Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να κανω μια ερωτηση βρε παιδια,εχω f2g εχω απενεργοποιησει στο κινητο τα δεδομενα και εχω βαλει και επιλογη στη sim μονο GSM δηλαδη εχω αποκλεισει το 3g κλπ , ομως τελευταια μου ερχεται μηνυμα απο wind καθε τοσο οτι χρεωθηκα 1 ευρω για MOBILE INTERNET DAILY :confused: τι κολπο ειναι αυτο? εχω αφησει κατι που δεν εχω κανει για να μην με χρεωνει προσβαση στο ιντερνετ??
myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση βρε παιδια,εχω f2g εχω απενεργοποιησει στο κινητο τα δεδομενα και εχω βαλει και επιλογη στη sim μονο GSM δηλαδη εχω αποκλεισει το 3g κλπ , ομως τελευταια μου ερχεται μηνυμα απο wind καθε τοσο οτι χρεωθηκα 1 ευρω για MOBILE INTERNET DAILY :confused: τι κολπο ειναι αυτο? εχω αφησει κατι που δεν εχω κανει για να μην με χρεωνει προσβαση στο ιντερνετ??

 

Παρε τηλ και πεστους να στα πιστωσουν. Γινεται συχνα αυτο.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Παρε τηλ και πεστους να στα πιστωσουν. Γινεται συχνα αυτο.

τωρα πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση και επεσα σε μια και ηταν και πολυ επιθετικη και οτι σωνει και καλα φταιει η συσκευη μου και ολο μου ελεγε "θελετε τιποτε αλλο κυριε" να με ξεφορτωθει ... εεεε δεν αντεξα την ειπα και βλαμενη στο τελος και της το εκλεισα:mad::mad:

myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

τωρα πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση και επεσα σε μια και ηταν και πολυ επιθετικη και οτι σωνει και καλα φταιει η συσκευη μου και ολο μου ελεγε "θελετε τιποτε αλλο κυριε" να με ξεφορτωθει ... εεεε δεν αντεξα την ειπα και βλαμενη στο τελος και της το εκλεισα:mad::mad:

 

Την ''πάτησα'' και εγώ έτσι. Δεν φταίει η συσκευή, αλλά το πρόβλημα είναι στη WIND. Πριν από ένα μήνα περίπου με χρέωσαν για τρεις συνεχόμενες ημέρες από 1€, σύνολο 3€ χωρίς να έχω κάνει χρήση internet. Έστειλα email μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας στο site της WIND και έγραψα και στον ''τοίχο'' τους, στο facebook. Μετά από ένα μήνα, μου πίστωσαν 2€ στην κάρτα μου στο F2G. Στην εξυπηρέτηση που είχα πάρει και εγώ, δεν έβγαλα άκρη. Η κοπέλα μου έλεγε να μου απενεργοποιήσει τελείως το internet στο κινητό, αλλά δεν μπορούσε ή δεν ήξερε να μου πει εάν θα μου επέστρεφαν τα χρήματα. Γράψε εκεί και νομίζω θα βγάλεις άκρη. Μπορεί να αργήσουν να επικοινωνήσουν μαζί σου, αλλά εσύ να επιμένεις χωρίς βέβαια να χρησιμοποιείς απρεπείς χαρακτηρισμούς, γιατί δεν το βλέπω σωστό μιας και αυτοί είναι υπάλληλοι που εκτελούν εντολές και έχω την εντύπωση ότι κατά κάποιο τρόπο ''πεισμώνουν'' απέναντι σε κάποιον που τους βρίζει.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο συνέβη και σε μένα δυο φορές . Την πρώτη φορά έστειλα εμαιλ και μου πιστώσανε 1 ευρώ και μου το ξανάκανανε και μετά απο τηλ επικοινωνία που είχα μου το πιστώσανε αμέσως . Ευτυχώς έπεσα σε υπάλληλο που ήξερε πως να ενεργήσει .
Link to comment
Share on other sites

