Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα. Έχω συμβόλαιο στην wind για κινητό που λήγει σε λίγο καιρό. Ημωροζεο κάνεις αν μπορώ να κρατήσω τον αριθμό και να πάω σε καρτοκινητό; οποιασδήποτε εταιρίας
Ναι μπορείς κανονικότατα σε οποιαδήποτε εταιρία

 

Send by Lenovo Phab plus 6.8" via Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

ο πατέρας μου έχει wind συμβόλαιο με κάρτα sim Telestet. Τώρα τελευταία κάνει κάτι κόλπα με το σήμα, δεν ξέρω αν φταίει το "καταπληκτικό" δίκτυο της wind ή η sim. Η κάρτα sim αλλάζει χωρίς χρέωση (όπως στα καρτοκινητα Q κλπ) ή στα συμβόλαια έχει χρέωση 5 ευρώ;

Link to comment
Share on other sites

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/kalupsi/diktuo-prosvasis-kinitis/4g-diktuo-ths-wind/

Αν είναι παλιότερη από το 2004 (που είναι προφανώς για να λες telestet) αντικαθίσταται με χρέωση 5 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Η προσφορά τους γενικά καλή είναι. Προβληματίζομαι με τα 3λεπτα καθώς οι κλήσεις μου είναι συνήθως κάτω από 3 λεπτά. Επίσης 2 χρόνια μου ακούγονται πολλα για δεσμευση. Μάλλον θα μείνω εδώ που ειμαι.

Όπως και να έχει σε ευχαριστώ πολύ φίλε...

Προσωπικά φίλε δεν θα το άλλαζα. Η q θέσεις 2 πακέτα των 3.5 ευρώ παίρνεις 300 λεπτά προς όλους και 300 προς wind και q και με δευτερόλεπτο.

 

Μόνο οι ειδικές προσφορές αξίζουν με τα 1500' και τα 2.5 gb internet. Αυτά τα καρτοσυμβολαια είναι ακριβά. Αν δεν μσε νοιάζει να αλλάξεις νούμερο ψάχνεις για ειδικής προσφοράς.

 

Από την άλλη μόνο το συμβόλαιο με τα 1500' 1500 sms και 5gb αξίζει για 25€ με νέο συμβόλαιο.

 

Send by HUAWEI Mate 8 (NXT-L29) 6" DSFA with Tapatalk (mobilemaps.freesite.host - Σύγκριση χαρτών κάλυψης)

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια βοηθεια. Είχα καρτοσυμβόλαιο και αποφάσισα να το κόψω. Πήγα σε ένα κατάστημα WIND και ζήτησα διακοπή συμβολαίου, και μετατροπή του σε Q.

Μου είπα 26-9 θα πραγματοποιηθεί.

Με πήραν τηλέφωνο τώρα και μου είπαν ότι θα πληρώσω 30€ που θα γίνει Q.

Τους είπα ότι δεν θέλω πληρώσω 30€ και ας χάσω το νουμερο. Μου είπαν δεν γίνεται τηλεφωνικα και πρέπει να πάω σε κατάστημα, και να ξανά κάνω αίτηση διακοπής! Στο κατάστημα όμως μου είπαν ότι θα χρεώσω ένα μήνα ακόμα πάγια έως 29-10.

Οπότε δεν έκανα τίποτα , και περιμένω την διακοπή 26-9.

Είναι υποχρεωτικό να πληρώσω τα 30€? Αν δεν ενεργοποιήσω την κάρτα Q όταν διακοπεί το συμβόλαιο, μηπως μπορώ να αποφύγω αυτά τα 30€?

Γνωρίζει κάποιος?

