Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

16 minutes ago, geotzia said:

Πως βγαίνει το 3μηνο; Κάθε 2 μήνες δεν πρέπει να κάνεις ανανέωση υπολοίπου; 

Βάζεις πακέτο την 59' ημέρα 

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά, στα καταστήματα COSMOTE / GERMANOS μπορεί κανείς να ανανεώσει οποιοδήποτε ποσό από 8€ έως 100€, π.χ. 8,35€. Αυτά που λέω τα έχω δοκιμάσει. Αν πάτε σε κατάστημα και αρνηθούν, κολλήστε τους στη μούρη το link.

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/pricelist.html?mtbid=fa15f842-6688-44ca-bec3-e63baa0c68c0

1.thumb.png.6b613b87cd1493b9a56823c261e9ccc8.png

Edited by motoboots
Link to comment
Share on other sites

On 27/9/2024 at 11:44 ΠΜ, trinoo said:

Αγοράσει κάρτες βάτραχος; 🤔

https://buypoint.gr/

 

23 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Αυτή ήταν η απάντηση. Τώρα προφανώς έχουν λήξει.

Screenshot_20240927-125650_WhatsApp.jpg

Χθες με την τρίτη προσπάθεια με ενημέρωσε ένας κύριος ότι ισχύουν αυτά που γράφει. Αυτοί κάνουν μια προμήθεια και ισχύει μέχρι να τελειώσει. Αυτή τη στιγμή κωδικοί υπάρχουν για τη 12€ κάρτα. 15 & 20 έχουν εξαντληθεί. Αν προχωρήσετε σε αγορά μέσω Paypal θα σας το πει. 
———-

Ωστόσο για το WiFi Greece και το πρόβλημα με την επαναφορά λογαριασμού, το λιγότερο που θα πω είναι ότι νιώθω κουρασμένος από τις του τύπου απαντήσεις, ξανά προσπαθήστε αργότερα και θα διορθωθεί, δεν είναι δικό μας το πρόβλημα, εμείς ήμαστε εταιρεία και η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα πόσοι εμπλέκονται σε αυτή την εταιρεία και αν εντέλει έχω κ εγώ καμία μετοχή εκεί μέσα. 
 

Δηλαδή αν  κάποιος ολοκληρώσει  μια αγορά κ αν κάτι πάει στραβά, κανείς από εκεί μέσα δε θα γνωρίζει γιατί το πρόβλημα δεν θα είναι δικό τους, αλλά κάποιου αλλουνού! Και στο τέλος θα καλυφθεί η χασούρα με του τύπου φράσεις έλα μωρέ πως κανείς έτσι για 12,15,€ κλπ

Ετσι έκανα κ εγώ υποχώρηση και είπα ότι να έχετε δίκαιο, το πρόβλημα είναι δικό μου, ( το απόγευμα θα επισκεφτώ ένα ψυχολόγο), γιατί δεν μπορεί να σας παίρνω πρωινίατικα τηλέφωνα και να σας μιλώ για κωδικούς, ή να μου δώσετε μια λύση όπως τη διαγραφή  του λογαριασμού για να ξανακάνω έναν νέο από την αρχή μπας κ λυθεί το πρόβλημα. 
 
Σε αυτή τη χώρα πάντα κάποιος άλλος φταίει… ή μήπως φταίμε όλοι…

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, hercoulis said:

Σε αυτή τη χώρα πάντα κάποιος άλλος φταίει… ή μήπως φταίμε όλοι…

Δεν έχει σημασία ποιός φταίει αλλά ποιός πληρώνει. Εμείς είμαστε σε μειονεκτική θέση. Πρέπει να το έχουμε στο μυαλό πάντα. Είτε η πέτρα πέσει στο αυγό, είτε το αυγό στην πέτρα, το αυγό θα σπάσει. Τώρα οι μ@λ@ κιες τύπου "πολλά αυγά στο τέλος θα σπάσουν την πέτρα" δεν αξίζουν για συζήτηση.

Τώρα στην πράξη αυτές οι εταιρείες συνεργάζονται με μαγαζάκια έθνικ και από εκεί "προμηθεύονται" τους κωδικούς και πληρώνουν ή είναι οι ίδιες έθνικ μαγαζάκια. Η WiFi Greece είναι γνωστή εταιρεία από Ηλιούπολη και αυτή που εμπορεύεται χονδρικά όλες τις εταιρείες.

