Jump to content

Concorde


iNCubO
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Yoshimoto, το Wikipedia, κάνει λάθος και αυτό...;;;:worry:

 

Και αν θες, χρησιμοποίησε την τροποποίηση στα μηνύματά σου...:O

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 58
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Πάντως, εγώ είχα φάει τρελή «πόρτα» όταν είχα δοκιμάσει να το απογειώσω στο Flight Simulator (δεν θυμάμαι ποιά έκδοση, ίσως η 2004...). Εξαιρετικά πολύπλοκο. Μου είχαν κάνει ειδικά εντύπωση κάτι ιστορίες με τα κάυσιμα όπου έπρεπε από μπροστά να τα πας πίσω (ή το αντίθετο :O) για ισορροπία (αλλαγή κέντρου βάρους)...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεις να συγκρινεις ενα αμιγως στρατιωτικο αεροσκαφος με ενα πολιτικο, γιατι δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια....

 

μα δεν συγκρινα τιποτα εκτως απο την τιμη που το 2003 οι ιδιοι το ειχαν πει οτι εφτανε μονο για τους olympus 200 εκκ τον χρονο την στιγμη που το sr71 ηθελε 210.....(και το συντηρουσε μια κυβερνηση...):p

Link to comment
Share on other sites

To SR-71A Blackbird σταματησε τις πτησεις το 2000... Το SR-71A ηταν κατασκοπευτικο αεροσκαφος... με ταχυτητα πανω απο 3 Mach σε υψπμετρο 75.000 μετρων... ειχε "δημιουργηθει" για να αντικαταστησει τα γερασμενα U-2 της Northop Grumman... Ομως...επειδη θεωρηθηκε "υπερβολικο" αντεξε σε υπηρεσια απο το 1970 (το πρωτοτυπο πεταξε το 1967) μεχρι το 1993 στις ταξεις της USAF... μετα περασε στην NASA για δοκιμες πιλοτων... κοντα στα εξωτερικα στρωματα της ατμοσφαιρας...

 

Το wikipedia δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο, απο την στιγμη που υπαρχει κατεξοχην ειδικο site για ΟΛΑ τα αεροσκαφη...

 

Οπως επισης δεν αναφερει οτι το ΒΑC 101-102... ηταν κλεψιτυπο του Ρωσσικου Tu-144... http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=Tupolev%20Tu-144&distinct_entry=true ... που πρωτοπεταξε 3 χρονια νωριτερα

 

Φιλε Αιμιλιος... το Concorde ηταν στα FS μεχρι και το 2002...αλλα στο 2004 βγηκε ως expansion-add on :wink: ...

Link to comment
Share on other sites

ασχετο κανα καλο exp για το 2004 concorde εκτως του porject mach 2 διοτι αυτο δεν λεει να μου δουλεψει με τιποτα

για προτεινε κανενα εαν ξερεις

Link to comment
Share on other sites

το επίσημο πόρισμα της καταστροφής του Concorde της Air France, αναφέρει πως προκλήθηκε απο κομμάτι ζώνης ασφαλείας μιας εμπορικής πτήσης της Continental Airways ( κομμάτι ζώνης με το κλίπ ) το οποίο βρέθηκε στον διάδρομο κατά την απογείωση.Ενας απο τους τροχούς το <<έπιασε>> εκτοξεύοντας σε έναν απο τους 4 κινητήρες με αποτέλεσμα την φωτιά και τέλος την πτώση του.

οσο αφορά για το Tu 144, αυτό έπεσε στην δοκιμαστική του πτήση,λέγεται μάλιστα πώς παρενοχλήθηκε απο ένα Mirage F1 της Γαλλικής αεροπορίας.Το Tu 144 πρόσπαθησε να τραβήξει με αποτέλεσμα να τσακίσει στην μέση και να πέσει σαν πέτρα στο έδαφος παρασύροντας στο θάνατο αν θυμάμαι καλά και τους 6 του πληρώματος της δοκιμαστικής πτήσης

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

oσο αφορα το Tu-144, οντως ειχε ατυχημα σε μια δοκιμαστικη πτηση σε ενα απο τα Farhnbourght... Αλλα ειχαν κατασευαστει 12 κομματια, και τα 7 τα ειχε αγορασει η Boeing το 1989... δυστυχως ποτε δεν πεταξαν επιχειρισιακα...αν και ηταν καλυτερο του BAC-101/102
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την πτώση του Concorde, είναι όπως τα λέει ο porcupine, ίσως λίγο πιο περίπλοκα, όχι πως έχει και πολύ σημασία..

-Το κομμάτι ήταν από κινητήρα άλλου αεροσκάφους και όχι ζώνη αφαλείας

-Έσκασε το λάστιχο και κομμάτια από αυτό εκτοξέυτηκαν

-Δε χτύπησαν τον κινητήρα αλλά τη δεξαμενή καυσίμων

-Αυτή έσκασε από την πίεση του χτυπήματος και όχι από το ίδιο το χτύπημα

-Τα καύσιμα άρχισαν να περνάνε μέσα από τη μηχανή και αναφλέγησαν πιθανόν από κάποιο καλώδιο

-Η φωτιά έβγαλε εκτός τις μηχανές και κατέστρεψε το φτερό

-....πάει

 

Τα Tu-144 φυσικά και πέταξαν επιχειρησιακά επί Σοβιετικής Ένωσης. Αλλά όχι για πολύ κυρίως για λόγους κόστους (όπως και το Concorde, πόσο μάλλον που στην ΕΣΣΔ τα εισιτήρια δε μπορούσαν να έχουν τέτοιες τιμές) αλλά και επειδή υπήρξαν και άλλα ατυχήματα εκτός από αυτό στην πτήση επίδειξης στη Γαλλία.

Link to comment
Share on other sites

Τα Tu-144 φυσικά και πέταξαν επιχειρησιακά επί Σοβιετικής Ένωσης. Αλλά όχι για πολύ κυρίως για λόγους κόστους (όπως και το Concorde, πόσο μάλλον που στην ΕΣΣΔ τα εισιτήρια δε μπορούσαν να έχουν τέτοιες τιμές) αλλά και επειδή υπήρξαν και άλλα ατυχήματα εκτός από αυτό στην πτήση επίδειξης στη Γαλλία.

 

η Aeroflot ειχε στην διαθεση της τα περισσοτερα Tu-144, αλλα επειδη καμια χωρα απο το ΝΑΤΟ δεν ηθελαν να επιχειρηρουν στα αεροδρομια τους... για αυτο δεν ειχε επιτυχια... μονο 15 πτησεις κανανε και αυτα στην ενδοχωρα (Μοσχα-Σιβηρια)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...