Jump to content

Φορητότητα αριθμού


konv
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά, προέκυψε πρόβλημα... Έχω αριθμό WIND F2Go χωρίς καταχωρημένα στοιχεία στην WIND. Ζήτησα με φορητότητα να πάω στο Vodafone a la carte. Μου ζήτησαν να τους δώσω κωδικό χρήστη, αλλά από την Wind δεν μου έχει δοθεί κωδικός χρήστη γιατί δεν έχω δώσει στοιχεία και το τηλέφωνο είναι σε άγνωστο πρόσωπο. Μου είπαν από την Vodafone ότι πρέπει να πάω να δηλώσω στοιχεία στην WIND. Πάω στην WIND και έκαναν αίτηση για να περαστούν τα στοιχεία και ρώτησα πόσο καιρό μπορεί να χρειαστεί για να περαστούν και μου είπαν ότι επειδή θα τα στείλουν στο αρμόδιο τμήμα (ταχυδρομικώς κιόλας, όχι με fax) μπορεί να πάρει η διαδικασία μέχρι και μήνα. Τότε θα μου σταλεί μήνυμα στο κινητό ότι τα στοιχεία μου περάστηκαν στο νούμερο και θα πάρω το τμήμα εξυπηρέτησης και θα μου πουν κωδικό χρήστη.

Έχω δύο ερωτήσεις, μια για τους χρήστες WIND και μια για εκείνους που έχουν κάνει φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone:

 

1) Όντως παίρνει τόσο καιρό για να περαστούν τα στοιχεία ενός χρήστη στην WIND για καρτοκινητό?

2) Η Vodafone γιατί δεν δέχεται καρτοκινητό χωρίς στοιχεία? Χαζή είναι ή με δουλεύουν? Το αντίστοιχο η WIND το αποδέχεται μια χαρά. Γιατί θέλουν να υπάρχουν περασμένα στοιχεία στο καρτοκινητό? Για να μας δυσκολεύει?

 

Ευχαριστώ!

 

EDIT: Άκυρο... λύθηκε! Το λάθος ήταν της υπαλλήλου στο κατάστημα της Vodafone, τον κωδικό χρήστη τον δίνω εγώ για να μπορώ να επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και εκείνη δεν το ήξερε (νόμιζε ότι έπρεπε να τον πάρω τον αριθμό από την WIND, οπότε κολλούσε η διαδικασία εκεί... Συγνώμη για την αναστάτωση, δεν σβήνω το post γιατί μπορεί να συμβεί και σε άλλον αντίστοιχο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχω μια sim Q καρτα, μεσα εχει μηδεν ευρω. δε θυμαμαι το νουμερο.

μπορω να κανω φορητοτητα;;

Link to comment
Share on other sites

Ναι μπορεις. Να παρεις το τμημα εξυπηρετησης πελατων της Q και να τους δωσεις τον κωδικο της sim (ειναι ενα κατεβατο απο νουμερα στην πισω πλευρα) προκειμενου να σου δωσουν το νουμερο. Και λυσε μου μια απορια: δεν σε εχει παρει κανεις τηλεφωνο για να δεις το νουμερο?δεν το εχει καποιος αποθηκευμενο στο κινητο του?Αν δεν το χει κανεις, γιατι θες φορητοτητα?Βγαλε ενα καινουριο

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα σε όλους!

 

Για να μπούμε κατευθείαν στο ψητό,πριν από 20 ημέρες,πήγα σε ένα κατάστημα της Vodafone για να κάνω φορητότητα μιας και δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό iPhone.Όλα καλά και όλα ωραία,συμπλήρωσα όλα τα χαρτιά (αφού χρειάστηκε να ψάξω τον παλιό αριθμό ταυτότητας γιατί με αυτόν είχα κάνει την σύνδεση και όταν την έχασα δεν ενημέρωσα την Wind - το λέω για να μην την πατήσει κανείς),υπέγραψα παντού,μια χαρά όλα.Ρώτησα και εγώ σαν άνθρωπος,πόσο χρόνο περίπου διαρκεί η διαδικασία για φορητότητα,μου λέει ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.Χάρηκα και εγώ,αλλά μάταια φίλοι μου.Μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα στο υποκατάστημα,εδώ και 2,5 εβδομάδες ακούω την ίδια δικαιολογία : "Δεν έχουμε νέα"...Μα τι ρε παιδιά να λέω...δεν μπορεί ολόκληρη εταιρία να μην έχετε ένα τρόπο να ελένχετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία...τέλος πάντων.Και φτάνω στο σημείο που μου έχει δημιουργήσει πολλά ερωτηματικά...Παίρνω σήμερα,αφού με έχουν μάθει πλέον,μου μιλάει ο υπεύθυνος του καταστήματος και αφού μου λέει την κλασική δικαιολογία,αφήνει να εννοηθεί ότι η Wind γενικά αργεί (επίτιδες) να εκδόσει τα χαρτιά για την φορητότητα,με σκοπό να παραιτηθείς από την όλη ιστορία.Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει,μάλλον για ανταγωνιστικούς λόγους το είπε,αλλά επίσεις μου είπε ότι η Cosmote το κάνει σε μια μέρα.Έχει παρατηρήσει κανείς κάποιο πρόβλημα παρόμοιο?

