΛΑΣ

 

Τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης αφορούν τα κριτήρια της ικανότητας των συμμετεχόντων για το έργο του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου ενώ η δεύτερη φάση είναι αυτή που θα κρίνει ουσιαστικά τον ανάδοχο καθώς και οι 6 που πέρασαν θα κληθούν να δώσουν οικονομικές προσφορές για την ανάπτυξη του συστήματος.

 

Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το χρονικό πλαίσιο της διεξαγωγής της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού αλλά αυτό λογικά θα γίνει τους πρώτους μήνες του 2012. Όλες οι εταιρείες αναμένεται να κατεβάσουν ελκυστικές προσφορές προκειμένου να κάνουν δικό τους το σημαντικότατο έργο του ΟΑΣΑ.

 

Τι είναι το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Ο νέος τύπος εισιτηρίων φιλοδοξεί να βάλει τέλος στο πρόβλημα της λαθραίας επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και στο πρόβλημα της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, φαινόμενα που και τα δύο οδηγούν σε σοβαρές οικονομικές απώλειες του συγκοινωνιακούς φορείς.

 

Το έργο για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καθώς και το έργο για την δημιουργία συστήματος τηλεματικής, που βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία, αποτελούν τα πρώτα έργα ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών και επίσης τα πρώτα έργα που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση.

 

Στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, προϋπολογισμού 94 εκατομμυρίων ευρώ, ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του έργου με επιπλέον καταβολή ποσού που θα ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

 

Που και πως θα εφαρμοστεί

Θα καλύπτει όλα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής: Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Λεωφορεία, Προαστιακός. Το χάρτινο εισιτήριο και οι κάρτες απεριορίστων θα αντικατασταθούν από «ηλεκτρονικές» γεγονός που θα επιτρέψει αφενός την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή το χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους (π.χ. μείωση της τιμής του κομίστρου τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες, κ.λπ.), αφετέρου τον έλεγχο του συστήματος πωλήσεων ώστε να παταχθεί το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων.

 

Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχει τρεις, διαφορετικές μορφές προκειμένου να καλύπτει όλες τις ανάγκες των χρηστών.

 

Στο πολλαπλό εισιτήριο σε μία ηλεκτρονική κάρτα μνήμης θα είναι αποθηκευμένος συγκεκριμένος αριθμός διαδρομών που θα αφαιρούνται κάθε φορά που χρήστης πραγματοποιεί μία διαδρομή. Πρόκειται για τύπο εισιτηρίου που αφορά κυρίως περιστασιακούς χρήστες και θα γεμίζει από σημεία πώλησης εισιτηρίων.

 

Ο δεύτερος τύπος εισιτηρίου είναι η «έξυπνη» κάρτα που θα αντικαταστήσει τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών με κόμιστρο χαμηλότερο από εκείνο του πολλαπλού εισιτηρίου.

 

Για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν σποραδικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα υπάρχει και η επιλογή αποστολής γραπτού μηνύματος μέσω κινητού τηλεφώνου, επαναφόρτισης μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής e - banking.

 

Συμμετέχει και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία είναι μέρος του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς ο Προαστιακός κινείται σε μεγάλο μέρος της Αττικής. Σύμφωνα με την απόφαση της εταιρείας "εγκρίνει την συμμετοχή της στα γεωγραφικά όρια αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ". Έτσι ο Προαστιακός της Αθήνας που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του συγκοινωνιακού προϊόντος της πρωτεύουσας θα μπορεί να έχει ανάλογου επιπέδου υπηρεσίες προς τους επιβάτες του.

 

Πηγή: News247.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για την έκδοση μηνιαίας Κάρτας απαιτείται μία φωτογραφία και η επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας. Στις περιπτώσεις των δικαιούχων μειωμένου κομίστρου (φοιτητές, σπουδαστές, μαθητές, πολύτεκνοι και τέκνα πολυτέκνων κλπ) απαιτείται επιπλέον η επίδειξη του αντίστοιχου δικαιολογητικού που πιστοποιεί το δικαίωμα μειωμένου κομίστρου (φοιτητικό πάσο, μαθητικό πάσο, κάρτα πολυτέκνων, κλπ).Η μηνιαία Κάρτα αποτελείται από το στέλεχος που εκδίδεται μία φορά και φέρει τα πλήρη στοιχεία του κατόχου, τη φωτογραφία του κατόχου, τη σφραγίδα του Φορέα και από το κουπόνι του τρέχοντος μηνός, το οποίο πρέπει να συνοδεύει απαραιτήτως το στέλεχος. Στο κουπόνι αναγράφεται ο αριθμός της κάρτας και στην πίσω πλευρά του σημειώνεται με σφραγίδα η ημερομηνία πώλησής του.

Τα κουπόνια των μηνιαίων καρτών διατίθενται από τα εκδοτήρια των Φορέων, τις τελευταίες πέντε ημέρες του προηγούμενου μήνα και τις πρώτες πέντε με δέκα ημέρες του μήνα για τον οποίο ισχύουν, ανάλογα με το σημείο πώλησης.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού η διάθεση μηνιαίων καρτών πραγματοποιείται έως τις 15 κάθε μήνα από το εκδοτήριο της Ο.ΣΥ. στην Ακαδημίας (Ακαδημίας & Γρ.Πατριάρχου).

 

Πηγή: oasa.gr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...