Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 minute ago, panos.kar said:


Μπορείς να καλέσεις από Ευρωπαϊκή ένωση (δηλαδή με roaming) σε άλλες χώρες την ευρωπαϊκής ένωσης δωρεάν. Από Ελλάδα χρεώνεσαι.

Δεν βγάζει νόημα αλλά έτσι είναι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εμ αυτό λέω και εγω...

Ενώ από Ελλάδα αν πάρεις τηλέφωνο προς ΕΕ χρεώνεσαι διεθνή κλήση ή πρεπει να εχεις ενεργοποιησει το talk to EE

Link to comment
Share on other sites

Μεταφερω κι εγω την εμπειρια μου.

 

 Η WIND - NOVA δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τις υπηρεσίες της. Είχα κάκιστο δίκτυο σταθερής και τηλεόρασης με πολλές διακοπές.. ώσπου με αφορμή την ανακοίνωση τους αποφάσισα ότι θα προχωρήσω με πιο σοβαρή εταιρεία.

Βάσει της ανακοίνωσης τους, κι αφού απέρριψα την πρόταση για EON μου στείλανε σε κουριερ εξοπλισμό (!!!) μου έστειλαν και 120 ευρώ πρόστιμο! Τον εξοπλισμό δεν τον παρέλαβα ποτέ, δεν τον συμφώνησα ούτε τον ζήτησα....

Αυτό που γράφουν δημόσια εδώ δεν ισχύει? Θα τους μαζέψει κανένας??

 

Σημείωση σχετικά με την ισχύουσα σύμβαση του συνδρομητή:  Οι πελάτες που διαθέτουν ενεργή την υπηρεσία και επηρεάζονται από την κατάργησή της, διατηρούν τη δυνατότητα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης μέχρι και δυο μήνες μετά την ημερομηνία κατάργησης

Screenshot_20221121-165923_Samsung Internet.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μεταφερω κι εγω την εμπειρια μου.
 
 Η WIND - NOVA δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τις υπηρεσίες της. Είχα κάκιστο δίκτυο σταθερής και τηλεόρασης με πολλές διακοπές.. ώσπου με αφορμή την ανακοίνωση τους αποφάσισα ότι θα προχωρήσω με πιο σοβαρή εταιρεία.
Βάσει της ανακοίνωσης τους, κι αφού απέρριψα την πρόταση για EON μου στείλανε σε κουριερ εξοπλισμό (!!!) μου έστειλαν και 120 ευρώ πρόστιμο! Τον εξοπλισμό δεν τον παρέλαβα ποτέ, δεν τον συμφώνησα ούτε τον ζήτησα....
Αυτό που γράφουν δημόσια εδώ δεν ισχύει? Θα τους μαζέψει κανένας??
 
Σημείωση σχετικά με την ισχύουσα σύμβαση του συνδρομητή:  Οι πελάτες που διαθέτουν ενεργή την υπηρεσία και επηρεάζονται από την κατάργησή της, διατηρούν τη δυνατότητα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης μέχρι και δυο μήνες μετά την ημερομηνία κατάργησης
558380812_Screenshot_20221121-165923_SamsungInternet.thumb.jpg.5655710244736594f28465b5ea2bbe1d.jpg
Η ανακοίνωση αυτή είναι για το vision;
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, hercoulis said:

Δεν είμαι υποχόνδριος αλλά κ ορθογραφικά λάθη σε επίσημο ΜΗΝΥΜΑ;!

Όπως;

Powered by POCO X6 / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 20/11/2022 at 4:53 ΜΜ, nikosdoc said:

Μαλλον δεν ξερουν τι τους γινεται... 

