Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

30 minutes ago, paanos said:

Η εφαρμογή τι έχει;

Δεν εξνΞ εύχρηστη 

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστοσελίδα συμφωνώ αλλά την εφαρμογή μια χαρά τη βρίσκω.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

https://techmaniacs.gr/router/

Τη δυνατότητα να προμηθεύονται και να χρησιμοποιούν τερματικό εξοπλισμό (π.χ. router) της επιλογής τους στο τοπικό ιδιωτικό δίκτυό τους, αποκτούν οι καταναλωτές από την 1η Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό που εξέδωσε η ΕΕΤΤ και αφορά τον καθορισμό του Σημείου Τερματισμού Δικτύου (ΣΤΔ) για παροχή σταθερής υπηρεσίας.

Link to comment
Share on other sites

Ωλαλα!!!🤣

Ετζ ρουλζ!!

Α ρε αθάνατη κοσμοτε μεσα στα σπίτια !🥳🤣

Screenshot_20230307_203452_NetMonster.jpg

21 ώρες πριν, seranata said:

Για την ιστοσελίδα συμφωνώ αλλά την εφαρμογή μια χαρά τη βρίσκω.

Συμφωνώ το απ είναι πολύ καλό.Το σαΐτ έχει θέματα ναι..

@cmvrμιλάμε για άλλη εμπειρία χρήσης!!🤣

Pocophone F3 5G
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

https://www.mononews.gr/business/fountoni-o-antagonismos-sta-paketa-statheris-ke-internet-apanta-i-vodafone-se-nova-cosmote

Όπως παραδέχονται άνθρωποι της αγοράς, ο πληθωρισμός σε συνδυασμό με τα αυξημένα κόστη ενέργειας αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για την αγορά τηλεπικοινωνιών το 2023.

Το γεγονός αυτό, ο συνδυασμός δηλαδή επενδυτικού προγράμματος και αύξησης του κόστους ενέργειας, θα μπορούσε να οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι οι εταιρείες θα μπορούσαν να οδηγηθούν σε αυξήσεις των τιμών που προσφέρουν τα προϊόντα τους.

Ωστόσο ο αυξημένος πληθωρισμός που έχει οδηγήσει στη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών βάζει δύσκολα στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, καθώς δεδομένης της κατάστασης βρίσκονται μπροστά σε ένα μεγάλο δίλλημα. Είτε αυξάνουμε τις τιμές των προϊόντων που προσφέρουμε καθώς τα κόστη ενέργειας και τα επενδυτικά μας πλάνα είναι αρκετά κοστοβόρα, με κίνδυνο όμως να χάσουμε μέρος των πελατών μας, είτε μειώνουμε τις τιμές, καθώς η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών λόγω του πληθωρισμού έχει μειωθεί, με κίνδυνο όμως να μην μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις δεσμεύσεις μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα,

Είμαι σε άλλον πάροχο εδώ και 2 χρόνια περίπου και αποφάσισα να γυρίσω σε cosmote. Μου ζητάνε κάποια χρήματα επειδή λένε χρωστάω απο το 2021 διότι δεν επέστρεψα το router. Είναι δυνατόν; Πραγματικά, αν γνωρίζει κάποιος πώς μπορώ να προχωρήσω, ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Αναγράφει ξεκάθαρα στον κατάλογο ότι αν δεν επιστραφεί ο εξοπλισμός τότε υπάρχει χρέωση. Δε μπορείς να κανεις κάτι 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, INDYJONES said:

Καλημέρα,

Είμαι σε άλλον πάροχο εδώ και 2 χρόνια περίπου και αποφάσισα να γυρίσω σε cosmote. Μου ζητάνε κάποια χρήματα επειδή λένε χρωστάω απο το 2021 διότι δεν επέστρεψα το router. Είναι δυνατόν; Πραγματικά, αν γνωρίζει κάποιος πώς μπορώ να προχωρήσω, ευχαριστώ!

