Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ε τότε σίγουρα αξίζει εφόσον σε ενδιαφέρει το περιεχόμενο σινεμά της νοβα και μπορείς να συνεχίσεις να δίνεις για 2 χρόνια το ίδιο ποσο
Link to comment
Share on other sites

Αυτή η προσφορά μου θυμίζει τη δική μου περίπτωση που μου έδωσαν απεριόριστα προς κινητά υποτίθεται δωρεάν και μόλις είδα τον πρώτο λογαριασμό είδα ότι η δωρεάν προσφορά άρχισε να χρεώνεται περίπου 3 ευρώ σε κάθε λογαριασμό.

 

Ακόμα ψαχνομαστε με την εξυπηρέτηση πελατών για να βγάλουμε άκρη εδώ και περίπου 20 ημέρες. Ελπίζω εσύ να είσαι πιο τυχερή!

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν θα κρίνετε από τον πρώτο λογαριασμό, θα περιμένετε τον δεύτερο.

Στον πρώτο λογαριασμό μιας νέας σύνδεσης είναι το αναλογικό παγιο για τις μέρες μέχρι την έκδοση, τέλη ενεργοποίησης (αν υπάρχουν) κλπ.

Στη προσθήκη πακέτων ίσως να υπάρχει τέλος ενεργοποίησης που να μην το ανέφεραν.

Στην περίπτωσή σου, επειδή δεν είσαι συγκεκριμένος, μήπως σου αλλάξανε πρόγραμμα (από απλο σε + πχ); σε αυτή τη περίπτωση πάλι υπάρχει αυτο με το αναλογικό παγιο.

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν θα κρίνετε από τον πρώτο λογαριασμό, θα περιμένετε τον δεύτερο.

Στον πρώτο λογαριασμό μιας νέας σύνδεσης είναι το αναλογικό παγιο για τις μέρες μέχρι την έκδοση, τέλη ενεργοποίησης (αν υπάρχουν) κλπ.

Στη προσθήκη πακέτων ίσως να υπάρχει τέλος ενεργοποίησης που να μην το ανέφεραν.

Στην περίπτωσή σου, επειδή δεν είσαι συγκεκριμένος, μήπως σου αλλάξανε πρόγραμμα (από απλο σε + πχ); σε αυτή τη περίπτωση πάλι υπάρχει αυτο με το αναλογικό παγιο.

 

Πάνο αν αναφέρεσαι στη δική μου περίπτωση, παραθέτω το τι είχε γίνει. Πλέον μια μας καλούν σε ώρες που δεν μπορούμε να απαντήσουμε, μια καλούμε εμείς και όταν μετά από ώρα πιάσουμε γραμμή τυχαίνει να έχουν πρόβλημα με το σύστημα και να μην μπορούν να δουν τι έχει γίνει. Δεν βγάζουμε άκρη έτσι.

 

Μικρή (και πικρή) εμπειρία με την Nova ADSL:

 

Είμαστε συνδρομητές Nova από το 2008 (εποχή Forthnet τότε), με τηλεφωνική γραμμή και ίντερνετ 24άρι (που κλειδώνει περίπου στα 10 στην περιοχή μου, δεν έχει σημασία). Κατά καιρούς είχαμε κάποιες μικρές εκπτώσεις στο πάγιο, οι οποίες έληξαν. Πέρυσι αποφάσιαα να ζητήσω καλύτερη τιμή στο πάγιο, καθώς είμαστε καλοπληρωτές εδώ και 12 περίπου χρόνια. Όντως έγινε μικρή μείωση στο πάγιο.

 

Στις αρχές του 2020 αλλάξαμε από ΔΕΗ σε NovaEnergy, και πάνω στη συνομιλία για τις προσφορές, προσφέρθηκαν από τη Nova να μας δώσουν και 300 λεπτά προς κινητά με το ίδιο χαμηλό πάγιο. Μετά από 1-2 μήνες μας πήραν από τη Forthnet να μας προσφέρουν απεριόριστα προς κινητά (!!) χωρίς αύξηση του παγίου, στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας μας, ως επιλεγμένους πελάτες κλπ. Αφού μιλήσαμε εγώ και η σύζυγος (το τηλέφωνο είναι στο όνομά της αλλά δεν πολυασχολείται) για να το επιβεβαιώσουμε προχωρήσαμε στην τηλεφωνική αλλαγή.