Παραθετω τα sms που μου ηρθαν οταν πηγα στο Βελγιο και στην Αυστρία, ενω εχω το wind one, χωρις ομως ενεργοποιημενο το talk to EU. Και ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι ενεργοποιημενο, γιατι οταν τηλεφωνω απο Ελλαδα σε ενα βελγο φιλο μου χρεωνομαι κανονικα

Screenshot_20221120_174643_Messages.thumb.jpg.c80da061567c5cf8c0e3355992ff75ed.jpgScreenshot_20221120_174721_Messages.thumb.jpg.0cec1b83993dbfe5622225a647f279be.jpg

 

Edit: Διαβαζοντας πιο προσεχτικά το sms νομιζω οτι υπονοει ότι έχω απεριοριστα προς ΟΛΗ την ΕΕ για όσο είμαι στο Βελγιο ή την Αυστρία... Ή λάθος καταλαβαίνω;;;

 

 

Αυτό ισχύει. Όταν πάω δυτική ακτή Σουηδίας συνδέομαι σε δανέζικα δίκτυα και καλώ Ευρώπη αβέρτα. 

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, Alextrum said:

Μεταφερω κι εγω την εμπειρια μου.

 

 Η WIND - NOVA δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τις υπηρεσίες της. Είχα κάκιστο δίκτυο σταθερής και τηλεόρασης με πολλές διακοπές.. ώσπου με αφορμή την ανακοίνωση τους αποφάσισα ότι θα προχωρήσω με πιο σοβαρή εταιρεία.

Βάσει της ανακοίνωσης τους, κι αφού απέρριψα την πρόταση για EON μου στείλανε σε κουριερ εξοπλισμό (!!!) μου έστειλαν και 120 ευρώ πρόστιμο! Τον εξοπλισμό δεν τον παρέλαβα ποτέ, δεν τον συμφώνησα ούτε τον ζήτησα....

Αυτό που γράφουν δημόσια εδώ δεν ισχύει? Θα τους μαζέψει κανένας??

 

Σημείωση σχετικά με την ισχύουσα σύμβαση του συνδρομητή:  Οι πελάτες που διαθέτουν ενεργή την υπηρεσία και επηρεάζονται από την κατάργησή της, διατηρούν τη δυνατότητα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης μέχρι και δυο μήνες μετά την ημερομηνία κατάργησης

Screenshot_20221121-165923_Samsung Internet.jpg

Αφήνεις να εννοηθεί ότι είχες Vision που καταργήθηκε και με αφορμή αυτό αποφάσισες να κάνεις διακοπή;
Εάν είναι έτσι, μίλησες με την εξυπηρέτηση για να επισημάνεις το λάθος τους και να γίνει αντιλογισμός;
Εφόσον το έκανες και δεν ανταποκρίθηκαν, κάνε απλά μία καταγγελία στην ΕΕΤΤ και αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι το άλλο. Το vision δεν έχει καταργηθεί αλλά θα γίνει αυτό τέλος του χρόνου. Αλλά σου δίνει το δικαίωμα να το διακόψεις από τώρα. Μήπως εκτός από διακοπή έκανε και φορητότητα, και το penalty το έβαλαν για τη διακοπή του σταθερού.

Link to comment
Share on other sites

Δικαίωμα διακοπής όλου του 3play έχεις μετά την κατάργηση και για διάστημα 2 μηνών. 
Αν θέλεις να καταργήσεις την τηλεόραση νωρίτερα δεν μπορείς, πρέπει να περιμένεις 31/12

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω. Είχα την εντύπωση πως είναι δύο διαφορετικές υπηρεσίες που απλά προστίθονται στον ίδιο λογαριασμό. Όπως και να έχει, εγώ που έκανα αίτηση διακοπής για το vision μόλις έληξε το συμβόλαιο, μου λένε ότι θα διακοπεί 60 μέρες μετά το αίτημα που έκανα. Επειδή ο προηγούμενος λογαριασμός είχε βγει 2 μέρες πριν το αίτημα, πρέπει να βγει ο καινούριος 28 ημέρες μετά και αφού περάσουν άλλες 30 να το κόψουν. Ας μην τους χαρακτηρίσω γιατί δεν βρίσκω λόγια. Η χειρότερη εταιρία απλά.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή τα προηγούμενα μηνύματα με τα συμβόλαια να ρωτήσω και γω για συμβόλαιο σταθερού ίντερνετ και τηλεόραση που λήγει Δεκέμβριο αν σήμερα κάνω μεταφορά σε άλλη εταιρεία λόγω προσφορών τι ρήτρα πληρώνουμε? Είναι μεγάλο ποσό?

