Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 hour ago, CoyoteD said:

3 φορές έχω γράψει στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω του chat για τα MB που δε μπορώ να καταναλώσω 

Στην εφαρμογή βλέπω ότι καταναλώνονται πρωτα αυτά που λήγουν δεύτερα...

 

Δεν μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν...

εχουν περάσει 2 βδομάδες

Μετά σου λεει φταίει αυτός που κάνει καταγγελία

Εγώ 2 ερωτήματα έκανα πριν 1,5 μήνα δεν πήρα απάντηση σε κανένα. Τραγική συμπεριφορά. Μόνο σοβαρή εταιρία δεν είναι. Σεβασμός μηδέν στον πελάτη. Όχι ότι και οι άλλες είναι καλύτερες δυστυχώς. 

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

στη φορμα επικοινωνιας ηταν πιο καλα τα πραγματα...απο το τσατ αναλογα που θα πεσεις. Τωρα δυστυχως με την συγχωνευση πρεπει να εχει χαθει η μπαλα, φανταζομαι οτι θα υπαρχει αβεβαιο μελλον και για τους υπαλλήλους...

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, kmpatra said:

στη φορμα επικοινωνιας ηταν πιο καλα τα πραγματα...απο το τσατ αναλογα που θα πεσεις. Τωρα δυστυχως με την συγχωνευση πρεπει να εχει χαθει η μπαλα, φανταζομαι οτι θα υπαρχει αβεβαιο μελλον και για τους υπαλλήλους...

Πρέπει να παίζουν από τα χειρότερα εργασιακά περιβάλλοντα εκεί μέσα, δυστυχώς. Το πόσο ρομποτική είναι η ομιλία των περισσότερων άμα τους πάρεις τηλ για εξυπηρέτηση, ξεπερνάει μέχρι και την Siri της Apple 🥲😅

Link to comment
Share on other sites

Όταν είχα βάλει το unlimited data τον Μάρτη (όταν είχε ακόμα την προϋπόθεση του Max), μόλις είχε πρωτοβγάλει το f2go unlimited data, δεν είχε δώσει.

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας θα ήθελα μία ερώτηση που έχει να κάνει με την φορητότητα κι αν κάποιος γνωρίζει 100 τοις 100 να μου πει. Έχουμε πάρει ένα free to go αριθμό Τον έχουμε ταυτοποίηση.. Αλλά δεν έχουμε κάνει ενεργοποίηση την πρώτη δηλαδή κλήση στο δίκτυο το χούμε με το κουτάκι. Αν κάνουμε αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρία γίνεται δεκτό; Ή πρέπει να κάνουμε και ενεργοποίηση Σαν καρτοκινητό και μετά να κάνουμε την αίτηση;

Link to comment
Share on other sites

Αν και σχεδον σιγουρα θα στο εχουν ενεργοποιησει ασχετα που δεν εχεις κανει κληση απο τη sim, γιατι δεν τη βαζεις σε συσκευη να κανεις κληση? Υπαρχει λογος; πχ αναμενεις εναρξη 2μηνου απο καρτα πιο αργα; 

Αφου τον πας για φορητοτητα, δεν υπαρχει λογος να εχεις τη sim στο καρτελακι της. Αλλωστε με sms σε αυτην ενημερωνεσαι γιατη πορεια της φορητοτητας.

Ασχετα που σχεδον σιγουρα θα ειναι ηδη ενεργοποιημενη η sim.

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Pppe said:

Αν και σχεδον σιγουρα θα στο εχουν ενεργοποιησει ασχετα που δεν εχεις κανει κληση απο τη sim, γιατι δεν τη βαζεις σε συσκευη να κανεις κληση? Υπαρχει λογος; πχ αναμενεις εναρξη 2μηνου απο καρτα πιο αργα; 

Αφου τον πας για φορητοτητα, δεν υπαρχει λογος να εχεις τη sim στο καρτελακι της. Αλλωστε με sms σε αυτην ενημερωνεσαι γιατη πορεια της φορητοτητας.

Ασχετα που σχεδον σιγουρα θα ειναι ηδη ενεργοποιημενη η sim.

Απλά τα πράγματα Την ξέχασα στην Κρήτη , Και εγώ βρίσκομαι Αθήνα.. Για να γλιτώσω την χασούρα γι’ αυτό ρώτησα. Όχι δεν είναι ενεργοποιημένο έχει φραγή

Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεται φορητότητα αν δεν τον ενεργοποιήσεις πρώτα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Vasileios said:

Δεν γίνεται φορητότητα αν δεν τον ενεργοποιήσεις πρώτα. 

