Jump to content

Αγαπημένη μου Vivodi, ΞΥΠΝΑ !!!!


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τι σου ζήτησα?

Μια απλή μεταφορά γραμμής στο νέο μου σπίτι.

Σου ζήτησα να μου δώσεις καμμία δωρεάν παροχή?

Σου ζήτησα να μου κάνεις καμμία χάρη?

Σου κατέθεσα τα 119 Ευρώ της μεταφοράς χωρίς γκρίνια.

Και εσύ τι έκανες?

Με έχεις γειώσει από 6 Φεβρουαρίου 2007 και περιμένω 4 μήνες χωρίς Internet και τηλέφωνο.

 

Ω ναι, είμαι πελάτης FULL LLU με Internet και DslPhone...

 

Εχοντας χάσει πλέον την υπομονή μου σου έστειλα αυτό το email που το έστειλα συγχρόνως στο ΙΝΚΑ και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή :

 

Αθήνα 29 Μαίου 2007.

 

Επιστολή διαμαρτυρίας προς την εταιρία Vivodi Τηλεπικοινωνίες Α.Ε., Εθνικής Αντιστάσεως 62, 15231, Χαλάνδρι Τηλ: 211 7503700 Fax: 211 7503701.

 

Κύριοι,

 

Είμαι συνδρομητής σας από τον Οκτώβριο του 2003 με κωδικό συνδρομητή ******* με γραμμή FULL LLU Maxx2 (2048/256) και συνδρομητής DSL Phone με τους αριθμούς 211-******, 211-*******.

 

Από την 6η Φεβρουαρίου 2007 έχω ζητήσει μεταφορά της συνδεσής μου από ***** , ****** σε **********. Την αίτηση μεταφοράς κατέθεσα ιδιοχείρως στα γραφεία σας στο Χαλάνδρι την 6η Φεβρουαρίου μς συννημένη την απόδειξη κατάθεσης του ποσού μεταφοράς των 100 Ευρώ + ΦΠΑ , 119 Ευρώ όπου και παρελήφθηκε από υπάλληλο σας της υπηρεσίας Customer care.

 

Προς το τέλος Φεβρουαρίου 2007 επικοινώνησα με την εταιρία σας τηλεφωνικά ζητώντας να μάθω τι γίνεται και ενημερώθηκα ότι θα υπάρξει μία μικρή καθυστέρηση στη μεταφορά αλλά ότι δεν θα παραταθεί πέρα των 30 εργασίμων ημερών.

 

Η εταιρία σας δε εξέδωσε λογαριασμό στο τέλος Φεβρουαρίου ύψους 45,73 Ευρώ για το μήνα Φεβρουάριο τον οποίο και πλήρωσα (παραστατικό 1338037 – 131447-5).

Εν ολίγεις πλήρωσα για μία υπηρεσία που δεν είχα από 6 Φεβρουαρίου.

 

Προς το τέλος Μαρτίου 2007 και έχοντας περάσει κατά πολύ οι προθεσμίες που ορίσατε ξανα-επικοινώνησα για να ενημερωθώ σχετικά. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι η εντολή μεταφοράς έχει δοθεί και δεν υπάρχει καμμία νέα πληροφορία από μεριάς της εταιρίας σας.

 

Κατόπιν τούτου και μετά απο αναμονή 4+ μηνών και έχοντας παραβιάσει κατά πολύ τις προσθεσμίες που εσείς θέσατε για την εν λόγω μεταφορά σας αποστέλλω αυτή την επιστολή και την κοινοποιώ α) Στο ΙΝ.ΚΑ, β) στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και διατηρώ δε κάθε νόμιμο δικαίωμα μου να προβώ και σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια κριθεί σκόπιμη.

 

Μετά τιμής,

 

***********

 

Το επόμενο βήμα είναι να στείλω την ίδια επιστολή με courier γιατί μου φαίνεται e-mail δεν διαβάζεις. Δύο μέρες τώρα και ούτε τηλέφωνο δε με πήρες να μου ζητήσεις μία συγνώμη για την καθυστέρηση των 4μηνών.

