Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζω μεγάλη καθυστέρηση σε αίτηση φορητότητας προς Frog;
Συμπλήρωσα τη φόρμα (προσέχοντας κάθε λεπτομέρεια, κράτησα μάλιστα και screenshot) την 1η Δεκεμβρίου κι ακόμα δεν με έχουν πάρει τηλέφωνο για επιβεβαίωση. Αύριο συμπληρώνεται μια βδομάδα!
Τους παίρνω σήμερα το πρωί στο 210-8006300, αναφέρω το θέμα σε κάποια υπάλληλο, με παραπέμπει στο -υποτίθεται- αρμόδιο τμήμα όπου με τη σειρά τους μου λένε «περιμένετε να σας συνδέσουμε».
Ε, ακόμα περιμένω. 😠
Μετά από ένα 20λεπτο αναμονής βαρέθηκα και το έκλεισα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 18,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

On 4/12/2022 at 4:31 ΜΜ, kalitexnis_g said:

Στο μεταξύ πήρα τα χριστουγεννιάτικα Data από έναν φίλο και κάνανε roll over με τα δικά μου τα χριστουγεννιάτικα!!

Το ίδιο κάνει και με τα λεπτά ομιλίας!! Άρα την Κυριακή το βράδυ τσιμπαμε ένα απεριόριστο από κάποιον που του περισσεύει και μας βγάζει άλλη μια εβδομάδα 🙂

Link to comment
Share on other sites

Όποιος θέλει την xmas απεριόριστη ομιλία του frog αυτής της εβδομάδας ας μου στείλει πμ ή το κουπόνι box Xmas ή γενικότερα τα box tokens του wu ας στείλει

Link to comment
Share on other sites

Προσφέρω και εγώ την ομιλία. 

Όποιος θέλει την ζητάει. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Μου έδωσαν και μένα τα 30GB επιλέγοντας αγαπημένη χώρα Ουκρανία, σήμερα λίγες μέρες μετά με SMS αλλά λήγουν 8/1, μετά τα μαζεμένα GB από 6GB/25μερες άρα είναι άχρηστα...

EDIT:

Τα Xmas απεριόριστα λεπτά πως τα ενεργοποιούμε;

Edited by Hackerpcs

Nokia 3220 - SE W810 - SE W850 - SE W902 - SE W995 - LG G3 - Redmi Note 6 Pro - Redmi Note 8 --- POCO X3 Pro MIUI latest

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Hackerpcs said:

λήγουν 8/1, μετά τα μαζεμένα GB από 6GB/25μερες άρα είναι άχρηστα...

 

Αγόρασε σε μία βδομάδα ξανά το 6GB/25 ώστε να λήγει μετά την Ουκρανία και φάε τα GB της Ουκρανίας.

2 ώρες πριν, Hackerpcs said:

 

Τα Xmas απεριόριστα λεπτά πως τα ενεργοποιούμε;

Στο app.. menu.. πακέτα frog.. πάνω πάνω.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, kalitexnis_g said:

Στο app.. menu.. πακέτα frog.. πάνω πάνω.

Το holidays countdown έτσι;

Screenshot_2022-12-08-19-56-27-230_gr.cosmote.frog.jpg

Nokia 3220 - SE W810 - SE W850 - SE W902 - SE W995 - LG G3 - Redmi Note 6 Pro - Redmi Note 8 --- POCO X3 Pro MIUI latest

Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2022 at 8:43 ΜΜ, hercoulis said:

Frog application > πάνω αριστερά menu >2η επιλογή 

μπήκαν από σε έναν τα δωρεάν για Ουκρανία 

ευχαριστω παιδιά για την βοήθεια 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Εκανα online αίτηση φορητοτητας και της συζύγου από Q σε frog αλλά 3 μέρες δεν πήρε κανείς; το έκανα στης frog το σαιτ. Μηπως έπρεπε στης cosmote? Η τηλεφωνικα;

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, tolisfar said:

Εκανα online αίτηση φορητοτητας και της συζύγου από Q σε frog αλλά 3 μέρες δεν πήρε κανείς; το έκανα στης frog το σαιτ. Μηπως έπρεπε στης cosmote? Η τηλεφωνικα;

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μία χαρά το έκανες απλώς περίμενε λίγο.. λογικά από Δευτέρα θα πέσει το τηλ για να σου πουν πότε περίπου θα έρθει ο courier.