Αντί να σβήσεις λογαριασμό φτιάξε άλλο. Οι γνώσεις τους περί προγραμματισμού είναι μηδέν και αυτοί που τους φτιάχνουν το σάιτ είναι μηδέν επίσης.

Για αυτό υπάρχει το φόρουμ για αλληλεγγύη πως να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και όχι να γκρινιάζουμε ή να βρίζουμε όπως πολλοί.

Έχουμε γράψει λεπτομέρειες, δεν επιτρέπεται να μην μπορούμε να κάνουμε τα βασικά.😆

Edited by dimitroula10
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, GREGORYMO said:

Βάζεις πακέτο την 59' ημέρα 

Α δεν το ήξερα αυτό...δηλαδή επεκτείνεται ο χρόνος όταν βαζεις πακέτο; Εκ του f2g προερχόμενος, εκεί αν έβαζες πακέτο την 59 μερα το υπόλοιπο έληγε στις 60 οπως και να είχε και έχανες το χρηματικό υπόλοιπο και μηδενιζαν και τα πακέτα!! Εδώ δεν ισχύει αυτό; 

Edited by geotzia
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, geotzia said:

Α δεν το ήξερα αυτό...δηλαδή επεκτείνεται ο χρόνος όταν βαζεις πακέτο; Εκ του f2g προερχόμενος, εκεί αν έβαζες πακέτο την 59 μερα το υπόλοιπο έληγε στις 60 οπως και να είχε και έχανες το χρηματικό υπόλοιπο και μηδενιζαν και τα πακέτα!! Εδώ δεν ισχύει αυτό; 

χάνεις το χρηματικό υπόλοιπο και συνεχίζει τα πακέτο

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, wendel said:

 στο  frog app μπορείς να έχεις 2 συνδέσεις?

Όχι. Κάνεις έξοδο και είσοδο ή καλύτερα πας στο Cosmote app. 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, motoboots said:

Ενημερωτικά, στα καταστήματα COSMOTE / GERMANOS μπορεί κανείς να ανανεώσει οποιοδήποτε ποσό από 8€ έως 100€, π.χ. 8,35€. Αυτά που λέω τα έχω δοκιμάσει. Αν πάτε σε κατάστημα και αρνηθούν, κολλήστε τους στη μούρη το link.

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/pricelist.html?mtbid=fa15f842-6688-44ca-bec3-e63baa0c68c0

1.thumb.png.6b613b87cd1493b9a56823c261e9ccc8.png

Δεν είναι πάντα θέμα άρνησης, όπως περιέγραψα εδώ προχθές, Πέμπτη, σε κατάστημα Γερμανός του κέντρου της Αθήνας η ταμίας με ενημέρωσε πως οι μόνες επιλογές ανανέωσης υπολοίπου στο «μηχάνημα» ήταν €8 και €13 (και φαντάζομαι οποιοδήποτε ποσό άνω των €13)
€10 γιοκ! Αν ήθελαν να περιορίσουν τους πελάτες που βγάζουν από τη μύγα ξύγκι, λογικά το συστημικό πρόβλημα δεν θα επέτρεπε ούτε 8ευρη ανανέωση. Εκτός πια και αν έχει δοθεί ρητή εντολή να χτυπάνε τους... «τριμηνίτες» (τίποτα δεν με εκπλήσσει)
Αν κάποιος βγάλει άκρη με όλα αυτά, ας ειδοποιήσει.

Link to comment
Share on other sites

On 26/9/2024 at 2:05 ΜΜ, kmpatra said:

Η υπαναχώρηση εντος 14 ημερών που αναφέρει ο φίλος παραπάνω σημαίνει ότι δεν στέλνεται το αιτημα στην προηγούμενη εταιρεία για 14 ημέρες. Η διαδικασία ξεκινάει μετά. Σε αυτές τις 14 ημέρες κανείς δεν ενημερώνεται ότι έχεις κάνει τέτοιο αίτημα, απλά έχεις το δικαίωμα αν το μετανιώσεις να ακυρώσεις την αίτηση.

Για την περίπτωση λοιπόν που θέλεις, εφόσον υπάρχει η επιλογή στην αίτηση την ηλεκτρονική (δεν το ξέρω) κάνεις άμεση φορητότητα. Νομίζω το default είναι αυτο πλεον. Υπάρχει ένα μικρό παράθυρο μόλις η πρώτη εταιρεία λάβει το αίτημα, να σε πάρει για αντιπροσφορά και να ακυρώσεις την φορητοτητα. Μιλάμε για παράθυρο λεπτών ή λίγων ωρων.

