Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν κάποιος θελήσει να κάνει διακοπή του συμβολαίου πριν το πέρας του έτους μπορεί να ο κάνει? Πληρώνει κάποιο penalty για αυτό?
Fiat justitia et pereat mundus.
Link to comment
Share on other sites

pws den exei opws kai sta symvolaia etsi kai s'auto exeis epidotisi gia ti data card mexri tous 11 mines exei poso epistrofis sto 12mino ginete i pliri aposvesi
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΛΥΣΗ
Link to comment
Share on other sites

Με το πρόγραμμα WIND Max 300 μπορείτε να μιλάτε όση ώρα θέλετε με όσα κινητά WIND και σταθερά τηλέφωνα θέλετε, να στέλνετε εκατοντάδες SMS σε όλα τα κινητά WIND, αλλά και να έχετε ατέλειωτη πλοήγηση στο μενού υπηρεσιών WIND Plus!

 

Και όλα αυτά πληρώνοντας ένα μόνο χαμηλό πάγιο και με πολύ χαμηλές χρεώσεις προς τους υπόλοιπους εθνικούς προορισμούς!

 

Με μόνο 25€ * το μήνα έχετε:

 

* 300 κλήσεις απεριόριστης διάρκειας προς κινητά WIND και σταθερά τηλέφωνα

* 300 γραπτά μηνύματα (SMS) προς κινητά WIND

* απεριόριστη πλοήγηση στο μενού υπηρεσιών WIND Plus (ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΕΕΣ συνδεσεις εως 31-12-07 θα ισχυει παγιο 20 euro για ενα χρονο) http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageid=1496

Link to comment
Share on other sites

Με το πρόγραμμα WIND Max 300 μπορείτε να μιλάτε όση ώρα θέλετε με όσα κινητά WIND και σταθερά τηλέφωνα θέλετε, να στέλνετε εκατοντάδες SMS σε όλα τα κινητά WIND, αλλά και να έχετε ατέλειωτη πλοήγηση στο μενού υπηρεσιών WIND Plus!

 

Και όλα αυτά πληρώνοντας ένα μόνο χαμηλό πάγιο και με πολύ χαμηλές χρεώσεις προς τους υπόλοιπους εθνικούς προορισμούς!

 

Με μόνο 25€ * το μήνα έχετε:

 

* 300 κλήσεις απεριόριστης διάρκειας προς κινητά WIND και σταθερά τηλέφωνα

* 300 γραπτά μηνύματα (SMS) προς κινητά WIND

* απεριόριστη πλοήγηση στο μενού υπηρεσιών WIND Plus (ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΕΕΣ συνδεσεις εως 31-12-07 θα ισχυει παγιο 20 euro για ενα χρονο) http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageid=1496

Πολύ καλό το καινούριο Max, ειδικά με την προσφορά των 20...

Για αραιή αλλά βαρβάτη χρήση κλήσεων ομιλίας συμφαίρει πάρα πολύ.

Μιλάμε για κατά μέσο όρο 10 κλήσεις ανά ημέρα.

Βέβαια καλά θα ήταν τα Max, να μπορούν να συνδιαστούν και με πακέτα χρόνου ομιλίας προς άλλα δίκτυα. Και επιπλέον να τρέξει μια υπηρεσία πληροφόρησης των χρηστών για το αν ο αριθμός που καλούν ανήκει στο δίκυο της Wind.

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε τι τρέχει με το τμήμα πιστωτικού ελέγχου της WIND?Από χθες το μεσημέρι έχουν κολλήσει όλες οι αιτήσεις.Έκανα αίτηση και ακόμα περιμέεεεεεν
Link to comment
Share on other sites

Με το πρόγραμμα WIND Max 300 μπορείτε να μιλάτε όση ώρα θέλετε με όσα κινητά WIND και σταθερά τηλέφωνα θέλετε, να στέλνετε εκατοντάδες SMS σε όλα τα κινητά WIND, αλλά και να έχετε ατέλειωτη πλοήγηση στο μενού υπηρεσιών WIND Plus!

 

Και όλα αυτά πληρώνοντας ένα μόνο χαμηλό πάγιο και με πολύ χαμηλές χρεώσεις προς τους υπόλοιπους εθνικούς προορισμούς!

 

Με μόνο 25€ * το μήνα έχετε:

 

* 300 κλήσεις απεριόριστης διάρκειας προς κινητά WIND και σταθερά τηλέφωνα

* 300 γραπτά μηνύματα (SMS) προς κινητά WIND

* απεριόριστη πλοήγηση στο μενού υπηρεσιών WIND Plus (ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΕΕΣ συνδεσεις εως 31-12-07 θα ισχυει παγιο 20 euro για ενα χρονο) http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageid=1496

 

Τα εκατοντάδες μηνύματα είναι τα 300?

 

Τι διαφορά έχει με το Wind max το σκέτο?

 

Μην υποψιαστώ ότι καταργήθηκε...:worry:

"Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better." Samuel Beckett
Link to comment
Share on other sites

Οχι, υπαρχει ακομα, απλα στο κανονικο max, πολλοι ουτε καν πλησιαζαν τις 600 κλησεις, αλλα ηταν γυρω στις 300, οποτε βγηκε και το νεο πακετακι, που εχει χαμηλοτερο παγιο και σιγουρα θα εξυπηρετησει ορισμενους.
Link to comment
Share on other sites

...Το ηξερα...

Οταν υπεγραφα το συμβολαιο με τη "Απνοια" ---και μην μου πει κανεις οτι..."φυσαει"---το ηξερα, ρε, παιδι μου...το διαισθανομουν...οτι κανω Μ@λακια!

Ας οψεται βεβαια το ΔΗΘΕΝ unbranded SE P990. Ειχα μεγαλη καψουρα να το παρω και ημουν διατεθειμενος να κανω τα παντα! Και αφου ο ερωτας με χτυπησε οταν το Ρ990 το διεθετε, Μονο, η "Απνοια"...ενεδωσα...και ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ!!!

Μαλιστα εσπευσα να τους δωσω τον αριθμο της πιστωτικης μου καρτας, ετσι...για να κτιστει μια σχεση εμπιστοσυνης, αναμενοντας Φυσικα ανταποδωση σε Υπηρεσιες.

 

ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΕΞΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ!!!

 

Αφου λοιπον συμφωνησαμε να εξοφλουνται οι λογαριασμοι μου μεσω της καρτας μου, και την "δεχτηκε" το "συστημα" τους, αισθανομουν οτι ειχα ενα αγχος λιγοτερο και λιγο περισσοτερο ωφελιμο χρονο απο τη ζωη μου, καθως ειχα βαρεθει τις Απιστευτες ουρες στα καταστηματα κινητης τηλεφωνιας.

Σημειωτεον, οτι η συνδεση μου πραγματοποιηθηκε τελος Αυγουστου και με φορητοτητα, απο την...ανταγωνιστρια Q και παρ'ολες τις διαβεβαιωσεις των υπαλληλων για Αμεσες και Ταχειες διαδικασιες, τελικα χρειαστηκε το συνηθισμενο και γραφειοκρατικο 10ημερο.

