Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

 

Εχω καρτοκινητό Frog και "δυστυχώς" επειδή είμαι διακοπές με σταθερό WiFi και δεν έχω ενεργοποιήσει προσφορές internet αυτό δίνει δικαίωμα στην Cosmote να μου τρώει 0.2 τη μέρα με το παρακάτω μήνυμα:

 

ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 0.2 € . ΓΙΑ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΠΑΚΕΤΑ INTERNET ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ Η ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ MB ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MY INTERNET .......

 

Γνωρίζετε πώς μπορώ να το απενεργοποιήσω?

 

στέλνοντας MI στο 1333

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια θα γλυτώσεις με αυτό τον τρόπο το κλέψιμο, αλλά οχι και τον "πολεμο" νευρων με καθημερινό sms:

 

ΔEN EXETE ΔΩPEAN MB. ΓIA NA MΠOPEΣETE NA ΣEPΦAPETE ΣTO INTERNET MΠEITE ΣTO http://myinternet.cosmote.gr KAI EΠIΛEΞTE ENA AΠO TA ΔIAΘEΣIMA ΠAKETA MB

♥Lara♥2007♥2021♥
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς απλά να βάλεις σιγαση αν σε ενοχλεί τόσο η υπενθύμιση.

 

Όταν δεν υπάρχει η υπηρεσία του κόφτη, θέλετε να την προσθέσουν. Τώρα που υπάρχει, σας ενοχλεί το μήνυμα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

 

 

Ένα ζήτημα που απασχολεί πολλούς συνδρομητές, και το έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν, είναι αυτό της αζημίως καταγγελίας της σύμβασης καρτοκινητού και επιστροφής του χρηματικού υπολοίπου των συνδρομητών ύστερα από τις τιμολογιακές τροποποιήσεις που ανακοινώνει κάθε φορά ο πάροχος. Μέχρι τώρα υπήρχαν αναφορές για επιστροφή χρηματικού υπολοίπου στην περίπτωση της οριστικής κατάργησης της σύνδεσης. Εδώ θα ασχοληθούμε με την επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου στην περίπτωση της φορητότητας.

 

Η ΕΕΤΤ αναφέρει σχετικά στον κανονισμό ότι:

 

" Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο. "

 

Και αν και μοιάζει αυτονόητο ότι "καταγγελία της σύμβασης αζημίως" θα μπορούσε να επιτευχθεί είτε με κατάργηση είτε με φορητότητα του αριθμού, αυτό στην πράξη δεν εφαρμόζεται καθόλου όπως έχουμε δει. Ύστερα από searching έπεσα σε διπλανό forum πάνω σε μια σημαντική αναφορά σχετικά με το ζήτημα. Χαίρομαι ιδιαίτερα που και άλλοι άνθρωποι δεν επαφίενται στα όσα υποστηρίζει και εφαρμόζει αυθαίρετα ένας πάροχος αλλά αντιθέτως διεκδικούν και ψάχνουν διεξοδικά τις επιλογές τους. Απαντάει λοιπόν η ΕΕΤΤ σε ερώτημα συνδρομητή:

 

Η καταγγελία μπορεί να γίνει είτε με κατάργηση της σύνδεσης είτε με φορητότητα του αριθμού σε άλλο δίκτυο. Στην επιστολή-αίτημα προς τον υφιστάμενο πάροχο συστήνουμε να τον ενημερώσετε για την επιλογή σας (κατάργηση σύνδεσης ή μέσω φορητότητας).

 

Εάν ο πάροχος δεν συμμορφωθεί με τα οριζόμενα από τις διατάξεις του Κανονισμού Γενικών Αδειών, τότε μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το ζήτημα παραθέτοντας τα πραγματικά περιστατικά και διατυπώνοντας το αίτημα σας.