 

Ευχαριστώ πολύ για όποια απάντηση.

 

*ΥΓ.Συγνώμη αν το έβαλα στο λάθος φόρουμ,ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στης Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε η διαδικασία της φορητότητας διέπεται από τρίτη αρχή που την ελέγχει η ΕΕΤΤ...απλά στο κατάστημα που πήγες κάποιος δεν σου λέει την αλήθεια μιας και ο αποκλειστικός υπεύθυος είναι ο νέος σου πάροχος, δηλαδή η vodafone!
ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ - ΚΟΥΑΞ ΚΟΥΑΞ ΟΥΣΤ!
Link to comment
Share on other sites

Φίλε η διαδικασία της φορητότητας διέπεται από τρίτη αρχή που την ελέγχει η ΕΕΤΤ...απλά στο κατάστημα που πήγες κάποιος δεν σου λέει την αλήθεια μιας και ο αποκλειστικός υπεύθυος είναι ο νέος σου πάροχος, δηλαδή η vodafone!

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση,φίλε μου.Το περίμενα ότι θα είναι κάπως έτσι τα πράγματα,κλασική Ελληνική κουτοπονηριά.

Στην Vodafone επιμένουν ότι η Wind ακόμα επεξεργάζεται την αίτηση,τρέχα γύρευε.

Αποφάσησα να πάω αύριο από το μαγαζί της Vodafone γιατί από το τηλέφωνο δεν γίνεται δουλειά.

Συνήθως πόσες ημέρες (εργάσιμες) θέλει για να ολοκληρωθεί η φορητότητα,αν μπορεί να μου πεί κανείς?Λογικά δεν θα υπάρχει κάποιο χρονικό όριο μέσα στο οποίο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία?

Ευτυχώς που ο ΟΤΕ και η Forthnet τόσα χρόνια μας έχουν εκπαιδεύσει (6 μήνες για 2Play).:lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

 

Για να μπούμε κατευθείαν στο ψητό,πριν από 20 ημέρες,πήγα σε ένα κατάστημα της Vodafone για να κάνω φορητότητα μιας και δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό iPhone.Όλα καλά και όλα ωραία,συμπλήρωσα όλα τα χαρτιά (αφού χρειάστηκε να ψάξω τον παλιό αριθμό ταυτότητας γιατί με αυτόν είχα κάνει την σύνδεση και όταν την έχασα δεν ενημέρωσα την Wind - το λέω για να μην την πατήσει κανείς),υπέγραψα παντού,μια χαρά όλα.Ρώτησα και εγώ σαν άνθρωπος,πόσο χρόνο περίπου διαρκεί η διαδικασία για φορητότητα,μου λέει ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.Χάρηκα και εγώ,αλλά μάταια φίλοι μου.Μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα στο υποκατάστημα,εδώ και 2,5 εβδομάδες ακούω την ίδια δικαιολογία : "Δεν έχουμε νέα"...Μα τι ρε παιδιά να λέω...δεν μπορεί ολόκληρη εταιρία να μην έχετε ένα τρόπο να ελένχετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία...τέλος πάντων.Και φτάνω στο σημείο που μου έχει δημιουργήσει πολλά ερωτηματικά...Παίρνω σήμερα,αφού με έχουν μάθει πλέον,μου μιλάει ο υπεύθυνος του καταστήματος και αφού μου λέει την κλασική δικαιολογία,αφήνει να εννοηθεί ότι η Wind γενικά αργεί (επίτιδες) να εκδόσει τα χαρτιά για την φορητότητα,με σκοπό να παραιτηθείς από την όλη ιστορία.Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει,μάλλον για ανταγωνιστικούς λόγους το είπε,αλλά επίσεις μου είπε ότι η Cosmote το κάνει σε μια μέρα.Έχει παρατηρήσει κανείς κάποιο πρόβλημα παρόμοιο?

 

Ευχαριστώ πολύ για όποια απάντηση.

 

*ΥΓ.Συγνώμη αν το έβαλα στο λάθος φόρουμ,ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στης Vodafone.

