Jump to content

Ενημέρωση υπολοίπου δωρεάν χρόνου ομιλίας


Mendrinos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 526
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τώρα δουλεύει η υπηρεσία.
Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

Ουτε εχθες το βραδυ. Σαν απαντηση μου εστειλαν 2 σμσ. Ενα εγραφε εναν κωδικα και το αλλο ελεγε οτι η υπηρεσια δν ειναι διαθεσιμη. .
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα δουλεύει κανονικά.

μου ήρθαν 2 μηνύματα

ένα για το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας του οικονομικού μου πακέτου και

ένα για το υπόλοιπο του extra προγράμματοε 500 ΛΕΠΤΑ και 500 SMS προς COSMOTE.

 

επιτέλους cosmote έκανες το θαύμα σου

ΟΣΟ ΖΩ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΔΩ!!!:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στελνω μηνυμα στο 1256 και μου λεει οτι εχω 300 λεπτα (σωστα) 250 μηνυματα (σωστα) και 2560mb μεχρι 13/09.

 

(750 mb ξερω εγω..) Τί γινεται; Ισχυει; Εχω το ι-60

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

εγω τι να πω...

παιρνω απαντηση για υπολοιπο απο 250 ΜΒ (εχω ι-20 αλλα με δικαιωμα διπλασιασμου)

και καθολου ενημερωση για μηνυματα και χρονο ομιλιας.

Η εξυπηρετηση πελατων λεει οτι το συστημα ενημερωσης εχει ακομα προβληματα, οτι εχω πραγματι 500 ΜΒ, αλλα ποτε θα τα βλεπω στην ενημερωση, δεν ξερουν!

Link to comment
Share on other sites

Η υπηρεσία αυτή δεν δουλεύει σωστά εγώ εχω το πρόγραμα 120 και μου λέει ότι εχω 250 λεπτά ομιλίας και οπότε τα μιλάω με σκίζει στη χρέωση ενώ τα μυνήματα τα δείχνει σωστά
ΕΛΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να ισχύει διπλασιασμός ή τριπλασιασμός στα προγράμματα i για τα δεδομένα.Και εμένα μου λέει 1500 ενώ έχω το i-35 που έχει 500mb
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να ισχύει διπλασιασμός ή τριπλασιασμός στα προγράμματα i για τα δεδομένα.Και εμένα μου λέει 1500 ενώ έχω το i-35 που έχει 500mb

 

Αν είναι έτσι τότε γιατί με χρεώνει ενώ όταν μιλάω τα 120 λεπτά πληρώνω μόνο το πάγιο.

ΕΛΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διάβασα μερικές σελίδες πριν ότι η ενημέρωση υπολοίπου ισχύει και για τα προγράμματα MULTI, αν και υπήρξε ένα πρόβλημα με την ενημέρωση SMS που μάλλον διορθώθηκε.

 

Ξέρει κανείς αν η ενημέρωση ισχύει και για το πρόγραμμα MULTI MESSAGE MANIA που απ' ότι βλέπω στο site της Cosmote, είναι λίγο διαφορετικό από τα υπόλοιπα MULTI;

Link to comment
Share on other sites

Εδω και λιγες ημερες δε δουλευει η υπηρεσια (για μενα). Μου λεει οτι θα ειναι διαθεσιμη μετα την εκδοση του λογαριασμου επειδη εγιναν καποιες αλλαγες στις υπηρεσιες και κατι τετοια.... !!
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Έχεις το Multi Message Mania; Ενημέρωσέ μας εδώ όταν επανέρθει, αν θέλεις. Θέλει να κάνει αλλαγή η αδερφή μου από το Cosmote 120 στο Multi αλλά μόνο αν δίνει και ενημέρωση υπολοίπου.
Link to comment
Share on other sites

Εκείνο το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ bug τους που κάθε φορά που αλλάζεις οικονομικό πρόγραμμα πρέπει να περιμένεις να εκδοθεί ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ λογαριασμός και ΜΕΤΑ να έχεις πάλι ενημέρωση υπολοίπου, ακόμα να το φτιάξουν... Και σιγά μην το κάνουν, καλύτερα να χάνουν τη μπάλα τα κορόιδα -συγνώμη, συνδρομητές- και να μαζεύει φραγκάκια η εταιρεία... Μπράβο στα παληκάρια της κοσμοτέ !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι, τα υπολοιπα καθε ποτε ανανεονονται;

Μολις ενεργοποιηθηκα σε i60 και κανω καποιες δοκιμες με 1-2mb για να δω τι παιζει, αλλα δεν εχει φαει ακομα τιποτα..

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έκανες την αλλαγή στα μέσα του τιμολογιακού μήνα...? Γιατί σε αυτή τη περίπτωση προκύπτουν αναλογίες χρόνου ομιλίας και πρέπει να εκδοθεί ο λογαριασμός (=να μηδενίσει ο χρόνος ομιλίας ) για να κάνει τη "σούμα".
Link to comment
Share on other sites

Οχι, σημερα ενεργοποιηθηκα (ημουν απο φορητοτητα καρτοκινητο wind σε i60).