 

Μας ήρθε προχθές ο πρώτος λογαριασμός και τον είδα τσιμπημένο: Όντως, μας είχαν αλλάξει πακέτο και μας χρέωναν περίπου €3 το μήνα επιπλέον με το νέο πακέτο!! Επικοινώνησα αμέσως με την εξυπηρέτηση πελατών, τους εξήγησα τι έγινε και είπαν ότι μπορεί να έχει γίνει λάθος και θα το κοιτάξουν - περιμένουμε απάντηση μέσα στην εβδομάδα. Το καλό είναι ότι έχουμε κι εμείς ηχογραφημένη τη συνομιλία (είχαμε ενημερώσει σχετικά όταν μας κάλεσαν), οπότε ελπίζω να βγάλουμε άκρη.

 

Ήδη έχουμε προβλήματα με τους λογαριασμούς της Nova Energy (δεν είναι καθόλου ξεκάθαροι και οι χρεώσεις είναι μάλλον τσιμπημένες κι εκεί), και σκέφτομαι να σπάσω το συμβόλαιο - αν γίνει καμιά στραβή και με το τηλέφωνο θα τα σπάσω μια και καλή με τη Nova να ησυχάσουμε.

 

Σημειωτέον ότι έχουμε πακέτα από τα κινητά μας προς κινητά, οπότε οι μόνες κλήσεις προς κινητά που κάνουμε από το σταθερό είναι των παιδιών όταν μας καλούν. Για αυτό σε καμία περίπτωση δεν έχουμε ζητήσει ποτέ καμία δωρεάν παροχή στη γραμμή μας από τη Forthnet/ Nova παρά μόνο μείωση του παγίου.

 

Το νου σας με τις τηλεφωνικές προσφορές...:mad:

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σε γραμμή 50αρα Vdsl, σήμερα ταχύτητες στα 3-4Mbps....Σέρρες... Μίλησα με Online Chat και μετά από έλεγχο, μου είπε να δοκιμάσω άλλο browser και restart στο modem.... Μετά έδειξε 51Mbps.... Τι παίχτηκε;;

 

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Lenovo S650 - Xiaomi Hongmi Red Rice 1S - Coolpad F1 - Lenovo S660 - Xiaomi Redmi Note - Mlais M52 Note - Landvo S6 - Xiaomi Redmi Note 2 - Lenovo A806 Golden Warrior - Xiaomi Redmi Note 3 - Xiaomi Redmi Note 4 - Xiaomi Redmi Note 5 - Xiaomi Redmi Note 6 Pro - Mi9 Lite - POCO X3 Pro - Poco X5 Pro 5G ......what next?

Link to comment
Share on other sites

Κάποιο σκάλωμα. Τυχαίο ίσως....

Αν ξαναγίνει ενημέρωσε μας

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι γίνεται αν δεν πληρώσω ένα λογαριασμό Nova; Έχει τύχει σε κανέναν να αφήσει απλήρωτο λογαριασμό για κάποιο διάστημα;

 

Θέλω να πω απλά επιβαρύνεται ο επόμενος λογαριασμός με κάτι επιπλέον, κόβουν τη γραμμή σε κάποιες μέρες, κάτι άλλο;

 

Προφανώς δεν θέλω να πληρώσω το λογαριασμό με τις επιπλέον χρέωσεις που μου έχουν βάλει για υπηρεσία που μας είχαν διαβεβαιώσει ότι θα είναι δωρεάν (βλ. παραπάνω). Μέχρι να πάρω απάντηση στο αν μπορούν να με επιστρέψουν άμεσα στο προηγούμενο πακέτο ή να με ενημερώσουν για το κόστος διακοπής του συμβολαίου μας δεν θέλω να εξοφλήσω κανέναν λογαριασμό.