Δεν θυμάμαι αν το έχουνε γράψει οι άλλοι παραπάνω, εάν πας να κάνεις την αίτηση απο κατάστημα δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

έκανα σήμερα μέσω του app την ενεργοποίηση και κατά 'λάθος' επέλεξα έμμεση φορητότητα έχοντας καταλάβει (λάθος) ότι στο διάστημα των 14 ημερών θα γίνει η μεταφορά και θα ειδοποιηθεί ο προηγούμενος πάροχος με την ελπίδα ότι θα μου κάνει προσφορά. είμαστε σίγουροι ότι όνος δεν θα ενημερωθεί ο τωρινός πάροχος για 14 ημέρες ότι του ζητάνε την γραμμή? εαν ναι πρέπει να κάνω ακύρωση παραγγελίας στην cosmote και να το κάνω εκ νέου με άμεση φορητότητα?

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, minus21grams said:

Δεν είναι πάντα θέμα άρνησης, όπως περιέγραψα εδώ προχθές, Πέμπτη, σε κατάστημα Γερμανός του κέντρου της Αθήνας η ταμίας με ενημέρωσε πως οι μόνες επιλογές ανανέωσης υπολοίπου στο «μηχάνημα» ήταν €8 και €13 (και φαντάζομαι οποιοδήποτε ποσό άνω των €13)
€10 γιοκ! Αν ήθελαν να περιορίσουν τους πελάτες που βγάζουν από τη μύγα ξύγκι, λογικά το συστημικό πρόβλημα δεν θα επέτρεπε ούτε 8ευρη ανανέωση. Εκτός πια και αν έχει δοθεί ρητή εντολή να χτυπάνε τους... «τριμηνίτες» (τίποτα δεν με εκπλήσσει)
Αν κάποιος βγάλει άκρη με όλα αυτά, ας ειδοποιήσει.

Ποιο μηχάνημα; Στο ταμείο θα πας κατευθείαν και θα πεις τόσα ευρώ στον τάδε αριθμό.  

Edited by motoboots
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, wendel said:

έκανα σήμερα μέσω του app την ενεργοποίηση και κατά 'λάθος' επέλεξα έμμεση φορητότητα έχοντας καταλάβει (λάθος) ότι στο διάστημα των 14 ημερών θα γίνει η μεταφορά και θα ειδοποιηθεί ο προηγούμενος πάροχος με την ελπίδα ότι θα μου κάνει προσφορά. είμαστε σίγουροι ότι όνος δεν θα ενημερωθεί ο τωρινός πάροχος για 14 ημέρες ότι του ζητάνε την γραμμή? εαν ναι πρέπει να κάνω ακύρωση παραγγελίας στην cosmote και να το κάνω εκ νέου με άμεση φορητότητα?

Το συμβόλαιο σου σε πόσες μέρες έληγε;

- Εξαργύρωση Cashback έως 08/12/2024

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, motoboots said:

Ποιο μηχάνημα; Στο ταμείο θα πας κατευθείαν και θα πεις τόσα ευρώ στον τάδε αριθμό.  

Αυτό ακριβώς έκανα. 2 ταμεία έχει για εξοφλήσεις κ.λπ., το ένα δίπλα στο άλλο.
Και όπως είπα η ταμίας ήταν ευγενέστατη: Έδωσα τον αριθμό κινητού, επιβεβαίωσε το επώνυμο και όταν ζήτησα ανανέωση €10 απάντησε πως μπορούσε να βάλει μόνο €8 και €13. Με παρέπεμψε λοιπόν στην COSMOTE επί της Πανεπιστημίου 59 (μερικές δεκάδες μέτρα πιο πάνω) όπου και έκανα τη δουλειά μου.
Επαναλαμβάνω, χαμογελαστή με καλούς τρόπους, ευσυνείδητη εργαζόμενη. Αυτή την εικόνα σχημάτισα.
Γιατί σε αρκετούς από εμάς θα έχει τύχει και ο στριφνός τύπος που βαριέται τη ζωή του, έχει χάσει στο στοίχημα, τον κερατώνει η γυναίκα του και πάει λέγοντας. Δεν ήταν τέτοια περίπτωση.