Και αφου επαιρνα τηλεφωνο αυτες τις 10 ημερες για να παρακολουθω την εξελιξη του αιτηματος μου, ειχα βαρεθει να τους ακουω να μου λενε Κοινοτυπες Μπουρδες.( λογοκρισια γαρ)

 

Καποια μερα λοιπον οπως "σκαλιζα" το τηλεφωνο μου...διαπιστωσα οτι ειχε ενεργοποιηθει η γραμμη μου. Θαυμα.....σκεφτηκα...αφου δεν μου ειχε τηλεφωνησει κανεις---Οπως μου ειχαν υποσχεθει και οφειλαν αλλωστε---. Κατοπιν, με εκπληξη, εμαθα απο το Τηλεφωνο εξυπηρετησης οτι:"A, ειστε ο κυριος ταδε? Τωωωωωρα...Εσεις ειστε ενεργοποιημενος 3(τρεις) μερες ηδη!!!" Αναρωτηθηκα στην τηλεφωνητρια Γιατι? δεν μου το ειπαν εγκαιρως, και ουτε λιγο ουτε πολυ, "μου την ειπε" κι'ολας. "Δεν υποχρεουμεθα, κυριε", μου ειπε. Μαλλον θεωρησαν οτι ειμαι κανενα παιδακι που ολη την ημερα παιζει με το καινουριο του παιχνιδι και αργα ή γρηγορα θα το ανακαλυπτα μονος μου, οτι μου κανουν την χαρη να μοιραστουν το δικτυο:lol: τους μαζι μου. (εδω γελαμε, διοτι...Δικτυο+"Απνοια"=last year).

Ισως δεν εχουν ξανακουσει για ανθρωπους που εξυπηρετουνται απο 2-3 διαφορετικους αριθμους, αρα και συσκευες και προφανως δεν εξαρτωνται, δραματικως, απο τους πρωτογονους ρυθμους μιας κερδοσκοπικης εταιρειας, που κανει οτι περναει απο το χερι της για να χαρακτηρισθει Κακεκτυπο των ανταγωνιστων της!

...Αλλα λεω...'νταξει, μωρε..."καινουριοι" ειναι...σε φαση αναδομησης...ας φανω επιεικης, σκεφθηκα καλοπροαιρετα...

 

Επομενο ΣΟΚ...η Ανυπαρκτη καλυψη και το Μονιμως ασθενες σημα, εννοειται διασταυρωμενο με ποικιλες συσκευες! Και δεν μιλαω για υπερβολες του τυπου:" Καθως κατεβαινα μια σπηλια στα Ζωνιανα...καπου στα 18,5 μετρα υπογειως, εχανα το σημα μου με το σταθμο βασης..."

Μιλαω για το κεντρο της πολης μου, οπου και μενω. Ε, οχι, ρε, σεις!!! Δεν γινεται να βγαινω συνεχως στην αυλη μου, οταν μιλαω στο κινητο! Υπαρχουν και μερες οπου βρεχει! Ας προνοησουν τουλαχιστον, να δωριζουν μαζι με καθε νεα συνδεση, μια ομπρελα, ενα αδιαβροχο, κατι ,ρε, αδερφε...χρησιμο στους παγωμενους απο το ψυχος πελατες τους. Ετσι θα δειξει και το εμπρακτο ενδιαφερον της και θα περασει και ενα προφιλ...ανθρωποκεντρικο και οχι απανθρωπο.

Μιλαμε για τραγικες καταστασεις. Εχω πιο πολλα μηνυματα, απο οτι κλησεις. Τα δε μηνυματα...φανταζεστε τι ειδους ειναι..."Ειχατε μια χαμενη κληση.....Ειχατε Δυο χαμενες κλησεις..." Και ενδιαμεσα:"ΡΕ, Μ@ΑΛΑΚΑ!!! Θα το ανοιξεις το κωλοτηλεφωνο σου??? Αλλιως Πετα το!!!" Ταδε εφη...αγανακτησμενοι φιλοι και γνωστοι, που εχουν το θαρρος να πουνε και μια κουβεντα παραπανω:mad:

...Αλλα λεω...δε βαριεσαι...θα κανω και οικονομια...θα στελνω Μονο μηνυματα...και θα εχω και επισημη και κατανοητη δικαιολογια...

 

Οποτε...φτανει στα χερια μου ο πρωτος λογαριασμος. Ουσιαστικα αποδειξη, αφου εξοφλειται μεσω πιστωτικης. ('Η...ετσι νομιζα...)

Τι παρατηρω αμεσως? Ενα προγραμμα κλησης προς σταθερους αριθμους, που μου ειχανε δωρισει για τους 3(τρεις) πρωτους μηνες, ηταν το Πρωτο στην αναλυση χρεωσεων. 10 ευρω και κατι + ΦΠΑ. Συνολο 12 ευρω περιπου. Αλλα αυτοματως ανεβαινα και κλιμακα χρεωσης Τελους Συνδρομητων Κινητης τηλςφωνιας...να'τα τα 20+ ευρω επιπλεον!

Τον λογαριασμο ανα χειρας, δυο γκαζιες με το μηχανακι και να 'μαι στο καταστημα που εκανα την συνδεση.

-"Τι χρεωση ειναι αυτη, ρε, φιλε?" Απευθυνομενος στον υπαλληλο που μου "δωρισε" το προγραμμα...

-"Α,αυτο...τιποτε...μην στενοχωριεσαι...το κανανε και σε αλλους. Φερε μου το χαρτι και θα σου το ρυθμισω ουτως ωστε να πιστωθουν στον επομενο λογαριασμο σου."

-"Ναι, ρε, φιλε" του απαντω "Εγω τα πληρωνω με πιστωτικη, δεν ειναι τοσο απλο. Κι αν τα εχουνε "τραβηξει" τα χρηματα?"

-"Θα το κανονισω εγω αμεσα και θα συμψηφιστουν στον επομενο λογαριασμο! Μην Ανησυχεις!" μου ειπε και εφυγα απορημενος με τον εαυτο μου, που ολο Μ@λακια κανει και παει και μπλεκει με ασχετους!

 

Εν τω μεταξυ, μεχρι να 'ρθει ο επομενος λογαριασμος, ειχα ανακαλυψει οτι το SonyEricsson P990 δεν ηταν και τοσο Unbranded! Ειχα δει βεβαια το κουτι του, που ελεγε "ΑΠΝΟΙΑ HELLAS customized", αλλα απο την στιγμη που δεν ειχε κατι αντιστοιχο με το Εκτρωματικο LIVE της Αγγλιδας ανταγωνιστριας, ξερετε, εκεινο το υπεροχο λειτουργικο που καθεται στο σβερκο του εργοστασιακου και κανει τις συσκευες να φερονται ασθματικα. Δεν ειχε λοιπον-Φαινομενικα-κανεναν περιορισμο. Αλλωστε ειχα φροντισει να ρωτησω περι αυτου και ειχα παρει τη Διαβεβαιωση του υπευθυνου καταστηματος, οχι του απλου πωλητη. Αλλα...τοσο ηξερε και αυτος...τοσο ελεγε...

Οταν προσπαθησα να κανω update στη σελιδα της SonyEricsson...τζιφος! Μου ελεγε οτι "φοραω" το πλεον προσφατο software. Εγω ομως ηξερα οτι ειχε βγει μια τελευταια αναβαθμιση, η οποια ελυνε αρκετα προβληματα και προφανως ηθελα να την "περασω" στο τηλεφωνο. Εις ματην!!! Μου ελεγε οτι ειμαι επαρκως ενημερωμενος και οτι "φοραω" οτι καλυτερο κυκλοφορει για την συσκευη μου!

Καπου εκει "στραβωσα" με τη SonyEricsson και τα Smartphone της.

Ψαχνοντας ομως στο INTERNET (μεγαλη ανακαλυψη...Ουδεν κρυπτον υπο τον Ηλιον) διαπιστωσα με μεγαλη εκπληξη-ξανα- οτι ο Υπευθυνος καταστηματος...Αγρον Αγοραζε...οταν γινονταν η ενημερωση απο την εταιρεια του για το συγκεκριμενο τηλεφωνο. 'Η ισως ηταν εκπαιδευμενος να πειθει ανυποψιαστους πελατες, οτι η εταιρεια του "Δεν κανει τετοια πραγματα που κανουν οι αλλοι!"

