Jump to content

Πρόβλημα με οθόνη LG1919S


jimmyyy
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΟ myphone.gr, ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ...

ΛΟΙΠΟΝ, ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ 3 ΜΕΡΕΣ ΤΙΝ LG1919S ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΙΣ ΡΥΜΙΣΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑΣΤ ΚΑΙ ΓΑΜΜΑ. ΜΕ ΛΙΓΟ ΠΑΙΔΕΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΑΝΟΙΞΕ ΚΛΕΙΣΕ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΗΡΑ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ LG KAI MOY EIPAN OTI UA MOY ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ...ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ?ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΜΜΕΝΑ PIXELS ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑΝ ME ΑΛΛΟ PANEL ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?

HELP...:worry:

Link to comment
Share on other sites

kainourgios sto myphone.gr, to anakalipsa prosfata...

loipon, agorasa prin 3 meres tin LG1919S apo to e-shop kai apo tin proti stigmi to menu kollage kapoies fores kai den empaine stis rithmiseis contrast kai gamma. otan symvainei ayto to paidevo to menu gia kapoia lepta k me ena restart einai ok.

Fisika pira to service tis lg kai mou eipan oti tha mou tin antikatastisoun me kainourgia...na tous empisteyto?pos mporo na eimai sigouros oti den tha mou feroun kapoia pou eixe kammena pixels kai afou tis allaxan panel einai tora ok???

help... :) :)

 

Από τη στιγμή που σου δίνουν 3 χρόνια εγγύηση εσύ δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Κι έτσι όπως λες να είναι, άστους αυτούς να σου φέρνουν κάθε βδομάδα κι από μια καινούργια:)

Link to comment
Share on other sites

Σωστος είσαι, απλά μου τη σπάει να εχω πληρώσει πριν 3 μέρες και να μην είμαι σίγουρος αν η οθόνη που δουλεύω ειναι καινούργια ή όχι...Είχα ακούσει και από ένα φίλο ότι του είχαν φέρει απο την εταιρεία service επισκευασμένη lg 1715, 20 μέρες μετά την αγορά, ενώ η lg του είχε πει για καινούργια. Anyway, thanks
Link to comment
Share on other sites

Σωστος είσαι, απλά μου τη σπάει να εχω πληρώσει πριν 3 μέρες και να μην είμαι σίγουρος αν η οθόνη που δουλεύω ειναι καινούργια ή όχι...Είχα ακούσει και από ένα φίλο ότι του είχαν φέρει απο την εταιρεία service επισκευασμένη lg 1715, 20 μέρες μετά την αγορά, ενώ η lg του είχε πει για καινούργια. Anyway, thanks

Κοίτα η LG είναι η μόνη που έχει τέτοιου είδους εγγύηση. Αυτή και μόνο αυτή. Σχετικά τώρα με το καινούργιο ή μη, μ' αυτή τη λογική δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα και για κανέναν. Δηλαδή θα ήσουν περισσότερο σίγουρος για μια eizo ή μία sony? Εγώ όχι πάντως. Είναι πολύ καλή η οθόνη σου. Και να θυμάσαι ότι το service και γενικότερα η τεχνική υποστήριξη είναι ότι πιο σημαντικό υπάρχει σε ότι κι αν αγοράζεις!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Μάλιστα είσαι τυχερός γιατί σε διάστημα 7-9 ημερών φέρνουν καινούρια, ενώ σε μεγαλύτερο απ αυτό φέρνουν ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ. Γι αυτό πρόλαβε τώρα που γυρνάει. Δεν υπάρχει περίπτωση να επισκευάζονται τα Panels με καμμένα Pixel, διότι δεν συμφέρει οικονομικά.
Xiaomi Redmi note 9s / Xiaomi Redmi 5 plus / Microsoft Lumia 650 / Nokia Lumia 930 / Microsoft Lumia 535 / ZTE Blade III / Sony Ericsson Xperia Neo V / Samsung Galaxy 3 / Nokia 5800
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ηρέμησε... Κι εγώ είχα τη 1915S κάηκαν 2pixel σε ενάμιση χρόνο και μέσα σε 4 μέρες από τη μέρα που τηλεφώνησα, είχα καινούρια οθόνη σπίτι. Η οθόνη μάλιστα ήταν το μοντέλο 1917S ( καλύτερο design,8ms χρόνο απόκρισης αντί για 12ms που είχε η άλλη και καλύτερη αντίθεση! ) και όλα αυτά χωρίς να δώσω δραχμή! Η καινούρια οθόνη δεν έχει βγάλει τίποτα εδώ και 3 μήνες...Εγώ προσωπικά ενθουσιάστηκα με την εξυπηρέτησή τους.
Link to comment
Share on other sites

Θα πάρεις τηλέφωνο στο service, θα έρθει courier στο χώρο σου, θα πάρει την οθόνη και μετα θα την επιστευάσουν ή θα σου φέρουν καινούργια πίσω στο σπίτι σε περίπου 5-10 εργάσιμες όλα μαζί
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Αγόρασα και εγώ χθές την εν λόγω οθόνη απο το Πλαίσιο, αλλά μόλις πήγα σπίτι ανακάλυψα ένα καμμένο pixel. Πρέπει να την πάω πίσω στο Πλαίσιο ή κάπου αλλού; Μένω Θεσσαλονίκη...
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα και εγώ χθές την εν λόγω οθόνη απο το Πλαίσιο, αλλά μόλις πήγα σπίτι ανακάλυψα ένα καμμένο pixel. Πρέπει να την πάω πίσω στο Πλαίσιο ή κάπου αλλού; Μένω Θεσσαλονίκη...

 

Να επικοινωνήσεις με την εταιρεία πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Παρε την αποδειξη κ την εγγυηση (αν ειχε) που εχεις παρει απο το πλαισιο κ βαλε την οθονη στο κουτι της και πες οτι εχει καμενο Ρixel αυτοι στο πλαισιο θα παρουν τηλ κ θα πας στο service που θα σου πουν και θα την επιστρεψεις, και η θα σου δωσουν σε 3μερες νεα οθονη η θα στην επισκευασουν, νομιζω αφου δν την εχεις ουτε 5μερες τοτε δικαιουσαι αμεση αντικατασταση κ μαλλον αυτο θα γινει.

Nokia N70 Symbian OS:8.1

CPU:ARM 220,8MHz

RAM:51MB (FREE 30MB) Battery:BL-5C (900MaH) Memory:1GB (FREE 51MB) Firmware: 5.0638.3.0.1V

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Έκανα το εξής. Πήρα τηλέφωνο εδώ 80011200300 (LG HELLAS) τους είπα οτι η οθόνη μου έχει ένα καμμένο πίξελ, τους έδωσα τα στοιχεία μου & τους έστειλα με φαξ την απόδειξη αγοράς. Αυτό έγινε την Παρασκεύη το πρωί. Κατά τις 20:00 της ίδιας μέρας χτυπάει το τηλ μου και μου λένε οτι είναι απο το service της LG και με ρώτησαν αν είμαι σπίτι να περάσουν για να μου φέρουν την οθόνη. Ήρθαν σε ένα 20λεπτο με νέα σφραγισμένη οθόνη, μου την άλλαξαν και όλα καλά. Απλά άψογο το service της LG :respect:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...