Όσοι κυκλοφορείτε στο κέντρο, περάστε και ρωτήστε να μου (μας) λυθεί η απορία:
https://www.google.com/maps/place/ΓΕΡΜΑΝΟΣ/@37.9828041,23.7298789,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x14a1bd3a852a527d:0x20901e877bfb2a1c!8m2!3d37.9828041!4d23.7298789!16s%2Fg%2F11c534_5n7?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDkyNS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, wendel said:

έκανα σήμερα μέσω του app την ενεργοποίηση και κατά 'λάθος' επέλεξα έμμεση φορητότητα έχοντας καταλάβει (λάθος) ότι στο διάστημα των 14 ημερών θα γίνει η μεταφορά και θα ειδοποιηθεί ο προηγούμενος πάροχος με την ελπίδα ότι θα μου κάνει προσφορά. είμαστε σίγουροι ότι όνος δεν θα ενημερωθεί ο τωρινός πάροχος για 14 ημέρες ότι του ζητάνε την γραμμή? εαν ναι πρέπει να κάνω ακύρωση παραγγελίας στην cosmote και να το κάνω εκ νέου με άμεση φορητότητα?

Κανονικά αυτό που λες στο τέλος πρέπει να κάνεις (υπαναχώρηση λέγεται) αλλά φαντάζομαι ότι θα χρεωθείς μετά ξανά 3€ από την εφαρμογή.  Επικοινώνησε με κοσμοτε για να τα επιβεβαιώσεις αυτά,εγώ είμαι σίγουρος ότι για 14 μέρες δεν θα προωθηθεί, έτσι είναι ο κανονισμός για την έμμεση φορητότητα. Ίσως για να μη χρεωθείς ζητα καλύτερα να διορθωθεί το λάθος που έκανες και να γίνει άμεσα η φορητότητα. Και πάλι λέμε ότι δεν σου εγγυάται κανένας ότι θα σε πάρει τηλέφωνο η vodafone για αντιπροσφορά.

2 ώρες πριν, minus21grams said:

Αυτό ακριβώς έκανα. 2 ταμεία έχει για εξοφλήσεις κ.λπ., το ένα δίπλα στο άλλο.
Και όπως είπα η ταμίας ήταν ευγενέστατη: Έδωσα τον αριθμό κινητού, επιβεβαίωσε το επώνυμο και όταν ζήτησα ανανέωση €10 απάντησε πως μπορούσε να βάλει μόνο €8 και €13. Με παρέπεμψε λοιπόν στην COSMOTE επί της Πανεπιστημίου 59 (μερικές δεκάδες μέτρα πιο πάνω) όπου και έκανα τη δουλειά μου.
Επαναλαμβάνω, χαμογελαστή με καλούς τρόπους, ευσυνείδητη εργαζόμενη. Αυτή την εικόνα σχημάτισα.
Γιατί σε αρκετούς από εμάς θα έχει τύχει και ο στριφνός τύπος που βαριέται τη ζωή του, έχει χάσει στο στοίχημα, τον κερατώνει η γυναίκα του και πάει λέγοντας. Δεν ήταν τέτοια περίπτωση.

Όσοι κυκλοφορείτε στο κέντρο, περάστε και ρωτήστε να μου (μας) λυθεί η απορία:
https://www.google.com/maps/place/ΓΕΡΜΑΝΟΣ/@37.9828041,23.7298789,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x14a1bd3a852a527d:0x20901e877bfb2a1c!8m2!3d37.9828041!4d23.7298789!16s%2Fg%2F11c534_5n7?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDkyNS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Στο ταμείο cosmote και γερμανού  είναι δεδομένο ότι πρέπει να επιτρέπεται ανανέωση με οποιοδήποτε ποσό (ακόμα και με δεκαδικό) από 8-13. Σε κατάστημα κοσμοτε υπάρχει αυτόματο μηχάνημα με pos που επιτρέπει ανανέωση από 10€ και πάνω. Δεν ξέρω αν έχουν και στο γερμανό το ίδιο

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, kmpatra said:

Στο ταμείο COSMOTE και Γερμανού είναι δεδομένο ότι πρέπει να επιτρέπεται ανανέωση με οποιοδήποτε ποσό (ακόμα και με δεκαδικό) από €8 ~ €13.
Σε κατάστημα COSMOTE υπάρχει αυτόματο μηχάνημα με POS που επιτρέπει ανανέωση από €10 και πάνω.
Δεν ξέρω αν έχουν και στο Γερμανό το ίδιο.

