Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το βαρέλι της NOVA δεν έχει πάτο.

Ο πατέρας της δικιάς μου έχασε το κινητό τού στις 21/10, πήγε την επομένη και δήλωσε κλοπή για να του κλείσουν τη γραμμή επειδή το είχε ξεκλείδωτο και έχει συμβόλαιο, του έδωσαν νέα SIM και από τότε, τον ενεργοποίησαν σήμερα! Πήγαινε ο άνθρωπος - 60+ - σε καταστήματα στα Πετραλώνα να τον βοηθήσουν, και του έλεγαν "καλέστε στο 13800, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα". Τους εξηγούσε ότι το σταθερό κι άλλο ένα Unlimited All συμβόλαιο ήταν του γιου του δλδ δεν είχε πρόσβαση από πουθενά να πάρει τηλ την εξυπηρέτηση, και η απάντησή τους ήταν , "βρείτε άκρη με το γιό σας να καλέσετε , δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα". Πήγαινε ο άνθρωπος κάθε μέρα στο γιο του και παίρνανε τηλ στο 13800 και η απάντηση τους ήταν, "θα σας καλέσουμε εμείς 4-7 σήμερα" - αυτό τό έλεγαν όλη τη βδομάδα. 

Χθές, αποφασισε να τους ξαναπάρει τηλ , του είπαν ξανά το ίδιο και όταν πήγε η ώρα 9 και δεν τον είχε πάρει κανείς, τους πήρε απλά για να τους κατεβάσει Παναγίες (κυριολεκτικά) και να τους πει ότι από Δευτέρα θα ακυρώσει και με πέναλτι όλες τις γραμμές που έχει στο όνομα του (2 συμβόλαια, 2 σταθερά, EON full pack) και ως δια μαγείας, σήμερα το πρωί τον πήρε ένας να τον ενημερώσει ότι του το ενεργοποιησαν . 

Εκείνος Δευτέρα πρωί θα προχωρήσει κανονικά στις διακοπές. Να πω ότι δεν το καταλαβαίνω, θα πω ψέματα - την ίδια κοροϊδία έτρωγα κι εγώ πριν 3 χρόνια που μου είχαν κλέψει το κινητό και με είχαν αφήσει 2 βδομάδες χωρίς αριθμό. 

 

ΥΓ: αν ξέρει κάποιος ποιο είναι το ποσό διακοπής στο 12ο μήνα σε Unlimited All +2GB με τα 13€ θα του ήμασταν υπόχρεοι , είναι το μόνο συμβόλαιο που δν βρίσκει

Edited by ParafronGR

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ParafronGR said:

Το βαρέλι της NOVA δεν έχει πάτο.

Ο πατέρας της δικιάς μου έχασε το κινητό τού στις 21/10, πήγε την επομένη και δήλωσε κλοπή για να του κλείσουν τη γραμμή επειδή το είχε ξεκλείδωτο και έχει συμβόλαιο, του έδωσαν νέα SIM και από τότε, τον ενεργοποίησαν σήμερα! Πήγαινε ο άνθρωπος - 60+ - σε καταστήματα στα Πετραλώνα να τον βοηθήσουν, και του έλεγαν "καλέστε στο 13800, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα". Τους εξηγούσε ότι το σταθερό κι άλλο ένα Unlimited All συμβόλαιο ήταν του γιου του δλδ δεν είχε πρόσβαση από πουθενά να πάρει τηλ την εξυπηρέτηση, και η απάντησή τους ήταν , "βρείτε άκρη με το γιό σας να καλέσετε , δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα". Πήγαινε ο άνθρωπος κάθε μέρα στο γιο του και παίρνανε τηλ στο 13800 και η απάντηση τους ήταν, "θα σας καλέσουμε εμείς 4-7 σήμερα" - αυτό τό έλεγαν όλη τη βδομάδα. 

Χθές, αποφασισε να τους ξαναπάρει τηλ , του είπαν ξανά το ίδιο και όταν πήγε η ώρα 9 και δεν τον είχε πάρει κανείς, τους πήρε απλά για να τους κατεβάσει Παναγίες (κυριολεκτικά) και να τους πει ότι από Δευτέρα θα ακυρώσει και με πέναλτι όλες τις γραμμές που έχει στο όνομα του (2 συμβόλαια, 2 σταθερά, EON full pack) και ως δια μαγείας, σήμερα το πρωί τον πήρε ένας να τον ενημερώσει ότι του το ενεργοποιησαν . 

Εκείνος Δευτέρα πρωί θα προχωρήσει κανονικά στις διακοπές. Να πω ότι δεν το καταλαβαίνω, θα πω ψέματα - την ίδια κοροϊδία έτρωγα κι εγώ πριν 3 χρόνια που μου είχαν κλέψει το κινητό και με είχαν αφήσει 2 βδομάδες χωρίς αριθμό. 