 

Δεν ιδρώνει το αυτί σου με ΙΝΚΑ και ΓΓ από ότι βλέπω. Μήπως να στείλω και στην ΕΕΕΤ το γράμμα , μήπως να το στείλω και στο γραφείο του Πρωθυπουργού μπας και με ακούσεις? :worry:

 

Ακούει κανείς? :mad:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά απαράδεκτο. Έχεις όμως σκεφτεί το ενδεχόμενο να ζητήσεις ακύρωση??? :O Πλέον υπάρχουν αξιόλογες προτάσεις και από άλλες πιο αξιόπιστες εταιρείες από τη συγκεκριμένη. Άσε που νομίζω ότι πλέον με τις νέες διατάξεις της ΕΕΤΤ η ενεργοποίηση της γραμμής σου από τη νέα εταιρεία δεν θα υπερβεί τις 20 ημέρες.;)
Link to comment
Share on other sites

Οπωσδήποτε να στείλεις και στην ΕΕΤΤ την επιστολή. Βασικά έπρεπε να την κοινοποιήσεις και εκεί μαζί με τους άλλους φορείς, τσάμπα την άφησες απ'έξω.

Email πάντως διαβάζουν, να είσαι σίγουρος. Ίσως ψάχνονται να δουν τι θα κάνουν, και γι'αυτό να μην έχουν απαντήσει ακόμα.

Καλό, πάνως, είναι να τους την στείλεις και με fax (211 750 3801), μαζί και με μια φωτοτυπία της ταυτότητάς σου. ;)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Vampire κουραγιο (οσο αντεχεις ακομα) Στον ΕΕΤΤ εννοειται οτι θα στειλεις επιστολή.Εγω οταν ετρεχα με τον ΠΟΤΕ για 4 μηνες και δεν κουναγαν το δαχτυλακι τους, αποφασισα να στειλω επιστολη. Μεσα σε μια εβδομαδα ειχα αριθμο πρωτ. και ολα ειχαν λυθει.Μεχρι και οι τεχνικοι με πηραν τηλεφωνο απο τον ΠΟΤΕ και ζηταγαν συγγνωμη
Τελικα πρεπει να ειναι ωραια στον απαλο κοσμο του Souplin
Link to comment
Share on other sites

Θενξ.

 

Την επιστολή την έκανα forward και στην ΕΕΤΤ.

 

Μόλις έχω νέα θα σας πω. Νισάφι πια. :mad:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Διονύση....

 

Έμπλεξες με την πιό αλήτικη και αναξιόπιστη εταιρεία στο χώρο του ίντερνετ...Φίλος μου με προσωπικό μπλογκ έμεινε επί σχεδόν τέσσερις μήνες χωρίς γρήγορο ίντερνετ, με εβδομαδιαία τηλεφωνική επαφή και διαβεβαίωση από τους υπεύθυνους πως το πρόβλημα βρίσκεται στον κατακακόμοιρο ΟΤΕ, μέχρι που ανακάλυψε πως όλοι του έλεγαν ψέματα και πως καμιά αίτηση διακοπής δεν είχε γίνει στον ΟΤΕ....Τουλάχιστον του επέστρεψαν τα λεφτά του μετά τέσσερις μήνες εξαπάτησης, οπως αυτό έκαναν με τους περισσότερους, απ' ότι άκουσα....:confused: :mad:

 

Σήμερα και ενώ η ΕΕΤΤ υποχρεώνει όλες τις εταιρείες να κάνουν οι ίδιες αίτηση διακοπής στον προηγούμενο πάροχο η vivodi απλώς "ποιεί την νήσσα" και βγάζει νέες υπερπροσφορές για αφελείς και ανύποπτους....:X :mad:

 

:!: :!: ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ..... ;) :cry:

http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif
Link to comment
Share on other sites

Τελικά και οι εναλλακτικοί παροχείς είναι πάρε τον ένα και κτύπα τον άλλο. Μάλλον ο Ο.Τ.Ε. παραμένει ακόμη τουλάχιστον ο πιο αξιόπιστος.

Μήπως ένα φτύσιμο (να μη τρέχουμε αμέσως μόλις βγάλουν μια προσφορά ή πακέτο υπηρεσιών) στους εναλλακτικούς τους κάνει πιο σωστούς.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά και οι εναλλακτικοί παροχείς είναι πάρε τον ένα και κτύπα τον άλλο. Μάλλον ο Ο.Τ.Ε. παραμένει ακόμη τουλάχιστον ο πιο αξιόπιστος.