 

Τέλος, ακόμα και στην περίπτωση που αποφασίσετε να προχωρήσετε σε κατάργηση της σύνδεσης σας, ο υφιστάμενος πάροχος έχει υποχρέωση να διατηρήσει τον αριθμό σας για διάστημα 6 μηνών χωρίς να τον εκχωρήσει σε άλλο συνδρομητή. Εντός των 6 αυτών μηνών έχετε το δικαίωμα να αιτηθείτε νέα σύνδεση από τον πάροχο σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό αυτό.

 

wJNa2cJ.gif

 

Προκύπτουν λοιπόν τα εξής δύο πολύ σημαντικά:

  • Ο συνδρομητής και μόνον αποφασίζει εάν θα προβεί σε κατάργηση ή φορητότητα του αριθμού του. Η επιλογή είναι καθαρά δική μας.
  • Ακόμα και εάν γίνει κατάργηση, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα εντός 6 μηνών να χρησιμοποιήσει και πάλι τον ίδιο αριθμό. Άρα μπορεί να γίνει επανενεργοποίηση του αριθμού με νέα σύνδεση εάν το αποφασίσουμε.

 

Μπορείτε να καλέσετε στο τμήμα καταναλωτών της ΕΕΤΤ στο 2106151194 καθημερινά 10-12 το πρωί για να επιβεβαιώσετε τα παραπάνω αν και είναι σχεδόν αδύνατον να βγάλετε γραμμή.:) Εγώ τουλάχιστον δεν τα κατάφερα, ούτε εγγράφως να λάβω σχετική ενημέρωση.

 

Στην παραπάνω απάντησή της η ΕΕΤΤ αφήνει έκθετο οποίον παρόχο αρνείται να εφαρμόσει τα οριζόμενα του κανονισμού. Για να μην ακούμε λοιπόν διάφορους "παπαγάλους" ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, πάμε να δούμε πώς μπορούμε να λάβουμε το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο στο τραπεζικό μας λογαριασμό, εφόσον η εφαρμογή των τροποποιήσεων από την ανακοίνωση της εταιρίας γίνει σε διάστημα μικρότερο των 3 μηνών. Να τονίσω ότι τα όσα περιγράφω παρακάτω αφορούν την διαδικασία της COSMOTE, αλλά ο κανονισμός ισχύει ρητά για όλους και υποθέτω πως η διαδικασία θα είναι παρόμοια και στους άλλους παρόχους.

 

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 

 

 