Η wind Μια φορα δεν φταιει. αν ο υπαλληλος περασε λανθασμενα στοιχεια και εχει φαει ακυρο..δεν φταις απολυτα εσυ.

οπως ειπες αν αλλαξες ταυτοτητα και στην βονταφον περασες λαθος στοιχεια κατα 99% δεν εχεις παρει εγκριση απο την wind,αφου ο αριθμος ταυτοτητας ειναι διαφορετικος απο εκεινον που δηλωσες τοτε.

αρα και δεν σου λεει την αληθεια και σου ειπε ψεμματα οτι σε 1 μερα παιρνει εγκριση απο την κοσμοτε. γιατι και η βονταφον καθυστερει παρα πολυ στις εγκρισεις της οταν τις φευγουν συνδρομητες.

προφανως το καταστημα κατι σκαρωνει.. και μπορει να παρεις εγκριση απο την πισω πορτα οπως το ονομαζω εγω.

κανονικα κανει 10εργασιμες το λιγοτερο να ενεργοποιηθεις...

πανε απο εκει και πες μας νεα σου.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως πόσες ημέρες (εργάσιμες) θέλει για να ολοκληρωθεί η φορητότητα,αν μπορεί να μου πεί κανείς?Λογικά δεν θα υπάρχει κάποιο χρονικό όριο μέσα στο οποίο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία?

9. Πόσος χρόνος απαιτείται για τη μεταφορά του αριθμού μου;

 

Και για τη σταθερή και για την κινητή τηλεφωνία, η υλοποίηση της φορητότητας των αριθμών των συνδρομητών θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο σε 10 εργάσιμες μέρες από την υποβολή της αίτησης φορητότητας. Ειδικότερα, για την κινητή τηλεφωνία, δίνεται η δυνατότητα στους συνδρομητές να καθορίσουν διαφορετικό χρονικό διάστημα το οποίο όμως δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες.

 

http://www.eett.gr/gr_pages/telec/numbering/portability/portability_FAQ.htm#PORT9

 

Με άλλα λόγια, ανεξαρτήτως υπαιτιότητας δότη ή δέκτη, η φορητότητα πρέπει να ολοκληρωθεί σε 15 εργάσιμες ημέρες σε ιδεάζουσες περιπτώσεις. Αν αυτό δεν έχει συμβεί, κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Συγκεκριμένα:

 

21. Πού μπορώ να απευθυνθώ για περισσότερες πληροφορίες, ερωτήματα ή καταγγελίες;

 

Για περισσότερες πληροφορίες, ερωτήματα ή καταγγελίες σχετικά με την παροχή της υπηρεσίας φορητότητας μπορείτε να απευθυνθείτε στον Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΕΤΤ (τηλ. 801 11000 80 (αστική χρέωση) fax. 210 610 5049 , email: katanalotes@eett.gr, consumers@eett.gr .

 

Καλή τύχη!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η wind Μια φορα δεν φταιει. αν ο υπαλληλος περασε λανθασμενα στοιχεια και εχει φαει ακυρο..δεν φταις απολυτα εσυ.

οπως ειπες αν αλλαξες ταυτοτητα και στην βονταφον περασες λαθος στοιχεια κατα 99% δεν εχεις παρει εγκριση απο την wind,αφου ο αριθμος ταυτοτητας ειναι διαφορετικος απο εκεινον που δηλωσες τοτε.

αρα και δεν σου λεει την αληθεια και σου ειπε ψεμματα οτι σε 1 μερα παιρνει εγκριση απο την κοσμοτε. γιατι και η βονταφον καθυστερει παρα πολυ στις εγκρισεις της οταν τις φευγουν συνδρομητες.

προφανως το καταστημα κατι σκαρωνει.. και μπορει να παρεις εγκριση απο την πισω πορτα οπως το ονομαζω εγω.

κανονικα κανει 10εργασιμες το λιγοτερο να ενεργοποιηθεις...

πανε απο εκει και πες μας νεα σου.

 

Ευχαριστώ πάλι για τις απαντήσεις σας.

Εγώ έτρεξα στο σπίτι,φίλτατε Billakosss,είδα τα συμβόλαια και βρήκα τον αριθμό της παλαιάς ταυτότητας και μετά υπέβαλα την αίτηση.Απλά,με έμμεσο τρόπο,έριξε ευθύνες στην Wind για την καθυστέρηση και έκανε και σύγκριση με την Cosmote,για αυτό άλλωστε και μπήκα εδώ,για να δώ αν είναι γενικό το πρόβλημα.Να σημειώσω ότι με πήραν και εχθές τηλέφωνο από την Wind και με ρώτησαν γιατί φεύγω κλπ. οπότε σίγουρα έχει καταγραφεί το αίτημα μου εκεί.Τώρα το θέμα είναι πιος ευθύνεται για αυτήν την καθυστέρηση.