Μήπως ένα φτύσιμο (να μη τρέχουμε αμέσως μόλις βγάλουν μια προσφορά ή πακέτο υπηρεσιών) στους εναλλακτικούς τους κάνει πιο σωστούς.

 

ΟΤΕ με τιποτε, εσυ εαν εχεις δος τους εγω δε τους δινω φτανει, που να τους ταισης ολους?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά και οι εναλλακτικοί παροχείς είναι πάρε τον ένα και κτύπα τον άλλο. Μάλλον ο Ο.Τ.Ε. παραμένει ακόμη τουλάχιστον ο πιο αξιόπιστος.

Μήπως ένα φτύσιμο (να μη τρέχουμε αμέσως μόλις βγάλουν μια προσφορά ή πακέτο υπηρεσιών) στους εναλλακτικούς τους κάνει πιο σωστούς.

 

Πες το ψέματα! Πραγματικά μπορεί ο ΟΤΕ να μην ανταποκρίνεται στις ποιοτικές απιτήσεις των πελατών, κυρίως στο θέμα των ταχυτήτων (και στις τιμές βέβαια) αλλά από υποστήριξη είναι μακράν ο καλύτερος. Με ένα τηλεφώνημα στο 134 έχεις αμέσως ότι γουστάρεις με χρέωση στο λογαριασμό σου. Εγώ έβαλα Connx μέσω 134, σε 2 μέρες είχα ενεργοποιημένο ADSL και σε 1 εβδομάδα ακριβώς το μόντεμ στη πόρτα μου.:happy: Θέλεις μεταφορά γραμμής? Σε μία εβδομάδα το πολύ... Έχεις πρόβλημα? Καλείς 121 και την επόμενη μέρα τεχνικός στο σπίτι σου (αν ήξερες βέβαια και ακριβώς τι ώρα θα έρθει θα ήταν καλύτερα αλλά...). Και ούτε "δεν φταίμε εμείς, φταίει ο τάδε" κ.λ.π...:O

Link to comment
Share on other sites

Δύο μέρες τώρα και ούτε τηλέφωνο δε με πήρες να μου ζητήσεις μία συγνώμη για την καθυστέρηση των 4μηνών.

Με έχεις γειώσει από 6 Φεβρουαρίου 2007 και περιμένω 4 μήνες χωρίς Internet και τηλέφωνο.

 

Μήπως γι'αυτό δεν σε παίρνουν τηλέφωνο? :p

 

Πέρα απ'την πλάκα, εγώ στην θέση σου θα τους έλεγα άντε γεια όπως οι περισσότεροι εδω μέσα...

 

4 μήνες γράψιμο? ... τι λε ρε, τσσσ ...

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Τι σου ζήτησα?

Μια απλή μεταφορά γραμμής στο νέο μου σπίτι.

Σου ζήτησα να μου δώσεις καμμία δωρεάν παροχή?

Σου ζήτησα να μου κάνεις καμμία χάρη?

Σου κατέθεσα τα 119 Ευρώ της μεταφοράς χωρίς γκρίνια.

Και εσύ τι έκανες?

Με έχεις γειώσει από 6 Φεβρουαρίου 2007 και περιμένω 4 μήνες χωρίς Internet και τηλέφωνο.

 

Ω ναι, είμαι πελάτης FULL LLU με Internet και DslPhone...

 

Εχοντας χάσει πλέον την υπομονή μου σου έστειλα αυτό το email που το έστειλα συγχρόνως στο ΙΝΚΑ και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή :

 

Αθήνα 29 Μαίου 2007.

 

Επιστολή διαμαρτυρίας προς την εταιρία Vivodi Τηλεπικοινωνίες Α.Ε., Εθνικής Αντιστάσεως 62, 15231, Χαλάνδρι Τηλ: 211 7503700 Fax: 211 7503701.

 

Κύριοι,

 

Είμαι συνδρομητής σας από τον Οκτώβριο του 2003 με κωδικό συνδρομητή ******* με γραμμή FULL LLU Maxx2 (2048/256) και συνδρομητής DSL Phone με τους αριθμούς 211-******, 211-*******.