  1. Ενημέρωση παρόχου. Ενημερώστε την εταιρία μέσω της φόρμας επικοινωνίας καλύτερα για να λάβετε μοναδικό αριθμό αναφοράς (εναλλακτικά στη διεύθυνση:customercare@ote.gr) ότι ύστερα από τις τροποποιήσεις που ανακοίνωσαν επιθυμείτε να καταγγείλετε την σύμβαση αζημίως μέσω της φορητότητας του αριθμού σας σε άλλο δίκτυο και να σας κατευθύνουν σχετικά με την διαδικασία επιστροφής του χρηματικού υπολοίπου.
  2. Απάντηση παρόχου. Το πιθανότερο είναι να μην σας απαντήσουν καν, αλλά να σας καλέσουν τηλεφωνικά από την εξυπηρέτηση και σας πουν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται, αφορά σε γενικό όρο που υπάρχει στις ανακοινώσεις, ισχύει για τα συμβόλαια, στα καρτοκινητά μπορείτε να αποχωρίσετε όποτε θέλετε κ.α. ευφάνταστα που θα σκαρφιστεί ο κάθε υπάλληλος που θα βρεθεί στην άλλη άκρη της γραμμής. Μην χάνεται τον χρόνο σας άσκοπα συζητώντας το και έρθετε σε αντιπαράθεση μαζί τους. Ζητήστε απλώς την απάντηση της εταιρίας στο αίτημά σας εγγράφως στο mail σας.
  3. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Υποβάλετε την καταγγελία σας μέσω της φόρμας στο site (είτε μέσω mail εάν χρειάζεται να επισυνάψετε κάτι στη διεύθυνση:info@eett.gr επώνυμα μαζί με τα στοιχεία σας) παραθέτοντας μαζί την επίσημη αρνητική απάντηση που λάβατε προηγουμένως από τον πάροχο.
  4. Εξέταση καταγγελίας. Θα λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου και η ΕΕΤΤ θα προωθήσει την καταγγελία σας στην εταιρία η οποία μέσα σε χρονικό περιθώριο 30 ημερών θα πρέπει να απαντήσει.
  5. Απάντηση παρόχου. Κατά πάσα πιθανότητα η εταιρία θα "τα μαζέψει", θα απολογηθεί και θα σας επιτρέψει επιτέλους να καταγγείλετε την σύμβαση μέσω φορητότητας. Θα σας ζητηθούν επίσης κάποια στοιχεία όπως iban, αντίγραφο ταυτότητας κτλ. για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου.
  6. Φορητότητα του αριθμού. Προβείτε στην φορητότητα του αριθμού σας στο νέο δίκτυο και ενημερώστε εκ νέου τον παλιό πάροχο μόλις ολοκληρωθεί. Καλό είναι να τους επισημάνετε από την αρχή ότι οφείλουν εντός 30 ημερών να πιστώσουν τα χρήματα.
  7. *Συμβουλή, εάν βρείτε διάφορα "εμπόδια" στην διαδικασία φορητότητας από τον νέο πάροχο (όπως ότι η φορητότητα κοστίζει χ ποσό, κάνουν φορητότητες μόνο σε συμβόλαια και όχι καρτοκινητά, δεν υπάρχουν κάρτες sim, έχει πέσει το σύστημα, η φορητότητα θα ολοκληρωθεί σε χ μήνες και άλλα "παραμύθια") μπορείτε να προβείτε σε νέα καταγγελία προς το νέο πάροχο που εμποδίζει την διαδικασία. Αν και τελευταία έχουν "χαλαρώσει" οι φορητότητες, τα αναφέρω για να είστε προετοιμασμένοι στο τι μπορεί να αντιμετωπίσετε.
  8. Πίστωση του ποσού. Εμένα καθυστέρησε αρκετά, περίπου 30 ημέρες, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος. Θα προσπαθήσουν να το τραβήξουν όσο μπορούν χρονικά αλλά τελικά θα ολοκληρωθεί η επιστροφή του ποσού στον τραπεζικό σας λογαριασμό και η περιπέτειά σας θα τελειώσει.

 

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

 

 

Ακόμα και εάν δεν σκοπεύετε να κάνετε φορητότητα του αριθμού σας στο άμεσο μέλλον θεωρώ αρκετά χρήσιμη την δυνατότητα της καταγγελίας σύμβασης αζημίως στα καρτοκινητά. Οι πάροχοι έμμεσα εκβιάζουν με την οριστική κατάργηση του αριθμού και κάνουν το οτιδήποτε για να αποκρύψουν και να μην εφαρμόσουν αυτό που κατά τα άλλα φαρδιά πλατιά προβάλουν "ως δικαίωμα των συνδρομητών" στις ανακοινώσεις τους.

Μπορούμε να αντιταχθούμε στις συντονισμένες αυξήσεις των εταιριών μέσω της φορητότητας του αριθμού μας και ταυτόχρονα να μας αποδοθεί το χρηματικό υπόλοιπο. Αυτό αποτελεί ένα ισχυρό "όπλο" που έχουμε ως καταναλωτές και η διάχυση αυτής της πληροφορίας στους συνδρομητές θα φέρει τους παρόχους σε αρκετά άβολη θέση.

 

Προσωπικά η αίσθηση που έχω αποκομίσει από τις κάμποσες καταγγελίες που έχω κάνει στην ΕΕΤΤ δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτική. Σίγουρα όμως άλλοι μπορεί να είχαν διαφορετικές εμπειρίες και όπως φαίνεται υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δουλεύουν και προσπαθούν στην ΕΕΤΤ. Σε κάθε περίπτωση ας αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας παρέχονται από την νομοθεσία και ας πιέσουμε ώστε να υπάρξει μια στροφή ακόμα και αν πιστεύουμε πως δεν έχει κάποιο αντίκτυπο άμεσα. Αφιερώστε λίγο από τον χρόνο σας και ίσως κάνουμε την διαφορά.