 

Είναι η πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια συνεχούς συνεργασίας με τη Forthnet/Nova που δεν θα είμαι συνεπής στις πληρωμές μου, αλλά η αντιμετώπισή τους με έχει βγάλει από τα ρούχα μου - σκέφτομαι να διακόψω το συμβόλαιο & το Nova Energy και ας χρειαστεί να πληρώσω ρήτρα, δεν θέλω να έχω τίποτα μαζί τους. :mad:

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Κάνουν κανα 15 ήμερο απο τοτε που ληγει ο λογαριασμός (το λεει και κάπου μέσα στο λογαριασμό αυτό) καο σου κόβουν τα πάντα. Κανα 2 φορές μου το έκαναν και τους πήρε και τους σήκωσε. Μετά τέλος. Το αστείο είναι οτι αμα δεν το πληρώσεις και εκδοθεί νέος, σου έχουν ολο το ποσό μαζί για πληρωμή. Αστείοι είναι όλοι τους, μη το ψάχνεις
Link to comment
Share on other sites

Γέλαγα με τα χάλια της wind αλλά η Nova είναι τρις χειρότερη. 8 μέρες με βλάβη σε σταθερό και ίντερνετ, μόνο αν καλέσω εγώ θα μάθω εξέλιξη της αποκατάστασης και μόνο όταν άρχισα τις φωνές έστειλαν τεχνικό για να ελέγξει τη βλάβη. Απορώ πως έχει επιβιώσει τέτοιο μπ.....ο . Πριν τη βλάβη τους παρακαλούσα να με πάρουν να μου πουν εάν έχω δυνατότητα για VDSL και δε με πήραν ποτέ. Ξέρει κανείς εάν μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο λόγω του ότι δεν μπορούν να αποκαταστήσουν τη βλάβη;
Link to comment
Share on other sites

Γέλαγα με τα χάλια της wind αλλά η Nova είναι τρις χειρότερη. 8 μέρες με βλάβη σε σταθερό και ίντερνετ, μόνο αν καλέσω εγώ θα μάθω εξέλιξη της αποκατάστασης και μόνο όταν άρχισα τις φωνές έστειλαν τεχνικό για να ελέγξει τη βλάβη. Απορώ πως έχει επιβιώσει τέτοιο μπ.....ο . Πριν τη βλάβη τους παρακαλούσα να με πάρουν να μου πουν εάν έχω δυνατότητα για VDSL και δε με πήραν ποτέ. Ξέρει κανείς εάν μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο λόγω του ότι δεν μπορούν να αποκαταστήσουν τη βλάβη;

 

 

Όπως τα λες. Ένα απίστευτο μπάχαλο αυτή η εταιρεία. Έχω φύγει κανένα χρόνο από αυτούς και έχω ηρεμισει....

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λες. Ένα απίστευτο μπάχαλο αυτή η εταιρεία. Έχω φύγει κανένα χρόνο από αυτούς και έχω ηρεμισει....

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

για την wind ειχα ακουσει οτι εχει θεματα αλλα και η nova ;

επισης νουμερα φετος εκανε και η vodafone για καποιες ωρες αλλα γενικα δεν παρατηρηθηκε αλλο προβλημα απο την αλλη μαλλον ειναι και θεμα περιοχης ή το κανει επιτηδες και σκοπιμα η κοσμοτε αμα χρησιμοποιει το δικτυο της η nova ποτε δεν ξερεις .

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Γέλαγα με τα χάλια της wind αλλά η Nova είναι τρις χειρότερη. 8 μέρες με βλάβη σε σταθερό και ίντερνετ, μόνο αν καλέσω εγώ θα μάθω εξέλιξη της αποκατάστασης και μόνο όταν άρχισα τις φωνές έστειλαν τεχνικό για να ελέγξει τη βλάβη. Απορώ πως έχει επιβιώσει τέτοιο μπ.....ο . Πριν τη βλάβη τους παρακαλούσα να με πάρουν να μου πουν εάν έχω δυνατότητα για VDSL και δε με πήραν ποτέ. Ξέρει κανείς εάν μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο λόγω του ότι δεν μπορούν να αποκαταστήσουν τη βλάβη;

 