 

Από την 6η Φεβρουαρίου 2007 έχω ζητήσει μεταφορά της συνδεσής μου από ***** , ****** σε **********. Την αίτηση μεταφοράς κατέθεσα ιδιοχείρως στα γραφεία σας στο Χαλάνδρι την 6η Φεβρουαρίου μς συννημένη την απόδειξη κατάθεσης του ποσού μεταφοράς των 100 Ευρώ + ΦΠΑ , 119 Ευρώ όπου και παρελήφθηκε από υπάλληλο σας της υπηρεσίας Customer care.

 

Προς το τέλος Φεβρουαρίου 2007 επικοινώνησα με την εταιρία σας τηλεφωνικά ζητώντας να μάθω τι γίνεται και ενημερώθηκα ότι θα υπάρξει μία μικρή καθυστέρηση στη μεταφορά αλλά ότι δεν θα παραταθεί πέρα των 30 εργασίμων ημερών.

 

Η εταιρία σας δε εξέδωσε λογαριασμό στο τέλος Φεβρουαρίου ύψους 45,73 Ευρώ για το μήνα Φεβρουάριο τον οποίο και πλήρωσα (παραστατικό 1338037 – 131447-5).

Εν ολίγεις πλήρωσα για μία υπηρεσία που δεν είχα από 6 Φεβρουαρίου.

 

Προς το τέλος Μαρτίου 2007 και έχοντας περάσει κατά πολύ οι προθεσμίες που ορίσατε ξανα-επικοινώνησα για να ενημερωθώ σχετικά. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι η εντολή μεταφοράς έχει δοθεί και δεν υπάρχει καμμία νέα πληροφορία από μεριάς της εταιρίας σας.

 

Κατόπιν τούτου και μετά απο αναμονή 4+ μηνών και έχοντας παραβιάσει κατά πολύ τις προσθεσμίες που εσείς θέσατε για την εν λόγω μεταφορά σας αποστέλλω αυτή την επιστολή και την κοινοποιώ α) Στο ΙΝ.ΚΑ, β) στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και διατηρώ δε κάθε νόμιμο δικαίωμα μου να προβώ και σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια κριθεί σκόπιμη.

 

Μετά τιμής,

 

***********

 

Το επόμενο βήμα είναι να στείλω την ίδια επιστολή με courier γιατί μου φαίνεται e-mail δεν διαβάζεις. Δύο μέρες τώρα και ούτε τηλέφωνο δε με πήρες να μου ζητήσεις μία συγνώμη για την καθυστέρηση των 4μηνών.

 

Δεν ιδρώνει το αυτί σου με ΙΝΚΑ και ΓΓ από ότι βλέπω. Μήπως να στείλω και στην ΕΕΕΤ το γράμμα , μήπως να το στείλω και στο γραφείο του Πρωθυπουργού μπας και με ακούσεις? :worry:

 

Ακούει κανείς? :mad:

Πού μετακόμισες φίλε Vampyre;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Eγω 1 κατάλαβα ολες σχεδόν οι εταιρίες (ειδικά σε αιτήσεις προ 3-4 μηνων εχουν στην πλειοψηφία μεγάλες καθυστέρησης)

οπως της παλιές εποχές με οτε που έκανες αίτηση για νεα γραμμή και έκανες 8 μήνες αν είχες και κανένα ψιλομεσων!

 

πιστεύω τωρα με τα νεα συστηματα της εεττ δεν θα υπάρχουν καθυστερήσεις για της νεες αιτήσεις

 

αντε με το καλό και εσυ να ξεμπερδεύεις !

το θέμα ειναι δεν ζητάνε ούτε συγνώμη για της καθυστερήσεις

Link to comment
Share on other sites

Μετακόμισα στο Νέο Ηράκλειο.

 

Επίσης είναι εντυπωσιακό ότι μία εβδομάδα μετά την επιστολή και κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου... Είναι απίστευτοι όλοι τους.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Μετακόμισα στο Νέο Ηράκλειο.

 

Επίσης είναι εντυπωσιακό ότι μία εβδομάδα μετά την επιστολή και κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου... Είναι απίστευτοι όλοι τους.

Είναι too late τώρα που στο λέω, αλλά η μετακόμιση ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για να απαλλαγείς από αυτούς.

Τώρα... περαστικά.

Και αν θέλεις οδηγίες για το πώς θα την κάνεις με ελαφρά, κρατώντας τον 211 αριθμό σου, εδώ είμαστε.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Είναι too late τώρα που στο λέω, αλλά η μετακόμιση ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για να απαλλαγείς από αυτούς.