Ευπρόσδεκτες όσες σχετικές εμπειρίες και αναφορές έχετε και οτιδήποτε άλλο αξίζει να προστεθεί στον οδηγό.

Link to comment
Share on other sites

H Εμπειρία μου από την Ε.Ε.Τ.Τ είναι θετική.

Συνήθως οι πάροχοι λύνουν το πρόβλημα μόνο και μόνο για να μην φτάσει η υπόθεση να κριθει από την Ε.Ε.Τ.Τ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω στις 27/2/19 έκανα καταγγελία- αίτημα επιστροφής χρημάτων στην Wind ,την επόμενη ημέρα μου έκοψαν την γραμμή και στις 4/3/2019 μου επέστρεψαν 650 περίπου ευρώ στον τραπεζικό λογ/μο μου.Γνωστός που προσπάθησε να πάρει περίπου 20 ευρώ απο το καρτοκινητό του cosmote,παρόλο που εκανε καταγγελια και στην ΕΕΤΤ ,δεν του τα επέστρεψαν ποτέ,και έκλεισαν και την γραμμή του.
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Tι του απάντησε η E. E. T. T?

 

Αν θυμαμαι καλα απο οτι μου είχε πεί.......του απάντησαν καθυστερημένα με ασυναρτησίες,για αυτό και ο γνωστός μου τα ΄΄παράτησε΄΄

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

 

πριν δυο ημερες εβαλα αυτη την υπηρεσια για δεν υπηρχει δυνατοτητα για σταθερο τηλεφωνο.

Η απορια μου ειναι αν γνωριζει καποιος αν μπορω να ελεγχω την καταναλωση του χρονου και των δεδομενων απο την εφαρμογη της κοσμοτε. η ενεργοποιηση εγινε εχθες αλλα στην εφαρμογη στο κινητο μου δειχνει μονο το καρτοκινητο μου.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να μπεις στο my cosmote app > στην αρχική πάνω δεξια το + > να πληκτρολογήσεις τον αριθμό του σταθερού ή το ΑΦΜ σου.

 

Πολύ συχνά δεν εμφανίζονται τα συμβόλαια στο my Cosmote, γιατί το my Cosmote δεν έχει ταυτιστεί με κάποιο ΑΦΜ.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να μπεις στο my cosmote app > στην αρχική πάνω δεξια το + > να πληκτρολογήσεις τον αριθμό του σταθερού ή το ΑΦΜ σου.

 

Πολύ συχνά δεν εμφανίζονται τα συμβόλαια στο my Cosmote, γιατί το my Cosmote δεν έχει ταυτιστεί με κάποιο ΑΦΜ.

 

ευχαριστω για την απαντηση.

 

μπηκα στην εφαρμογη και δεν μου δειχνει το νουμερο αυτο. μονο την κοσμοκαρτα που εχω κι ενα παλιοτερο νουμερο κινητου που δεν "αγγιξα" καν.

η φαση ειναι οτι μου ηρθε λογαριασμος (δυο μερες μετα την ενεργοποιηση ) για το νουμερο κινητου που δεν το εχω σε χρηση καιρο τωρα. δουλεια δεν εχω να τρεχω ξανα σε καταστημα για ********.

και η απορια μου ειναι πως θα ελεγχο το υπολοιπο χρονου/data στο double play sim οεο ?

 

edit

νομιζω το νουμερο που λεω οτι ειναι παλιο ειναι η σιμ μεσα στο ρουτερ που μου εδωσαν. και η εφαρμογη του κοσμοτε αφου βαζω το αφμ μου στελνει sms στο νουμερο αυτο για να το περασω πισω στην εφαρμογη. μαλαμπιπ να πω. θα το δοκιμασω αυριο βαζωντας τη σιμ σε ενα κινητο.