 

Αγαπητέ MsK,σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες,θα τις εκτυπώσω και θα τις έχω μαζί μου για παν ενδεχόμενο.Ελπίζω να λυθεί αύριο που θα πάω από εκεί γιατί έχω αγανακτήσει πια.

 

Θα ενημερώσω αύριο για την πορεία της υπόθεσης,σας ευχαριστώ όλους.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πάλι για τις απαντήσεις σας.

Εγώ έτρεξα στο σπίτι,φίλτατε Billakosss,είδα τα συμβόλαια και βρήκα τον αριθμό της παλαιάς ταυτότητας και μετά υπέβαλα την αίτηση.Απλά,με έμμεσο τρόπο,έριξε ευθύνες στην Wind για την καθυστέρηση και έκανε και σύγκριση με την Cosmote,για αυτό άλλωστε και μπήκα εδώ,για να δώ αν είναι γενικό το πρόβλημα.Να σημειώσω ότι με πήραν και εχθές τηλέφωνο από την Wind και με ρώτησαν γιατί φεύγω κλπ. οπότε σίγουρα έχει καταγραφεί το αίτημα μου εκεί.Τώρα το θέμα είναι πιος ευθύνεται για αυτήν την καθυστέρηση.

 

Αγαπητέ MsK,σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες,θα τις εκτυπώσω και θα τις έχω μαζί μου για παν ενδεχόμενο.Ελπίζω να λυθεί αύριο που θα πάω από εκεί γιατί έχω αγανακτήσει πια.

 

Θα ενημερώσω αύριο για την πορεία της υπόθεσης,σας ευχαριστώ όλους.

αν σου κανουν νερα και σημερα...

στειλε μου πμ :)

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

αν σου κανουν νερα και σημερα...

στειλε μου πμ :)

 

Καλημέρα φίλοι μου,

 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις πληροφορίες σας/βοήθεια σας.Πήγα σήμερα στο υποκατάστημα της Vodafone,με τα χαρτιά του ΕΕΤΤ στο χέρι (έφτιαξα και λίγο μεγαλύτερο το σήμα για να φαίνεται...στο χιλιόμετρο :lol:) και μπήκα μέσα.Αφού μίλησα με τον υπεύθυνο (ή μάλλον ανεύθυνο) του καταστήματος και μετά από πολλές απειλές και κόπο,μου είπε έλα πάρε το σε μια ώρα,όπως και έγινε.

Μάλλον έπρεπε να είχα πάει από την αρχή στο μαγαζί.Ελπίζω να μην είναι έτσι η Vodafone και να είναι ένα μεμονομένο περιστατικό.Και να πώ,έτσι για το record που λένε και οι Άγγλοι,ότι μάλλον πρόβλημα της Vodafone είναι και απλά να το ψάχνεται πριν.

 

Ευχαριστώ και πάλι φίλοι μου και τα λέμε από το Apple φόρουμ απο εδώ και στο εξής!:happy:

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω ότι ο κανονισμός φορητότητας της ΕΕΤΤ προβλέπει ρητά τι γίνεται σε περίπτωση που ο συνδρομητής έχει αλλάξει αριθμό ταυτότητας!

Αφενός αρκεί να ταυτοποιηθεί ένας από τους δύο αριθμούς (ΑΦΜ ή ΑΔΤ) για να εγκριθεί το αίτημα και αφού το ΑΦΜ είναι μοναδικό, αν ταιριάζει και στις δύο εταιρείες τότε η φορητότητα εγκρίνεται!

 

Αφετέρου, εφόσον έχει αλλάξει ο αριθμός ταυτότητας, αρκεί το γεγονός ότι ο χρήστης πήγε στην καινούρια εταιρεία με την νέα του ταυτότητα και κράτησαν αντίγραφο! Αυτό αποστέλλεται στον παλιό πάροχο ο οποίος είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τα αρχεία του με τον νέο αριθμό ταυτότητας του συνδρομητή και να κάνει ΔΕΚΤΗ την αίτηση φορητότητας αφού πρόκειται για το ίδιο άτομο (ίδιο όνομα στην ταυτότητα, ίδιο ΑΦΜ)!

 

...

Στην Vodafone επιμένουν ότι η Wind ακόμα επεξεργάζεται την αίτηση,τρέχα γύρευε.

...