Τώρα... περαστικά.

Και αν θέλεις οδηγίες για το πώς θα την κάνεις με ελαφρά, κρατώντας τον 211 αριθμό σου, εδώ είμαστε.

 

Επικοινώνησαν σήμερα μαζί μου, ζητώντας συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά καμμία θετική πρόβλεψη/απάντηση για το πότε δεν...

 

lewton, επειδή είμαι υπομονετικός άνθρωπος θα τους δώσω 2 εβδομάδες καιρό και αν δεν γίνει κάτι θα έχεις PM. Θενξ. :)

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησαν σήμερα μαζί μου, ζητώντας συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά καμμία θετική πρόβλεψη/απάντηση για το πότε δεν...

 

lewton, επειδή είμαι υπομονετικός άνθρωπος θα τους δώσω 2 εβδομάδες καιρό και αν δεν γίνει κάτι θα έχεις PM. Θενξ. :)

Απλά μπορούσες να κάνεις μια αιτησούλα στη Net One για νέα γραμμή, στα 10/1 Mbps, και να τους ζητήσεις να πάρουν με φορητότητα το νούμερο της Vivodi.

Και από τη Vivodi θα γλίτωνες, και τη μετακόμισή σου θα έκανες (η Net One σπάνια κάνει πάνω από 30 ημερολογιακές μέρες), και το νούμερό σου θα κράταγες και δε θα πλήρωνες 119€.

 

Α, και αν μέχρι να βγει ο Ιούνιος έχεις πάρει γραμμή από τη Vivodi να θεωρείς τον εαυτό σου πολύ τυχερό.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς vampyre έχεις δώσει και εναλλακτικό σταθερό αλλά και κινητό επισκοινωνίας,έτσι?Γιατί εμένα στον ξάδελφό μου για μια ανάλογη καθυστέρηση είχαν πει ότι δεν είχε δώσει κινητό σαν δικαιολογία στην αίτηση μεταφοράς.Οπως και να έχει είναι απαράδεκτοι και από παράπονα που ακούω ΤΕΡΑΣΤΙΑ και από ontelecoms φαίνεται πως δεν ήταν έτοιμοι οι εναλλακτικοί για μεγάλα βήματα..:( Περιμένω με αγωνία την εξέλιξή σου,αν και από κάποιους όλους τους κοινοποιούμενους επικοινωνήσει μαζί σου.Να σκεφτείς ότι το σκεφτόμουνα κι εγ΄΄ω για Βιβόντι,αλλά νάσαι επαγγελματίας και να σε εμπάιξουν,όχι τέσσερις αλλά και ένα μήνα,είναι αυτοκτονία....

<Πειτε ΟΧΙ στα greeklish>- http://www.periland.gr Επισκεφθείτε το online μου κατάστημα...http://www.apiastos.gr

ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΣΕΝΑ.....

 

Tον χάρο καλοπιάνουμε να μην μας έχει άχτι,ποτέ δεν θα πεθάνουμε κουφάλα νεκροθάφτη :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μα ναι... στο κινητό μου τηλεφωνούν.

 

Μια και ο μοναδικός μου παροχός είναι/ήταν η Vivodi δεν έχω και σταθερό 4+ μήνες τώρα.

 

PS

Εχω αρχίσει και κατεβάζω αιτήσεις άλλων παροχών να είμαι έτοιμος προς το τέλος του μήνα. Κρίμα ωστόσο γιατί είμαι από τους πρώτους πελάτες της Vivodi. :(

 

PS2

Ξέχασα. ΙΝ.ΚΑ - ΓΓΚαταναλωτή, ΕΕΤΤ ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ - ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ Μάλλον η τεχνολογία του email δεν έχει φτάσει ακόμα σε αυτούς ή μάλλον η τέχνη του "ελέγχω τα emails"....

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ. :lol:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Οι άνθρωποι είναι υπό διάλυση, μου έχουν στείλει άπειρες φορές λογαριασμούς που έχω πληρώσει. Ακόμα και τα 119 της συνδρομής που πλήρωσα αρχικά μου έγραφαν ότι χρωστάω. Και από ταχύτητες άστα, dialup.

20/8 γειά σαςςςςςς!!!!!!!!!!