Edited by npapagri
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Καλημέρα εχω βλαβη στο σταθερό του σπιτιού απο τις 6/10/2020 και δεν εχω ουτε τηλεφωνο ουτε ίντερνετ.Η μόνη ενημέρωση που είχα ηταν οτι θα φτιαχτεί μεχρο τις 12 του μηνός. Ολες αυτες τις μέρες προσπαθω να επικοινωνησω με τις βλάβες της cosmote περιμενω μισή ώρα στην αναμονη μεχρι που κόβεται η γραμμή και αυτο γινεται 3 με 4 φορες την ημέρα. Κοιταξα τους ορους του συμβολαίου και λεει οτι πρέπει να φτιαχνουν μια βλάβη μεσα σε 6 ημερολογιακές ημέρες. Αυτο σημαίνει δηλαδη οτι μπορω να καταγγείλω την σύμβαση την έβδομη ημέρα χωρις να εχω κάποια επιβάρυνση;
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα εχω βλαβη στο σταθερό του σπιτιού απο τις 6/10/2020 και δεν εχω ουτε τηλεφωνο ουτε ίντερνετ.Η μόνη ενημέρωση που είχα ηταν οτι θα φτιαχτεί μεχρο τις 12 του μηνός. Ολες αυτες τις μέρες προσπαθω να επικοινωνησω με τις βλάβες της cosmote περιμενω μισή ώρα στην αναμονη μεχρι που κόβεται η γραμμή και αυτο γινεται 3 με 4 φορες την ημέρα. Κοιταξα τους ορους του συμβολαίου και λεει οτι πρέπει να φτιαχνουν μια βλάβη μεσα σε 6 ημερολογιακές ημέρες. Αυτο σημαίνει δηλαδη οτι μπορω να καταγγείλω την σύμβαση την έβδομη ημέρα χωρις να εχω κάποια επιβάρυνση;

 

Καλησπέρα,

 

Λογικά βάση των όρων μπορείς. Προτείνω το εξής.

 

Μπες εδώ https://www.cosmote.gr/fixed/f2r

 

πρόσθεσε τον αριθμό σου και θα σε καλέσουν. Επικαλέσου τους όρους του συμβολαίου και ζήτα επικοινωνία με τεχνικό. Αν και κατά πάσα πιθανότητα θα σε καλέσει το τεχνικό τμήμα.

 

Να σημειώσω ότι το τεχνικό τμήμα είναι πολύ εξυπηρετικό και είμαι σίγουρος ότι θα βρεθεί λύση.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας

πρέπει να βγάλω νέο κινητό νούμερο για την κόρη μου και χρειάζομαι βοήθεια για την επιλογή υπηρεσίας και προγράμματος. whatsup,cosmocarta,frog? Είμαι χρόνια τώρα με εταιρικό κινητό και δεν έχω τι συμφέρει/

 

Δεν θέλω συμβόλαιο άρα κάτι σε καρτοκινητό.

Χρειαζόμαστε χρόνο ομιλίας και data.

 

Ποια είναι η καλύτερη λύση που έχετε να προτείνετε με μηνιαίο κόστος μέχρι 10-12€ (αν υπάρχει και χαμηλότερα καλοδεχούμενο)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας

πρέπει να βγάλω νέο κινητό νούμερο για την κόρη μου και χρειάζομαι βοήθεια για την επιλογή υπηρεσίας και προγράμματος. whatsup,cosmocarta,frog? Είμαι χρόνια τώρα με εταιρικό κινητό και δεν έχω τι συμφέρει/

 

Δεν θέλω συμβόλαιο άρα κάτι σε καρτοκινητό.

Χρειαζόμαστε χρόνο ομιλίας και data.

 

Ποια είναι η καλύτερη λύση που έχετε να προτείνετε με μηνιαίο κόστος μέχρι 10-12€ (αν υπάρχει και χαμηλότερα καλοδεχούμενο)

Αν θελει δεδομένα κυριως και οχι λεπτά frog...