Εγω σημειωνω, οτι οι Αλλοι...Τουλαχιστον, σου το λενε και σου το δειχνουν, οτι θα παρεις κατι με software εταιρικο. Δεν προσπαθουν ουτε να το κρυψουν, ουτε να σε κοροιδεψουν!

Τελος παντων, αφου διαβασα αρκετες σελιδες στο internet, πηρα το ρισκο και "φλασαρισα" το τηλεφωνο μου, επαναφεροντας το στην παρθενα εργοστασιακη του κατασταση. Δηλαδη με CDA numbers εργοστασιακους. Της SonyEricsson. Και οχι ΠΛΑΣΤΟΥΣ.

Εννοειται, οτι κατοπιν καταφερα να αναβαθμισω επιτυχως το τηλεφωνο μου με την τελευταια αναβαθμιση, η οποια πραγματι του δινει αλλον αερα λειτουργιας, με εξαλλειμενα τα περισσοτερα bugs.

 

Καπου σε αυτο το σημειο, οπως καταλαβαινετε, ειχα χασει καθε ιχνος Εμπιστοσυνης προς την "ΑΠΝΟΙΑ". Μου ειχανε πεσει βαριες ολες αυτες οι.....λεπτομερειες και ηδη ημουν καχυποπτος, αν οχι δυσπιστος απεναντι της.

 

Δυστυχως ομως-και για εσας που το διαβαζετε- δεν ειχε εκτυλιχθει ο επιλογος...

Παιρνω στα χερια μου λοιπον τον επομενο λογαριασμο και...Ναι...ειχανε πιστωσει το ποσο που Κακοβουλα με ειχανε χρεωσει τον προηγουμενο μηνα. Στιγμιαια, σε κριση αυτοκριτικης, σκεφθηκα μηπως ημουν υπερβολικος απεναντι τους, αλλα το προσπερασα γρηγορα γιατι.....ως φαινεται.....κατι ηξερα!

Ειμαι λοιπον ενα απογευμα σπιτι μου και επιχειρω να καλεσω την κοπελα μου...

 

"Θα θελαμε να σας ενημερωσουμε, οτι δεν ειναι δυνατη η πραγματοποιηση εξερχομενων κλησεων απο το τηλεφωνο σας."

 

ΜΠΑ??? Αναρωτηθηκα, μηπως ηταν ποτε αλλοτε??? Με το ΑΘΛΙΟ δικτυο που εχετε???

Αφου ψαχνω την συσκευη μου μηπως ενεργοποιηθηκε καποια εντολη τυχαιως.....παιρνω ενα υπογλωσσιο μπας και προλαβω το εγκεφαλικο!

 

ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝΕ ΚΟΨΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ε, ενταξει! Αυτο πηγαινε πολυ! Δεν το ανεχομουν, οτι κι αν μου ελεγαν!

Προσπαθω να μιλησω στον τετραψηφιο αριθμο. Απαντα μια κοπελα.

-Ναι...Ναι...δεν σας ακουω καθαρα...

-Εχω αυτο το προβλημα και θα ηθελα...

-Αχ! Δεν σας ακουω καθαρα...προσπαθηστε να μεινετε ακινητος...

-Καθομαι στην καρεκλα του γραφειου μου...Ακινητος...και θα ηθελα...

-Λυπαμαι, αλλα δεν σας ακουω. Προσπαθηστε ξανα.

Του-Του-Του-Του, εκανε το τηλεφωνο στα αυτια μου. Δεν πιστευα αυτο που συνεβαινε. Παραηταν σουρεαλιστικο! Προσπαθουσα να επικοινωνησω με τα κεντρικα του παροχου κινητης τηλεφωνιας και ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΗΜΑ!!!

Προσπαθω να στειλω SMS.....ακυρο!

 

1η Κινηση:Τηλεφωνω τον δικηγορο μου και ενημερωνομαι.

2η Κινηση:Τηλεφωνω στο καταστημα και ζητω εξηγησεις.

 

Μου προτεινουν να τηλεφωνησω στο κεντρο εξυπηρετησης. Τους απαντω οτι ουσιαστικα ειναι ανεφικτο λογω κακου σηματος. Προθυμοποιουνται να τηλεφωνησουν οι ιδιοι και να με ξανακαλεσουν.

Οντως. Απαντω. Ακουγεται η φωνη του υπαλληλου. Διστακτικη.

-Ξερετε...εχετε δυο ανεξοφλητους λογαριασμους.

-Ειστε σιγουρος?

-Ναι,ναι. Αν το τακτοποιησετε αμεσα, θα σας ακυρωθει η φραγη.

-Μα...εγω εχω δωσει εντολη εξοφλησης στην πιστωτικη μου καρτα!

-Ξερετε...ακυρωθηκε η εντολη.

-Και αυτο ποτε θα μου το λεγατε???:mad:

-Σας εχει σταλει SMS!

-Θα αστειευεστε!!!

-Οχι! Με βεβαιωσανε οτι σας εχει σταλει ενημερωτικο SMS!

-Το οποιο με ενημερωνε οτι ειχε προκυψει προβλημα ακυρωσης της παγιας εντολης μου δια εξοφληση του λογαριασμου μου κινητης τηλεφωνιας μεσω της πιστωτικης μου καρτας?

-Ε...ναι...αυτο............Δεν το διαβασατε?

-Θεωρειτε οτι για ενα τετοιο ζητημα, ειναι αρκετη η επικοινωνια μεσω SMS?

-Ε...αυτη ειναι η κοινη πρακτικη.....Ολων των εταιρειων!

-Μα...Δεν μιλαμε για μια καθυστερηση καποιων ημερων στην εξοφληση του λογαριασμου, σε καποιο ταμειο. Οπου, πιθανως, δικαιως υπενθυμιζετε στον πελατη δια τακτοποιηση της εκρεμοτητας του!!! Ειναι κατι εντελως διαφορετικο!!!

-...Τι να σας πω κι εγω........

-Τιποτε αλλο. Θα περασω απο εκει και θα τα πουμε ολα.

 

Διευκρινιση.

Για σχεδον δυο μηνες, αφου ειχα συνδεθει στο δικτυο της "ΑΠΝΟΙΑ", η Q συνεχιζε να μου στελνει διαφορα μηνυματα προσφορων για φθηνες χρεωσεις και αλλα τετοια συναφη. Αφου καταλαβα οτι δεν σταματουν, απο ενα σημειο κι επειτα επαψα και να τα διαβαζω. Τα Εσβηνα Κατευθειαν. Τα θεωρουσα SPAM. Δικαιωμα μου ειναι να μη θελω να τα βλεπω ουτε μπροστα μου.

Αρα, Υποθετω καπως ετσι "πηρε η μπαλλα" το περιβοητο SMS της "ΑΠΝΟΙΑ". Ειδα τετραψηφιο αριθμο αποστολης ή κατι αλλο εκτος των συνηθισμενων 10ψηφιων των γνωστων και φιλων μου και ΦΥΣΙΚΑ το εσβησα.

Οσον αφορα την καρτα μου, σκοπιμως την εχω οριακα χρεωμενη για να αποφευγω "Κατα λαθος" χρεωσεις. Αλλωστε εχω ζητησει προφορικα συγκεκριμενο, μικροτερο πιστωτικο οριο χρεωσης. Ετσι λοιπον ειχα αφησει "ελευθερα" 50 Ευρω. Περιπου 30 Ευρω θα ηταν ο λογαριασμος του κινητου μου. Αρα ημουν ενταξει. Και το ξερω, γιατι το εκανα τα τελευταια 3 χρονια και με αλλες εταιρειες που συνεργαζομουν και δεν ειχε προκυψει προβλημα. Οταν ομως εσυ, σαν "ΑΠΝΟΙΑ", αποφασιζεις να τσιμπησεις 20+ Ευρω ΕΠΙΠΛΕΟΝ της συμφωνηθεισης χρεωσης, επειδη θεωρεις "Αθωο" το ποσο-Που μονο αθωο δεν ειναι, αν αναλογιστειτε τις χιλιαδες των λογαριασμων και κανετε και ενα πολλαπλασιασμο;))...Ε...τοτε...μπορει να πεσεις και σε καποιο "FireWall". Στην προκειμενη περιπτωση η τραπεζα, ουσιαστικα, αρνηθηκε την Αυθαιρετη και επαυξημενη χρεωση της "ΑΠΝΟΙΑ".