Ουσιαστικά αν και είναι εύκολο μέσω site, αργεί λιγάκι η όλη διαδικασία. Εγώ που το έκανα σε κατάστημα Cosmote πήρα άμεσα τη sim και ουσιαστικά την επόμενη μέρα με το που έγινε η έγκριση πέρασα στην Cosmote.

Edited by kalitexnis_g
Link to comment
Share on other sites

Μία χαρά το έκανες απλώς περίμενε λίγο.. λογικά από Δευτέρα θα πέσει το τηλ για να σου πουν πότε περίπου θα έρθει ο courier.
Ουσιαστικά αν και είναι εύκολο μέσω site, αργεί λιγάκι η όλη διαδικασία. Εγώ που το έκανα σε κατάστημα Cosmote πήρα άμεσα τη sim και ουσιαστικά την επόμενη μέρα με το που έγινε η έγκριση πέρασα στην Cosmote.
Εχει Γερμανό εδω αλλά όταν έκανα ένα πριν καιρό φορητοτητα πηγε η γυναίκα δεν ήξερε και της πήραν 18€ με κάρτα 10αρα μάλιστα. Οποτε καλύτερα ονλαιν

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tolisfar said:

Εχει Γερμανό εδω αλλά όταν έκανα ένα πριν καιρό φορητοτητα πηγε η γυναίκα δεν ήξερε και της πήραν 18€ με κάρτα 10αρα μάλιστα. Οποτε καλύτερα ονλαιν

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Όχι εμένα μου πήραν 15 για 15άρα κάρτα. Αλλά ήταν και κατάστημα Cosmote.. Στο Γερμανό τα τίμια καταστήματα τα ψάχνεις με τα κυάλια..

Edited by kalitexnis_g
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας. Πριν λίγο καιρό είχα δεί μια ανάρτηση που κάποιος ήθελε να διαχειρίζεται λογαριασμό τρίτου ατόμου. Δεν ξέρω τι έκανε, αλλά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με δύο άτομα που είναι υπερήλικες και δεν ξέρουν να χειριστούν λογαριασμούς. Στην Q που τους έχω τώρα, μπαίνω στον λογαριασμό τους με τους κωδικούς που τους έχω βάλει εγώ, κάνω ανανέωση, βάζω πακέτα, προσφορές κλπ, και δεν χρειάζεται να έρθει ειδοποίηση στο κινητό τους για επιβεβαίωση. Ξέρει κανείς αν μπορεί να γίνει το ίδιο και στην frog?

 

Edited by johnnykap1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, johnnykap1 said:

Γειά σας. Πριν λίγο καιρό είχα δεί μια ανάρτηση που κάποιος ήθελε να διαχειρίζεται λογαριασμό τρίτου ατόμου. Δεν ξέρω τι έκανε, αλλά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με δύο άτομα που είναι υπερήλικες και δεν ξέρουν να χειριστούν λογαριασμούς. Στην Q που τους έχω τώρα, μπαίνω στον λογαριασμό τους με τους κωδικούς που τους έχω βάλει εγώ, κάνω ανανέωση, βάζω πακέτα, προσφορές κλπ, και δεν χρειάζεται να έρθει ειδοποίηση στο κινητό τους για επιβεβαίωση. Ξέρει κανείς αν μπορεί να γίνει το ίδιο και στην frog?

 

Μπορεί, αλλά μόνο στην εφαρμογή της κοσμοτε. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Εγω εκανα πολλες φορητοτητες σε καταστημα cosmote. Πηρα αμεσα την σιμ καθε φορα και την επομενη μερα που η γουιντ αποδεχόταν την αλλαγη, λειτουργούσε στο δικτυο της cosmote. Παντα ρωτηθηκα αν θελω χρηματα στον λογαριασμο, αρνηθηκα, δεν πληρωσα ποτέ τίποτα. Οταν θελησα ανανεωσα ονλαην.

Sent from my MI 8 6/128

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Mobileras said:

Μπορεί, αλλά μόνο στην εφαρμογή της κοσμοτε. 

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Και παίρνει όλα τα bonus από την εφαρμογή της cosmote (π.χ διπλασιασμό των 60΄); Θα μου επιτρέψεις να σε ξαναενοχλήσω αργότερα, όταν γίνει η αλλαγή φορητότας και δεν τα καταφέρω.

Edited by johnnykap1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, johnnykap1 said:

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Και παίρνει όλα τα bonus από την εφαρμογή της cosmote (π.χ διπλασιασμό των 60΄); Θα μου επιτρέψεις να σε ξαναενοχλήσω αργότερα, όταν γίνει η αλλαγή φορητότας και δεν τα καταφέρω.