Αν ειναι μικτή χρήση What’s Up

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova F2G+ Vodafone CU

Σταθερή: Wind 100/10 FTTH, Vodafone Adsl 24, What’s Up Student 24Mbps 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον σε whatsup θα παω. Είδα ότι υπάρχουν και κάποια φητοιτικά πακέτα αλλά δεν ξέρω τι παίζει με αυτά.. αν κάποιος έχει εμπειρία ας μου πει (εστω και με πμ)

Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον σε whatsup θα παω. Είδα ότι υπάρχουν και κάποια φητοιτικά πακέτα αλλά δεν ξέρω τι παίζει με αυτά.. αν κάποιος έχει εμπειρία ας μου πει (εστω και με πμ)

Σας ευχαριστώ

 

Αν ειναι φοιτητικο...what’s up καθαρα

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova F2G+ Vodafone CU

Σταθερή: Wind 100/10 FTTH, Vodafone Adsl 24, What’s Up Student 24Mbps 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας.

 

Μετά από χρόνια, ναι παααρα πολλά χρόνια, σύνδεσης κατάλαβα ότι πλέον δεν με συμφέρει.

Οποτε ήρθε η ώρα να γυρίσω σε κάτι άλλο.

 

Έδινα σε πρόγραμμα 42 ευρώ (με εκπτώσεις από ανανεωσεις) και είχα 2000' λεπτά ομιλίας σε όλους, 2000sms και 5giga. Πάω για ανανέωση και μου λένε για το ίδιο πακέτο πλέον 53 ευρώ.

Θεωρώ κοροϊδία όλο αυτο (ναι τώρα το καταλαβα).

Η χρήση που κάνω συνήθως είναι 500' για όλους 3giga και ούτε 100 sms.

Το κινητό μου είναι 2καρτο (samsung s9 plus).

 

Θέλω τη βοηθεια σας στο τι να κάνω ώστε να έχω το ίδιο νούμερο αλλα και να καλύψω τις ανάγκες μου.

Θεωρώ μπορώ να έχω και 2 κάρτες από διαφορετικούς παροχους που μπορεί ο ένας να με βολεύει σε κλήσεις και ο άλλος σε δεδομένα.

Η βοηθεια σας θα μου ήταν απαραίτητη και αναγκαία γιατί πάντα είχα συμβόλαιο και δεν ξέρω τίποτα από καρτοκινητα, καρτοσυμβολαια.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας.

 

Μετά από χρόνια, ναι παααρα πολλά χρόνια, σύνδεσης κατάλαβα ότι πλέον δεν με συμφέρει.

Οποτε ήρθε η ώρα να γυρίσω σε κάτι άλλο.

 

Έδινα σε πρόγραμμα 42 ευρώ (με εκπτώσεις από ανανεωσεις) και είχα 2000' λεπτά ομιλίας σε όλους, 2000sms και 5giga. Πάω για ανανέωση και μου λένε για το ίδιο πακέτο πλέον 53 ευρώ.

Θεωρώ κοροϊδία όλο αυτο (ναι τώρα το καταλαβα).

Η χρήση που κάνω συνήθως είναι 500' για όλους 3giga και ούτε 100 sms.

Το κινητό μου είναι 2καρτο (samsung s9 plus).

 

Θέλω τη βοηθεια σας στο τι να κάνω ώστε να έχω το ίδιο νούμερο αλλα και να καλύψω τις ανάγκες μου.

Θεωρώ μπορώ να έχω και 2 κάρτες από διαφορετικούς παροχους που μπορεί ο ένας να με βολεύει σε κλήσεις και ο άλλος σε δεδομένα.

Η βοηθεια σας θα μου ήταν απαραίτητη και αναγκαία γιατί πάντα είχα συμβόλαιο και δεν ξέρω τίποτα από καρτοκινητα, καρτοσυμβολαια.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Καλησπέρα,

 

Υπάρχουν πακέτα ομιλίας και δεδομένων και στις τρείς εταιρείες, καθώς και λεπτά ομιλίας προς όλους. Τα πακέτα με τα περισσότερα λεπτά προς όλους τα έχει το Vodafone CU.