 

Ειλικρινα.....Αυτο ηταν που χαρηκα πιο πολυ! Αλλωστε για κατι τετοιες περιπτωσεις εχω, σκοπιμως, συγκεκριμενο διαθεσιμο υπολοιπο στην πιστωτικη μου καρτα.

 

Αυτη λοιπον η "ανερχομενη και τοσο ελπιδοφορα εταιρεια", "που θα τους κλεισει τα σπιτια, των ανταγωνιστων της", αυτη που θελει μεγαλυτερο μεριδιο στην αγορα...επελεξε αυτον τον τροπο να ενημερωσει εναν Πελατη της, για ενα προβλημα που μαλλλον δεν ανηκει στα πιο συχνα και τυποποιημενα που μπορει να προκυψουν.

Επελεξε να στειλει Συντομο Γραπτο Μηνυμα, αξιας 0,1 Ευρω!!!

Και οχι να επιδιωξει να καλεσει τον πελατη, για μια ζωντανη επικοινωνια ΛΟΓΟΥ, οπως η κοινη λογικη και ο ανταγωνισμος πραττει!

 

Ειναι, τουλαχιστον, Απαξιωτικο, Ανευθυνο, και τελικα Μικροπρεπες!!!

 

Οι "μεγαλες" εταιρειες, Πρεπει να Φαινονται οτι Ειναι και Οχι να Περιαυτολογουν Βαυκαλιζομενοι στις διαφημισεις τους!

 

Δυστυχως, με τετοια συμπεριφορα...ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΗ...Θα παραμεινουν Τριτοι και Καταιδρωμενοι...

 

Μεχρι να αγοραπωληθει για τριτη-τεταρτη φορα (εχω χασει και το μετρημα) ξαναβαπτισθει...και αρχισει το επικινδυνο κυνηγι της...για Πελατες...

 

Εγω υποσχομαι να της κανω δωρο ενα ΝΤΟΥΦΕΚΙ.-

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα λες:),συμφωνώ απόλυτα.Ειναι διαπιστωμένο ότι είναι ζωντόβολα οι πιο πολλοί της "Απνοιας"(Wind),παρόλο που δεν έχω τέτοια προβλήματα πλήν ίσως του μονίμως ασθενούς σήματος(που σε πολλές περιπτώσεις σχετίζεται εν μέρει και με τις αρνήσεις εγκατάστασης σταθμών βάσης από τους εκάστοτε φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης),μου άρεσε πολύ το κείμενο και ο τρόπος γραφής σου,είναι απόλυτα δικαιολογημένη και η αγανάκτηση που είχες.
Link to comment
Share on other sites

Βασικα, υπαρχουν παντου προβληματα λογω κακης επικοινωνιας.

Δεν ξερω εαν το καταστημα δεν σε ενημερωσε, η εσυ δεν θυμοσουν την ενημερωση του καταστηματος, αλλα πχ, αυτο που εγινε με τα σταθερα, δεν το "εκαναν και σε αλλους", απλα ετσι ειναι η προσφορα. Οι πρωτοι 3 μηνες δωρεαν, στην συνεχεια με την κανονικη χρεωση. Εαν δεν το θελεις, καλεις για απενεργοποιηση, η σε καταστημα να γινει η ιδια δουλεια.

Εδω, ειναι καθαρα αμελεια του καταστηματος που δεν σε ενημερωσε σωστα για την διαδικασια της προσφορας, η αμελεια δικια σου που δεν φροντισες με την ληξη του τριμηνου να ζητησεις διακοπη της υπηρεσιας. Παντως, γενικα στο τμημα λογαριασμων ειναι πολυ ανεκτικοι, και απο το να χασουν / δυσαρεστησουν πελατη, κανουν πιστωσεις, που για να εγινε στην δικη σου περιπτωση, προφανως το καταστημα ανεφερε δικο του λαθος.

 

Επειδη η Wind χρησημοποιει SAP για τους λογαριασμους, στελνει αυτοματα sms οταν παει να γινει φραγη, ακυρωθει παγια εντολη κτλ κτλ.... για να εγινε φραγη, ελαβες οχι ενα, αλλα παραπανω ειδοποιητικα sms. Μονο και μονο για την φραγη, στελνονται δυο.

 

Παντως, εαν ειδες οτι ο λογαριασμος που σου ηρθε, ηταν πανω απο 50 ευρω, τοτε ηξερες οτι δεν θα πληρωθει με την καρτα σου, πως περιμενες οτι θα πληρωθει???

Φυσικο ειναι να φαει πορτα η πληρωμη, και να παει για φραγη η γραμμη εφοσον εν γνωση σου ειχες αφησει μικρο οριο στην καρτα!!

Επρεπε να το κοιταξεις, οχι να το αφησεις να παει για φραγη!

Τωρα, σχετικα με το σημα, δεν ξερω εαν ησουν οκ με το σημα της Q, αλλα το σημα της Wind ειναι το ιδιο, δεν εχει διαφορα. Εαν οντως εχει προβλημα στην περιοχη σου, τοτε κακως επελεξες την Wind εαν ηξερες απο πρωτο χερι οτι εχει κακη καλυψη στο μερος αυτο!

Link to comment
Share on other sites

Μου εχει δημιουργηθει μια απορια

 

@1600: αφού λες ότι ήρθες με φορητότητα από την Q, το σήμα της Q ήταν τέλειο και αυτό της wind ανύπαρκτο;

 

Γιατι δεν βαζεις στην υπογραφη σου τη λεξη "Μετοχος", ετσι, για να ξερουμε και ΠΟΙΟΣ μας Μιλαει?

--------------------------------------------------------

@H2SO4

 

Καλα...Εσυ...'Η αλλοδαπος εισαι και εχεις προβλημα με την αναγνωση της Ελληνικης γλωσσας.....'Η εισαι και συ ενας αθωος επενδυτης, που προσπαθει να σωσει την τιμη της μετοχης της "ΑΠΝΟΙΑ"...

 

Αν και δε θα επρεπε να απολογουμαι, θα Επαναλαβω τις λεξεις-κλειδια. Γιατι ουτε λιγο, ουτε πολυ...Εγω φταιω τελικα (κατα τα λεγομενα καποιων) και μαλλον ετσι ειναι, αφου πιστεψα οτι εν ετει 2007 οι διαφορες μεταξυ των τριων εταιρειων σε ΒΑΣΙΚΑ Ζητηματα...ειναι μηδαμινες. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ!

 

Α) Καταρχην δεν προλαβαν να περασουνε ουτε 2,5 (δυομιση) μηνες. Οχι 3 (τρεις) οπου φυσικα και ειχα ενημερωθει απο το καταστημα για τις απαραιτητες ενεργειες, προκειμενου να διακοψω την υπηρεσια. Αλλωστε η επιμαχη χρεωση εγινε στον Πρωτο λογαριασμο. Πρωτο Μηνα!

 

Β) Για τον παραπανω λογο οταν απευθυνθηκα στο καταστημα, Αυτονοητα, προσφερθηκαν να το διορθωσουν. Επειδη ακριβως ηταν ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ!!!