Link to comment
Share on other sites

Τα 30€ είναι κόστος ενεργοποίησης και μένει στο λογαριασμό σου διαθέσιμο για 1 μήνα για να ενεργοποιήσεις πακέτα. Θα πρέπει λογικά να πας στο κατάστημα την ημέρα εκείνη για να τα δώσεις και να ενεργοποιηθεί η sim της q card. Το τι θα γίνει αν δεν το κάνεις δεν είμαι σίγουρος. Ίσως συνεχίσει να υπάρχει η καρτοσύνδεση ή θα έχεις μια ανενεργή qcard που δεν θα δέχεται κλήσεις. Έχω την εντύπωση (απο παλιότερη ανάρτηση) οτι αν δεν ενεργοποιηθεί η νέα καρτα σε ορισμένο διάστημα,μένει ενεργή η προηγούμενη (της καρτοσυνδεσης). Πιστεύω στο ενδιάμεσο όμως θα σε πάρουν για καλύτερη προσφορά στην καρτοσυνδεση που έχεις. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση. Είδα ότι η WIND θα κάνει αυξήσεις , οπότε δίνεται η δυνατότητα να διακόψει κάποιος χωρίς ποινή!

Εγώ είχα κάνει αίτηση διακοπής πριν την ανακοίνωση και η διακοπή θα γίνει 26-9 φυσικά με ποινή 60€.

Τώρα που έγινε η ανακοίνωση μπορώ να γλυτώσω αυτά τα 60€ της ποινής?

Πρέπει να κάνω αναίρεση της διακοπής? Και ξανά αίτηση για διακοπή?

Ή απλώς δεν χρειάζεται να πληρώσω κάτι?

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση. Είδα ότι η WIND θα κάνει αυξήσεις , οπότε δίνεται η δυνατότητα να διακόψει κάποιος χωρίς ποινή!

Εγώ είχα κάνει αίτηση διακοπής πριν την ανακοίνωση και η διακοπή θα γίνει 26-9 φυσικά με ποινή 60€.

Τώρα που έγινε η ανακοίνωση μπορώ να γλυτώσω αυτά τα 60€ της ποινής?

Πρέπει να κάνω αναίρεση της διακοπής? Και ξανά αίτηση για διακοπή?

Ή απλώς δεν χρειάζεται να πληρώσω κάτι?

μαλλον με αυτον τον τροπο (bold) μπορεις να τα γλυτωσεις,γιατι πρεπει να αιτιολογηθει η διακοπη ενεκα των αυξησεων. Δεν ειμαι σιγουρος ομως,ας πει γνωμη και καποιος αλλος

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που έχεις ενημερωθεί, αν ακυρώσεις τη διακοπή εξυπακούεται ότι συναινείς με τους νέους όρους.
Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που έχεις ενημερωθεί, αν ακυρώσεις τη διακοπή εξυπακούεται ότι συναινείς με τους νέους όρους.
Κατανοητό! Αλλά αφού ακόμα δεν έχει διακοπεί η γραμμή, μέχρι 26-9 την έχω, δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να μην πληρώσω την ποινή, δεδομένου ότι ΌΛΟΙ πλέον μπορούν να διακόψουν τι δικό μου συμβόλαιο αζημίως?

Μήπως υπάρχει κάποιο παραθυράκι? Κάποιος τρόπος? Να γλυτώσω κάποια € ?

Έτσι κι αλλιώς Q , θα το κάνω . Πάλι στην WIND θα τα δίνω τα €.

Link to comment
Share on other sites

Κατανοητό! Αλλά αφού ακόμα δεν έχει διακοπεί η γραμμή, μέχρι 26-9 την έχω, δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να μην πληρώσω την ποινή, δεδομένου ότι ΌΛΟΙ πλέον μπορούν να διακόψουν τι δικό μου συμβόλαιο αζημίως?

Μήπως υπάρχει κάποιο παραθυράκι? Κάποιος τρόπος? Να γλυτώσω κάποια € ?

Έτσι κι αλλιώς Q , θα το κάνω . Πάλι στην WIND θα τα δίνω τα €.

Μπορείς πάντα να κάνεις αυτό που λες. Απλά μην ξαφνιαστείς αν στο γυρίσουν μπούμερανγκ.

Σε κάθε περίπτωση δεν θα πληρώσεις περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω μια περίπτωση να μου πείτε τη γνώμη σας, παρακαλώ.