Σας ευχαριστώ πολλή . Θα μου την αποστείλουμε με courier ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

On 12/6/2022 at 11:51 ΠΜ, Pppe said:

Τελικά στη Wind στο f2go, για Summer Unlimited data month με 9,90Ε (όπως όλες οι άλλες εταιρίες) πρέπει να ενεργοποιήσουμε πιο πριν το Unlimited Talk Max (20E κάρτα) ή το Plus (15Ε κάρτα)? Διατηρεί την απαραίτητη προϋπόθεση προηγούμενου πακέτου προκειμένου να βάλει κανείς το unlimited data στο f2go η Wind?

 

Εκτός από την προσωποποιημενη προσφορά με 5Ε που μόνο 1 φορά μπορεί να ενεργοποιηθεί όλο το καλοκαίρι και είναι "μαύρο πρόβατο" ή όσοι έχουν το Special Summer για 1000΄ προς όλους και unlimited data με 12Ε κάρτα, δεν υπάρχει απλά πακέτο για απεριόριστα δεδομένα με 9,90Ε χωρίς προϋπόθεση ενεργοποίησης προηγούμενου πακέτου εδώ;

Για να μην βλέπω ερωτήματα στο topic, μάλλον θα πάει άπατη η Wind στο απεριόριστό της φέτος το καλοκαίρι. Ελάχιστοι θα το ενεργοποιήσουν: Αυτοί που έχουν "εγκλωβιστεί" στη Wind και δε μπορούν να διακρίνουν εναλλακτικές εδώ και χρόνια.

Στέλνε UD στο 12410 και μπορεί να ενεργοποιηθει πολλές φορές χωρίς να σβήνει από το app η προσφορά

On 12/6/2022 at 11:51 ΠΜ, Pppe said:

Τελικά στη Wind στο f2go, για Summer Unlimited data month με 9,90Ε (όπως όλες οι άλλες εταιρίες) πρέπει να ενεργοποιήσουμε πιο πριν το Unlimited Talk Max (20E κάρτα) ή το Plus (15Ε κάρτα)? Διατηρεί την απαραίτητη προϋπόθεση προηγούμενου πακέτου προκειμένου να βάλει κανείς το unlimited data στο f2go η Wind?

 

Εκτός από την προσωποποιημενη προσφορά με 5Ε που μόνο 1 φορά μπορεί να ενεργοποιηθεί όλο το καλοκαίρι και είναι "μαύρο πρόβατο" ή όσοι έχουν το Special Summer για 1000΄ προς όλους και unlimited data με 12Ε κάρτα, δεν υπάρχει απλά πακέτο για απεριόριστα δεδομένα με 9,90Ε χωρίς προϋπόθεση ενεργοποίησης προηγούμενου πακέτου εδώ;

Για να μην βλέπω ερωτήματα στο topic, μάλλον θα πάει άπατη η Wind στο απεριόριστό της φέτος το καλοκαίρι. Ελάχιστοι θα το ενεργοποιήσουν: Αυτοί που έχουν "εγκλωβιστεί" στη Wind και δε μπορούν να διακρίνουν εναλλακτικές εδώ και χρόνια.

Στέλνε UD στο 12410 και μπορεί να ενεργοποιηθει πολλές φορές χωρίς να σβήνει από το app η προσφορά

Link to comment
Share on other sites

Ενώ κάθε μήνα μου μεταφέρονται τα gb όπως και τα sms στον επόμενο μήνα σε κάθε νέα ανανέωση , σήμερα που έκανα βλέπω πως μου βγάζει λήξει των δεδομένων και των sms μου εντός της μέρας.
Εχουν αλλάξει πολιτική;
Όλο αυτό τον καιρό όσα δεδομένα δεν χρησιμοποιούσα μεταφερόταν στον επόμενο μήνα με κάθε νέα ανανέωση .

Link to comment
Share on other sites

Για μεταφορά δεδομένων,το γνωστό rollover γνωρίζω, όμως δεν γνώριζα ότι μεταφέρονται και τα sms.