Τελικά ξέρουμε εάν μπορώ να φύγω αζημίως όταν δεν φτιάχνουν τη βλάβη ? Σήμερα και αφού έχουν περάσει 12 μέρες χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ, ήταν να έρθουν να φτιάξουν τη βλάβη. Πριν ένα λεπτό στέλνουν μνμ στο viber (γιατί τηλέφωνο δεν παίρνουν ποτέ, λες και θα χρεωθούν οι άχρηστοι) και μου λένε η αντιμετώπιση του προβλήματος μου πάει για τις 17/11/2020 :mad: Γελοία υποκείμενα, συγνώμη από όλους για τους χαρακτηρισμούς αλλά μιλάμε για 1,5 μήνα χωρίς να μου παρέχει κάτι. Σκέφτομαι να κάνω αίτηση φορητότητας στον Οτε που στην τελική δική του είναι η γραμμή και ενδεχομένως να με προσέξουν περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ξέρουμε εάν μπορώ να φύγω αζημίως όταν δεν φτιάχνουν τη βλάβη ? Σήμερα και αφού έχουν περάσει 12 μέρες χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ, ήταν να έρθουν να φτιάξουν τη βλάβη. Πριν ένα λεπτό στέλνουν μνμ στο viber (γιατί τηλέφωνο δεν παίρνουν ποτέ, λες και θα χρεωθούν οι άχρηστοι) και μου λένε η αντιμετώπιση του προβλήματος μου πάει για τις 17/11/2020 :mad: Γελοία υποκείμενα, συγνώμη από όλους για τους χαρακτηρισμούς αλλά μιλάμε για 1,5 μήνα χωρίς να μου παρέχει κάτι. Σκέφτομαι να κάνω αίτηση φορητότητας στον Οτε που στην τελική δική του είναι η γραμμή και ενδεχομένως να με προσέξουν περισσότερο.

πολύ περίεργο να πάει τόσο μακριά η βλάβη. Πρέπει να είναι κάτι πολύ σοβαρό σε καλώδια (θα θέλει σκάψιμο, ποιος ξέρει).

βεβαια για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως φταίει ο ΟΤΕ ο οποίος και πρακτικά είναι αυτός που α) προκαλεί τη βλάβη (κάτι παθαίνουν τα καλώδιά του) και β) δεν την φτιάχνει έγκαιρα για δικούς του λόγους (ακόμα και για "σαμποτάζ" προς τους άλλους παρόχους μπορεί κατηγορηθεί).

Το να φύγεις να πας στον.. ΟΤΕ είναι "ανταμοιβή" στην τακτική του.

Έχω πάθει αντίστοιχη βλάβη με wind πάροχο και βέβαια έφταιγε ο ΟΤΕ (κάτι έπαθαν τα καλώδιά του αφού προέκυψε μετά από δικιά του ανακατωσούρα είχε σκάψει κάτω από το σπίτι μου). Η βλάβη έκανε 10-15 μέρες περίπου να επιδιορθωθεί. Η διαφορά της Wind με την Nova είναι ότι η πρώτη (όπως και η Voda, Cote) έχουν mb να δώσουν στο κινητό δίκτυό τους (4G) και εκτρέπουν και τις κλείσεις σε αυτό και όλα μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη ενώ η Nova δεν μπορεί να κάνει το ίδιο. Βεβαίως μετά την επισκευή το ποσό από το πάγειο για τις μέρες χωρίς τηλεφωνο είχε αφαιρεθεί. Σε περιπτώσεις καταστημάτων (επαγγελματικές γραμμές) μέχρι και 4G router σου φέρνουν να κάνεις τη δουλειά σου (όσο γίνεται).

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

πολύ περίεργο να πάει τόσο μακριά η βλάβη. Πρέπει να είναι κάτι πολύ σοβαρό σε καλώδια (θα θέλει σκάψιμο, ποιος ξέρει).

βεβαια για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως φταίει ο ΟΤΕ ο οποίος και πρακτικά είναι αυτός που α) προκαλεί τη βλάβη (κάτι παθαίνουν τα καλώδιά του) και β) δεν την φτιάχνει έγκαιρα για δικούς του λόγους (ακόμα και για "σαμποτάζ" προς τους άλλους παρόχους μπορεί κατηγορηθεί).

Το να φύγεις να πας στον.. ΟΤΕ είναι "ανταμοιβή" στην τακτική του.