 

Γ) ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα πληρωνονταν για ΕΠΙΠΛΕΟΝ χρεωση, χωρις την συμφωνη γνωμη μου. Δεν ειχα προκαλεσει ομως εγω αυτο το προβλημα. Για αυτο αλλωστε-επαναλαμβανω- στο καταστημα φροντισανε να το διευθετησουν αμεσα! Και αναντιρρητα! Αποδεχομενοι το λαθος τους!

 

Δ) Οσον αφορα τo προειδποιητικο SMS, ημουν ξεκαθαρος. Ειχα εκνευριστει με τα διαφημιστικα μηνυματα της "πρωην" μου Q και απο ενα σημειο και μετα δεν τα εδινα σημασια. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ. Εσυ νομιζεις οτι το SMS ειναι αρκετο απο μονο του? Κι αν εγω ειμαι Τυφλος??? Εννοω κανονικα, ιατρικως και βιολογικως???

 

Ε) Τελος, σχετικα με το σημα εκπομπης-ληψης. Απο τα 70 περιπου αποθηκευμενα τηλεφωνα στον καταλογο του κινητου μου, ουτε τα 10 δεν ειναι "ΑΠΝΟΙΑ". (Ισως αυτο εξηγει πολλα). Με 2 απο αυτους που συνομιλω τακτικα, Οντως ειχα παρατηρησει το προβλημα. Ομως και οι δυο ειναι κατοχοι PDA και ειχαμε συσχετισει το προβλημα, με δυσλειτουργια των συσκευων τους. (Συχνα, αφανη Reset) Δεν πιστευα ΠΟΤΕ, οτι η κατασταση ειναι τοσο Τραγικη, στο κεντρο μιας μεγαλης πολης. Οσο για το σημα επι Q εποχης, ηταν ενα απλο καρτοκινητο που εστελνε μηνυματα, ενιοτε. Και δεν υπηρχε ποτε ΤΟΣΟ Σοβαρο προβλημα!

 

Υ.Γ. Ουτε αργοσχολος ειμαι, ουτε εμπαθης. Στραφηκα στην "ΑΠΝΟΙΑ", κατα κυριο λογο, για την συσκευη (Ρ990). Με δελεασε και ενα προγραμμα που το παρειχανε μονο αυτοι. Το Ευελικτο. Ειλικρινα ομως αισθανομαι Απογοητευμενος και Προδομενος. Δεν Υπηρξε ΠΟΤΕ Αμοιβαιοτητα στη επαγγελματικη σχεση μας.

ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ.-

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι εδώ είναι φόρουμ όπου καταθέτει ο καθένας τις εμπειρίες του... Ειδικά οι αρνητικές είναι πολύτιμες διότι δεν θα μας τα πει κανένα δίκτυο σε καμμιά διαφήμιση...

Ο άνθρωπος περιγράφει -γλαφυρά μάλιστα- το πρόβλημα που αντιμετώπισε με τη σύνδεσή του... Δεν υπάρχει λόγος να πέφτουν κάποιοι να τον "φάνε"... Καλό είναι να ξέρουμε όλη την αλήθεια, όπως λέει και η διαφήμιση...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Μου εχει δημιουργηθει μια απορια

 

 

 

Γιατι δεν βαζεις στην υπογραφη σου τη λεξη "Μετοχος", ετσι, για να ξερουμε και ΠΟΙΟΣ μας Μιλαει?

--------------------------------------------------------

@H2SO4

 

Καλα...Εσυ...'Η αλλοδαπος εισαι και εχεις προβλημα με την αναγνωση της Ελληνικης γλωσσας.....'Η εισαι και συ ενας αθωος επενδυτης, που προσπαθει να σωσει την τιμη της μετοχης της "ΑΠΝΟΙΑ"...

 

Αν και δε θα επρεπε να απολογουμαι, θα Επαναλαβω τις λεξεις-κλειδια. Γιατι ουτε λιγο, ουτε πολυ...Εγω φταιω τελικα (κατα τα λεγομενα καποιων) και μαλλον ετσι ειναι, αφου πιστεψα οτι εν ετει 2007 οι διαφορες μεταξυ των τριων εταιρειων σε ΒΑΣΙΚΑ Ζητηματα...ειναι μηδαμινες. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ!

 

Α) Καταρχην δεν προλαβαν να περασουνε ουτε 2,5 (δυομιση) μηνες. Οχι 3 (τρεις) οπου φυσικα και ειχα ενημερωθει απο το καταστημα για τις απαραιτητες ενεργειες, προκειμενου να διακοψω την υπηρεσια. Αλλωστε η επιμαχη χρεωση εγινε στον Πρωτο λογαριασμο. Πρωτο Μηνα!

 

Β) Για τον παραπανω λογο οταν απευθυνθηκα στο καταστημα, Αυτονοητα, προσφερθηκαν να το διορθωσουν. Επειδη ακριβως ηταν ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ!!!

 

Γ) ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα πληρωνονταν για ΕΠΙΠΛΕΟΝ χρεωση, χωρις την συμφωνη γνωμη μου. Δεν ειχα προκαλεσει ομως εγω αυτο το προβλημα. Για αυτο αλλωστε-επαναλαμβανω- στο καταστημα φροντισανε να το διευθετησουν αμεσα! Και αναντιρρητα! Αποδεχομενοι το λαθος τους!

 

Δ) Οσον αφορα τo προειδποιητικο SMS, ημουν ξεκαθαρος. Ειχα εκνευριστει με τα διαφημιστικα μηνυματα της "πρωην" μου Q και απο ενα σημειο και μετα δεν τα εδινα σημασια. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ. Εσυ νομιζεις οτι το SMS ειναι αρκετο απο μονο του? Κι αν εγω ειμαι Τυφλος??? Εννοω κανονικα, ιατρικως και βιολογικως???

 

Ε) Τελος, σχετικα με το σημα εκπομπης-ληψης. Απο τα 70 περιπου αποθηκευμενα τηλεφωνα στον καταλογο του κινητου μου, ουτε τα 10 δεν ειναι "ΑΠΝΟΙΑ". (Ισως αυτο εξηγει πολλα). Με 2 απο αυτους που συνομιλω τακτικα, Οντως ειχα παρατηρησει το προβλημα. Ομως και οι δυο ειναι κατοχοι PDA και ειχαμε συσχετισει το προβλημα, με δυσλειτουργια των συσκευων τους. (Συχνα, αφανη Reset) Δεν πιστευα ΠΟΤΕ, οτι η κατασταση ειναι τοσο Τραγικη, στο κεντρο μιας μεγαλης πολης. Οσο για το σημα επι Q εποχης, ηταν ενα απλο καρτοκινητο που εστελνε μηνυματα, ενιοτε. Και δεν υπηρχε ποτε ΤΟΣΟ Σοβαρο προβλημα!

 

Υ.Γ. Ουτε αργοσχολος ειμαι, ουτε εμπαθης. Στραφηκα στην "ΑΠΝΟΙΑ", κατα κυριο λογο, για την συσκευη (Ρ990). Με δελεασε και ενα προγραμμα που το παρειχανε μονο αυτοι. Το Ευελικτο. Ειλικρινα ομως αισθανομαι Απογοητευμενος και Προδομενος. Δεν Υπηρξε ΠΟΤΕ Αμοιβαιοτητα στη επαγγελματικη σχεση μας.

ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ.-

 

Εμπαθης γινεσαι ομως οταν μιλας ετσι σε συνομιλητες σου ασχετα εαν εχουν δικιο η αδικο..

Χαλαρωσε λιγο..

Link to comment
Share on other sites

@1600: αφού λες ότι ήρθες με φορητότητα από την Q, το σήμα της Q ήταν τέλειο και αυτό της wind ανύπαρκτο;

 

Δηλαδη ολοι σας θα χρησιμοποιουσατε Αυτο το ρημα:"ηρθες" και οχι το πιο φυσιολογικο:"πηγες".

