Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτό σκεφτόμουν να κάνω και εγώ, αλλά είναι τόσο κουλό, που έλεγα μήπως κάποιος μπόρεσε να παρακάμψει τη διαδικασία...

 

Δοκίμασε να καλέσεις απο το κινητό σου 1260 και ζήτα να μιλήσεις με το τμήμα προσφορών αναλύοντας τους το σκεπτικό σου. Πάντως δεν νομίζω να αποφυγεις την διαδικασια που περιγράφει παραπάνω ο Αχιλλέας...

Με τον εναν ή τον άλλο τρόπο θα την βγάλεις τελικά την ακρη....

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, θα το προσπαθήσω έτσι τότε, αλλά συνεχίζει να μου φαίνεται εξωφρενικά παράλογη η όλη διαδικασία.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

η wind μαλλον μου έβαλε φραγή στις κλήσεις και είμαι στο εξωτερικό τι μπορώ να κάνω;

 

Μέχρι τώρα όλα ήταν κανονικά...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

η wind μαλλον μου έβαλε φραγή στις κλήσεις και είμαι στο εξωτερικό τι μπορώ να κάνω;

 

Μέχρι τώρα όλα ήταν κανονικά...

 

Λογικά υπέρβαση λογαριασμού φίλε. 2105100100 να μιλήσεις να σε ενημερώσουν τι ποσό πρέπει να πληρώσεις. Οπότε πάει κάποιος δικός σου σε κατάστημα και πληρώνει. Αν έχεις φραγή και σε εισερχόμενες πρόκειται σίγουρα, δυστυχώς, για υπέρβαση!

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι οτι είμαι στο εξωτερικό και δε μπορώ να πάρω τηλέφωνο τη wind και το χρειάζομαι άμεσα. Αλλά αυτό δε το έχουν προβλέψει...
Link to comment
Share on other sites

+302105100100 σταθερό είναι ρε μπρο

αλλιως +306935601260 ή επικοινώνησε με κάποιον δικό σου στην Ελλάδα να πάρει τηλέφωνο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω σύνδεση wind. Επικοινωνώ με ένα καρτοκινητό wind card to all εδώ και καιρό. Σήμερα σίγουρα και χθες (ίσως), ενώ στέλνω από την σύνδεση προς το καρτοκινητό, το μήνυμα δεν παραδίδεται ενώ παίρνω αναφορά παράδοσης. Αντίστροφα δεν υπάρχει πρόβλημα, το καρτοκινητό μου στέλνει μήνυμα 100%. Το κινητό είναι το omnia pro και το έχω κάνει restart κ.τ.λ. Το άλλο κινητό είναι το Samsung E2152 που επίσης έχω κάνει restart. Επίσης και στα 2 τηλέφωνα έχω σβύσει τους αντίστοιχους αριθμούς μήπως κατά λάθος έχουμε πατήσει κάποιο πλήκτρο μπλοκαρίσματος.

 

Η εξυπηρέστη ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ !

Link to comment
Share on other sites

Λογικά υπέρβαση λογαριασμού φίλε. 2105100100 να μιλήσεις να σε ενημερώσουν τι ποσό πρέπει να πληρώσεις. Οπότε πάει κάποιος δικός σου σε κατάστημα και πληρώνει. Αν έχεις φραγή και σε εισερχόμενες πρόκειται σίγουρα, δυστυχώς, για υπέρβαση!

 

Μου έκανε φραγή λόγω του mobile internet που ξεπέρασα κατά 180 ευρώ.

 

Πριν φύγω όμως είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία των 5 ευρώ για να μπορώ να χρησιμοποιώ τα MB στο εξωτερικό. Και μάλιστα έχω και το μήνυμα επιτυχής ενεργοποίησης.:mad::mad: Δεν τα ξεπέρασα τα δωρεάν γιατί έχω μετρητή και έχω και άνω όριο στο λογαριασμό μου.

Τι γίνεται; Επίσης, το 1270 πιάνει στο εξωτερικό;

Edited by kapodistrias
Link to comment
Share on other sites

Μου έκανε φραγή λόγω του mobile internet που ξεπέρασα κατά 180 ευρώ.