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, vabiris said:

Με αφορμή τα προηγούμενα μηνύματα με τα συμβόλαια να ρωτήσω και γω για συμβόλαιο σταθερού ίντερνετ και τηλεόραση που λήγει Δεκέμβριο αν σήμερα κάνω μεταφορά σε άλλη εταιρεία λόγω προσφορών τι ρήτρα πληρώνουμε? Είναι μεγάλο ποσό?

Sent from my RMX2170 using Tapatalk
 

Μπορείς να το δεις κοιτώντας τον πίνακα με την ποινή ανά μήνα στο συμβόλαιο που έχεις υπογράψει.

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, vabiris said:

Με αφορμή τα προηγούμενα μηνύματα με τα συμβόλαια να ρωτήσω και γω για συμβόλαιο σταθερού ίντερνετ και τηλεόραση που λήγει Δεκέμβριο αν σήμερα κάνω μεταφορά σε άλλη εταιρεία λόγω προσφορών τι ρήτρα πληρώνουμε? Είναι μεγάλο ποσό?

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Καλύτερα να το δεις στον πίνακα της σύμβασης, αλλά μια ασφαλής εκτίμηση είναι το 1/4 ενός μηνιαίου παγίου, μια και αυτό προβλέπει ο νόμος.

Link to comment
Share on other sites

Η Wind ότι και να κάνει όπως και να ονομαστεί είναι η χειρότερη εταιρία μακράν για να κάνεις διακοπή είτε σε σταθερό είτε σε κινητό όταν το δίκτυο τους είναι για τα μπάζα.

Σε φίλο που είχε ADSL στην Αθήνα και ήταν χάλι μαύρο δεν του έκαναν αναβάθμιση σε Vdsl και ζητούσαν πλήρη τιμή αντί για κάτι καλύτερο ενώ σε άλλον κοινό γνωστό μας το έκαναν. Μπήκε σε μια διαδικασία για να κάνει ατελώς διακοπή με τα δεκάδες πρόβληματα που είχε η γραμμή και πήγε cosmote Vdsl.

Τους είπε σε δεύτερη φάση πριν κάνει αίτηση για να πάει Cosmote δεν πειράζει αναβαθμιστε με σε συνδιαστικο  Vdsl με κινητή με απεριόριστα πάλι τα ιδια του έδιναν πάλι αστρονομική τιμή. 

Τους είπε ωραία φτιάξτε την γραμμή ADSL φυσικά αδύνατο με το χάλι που είχε.

Φυσικά η καλή μας η wind χρέωσε τέλος διακοπής γύρω στα 50 ευρώ και τα έστειλε σε μια εισπρακτική. Τόσο απελπισία πια το δίκτυο. Μια εταιρία Δίας νομίζω ότι είπε.

Τους είπε ότι εκκρεμεί καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τους είπε να μην καλέσουν ξανά.

Απλά μια καθημερινή κατάσταση που παρατηρώ με την εταιρία για αυτό να είστε σίγουροι 100% είτε σε κινητή είτε σε σταθερή αν παίζει καλά στην περιοχή σας. 

Οι άλλες τουλάχιστον όταν αναγνωρίζουν το πρόβλημα κάνουν ατελώς διακοπή χωρίς φουμαρα και μεταξωτές κορδέλες.

Λυπάμαι που θα το πω αλλά nova - wind μόνο καρτοκινητή με απεριόριστα σε f2g γιατί αυτοί ποτε δεν έχουν πρόβλημα και πάντα φταίει ο πελάτης βάζοντας σε,  σε περιπέτειες και καταγγελίες σε ΕΕΤΤ και προστασία του καταναλωτή.

