Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπορεί να προτιμάει το καλύτερο σήμα της.

Υπάρχουν και αυτά τα άτομα ξέρεις που την κρατάνε στην 2η θέση.

 

Εννοείται ότι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Αυτός που λες δεν είναι και ο μοναδικός.

Γι αυτό πρότεινα δοκιμή στον φίλο, στο πεδίο. Όχι γνώμες στον αέρα.

Αυτός θα αποφασίσει στο τέλος, (γιατί αυτός θα πληρώσει) και όχι τα φαν μποις του myphone. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Βλεπω πολλους και λενε η Wind (αλλα και οι αλλες εταιριες) με εκλεψε! με χρεωσε 1 ευρω οτι μπηκα στο ιντερνετ ενω δεν μπαινω... Δηλαδη ξυπνησε μια μερα η εταιρια και ειπε ας κλεψουμε αυτον γιατι ετσι μας αρεσει... Αν μετα απο αρκετη διαδικασια σου δινει το ευρω πισω δεν σημαινει οτι σε εκλεψε κιολας, απλα καταλαβαινει οτι μπηκε χωρις να το θελεις... Αν χρεωθηκες 1 ευρω σημαινει οτι το κινητο σου καπως μπηκε, θελεις απο τους χαρτες, θελεις αναβαθμιση θελεις κατι αλλο σημαινει οτι μπηκε, αυτα ειναι αυτοματα μπηκες-χρεωθηκες τοσο απλα, τωρα αν μπηκες εσυ ή το κινητο σου απο μια εφαρμογη χωρις να το θελεις δεν το γνωριζει η εταιρια, ειδικα τα αντροηντ μπαινουν για πλακα στο ιντερνετ... Αν δεν θελετε να μπαινει καθολου σβηστε τελειως το σημειο προσβασης ή απενεργοποηστε τα δεδομενα μεσω 2g/3g απο το τηλεφωνο σας, αν χρεωθειτε και τοτε (μια στις εκατο) εχετε καθε δικαιωμα να κραξετε την εταιρια... καταντα κουραστικο για να μην πω γραφικο για οποιον ξερει τα βασικα... Edited by TIM-RANGER
Q for eva ;-) Katoxos ton parakato kiniton me vathmo ikanopiisis: Nokia 5110 (2/5) - Panasonic G52 (1/5) - Ericsson T10s (1/5) - Alcatel 511 (2/5) - PANASONIC GD 95 (5/5) - Panasonic GD67 (2/5) - Nokia 7250i (2/5) - Nokia 3650 (3/5) - Nokia 3230 (3/5) - UBiQUiO 401 (3/5) - NOKIA N93 (6/5) :respect: - Nokia Ν86 (3/5) - SE Χ10 mini pro (4/5)
Link to comment
Share on other sites

Βλεπω πολλους και λενε η Wind (αλλα και οι αλλες εταιριες) με εκλεψε! με χρεωσε 1 ευρω οτι μπηκα στο ιντερνετ ενω δεν μπαινω... Δηλαδη ξυπνησε μια μερα η εταιρια και ειπε ας κλεψουμε αυτον γιατι ετσι μας αρεσει... Αν μετα απο αρκετη διαδικασια σου δινει το ευρω πισω δεν σημαινει οτι σε εκλεψε κιολας, απλα καταλαβαινει οτι μπηκε χωρις να το θελεις... Αν χρεωθηκες 1 ευρω σημαινει οτι το κινητο σου καπως μπηκε, θελεις απο τους χαρτες, θελεις αναβαθμιση θελεις κατι αλλο σημαινει οτι μπηκε, αυτα ειναι αυτοματα μπηκες-χρεωθηκες τοσο απλα, τωρα αν μπηκες εσυ ή το κινητο σου απο μια εφαρμογη χωρις να το θελεις δεν το γνωριζει η εταιρια, ειδικα τα αντροηντ μπαινουν για πλακα στο ιντερνετ... Αν δεν θελετε να μπαινει καθολου σβηστε τελειως το σημειο προσβασης ή απενεργοποηστε τα δεδομενα μεσω 2g/3g απο το τηλεφωνο σας, αν χρεωθειτε και τοτε (ουτε μια στο εκατομυριο) εχετε καθε δικαιωμα να κραξετε την εταιρια... καταντα κουραστικο για να μην πω γραφικο για οποιον ξερει τα βασικα...