 

Τελος παντων. Δε συνεχιζω, γιατι ειναι ματαιο. Ενα πραγμα δεν αντιληθφηκαν οι "εγκεφαλοι" που κινουνε τα νηματα, με συνεπεια να Θαφτει το θεμα αναμεσα σε γενικοτητες.

 

"Ενα κεφαλι κοβεις...Δεκα ξεπηδανε."

 

Υ.Γ. Α, να χαιρονται την "ΑΠΝΟΙΑ" τους! Εγω θελω αερα να αναπνευσω...

Link to comment
Share on other sites

Μου εχει δημιουργηθει μια απορια

 

 

 

Γιατι δεν βαζεις στην υπογραφη σου τη λεξη "Μετοχος", ετσι, για να ξερουμε και ΠΟΙΟΣ μας Μιλαει?

--------------------------------------------------------

@H2SO4

 

Καλα...Εσυ...'Η αλλοδαπος εισαι και εχεις προβλημα με την αναγνωση της Ελληνικης γλωσσας.....'Η εισαι και συ ενας αθωος επενδυτης, που προσπαθει να σωσει την τιμη της μετοχης της "ΑΠΝΟΙΑ"...

 

Αν και δε θα επρεπε να απολογουμαι, θα Επαναλαβω τις λεξεις-κλειδια. Γιατι ουτε λιγο, ουτε πολυ...Εγω φταιω τελικα (κατα τα λεγομενα καποιων) και μαλλον ετσι ειναι, αφου πιστεψα οτι εν ετει 2007 οι διαφορες μεταξυ των τριων εταιρειων σε ΒΑΣΙΚΑ Ζητηματα...ειναι μηδαμινες. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ!

 

Α) Καταρχην δεν προλαβαν να περασουνε ουτε 2,5 (δυομιση) μηνες. Οχι 3 (τρεις) οπου φυσικα και ειχα ενημερωθει απο το καταστημα για τις απαραιτητες ενεργειες, προκειμενου να διακοψω την υπηρεσια. Αλλωστε η επιμαχη χρεωση εγινε στον Πρωτο λογαριασμο. Πρωτο Μηνα!

 

Β) Για τον παραπανω λογο οταν απευθυνθηκα στο καταστημα, Αυτονοητα, προσφερθηκαν να το διορθωσουν. Επειδη ακριβως ηταν ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ!!!

 

Γ) ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα πληρωνονταν για ΕΠΙΠΛΕΟΝ χρεωση, χωρις την συμφωνη γνωμη μου. Δεν ειχα προκαλεσει ομως εγω αυτο το προβλημα. Για αυτο αλλωστε-επαναλαμβανω- στο καταστημα φροντισανε να το διευθετησουν αμεσα! Και αναντιρρητα! Αποδεχομενοι το λαθος τους!

 

Δ) Οσον αφορα τo προειδποιητικο SMS, ημουν ξεκαθαρος. Ειχα εκνευριστει με τα διαφημιστικα μηνυματα της "πρωην" μου Q και απο ενα σημειο και μετα δεν τα εδινα σημασια. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ. Εσυ νομιζεις οτι το SMS ειναι αρκετο απο μονο του? Κι αν εγω ειμαι Τυφλος??? Εννοω κανονικα, ιατρικως και βιολογικως???

 

Ε) Τελος, σχετικα με το σημα εκπομπης-ληψης. Απο τα 70 περιπου αποθηκευμενα τηλεφωνα στον καταλογο του κινητου μου, ουτε τα 10 δεν ειναι "ΑΠΝΟΙΑ". (Ισως αυτο εξηγει πολλα). Με 2 απο αυτους που συνομιλω τακτικα, Οντως ειχα παρατηρησει το προβλημα. Ομως και οι δυο ειναι κατοχοι PDA και ειχαμε συσχετισει το προβλημα, με δυσλειτουργια των συσκευων τους. (Συχνα, αφανη Reset) Δεν πιστευα ΠΟΤΕ, οτι η κατασταση ειναι τοσο Τραγικη, στο κεντρο μιας μεγαλης πολης. Οσο για το σημα επι Q εποχης, ηταν ενα απλο καρτοκινητο που εστελνε μηνυματα, ενιοτε. Και δεν υπηρχε ποτε ΤΟΣΟ Σοβαρο προβλημα!

 

Υ.Γ. Ουτε αργοσχολος ειμαι, ουτε εμπαθης. Στραφηκα στην "ΑΠΝΟΙΑ", κατα κυριο λογο, για την συσκευη (Ρ990). Με δελεασε και ενα προγραμμα που το παρειχανε μονο αυτοι. Το Ευελικτο. Ειλικρινα ομως αισθανομαι Απογοητευμενος και Προδομενος. Δεν Υπηρξε ΠΟΤΕ Αμοιβαιοτητα στη επαγγελματικη σχεση μας.

ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ.-

 

Kαταρχην, προσεξε πως αναφερεσαι σε μενα, και τον τροπο που μιλας και τους προσωπικους σχολιασμους σου.

Σεμνα παρακαλω γιατι δεν ειμαστε εδω για προσωπικα σχολια εναντιον ενος και του αλλου.

 

Α)Ζητω συγνωμη που στο επικων διαστασεων ποστ σου δεν πηρε το ματι μου την πληροφορια οτι το λαθος χρεωσης στον λογαριασμο για την υπηρεσια σταθερων εγινε στον πρωτο λογαριασμο και οχι μετα τους τρεις μηνες.

 

 

Β)Νομιζω συμφωνεις οτι το καταστημα εκανε σωστα την δουλεια του, λαθη γινονται παντου, χωρις αμφιβολια αυτο, αυτο που μετραει ειναι πως καποια εταιρεια αντιμετωπιζει τα λαθη της. Εδωπερα βλεπω πως ουτε προβλημα η αντιρρηση σου φερανε στην πιστωση, και στον επομενο λογαριασμο ειδες και την επιστροφη, διορθωσε με σε παρακαλω οπου κανω λαθος.Μαλιστα, ανελαβε το καταστημα να επικοινωνησει το ιδιο με το κεντρο εξυπηρετησης, και να σε καλεσει προσωπικα και να σε ενημερωσει, οπως και εκανε.

 

Γ)Το εαν θα πληρωνες τον λογαριασμο σου η οχι, ειναι δικο σου θεμα,η εταιρεια σου λεει οτι εκανε λαθος, θα στο διορθωσει στον επομενο λογαριασμο. Επειδη ομως, φραγη στον ενα λογαριασμο (Στον ενα μηνα) δεν γινεται, εαν για λογους αρχης, δεν θελεις να πληρωσεις το επιπλεον ποσο που βγηκε απο το λαθος, τοτε ΣΙΓΟΥΡΑ πρεπει να πληρωσεις εγαιρα τον ΔΕΥΤΕΡΟ λογαριασμο που ειναι πλεον για το σωστο ποσο, αφου εχει μπει και η αναλογη πιστωση, σωστα?