 

Πριν φύγω όμως είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία των 5 ευρώ για να μπορώ να χρησιμοποιώ τα MB στο εξωτερικό. Και μάλιστα έχω και το μήνυμα επιτυχής ενεργοποίησης.:mad::mad: Δεν τα ξεπέρασα τα δωρεάν γιατί έχω μετρητή και έχω και άνω όριο στο λογαριασμό μου.

Τι γίνεται; Επίσης, το 1270 πιάνει στο εξωτερικό;

 

Τα κρατάς όλα (sms κτλ) και όταν με το καλό γυρίσεις ζητάς αμφισβήτηση και αναλυτικό λογαριασμό για να δεις τις χρεώσεις. Το ανώτατο όριο πάντως στα Wind to All ισχύει κανονικά στο εξωτερικό, αν ισχύει η ενημέρωσει μέσω 1270 δυστυχώς δεν το έχω δοκιμάσει.

Link to comment
Share on other sites

Μου έκανε φραγή λόγω του mobile internet που ξεπέρασα κατά 180 ευρώ.

 

Πριν φύγω όμως είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία των 5 ευρώ για να μπορώ να χρησιμοποιώ τα MB στο εξωτερικό. Και μάλιστα έχω και το μήνυμα επιτυχής ενεργοποίησης.:mad::mad: Δεν τα ξεπέρασα τα δωρεάν γιατί έχω μετρητή και έχω και άνω όριο στο λογαριασμό μου.

Τι γίνεται; Επίσης, το 1270 πιάνει στο εξωτερικό;

Ψάξε στο ινερνετ για την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το λεγόμενο "Bill shock" και να το μνημονεύσης στο email που θα τους στείλεις (είναι οδηγία για τις χρεώσεις roaming στο εξωτερίκο που αναφέρει οτι όταν ξεπεράσει ενα ποσό ο λογαριασμός θα πρέπει να σου κόψουν την παροχή data ή κάτι ανάλογο - δεν το θυμάμαι ακριβώς).

Link to comment
Share on other sites

Ψάξε στο ινερνετ για την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το λεγόμενο "Bill shock" και να το μνημονεύσης στο email που θα τους στείλεις (είναι οδηγία για τις χρεώσεις roaming στο εξωτερίκο που αναφέρει οτι όταν ξεπεράσει ενα ποσό ο λογαριασμός θα πρέπει να σου κόψουν την παροχή data ή κάτι ανάλογο - δεν το θυμάμαι ακριβώς).

 

Ναι βασικά μου έκοψαν την παροχή data αλλά τους έχω στείλει email τώρα και περιμένω λέγοντας για διακοπή συμβολαίων κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν με 16€ λογαριασμό τον μήνα μου έκαναν πρόταση για επιδότηση στα 30€ .

Με λίγο πρήξιμο πήγε στα 50€.

Πως το βλέπετε;

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν με 16€ λογαριασμό τον μήνα μου έκαναν πρόταση για επιδότηση στα 30€ .

Με λίγο πρήξιμο πήγε στα 50€.

Πως το βλέπετε;

 

κανε αιτηση φορητοτητας σε βοδα η κοτε και σε 2-3 μερες θα εχεις επιδοτηση απο wind κανενα 200αρι ;)

Link to comment
Share on other sites

κανε αιτηση φορητοτητας σε βοδα η κοτε και σε 2-3 μερες θα εχεις επιδοτηση απο wind κανενα 200αρι ;)

Αυτό τώρα είναι ρεαλιστική προσέγγιση;

200/12=16,6€

 

Με αυτή την λογική θα συνεχίσω με μηδενικό πάγιο, αφού όσα δίνω θα επιστρέφονται ως έκπτωση. Δεν πιστεύω ότι παίζει τέτοιο σενάριο.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Αυτό τώρα είναι ρεαλιστική προσέγγιση;

200/12=16,6€

 

Με αυτή την λογική θα συνεχίσω με μηδενικό πάγιο, αφού όσα δίνω θα επιστρέφονται ως έκπτωση. Δεν πιστεύω ότι παίζει τέτοιο σενάριο.