Την ''πάτησα'' και εγώ έτσι. Δεν φταίει η συσκευή, αλλά το πρόβλημα είναι στη WIND. Πριν από ένα μήνα περίπου με χρέωσαν για τρεις συνεχόμενες ημέρες από 1€, σύνολο 3€ χωρίς να έχω κάνει χρήση internet. Έστειλα email μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας στο site της WIND και έγραψα και στον ''τοίχο'' τους, στο facebook. Μετά από ένα μήνα, μου πίστωσαν 2€ στην κάρτα μου στο F2G. Στην εξυπηρέτηση που είχα πάρει και εγώ, δεν έβγαλα άκρη. Η κοπέλα μου έλεγε να μου απενεργοποιήσει τελείως το internet στο κινητό, αλλά δεν μπορούσε ή δεν ήξερε να μου πει εάν θα μου επέστρεφαν τα χρήματα. Γράψε εκεί και νομίζω θα βγάλεις άκρη. Μπορεί να αργήσουν να επικοινωνήσουν μαζί σου, αλλά εσύ να επιμένεις χωρίς βέβαια να χρησιμοποιείς απρεπείς χαρακτηρισμούς, γιατί δεν το βλέπω σωστό μιας και αυτοί είναι υπάλληλοι που εκτελούν εντολές και έχω την εντύπωση ότι κατά κάποιο τρόπο ''πεισμώνουν'' απέναντι σε κάποιον που τους βρίζει.

τους εστειλα τωρα και email και ολα, ειναι απαραδεκτο αυτο μεσα σε μια εβδομαδα μου πηραν 4 ευρω απο την καρτα χωρις λογο,οσο για την υπαλληλο εγω κλεινωντας την ειπα βλαμενη αρα δεν ειχε πεισμα απο αυτο απλα απο την αρχη μου ελεγε οτι ειναι θεμα της συσκευης μου και οχι απο αιτια δικη τους και να μου κλεισει το ιντερνετ στην καρτα αν θελω και μιλαγε με τροπο επιθετικο και δεν σηκωνε κουβεντα στο να πω τους δικους μου ισχυρισμους γιαυτο και το "βλαμενη"και νομιζω οχι αδικως πλεον διοτι οντως οπως μου λετε και βλεπω ειναι δικο τους το προβλημα αν βεβαια ειναι προβλημα και δεν γινετε εσκεμενα και οτι παρουν,και το θεμα ειναι αν συνεχισει αυτο το βιολι τι κανω?? πρεπει σωνει και καλα να αφαιρεσω το ιντερνετ απο την καρτα:mad:

Edited by gboy
myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

Την ''πάτησα'' και εγώ έτσι. Δεν φταίει η συσκευή, αλλά το πρόβλημα είναι στη WIND. Πριν από ένα μήνα περίπου με χρέωσαν για τρεις συνεχόμενες ημέρες από 1€, σύνολο 3€ χωρίς να έχω κάνει χρήση internet. Έστειλα email μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας στο site της WIND και έγραψα και στον ''τοίχο'' τους, στο facebook. Μετά από ένα μήνα, μου πίστωσαν 2€ στην κάρτα μου στο F2G. Στην εξυπηρέτηση που είχα πάρει και εγώ, δεν έβγαλα άκρη. Η κοπέλα μου έλεγε να μου απενεργοποιήσει τελείως το internet στο κινητό, αλλά δεν μπορούσε ή δεν ήξερε να μου πει εάν θα μου επέστρεφαν τα χρήματα. Γράψε εκεί και νομίζω θα βγάλεις άκρη. Μπορεί να αργήσουν να επικοινωνήσουν μαζί σου, αλλά εσύ να επιμένεις χωρίς βέβαια να χρησιμοποιείς απρεπείς χαρακτηρισμούς, γιατί δεν το βλέπω σωστό μιας και αυτοί είναι υπάλληλοι που εκτελούν εντολές και έχω την εντύπωση ότι κατά κάποιο τρόπο ''πεισμώνουν'' απέναντι σε κάποιον που τους βρίζει.