 

 

Kαί όταν έχεις απενεργοποιήσει τά δεδομένα τού κινητού σου ,γιατί έρχεται η χρέωση; καί δέν μιλω για αντροίτ

Link to comment
Share on other sites

Βλεπω πολλους και λενε η Wind (αλλα και οι αλλες εταιριες) με εκλεψε! με χρεωσε 1 ευρω οτι μπηκα στο ιντερνετ ενω δεν μπαινω... Δηλαδη ξυπνησε μια μερα η εταιρια και ειπε ας κλεψουμε αυτον γιατι ετσι μας αρεσει... Αν μετα απο αρκετη διαδικασια σου δινει το ευρω πισω δεν σημαινει οτι σε εκλεψε κιολας, απλα καταλαβαινει οτι μπηκε χωρις να το θελεις... Αν χρεωθηκες 1 ευρω σημαινει οτι το κινητο σου καπως μπηκε, θελεις απο τους χαρτες, θελεις αναβαθμιση θελεις κατι αλλο σημαινει οτι μπηκε, αυτα ειναι αυτοματα μπηκες-χρεωθηκες τοσο απλα, τωρα αν μπηκες εσυ ή το κινητο σου απο μια εφαρμογη χωρις να το θελεις δεν το γνωριζει η εταιρια, ειδικα τα αντροηντ μπαινουν για πλακα στο ιντερνετ... Αν δεν θελετε να μπαινει καθολου σβηστε τελειως το σημειο προσβασης ή απενεργοποηστε τα δεδομενα μεσω 2g/3g απο το τηλεφωνο σας, αν χρεωθειτε και τοτε (ουτε μια στο εκατομυριο) εχετε καθε δικαιωμα να κραξετε την εταιρια... καταντα κουραστικο για να μην πω γραφικο για οποιον ξερει τα βασικα...

Αντιμετώπισα και εγώ αυτό το πρόβλημα. Με χρέωσε για 3 συνεχόμενες ημέρες από 1€. Έκανα τα παράπονα μου και μου επέστρεψε 2€. Έχω συσκευή android και έχω κλειστά τα δεδομένα επειδή χρησιμοποιώ σχεδόν συνέχεια WIFI. Μάλιστα έχω και την εφαρμογή internet speed meter και κατά τη διάρκεια που έγιναν οι χρεώσεις για το daily internet, έδειχνε 0 κίνηση στα δεδομένα της συσκευής. Πες λοιπόν πως μπορεί η συσκευή από μόνη της να ενεργοποιήσει τα δεδομένα. Όσο για τη WIND και τις άλλες φυσικά, θέλω να πιστεύω ότι αυτές τις χρεώσεις τις κάνουν από κάποιο λάθος του συστήματος τους και όχι εσκεμμένα. Επειδή όμως είναι κάτι που δεν μπορείς εύκολα να το αποδείξεις και επειδή, όπως έγραψα και πριν, υπάρχουν και οι ''έξυπνοι'' που προσπαθούν με πλάγιο τρόπο να πάρουν χρήματα πίσω με δήθεν τέτοιου είδους χρεώσεις, καταλαβαίνω την αντίδραση των υπαλλήλων. Όμως εγώ που είμαι σίγουρος ότι δεν ενεργοποίησα δεδομένα και γνωρίζω αρκετά από android συσκευές, τι να υποθέσω γι' αυτή τη χρέωση και πως να κινηθώ, μέσα σε λογικά βέβαια πλαίσια και χωρίς απρεπείς χαρακτηρισμούς.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ προφανως δεν μιλαω για τετοιες περιπτωσεις (διορθωνω τοτε απο μια στο εκατομυριο μια στις εκατο) εσεις δικαια διαμαρτυρεστε κιολας, απλα η πλειοψηφια εχει σμαρτφον και δεν το ξερει και απλα το εχει παρει επειδη ειναι της μοδας... και μενα μου ειχε ερθει χρεωση 36 ευρω! (για 3,6 ΜΒ!!) απο χαρτες στην Κοσμοτε αλλα το καταλαβα και απλα ζηταγα πιο νορμαλ ποσο...
Q for eva ;-) Katoxos ton parakato kiniton me vathmo ikanopiisis: Nokia 5110 (2/5) - Panasonic G52 (1/5) - Ericsson T10s (1/5) - Alcatel 511 (2/5) - PANASONIC GD 95 (5/5) - Panasonic GD67 (2/5) - Nokia 7250i (2/5) - Nokia 3650 (3/5) - Nokia 3230 (3/5) - UBiQUiO 401 (3/5) - NOKIA N93 (6/5) :respect: - Nokia Ν86 (3/5) - SE Χ10 mini pro (4/5)
Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που όποια εταιρεία δεν ενημερώνει και έχει ενεργοποιημενο το ίντερνετ στους νέους χρήστες, έχει δόλο.