Όσον αφορά τους χρόνους εκτέλεσης των αιτημάτων, από τη στιγμή που μία αίτηση φορητότητας καταχωρηθεί στο σύστημα της ΕΒΔΑΦ (αυτό ουσιαστικά γίνεται την στιγμή που ο συνδρομητής κάνει την αίτηση στον νέο πάροχο), υπάρχει χρονομετρητής δύο εργάσιμων ημερών. Όταν περάσουν δύο εργάσιμες ημέρες χωρίς ο πάροχος-δότης να απαντήσει (ούτε θετικά ούτε αρνητικά) τότε ο χρονομετρητής μηδενίζει και το αίτημα γίνεται αυτομάτως αποδεκτό από την ΕΒΔΑΦ και αρχίζουν να μετρούν οι δέκα εργάσιμες για την ολοκλήρωση της φορητότητας! Αποκλείεται λοιπόν ο προηγούμενος πάροχος να καθυστερεί την αίτηση, πρέπει σε 2 μέρες να πει ένα ναι ή ένα όχι (αν πει όχι πρέπει να πει και γιατί) αλλιώς το αίτημα γίνεται αυτομάτως αποδεκτό! Αυτό που κάνουν οι εταιρείες είναι ότι ποτέ δεν απαντούν όταν είναι θετική η απάντηση, αφήνουν απλά τον χρονομετρητή να μηδενίσει στις δύο εργάσιμες (βλάκες είναι να απαντήσουν νωρίτερα για να κάνουν την διαδικασία πιο γρήγορη;)!

 

Άρα είναι υπαιτιότητα του παρόχου-δέκτη (της vodafone εν προκειμένω) η οποία δεν καταχώρησε καν την αίτηση στην ΕΒΔΑΦ, πράγμα που κανονικά γίνεται άμεσα με την αίτηση του συνδρομητή στο κατάστημα!

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω ότι ο κανονισμός φορητότητας της ΕΕΤΤ προβλέπει ρητά τι γίνεται σε περίπτωση που ο συνδρομητής έχει αλλάξει αριθμό ταυτότητας!

Αφενός αρκεί να ταυτοποιηθεί ένας από τους δύο αριθμούς (ΑΦΜ ή ΑΔΤ) για να εγκριθεί το αίτημα και αφού το ΑΦΜ είναι μοναδικό, αν ταιριάζει και στις δύο εταιρείες τότε η φορητότητα εγκρίνεται!

 

Αφετέρου, εφόσον έχει αλλάξει ο αριθμός ταυτότητας, αρκεί το γεγονός ότι ο χρήστης πήγε στην καινούρια εταιρεία με την νέα του ταυτότητα και κράτησαν αντίγραφο! Αυτό αποστέλλεται στον παλιό πάροχο ο οποίος είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τα αρχεία του με τον νέο αριθμό ταυτότητας του συνδρομητή και να κάνει ΔΕΚΤΗ την αίτηση φορητότητας αφού πρόκειται για το ίδιο άτομο (ίδιο όνομα στην ταυτότητα, ίδιο ΑΦΜ)!

 

 

Όσον αφορά τους χρόνους εκτέλεσης των αιτημάτων, από τη στιγμή που μία αίτηση φορητότητας καταχωρηθεί στο σύστημα της ΕΒΔΑΦ (αυτό ουσιαστικά γίνεται την στιγμή που ο συνδρομητής κάνει την αίτηση στον νέο πάροχο), υπάρχει χρονομετρητής δύο εργάσιμων ημερών. Όταν περάσουν δύο εργάσιμες ημέρες χωρίς ο πάροχος-δότης να απαντήσει (ούτε θετικά ούτε αρνητικά) τότε ο χρονομετρητής μηδενίζει και το αίτημα γίνεται αυτομάτως αποδεκτό από την ΕΒΔΑΦ και αρχίζουν να μετρούν οι δέκα εργάσιμες για την ολοκλήρωση της φορητότητας! Αποκλείεται λοιπόν ο προηγούμενος πάροχος να καθυστερεί την αίτηση, πρέπει σε 2 μέρες να πει ένα ναι ή ένα όχι (αν πει όχι πρέπει να πει και γιατί) αλλιώς το αίτημα γίνεται αυτομάτως αποδεκτό! Αυτό που κάνουν οι εταιρείες είναι ότι ποτέ δεν απαντούν όταν είναι θετική η απάντηση, αφήνουν απλά τον χρονομετρητή να μηδενίσει στις δύο εργάσιμες (βλάκες είναι να απαντήσουν νωρίτερα για να κάνουν την διαδικασία πιο γρήγορη;)!

 

Άρα είναι υπαιτιότητα του παρόχου-δέκτη (της vodafone εν προκειμένω) η οποία δεν καταχώρησε καν την αίτηση στην ΕΒΔΑΦ, πράγμα που κανονικά γίνεται άμεσα με την αίτηση του συνδρομητή στο κατάστημα!