 

το θέμα όμως είναι ότι αυτοί οι υπάλληλοι εκπροσωπούν την εταιρία και εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών.. άρα είναι υποχρέωση τους να μας εξυπηρετήσουν σε ανάλογα προβλήματα και όχι να βγάζουν τον καθένα άσχετο και πως δεν ξέρει να χειρίζεται την συσκευή.. παρακολουθώ το φόρουμ και είναι αρκετοί που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και έχουν κάνει τα παράπονα τους άρα θα έπρεπε να αναλάβουν την ευθύνη στην wind.. είτε το κάνουν εσκεμμένα είτε όχι το θέμα έχει γίνει γνωστό και θεωρώ πως οι υπάλληλοι θα έπρεπε να έχουν την εντολή να ζητούν συγνώμη εκ μέρους της εταιρίας και να προωθούν το αίτημα των πελατών για πίστωση.. και όχι να κάνουν την πάπια και να τους βγάζουν όλους από την αρχή χαζούς.. η κοροϊδία έχει και όρια

Cats are like Music:

It's foolish to try to explain their worth

to those who don't appreciate them :kitty:

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω και εγω,και το ωραιο ειναι οτι πληρωνουμε και απο πανω καλωντας την εξυπηρετηση για να πουμε το οποιο προβλημα υπαρχει αλλα και παλι σε αγνοουν θεωρουν οτι αυτοι ειναι αλανθαστοι και εχουν παντα δικιο και σου πετανε εκει μια ευκολη λυση γιαυτους πχ. να σας διακοψουμε το ιντερνετ κυριε..... και μετα αντε γεια.
myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

τους εστειλα τωρα και email και ολα, ειναι απαραδεκτο αυτο μεσα σε αν................................................ συνεχισει αυτο το βιολι τι κανω?? πρεπει σωνει και καλα να αφαιρεσω το ιντερνετ απο την καρτα:mad:

 

Αν χρειάζεσαι το ίντερνετ, αγόρασε πακέτο. Αν δεν το χρειάζεσαι κλειστο από την εταιρεία. Για κάποιον λόγο η συσκευή σου επικοινωνεί με το δίκτυο και αυτή η επικοινωνία χρεώνεται. Βέβαια απάτη είναι, αλλά δεν υπάρχει τρόπος άμυνας, εκτός από αυτό που ανέφερα.

Ζήτησε μέσω φ/β να σου επιστρέψουν τα λεφτά η μέσω της φόρμας παραπόνων στο σαιτ.

Είναι πολλά τα λεφτά που βγάζουν έτσι, ώστε να το κόψουν για λίγα παράπονα.

Link to comment
Share on other sites

Αν χρειάζεσαι το ίντερνετ, αγόρασε πακέτο. Αν δεν το χρειάζεσαι κλειστο από την εταιρεία. Για κάποιον λόγο η συσκευή σου επικοινωνεί με το δίκτυο και αυτή η επικοινωνία χρεώνεται. Βέβαια απάτη είναι, αλλά δεν υπάρχει τρόπος άμυνας, εκτός από αυτό που ανέφερα.

Ζήτησε μέσω φ/β να σου επιστρέψουν τα λεφτά η μέσω της φόρμας παραπόνων στο σαιτ.

Είναι πολλά τα λεφτά που βγάζουν έτσι, ώστε να το κόψουν για λίγα παράπονα.

Μα γράφει πιο πάνω ότι είχε απενεργοποιημένο το internet όταν τον χρέωσαν. Και εγώ είχα κλείσει τα δεδομένα στη συσκευή. Αν θυμάμαι στις Symbian συσκευές μπορούσε να ενεργοποιηθεί το internet χωρίς να τα καταλάβουμε. Εδώ όμως (android) αφού υπάρχει διακόπτης απενεργοποίησης, μου φαίνεται λίγο παράξενο ή συσκευή απο μόνη της να ενεργοποιεί τα δεδομένα.Ούτε η λύση της πλήρης απενεργοποίησης των δεδομένων από τον πάροχο μου φαίνεται λογική. Εγώ π.χ. είμαι τις περισσότερες ώρες της ημέρας σε WiFi. Χρησιμοποιώ το internet της συσκευής μόνο με τα log n win και μόνο εάν χρειαστεί και μετά τα κλείνω πάλι. Μπορεί να βρεθείς κάπου έξω και να χρειαστείς να βρεις κάτι. Θα πρέπει να παίρνεις τηλέφωνο στο cc για ενεργοποίηση και μετά πάλι για απενεργοποίηση;

Link to comment
Share on other sites

ναι δεν ειναι λυση η απενεργοποιηση του ιντερνετ εγω δεν χρησιμοποιω παρα μονο με wifi γιαυτο εχω και μονιμα κλειστα τα δεδομενα και το 3g και απο οτι ειπαν δεν ειναι αμεση η ενεργοποιηση/απενεργοποιηση απο αυτους για να το κανεις οποτε το χρειαζεσαι,πρεπει να το λυσουν αυτο διοτι για μενα ειναι ντροπη απο μερους τους να σου παιρνουν με το ετσι θελω χρηματα απο την καρτα σου,και τωρα που ειδα σημερα το νεο sms που ηρθε οτι με χρεωσαν 1 ευρω και μπηκα στο κινητο να δω κινηση δεδομενων ειδα 18kb δεδομενα χρησης χρεωσαν!!!
myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

Στον φιλο που εχει login bonus δεν χρεωνει ημερησιο.