Έχω πάθει αντίστοιχη βλάβη με wind πάροχο και βέβαια έφταιγε ο ΟΤΕ (κάτι έπαθαν τα καλώδιά του αφού προέκυψε μετά από δικιά του ανακατωσούρα είχε σκάψει κάτω από το σπίτι μου). Η βλάβη έκανε 10-15 μέρες περίπου να επιδιορθωθεί. Η διαφορά της Wind με την Nova είναι ότι η πρώτη (όπως και η Voda, Cote) έχουν mb να δώσουν στο κινητό δίκτυό τους (4G) και εκτρέπουν και τις κλείσεις σε αυτό και όλα μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη ενώ η Nova δεν μπορεί να κάνει το ίδιο. Βεβαίως μετά την επισκευή το ποσό από το πάγειο για τις μέρες χωρίς τηλεφωνο είχε αφαιρεθεί. Σε περιπτώσεις καταστημάτων (επαγγελματικές γραμμές) μέχρι και 4G router σου φέρνουν να κάνεις τη δουλειά σου (όσο γίνεται).

 

Το πρόβλημα είναι ότι με την υποχρεωτική τηλεργασία είναι αδύνατο να δουλέψω. Μια μέρα που προσπάθησα να δουλέψω, μια που άνοιξα ms teams, sap και onedrive και μια που έφυγαν 3gb. Ουσιαστικά δεν μπορώ να πάω γραφείο αλλά και δεν μπορώ και να δουλέψω στο σπίτι :( Και να σου λέει η nova στο τηλέφωνο : τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς? :mad: Δε θέλω οτε γιατί όντως το έχει ξεφτιλίσει με τις βλάβες και πιστεύω επίτηδες δεν τις φτιάχνει , από την άλλη όμως οι άλλοι πάροχοι πρακτικά σε τέτοιες περιπτώσεις δεν έχουν τίποτα να σου προσφέρουν. Μόνο το δικό τους δίκτυο οπτικών ινών μπορούν να επιδιορθώσουν, η μάζα των καταναλωτών είμαστε ξεκρέμαστοι.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι με την υποχρεωτική τηλεργασία είναι αδύνατο να δουλέψω. Μια μέρα που προσπάθησα να δουλέψω, μια που άνοιξα ms teams, sap και onedrive και μια που έφυγαν 3gb. Ουσιαστικά δεν μπορώ να πάω γραφείο αλλά και δεν μπορώ και να δουλέψω στο σπίτι :( Και να σου λέει η nova στο τηλέφωνο : τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς? :mad: Δε θέλω οτε γιατί όντως το έχει ξεφτιλίσει με τις βλάβες και πιστεύω επίτηδες δεν τις φτιάχνει , από την άλλη όμως οι άλλοι πάροχοι πρακτικά σε τέτοιες περιπτώσεις δεν έχουν τίποτα να σου προσφέρουν. Μόνο το δικό τους δίκτυο οπτικών ινών μπορούν να επιδιορθώσουν, η μάζα των καταναλωτών είμαστε ξεκρέμαστοι.
έπαθα το ίδιο με την wind και τότε και εγώ ήθελα "τηλε-εργασία" και δεν μπορούσα να έχω.Μου έδωσε 15gb για 1 μηνα με προοπτική να τα ανανεώσει αμα τελειώσουν (πρακτικά "απεριόριστα") χωρίς πάλι ένα 4g δίκτυο να ειναι το ίδιο με ένα σταθερό. Εδώ πάσχει η Νοβα και δεν αλλάζει μέχρι να (αν) βγάλει δικό της δίκτυο κινητής. Αυτό έπρεπε να είναι κριτήριο επιλογής παρόχου εφόσον το να χάσεις το ιντερνετ δεν είναι option. :( Τωρα απλά πίεσε να πιέσουν να φτιαχτει πιο γρήγορα. Γενικά το διορθώνουν πριν τις ημερομηνίες που λένε (δλδ το 17/11 είναι ας πούμε "άνω" όριο).

 

Μια λύση είναι να πας σε άλλο σπίτι ή να ζητήσεις εξυπηρέτηση από κάποιο γείτονα να σου δώσει κωδικό wifi αλλά όπως το θέτεις έχει "φορτωμένες" ανάγκες δεν θα βρεις εύκολα κάποιον πρόθυμο εκτός αν δεν το καταλάβει (εχει vdsl 100άρα ξέρω γω).