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έχασα 3gb.
Με την αλλαγή της μέρας και ενώ είχα ήδη ανανέωση για τον επόμενο μήνα , για πρώτη φορά το rollover όπως λες, δεν τηρήθηκε.
Έχω μόνο τα 2gb που δίνει το συγκεκριμένο πακέτο.
Και ξανά ρωτώ.
Εχουν αλλάξει κάτι στην πολιτική του rollover;

Link to comment
Share on other sites

Ελάχιστοι βάζουν κάρτα στη Wind κάθε λιγότερο από 30 μέρες, για να σου απαντήσουν, ακόμα και ο p_k.

Εγώ προσωπικά βάζω κάθε 13 μήνες. Και εάν δεν ήταν αριθμός από Public με 100Ε αγορών να μπαίνουν τα credits στην κάρτα για 30 μέρες θα τον είχα ήδη καταργήσει.

Κρίμα που ακόμα κάποιοι δεν έχουν καταλάβει τη Wind.

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, telmusic said:

Μόλις έχασα 3gb.
Με την αλλαγή της μέρας και ενώ είχα ήδη ανανέωση για τον επόμενο μήνα , για πρώτη φορά το rollover όπως λες, δεν τηρήθηκε.
Έχω μόνο τα 2gb που δίνει το συγκεκριμένο πακέτο.
Και ξανά ρωτώ.
Εχουν αλλάξει κάτι στην πολιτική του rollover;

Κάλεσε την εξυπηρέτηση πελατων της wind για να σου δώσουν επίσημη απάντηση. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με το tap & get it συνεχίζεται, για δεύτερη μέρα.

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με το tap & get it συνεχίζεται, για δεύτερη μέρα.
ναι την έπαθα κάτι εγώ.έστειλα μήνυμα Twitter μου απάντησαν ποιο δώρο θέλω και σε μια εργάσιμη θα μου το περάσουν .
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, ilka71 said:
3 ώρες πριν, p_k said:
Το πρόβλημα με το tap & get it συνεχίζεται, για δεύτερη μέρα.

ναι την έπαθα κάτι εγώ.έστειλα μήνυμα Twitter μου απάντησαν ποιο δώρο θέλω και σε μια εργάσιμη θα μου το περάσουν .

Ακριβώς τα ίδια είπαν και σε μένα, εγώ βέβαια έχω προλάβει και τους ζήτησα να πιστωθεί 1,5 gb στον συγκεκριμένο αριθμό F2G που είχα κάνει ανανέωση με 12 ευρώ.

Mου είπαν ότι μπαίνουν σε μία εργάσιμη, οπότε αύριο θα πιστωθούν.

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω δύο μήνες που ότι οποία τάπ and get και να έχω πάρει δεν μπόρεσα να το καταναλώσω έχω κάνει τρεις αιτήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών και δεν μου απαντάνε

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ότι δεν μπόρεσες να τα καταναλώσεις;

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω ενεργοποιήσει το πακέτο με τα 5gb και 200' προς όλους τα οποία λήγουν σε 26 ημέρες. Ενεργοποιώ το log n win 20' τα οποία λήγουν σε μία εβδομάδα και όταν καλώ καταναλώνεται ο χρόνος από τα 200' προς όλους και το log n win μένει ανέπαφο. Σε επικοινωνία με την εταιρία στο messenger μου λένε έτσι γίνεται. Προτεραιότητα έχει το πακέτο και μετά τα bonus άσχετα αν το bonus λήγει νωρίτερα. Εταιρία του παραλόγου... 

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, snapp said:

Έχω ενεργοποιήσει το πακέτο με τα 5gb και 200' προς όλους τα οποία λήγουν σε 26 ημέρες. Ενεργοποιώ το log n win 20' τα οποία λήγουν σε μία εβδομάδα και όταν καλώ καταναλώνεται ο χρόνος από τα 200' προς όλους και το log n win μένει ανέπαφο. Σε επικοινωνία με την εταιρία στο messenger μου λένε έτσι γίνεται. Προτεραιότητα έχει το πακέτο και μετά τα bonus άσχετα αν το bonus λήγει νωρίτερα. Εταιρία του παραλόγου... 

Όλο κάτι τέτοιες μ@@@ίες, όπως και η χρέωση του ίντερνετ χωρίς να ανοίγεις τα δεδομένα.

Σοβαρή εταιρεία που επενδύει τόσα εκατομμύρια και κάθεται και ξεφτιλίζεται έτσι.. Στο τέλος θα έχει δίκτυο και δεν θα έχει πελάτες. 

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...