Και να γίνει το καλύτερο δίκτυο από όλα αν δεν αλλάξει πολιτική να παραδέχονται τα προβληματικά σημεία τους δεν θα έχει κερδίσει πίσω πελάτες που έχουν καεί.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πανεύκολα είχα κάνει μετατροπή συμβολαίου σε καρτοκινητό και εννοείται και το ανάποδο, δεν  είχα τέτοια θέματα ποτέ.

Powered by POCO X6 / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cmvr said:

Η Wind ότι και να κάνει όπως και να ονομαστεί είναι η χειρότερη εταιρία μακράν για να κάνεις διακοπή είτε σε σταθερό είτε σε κινητό όταν το δίκτυο τους είναι για τα μπάζα.

Σε φίλο που είχε ADSL στην Αθήνα και ήταν χάλι μαύρο δεν του έκαναν αναβάθμιση σε Vdsl και ζητούσαν πλήρη τιμή αντί για κάτι καλύτερο ενώ σε άλλον κοινό γνωστό μας το έκαναν. Μπήκε σε μια διαδικασία για να κάνει ατελώς διακοπή με τα δεκάδες πρόβληματα που είχε η γραμμή και πήγε cosmote Vdsl.

Τους είπε σε δεύτερη φάση πριν κάνει αίτηση για να πάει Cosmote δεν πειράζει αναβαθμιστε με σε συνδιαστικο  Vdsl με κινητή με απεριόριστα πάλι τα ιδια του έδιναν πάλι αστρονομική τιμή. 

Τους είπε ωραία φτιάξτε την γραμμή ADSL φυσικά αδύνατο με το χάλι που είχε.

Φυσικά η καλή μας η wind χρέωσε τέλος διακοπής γύρω στα 50 ευρώ και τα έστειλε σε μια εισπρακτική. Τόσο απελπισία πια το δίκτυο. Μια εταιρία Δίας νομίζω ότι είπε.

Τους είπε ότι εκκρεμεί καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τους είπε να μην καλέσουν ξανά.

Απλά μια καθημερινή κατάσταση που παρατηρώ με την εταιρία για αυτό να είστε σίγουροι 100% είτε σε κινητή είτε σε σταθερή αν παίζει καλά στην περιοχή σας. 

Οι άλλες τουλάχιστον όταν αναγνωρίζουν το πρόβλημα κάνουν ατελώς διακοπή χωρίς φουμαρα και μεταξωτές κορδέλες.

Λυπάμαι που θα το πω αλλά nova - wind μόνο καρτοκινητή με απεριόριστα σε f2g γιατί αυτοί ποτε δεν έχουν πρόβλημα και πάντα φταίει ο πελάτης βάζοντας σε,  σε περιπέτειες και καταγγελίες σε ΕΕΤΤ και προστασία του καταναλωτή.

Και να γίνει το καλύτερο δίκτυο από όλα αν δεν αλλάξει πολιτική να παραδέχονται τα προβληματικά σημεία τους δεν θα έχει κερδίσει πίσω πελάτες που έχουν καεί.

Καλά, ας δούμε πρώτα την νέα εταιρία από τον Γενάρη του 2023, τους νέους όρους, τα νέα πακέτα συνδυαστικά και μη, την νέα πολιτική γενικότερα και μετά, ας κρίνουμε! Μη βιαζόμαστε και μην εικάζουμαι. Είναι αρκετά νωρίς ακόμη. Εγώ όσα γράφω κατά καιρούς εδώ είναι από μέσα. Εξάλλου το επενδυτικό πρόγραμμα που έχει ανακοινωθεί γράφει 2023-2027. Οπότε, και οι αναβαθμίσεις που γίνονται είναι αρχικές. Θα ξαναπεράσουν και θα ξαναπεράσουν μέχρι τότε πανελλαδικά από τα αστικά κέντρα και την περιφέρεια. Αισιοδοξία για τα καλύτερα που είναι μπροστά μας!