 

Ο κουμπάρος μου έκανε μόλις την παρασκευή αίτηση φορητοτητας και του έδωσε δωρεάν το s 2 που κάνει 400 ευρώ.πιο ρεαλιστικό δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Ο κουμπάρος μου έκανε μόλις την παρασκευή αίτηση φορητοτητας και του έδωσε δωρεάν το s 2 που κάνει 400 ευρώ.πιο ρεαλιστικό δεν γίνεται.

 

Πρόγραμμα;;; Διάρκεια συβολαίου;;; Συσκευές σε προσφαρά υπάρχουν πολλές. Αυτό που ζητάς σε πίστωση θα βγαίνει και μείον στη WIND ποιος ο σκοπός να παραμείνει ο συνδρομητής...;;;

Link to comment
Share on other sites

Πρόγραμμα;;; Διάρκεια συβολαίου;;; Συσκευές σε προσφαρά υπάρχουν πολλές. Αυτό που ζητάς σε πίστωση θα βγαίνει και μείον στη WIND ποιος ο σκοπός να παραμείνει ο συνδρομητής...;;;

 

to all 35 η 30 πως είναι δεν θυμάμαι ένα χρόνο συμβόλαιό

Link to comment
Share on other sites

to all 35 η 30 πως είναι δεν θυμάμαι ένα χρόνο συμβόλαιό

 

Πολύ καλό deal... Καλή συσκευή !!! (δεν νομίζω σε 12μηνο πάντως)

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

to all 35 η 30 πως είναι δεν θυμάμαι ένα χρόνο συμβόλαιό

 

Έδινε δηλαδή 35χ12=420 το χρόνο και του έδωσαν πίσω 400??

Παιδιά είστε σίγουροι;

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Μην πολυκοιτάτε το κόστος των συσκευών, οι εταιρίες τις παίρνουν με ψίχουλα. Πάντως ίσχυει, και στον αδερφό μου με 16€ μόλις έκανε φορητότητα από 30€ του το πήγαν 180€ σε 18μηνο και με 300' προς βοδα που ήταν οι φίλοι για να μιλάει με το ίδιο πάγιο. Αν δεν ήμουν μπροστά δε θα το πίστευα. Εγώ, από 50€ επιδότηση με μέσο όρο γύρω στο 30αρι πάγιο, πριν 5 μήνες μου έδωσε τελικά 220 για ένα χρόνο συμβόλαιο...Αξίζει η φορητότητα...
Link to comment
Share on other sites

Το θελουν το ζορισματακι τους γιατι ειδικα εφετος το ξεφτυλισαν εντελως το θεμα με τις επιδοτησεις.Στο παραπεντε εφτασα κι εγω για φορητοτητα,καπου τα βρηκαμε και το φρεναρησα.
Link to comment
Share on other sites

Μεσούσης της περιόδου του συμβολαίου, μπορείς να κάνεις τίποτα, ή μόνο όταν τελειώνει και βγαίνει η επιδότηση?

Για "πρήξιμο" ν'ανέβει η επιδότηση με ποιόν μιλάμε αν δε κάνουμε φορητότητα και μας πάρουν πρώτοι αυτοί?

make love not work
Link to comment
Share on other sites

Τον Μάρτιο τελειώνει το συμβόλαιο που έχω στην wind. Σε ποιο νούμερο καλείς για να μάθεις αν μπορεί να γίνει μια καλύτερη προσφορά σε συσκευή ή πρόγραμμα προκειμένου να μην κάνω φορητότητα ;

Δεν έχω πάρει συσκευή αλλά χρησιμοποίησα την προηγούμενη επιδότηση σαν έκπτωση στο πάγιο.

Edited by cb600f
Link to comment
Share on other sites

Στο 1216 θα παρετε γιατι με οποιον αλλον μιλησετε θα σας πει ******** και θα καταφυγετε στη φορητοτητα.Τωρα βεβαια κι εκει ειναι να πεσεις στον.καταλληλο γιατι κι εγω την πρωτη φορα επεσα σε.βλακα.
Link to comment
Share on other sites

Το 1216 είναι τμήμα που διαχειρίζεται φορητότητες και ακυρώσεις. Εάν δεν είσαι σε κάποια απο αυτές τις περιπτώσεις θα δηλώσουν αναρμόδιοι. Εκτός και εάν πέσεις σε κανά τσακάλι και σε εξυπηρετήσει.

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...