Από την στιγμή που πας να μπεις, δεν σε ενημερώνει για το daily pass, έχει διπλό δόλο.

Από την στιγμή που δεν ενημερώνει ότι ξεκίνησε η χρέωση για τις επόμενες ώρες και τα MB, είναι καθαρή απάτη, σύμφωνα με τον νόμο. Δόλια απόκρυψη της αλήθειας.

Το ότι δε, ενημερώνει την επόμενη μέρα, όταν είναι αργά να κάνει κάποιος κάτι, αλλά και έχει ήδη χάσει τον όγκο που δικαιούται, είναι καραμπινάτη απάτη και είναι και ποινικό αδίκημα.

Γι αυτό κάνουν την πάπια όταν παραπονεθεί κάποιος και όχι λόγω αγάπης στον πελάτη.

Απλώς εμείς πρέπει να βρούμε τρόπο να μην πέφτουμε στην παγίδα.

Τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα.

Όσοι δεν θέλουν ίντερνετ, να το απενεργοποιουν από την εταιρεία. Οι άλλοι αγοράζουν πακέτα. Άλλο τπτ δεν υπάρχει.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Εβαλα σημερα 10αρα καρτα (στο κινητο της μανας μου) και δεν εδωσε τα 300' προς ολους αλλα 100' προς wind + 20mb.Εχει f2g2.Ποτε αλλαξε;

 

 

edit

Μπηκα στο δικο μου account (f2g2) και ειδα οτι εμενα υπηρχε το free talker.Στο account του πατερα μου και της μανας μου που επισης ειναι f2g2 ΠΛΕΟΝ δεν υπαρχει.Τι στα κομματια εκανε παλι η wind?

Edited by dankan1980
Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα σήμερα στο 13800 για επικοινωνία από το εξωτερικό και η κοπέλα είπε ότι όλα τα καρτοκινητά έχουν ενεργοποιημένο το Roaming και δεν χρειάζεται άλλη ρύθμιση.

 

Θυμάμαι, όμως, σε συζήτηση που είχα διαβάσει εδώ, ότι πρέπει να στείλεις ROAMER σε κάποιο νούμερο. Τι ισχύει, τελικά;

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα σήμερα στο 13800 για επικοινωνία από το εξωτερικό και η κοπέλα είπε ότι όλα τα καρτοκινητά έχουν ενεργοποιημένο το Roaming και δεν χρειάζεται άλλη ρύθμιση.

 

Θυμάμαι, όμως, σε συζήτηση που είχα διαβάσει εδώ, ότι πρέπει να στείλεις ROAMER σε κάποιο νούμερο. Τι ισχύει, τελικά;

 

Ισχύει αυτό που είπε η κοπέλα - το roaming στα καρτοκινητά είναι ενεργοποιημένο και δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από την πλευρά σου. Απλά το αφήνεις να συνδεθεί αυτόματα σε κάποιο δίκτυο της χώρας που θα επισκεφθείς. Το ROAMER είναι ένα πακέτο που υποτίθεται ότι σου προσφέρει καλύτερες χρεώσεις σε κλήσεις από το εξωτερικό και αναφέρεται μόνο σε συμβόλαια, αν δεν κάνω λάθος. Στην ΕΕ χρεώνει τις εξερχόμενες συνήθως 0,30/λεπτό με ελάχιστο τα 30 δευτερόλεπτα και μετά χρέωση ανα δευτερόλεπτο.