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

Συγχωροχάρτι παιδιά δεν της δίνω της wind  ή nova  ή Μανωλιό σε αυτό τον τομέα και ούτε πιστεύω αυτές οι παθογένειες θα φύγουν άμεσα. Μόνο αν διώξει όλα τα στελέχη και πάρει νέα αλλά και αυτό θέλει καιρό να μάθουν τα τερτίπια και τις αδυναμίες που υπάρχουν.

Μακάρι να αλλάξει για το καλό όλων αλλά δύσκολο το βλέπω το πράγμα.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Σε όλες τις εταιρείες υπάρχουν θετικά και αρνητικά στοιχεία.

Powered by POCO X6 / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, p_k said:

Σε όλες τις εταιρείες υπάρχουν θετικά και αρνητικά στοιχεία.

Υπάρχουν αλλά σε αυτό το κομμάτι έχει τα πρωτεία η Wind ακόμα τουλάχιστον.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, p_k said:

Εγώ πανεύκολα είχα κάνει μετατροπή συμβολαίου σε καρτοκινητό και εννοείται και το ανάποδο, δεν  είχα τέτοια θέματα ποτέ.

Εσύ για να έχεις πρόβλημα με τη wind θα πρέπει να γκρεμίσουν καμιά 10ριά φούρνοι..

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, cmvr said:

Υπάρχουν αλλά σε αυτό το κομμάτι έχει τα πρωτεία η Wind ακόμα τουλάχιστον.

Δεν θα το έλεγα.

Powered by POCO X6 / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, cmvr said:

Η Wind ότι και να κάνει όπως και να ονομαστεί είναι η χειρότερη εταιρία μακράν για να κάνεις διακοπή είτε σε σταθερό είτε σε κινητό όταν το δίκτυο τους είναι για τα μπάζα.

Κόντεψα να πάω τρελοκομείο. 

Όταν μετά από πολύ κούραση στο να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια, μετά από την απειλή ότι θα κάνω καταγγελία σε κάθε αρμόδιο και μη φορέα, ότι θα τους γράψω στις εφημερίδες, ότι θα κατέβω στα κεντρικά ενώ θα έχω ζωστει με γκαζάκια και αφού δεν άκουγαν τίποτα. 

Έπεσα πάνω σε ένα παλικάρι που με καλούσε και κοβόταν η γραμμή, δε ξέρω πως έπεσε τέτοιος άνθρωπος στη δούλεψή τους, το κατάλαβα στην φωνή του ότι ντράπηκε, ο Κύριος αυτός προχώρησε στην διακοπή του συμβολαίου αφαίρεση των παγίων και των 2 γραμμών για τους 3 μήνες που με ταλαιπώρησε η "εξυπηρέτηση πελατών" και μου έκανε το δεύτερο νούμερο f2g ώστε να μην χάσω το νούμερο μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω. 

Θυμάμαι το όνομά του και δε θα τον ξεχάσω. 

Συμβόλαιο με την wind, ΦΟΒΑΜΑΙ. 

Wind έχω και τώρα f2g. 

3 ώρες πριν, cmvr said:

Συγχωροχάρτι παιδιά δεν της δίνω της wind  ή nova.

Μόνο αν διώξει όλα τα στελέχη και πάρει νέα αλλά και αυτό θέλει καιρό να μάθουν τα τερτίπια και τις αδυναμίες που υπάρχουν.

Μακάρι να αλλάξει για το καλό όλων αλλά δύσκολο το βλέπω το πράγμα.

Ούτε αν διώξει όλους αυτούς που έχει δεν πρόκειται να δείξω εμπιστοσύνη. 

2 ώρες πριν, p_k said:

Δεν θα το έλεγα.

Το έλεγα, το λέω και θα το λέω. 

Με έχουν ηχογραφημένο, ίσως πρέπει να ζητήσω τις εγγραφές για τις παίξω στον ψυχίατρο μου! 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μεγάλο πρόβλημα κ φοβερή πίεση αντιμετώπισα με τη Νόβα. 
Δεν την έκοβαν με τίποτα!