 

Vodafone CU: https://www.vodafonecu.gr/paketa/

 

What's Up: https://www.whatsup.gr/paketa

 

Wind F2G: https://www.wind.gr/gr/f2g/paketa/#/

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.

Ήσουν κατατοπιστικοτατος.

 

Τίποτα φίλε μου. Ό,τι απορία σου προκύψει, γράψε εδώ να σε βοηθήσω.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας.

 

Μετά από χρόνια, ναι παααρα πολλά χρόνια, σύνδεσης κατάλαβα ότι πλέον δεν με συμφέρει.

Οποτε ήρθε η ώρα να γυρίσω σε κάτι άλλο.

 

Έδινα σε πρόγραμμα 42 ευρώ (με εκπτώσεις από ανανεωσεις) και είχα 2000' λεπτά ομιλίας σε όλους, 2000sms και 5giga. Πάω για ανανέωση και μου λένε για το ίδιο πακέτο πλέον 53 ευρώ.

Θεωρώ κοροϊδία όλο αυτο (ναι τώρα το καταλαβα).

Η χρήση που κάνω συνήθως είναι 500' για όλους 3giga και ούτε 100 sms.

Το κινητό μου είναι 2καρτο (samsung s9 plus).

 

Θέλω τη βοηθεια σας στο τι να κάνω ώστε να έχω το ίδιο νούμερο αλλα και να καλύψω τις ανάγκες μου.

Θεωρώ μπορώ να έχω και 2 κάρτες από διαφορετικούς παροχους που μπορεί ο ένας να με βολεύει σε κλήσεις και ο άλλος σε δεδομένα.

Η βοηθεια σας θα μου ήταν απαραίτητη και αναγκαία γιατί πάντα είχα συμβόλαιο και δεν ξέρω τίποτα από καρτοκινητα, καρτοσυμβολαια.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Φοιτητικο καρτοκινητο What’s Up ή Cu

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova F2G+ Vodafone CU

Σταθερή: Wind 100/10 FTTH, Vodafone Adsl 24, What’s Up Student 24Mbps 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας.

 

Μετά από χρόνια, ναι παααρα πολλά χρόνια, σύνδεσης κατάλαβα ότι πλέον δεν με συμφέρει.

Οποτε ήρθε η ώρα να γυρίσω σε κάτι άλλο.

 

Έδινα σε πρόγραμμα 42 ευρώ (με εκπτώσεις από ανανεωσεις) και είχα 2000' λεπτά ομιλίας σε όλους, 2000sms και 5giga. Πάω για ανανέωση και μου λένε για το ίδιο πακέτο πλέον 53 ευρώ.

Θεωρώ κοροϊδία όλο αυτο (ναι τώρα το καταλαβα).

Η χρήση που κάνω συνήθως είναι 500' για όλους 3giga και ούτε 100 sms.

Το κινητό μου είναι 2καρτο (samsung s9 plus).

 

Θέλω τη βοηθεια σας στο τι να κάνω ώστε να έχω το ίδιο νούμερο αλλα και να καλύψω τις ανάγκες μου.

Θεωρώ μπορώ να έχω και 2 κάρτες από διαφορετικούς παροχους που μπορεί ο ένας να με βολεύει σε κλήσεις και ο άλλος σε δεδομένα.

Η βοηθεια σας θα μου ήταν απαραίτητη και αναγκαία γιατί πάντα είχα συμβόλαιο και δεν ξέρω τίποτα από καρτοκινητα, καρτοσυμβολαια.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Εφόσον είναι δικαρτο πάρε μια cosmote internet on the go με κάρτα 80€ 120gb για 365 μέρες και παίξε με την βασική κάρτα σου σε λεπτά ομιλίας και μνμ. Αν δεν σε καλύπτει η cosmote έχει η voda 4.95€ τα 10gb ή 9.95€ τα 40gb τον μήνα, πάλι καρτοίντερνετ!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...