Τελικα ειναι ολα οκ, απλα ο μετρητης ειναι ζαβος και ανανεωνεται καθε μερικες ωρες (σε αντιθεση με των μηνυματων/ομλιας που ειναι αμεσοι).

Θενξ :-)

Link to comment
Share on other sites

Λύστε μου ένα μυστήριο

 

Έχω το πρόγραμμα i-45. Τον Αύγουστο που έστελνα μνμ για την ενημέρωση υπολοίπου, ερχόταν σωστά, 150 χρόνος ομιλίας, 250 μνμ, 750 ΜΒ.

 

Στέλνω χθες μνμ, και μου βγάζει 180 χρονο ομιλίας, 500 μνμ και πάνω κάτω 1286 ΜΒ (προφανώς παραπάνω ήταν από την χρήση έπεσαν).

 

Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση, τους έστειλα τα μνμ επειδή δεν με πίστευαν και μου είπαν θα απαντήσουν.

 

Τι μπορεί να έχει γίνει;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Λύστε μου ένα μυστήριο

 

Έχω το πρόγραμμα i-45. Τον Αύγουστο που έστελνα μνμ για την ενημέρωση υπολοίπου, ερχόταν σωστά, 150 χρόνος ομιλίας, 250 μνμ, 750 ΜΒ.

 

Στέλνω χθες μνμ, και μου βγάζει 180 χρονο ομιλίας, 500 μνμ και πάνω κάτω 1286 ΜΒ (προφανώς παραπάνω ήταν από την χρήση έπεσαν).

 

Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση, τους έστειλα τα μνμ επειδή δεν με πίστευαν και μου είπαν θα απαντήσουν.

 

Τι μπορεί να έχει γίνει;

 

Προφανώς είναι η μέρα που εκδίδεται ο λογαριασμός και δεν έχουν μηδενιστεί οι μετρητές από τον προηγούμενο μήνα. Μετά την έκδοση λογαριασμού όλα θα επανέλθουν κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Εκείνο το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ bug τους που κάθε φορά που αλλάζεις οικονομικό πρόγραμμα πρέπει να περιμένεις να εκδοθεί ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ λογαριασμός και ΜΕΤΑ να έχεις πάλι ενημέρωση υπολοίπου, ακόμα να το φτιάξουν... Και σιγά μην το κάνουν, καλύτερα να χάνουν τη μπάλα τα κορόιδα -συγνώμη, συνδρομητές- και να μαζεύει φραγκάκια η εταιρεία... Μπράβο στα παληκάρια της κοσμοτέ !!!

 

με αυτή τη μ****κία τους έχω μείνει 3 μήνες χωρίς ενημέρωση! :mad: :mad: :mad:

χαλάει η ενημέρωση όχι μόνο με την αλλαγή οικονομικού πακέτου, αλλά με οποιαδήποτε αλλαγή στο πακέτο σου!

πχ με ενεργοποίηση/απενεργοποίηση υπηρεσιών!

Είναι πραγματικά τραγικό! :mad: :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
με αυτή τη μ****κία τους έχω μείνει 3 μήνες χωρίς ενημέρωση! :mad: :mad: :mad:

χαλάει η ενημέρωση όχι μόνο με την αλλαγή οικονομικού πακέτου, αλλά με οποιαδήποτε αλλαγή στο πακέτο σου!

πχ με ενεργοποίηση/απενεργοποίηση υπηρεσιών!

Είναι πραγματικά τραγικό! :mad: :mad: :mad:

 

παιδιά και εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα, μου γράφει το ίδιο μύνημα, η κατάσταση έχει ωε εξής: έκανα φορητότητα, στις 31/7, μέχρι τα μέσα αυγούστου η υπηρεσία δούλευε κανονικά, έχω το i-20, δεν έκανα καμία αλλαγή, από τα μέσα αυγούστου μου βγάζει αυτό το μήνυμα, υπέθεσα, όπως είδα και πιο πάνω, ότι επειδή παίζει διπλασιασμός των mb ότι για αυτο δεν δούλευε η υπηρεσία, τώρα όμως μου λέει πάλι το ίδιο! Το μόνο που μπορεί να άλλαξε είναι μπορεί στο 2ο λογαριασμό να περάστηκε η εκπτωση αντί επιδότησης, που δεν είχαν βάλει στον 1ο, αυτό όμως δεν επηρεάζει τα δωρεάν λεπτά κτλ. ΄΄Εχει κανείς καμιά ιδέα;:confused: Να πάρω στο cc; Την πρώτη φορά που πήρα για άλλο θέμα, δεν έμεινα και τόσο ευχαριστημένος. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...