Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι απο το app της frog ενεργοποιείς τα extra +600 (απο τα 1200) προς frog απο τις ανανεώσεις και τα +60’ λεπτά (απο τα 120) προς όλους που δίνει ως δώρο στους νέους χρήστες

 

Στείλε για σιγουριά MI στο 1333 για να τσεκάρεις ότι είναι ενεργοποιημένο

 

Δηλαδή εάν την τρέχουσα εβδομάδα (που ισχύει διπλασιασμος των 60') διαλεξω το πακετο απο την εφαρμογή της cosmote, δεν θα μου δωσει τα 120';

 

Ευχαριστώ για το ΜΙ στο 1333

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ΥΓ: Τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Δεν ξέρω εάν με βλέπει ως νέο πελατη, διότι όταν έκανα την αλλαγή δεν μου ήρθε κάποιο ενημερωτικό σμσ.

Link to comment
Share on other sites

Πριν ένα μήνα περίπου είχα βάλει και εγώ ένα πακέτο που δεν το βλέπω τώρα

με 10 ευρώ έπαιρνες 10gb 200 προς όλους και 400 προς frog αλλά με ισχύ 52

Μέρες σχεδόν 2 μήνες δλδ τώρα το δίνει με απεριόριστο Ίντερνετ αλλά για 30

μέρες και έχει και ένα άλλο αν θυμάμαι καλά με 6 ευρώ 6 gb αλλά για 25 μέρες

το μόνο αρνητικό που θυμάμαι είναι πως έκανα την κατάθεση μεσημέρι και μου έδωσε την κάρτα

το βράδι ουσιαστικά μου έστειλε μέσω Viber μια φωτογραφία μια κάρτα ξυσμένη

και εγώ θα έπρεπε να στείλω τον κωδικό με sms αλλά όλα καλά

Εσυ πως έκανες την ενεργοποίηση ; όπως εγώ ή σου τα έκανε αυτός ; Και μετά από πόση ώρα

μετά την πληρωμή έγινε ;

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Παίδες από το http://www.wifigreece.gr μπορείς να ενεργοποιησεις καλές προσφορές σε frog. Προσωπικά σε αριθμό frog με μηδέν υπόλοιπο ενεργοποίησα με 10€ το απεριόριστα Internet 200 λεπτά σε όλους και 400 σε frog.

 

Πριν ένα μήνα περίπου είχα βάλει και εγώ ένα πακέτο που δεν το βλέπω τώρα

με 10 ευρώ έπαιρνες 10gb 200 προς όλους και 400 προς frog αλλά με ισχύ 52

Μέρες σχεδόν 2 μήνες δλδ τώρα το δίνει με απεριόριστο Ίντερνετ αλλά για 30

μέρες και έχει και ένα άλλο αν θυμάμαι καλά με 6 ευρώ 6 gb αλλά για 25 μέρες

το μόνο αρνητικό που θυμάμαι είναι πως έκανα την κατάθεση μεσημέρι και μου έδωσε την κάρτα

το βράδι ουσιαστικά μου έστειλε μέσω Viber μια φωτογραφία μια κάρτα ξυσμένη

και εγώ θα έπρεπε να στείλω τον κωδικό με sms αλλά όλα καλά

Εσυ πως έκανες την ενεργοποίηση ; όπως εγώ ή σου τα έκανε αυτός ; Και μετά από πόση ώρα

μετά την πληρωμή έγινε ;

Link to comment
Share on other sites

Στο app του frog εχει κατι παραπανω απο το app της κοσμοτε; Εννοω πακετα προσφορες υπηρεσίες κλπ. Για να μην τις εχω και τις 2 εφαρμογές στη συσκευή.

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ΥΓ: ηρθα απο what's up και ειχα ηδη ενεργοποιημενη την υπηρεσία να μου κόβεται το ίντερνετ οταν τελειώσουν τα δεδομένα. Θα πρεπει να την ενεργοποιήσω ξανά;

 

η εφαρμογή frog ως πιο εξειδικευμένη υποστηρίζει το σύνολο των πακέτων του συγκεκριμένου καρτοκινητού. πχ το cosmote app δεν εμφανίζει προς αγορά το πακέτο 5GB/25μέρες, πιθανόν να εξακολουθεί να αγνοεί υπόλοιπα χρόνου ομιλίας/sms προς frog.

 

αυτό που κάνει τη διαφορά στο frog app είναι ότι σου επισημαίνει τους χρήστες frog στις επαφές σου. εξυπηρετικότατο αν θέλεις να κάνεις χρήση πακέτων χρόνου ομιλίας/sms προς frog.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι δε δειχνει το πακέτο των 5gb. Εμενα με ενδιαφερει το πακέτο των 60' προς όλους. Αυτή η εβδομάδα δίνει 60+60 λεπτά, εαν το ενεργοποιήσω απο το app της cosmote, θα πάρω και τα +60';
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι δε δειχνει το πακέτο των 5gb. Εμενα με ενδιαφερει το πακέτο των 60' προς όλους. Αυτή η εβδομάδα δίνει 60+60 λεπτά, εαν το ενεργοποιήσω απο το app της cosmote, θα πάρω και τα +60';

 

οι παροχές του πακέτου είναι ίδιες ανεξάρτητα από πού θα το αγοράσεις (κλήση 1330, sms 1330, app).

 

πολύ δε μάλλον το frog app μπορεί να σε μπερδέψει καθώς η ένδειξη διπλασιασμού στο πακέτο 60', το προηγούμενο διάστημα, εμφανιζόταν κατά μαγικό τρόπο όταν δεν είχε διπλασιασμό.