και εγώ ο βλαξ έλεγα, άντε δε πειράζει. 
Τελικά το καλοκαίρι με δυσκολία την έκοψα. 
Ακόμα δε το πιστεύω όμως.. Νομίζω πως θα στείλουν κάνα λογαριασμό στο έτσι, επειδή μπορούνε. 
Εγώ θέλω να έχω στο κινητό συμβόλαιο, αλλά τους θεωρώ όλους αναξιόπιστους. 
Και έτσι, δε μπαίνω σε καμία διαδικασία συμβολαίου ξανά. 

Link to comment
Share on other sites

On 25/11/2022 at 9:42 ΜΜ, andreasomageiras said:

Κόντεψα να πάω τρελοκομείο. 

Όταν μετά από πολύ κούραση στο να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια, μετά από την απειλή ότι θα κάνω καταγγελία σε κάθε αρμόδιο και μη φορέα, ότι θα τους γράψω στις εφημερίδες, ότι θα κατέβω στα κεντρικά ενώ θα έχω ζωστει με γκαζάκια και αφού δεν άκουγαν τίποτα. 

Έπεσα πάνω σε ένα παλικάρι που με καλούσε και κοβόταν η γραμμή, δε ξέρω πως έπεσε τέτοιος άνθρωπος στη δούλεψή τους, το κατάλαβα στην φωνή του ότι ντράπηκε, ο Κύριος αυτός προχώρησε στην διακοπή του συμβολαίου αφαίρεση των παγίων και των 2 γραμμών για τους 3 μήνες που με ταλαιπώρησε η "εξυπηρέτηση πελατών" και μου έκανε το δεύτερο νούμερο f2g ώστε να μην χάσω το νούμερο μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω. 

Θυμάμαι το όνομά του και δε θα τον ξεχάσω. 

Συμβόλαιο με την wind, ΦΟΒΑΜΑΙ. 

Wind έχω και τώρα f2g. 

Ούτε αν διώξει όλους αυτούς που έχει δεν πρόκειται να δείξω εμπιστοσύνη. 

Το έλεγα, το λέω και θα το λέω. 

Με έχουν ηχογραφημένο, ίσως πρέπει να ζητήσω τις εγγραφές για τις παίξω στον ψυχίατρο μου! 

Έτσι έπεσα και εγώ σε έναν τεχνικό που οντως βρήκε ότι η περιοχή έχει θέμα και δεν μπορούν να βάλουν σταθμό κοντά που χρειάζεται. Ενώ αυτοί έλεγαν γυρίστε σε 3G,αλλάξτε συσκευη,κανετε reset. 
Και όταν πήγα στην ΕΕΤΤ έλεγαν ότι υπάρχει κάλυψη μια χαρά και πανελλαδικά. Δηλαδή φταίει που είμαι Κεφαλονια,να αλλάξω σπίτι και σχολή για να μπορώ να δουλέψω με το δίκτυο τους.

Συμβολαιο και Wind,ποτέ ξανά και στη σταθερή τους έχω χαριστικά διότι δεν με συμφέρει να κόψω το δίκτυο. 
Θα τα γυρισω στο τέλος όλα στον ΟΤΕ με βλέπω.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

On 25/11/2022 at 11:33 ΜΜ, hercoulis said:

Εγώ μεγάλο πρόβλημα κ φοβερή πίεση αντιμετώπισα με τη Νόβα. 
Δεν την έκοβαν με τίποτα!

και εγώ ο βλαξ έλεγα, άντε δε πειράζει. 
Τελικά το καλοκαίρι με δυσκολία την έκοψα. 
Ακόμα δε το πιστεύω όμως.. Νομίζω πως θα στείλουν κάνα λογαριασμό στο έτσι, επειδή μπορούνε. 
Εγώ θέλω να έχω στο κινητό συμβόλαιο, αλλά τους θεωρώ όλους αναξιόπιστους. 
Και έτσι, δε μπαίνω σε καμία διαδικασία συμβολαίου ξανά. 

Άμα δε ταιράζανε δε θα συμπεθεριάζανε... 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...