 

Δεν έχω μπει ποτέ στον κόπο να το ψάξω περισσότερο γιατί δεν μιλάω πολύ όταν ταξιδεύω στο εξωτερικό.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση και επιβεβαίωση των όσων μου είπε.

Και εγώ δεν μιλά πολύ αλλά θέλεις να πεις ένα "γεια" ή ένα "φτάσαμε ΟΚ", τουλάχιστον ...

Link to comment
Share on other sites

Εβαλα σημερα 10αρα καρτα (στο κινητο της μανας μου) και δεν εδωσε τα 300' προς ολους αλλα 100' προς wind + 20mb.Εχει f2g2.Ποτε αλλαξε;

 

 

edit

Μπηκα στο δικο μου account (f2g2) και ειδα οτι εμενα υπηρχε το free talker.Στο account του πατερα μου και της μανας μου που επισης ειναι f2g2 ΠΛΕΟΝ δεν υπαρχει.Τι στα κομματια εκανε παλι η wind?

 

Ποτε εκανες εγγραφη εσυ και ποτε οι γονεις σου στο f2g; Φανταζομαι οτι εσυ εισαι πριν απο 30/4/2013 , ενω οι γονεις σου μετα την ημερομηνια αυτη.

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Ποτε εκανες εγγραφη εσυ και ποτε οι γονεις σου στο f2g; Φανταζομαι οτι εσυ εισαι πριν απο 30/4/2013 , ενω οι γονεις σου μετα την ημερομηνια αυτη.

 

Το γελοιο ειναι οτι εκανα και σε εμενα και στους γονεις την ιδια μερα.Πηρα στην Εξ.Πελατων και μου ειπαν οτι δεν τους ειχα γραψει!!!Αλλα δεν τους εμπιστευομαι ΚΑΘΟΛΟΥ γιατι δεν ειναι η πρωτη φορα που λενε αρλουμπες.Και για του λογου το αληθες σας παραθετω και ενα περιστατικο που τραβηξε 2 μηνες.

 

http://www.adslgr.com/forum/threads/381776-%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-Wind

Edited by dankan1980
Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που όποια εταιρεία δεν ενημερώνει και έχει ενεργοποιημενο το ίντερνετ στους νέους χρήστες, έχει δόλο.

Από την στιγμή που πας να μπεις, δεν σε ενημερώνει για το daily pass, έχει διπλό δόλο.

Από την στιγμή που δεν ενημερώνει ότι ξεκίνησε η χρέωση για τις επόμενες ώρες και τα MB, είναι καθαρή απάτη, σύμφωνα με τον νόμο. Δόλια απόκρυψη της αλήθειας.

Το ότι δε, ενημερώνει την επόμενη μέρα, όταν είναι αργά να κάνει κάποιος κάτι, αλλά και έχει ήδη χάσει τον όγκο που δικαιούται, είναι καραμπινάτη απάτη και είναι και ποινικό αδίκημα.

Γι αυτό κάνουν την πάπια όταν παραπονεθεί κάποιος και όχι λόγω αγάπης στον πελάτη.

Απλώς εμείς πρέπει να βρούμε τρόπο να μην πέφτουμε στην παγίδα.

Τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα.

Όσοι δεν θέλουν ίντερνετ, να το απενεργοποιουν από την εταιρεία. Οι άλλοι αγοράζουν πακέτα. Άλλο τπτ δεν υπάρχει.