Εάν είναι σε εβδομάδα 2πλασιασμου, τα παιρνεις κανονικά (παρολο που δεν φαίνεται στο app). Το +60 δώρο φορητοτητας για 1 χρόνο το ενεργοποιείς μόνο από την εφαρμογή του frog app. 

Διαχειρίζομαι 4 νουμερα φρογκ κ what's up από την εφαρμογή της κοσμοτε και αυτά που γραφω τα κανω κάθε μήνα. 

Όταν κάνεις για 1η φορά εγγραφή νουμερο, θα έρθει σμσ στο νουμερο εκείνο για επιβεβαίωση και μετά δεν θα χρειαστεί τίποτε άλλο. 

Εννοείται ο'τι χρειαστείς μου λες. 

Edited by Mobileras

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Mobileras said:

 Το +60 δώρο φορητοτητας για 1 χρόνο το ενεργοποιείς μόνο από την εφαρμογή του frog app. 

 

Κατά τα άλλα δεν σου το δίνει καν από online ανανέωση αυτό το +60 και το +500MB..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σκέφτομαι να κάνω κάποια δωράκια για τις γιορτές σε όλους τους φίλους, αρκεί να μου στείλουν πρώτα από 10€ και πάνω μέσα στον μήνα!

Όποιος θέλει δώρο έκπληξη, να του δώσω πεηπαλ ή αριθμό λογαριασμού να πράξει τα δέοντα. 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, andre74 said:

Παιδιά σκέφτομαι να κάνω κάποια δωράκια για τις γιορτές σε όλους τους φίλους, αρκεί να μου στείλουν πρώτα από 10€ και πάνω μέσα στον μήνα!

Όποιος θέλει δώρο έκπληξη, να του δώσω πεηπαλ ή αριθμό λογαριασμού να πράξει τα δέοντα. 

 

275749779_2786427784993194_6507210055172192692_n.jpg

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

On 10/12/2022 at 7:31 ΠΜ, tolisfar said:

Εκανα online αίτηση φορητοτητας και της συζύγου από Q σε frog αλλά 3 μέρες δεν πήρε κανείς; το έκανα στης frog το σαιτ. Μηπως έπρεπε στης cosmote? Η τηλεφωνικα;

Απ’ ότι φαίνεται το τελευταίο διάστημα οι online αιτήσεις καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων και απαιτούνται πιο παραδοσιακές μέθοδοι για τη διεκπεραίωση...
Κι εγώ περίμενα σχεδόν μια βδομάδα χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση (βλ. εδώ) μέχρι που τελικά τους πήρα ΕΓΩ τηλέφωνο να μάθω σε ποιο στάδιο βρισκόταν η διαδικασία.
Μαντέψτε.
Σε ΚΑΝΕΝΑ.
«Δεν βλέπουμε καμία αίτηση για το τηλέφωνο αυτό», μου είπαν.
Εν τω μεταξύ είχα κρατήσει screenshots τόσο από τη συμπληρωμένη φόρμα (με τα στοιχεία ΔΙΠΛΟτσεκαρισμένα), όσο και από το OK που εμφανίζεται μετά την υποβολή.

200696435_Frog-_2.png.8125286630e82aee10cf895ba3a2bf6f.png

Και τι απέγινε ρε παιδιά, την έφαγε η μαρμάγκα;
- Σιγή ιχθύος.
Τελικά ο υπάλληλος επισήμανε το θέμα ως «Επείγον» και την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε εκπρόσωπος της COSMOTE όπου έπρεπε να πω ξανά το «ποίημα».
Αναρωτιέμαι τι θα συνέβαινε αν δεν έπαιρνα την πρωτοβουλία να επικοινωνήσω εγώ μαζί τους. Μάλλον θα περίμενα εις το διηνεκές... 👎

Είχα τακτοποιήσει το πρόγραμμά μου κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην χρειαστεί να κάνω ανανέωση στον πάροχο από τον οποίο αποχωρώ (Q).
Με τις μ@λ@κίες τους θα μείνω χωρίς χρόνο ομιλίας (γιατί δεν πρόκειται να πληρώσω €8 στην Q για τόσο μικρό διάστημα) για τουλάχιστον 3 ημέρες - ο courier αναμένεται μεθαύριο, Τρίτη και 13, και θα φάμε κι άλλη μια μέρα μέχρι να συνδεθεί στο δίκτυο.

