Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πήγα σε κατάστημα wind στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη για να δηλώσω το καρτοκινητό μου και αντίκρυσα 3 κοπέλες να χαζογελανε μεταξύ τους. Το προσπέρασα αυτό και είπα σαν φυσιολογικός άνθρωπος ότι θέλω να δηλώσω το καρτοκινητό μου. Μου είπαν το εκπληκτικό ότι δηλώσεις δέχονται μόνο Τρίτη 1-5. Τις διαολόστειλα και πήγα στο κατάστημα της Αγίας Σοφίας όπου και το δήλωσα κανονικά...

 

Νομίζουν ότι έχουμε όλες τις ώρες ελεύθερες για να πηγαίνουμε όποτε γουστάρουν αυτοί για δήλωση; Είναι νόμιμο αυτό που λένε;

Επανέρχομαι στο μήνυμα που είχα στείλει...

 

Έκανα καταγγελία στην Γουίντ μέσω εμαιλ, εντός 2-3 ημερών μου ζήτησαν περισσότερα στοιχεία για διερεύνηση και σήμερα με κάλεσε η υπεύθυνη του καταστήματος η οποία μου ζήτησε χίλια συγγνώμη, φάνηκε έκπληκτη με το γεγονός και μάλιστα μου είπε να περάσω από το κατάστημα να με εξυπηρετήσει σε ό,τι άλλο χρειαστώ.

 

Λυπάμαι τις κοπέλες που τις έκαψα. :O Αλλά δεν ευθύνομαι εγώ. ΤΡΕΙΣ ήταν, ΚΑΙ οι τρεις χασκογελούσαν και ΚΑΜΙΑ δεν μπήκε στον κόπο να με εξυπηρετήσει... Αν δεν έχουν όρεξη και μεράκι για δουλειά ας αφήσουν τις θέσεις τους σε άλλες που έχουν. Και όπως γράψατε και πολλοί εδώ μέσα, δεν ήταν μόνο σε μένα αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά αλλά «έτυχε» και σε αρκετούς άλλους...

 

Πάντως να ξέρετε ότι θα υπάρξει βελτίωση στο κατάστημα αυτό από σήμερα κιόλας...

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο μήνυμα που είχα στείλει...

Λυπάμαι τις κοπέλες που τις έκαψα. :O Αλλά δεν ευθύνομαι εγώ. ΤΡΕΙΣ ήταν, ΚΑΙ οι τρεις χασκογελούσαν και ΚΑΜΙΑ δεν μπήκε στον κόπο να με εξυπηρετήσει... Αν δεν έχουν όρεξη και μεράκι για δουλειά ας αφήσουν τις θέσεις τους σε άλλες που έχουν.

 

Ακριβώς έτσι είναι... οι καιροί είναι δύσκολοι και ο καθένας πρέπει να εκτιμά τη θέση που έχει γιατί περιμένει πολύς κόσμος στη σειρά για να πιάσει δουλειά. Όποιος βαριέται και δεν έχει όρεξη για δουλειά, ας πάει στο σπίτι του για να μπορέσουμε να εξυπηρετηθούμε σωστά κι εμείς!

 

Μου κάνει εντύπωση (ευχάριστη!) η αμεσότητα της απάντησης της Wind και φυσικά η απάντηση της υπεύθυνης του καταστήματος. Αφού η Wind βρήκε τρόπο να μαζέψει κόσμο, καλό είναι να καταφέρει να τον κρατήσει κιόλας!

 

Ας ελπίσουμε ότι ήταν μεμονωμένη περίπτωση και ότι τα πράγματα θα αλλάξουν!

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο μήνυμα που είχα στείλει...

 

Έκανα καταγγελία στην Γουίντ μέσω εμαιλ, εντός 2-3 ημερών μου ζήτησαν περισσότερα στοιχεία για διερεύνηση και σήμερα με κάλεσε η υπεύθυνη του καταστήματος η οποία μου ζήτησε χίλια συγγνώμη, φάνηκε έκπληκτη με το γεγονός και μάλιστα μου είπε να περάσω από το κατάστημα να με εξυπηρετήσει σε ό,τι άλλο χρειαστώ.