Πολύ ταλαιπωρία άστα και εγώ τα έχω περάσει και ο @Gv2008 ίσως και άλλα μέλη της κοινότητας..

Πολύ ταλαιπωρία τον καημένο 70 ετών άνθρωπο δεν ήταν καν αντιμετώπιση σωστή στο κατάστημα, σαν να λέει κόψε τον λαιμό σου να βρεις άκρη !

Τραγικό απλά! Εμένα είχε γίνει άλλο έλεγα στην εξυπηρέτηση να κάνουν φραγή επειδή είχα χάσει το κινητό [το βρήκα για καλη μου τύχη στον δρόμο άθικτο] και έλεγαν να πάω σε κατάστημα.  Ποτέ δεν βρέθηκε άκρη απλά το βρήκα το κινητό αλλά τους έκραξα .

Έχει δηλώσει φορητότητα; αν επιτρέπεται σε ποιον πάροχο ;

Χάος ήταν πάντα εκεί στη Nova,από εποχές WIND 

Και να μην είχε εξυπηρέτηση πελατών το ίδιο θα ήταν..

Link to comment
Share on other sites

Τώρα θα σας πω εγώ πόσο είναι η διακοπή ένα λεπτό. 

Έχω το ίδιο πρόγραμμα για τον πατέρα μου Unlimited 2 giga. 

Πριν 2 χρόνια έκανα αλλαγή κάρτας sim και περίμενα σαν @@@ 2 μέρες για να καλέσουν για την ενεργοποίηση. 

Κατανόω απόλυτα ότι είναι θέμα ασφαλείας γιατί έχουν γίνει πολλά με κινητά και sim και αναλήψεις από τράπεζες αλλά βρείτε άλλον τρόπο για επιβεβαίωση αυτό είναι τραγικό που κάνουν. 

Αφού πάει ο πελάτης με τα στοιχεία του και την ταυτότητα του τι τηλεφωνική επιβεβαίωση. 

Τώρα είδα ότι περίμενε ο άνθρωπος από τις 21/10 εάν είναι δυνατόν καλά θα κάνει να τα κόψει όλα!!! 

 

 

Screenshot_20241103_002944.jpg

Edited by Antonio21
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να ξεκινήσετε καταγγελίες στην προστασια καταναλωτή και κατά τη γνώμη μου να ζητήσετε οικονομική αποζημίωση. Μόνο έτσι θα τους πονεσει. Αλλιώς θα συνεχίσουν την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Antonio21 said:

Τώρα θα σας πω εγώ πόσο είναι η διακοπή ένα λεπτό. 

Έχω το ίδιο πρόγραμμα για τον πατέρα μου Unlimited 2 giga. 

Πριν 2 χρόνια έκανα αλλαγή κάρτας sim και περίμενα σαν @@@ 2 μέρες για να καλέσουν για την ενεργοποίηση. 

Κατανόω απόλυτα ότι είναι θέμα ασφαλείας γιατί έχουν γίνει πολλά με κινητά και sim και αναλήψεις από τράπεζες αλλά βρείτε άλλον τρόπο για επιβεβαίωση αυτό είναι τραγικό που κάνουν. 

Αφού πάει ο πελάτης με τα στοιχεία του και την ταυτότητα του τι τηλεφωνική επιβεβαίωση. 

Τώρα είδα ότι περίμενε ο άνθρωπος από τις 21/10 εάν είναι δυνατόν καλά θα κάνει να τα κόψει όλα!!! 

 

 

Screenshot_20241103_002944.jpg

Που βρίσκουμε αυτόν τον πίνακα;

Θέλει ένας γνωστός μου να κόψει unlimited all πήρε στο 13800 του είπαν θα τον πάρουν την επόμενη ημέρα ,περιμένει κάνα μήνα το τηλ 🤦‍♂️

Εάν κάνει φορητότητα χωρίς να πληρώσει στη NOVA τι μπορεί να του κάνουν; σκέφτεται όλα τα κινητά και σταθερό 😅

34 minutes ago, VIPdriver said:

Πρέπει να ξεκινήσετε καταγγελίες στην προστασια καταναλωτή και κατά τη γνώμη μου να ζητήσετε οικονομική αποζημίωση. Μόνο έτσι θα τους πονεσει. Αλλιώς θα συνεχίσουν την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. 

Εγώ έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το θέμα μου και περιμένω γραπτή απάντηση από την εταιρεία. Αναμένω 

Link to comment
Share on other sites

Για παράδειγμα εάν πληρώνει πάγιο 26€ και έχει υπόλοιπο 6 μήνες κάνουμε την πράξη 26 Χ 6 μήνες δια 4 και βγαίνει η επιβάρυνση δηλ 39€. 