 

 

Οπότε δεν υπήρχε λόγος να με κάνουν να ψάχνω τον παλαιό αριθμό ταυτότητας εφόσον τους είχα δώσει το ΑΦΜ...τώρα γιατί το έκαναν αυτό,ο θεός και η ψυχή τους...

Δηλαδή,ότι και να γίνει,σε 2 ημέρες αποστέλεται το αποτέλεσμα,οπότε,είτε λιάζονται στο υποκατάστημα και δεν την στείλαν αμέσως,είτε λιάζονται γενικά στην Vodafone και βαράνε μύγες.Όπως και να έχει,κάποιος λιάζεται πάνω στον σβέρκο μου...:mad:

Δεν πειράζει,απλά να ξέρουν και οι υπόλοιποι συμφορουμήτες τι γίνεται καμια φορά...

 

ΥΓ.Επειδή σε βλέπω ψαγμένο,στην περίπτωση που χάσω την ταυτότητα μου (εντάξει,επιστημονική φαντασία αλλά λέμε) πρέπει να το δηλώσω στην Vodafone ή αρκεί όταν χρειαστώ κάτι να δηλώσω εκεί ότι άλλαξα?Η καλύτερα αμέσως για να μην καθυστερώ κάποιες υπηρεσίες?

Link to comment
Share on other sites

Θελω να παω με φορητοτητα απο a la carte( αφου επιμενουν στο παγιο για 0,01ευρω /λεπτο) σε cosmokarta.Tο θεμα ειναι οτι στο a la carte εχω 20 ευρω.Θα μεταφερθουν στο νεο πακετο οταν ενεργοποιηθει ή θα πανε χαμενα τα 20 ευρω???

Επειδη εχω μπερδευτει,για φορητοτητα απο voda σε cosmote που τηλεφωνω??

Link to comment
Share on other sites

Εγώ την έκανα πάντως την αίτηση για φορητότητα από alacarte σε cosmocarta σε 2 γραμμές που έχουμε στο σπίτι. Έχοντας συνηθίσει το 0,01 το λεπτό, μου φαίνονται πολλά τα 10 +10 ευρώ το μήνα που θέλει η voda για να λειτουργεί η υπηρεσία.
Link to comment
Share on other sites

Θελω να παω με φορητοτητα απο a la carte( αφου επιμενουν στο παγιο για 0,01ευρω /λεπτο) σε cosmokarta.Tο θεμα ειναι οτι στο a la carte εχω 20 ευρω.Θα μεταφερθουν στο νεο πακετο οταν ενεργοποιηθει ή θα πανε χαμενα τα 20 ευρω???

Επειδη εχω μπερδευτει,για φορητοτητα απο voda σε cosmote που τηλεφωνω??

Χρησιμοποίησέ τα γιατί θα τα χάσεις και είναι κρίμα ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

σκεφτομαι να παω σε cu απο F2G ο λογος ποιος αλλος προβληματικη καλυψη εκει που κινουμαι,ΑΥΤΗ Η WIND ΜΥΑΛΟ ΔΕ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΣ

 

εχει ενα μηνα που εφυγα απο cosmote

Link to comment
Share on other sites

η voda εφοσον το καρτοκινητο ειναι ανωνυμο δεν δεχεται αιτησεις τηλεφωνικα,πρεπει να πας σε καταστημα,με cosmote και wind εχω μεταφερει αριθμους τηλεφωνικα,τοσο πολυ φοβουνται?
Link to comment
Share on other sites

Τελικα η αγαπητη μας voda ειναι ενα μπαχαλο και μισο,χθες παιρνω τηλ στην φορητοτητα 13894, τους ειπα οτι εχω F2G και θελω να μεταφερθω σε cu,η τηλεφωνητρια μου λεει οτι εφοσον το καρτοκινητο ειναι ανωνυμο η αιτηση δε μπορει να γινει τηλεφωνικως πρεπει να παω σε καταστημα(για να γινει τηλεφωνικα πρεπει να εχω δηλωμενα στοιχεια στη wind),οκ πηγαινω σημερα το πρωι στο καταστημα,μου ζητησαν ταυτοτητα και ΑΦΜ,τους λεω οτι το ΑΦΜ μου δε το θυμαμαι δε το ξερω απ'εξω αλλα τους ειπα οτι ουτε η WIND το εχει,στη wind δεν εχω δωσει ταυτοτητα κτλπ,μονο τον κωδικο της καρτας sim γνωριζουν,η κοπελια μου λεει οτι μπλοκαραν τα συστηματα και δε μπορει να κανει την αιτηση,μου ειπε να περασω το απογευμα,πηγαινω τωρα στο καταστημα δινω την ταυτοτητα μου,η κοπελια παιρνει τηλ στα κεντρικα επειδη ειδε καποιο προβλημα με την ταυτοτητα μου, τους ειπε οτι η ημερομηνια εκδοσης της ταυτοτητας που αναγραφεται μπροστα δεν ειναι ιδιος με την ημερομηνια εκδοσης που αναγραφεται πισω (οτι να ναι),οποτε αυτη στα κεντρικα δε τη δεχτηκαν,μετα αφου εκλεισε το τηλ με ρωτησε εαν εχω διπλωμα αυτοκινητου,της λεω εγω εχω διπλωμα αυτοκινητου αλλα δεν ξαναρχομαι δε θα κανω δρομολογια καθε μερα σπιτι-vodafone shop,μου λεει ελα αυριο αν ειναι να το κανουμε,της λεω οκ γεια σας και φευγω

