Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν τα κινητά σου είναι στην cosmote βάλε ένα (αυτό που θες δηλαδή να λαμβάνει τις κλήσεις) από αυτά στο cosmote one (ίδιο αφμ ή ίδια διεύθυνση χρειάζεται) και θα έχουν μεταξύ τους απεριόριστη επικοινωνία.

Υπόψιν ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τα λεπτά που σου δίνει το σταθερό, άρα σκέψου το ξανά γιατί λογικά θα χάνεις πολλά λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα θα πρέπει να αλλάξεις όνομα στην εταιρία που είναι, προσκομίζοντας το πιστοποιητικό θανάτου.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
καλησπέρα σας και χρονια πολλα .θελω να ρωτησω σε ολες τις εταιριες καρτοκινητης τηλεφωνιας όταν ενεργοποιείς πακετο ομιλιας .μιλας 1 λεπτο και σου χρεωνει 3 λεπτα !στην cosmote μου ειπαν ότι ανέκαθεν ισχυει αυτό και μονο αν κανω καρτοσυμβολαιο θα χρεωνομαι 1 λεπτο για κάθε ένα λεπτο που μιλαω.μηπως πρεπει να κανω αναφορα στην ΕΕΤΤ?
Link to comment
Share on other sites

Nαι έτσι ειναι εδώ και πολύ καιρό 3' ελάχιστη χρέωση και μετά ανα 1" εκτός και αν πας σε frog (cosmote δίκτυο) ή Q (wind δίκτυο) που έχουν πακέτα με χρέωση ανα 1" απο το πρώτο δευτερόλεπτο
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ισχύει ανέκαθεν για το πρώτο λεπτό ομιλίας είτε σε συμβόλαιο είτε σε κάρτα.

Μετά το πρόωρο λεπτό χρεώνεσαι ανα δευτερόλεπτο.

 

Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελεί η frog, η Q (και δεν ξέρω αν έχει και η voda κάποια καρτοκινητή με χρέωση από το πρώτο δευτερόλεπτο).

 

ΥΓ: με πρόλαβε ο bbbb

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας και χρονια πολλα .θελω να ρωτησω σε ολες τις εταιριες καρτοκινητης τηλεφωνιας όταν ενεργοποιείς πακετο ομιλιας .μιλας 1 λεπτο και σου χρεωνει 3 λεπτα !στην cosmote μου ειπαν ότι ανέκαθεν ισχυει αυτό και μονο αν κανω καρτοσυμβολαιο θα χρεωνομαι 1 λεπτο για κάθε ένα λεπτο που μιλαω.μηπως πρεπει να κανω αναφορα στην ΕΕΤΤ?

 

 

 

Ελαχιστη χρεωση κλησης 3 λεπτά και απο το 3 λεπτο ανα δευτερολεπτο.

Δηλαδη: μιλας 1’14” χρεωνεσαι 3!

Μιλας 2 λεπτα χρεωνεσαι 3.

Μιλας 3λεπτα και 33” χρεωνεσαι 3λ και 33δτλ.

Εχει καμια 15ριά χρόνια που ισχύει αυτό στην καρτοκινητή.

Η Q νομίζω τώρα ομως εχει χρεωση ανα δευτερόλεπτο και χωρίς ελαχιστη χρεωση τα 3’

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

καλεσα την cosmote και μου ειπαν ότι στο καρτοσυμβολαιο μιλας 1 λεπτο και χρεωνεσαι 1 λεπτο. ρωτησα αν υπαρχει καποια συμβαση που τα αναγραφει αυτά ότι δηλαδή μιλας με ελαχιστη χρεωση 3 λεπτα και μου ειπαν να διαβασω στην σελιδα της cosmote. το θεωρω απατη αυτό το συστημα γιατι όταν αγοράζεις πακετα ομιλιας σου λενε πχ για καποια λεπτα προς whatsup και 100 λεπτα προς ολους 5 ευρω και κατι για 14 ημερες θα επρεπε να λενε ότι αντιστοιχει σε 33,3 πραγματικα λεπτα .με καλεσαν να κανω καρτοσυμβολαιο.για να εχω 3 πλασιο χρονο ομιλιας και ότι μετα το 18μηνο θα μου εδειναν επιδοτηση για νεα συσκευή .οι ιδιοι οι συνεργατες της cosmote δισφυμηζαν την καρτοκινητη για να αγορασω καρτοσυμβολαιο.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ειχα ζητησει φορητοτητα απο καρτοκινητη wind σε συμβολαιο cosmote.Η αιτηση εγινε online και την προηγουμενη Πεμπτη ηρθε ο κουριερ υπεγραψα και πηρα τη σιμ.Μεχρι σημερα δεν εχει γινει η μεταφορα.Ειναι λογικο;