-Εάν δεν πληρώσει την ρήτρα αποχώρησης υπάρχει μια μικρή περίπτωση να μπει στον Τειρεσία των τηλεπικοινωνιών δηλαδή την Τηλεγνους αλλά το πόσο δεν είναι πάνω 200€ άρα το θεωρώ δύσκολο. 

-Εάν όχι εάν κάποτε κάνει ξανά σύνδεση με την nova θα του ζητήσουν το ποσό αυτό.Αυτήν την περίπτωση την έχω δει με τα μάτια μου. 

-Επίσης υπάρχει και η περίπτωση να τον ζαλίσουν στα τηλέφωνα από εισπρακτική για να καταβάλει τα χρήματα. Και αυτή την περίπτωση την έχω δει σε γνωστό μου για πολύ μικρό ποσό που είχε ξεχάσει να πληρώσει. 

-Σε συζητήσεις έχω ακούσει να μην πληρώνουν καθόλου ποσό, γιατί είχανε θέματα με την εκάστοτε εταιρία αλλά κανείς δεν ανέφερε συνέπεια. 

Όλα αυτά τα γράφω με κάθε επιφύλαξη!! 

Εάν γράφω κάτι λάθος παρακαλώ να με διορθώσετε. 

Screenshot_20241103_015749.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Antonio21 said:

Τώρα θα σας πω εγώ πόσο είναι η διακοπή ένα λεπτό. 

Έχω το ίδιο πρόγραμμα για τον πατέρα μου Unlimited 2 giga. 

Πριν 2 χρόνια έκανα αλλαγή κάρτας sim και περίμενα σαν @@@ 2 μέρες για να καλέσουν για την ενεργοποίηση. 

Κατανόω απόλυτα ότι είναι θέμα ασφαλείας γιατί έχουν γίνει πολλά με κινητά και sim και αναλήψεις από τράπεζες αλλά βρείτε άλλον τρόπο για επιβεβαίωση αυτό είναι τραγικό που κάνουν. 

Αφού πάει ο πελάτης με τα στοιχεία του και την ταυτότητα του τι τηλεφωνική επιβεβαίωση. 

Τώρα είδα ότι περίμενε ο άνθρωπος από τις 21/10 εάν είναι δυνατόν καλά θα κάνει να τα κόψει όλα!!! 

 

 

Screenshot_20241103_002944.jpg

ΆΨΟΓΟΣ!

Εν τω μεταξύ, όσο έγραφα το παραπάνω μήνυμα έμαθα ότι έπεσε και δεύτερος γύρος αυτή τη φορά με το τσατ γιατί στην απλή ερώτηση, "θέλω να μάθω το ποσό - πέναλτι που θα πληρώσω", η υπάλληλος έδινε μόνο απαντήσεις, "Σας έκανε άλλη εταιρεία αντιπροσφορά? Υπάρχει κάποιος λόγος?" κτλ για να καταλήξει στο, "Θα πρέπει να μας ανεβασετε υπογεγραμμένη δήλωση διακοπής και την ταυτότητα σας μπρος πίσω ΚΑΙ ΜΕΤΑ θα σας ενημερώσουμε για το ποσό της διακοπής". 

Τους κακομοίρηδες λυπάμαι που αγοράζουν & επενδύουν συνέχεια σ' αυτό το ρδελομπού χωρίς να ξέρουν τί γίνεται από πίσω. 

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, ParafronGR said:

ΆΨΟΓΟΣ!

Εν τω μεταξύ, όσο έγραφα το παραπάνω μήνυμα έμαθα ότι έπεσε και δεύτερος γύρος αυτή τη φορά με το τσατ γιατί στην απλή ερώτηση, "θέλω να μάθω το ποσό - πέναλτι που θα πληρώσω", η υπάλληλος έδινε μόνο απαντήσεις, "Σας έκανε άλλη εταιρεία αντιπροσφορά? Υπάρχει κάποιος λόγος?" κτλ για να καταλήξει στο, "Θα πρέπει να μας ανεβασετε υπογεγραμμένη δήλωση διακοπής και την ταυτότητα σας μπρος πίσω ΚΑΙ ΜΕΤΑ θα σας ενημερώσουμε για το ποσό της διακοπής". 

Τους κακομοίρηδες λυπάμαι που αγοράζουν & επενδύουν συνέχεια σ' αυτό το ρδελομπού χωρίς να ξέρουν τί γίνεται από πίσω. 

Καλημέρα σας. 

Πριν μια εβδομάδα έκανα φορητοτητα από την vodafone για να πάω στην Nova το σταθερό μου καθαρά για ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν είχα παράπονο. 

Επικοινωνία με chat vodafone πριν κάτι εβδομάδες για να μάθω την ποινή αποχώρησης, μιλάω με εκπρόσωπο σε 3 λεπτά μου είχαν πει την ποινή που θα πληρώσω χωρίς ερωτήσεις χωρίς τίποτα. 