 

Μετα απ'αυτο δεν πηγαινε αλλο πηρα τηλ σε κοσμοτε η τηλεφωνητρια μου ζητησε μονο κωδικο sim αριθμο τηλ,μου ειπε οτι θα επικοινωνησουν με wind ολα καλα κι ωραια 2 λεπτα υποθεση,ουτε να σε κουραζουν ουτε να σε ταλαιπωρουν,αυτη ειναι εταιρια

 

και ρωτω τωρα,αυτη ειναι η voda η ιδιωτικη που ειναι ετη φωτος μπροστα σε σχεση με τις αλλες που μας την παρουσιαζουν καποιοι εδω μεσα,αυτη ειναι η voda που λειτουργει με συνοπτικες διαδικασιες παρακαπτοντας ολες τις δημοσιουπαλληληστικες νοοτροπιες του παρελθοντος,αυτοι ειναι χειροτεροι και απο το δημοσιο,καποτε λεγανε για την κοσμοτε,χιλιες φορες κοσμοτε κι ας εχει ο ΟΤΕ το 100%

Link to comment
Share on other sites

Τελικα η αγαπητη μας voda ειναι ενα μπαχαλο και μισο,χθες παιρνω τηλ στην φορητοτητα 13894, τους ειπα οτι εχω F2G και θελω να μεταφερθω σε cu,η τηλεφωνητρια μου λεει οτι εφοσον το καρτοκινητο ειναι ανωνυμο η αιτηση δε μπορει να γινει τηλεφωνικως πρεπει να παω σε καταστημα(για να γινει τηλεφωνικα πρεπει να εχω δηλωμενα στοιχεια στη wind),οκ πηγαινω σημερα το πρωι στο καταστημα,μου ζητησαν ταυτοτητα και ΑΦΜ,τους λεω οτι το ΑΦΜ μου δε το θυμαμαι δε το ξερω απ'εξω αλλα τους ειπα οτι ουτε η WIND το εχει,στη wind δεν εχω δωσει ταυτοτητα κτλπ,μονο τον κωδικο της καρτας sim γνωριζουν,η κοπελια μου λεει οτι μπλοκαραν τα συστηματα και δε μπορει να κανει την αιτηση,μου ειπε να περασω το απογευμα,πηγαινω τωρα στο καταστημα δινω την ταυτοτητα μου,η κοπελια παιρνει τηλ στα κεντρικα επειδη ειδε καποιο προβλημα με την ταυτοτητα μου, τους ειπε οτι η ημερομηνια εκδοσης της ταυτοτητας που αναγραφεται μπροστα δεν ειναι ιδιος με την ημερομηνια εκδοσης που αναγραφεται πισω (οτι να ναι),οποτε αυτη στα κεντρικα δε τη δεχτηκαν,μετα αφου εκλεισε το τηλ με ρωτησε εαν εχω διπλωμα αυτοκινητου,της λεω εγω εχω διπλωμα αυτοκινητου αλλα δεν ξαναρχομαι δε θα κανω δρομολογια καθε μερα σπιτι-vodafone shop,μου λεει ελα αυριο αν ειναι να το κανουμε,της λεω οκ γεια σας και φευγω

 

Μετα απ'αυτο δεν πηγαινε αλλο πηρα τηλ σε κοσμοτε η τηλεφωνητρια μου ζητησε μονο κωδικο sim αριθμο τηλ,μου ειπε οτι θα επικοινωνησουν με wind ολα καλα κι ωραια 2 λεπτα υποθεση,ουτε να σε κουραζουν ουτε να σε ταλαιπωρουν,αυτη ειναι εταιρια

 