Εν κατακλείδι:
Το «Έχουμε φόρτο εργασίας, λυπούμεθα που δεν μπορέσαμε να σας εξυπηρετήσουμε εγκαίρως/ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση» το κατανοώ.
Το «Δεν υπάρχει αίτηση για τον αριθμό αυτό στο σύστημά μας» είναι απλώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Η πλάκα είναι πως 2-3 βδομάδες πριν είχα κάνει online αίτηση φορητότητας προς Frog για συγγενή και όλα πήγαν ρολόι. Τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

Απ’ ότι φαίνεται το τελευταίο διάστημα οι online αιτήσεις καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων και απαιτούνται πιο παραδοσιακές μέθοδοι για τη διεκπεραίωση...
Κι εγώ περίμενα σχεδόν μια βδομάδα χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση (βλ. εδώ) μέχρι που τελικά τους πήρα ΕΓΩ τηλέφωνο να μάθω σε ποιο στάδιο βρισκόταν η διαδικασία.
Μαντέψτε.
Σε ΚΑΝΕΝΑ.
«Δεν βλέπουμε καμία αίτηση για το τηλέφωνο αυτό», μου είπαν.
Εν τω μεταξύ είχα κρατήσει screenshots τόσο από τη συμπληρωμένη φόρμα (με τα στοιχεία ΔΙΠΛΟτσεκαρισμένα), όσο και από το OK που εμφανίζεται μετά την υποβολή.

200696435_Frog-_2.png.8125286630e82aee10cf895ba3a2bf6f.png

Και τι απέγινε ρε παιδιά, την έφαγε η μαρμάγκα;
- Σιγή ιχθύος.
Τελικά ο υπάλληλος επισήμανε το θέμα ως «Επείγον» και την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε εκπρόσωπος της COSMOTE όπου έπρεπε να πω ξανά το «ποίημα».
Αναρωτιέμαι τι θα συνέβαινε αν δεν έπαιρνα την πρωτοβουλία να επικοινωνήσω εγώ μαζί τους. Μάλλον θα περίμενα εις το διηνεκές...

Είχα τακτοποιήσει το πρόγραμμά μου κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην χρειαστεί να κάνω ανανέωση στον πάροχο από τον οποίο αποχωρώ (Q).
Με τις μ@λ@κίες τους θα μείνω χωρίς χρόνο ομιλίας (γιατί δεν πρόκειται να πληρώσω €8 στην Q για τόσο μικρό διάστημα) για τουλάχιστον 3 ημέρες - ο courier αναμένεται μεθαύριο, Τρίτη και 13, και θα φάμε κι άλλη μια μέρα μέχρι να συνδεθεί στο δίκτυο.

Εν κατακλείδι:
Το «Έχουμε φόρτο εργασίας, λυπούμεθα που δεν μπορέσαμε να σας εξυπηρετήσουμε εγκαίρως/ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση» το κατανοώ.
Το «Δεν υπάρχει αίτηση για τον αριθμό αυτό στο σύστημά μας» είναι απλώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Η πλάκα είναι πως 2-3 βδομάδες πριν είχα κάνει online αίτηση φορητότητας προς Frog για συγγενή και όλα πήγαν ρολόι. Τι να πω...
Και εγώ στο περίμενε μέρες. δεν βλέπω φως......

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μην περιμένεις να προχωρήσουν αυτοί το θέμα, παρ’ τους εσύ τηλέφωνο.
(Το 210-8006300 έχει αστική χρέωση - υπό κανονικές συνθήκες η αναμονή είναι μικρή, κάτω των 5′)
Θα σου ζητήσουν να επαναλάβετε τη διαδικασία προφορικά, φρόντισε λοιπόν να έχεις ΑΔΤ, ΔΟΥ και ΑΦΜ εύκαιρα.

Edited by minus21grams
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου, με το που θα κάνετε αίτηση φορητοτητας, να τους παιρνετε τηλ κάθε μέρα μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητοτητα. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πήγαινα σε κατάστημα, για κάτι τέτοια τηλεφωνικά δεν έχω και πολλή πίστη

Nokia 3220 - SE W810 - SE W850 - SE W902 - SE W995 - LG G3 - Redmi Note 6 Pro - Redmi Note 8 --- POCO X3 Pro MIUI latest

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...