 

η δικη μου γνωμη ειναι οτι μπορουν να ασχοληθουν στην wind και να λυσουν το προβλημα με καποιο τροπο μιας και ειναι δικη τους η ευθυνη για τις παρατυπες χρεωσεις ομως δεν το κανουν γιατι εκτος απο εμας τους 10-20 εδω μεσα φανταστειται ποσοι ακομα συνδρομητες υπαρχουν που αντιμετωπιζουν τις υπουλες αυτες χρεωσεις οποτε ειναι πολλα τα λεφτααααα προς οφελος της wind και κανουν τον κινεζο,οσο για το να απενεργοποιησεις το ιντερνετ μεσω της wind ειναι η λυση που σου προτεινουν καθε φορα που θα τους παρεις τηλεφωνο να παραπονεθεις δεν λενε καν οτι θα κοιταξουν μηπως εχουν κανει λαθος αυτοι παρα επιμενουν οτι φταιει ο συνδρομητης για τις χρεωσεις,εμενα σε διαστημα 10 ημερων μου εχουν παρει 4 ευρω απο την καρτα για daily internet και να πω οτι τα δεδομενα τα εχω μονιμα κλειστα,εδω και μερες εχω στειλει email με παραπονα εγραψα και στο fb στο site τους να το κοιταξουν και να μου επιστραφουν οι αναιτιες χρεωσεις στην καρτα μου και ακομα ουτε καποιο email ουτε καποια κληση ελαβα για διευκρινιση απο τον........κινεζο;)

myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά δεν δικαιολογεισαι να την πατήσεις αφού διαβάζεις εδώ στο φόρουμ και μάλιστα 4 φορές. 100% δικό σου λάθος. Μην προσπαθείς να ρίξεις το φταίξιμο σε άλλους. Πάρε τις ευθύνες σου.
Link to comment
Share on other sites

Η λύση, κατά τη γνώμη μου, είναι να γίνονται σοβαρές καταγγελίες από όλους, πράγμα που δε γίνεται. Και οι 3 εταιρίες χρεώνουν 1ευρα ιντερνετ 'καταλαθος'. Ο λόγος; Το κέρδος, αφού το 80% που 'την παθαινει' δεν ασχολείται (''ε, τωρα φασαρια για 1 ευρω'') και όσοι ζητάνε εξηγήσεις για το 1 ευρώ, απλά δέχονται μια 'συγγνωμη' και την πιστωση του ποσου (χωρις να γινεται τιποτα άλλο). Οι εταιρίες δεν έχουν να χάσουν κάτι και (θα φανώ σκληρός) ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ... Οσο κοιμόμαστε, τόσο μας αξίζει να μας κλέβουν...
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά δεν δικαιολογεισαι να την πατήσεις αφού διαβάζεις εδώ στο φόρουμ και μάλιστα 4 φορές. 100% δικό σου λάθος. Μην προσπαθείς να ρίξεις το φταίξιμο σε άλλους. Πάρε τις ευθύνες σου.

φιλε μου δεν το ειχα διαβασει οτι ειχε συμβει και σε αλλους παρα μονο τη στιγμη που εγραψα εδω το προβλημα μου,τωρα το να μου λες οτι φταιω και απο πανω εγω που κατα καποιο τροπο με εξαπατουν και οχι αυτοι που διαπρατουν τις αναιτιες χρεωσεις εις βαρος μου τι να πω...... προφανως θα ανηκεις και εσυ στην φυλη των .... κινεζων:cool:

myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

Το Ξαναγράφω :

Αν έχεις την κάρτα σε παληό κινητό χωρίς καθόλου internet και σε χρεώσει η WIND είναι λαμογιά ( πράγμα που δεν συμβαίνει )

Αν το έχεις σε smartphone και χρεώνεσαι φταίει το Smartphone .

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου δεν το ειχα διαβασει οτι ειχε συμβει και σε αλλους παρα μονο τη στιγμη που εγραψα εδω το προβλημα μου,τωρα το να μου λες οτι φταιω και απο πανω εγω που κατα καποιο τροπο με εξαπατουν και οχι αυτοι που διαπρατουν τις αναιτιες χρεωσεις εις βαρος μου τι να πω...... προφανως θα ανηκεις και εσυ στην φυλη των .... κινεζων:cool:

 

Αν διάβαζες τα ποστ μου θα έβλεπες ότι πρώτος έγραψα και με στοιχεία του ποινικού κώδικα, για την απάτη.

