Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

31 minutes ago, elkons said:

Παραμένει ακόμα; 

Με κλήσεις; VoLTE έχει ή όχι; 

Εκεί δεν είχες πριν λίγο καιρό 1,4gbps;;

Ακόμα έχει.... 😄

Screenshot_2024-09-27-17-15-03-686_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κάτι συμβαίνει. Το 13700 ΔΕΝ απαντάει κάνεις

 

2 μισή ώρες αναμονής 🤬

Messenger_creation_6173AE17-D14A-4E2F-BECF-01FDCFCAA848.jpeg

Messenger_creation_7963111D-DE0A-4F4E-9474-BDECB30604DE.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, damianos said:

Σίγουρα κάτι συμβαίνει. Το 13700 ΔΕΝ απαντάει κάνεις

 

2 μισή ώρες αναμονής 🤬

Messenger_creation_6173AE17-D14A-4E2F-BECF-01FDCFCAA848.jpeg

Messenger_creation_7963111D-DE0A-4F4E-9474-BDECB30604DE.jpeg

Κ σε εμένα από το μεσημέρι εώς τώρα αναμονή. 

Πραγματικά απαράδεκτο 

Ειδικά σε περίοδο με πρόβλημα 

Link to comment
Share on other sites

Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τη Nova. Το δίκτυο είχε πρόβλημα για πολλές ώρες και η αποκατάσταση γίνεται με ρυθμό χελώνας. Η εταιρεία δείχνει πλήρη έλλειψη σοβαρότητας και αξιοπιστίας. Δεν απαντά κανείς στο 13800, στο τσατ κανένα σημάδι ζωής. Τέτοια αντιμετώπιση πελατών είναι απλά ανεπίτρεπτη. Ένα χάος που δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει σωστή οργάνωση ούτε κανένας σεβασμός προς τους συνδρομητές. Απαιτείται άμεση αλλαγή στην εξυπηρέτηση και την επικοινωνία, γιατί αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη!

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, elkons said:

Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τη Nova. Το δίκτυο είχε πρόβλημα για πολλές ώρες και η αποκατάσταση γίνεται με ρυθμό χελώνας. Η εταιρεία δείχνει πλήρη έλλειψη σοβαρότητας και αξιοπιστίας. Δεν απαντά κανείς στο 13800, στο τσατ κανένα σημάδι ζωής. Τέτοια αντιμετώπιση πελατών είναι απλά ανεπίτρεπτη. Ένα χάος που δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει σωστή οργάνωση ούτε κανένας σεβασμός προς τους συνδρομητές. Απαιτείται άμεση αλλαγή στην εξυπηρέτηση και την επικοινωνία, γιατί αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη!

Α  βρε Telestet που είσαι?

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν είχε πέσει όλο το δίκτυο τι ; 

Όσο ήταν η WIND σε τέτοιες περιπτώσεις υπήρξε απόκριση έστω κ με λίγο αναμονή μιλούσες με άνθρωπο όχι αυτή η ταλαιπωρία. 

Την έχουν καταστρέψει εντελώς είναι αναξιόπιστα. 

Ούτε καν ενημέρωση στα Social media 

Link to comment
Share on other sites

Τους λέω είμαι σε αναμονή από της 16.18 κ το 13700 ΔΕΝ απαντάει κ μου είπαν να πάρω το 13700...🤔🤨🤯

Screenshot_2024-09-27-20-59-17-124_com.facebook.orca.jpg

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, damianos said:

Τους λέω είμαι σε αναμονή από της 16.18 κ το 13700 ΔΕΝ απαντάει κ μου είπαν να πάρω το 13700...🤔🤨🤯

Screenshot_2024-09-27-20-59-17-124_com.facebook.orca.jpg

NOVA SUPER A.I.

κοσμοτεονλι

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, damianos said:

Τους λέω είμαι σε αναμονή από της 16.18 κ το 13700 ΔΕΝ απαντάει κ μου είπαν να πάρω το 13700...🤔🤨🤯

Screenshot_2024-09-27-20-59-17-124_com.facebook.orca.jpg

Χριστέ μου τι ηλιθιότητα παίζει να είχε ν το πει 😑

Άρε windάρα!

Που είσαι να μας σώσεις 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, damianos said:

Τους λέω είμαι σε αναμονή από της 16.18 κ το 13700 ΔΕΝ απαντάει κ μου είπαν να πάρω το 13700...🤔🤨🤯

Screenshot_2024-09-27-20-59-17-124_com.facebook.orca.jpg

https://youtube.com/watch?v=c6XJNgCLntY&t=26

Edited by Bas
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, elkons said:

Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τη Nova. Το δίκτυο είχε πρόβλημα για πολλές ώρες και η αποκατάσταση γίνεται με ρυθμό χελώνας. Η εταιρεία δείχνει πλήρη έλλειψη σοβαρότητας και αξιοπιστίας. Δεν απαντά κανείς στο 13800, στο τσατ κανένα σημάδι ζωής. Τέτοια αντιμετώπιση πελατών είναι απλά ανεπίτρεπτη. Ένα χάος που δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει σωστή οργάνωση ούτε κανένας σεβασμός προς τους συνδρομητές. Απαιτείται άμεση αλλαγή στην εξυπηρέτηση και την επικοινωνία, γιατί αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη!

Βέβαια και οι άλλες τα ίδια έκαναν! Στην συγκεκριμένη εταιρεία είμαστε εν αναμονή του νέου μετόχου! Οι επενδύσεις συνεχίζονται και αυτό μετράει. Σχετικά με την εξυπηρέτηση αν εκπαιδεύσεις τον εργαζόμενο θα πρέπει να τον πληρώνεις και περισσότερα που κάνεις δεν το κάνει δυστυχώς. Όχι μόνο στις τηλεπικοινωνίες το συναντάμε καθημερινά αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Ας μην κοροϊδευόμαστε. Το να λέμε ότι “όλοι το κάνουν” είναι απλά δικαιολογία για να καλύψουμε την αδιαφορία της Nova. Οι άλλοι πάροχοι δεν αφήνουν τους πελάτες τους ξεκρέμαστους χωρίς καμία ενημέρωση και υποστήριξη για τόσες ώρες. Εδώ μιλάμε για πλήρη εγκατάλειψη και απαξίωση. Δεν υπάρχει καμία σχέση με τον νέο μέτοχο ή τις επενδύσεις αυτό δεν αφορά εμάς τους πελάτες! Όταν πληρώνουμε για μια υπηρεσία, περιμένουμε εξυπηρέτηση, αξιοπιστία και επικοινωνία, όχι δικαιολογίες.Και ποιος ευθύνεται που δεν εκπαιδεύουν το προσωπικό και δεν το πληρώνουν σωστά; Εμείς οι πελάτες φταίμε γι’ αυτό; Είναι ντροπή να προσπαθούν να δικαιολογήσουν το χάλι της εταιρείας με τέτοια επιχειρήματα. Αν δεν μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες που υποσχέθηκαν, τότε καλύτερα να βρουν άλλες δουλειές. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη και δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...