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

έπαθα το ίδιο με την wind και τότε και εγώ ήθελα "τηλε-εργασία" και δεν μπορούσα να έχω.Μου έδωσε 15gb για 1 μηνα με προοπτική να τα ανανεώσει αμα τελειώσουν (πρακτικά "απεριόριστα") χωρίς πάλι ένα 4g δίκτυο να ειναι το ίδιο με ένα σταθερό. Εδώ πάσχει η Νοβα και δεν αλλάζει μέχρι να (αν) βγάλει δικό της δίκτυο κινητής. Αυτό έπρεπε να είναι κριτήριο επιλογής παρόχου εφόσον το να χάσεις το ιντερνετ δεν είναι option. :( Τωρα απλά πίεσε να πιέσουν να φτιαχτει πιο γρήγορα. Γενικά το διορθώνουν πριν τις ημερομηνίες που λένε (δλδ το 17/11 είναι ας πούμε "άνω" όριο).

 

Μια λύση είναι να πας σε άλλο σπίτι ή να ζητήσεις εξυπηρέτηση από κάποιο γείτονα να σου δώσει κωδικό wifi αλλά όπως το θέτεις έχει "φορτωμένες" ανάγκες δεν θα βρεις εύκολα κάποιον πρόθυμο εκτός αν δεν το καταλάβει (εχει vdsl 100άρα ξέρω γω).

 

Δυστυχώς στη γειτονιά έχω μπαρμπάδια και δεν έχουν ιντερνετ:lol: Και μερικοί που έχουν, είναι πολύ ασθενές το σήμα. Μου έδωσαν κωδικούς αλλά με το ζόρι ανοίγει ιστοσελίδα. Πάντως αυτό το άδειασμα του οτε που σου ακυρώνει το ραντεβού για μετά από 25 μέρες είναι λογικής καρτελ. Είμαι στο τσακ να πάρω 4g μοντεμ, να πάρω και 4 κάρτες vodafone uk που με 20 ευρώ δίνει απεριόριστα και να τους γράψω τους έλληνες λαδέμπορες.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς στη γειτονιά έχω μπαρμπάδια και δεν έχουν ιντερνετ:lol: Και μερικοί που έχουν, είναι πολύ ασθενές το σήμα. Μου έδωσαν κωδικούς αλλά με το ζόρι ανοίγει ιστοσελίδα. Πάντως αυτό το άδειασμα του οτε που σου ακυρώνει το ραντεβού για μετά από 25 μέρες είναι λογικής καρτελ. Είμαι στο τσακ να πάρω 4g μοντεμ, να πάρω και 4 κάρτες vodafone uk που με 20 ευρώ δίνει απεριόριστα και να τους γράψω τους έλληνες λαδέμπορες.

αφού σου έδωσαν κωδικό θα πάρεις ένα τέτοιο και ένα τέτοιο. Η λήψη σου θα βελτιωθεί δραματικά.

 

Θα πας στο κοντινότερο δωμάτιο με αυτόν που σου δίνει ιντερνετ με το καλώδιο usb στο οποίο πάνω θα έχεις συνδέσει το usb-wifi θα το "περιφέρεις" (το wifi usb) σε σημείο που έχεις καλύτερη λήψη (θα χρησιμοποιήσεις για την μέτρηση κάποιο πρόγραμμα σαν wifi analyser υπάρχει και για 10άρια). Πρώτα όμως θα του γυρίσεις τον router σε καθαρό κανάλι (πχ το 13) που δεν εκπέμπουν άλλοι να μην έχεις παρεμβολές (πάλι το wifi analyser θα σου πει πιο είναι αυτό το κανάλι). Αυτό από μόνο του θα βελτιώσει πολύ την λήψη και την ταχύτητά σου.

apps.37272.13510798885026043.a28e5942-c69d-4394-9bad-2d313bac7bc7.2559f9ff-7c9c-45bb-8bda-d4b72b7b3888?w=1399&h=933&q=90&format=jpg.

 

καλή τύχη.