δεν έχω ιδέα αν διορθώθηκε... το εγκατέστησα, το δοκίμασα και το χαιρέτισα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Στη σελίδα "Σχετικά με εμάς" αναφέρει:

H εταιρεία South Attica Telecommunications , δραστηριοποιείται στο χώρο των τηλεπικοινωνιών με έμφαση στην καρτοκινητή τηλεφωνία από το 1993...

 

Γκουγκλίζοντας την επωνυμία "South Attica Telecommunications" προκύπτει η σελίδα https://directory.acci.gr/companies/details/49980239 με στοιχεία ΑΦΜ, ΓΕΜΗ και έτος ίδρυσης, ω του θαύματος, 2017. Πατώντας στο ΓΕΜΗ link ανοίγει τη σελίδα https://www.businessregistry.gr/publicity/index?gemiNumber=142934301000 της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητήριων Ελλάδος με ίδια στοιχεία.

 

Προς τι η ανακρίβεια όσον αφορά το έτος έναρξης λειτουργίας της εταιρείας;

Ελπίζω να είναι τυπογραφικό λάθος και να μην προσπαθούν να καλλιεργήσουν την ψευδαίσθηση της μακρόχρονης, έμπειρης και ασφαλούς εταιρείας.

 

Βρίσκω ανησυχητικό ότι υποστηρίζουν ηλεκτρονικές πληρωμές μόνο μέσω visa και mastercard.

Βρίσκω ανατριχιαστικό ότι αποστέλλουν, ή τουλάχιστον το έκαναν στο παρελθόν, ξυσμένες κάρτες μέσω viber (ανάρτηση jcb).

 

Έχω χρησιμοποιήσει, πριν την έλευση λύσεων top-up μέσω web και app της cosmote, την telesuite. Μάλλον απίθανο να υφίσταται ακόμα. Τουλάχιστον υποστήριζαν πληρωμές μέσω paypal και paysafe. Έστελναν άμεσα μέσω e-mail τον κωδικό top-up, πρακτικά έστελναν σε ηλεκτρονική μορφή το χαρτάκι που τυπώνει το POS.

E-mail... εξαιρετικά ασφαλές... καλοί και αυτοί!

Link to comment
Share on other sites

H εταιρεία ίσως υπήρχε νωρίτερα με άλλη μορφή .Το ρίσκο είναι μόνο 6 ή 10 Ευρώ.

Εξάλου ήδη κάπιοι έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τελειώσει το απεριόριστο της κοσμοτε, τέλος Σεπτέμβρη, θα το δοκιμάσω. Too good to be true, γιατί αν ισχύει τότε αλλάζει ο χάρτης του διαδικτύου στην Ελλάδα. Με 10€ απεριόριστα και με δυνατότητα διαμοιρασμού σε ταχύτητες τουλάχιστον vdsl?
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς εάν είναι δυνατή η ενεργοποίηση του πακέτου datamenow μέσω sms;

(Ή τουλάχιστον από το site της cosmote)

 

Ευχαριστώ

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

πρόσφατα απέκτησα νέο αριθμό frog από κατάστημα cosmote.βαζωντας το βαιμπερ λοιπόν μετά από δύο τρεις μέρες ενώ όλα ήταν οκ το βαιμπερ μου μπλοκάρε τον αριθμό μου εντελώς σαν σπαμ .και δεν μπορώ να το ενεργοποιήσω ξανά . μίλησα με cosmote μου λέει είναι θέμα βαιμπερ . έχει τύχει σε κανέναν σας παρόμοιο θέμα;;
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για την απάντηση . έπρεπε να το αναφέρω ότι το έχω κάνει ήδη και παίρνω σαν απάντηση αυτό

 

Hello, Your number was blocked on Viber because it was reported as a source of spam or as a result of unusual activity. The account has been automatically added to a block list and can not be unblocked. No further information is available at this time.

 

δεν πορω να καταλάβω τι συμβαίνει.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για την απάντηση . έπρεπε να το αναφέρω ότι το έχω κάνει ήδη και παίρνω σαν απάντηση αυτό

 

Hello, Your number was blocked on Viber because it was reported as a source of spam or as a result of unusual activity. The account has been automatically added to a block list and can not be unblocked. No further information is available at this time.

 

δεν πορω να καταλάβω τι συμβαίνει.

Αν είναι καινούργιο νούμερο και δεν έχει κυκλοφορήσει σε φίλους ζήτησε αλλαγή από την εταιρεία. Αλλιώς θα έχεις και άλλα προβλήματα στο μέλλον αφού έχει γίνει κακή χρήση.
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος αν είμαστε σε εβδομάδα διπλασιασμού?

Ευχαριστώ.

 

η προηγούμενη ήταν , άρα και η επόμενη

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Και την προηγούμενη εβδομάδα νομίζω ειχε 2πλασιασμο, σωστά;

 

όχι δεν είχαμε

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν είχαμε

Έχεις δίκιο, πρέπει να διαβασα ποστ της Δευτέρας οτι υπάρχει 2πλασιασμος και βλεποντας και το σημερινο ποστ νομισα οτι κατι άλλαξε. Μου κάνει εντύπωση, απλα μπαινουν και ποσταρουν χωρις να δουν τι ποστς εχουν προηγηθει;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Γνωρίζει κανείς, αν υπάρχει κάποια διαφορά, ανάμεσα σε νέο αριθμό "μαμά" Frog, και σε αριθμό που μόλις ήρθε μέσω αλπακ από What's Up ή Cosmoκάρτα? Αναφέρομαι σε υπηρεσίες δικτύου, πακέτα, (τυχόν) "κρυφές" προσφορές ή προνόμια κτλ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν έχει ξανά γραφτεί κάτι ανάλογο

Γνωρίζει κανείς την σελίδα WiFi Greece?

Έχει κάτι κάρτες frog με 10€ με αρκετά μέσα

Είναι έμπιστη σελίδα;

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...