Απορώ γιατί έχεις κάνει τόσο μεγάλη υπομονή, ο Ιωβ θα είχε φύγει. Δεν τους χρωστάς τίποτα.

edit: Περίμενε να σου απαντήσει ο ΙΝΚΑ και οι άλλοι. Σ' αυτή τη χώρα ο καθένας ότι κάνει μόνος του είμαστε, δυστυχώς. Εδώ πεθαίνουν άνθρωποι από αδιαφορία (γενική), με τις dsl μας θα ασχοληθούν?

http://briefcases.pathfinder.gr/download/597036If you are not paying for it, you're not the customer; you're the product being sold.
Link to comment
Share on other sites

Πες το ψέματα! Πραγματικά μπορεί ο ΟΤΕ να μην ανταποκρίνεται στις ποιοτικές απιτήσεις των πελατών, κυρίως στο θέμα των ταχυτήτων (και στις τιμές βέβαια) αλλά από υποστήριξη είναι μακράν ο καλύτερος. Με ένα τηλεφώνημα στο 134 έχεις αμέσως ότι γουστάρεις με χρέωση στο λογαριασμό σου. Εγώ έβαλα Connx μέσω 134, σε 2 μέρες είχα ενεργοποιημένο ADSL και σε 1 εβδομάδα ακριβώς το μόντεμ στη πόρτα μου.:happy: Θέλεις μεταφορά γραμμής? Σε μία εβδομάδα το πολύ... Έχεις πρόβλημα? Καλείς 121 και την επόμενη μέρα τεχνικός στο σπίτι σου (αν ήξερες βέβαια και ακριβώς τι ώρα θα έρθει θα ήταν καλύτερα αλλά...). Και ούτε "δεν φταίμε εμείς, φταίει ο τάδε" κ.λ.π...:O

 

Μην βιαζεσε θα την δης την φολα σε λιγο. :)

Link to comment
Share on other sites

Πες το ψέματα!.......................... Θέλεις μεταφορά γραμμής? Σε μία εβδομάδα το πολύ... Έχεις πρόβλημα? Καλείς 121 και την επόμενη μέρα τεχνικός στο σπίτι σου (αν ήξερες βέβαια και ακριβώς τι ώρα θα έρθει θα ήταν καλύτερα αλλά...). Και ούτε "δεν φταίμε εμείς, φταίει ο τάδε" κ.λ.π...:O

 

τι ???? 2,5 μήνες έτρεχα με τον οτε για μια απλή (μεταφορά-φορητοτητα) αριθμού στην ίδια πόλη

παρόλα αυτα η forthnet OYTE με χρέωσε την μεταφορά της dsl ΚΑΙ μου έδωσε 4 μήνες ΕΠΙΠΛΈΟΝ σύνδεση.

ενω έφταιγε ο οτε (και ακόμα τρέχω) εδω και 5 μηνες ,για να που αφαίρεση τουλάχιστον τα πάγια!!!! και πολλά αλλά , αλλά θέλει πολλές σελίδες ....!

 

Τελικά και οι εναλλακτικοί παροχείς είναι πάρε τον ένα και κτύπα τον άλλο. Μάλλον ο Ο.Τ.Ε. παραμένει ακόμη τουλάχιστον ο πιο αξιόπιστος.

Μήπως ένα φτύσιμο (να μη τρέχουμε αμέσως μόλις βγάλουν μια προσφορά ή πακέτο υπηρεσιών) στους εναλλακτικούς τους κάνει πιο σωστούς.

 

ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ οι εναλλακτική (στης περισσότερες περιπτωσης) ...αν και εχουν πολλη γραφειοκρατεία με τον οτε.

ποιος εναλλακτικός δεν θελει να συνδεθείς σε μια μερα και απο την επόμενη να σε χρεώνει ? πες μου , ενω τωρα που η ΕΕΤΤ εβαλε νέα προσωρινά μέτρα κατά του ΟΤΕ μέσα σε 2 μέρες "θα" κάνουν σύνδεση!!!!

 

δείτε ΕΔΩ ΕΕΤΤ: Και νέα προσωρινά μέτρα κατά του ΟΤΕ για το RUO

ΔΕΝ τους δικαιολογώ πληρως , στο βασικό που ''φταίνε'' είναι η οργάνωση τους και τα τηλεφωνικά κέντρα τους, αλλα πιστεύω θα στρώσουν τώρα με το RUO

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...