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω πολύ καλές εντυπώσεις από την τεχνική εξυπηρέτηση της Nova, που με διαδοχικά τηλεφωνήματα και αλλαγές από την πλευρά τους αλλά και από τη δική μου (ρυθμίσεις στο router) καταφέραμε να ανεβάσουμε την ταχύτητα που κλειδώνει το router από τα περίπου 8Mbps στα 15+. Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος από την υποστήριξη και τους το είπα.

 

Από την άλλη, η εξυπηρέτηση πελατών της Nova είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! Δεν απαντούν στα γραπτά ερωτήματά μας, επιμένουν να μας καλούν ώρες που εργαζόμαστε και δεν μπορούμε να απαντήσουμε και δεν μας δίνουν βασικές πληροφορίες (π.χ. αντίγραφο του τρέχοντος συμβολαίου, όπως έχει τροποποιηθεί τηλεφωνικά). Αν είχα πρόσβαση σε δικηγόρο και χρήματα θα τους έτρεχα μέχρι να σβήσει ο ήλιος, είναι ότι χειρότερο έχω αντιμετωπίσει από τότε που θυμάμαι. :mad:

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Έχω διαπιστώσει ότι σε μερικά fora έχουν ενεργοποιηθεί από χρόνια νήματα με τίτλο "Nova Support", στα οποία τα μέλη περιγράφουν τα προβλήματα, τις απορίες, ερωτήσεις κλπ και οι υπεύθυνοι είτε δίνουν άμεσες απαντήσεις, αν αυτό είναι δυνατό, είτε προωθούν το θέμα στους αρμόδιους, αν δεν μπορεί να δοθεί άμεση λύση.

Θα μπορούσε και το forum που μας φιλοξενεί να ζητήσει παρόμοια συνεργασία με τη Nova, ώστε να ωφεληθούν και τα μέλη του από αυτή την υπηρεσία.

 

Προσωπικά, έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές αυτού του είδους την υποστήριξη, για διάφορα ζητήματα και προβλήματα, που είχα κατά καιρούς, και με δύσκολα οικονομικά θέματα, και είχα πάντα απαντήσεις και λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κι εδώ από χρόνια υπάρχει το ίδιο...

http://www.myphone.gr/forum/forumdisplay.php?f=214

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση, αν και πριν ολοκληρώσω το post μου, έψαξα με τις λέξεις "Nova Support", για να είμαι σίγουρος, και δεν έβγαλε αυτό το νήμα!!!

Υποθέτω ότι τα μέλη και αυτού του forum θα μπορούν να λύνουν τα θέματά τους με αυτό το κανάλι επικοινωνίας και υποστήριξης της Nova.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς επειδή υπάρχει από εποχής που η ονομασία ήταν forthnet έχει προστεθεί στον τίτλο το nova, και για αυτό δεν το έβγαζε στην αναζήτηση. Αν θέλουν οι αρμόδιοι θα μπορούσαν να το κάνουν σκέτο nova πλέον, γνώμη μου.

Τώρα για το τι κάνει, σύμφωνα με όσα λέει στις οδηγίες εκεί, δεν αντικαθιστά το support της εταιρείας, αλλά λειτουργεί επικουρικά. Εγώ καταλαβαίνω πως αν δεν θέλεις να καλέσεις και να περιμένεις ενδεχομένως στο τηλέφωνο, γράφεις εκεί για να το δουν και να επικοινωνήσουν μαζί σου. Εντάξει, καλό είναι να υπάρχει, αλλά αν είχα κάποιο θέμα μάλλον η πρώτη μου επιλογή θα ήταν να επικοινωνήσω τηλεφωνικά, για κάτι πιο άμεσο.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτή την υπηρεσία και δεν έχω άποψη, αλλά, έχοντας χρησιμοποιήσει τις αντίστοιχες από άλλα fora, είμαι ικανοποιημένος, όπως έχω γράψει.

Ακόμη και σε δύσκολες υποθέσεις, που αφορούσαν σε οικονομικά θέματα (χρεώσεις που θεωρούσα αυθαίρετες κλπ), με τη μεσολάβηση του Support με κάλεσε αρμόδιος υπάλληλος και με υπομονή και με ανταλλαγή μηνυμάτων μου έδωσε απαντήσεις και λύση στο θέμα.

Σε κάθε περίπτωση, κάθε ένας μπορεί να έχει διαφορετική άποψη για το ίδιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...