Εγώ θα σου πρότεινα να τους πεις να πάνε να δουν αν έρχεσαι, για να μην πω τίποτα χειρότερο και να μείνεις στον πάροχό σου; Αν επιτρέπεται σε ποια εταιρεία είσαι, με ποιο πακέτο, πόσα πληρώνεις και τον λόγο που θέλεις να φύγεις;

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στη Vodafone, και μετά απο 2 κ κάτι χρόνια, κάναμε αίτηση για cosmote. Πριν την Vodafone είχαμε cosmote. Οι αλλαγές έχουν γίνει επειδή καλούν συνέχεια και έπεισαν τους γονείς μου με διάφορες "προσφορές".

Έχω μιλήσει με 4 διαφορετικούς εκπροσώπους της cosmote, και μου έχουν πει ο καθένας κάτι διαφορετικό.

1ος: Να επιστρέχω οποιοδήποτε router έχω και θα αφαιρεθεί το ποσό.

2ος: Να πληρώσω σε κατάστημα το ποσό

3ος: Να περιμένω λίγες ημέρες να το διερευνήσουν.

4oς: Τελευταίο update, ενημέρωσα οτι θα κάνω καταγγελία γιατί έχω την απόδειξη απο το ebanking, μαζί με την τότε επιστροφή χρημάτων που μου έκαναν, και με κάλεσαν πριν λίγο οτι θα προχωρήσουν την αίτηση μου χωρίς να χρειαστεί να καταβάλω το ποσό των 55 ευρώ περίπου.

Όσο για το οτι αναγράφεται στο συμβόλαιο, για την επιστροφή του εξοπλισμοού ναι, δεν αντιλέγω. Όμως έχουν κάνει ενα σημαντικό λάθος. Μετά απο 2+ χρόνια; Είναι για γέλια και για κλάματα.

 

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο ισχύει θεωρητικα. Ίσως να μείνει μια μικρή διαφορά γιατί κάποια ρουτερ άλλαξαν οι τιμές τους 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, INDYJONES said:

Είμαι στη Vodafone, και μετά απο 2 κ κάτι χρόνια, κάναμε αίτηση για cosmote. Πριν την Vodafone είχαμε cosmote. Οι αλλαγές έχουν γίνει επειδή καλούν συνέχεια και έπεισαν τους γονείς μου με διάφορες "προσφορές".

Έχω μιλήσει με 4 διαφορετικούς εκπροσώπους της cosmote, και μου έχουν πει ο καθένας κάτι διαφορετικό.

1ος: Να επιστρέχω οποιοδήποτε router έχω και θα αφαιρεθεί το ποσό.

2ος: Να πληρώσω σε κατάστημα το ποσό

3ος: Να περιμένω λίγες ημέρες να το διερευνήσουν.

4oς: Τελευταίο update, ενημέρωσα οτι θα κάνω καταγγελία γιατί έχω την απόδειξη απο το ebanking, μαζί με την τότε επιστροφή χρημάτων που μου έκαναν, και με κάλεσαν πριν λίγο οτι θα προχωρήσουν την αίτηση μου χωρίς να χρειαστεί να καταβάλω το ποσό των 55 ευρώ περίπου.

Όσο για το οτι αναγράφεται στο συμβόλαιο, για την επιστροφή του εξοπλισμοού ναι, δεν αντιλέγω. Όμως έχουν κάνει ενα σημαντικό λάθος. Μετά απο 2+ χρόνια; Είναι για γέλια και για κλάματα.

 

Στειλε email στην κοσμοτε και ζήτα γραπτώς τι χρειάζεται να φύγεις και εαν διαφωνείς κατήγγειλε το. Αυτη ειναι η επισημη διαδρομη που πρεπει να ακολουθησεις. Δεν γινεται τηλεφωνικη συννενοηση με διάφορους εκπροσώπους καθε φορα.