Αφού όμως δεν ήξερες συγχωρεισαι. Αν όμως αύριο ξαναχρεωθεις, τότε τα θέλεις. :lol:

Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν το σύστημα, γιατί τα € είναι πολλά καθημερινά, ειδικά στα συμβόλαια.

Link to comment
Share on other sites

Αν διάβαζες τα ποστ μου θα έβλεπες ότι πρώτος έγραψα και με στοιχεία του ποινικού κώδικα, για την απάτη.

Αφού όμως δεν ήξερες συγχωρεισαι. Αν όμως αύριο ξαναχρεωθεις, τότε τα θέλεις. :lol:

Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν το σύστημα, γιατί τα € είναι πολλά καθημερινά, ειδικά στα συμβόλαια.

φιλε μου το "τοτε τα θελω" τι παει να πει δηλαδη?? αφου εχω καλεσει την εξυπηρετηση εχω στειλει email εχω γραψει στη σελιδα τους δηλαδη τι πρεπει να κανω ???? να παω σε δικηγορο να τους μηνυσω???? πρεπει αυτοι να βρουν την ευθυξια και την σοβαροτητα να παιρνουν στα σοβαρα τους πελατες τους.

myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

Ανανέωσα σήμερα σε κατάστημα public 5 ευρώ και ΔΕΝ έδωσε μπόνους τα 120' προς Wind & Q.

Έτσι προς ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Ανανέωσα σήμερα σε κατάστημα public 5 ευρώ και ΔΕΝ έδωσε μπόνους τα 120' προς Wind & Q.

Έτσι προς ενημέρωση.

 

 

Ναι. Πλεον απο 10€ και πάνω.

Σημερα ανανέωσα και τα πήρα....

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το "τοτε τα θελω" τι παει να πει δηλαδη?? αφου εχω καλεσει την εξυπηρετηση εχω στειλει email εχω γραψει στη σελιδα τους δηλαδη τι πρεπει να κανω ???? να παω σε δικηγορο να τους μηνυσω???? πρεπει αυτοι να βρουν την ευθυξια και την σοβαροτητα να παιρνουν στα σοβαρα τους πελατες τους.

 

Εννοώ ότι να μην την ξαναπατήσεις. Δλδ η διέκοψε το ίντερνετ η αγόρασε πακέτο. Το daily pass είναι τραγικά ακριβό. Κάνε longin bonus. Κάνε κάτι από δω και πέρα. Οτι έγινε έγινε. Θα τα επιστρέψει κάποια στιγμή.

Μην ξαναχρεωθεις πλέον. Αυτό λέω.

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι να μην την ξαναπατήσεις. Δλδ η διέκοψε το ίντερνετ η αγόρασε πακέτο. Το daily pass είναι τραγικά ακριβό. Κάνε longin bonus. Κάνε κάτι από δω και πέρα. Οτι έγινε έγινε. Θα τα επιστρέψει κάποια στιγμή.

Μην ξαναχρεωθεις πλέον. Αυτό λέω.

τελως παντων θεν θελω να συνεχισω αυτη τη συζητηση δεν θεωρω οτι την πατησα σε κατι απλα βλεπω οτι ηθελημενα η μη γινετε αυτο απο μερια της εταιριας και δεν ασχολουνται σοβαρα για την επιλυση του προβληματος μια και οπως ολοι λεμε ειναι μεγαλα τα οικονομικα τους οφελη απο το κολπο αυτο και παντα εις βαρος μας,οπως και να αγορασω με το ετσι θελω πακετο ιντερνετ αφου δεν το χρησιμοποιω παλι λαθος το θεωρω,θα περιμενω ακομα καποια απαντηση τους και μετα τα μηνυματα μου προς αυτους δεν θα ειναι και ιδιαιτερα κολακευτικα στη σελιδα τους στο ιντερνετ.

myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...