 

Δ) Εαν διαβασεις το συμβολαιο σου, η εταιρεια αναφερει οτι μετα παροδο Χ ημερων απο την αποστολη ενος λογαριασμου, θεωρει οτι εχεις λαβει γνωση.Επειδη ειμαι σιγουρος οτι δεν εισαι τυφλος οπως αναφερεις, τοτε και η εκτυπωση του λογαριασμου σου (στον δευτερο) αναφερει οτι εχεις ανεξοφλητο τον προηγουμενο. Λεμε τωρα στην περιπτωση που δεν διαβασεις τα sms. Τωρα, η εταιρεια , καλως η κακως, θεωρει οτι εκτος του οτι ο πελατης πρεπει να φροντιζει να εχει πληρωμενους τους λογαριασμους του, οτι εαν του στειλει και αριθμο προειδοποιητικων sms, βοηθα και τους ξεχασιαρηδες οτι δεν εχουν πληρωσει. Δεν ειναι πρακτικα εφικτο φιλε μου για ΚΑΜΙΑ εταιρεια ΚΑΘΕ μηνα να καλει τηλεφωνικα ΟΛΟΥΣ τους συνδρομητες που παρουσιαζουν καθυστερηση στον λογαριασμο τους, ας μην αναφερθουμε στο οτι οι περισσοτεροι το θεωρουν προσβολη να τους καλεσουν για θεμα απληρωτου λογαριασμου και προτιμουν το sms.Βεβαιως και ειναι δικαιωμα σου να μην διαβαζεις τα sms, και βεβαιως ειναι δικαιωμα σου να μην ελεγχεις την κατασταση του λογαριασμου σου καθε μηνα, οπως και δικαιωμα της εταιρειας να σου βαζει φραγη εαν δεν πληρωθει.

 

 

Ε) Ακομα δεν καταλαβα, ειχες η δεν ειχες σοβαρο προβλημα οταν ηταν στην Q το νουμερο η οχι? Γιατι με την φορητοτητα απο Q σε Wind δεν αλλαζει το σημα. Δεν δεχοσουν κλησεις?Μονο ενιοτε εστελνες μηνυματα?Παντως, επειδη τα κινητα δεν ειναι το κατι νεο, εγω για παραδειγμα στην πολη μου, ξερω πααααρα πολυ καλα ποια απο τις τρεις πιανει καλα, και πια οχι.Γιατι ειμαι χρονια εδω, και εχω επαφη συχνη με χρηστες και των τριων δικτυων.

Πως εσυ, δεν το γωνριζεις, δεν ρωτησες, και σε καθε περιπτωση δεν πηρες χαμπαρι ενω ΗΣΟΥΝ ΗΔΗ χρηστης του δικτυου της Wind ως συνδρομητης Q, δεν ξερω.Κριτηριο σοβαρο για εμενα παντα ηταν το σημα. Τι να τις κανω τις φτηνες χρεωσεις εαν δεν μπορω να μιλησω?!

 

 

 

Για να συνοψισω, καταλαβα οτι εκανε λαθος στην τιμολογηση η εταιρεια, πιθανοτατα βγηκε ο πρωτος λογαριασμος πριν γινει ο μηδενισμος του παγιου για 3 μηνες για τα σταθερα, πραγμα το οποιο αδιαμαρτηρητα διορθωσε στον επομενο λογαριασμο, που ομως, για καποιο λογο, δεν φροντισες να πληρωσεις, κι ας ειχες εγγραφη ειδοποιηση στον λογαριασμο σου, ειδοποιηση με sms, και δικη σου γνωση οτι ΔΕΝ πληρωθηκε ο λογαριασμος , αφου ηξερες οτι η καρτα σου δεν θα μπορουσε να τον πληρωσει. Δινεις την εντυπωση οτι το αφησες ΤΕΛΕΙΩΣ στην τυχη.....

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα, για μενα, θεωρειται Ληξαν.

 

Οποιος καταλαβε...καταλαβε!

 

Μάλλον θα πήγες στο κατάστημα με τη βαρβάτη (την αντιπαθούκλα) για να μιλάς με τόσο μένος.

Για να καταλάβω και εγώ,σε ποια περιοχή του Βόλου δεν πιάνει καθόλου η εταιρεία;

Αν θες κάνε ένα ποστ στο σχετικό θέμα με την κάλυψη.

 

Επίσης προσπάθησε να μιλάς καλύτερα στους συνομιλητές σου,δε σου φταίνε αυτοί.

Φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

1600 κατι δεν πάει καλά με αυτά που λες.....

Κατ' αρχάς κανείς δεν σου είπε να πάρεις απο wind το κινητό. Και όφειλες να μάθεις για το σήμα. Εγώ μένω Βόλο και έχω τέλειο σήμα. Είχα vodafone πρώτα. Ίσως έχω και λίγο καλύτερο από πριν.

όλα όμως είναι αναλόγως τις περιοχές. Πάει αυτό για το σήμα.

 

Τώρα για τον λογαριασμό πάλι έχεις άδικο.

Διότι για να γίνει άπενταξη κάρτας θέλει να εκδοθούν 3 λογαριασμοί οι οποίοι ποτέ δεν θα πληρωθούν!!! Άρα εσύ επί δύομιση μήνες δεν κοιτούσες τον λογαριασμό σου της wind για να δεις ότι έχουν διπλώσει οι λογαριασμοί! Επίσης επί 2,5 μήνες περίπου δεν κοιτούσες τον λογαριάσμό της κάρτας σου. Έλεος ρε φίλε μου.... Τι κοιτούσες τελικά? Μόνο ότι σε χρεώσανε τα 15-20 ευρώ παραπάνω?

Κατα τ αλλα κοιμόσουν ησύχος!!! Δηλάδη εσύ δεν παρακολουθούσες τίποτα και μετά σου φταίνε οι άλλοι???

Και μου αρέσει πως πουθενά δεν λες για την τράπεζα. Η τράπεζα σε πήρε τηλέφωνο να σου πει ότι έχεις φραγή στην κάρτα? ότι το όριο χτύπησε κόκκινο? Σε πήρανε? ρωτάω από περιέργια.....

 

Και τελικά το κατάστημα δεν σου φταίει σε τίποτα.

Και επίσης όποιος δεν συμφωνεί μαζί σου, δεν σημαίνει ότι είναι μέτοχος της wind.

 

Y.Γ. Και επειδή έχω φίλους που εργάζονται σε vodafone shop μου είπαν και εκεί το ίδιο συμβαίνει. (εκτός αν μου λένε ψέμματα)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ολοι σας θα χρησιμοποιουσατε Αυτο το ρημα:"ηρθες" και οχι το πιο φυσιολογικο:"πηγες".

 

Τελος παντων. Δε συνεχιζω, γιατι ειναι ματαιο. Ενα πραγμα δεν αντιληθφηκαν οι "εγκεφαλοι" που κινουνε τα νηματα, με συνεπεια να Θαφτει το θεμα αναμεσα σε γενικοτητες.

 

"Ενα κεφαλι κοβεις...Δεκα ξεπηδανε."

 

Υ.Γ. Α, να χαιρονται την "ΑΠΝΟΙΑ" τους! Εγω θελω αερα να αναπνευσω...

 

Κοίτα να δεις φιλαράκι.Σου έκανα μια λογική ερώτηση για το σήμα, γιατί είναι το πιο βασικό πράγμα στην εταιρεία που θα διαλέξεις. Αφού είχες Q, έπρεπε να ήξερες από πρώτο χέρι αν σε καλύπτει ή όχι το δίκτυο της wind. Αφού το ήξερες, τι το ήθελες και πήγες;

Αν το είχες μόνο για σμσ, εντάξει πάω πάσο, λέω δεν το κατάλαβες.

Όταν όμως μπαίνεις εδώ για να μας πεις τον πόνο σου, φρόντισε να μην προκαλείς. Επειδή εσένα δεν σε κάλυψε η wind, αυτό δεν σημαίνει ντε και καλά ότι είναι η χειρότερη.

Λάθη γίνονται σε όλες, αν μπεις στα φόρουμ των δύο άλλων θα βρεις και εκεί παράπονα.

Καμία δεν είναι απόλυτα καλύτερη της άλλης, αλλά καθεμιά υπερέχει σε κάποιον τομέα.

Μπάχαλο με τους λογαριασμούς γίνεται παντού, όχι μόνο εδώ.