 

Λυπάμαι τις κοπέλες που τις έκαψα. :O Αλλά δεν ευθύνομαι εγώ. ΤΡΕΙΣ ήταν, ΚΑΙ οι τρεις χασκογελούσαν και ΚΑΜΙΑ δεν μπήκε στον κόπο να με εξυπηρετήσει... Αν δεν έχουν όρεξη και μεράκι για δουλειά ας αφήσουν τις θέσεις τους σε άλλες που έχουν. Και όπως γράψατε και πολλοί εδώ μέσα, δεν ήταν μόνο σε μένα αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά αλλά «έτυχε» και σε αρκετούς άλλους...

 

Πάντως να ξέρετε ότι θα υπάρξει βελτίωση στο κατάστημα αυτό από σήμερα κιόλας...

 

Πολυ καλα εκανες και το κατηγγειλες το καταστημα αυτο! Πραγματικα εχει κατι

υπαλληλους της απελπισιας που αμα δεν εχεις αλλη επιλογη να πας σε αλλο καταστημα αλλαζεις εταιρεια εξαιτιας τους.

Edited by manosn2
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο μήνυμα που είχα στείλει...

 

Έκανα καταγγελία στην Γουίντ μέσω εμαιλ, εντός 2-3 ημερών μου ζήτησαν περισσότερα στοιχεία για διερεύνηση και σήμερα με κάλεσε η υπεύθυνη του καταστήματος η οποία μου ζήτησε χίλια συγγνώμη, φάνηκε έκπληκτη με το γεγονός και μάλιστα μου είπε να περάσω από το κατάστημα να με εξυπηρετήσει σε ό,τι άλλο χρειαστώ.

 

Λυπάμαι τις κοπέλες που τις έκαψα. :O Αλλά δεν ευθύνομαι εγώ. ΤΡΕΙΣ ήταν, ΚΑΙ οι τρεις χασκογελούσαν και ΚΑΜΙΑ δεν μπήκε στον κόπο να με εξυπηρετήσει... Αν δεν έχουν όρεξη και μεράκι για δουλειά ας αφήσουν τις θέσεις τους σε άλλες που έχουν. Και όπως γράψατε και πολλοί εδώ μέσα, δεν ήταν μόνο σε μένα αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά αλλά «έτυχε» και σε αρκετούς άλλους...

 

Πάντως να ξέρετε ότι θα υπάρξει βελτίωση στο κατάστημα αυτό από σήμερα κιόλας...

 

δεν εκαψες κανεναν γιαυτο μην λυπασε. Ας ηταν πιο σοβαρες και υπευθυνες οι κοπελες η το αφεντικο τους πους τους εδωσε οδηγιες για το πως πρεπει να συμπεριφερονται για να μην εκανες καταγγελια. Εχει αρχισει να ξυπναει ο κοσμος και να διεκδικει αυτα που πρεπει. Αν για μια απλη ταυτοποιηση καρτοκινητου πρεπει να κανουμε καταγγελια τοτε τα πραγματα πανε απο το κακο στο χειροτερο. Ελπιζω να παραδειγματιστουν και αλλοι απο εσενα και να κανουν το ιδιο οταν αισθανονται οτι δεν τυγχανουν της αντιμετωπισης που πρεπει οταν μπαινουν σε ενα καταστημα. Θα ξαναγελανε ανεμελα οι πωλητριες στο συγκεκριμενο καταστημα μετα την καταγγελια; ειμαι πολυ περιεργος.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ενεργοποίησα την προσφορά πριν αλλάξει σε 100 mb

και τώρα που στέλνω μήνυμα λέει ότι έχω 100mb έως 30/6/2010

(τα 3 gb στην αρχή δεν τα είχα εξαντλήσει όλα.)

γιατί?

Link to comment
Share on other sites

ενεργοποίησα την προσφορά πριν αλλάξει σε 100 mb

και τώρα που στέλνω μήνυμα λέει ότι έχω 100mb έως 30/6/2010

(τα 3 gb στην αρχή δεν τα είχα εξαντλήσει όλα.)