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mobileras said:

Στειλε email στην κοσμοτε και ζήτα γραπτώς τι χρειάζεται να φύγεις και εαν διαφωνείς κατήγγειλε το. Αυτη ειναι η επισημη διαδρομη που πρεπει να ακολουθησεις. Δεν γινεται τηλεφωνικη συννενοηση με διάφορους εκπροσώπους καθε φορα.

Αν κατάλαβα καλά, να πάει θέλει όχι να φύγει... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, andreasomageiras said:

Αν κατάλαβα καλά, να πάει θέλει όχι να φύγει... 

Τότε μπερδευτηκα. Να στειλει στην εταιρία που του κάνει τη ζόρικη τέλος παντων. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω κινητό αριθμό με πρόθεμα 694. Για χρόνια ήμουν στην κοσμοτε. Θέλησα να κάνω φορητοτητα στη βονταφον γιατί είχε πολύ καλή προσφορά που με 12 ευρώ είχα όλα απεριόριστα. Στο cu. Το θέμα είναι ότι από δίκτυο ήταν για κλάματα, άρα σε 5 μέρες έκανα αίτηση να γυρίσω κοσμοτε. Η αίτηση φορητότητας εγκρίθηκε Δευτέρα απόγευμα 10/04. Την τρίτη 11/04 πήγα να πάρω την σιμ αλλά δε μπορούσαν να μου ενεργοποιήσουν χρόνο ομιλίας γιατί δε φαινομουν. Φτάσαμε Πέμπτη 13/04 όπου μίλησα με κοσμοτε για το πότε θα πέσει το σήμα της βονταφον για να βάλω την σιμ της κοσμοτε. Και μου απαντάει, ότι είμαι στο δίκτυο κοσμοτε από 11/04. Του λέω, κάποιο λάθος έχετε κάνει. Σας μιλάω από τη σιμ της βονταφον. Με καλούν κανονικά στη βονταφον. Για δοκιμάστε να ξαναβάλετε την σιμ της κοσμοτε και ας λειτουργεί. Τίποτα. Μου βγάζει ότι δε μπορεί να συνδεθεί στο δίκτυο. Άνοιξαν τικετ για τεχνικό θέμα επειδή είναι βλάβη συστημική. Άγνωστο πότε θα ενεργοποιηθεί. Εγώ είμαι σε έναν πάροχο που δεν με αντιπροσωπεύει (βονταφον) αλλά επικοινωνώ, και έναν πάροχο που θα έπρεπε να με αντιπροσωπευει αλλά δε με βλέπει καν. Πάντως στο site foritotita φαίνομαι ακόμα vodafone. Αυτή τη φορά η κοσμοτε δε μας τα λέει καλά. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, _NikitaS_ said:

Εγώ έχω κινητό αριθμό με πρόθεμα 694. Για χρόνια ήμουν στην κοσμοτε. Θέλησα να κάνω φορητοτητα στη βονταφον γιατί είχε πολύ καλή προσφορά που με 12 ευρώ είχα όλα απεριόριστα. Στο cu. Το θέμα είναι ότι από δίκτυο ήταν για κλάματα, άρα σε 5 μέρες έκανα αίτηση να γυρίσω κοσμοτε. Η αίτηση φορητότητας εγκρίθηκε Δευτέρα απόγευμα 10/04. Την τρίτη 11/04 πήγα να πάρω την σιμ αλλά δε μπορούσαν να μου ενεργοποιήσουν χρόνο ομιλίας γιατί δε φαινομουν. Φτάσαμε Πέμπτη 13/04 όπου μίλησα με κοσμοτε για το πότε θα πέσει το σήμα της βονταφον για να βάλω την σιμ της κοσμοτε. Και μου απαντάει, ότι είμαι στο δίκτυο κοσμοτε από 11/04. Του λέω, κάποιο λάθος έχετε κάνει. Σας μιλάω από τη σιμ της βονταφον. Με καλούν κανονικά στη βονταφον. Για δοκιμάστε να ξαναβάλετε την σιμ της κοσμοτε και ας λειτουργεί. Τίποτα. Μου βγάζει ότι δε μπορεί να συνδεθεί στο δίκτυο. Άνοιξαν τικετ για τεχνικό θέμα επειδή είναι βλάβη συστημική. Άγνωστο πότε θα ενεργοποιηθεί. Εγώ είμαι σε έναν πάροχο που δεν με αντιπροσωπεύει (βονταφον) αλλά επικοινωνώ, και έναν πάροχο που θα έπρεπε να με αντιπροσωπευει αλλά δε με βλέπει καν. Πάντως στο site foritotita φαίνομαι ακόμα vodafone. Αυτή τη φορά η κοσμοτε δε μας τα λέει καλά. 