Αυτό (το τονισμένο κείμενο) ομολογώ πως δεν το γνώριζα. Μια φορά το τρίμηνο βρίσκομαι σε καταστήματα της αλυσίδας COSMOTE, λογικό είναι.
Ό,τι καλύτερο για να γλιτώνουμε ώρα στις ουρές/να ελαφρύνει ο φόρτος του προσωπικού (πάντα θα υπάρχουν και πελάτες μιας ηλικίας που δυσκολεύονται να προσαρμοστούν και δύσκολα αλλάζουν συνήθειες). Μακάρι να το υιοθετούσαν όλοι.
Η βέλτιστη λύση φυσικά θα ήταν να επέτρεπαν ανανέωση υπολοίπου για ποσά ίσα ή μικρότερα των €10 και διαδικτυακά. Αλλά φαίνεται πως αν το εφαρμόσουν θα πέσουν έξω τα καράβια τους. 🙄

Link to comment
Share on other sites

Πιο πειστικό για τη Vodafone? Δεν έχει σημασία. Ο άλλος πάροχος δεν βλέπει τι πακέτο έχεις επιλέξει στον καινούργιο, αν είναι συμβόλαιο ή καρτοκινητό ή κάρτοσυμβόλαιο.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, VIPdriver said:

Για μένα πιο πειστικό θα ήταν να κάνει αίτηση προς Neo παρά frog. 

Το πιο πειστικό άπ'όλα θα ήταν να έκανε προσφορά εξαγοράς της Nova 😉

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, kmpatra said:

Πιο πειστικό για τη Vodafone? Δεν έχει σημασία. Ο άλλος πάροχος δεν βλέπει τι πακέτο έχεις επιλέξει στον καινούργιο, αν είναι συμβόλαιο ή καρτοκινητό ή κάρτοσυμβόλαιο.

Πιο παλια οι εταιρίες "ψάρωναν" αμέσως μόλις έβλεπαν αίτηση φορητότητας. Όσο περνουσαν τα χρόνια αυτό μειώθηκε. Δεν είναι χαζοί να αντιδρούν αυτόματα. Ξέρουν την μπλόφα που κάνουν οι συνδρομητές. Εννοείται ότι σε κάθε φορητότητα ψάχνουν να δουν προς ποια εταιρία και σε ποιό πρόγραμμα παει ο συνδρομητης, ώστε να καταλάβουν εάν υπάρχει μπλόφα ή όχι. Κάθε συνδρομητής έχει "φάκελο" στις εταιρίες με πολλές πληροφοριες όπως τι κατανάλωση κάνει, ιστορικό επικοινωνίας με το cc, καθυστερήσεις πληρωμων κλπ. Εάν ίσχυε αυτό που λες, θα συνέχιζε και τώρα το παρτυ της μπλόφας των παλαιότερων ετών. 

- Εξαργύρωση Cashback έως 08/12/2024

Link to comment
Share on other sites

Την φορητότητα την βλέπει ο παλιός πάροχος,η νεα εταιρεία ειδοποιεί, το πρόγραμμα στο οποιο κατευθύνεται από πού το βλέπει? Έχει πρόσβαση στους πωλητές της καινούργιας εταιρείας ή στις αιτήσεις? Δεν νομίζω αλλά τέλος πάντων δεν έχει μεγάλη σημασία. Νομίζω τους πελάτες του συμβολαίου, έχουν μεγαλυτερο συμφέρον να τους κρατήσουν και εκεί δινω τις περισσότερες πιθανότητες να γίνει αντιπροσφορά. Και πάλι όμως ζυγίζουν κάποια δεδομένα για το αν θα κρατήσουν έναν συνδρομητή με πιθανή αντιπροσφορά ή αν θα αδιαφορήσουν και θα τον χαιρετήσουν

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

On 27/9/2024 at 3:02 ΜΜ, VIPdriver said:

Ολες οι εταιρίες στις ονλαιν ανανεώσεις εχουν το ελάχιστο 13€. Για λιγότερα σε κατάστημα μόνο. 

Όχι όλες.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, VIPdriver said:

Εννοείς 8€ με την Q (όταν έχει ενεργό καουνταουν) ;

Ναι ναι

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, VIPdriver said:

...ιστορικό επικοινωνίας με το cc...

Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν υλοποιεί την φορητότητα, προς καρτοκινητο, η cosmote. 

Δε με θέλει! 😁

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...