γιατί?

 

Σιγουρα ειχες ενεργοποιηση την προσφορα οσο ισχυε το 1,5giga? Εμενα παντως δευτερος μηνας μπηκε κανονικα το 1,5giga.

Edited by manosn2
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ειχες ενεργοποιηση την προσφορα οσο ισχυει το 1,5giga? Εμενα παντως δευτερος μηνας μπηκε κανονικα το 1,5giga.

 

Και μένα 1.5GB μου μπήκαν:confused:Μάλλον δεν την πρόλαβε την προσφορά ο φίλος

http://www.thepicz.com/pictures/782bc7a1a565ced1682d0073f326a863.jpg
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ειχες ενεργοποιηση την προσφορα οσο ισχυε το 1,5giga? Εμενα παντως δευτερος μηνας μπηκε κανονικα το 1,5giga.

 

+1...μαλιστα ηρθε και μηνυμα απο την wind οτι μου εβαλαν 1,5 Gb

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

βασικά έχει το σύστημα δυσλειτουργία

όταν στέλνω μήνυμα λέει ότι έχω 100mb

όταν παίρνω τηλ στο 1245 λέει ότι έχω 1500mb

Link to comment
Share on other sites

Έχω έναν αριθμό Wind που τον χρησιμοποιώ σπανίως (τον έχω μόνο για το 0,10ευρώ/λεπτό) και λήγει τον Αύγουστο. Με όλα αυτά περί διακοπής που ακούω εδώ μέσα αρχίζω να φοβάμαι μήπως διακοπεί μια μέρα και χάσω την super χρεώση. Να ανανεώσω τώρα ή δεν υπάρχει πρόβλημα ??

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

Έχω έναν αριθμό Wind που τον χρησιμοποιώ σπανίως (τον έχω μόνο για το 0,10ευρώ/λεπτό) και λήγει τον Αύγουστο. Με όλα αυτά περί διακοπής που ακούω εδώ μέσα αρχίζω να φοβάμαι μήπως διακοπεί μια μέρα και χάσω την super χρεώση. Να ανανεώσω τώρα ή δεν υπάρχει πρόβλημα ??

 

να ανανεωσεις τωρα. Δεν χρειαζεται να περιμενεις την τελευταια στιγμη.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

βασικά έχει το σύστημα δυσλειτουργία

όταν στέλνω μήνυμα λέει ότι έχω 100mb

όταν παίρνω τηλ στο 1245 λέει ότι έχω 1500mb

Ε παίρνε τηλέφωνο τότε. :lol:

Link to comment
Share on other sites

βασικά έχει το σύστημα δυσλειτουργία

όταν στέλνω μήνυμα λέει ότι έχω 100mb

όταν παίρνω τηλ στο 1245 λέει ότι έχω 1500mb

 

το συστημα κρασαρει απιστευτα. Παρακολουθησε το μια δυο μερες και αν δεν λυθει κανε ενα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων για να σου πουν με βεβαιοτητα τι ισχυει.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Εχω τη f2go με τη προσφορα του 1.5giga. Απο χθες δεν μπορουσα να μπω καθολου στο ιντερνετ απο το κινητο. Σημερα που δοκιμασα να κανω ανανεωση ειδα οτι εχω αρνητικο υπολοιπο, -90 ευρω... Εχω download meter στο κινητο, σε καμια περιπτωση δεν εχω ξεπερασει το οριο.

Παιζει να εκαναν λαθος; Μπορω να κανω κατι;

 

Πηρα τηλεφωνο και μου μηδενισαν μια φορα το υπολοιπο. Ολα καλα μεχρι εδω.

Εβαλα μια καρτα των 5 ευρω (μου πιστωθηκαν γυρω στα 4), ανοιξα για λιγο το 3g να δω αν δουλευει και σε λιγοτερο απο 1-2 λεπτα το υπολοιπο μου ξαναπηγε στα -6 ευρω.