Νομίζω ότι είναι θέμα της βονταφον να δώσει το οκ για να φυγει ο αριθμός. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Mobileras said:

Νομίζω ότι είναι θέμα της βονταφον να δώσει το οκ για να φυγει ο αριθμός. 

Μα εχει δωθει η έγκριση την Δευτέρα. Και η κοσμοτέ πήγε να με τραβήξει την τρίτη. Συστημικο σφάλμα είναι και περιμένω. Λέτε να τους πω να δώσουν και κάνα δωρο για τη ταλαιπωρία; λέμε τώρα! 

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι, πολύ γρήγορα είναι να σε ενεργοποιησουν στην COSMOTE. Στης μάνας μου 13 μέρες συνολικά έκαναν να την ενεργοποιήσουν από τη NOVA στην COSMOTE.

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, ParafronGR said:

Και πάλι, πολύ γρήγορα είναι να σε ενεργοποιησουν στην COSMOTE. Στης μάνας μου 13 μέρες συνολικά έκαναν να την ενεργοποιήσουν από τη NOVA στην COSMOTE.

Μα φαίνομαι ενεργοποιημενος. Κατάστημα και τεχνικό τμήμα μου λένε ότι έπρεπε από τις 11 του μήνα να είμαι στο δίκτυο τους. Φαίνομαι στο σύστημα τους διπλός. Μου το έδειξαν. Φαίνεται ο παλιός λογαριασμός μου και ο νέος και έχει κολλήσει η πορεία. Τεσπα. Θα δούμε. Για 13 μέρες πάντως δε μου είπε κανένας. Στο μαγαζί μπροστά μου ήρθε κύριος που όπως και μένα την Δευτέρα είχε πάρει έγκριση και τρίτη πρωί έβαζε τη νέα σιμ. Εμένα αντίθετα μου είπαν ότι όπως έγινε έτσι το θέμα ίσως μείνω και κάποια στιγμή χωρίς καθόλου τηλέφωνο, δλδ να είναι το νούμερο τελείως στον αέρα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. 

Ήθελα να ρωτήσω πως γίνεται να αφαιρέσω χρήστη από το cosmote one? Μόνο να προσθέσω έχω καταφέρει 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο η εξυπηρέτηση μπορεί να διαγράψει το σχήμα και να δημιουργήσεις μετά νεο

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, paanos said:

Μόνο η εξυπηρέτηση μπορεί να διαγράψει το σχήμα και να δημιουργήσεις μετά νεο

Ακριβώς διότι μπήκε η μητέρα μου σε άλλο σχήμα αντί να μπει στο δικό μου. 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Cosmote roaming σε Ιταλία με Vodafone IT. Data OK, Voice καπούτ. Με άλλον ιταλικό Provider voice ok.

Πληροφοριακά...

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να το ανεφερα κ εγώ πριν 2 μήνες. Όντως έτσι είναι. Η πλάκα είναι ότι η αυτόματη επιλογή σε γυρνάει πολύ συχνά εκει ενώ υπάρχει κάλυψη και από τα άλλα 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...