 

Στις διακοπές με τη γυναίκα που έχει συμβόλαιο, ένα πρωινό Τρίτης της έρχεται μήνυμα πως κατανάλωσε το 80% των δεδομένων.

Και καπάκι μετά από λίγο πως τελείωσε ο αριθμός των δεδομένων (1GB).

Όταν ήρθε ο λογαριασμός ήρθε φουσκωμένος και είδα τις χρεώσεις. Χρέωσαν δεδομένα από Δευτέρα βράδυ (προηγούμενη των μηνυμάτων).

Θα πάω στη Wind σήμερα για να παραπονεθώ.

Θα βγάλω άκρη?

make love not work
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, πείτε μου τη γνώμη σας για μια προσφορά που έλαβα. Business to all 300 (300 λεπτα προς κινητα) με επιπλεόν 1500 σε σταθερα, 1500 σε wind, 130 sms και συνολικα 2,8 γιγα στα 18 ευρω τελική.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, πείτε μου τη γνώμη σας για μια προσφορά που έλαβα. Business to all 300 (300 λεπτα προς κινητα) με επιπλεόν 1500 σε σταθερα, 1500 σε wind, 130 sms και συνολικα 2,8 γιγα στα 18 ευρω τελική.

 

Για Wind,μια χαρά αλλά κάτι παραπάνω δεν παίζει για κινητά;

Απλά να ξέρεις,τα 2,8Gb θα τα αξιοποιήσεις αρκεί να εχεις H+/4G στις περιοχές που κινείσαι.Αλλιως να εχεις μια καρτα από τις αλλες για ιντερνετ.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.

 

Διαζύγιο ... :angry:

 

Μιλάμε για μεγάλη εκμετάλλευση και ψέμα.

 

Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και έχω στην WIND 7 κινητά και 2 σταθερά.

Ξαθνικά βλέπω τον λογαριασμό του ΙΟΥΛΙΟΥ διπλάσιο. Ανατρέχω στην ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ανακαλύπτω ότι ένα κινητό με χαμηλό πάγιο Business to ALL 300 με 300MB Data έχει χρεωθεί έξτρα 220,66 euro λόγω κίνησης data 2,και κάτι GB.

 

Τρελάθηκα ...

 

Κοιτάζω τον αναλυτικό λογαριασμό και τι να δω, 12 σελίδες με data .

Wind_7070_Capture_2.jpg

 

Λέω δεν μπορεί ... κοιτάζω και βλέπω ότι η χρέωση είναι συνεχής 24ώρες για 12 περίπου μέρες ... μα καλά πως γίνεται αυτό ?

1) κάποια στιγμή κοιμάται ...

2) έχει wifi τουλάχιστον για 10 ώρες την μέρα ...

3) δεν έχει συμβεί κάτι ανάλογο εδώ και 6 χρόνια ...

 

Τους κάλεσα στο τηλέφωνο και τους έστειλα και ένα και σήμερα άλλο ένα από αυτά τα κουτσουρεμένα e-mail των 1000 χαρακτήρων.

Σαν να μιλάω σε τοίχο.

Μίλησα και με τον προμηθευτή που με πήγε στην WInd και περιμένω απάντηση.

 

Μπορείτε να με βοηθήσετε ? έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό ?

 

Είναι δυνατόν για 2Gb να με χρεώνουν 220 euro ?

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε αλλά όχι σε εμένα , πήγε στον χρήστη ο οποίος είναι άσχετος και το μόνο που ξέρει είναι να στέλνει ένα απλό mail 1 στις τόσες ...

Δεν υπήρξε ούτε ενημέρωση σε εμένα που είναι ο διαχειριστής του λογαριασμού για υπερβολική χρήση ούτε στον χρήστη της γραμμής.