Τι να πω από το κακό στο χειρότερο πάνε. 

 

Screenshot_20241103_114851.jpg

Edited by Antonio21
Link to comment
Share on other sites

Όποιος ασχολείται με την Νόβα σαν επαγγελματίας καλά να πάθει όχι για την ποιότητα του δικτύου αλλά για την ποιότητα της υποστήριξης. Σου βγάζουν το λάδι και σε απλά θέματα. 

Αλλά πάντα Νόβα ονλυ δε πάουερ οφ νο σπριντ ετ όλ 😂😂😂😂😂

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να μου ανοίξουν VoLTE, WiFi calling 

Αριθμός ταυτότητας, ημ γέννησης, αφμ 

Εμένα ζήτησαν μια μέρα μια περίεργη/ύποπτη υπάλληλος τους κωδικούς της ΑΑΔΕ [Taxisnet] ,φυσικά κ δε τ έδωσα ξανά πήρα και μπήκα σε νορμάλ εκπρόσωπο. 

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το off topic αλλά η εξυπηρέτηση της Vodafone είναι κορυφή. 

Σίγουρα θα υπάρχουν και λάθη από το cc αλλά και πάλι είναι top 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αναφέρθηκα για την εξυπηρέτηση της Nova εδώ 

1 minute ago, elkons said:

Ήθελα να μου ανοίξουν VoLTE, WiFi calling 

Αριθμός ταυτότητας, ημ γέννησης, αφμ 

Εμένα ζήτησαν μια μέρα μια περίεργη/ύποπτη υπάλληλος τους κωδικούς της ΑΑΔΕ [Taxisnet] ,φυσικά κ δε τ έδωσα ξανά πήρα και μπήκα σε νορμάλ εκπρόσωπο. 

 

Στο νήμα της Nova είμαστε. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Antonio21 said:

Συγνώμη για το off topic αλλά η εξυπηρέτηση της Vodafone είναι κορυφή. 

Σίγουρα θα υπάρχουν και λάθη από το cc αλλά και πάλι είναι top 

Στο business κομμάτι υποστήριξης είναι οι καλύτεροι με διάφορα απλά δεν τους βοηθάει το δίκτυο σε κάποιες περιοχές.

Just now, elkons said:

Εγώ αναφέρθηκα για την εξυπηρέτηση της Nova εδώ 

 

Στο νήμα της Nova είμαστε. 

Νόβα ονλυ 8μβπσ φορ εβερ 🤣🤣🤣🤣🤣

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elkons said:

Η φόρμα επικοινωνίας της νοβαρας που πήγε ;

Συγνώμη απλά έκανα σύγκριση για το ίδιο θέμα από έταιρια σε εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Όχι όχι άλλο εννοώ 

Προσπαθώ να στείλω κάτι στη φόρμα επικοινωνίας της NOVA αλλα δε τη βρήκα 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, elkons said:

Όχι όχι άλλο εννοώ 

Προσπαθώ να στείλω κάτι στη φόρμα επικοινωνίας της NOVA αλλα δε τη βρήκα 

Μέσα στην εφαρμογή δεν εμφανίζεται;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κάτω δεξιά στην εφαρμογή εκεί που λέει "εξυπηρέτηση", πατάς και ανοίγει η φόρμα επικοινωνίας, μόλις το τσέκαρα.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το βρήκα, ευχαριστώ πολύ !

Επίσης υπάρχει κάποιος τρόπος να δω τα συμβόλαια πόσο είναι το πέναλτι διακοπής ανάλογα με τον μήνα;

1800 λένε θα σας καλέσουμε σε 2 ημέρες δεν παίρνουν, στο τσατ δεν ξέρουν λένε στο 13800.

Τι κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις αντίγραφο του συμβολαίου, αναγράφεται εκεί.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έδωσαν στο κατάστημα που είχαν κλείσει το συμβόλαιο, πήρα το κινητό τους να δω στο nova appa δε βρήκα κάτι βέβαια δεν την έχω ψάξει πολύ την εφαρμογή δεν την έχω δουλέψει πολύ  

Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος;

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, elkons said:

Το βρήκα, ευχαριστώ πολύ !

Επίσης υπάρχει κάποιος τρόπος να δω τα συμβόλαια πόσο είναι το πέναλτι διακοπής ανάλογα με τον μήνα;

1800 λένε θα σας καλέσουμε σε 2 ημέρες δεν παίρνουν, στο τσατ δεν ξέρουν λένε στο 13800.

Τι κάνω;

(Πάγιο*μήνες που απομένουν)/4 + οποίο κόστος επιδότησης συσκευής που απομένει.

Edited by marios239
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά και στη σταθερή το ίδιο;

3 μήνες απομένουν με Unlimited all 25€ οπότε 25*3/4 κάνει 18,75€

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...