Φαγωθηκαν 10 ευρω στο χαλαρο... Ουτε sms για να δω το υπολοιπο μου δεν μπορω να στειλω εδω και ενα μηνα...

Τελοσπαντων η απορια μου ειναι η εξης. Τωρα που αλλαξε ο μηνας, η προσφορα συνεχιζει να ισχυει;

Αν βαλω καρτα ανανεωσης θα παρω τα 1500 σε λεπτα, sms και data; Προς το παρον με αρνητικο υπολοιπο δεν εχω 3g.

Περασα σημερα απο ενα καταστημα WIND και μου ειπαν οτι επειδη περασα το οριο ΔΕΝ ισχυει πλεον η προσφορα.

Να το συνεχισω το θεμα με τηλεφωνα κλπ η να πεταξω την καρτα και να αρχισω να θαβω τη Wind σε ολους τους γνωστους μου;

OLYMPIAKOS
Link to comment
Share on other sites

μου ηρθε πριν λιγο μηνυμα οτι ανανεωθηκε η προσφορα για λεπτα,μηνυματα και ιντερνετ..χωρις ανανεωση αρα ισχυει κανονικα!
Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω...

 

http://img576.imageshack.us/img576/430/screen05l.jpg

 

Πάντως αυτό το 1,5GB internet είναι υπερβολικό,

μπαίνω αβέρτα από το HD2 αλλά κάτω από το 1GB δεν έχω πέσει.:p

 

Τα χαιρετίσματά μου στον billakosss,

πέρασα τις προάλλες για ταυτοποίηση και με ξεπέταξε στο δίλεπτο.:)

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.
Link to comment
Share on other sites

σε μενα καταναλωθηκε σε μια μερα κοντα στο 1 γκιγκα. Και δεν μπηκα ουτε ενα λεπτο. Θα περιμενω 2,3 μερες και μετα θα αρχισω τα τηλεφωνα στο 1260 Edited by Petros the Great
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα και καλο μηνα...Εχω και εγω την προσφορα με τα 1500 λεπτα και sms και το ιντερνετ..Ηθελα να ρωτησω.αν τελειωσουν αυτα πριν τον μηνα μπορω να χρησιμοποιησω καποιο αλλο πακετο?πχ 600 λεπτα προς εναν αριθμο wind?η με το προγραμμα πρεπει αποκλειστικα να εχουμε μονο αυτο και κανενα αλλο?:worry::worry:
Link to comment
Share on other sites

Πάρε και το 1242 για να γραφτείς και στην νέα προσφορά που δίνει άλλα 1500 λεπτά + 1500 sms με κάθε κάρτα ανανέωσης

Οι δύο υπηρεσίες είναι συμβατές μεταξύ τους, αλλά μπορείς να έχεις και όποιο άλλο πακέτο επιθυμείς.

Link to comment
Share on other sites

Oκ Βασιλη..Αν και νομιζω δεν μπορω να ενεργοποιησω τα 1500 λεπτα γιατι ειμαι f2go και οχι νεα καρτοκινητη..
Link to comment
Share on other sites

Oκ Βασιλη..Αν και νομιζω δεν μπορω να ενεργοποιησω τα 1500 λεπτα γιατι ειμαι f2go και οχι νεα καρτοκινητη..

μα η συγκεκριμένη προσφορά αφορά μόνο το free2go, με μια κλήση στο 1242 ενεργοποιεις τη προσφορά και με κάθε ανανέωση από 5 ευρώ έχεις 1500 sms και 1500 λεπτά προς όλα τα free2go για 30 ημέρες.

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια

Μηπως ξερετε που μπορουμε να καλεσουμε για να μαθουμε αν οντως εχει γινει ταυτοποιηση στον αριθμο μας??

Link to comment
Share on other sites

Παίδες ακομα το καλύτερο oικονομικο προγραμμα ειναι της Frog ? ειναι το Νο2 (στο μενου F2G)

 

*Παντα με βαση εαν καλεις περισσότερο ατομα από άλλα δiκτια κ δεν στελνεις SMS

 

Τhanks

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...