Αν χρειαστει καποιος να μπαινει συχνα θα εχει και πακετο. Αυτη ειναι η συμβουλη μου.

Αλλιως λυση δεν υπαρχει.

Link to comment
Share on other sites

μην τους χαρίζετε ούτε 1 ευρω.... εαν όλοι στέλνουν στο fb παράπονα, αργά ή γρήγορα θα συμμαζευτούν ;)
Link to comment
Share on other sites

Επειδή το έχω πάθει και εγώ και είμαι σίγουρος πως το λάθος δεν ήταν από την δική μου πλευρά, στη δική μου περίπτωση μου είχαν στείλει MMS το οποίο προσπάθησε να λάβει το κινητό μου αυτόματα με το προφιλ APN του internet της Wind (ενώ θα έπρεπε να υπάρχει άλλη ρύθμιση στο κινητό για δεδομένα MMS με ξεχωριστό APN). Οπότε με αυτό τον τρόπο φάνηκε κίνηση δεδομένων στους πανέξυπνους της Wind κάποια kb παρόλο που ποτέ δεν άνοιξα δεδομένα (χωρίς να λάβω ούτε να ανοίξω το mms). Οπότε αν βλέπει κανένας πανέξυπνος της Wind και επειδή το 90% των κινητών πλέον είναι android να ψαχτούν εκεί στο τεχνικό τμήμα τους για τις χρεώσεις αυτές, διαφορετικά να μην έχουν χωριστή χρέωση MMS και χωριστή για δεδομένα data. Άλλο ενδεχόμενο (πολύ χλωμό) είναι να έχετε περάσει κανένα σπασμένο .apk και να ανοίγει τα δεδομένα εν άγνοιά σας για να στέλνει τα δεδομένα που θέλει.
Link to comment
Share on other sites

από σήμερα και γω στο f2go.να ρωτήσω 2 πράγματα θέλω. όσον αφορά την ανανέωση υπόλοιπου.τι συμφέρει καλύτερα;η ανανέωση να γίνεται μέσω καταστήματος και μετά να μπαίνω από το PC και να επιλέγω τα πακέτα που θελω;ή είναι το ίδιο να ενεργοποιώ τα πακέτα κατ ευθείαν στο κατάστημα;επισης αν πάρω κάρτα από το περίπτερο και την ανανέωση την κάνω μέσω ίντερνετ είναι το ίδιο με το να πάω στο κατάστημα;ομολογω πως έχω μπερδευτεί λίγο.και κάτι άλλο. με την εφαρμογή σε Android τι παίζει;δεν μπορώ να συνδεθώ με τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Όλα πλέον γίνονται από το σπίτι (ανανέωση με κάρτα ή paypal, ενεργοποίηση κλπ)

Παίρνεις bonus 120' με την ανανέωση και μετά την ενεργοποίηση μπορείς να χρησιμοποιείς Log n win(μέχρι 4 το μήνα), More (μέχρι 2 το μήνα)

 

Η εφαρμογή λειτουργεί άψογα και είναι πολύ χρήσιμη σε όσους παρακολουθούν περισσότερα του ενός f2g.

Link to comment
Share on other sites

Όλα πλέον γίνονται από το σπίτι (ανανέωση με κάρτα ή paypal, ενεργοποίηση κλπ)

Παίρνεις bonus 120' με την ανανέωση και μετά την ενεργοποίηση μπορείς να χρησιμοποιείς Log n win(μέχρι 4 το μήνα), More (μέχρι 2 το μήνα)

 

Η εφαρμογή λειτουργεί άψογα και είναι πολύ χρήσιμη σε όσους παρακολουθούν περισσότερα του ενός f2g.