 

Εδώ μέσα είμαστε για να βοηθάμε ο ένας τον άλλο, όχι για να πλακωνόμαστε μεταξύ μας.Θα μπορούσες να γράψεις πιο σύντομα αυτό που έπαθες, να το διαβάσουμε και να το καταλάβουμε.

Όταν όμως γρ΄αφεις υπερβολές, τι περιμένεις να γίνει; Οι windακηδες θα σου την πέσουν, οι υπόλοιποι θα σε στηρίξουν και δεν θα βγαινει νόημα.

 

Το ήρθες και το πήγες δεν έχει καμιά διαφορά για μένα, εγώ χρησιμοποιώ και τις τέσσερις, και ούτε έχω συμφέρον να υποστηρίξω κάποια.

 

Τεσπα, χαλάρωσε και μίλα λίγο καλύτερα εδώ μέσα, κανείς δεν έχει τίποτα μαζί σου, όσο τα λεγόμενά σου δεν είναι προκλητικά.

 

Υ.Γ. (αν ξαναμιλήσεις έτσι για την wind θα έρθω με τον sawiris και θα σε ρίξουμε στα λιοντάρια):p

 

Τέλος εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Σημειωτεον, οτι η συνδεση μου πραγματοποιηθηκε τελος Αυγουστου και με φορητοτητα, απο την...ανταγωνιστρια Q και παρ'ολες

 

Καποια μερα λοιπον οπως "σκαλιζα" το τηλεφωνο μου...διαπιστωσα οτι ειχε ενεργοποιηθει η γραμμη μου. Θαυμα.....σκεφτηκα...αφου δεν μου ειχε τηλεφωνησει κανεις---Οπως μου ειχαν υποσχεθει και οφειλαν αλλωστε---. Κατοπιν, με εκπληξη, εμαθα απο το Τηλεφωνο εξυπηρετησης οτι:"A, ειστε ο κυριος ταδε? Τωωωωωρα...Εσεις ειστε ενεργοποιημενος 3(τρεις) μερες ηδη!!!" Αναρωτηθηκα στην

 

Δεν βγάζει νόημα αυτό που γράφεις. Αφού σε περιπτώσεις φορητότητας κρατάς την παλιά σου κάρτα, κάποια στιγμή παύει να δουλεύει και τότε βάζεις την καινούρια κάρτα και σε 2-3 ώρες είσαι και πάλι έτοιμος. Μπορεί να υπάρξει ένα ολιγόωρο διάστημα όπου δουλεύουν και οι 2 SIM ή μετά την ενεργοποίηση, μέχρι να ενημερωθούν όλοι οι πάροχοι από την ΕΒΔΑΦ από κάποια δίκτυα δεν είσαι προσβάσιμος.

 

Επομενο ΣΟΚ...η Ανυπαρκτη καλυψη και το Μονιμως ασθενες σημα, εννοειται διασταυρωμενο με ποικιλες συσκευες! Και δεν μιλαω για

 

Αφού προηγουμένως είχες Κιού, συνδεόσουν στο ίδιο δίκτυο!

 

ηταν το Πρωτο στην αναλυση χρεωσεων. 10 ευρω και κατι + ΦΠΑ. Συνολο 12 ευρω περιπου. Αλλα αυτοματως ανεβαινα και κλιμακα χρεωσης Τελους Συνδρομητων Κινητης τηλςφωνιας...να'τα τα 20+ ευρω επιπλεον!ε ασχετους!

 

Ναι, κάτι τέτοιες βλακείες τις κάνουν και πρέπει ύστερα να ψειρίζεις εσύ το λογαριασμό και να τρέχεις για να στα πιστώσουν τον άλλο μήνα...:mad:

 

Τελος παντων, αφου διαβασα αρκετες σελιδες στο internet, πηρα το ρισκο και "φλασαρισα" το τηλεφωνο μου, επαναφεροντας το στην παρθενα εργοστασιακη του κατασταση. Δηλαδη με CDA numbers εργοστασιακους. Της SonyEricsson. Και οχι ΠΛΑΣΤΟΥΣ.

Εννοειται, οτι κατοπιν καταφερα να αναβαθμισω επιτυχως το τηλεφωνο μου με την τελευταια αναβαθμιση, η οποια πραγματι του δινει αλλον αερα λειτουργιας, με εξαλλειμενα τα περισσοτερα bugs.

 

Παράξενο αυτό. Το κουτί του κινητού είχε κανένα αυτοκόλλητο "Wind" πάνω;

 

-Λυπαμαι, αλλα δεν σας ακουω. Προσπαθηστε ξανα.

Του-Του-Του-Του, εκανε το τηλεφωνο στα αυτια μου. Δεν πιστευα αυτο που συνεβαινε. Παραηταν σουρεαλιστικο! Προσπαθουσα να επικοινωνησω με τα κεντρικα του παροχου κινητης τηλεφωνιας και ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΗΜΑ!!!

 

Έχουν και σταθερό νούμερο πάντως, 210.

 

-Ξερετε...εχετε δυο ανεξοφλητους λογαριασμους.

 

(...)

 

-Θεωρειτε οτι για ενα τετοιο ζητημα, ειναι αρκετη η επικοινωνια μεσω SMS?

 

Σε αυτό θα συμφωνήσω, για τέτοια ζητήματα οφείλουν να σε καλέσουν. Σε όλα τα υπόλοιπα όμως φταις εσύ 100%. Που δεν άφησες επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα σου, που δεν έλεγξες τον 2ο λογαριασμό της Wind (δεν γράφει μέσα "προηγούμενο υπόλοιπο"?) αν φαίνεται μέσα η πληρωμή του προηγούμενου, που δεν έλεγξες τους 2 λογαριασμούς της πιστωτικής που δεν περιλαμβάνουν τις χρεώσεις του κινητού και που έσβησες το μήνυμα...

 

Για σχεδον δυο μηνες, αφου ειχα συνδεθει στο δικτυο της "ΑΠΝΟΙΑ", η Q συνεχιζε να μου στελνει διαφορα μηνυματα προσφορων για φθηνες χρεωσεις και αλλα τετοια συναφη. Αφου καταλαβα οτι δεν σταματουν, απο ενα σημειο κι επειτα επαψα και να τα διαβαζω. Τα Εσβηνα Κατευθειαν. Τα θεωρουσα SPAM. Δικαιωμα μου ειναι να μη θελω να τα βλεπω ουτε μπροστα μου.

 

Βασικά είναι πρόβλημα των συστημάτων spamosms, δεν ενημερώνονται άμεσα για τις φορητότητες. Κι εγώ όταν πήγα στη Q συνέχισα να παίρνω SMS με προσφορές από τη Vodafone για κάποιους μήνες, κι ο αδερφός μου που πήγε από Q σε Wind συνεχίζουν να του στέλνουν προσφορές της Qcard. Και στο σταθερό που κάναμε ΑΠΤΒ εδώ και ~6 μήνες μας πήραν τις προάλλες από την Vivodi για να μας ενημερώσουν ότι ...τώρα πια μπορούμε να μην πληρώνουμε πάγιο ΟΤΕ! (σώπαααα....:lol:)

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Συγνώμη για την ερωτηση που θα κανω γιατι πρεπει να εχει ξανα ειπωθεί / απαντηθει αλλα δεν βρήκα κατι με το search :(

 

Λοιπόν έχω εδω και 3 μήνες το wind flexy 30 αλλα τωρα στην εταιρια θα μου δωσουν εταιρικο νουμερο, μπορω να αλλάξω σε κάποιο πιο οικονομικό πρόγραμμα έχοντας χρησιμοποιήσει την επιδότηση (εννοείτε να εξοφλήσω το ποσο της επιδότησης) σε τόσο μικρό διάστημα;

 

Ευχαριστώ :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...