Εδώ μιλάμε για 8πλάσια χρήση ... :blink: και και άφησαν έτσι απλά να τρέχει.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω από καρτοκινητό COSMOTE να κάνω το καρτοσυμβόλαιο "WIND Καρτοσύνδεση Plus" το οποίο για νέα σύνδεση έχει 25,64€/μήνα και αν έχεις καρτοκινητό WIND 19,89€/μήνα. Εγώ που έχω COSMOTE υπάρχει τρόπος να πάρω τη προνομιακή τιμή?
Link to comment
Share on other sites

Θέλω από καρτοκινητό COSMOTE να κάνω το καρτοσυμβόλαιο "WIND Καρτοσύνδεση Plus" το οποίο για νέα σύνδεση έχει 25,64€/μήνα και αν έχεις καρτοκινητό WIND 19,89€/μήνα. Εγώ που έχω COSMOTE υπάρχει τρόπος να πάρω τη προνομιακή τιμή?
Πάρε ένα καρτοκινητό wind να δοκιμάσεις πρώτα το δίκτυο στην περιοχή σου πριν μπλέξεις με συμβόλαια σε περίπτωση που δεν σε καλύπτει το δίκτυο.

 

Send by HUAWEI Mate 8 (NXT-L29) 6" DSFA with Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Θέλω από καρτοκινητό COSMOTE να κάνω το καρτοσυμβόλαιο "WIND Καρτοσύνδεση Plus" το οποίο για νέα σύνδεση έχει 25,64€/μήνα και αν έχεις καρτοκινητό WIND 19,89€/μήνα. Εγώ που έχω COSMOTE υπάρχει τρόπος να πάρω τη προνομιακή τιμή?
Εγώ έχω το καρτοσυμβόλαιο plus με 14€ , και τώρα που ζήτησα να το διακόψω μου είπαν με 11€. 20€ δεν είναι καλή τιμή.
Link to comment
Share on other sites

εκανα αιτηση να αλλαξω το καρτοσυνδεση plus wind που ειχα σε f2go χωρισ καποιο πεναλτυ εξαιτιας των αυξησεων στις τιμες. Μεχρι εδω ολα καλα. Το ερωτημα ειναι οτι για να γινει κατι τετοιο πρεπει να χρεωθω 30 ευρω τα οποια θα μπουν στην καρτα για 3 μηνες κτλ. Απο το καταστημα που εκανα το αιτημα δεν μου ανεφεραν κατι ενω μου το ειπαν στο τηλεφωνο που πηραν για τον λογο που εσπασα το συμβολαιο. Ισχυει κατι τετοιο? Απο wind se wind πηγαινω.Ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

εκανα αιτηση να αλλαξω το καρτοσυνδεση plus wind που ειχα σε f2go χωρισ καποιο πεναλτυ εξαιτιας των αυξησεων στις τιμες. Μεχρι εδω ολα καλα. Το ερωτημα ειναι οτι για να γινει κατι τετοιο πρεπει να χρεωθω 30 ευρω τα οποια θα μπουν στην καρτα για 3 μηνες κτλ. Απο το καταστημα που εκανα το αιτημα δεν μου ανεφεραν κατι ενω μου το ειπαν στο τηλεφωνο που πηραν για τον λογο που εσπασα το συμβολαιο. Ισχυει κατι τετοιο? Απο wind se wind πηγαινω.Ευχαριστω
Ναι ισχύει το 30€
Link to comment
Share on other sites

Φαίνονται αυτά στον λογαριασμό μου .

Γράφει κάτω αν δείτε, ότι δικαίωμα καταγγελίας έχουμε μετά τη δημοσίευση και ΜΕΤΑ τη λήψη του παρόντος.

Εγώ όπως φαίνεται καταγγελία έκανα νωρίτερα , μόνο με την ανακοίνωση των αυξήσεων . Λέτε να έχω πρόβλημα?*

Όπως βλέπετε πρόλαβαν και με έβαλαν ποινή!0d70fa731a741bb0684c95dafdff8ad6.jpg326d0837ed97d3d0b32d2c71c1f70971.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όχι κανένα πρόβλημα δεν θα έχεις. Απλά κάνε ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση ή πέρνα από ένα κατάστημα ..

Αν τυχόν πράγματι έχεις πάρει συσκευή δεν καλύπτεσε και πρέπει να πληρώσεις

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...