και ρωτω τωρα,αυτη ειναι η voda η ιδιωτικη που ειναι ετη φωτος μπροστα σε σχεση με τις αλλες που μας την παρουσιαζουν καποιοι εδω μεσα,αυτη ειναι η voda που λειτουργει με συνοπτικες διαδικασιες παρακαπτοντας ολες τις δημοσιουπαλληληστικες νοοτροπιες του παρελθοντος,αυτοι ειναι χειροτεροι και απο το δημοσιο,καποτε λεγανε για την κοσμοτε,χιλιες φορες κοσμοτε κι ας εχει ο ΟΤΕ το 100%

 

gt den piges se ena alo katastima? kolises eki dld?:p

Link to comment
Share on other sites

Τελικα η αγαπητη μας voda ειναι ενα μπαχαλο και μισο,χθες παιρνω τηλ στην φορητοτητα 13894, τους ειπα οτι εχω F2G και θελω να μεταφερθω σε cu,η τηλεφωνητρια μου λεει οτι εφοσον το καρτοκινητο ειναι ανωνυμο η αιτηση δε μπορει να γινει τηλεφωνικως πρεπει να παω σε καταστημα(για να γινει τηλεφωνικα πρεπει να εχω δηλωμενα στοιχεια στη wind),οκ πηγαινω σημερα το πρωι στο καταστημα,μου ζητησαν ταυτοτητα και ΑΦΜ,τους λεω οτι το ΑΦΜ μου δε το θυμαμαι δε το ξερω απ'εξω αλλα τους ειπα οτι ουτε η WIND το εχει,στη wind δεν εχω δωσει ταυτοτητα κτλπ,μονο τον κωδικο της καρτας sim γνωριζουν,η κοπελια μου λεει οτι μπλοκαραν τα συστηματα και δε μπορει να κανει την αιτηση,μου ειπε να περασω το απογευμα,πηγαινω τωρα στο καταστημα δινω την ταυτοτητα μου,η κοπελια παιρνει τηλ στα κεντρικα επειδη ειδε καποιο προβλημα με την ταυτοτητα μου, τους ειπε οτι η ημερομηνια εκδοσης της ταυτοτητας που αναγραφεται μπροστα δεν ειναι ιδιος με την ημερομηνια εκδοσης που αναγραφεται πισω (οτι να ναι),οποτε αυτη στα κεντρικα δε τη δεχτηκαν,μετα αφου εκλεισε το τηλ με ρωτησε εαν εχω διπλωμα αυτοκινητου,της λεω εγω εχω διπλωμα αυτοκινητου αλλα δεν ξαναρχομαι δε θα κανω δρομολογια καθε μερα σπιτι-vodafone shop,μου λεει ελα αυριο αν ειναι να το κανουμε,της λεω οκ γεια σας και φευγω

 

Μετα απ'αυτο δεν πηγαινε αλλο πηρα τηλ σε κοσμοτε η τηλεφωνητρια μου ζητησε μονο κωδικο sim αριθμο τηλ,μου ειπε οτι θα επικοινωνησουν με wind ολα καλα κι ωραια 2 λεπτα υποθεση,ουτε να σε κουραζουν ουτε να σε ταλαιπωρουν,αυτη ειναι εταιρια

 

και ρωτω τωρα,αυτη ειναι η voda η ιδιωτικη που ειναι ετη φωτος μπροστα σε σχεση με τις αλλες που μας την παρουσιαζουν καποιοι εδω μεσα,αυτη ειναι η voda που λειτουργει με συνοπτικες διαδικασιες παρακαπτοντας ολες τις δημοσιουπαλληληστικες νοοτροπιες του παρελθοντος,αυτοι ειναι χειροτεροι και απο το δημοσιο,καποτε λεγανε για την κοσμοτε,χιλιες φορες κοσμοτε κι ας εχει ο ΟΤΕ το 100%

 

Το ότι έπεσες σε άσχετη υπάλληλο, δεν σημαίνει τίποτα αυτό...

 

gt den piges se ena alo katastima? kolises eki dld?:p

 

Μπορεί αν και άσχετη, να ήταν όμορφη καιιιι... :p

Link to comment
Share on other sites

ena shop exei to kilkis kai milame oti oi perissoteroi poy douleyoun se katasthmata kinhths einai mono gia ta enshma,ligoi einai aytoi/es poy kseroyn to antikeimeno

 

Emena pleon de me endiaferei einai ka8ara 8ema vodafone oi proslhpseis twn ypallhlwn,ti na tin kanw? exase allon enan pelath

 

Kai kati allo efoson tyxainei na yparxoun asxetoi ypallhloi mporei na ginei thlefwnika h aithsh opws kanoyn oi alles dyo etairies

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...