 

οκ.σ ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

από σήμερα και γω στο f2go.να ρωτήσω 2 πράγματα θέλω. όσον αφορά την ανανέωση υπόλοιπου.τι συμφέρει καλύτερα;η ανανέωση να γίνεται μέσω καταστήματος και μετά να μπαίνω από το PC και να επιλέγω τα πακέτα που θελω;ή είναι το ίδιο να ενεργοποιώ τα πακέτα κατ ευθείαν στο κατάστημα;επισης αν πάρω κάρτα από το περίπτερο και την ανανέωση την κάνω μέσω ίντερνετ είναι το ίδιο με το να πάω στο κατάστημα;ομολογω πως έχω μπερδευτεί λίγο.και κάτι άλλο. με την εφαρμογή σε Android τι παίζει;δεν μπορώ να συνδεθώ με τίποτα.

Όντος συμφαίρει η ανανέωση να γίνεται online. Και κάρτα π.χ. να πάρεις, μπαίνεις στην εφαρμογή ή από pc/laptop και ανανεώνεις εκεί. Σχετικά με την εφαρμογή που δεν σου δουλεύει δοκίμασε πάλι και εάν δεν γίνεται κάτι, κάνε απεγκατάσταση και πάλι εγκατάσταση μήπως έτσι λυθεί το πρόβλημα. Εννοείται ότι έχεις κατεβάσει αυτή την εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

Όντος συμφαίρει η ανανέωση να γίνεται online. Και κάρτα π.χ. να πάρεις, μπαίνεις στην εφαρμογή ή από pc/laptop και ανανεώνεις εκεί. Σχετικά με την εφαρμογή που δεν σου δουλεύει δοκίμασε πάλι και εάν δεν γίνεται κάτι, κάνε απεγκατάσταση και πάλι εγκατάσταση μήπως έτσι λυθεί το πρόβλημα. Εννοείται ότι έχεις κατεβάσει αυτή την εφαρμογή.

 

Εφταιγε το touchpal πληκτρολογιο. η εφαρμογη ενω εγραφα τους κωδικους δεν τους αναγνωριζε.αλλαξα πληκτρολογιο και βουαλα!! Ολα οκ.πολυ καλη η εφαρμογη παντως. :) ευχαριστω για τις απαντησεις.

Link to comment
Share on other sites

Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος ότι με kitkat το μεγάλο widget της εφαρμογής δεν δουλεύει?

Επίσης, δεν κάνει αυτόματα ανανεώσεις κάθε πχ 1 ώρα που του έχω βάλει. Μόνο χειροκίνητα παίζει.

Με jb δεν είχε τέτοια θέματα.

Με λένε Σωτήρη και είμαι καλά... :wacko:
Link to comment
Share on other sites

Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος ότι με kitkat το μεγάλο widget της εφαρμογής δεν δουλεύει?

Επίσης, δεν κάνει αυτόματα ανανεώσεις κάθε πχ 1 ώρα που του έχω βάλει. Μόνο χειροκίνητα παίζει.

Με jb δεν είχε τέτοια θέματα.

Ευτυχώς δηλαδή που δεν έχω ακόμη KitKat. Άντε τώρα να περιμένεις από τη WIND να αναβαθμίσει την εφαρμογή της. Βλέπεις τα παράτησε ο Κος Βαγγέλης Μiχας με τον οποίο δεν θα υπήρχε πρόβλημα γιατί θα αναβάθμιζε αμέσως την εφαρμογή του.

Link to comment
Share on other sites

Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος ότι με kitkat το μεγάλο widget της εφαρμογής δεν δουλεύει?

Επίσης, δεν κάνει αυτόματα ανανεώσεις κάθε πχ 1 ώρα που του έχω βάλει. Μόνο χειροκίνητα παίζει.

Με jb δεν είχε τέτοια θέματα.

 

Με 4.4.1 εδώ και μεγάλο widget δείχνει κανονικά τα νούμερα.

Απλά όντως δεν δουλεύει το auto update.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Με 4.4.1 εδώ και μεγάλο widget δείχνει κανονικά τα νούμερα.

Απλά όντως δεν δουλεύει το auto update.

 

Με 4.4.2 το μεγάλο widget δεν παίζει. Μάλλον λόγω του scroll.

Το μεσαίο, που έχει το βελάκι, παίζει.

Το autoupdate δεν παίζει σε κανένα.

Με λένε Σωτήρη και είμαι καλά... :wacko:
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...