Μην μου πειτε να παρω τηλ ,γιατι εχω παρει 100 τηλεφωνα ο ενας με στελνει στον αλλο και τελικα βαρεθηκα και το εκλεισα

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γεια

Περυσι η κορη μου* τετοια εποχη* σαν φοιτητρια εβγαλε φοιτητικο*whatsup* , αλλά* της φόρτωσαν με το ζορι ενα δωρο , μια συσκευη* για μοιρασμα ιντερνετ που ειχε λεει και 10 gb δωρο .*

 

Αυτο το πραγμα ουδεποτε ανοιχτηκε και ειναι εδω στο σπιτι ενω η κορη μου βρισκεται εξωτερικο . Μου λεει οτι της ειχαν πει να μην ξεχασει να ζητησει στον εναν χρονο διακοπη γιατι*

 

ειναι συνδρομιτικη υπηρεσια και θα θελουν χρηματα .*

 

Ξεχωρα το παλαβο του πραγματος του οταν δεν ζηταω υπηρεσια σημαινει δεν την θελω και οχι αυτοδικαια οτι την θελω* που με τρελαινει , γνωριζει κανεις τι στο διαολο ειναι αυτο και αν μπορει κανεις να ξεμπερδεψει με ενα τηλεφωνο η μεσω* νετ ; γιατι ανηκω στις ευπαθεις ομαδες και δεν εχω σκοπο να τρεχω βολτες στον ποτε.

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς και τηλεφωνικά να κάνεις αίτημα διακοπής.

Αν μπεις στο my cosmote θα δεις όλες τις λεπτομέρειες για την σύνδεση (αν είναι συμβόλαιο ή κάρτα mobile internet και το πάγιο του)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βρισκομαι μεσα στο πανελ του cosmote id, κανει προσθηκη συνδεσης βαζω ΑΦΜ κωδικου συμβολαιου και το κινητου μου, επιβεβαιωνω το πιν που μου στελνουν, και μολις επιρεστρεφω στο κεντρικο πανελ δε μου δειχνει το λογαριασμο που προσθεσα. Το επανελαβα και 2η φορα και τιποτα. Μηπως πρεπει να περασει καμμια μερα για να φανει

 

Δε ξερω γιατι παιχτηκε κομπλα παντως εκανα προσθηκη συνδεσης απο υην εφαρμογη της κοσμοτε και τωρα μου το περασε. Απο το web για καποιο λογο μου ελεγε επιτυχια αλλα δεν εμφανιζοταν η συνδεση στο πανελ

Edited by Vasileios

Ήρθε η ώρα για ένα νέο Σπίτι

http://www.aeginahomes.gr/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.... Είναι η 7η φορά που δέχτηκα τηλέφωνο να αναβαθμίσω την τηλ γραμμή και να πάω σε vdsl...... Μα επιτέλους γιατί δεν κοιτάνε το θέμα ότι δεν υποστηρίζουν ΟΤΕ τv μέσω ευρυζωνικης με vdsl.???? Εν έτη 2020 θα περιμέναμε το αντίθετο δεν είναι δυνατόν για να έχεις μέσω ευρυζωνικης τηλεόραση να έχεις απλή adsl..... Oλος ο κόσμος πάει μπροστά... Cosmote???......

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με το νέο ΟΤΤ (το οποίο αντικαθιστά την iptv) μπορείς να έχεις και vdsl και τηλεόραση.

Το πρόβλημα είναι το ότι θα πρέπει να διακόψεις την iptv που έχεις τώρα, άρα και να πληρώσεις τέλος διακοπής αν το συμβόλαιο σου δεν έχει λήξει.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα δηλαδή έπρεπε να έχεις adsl;

Σε vdsl δεν έπαιζε;

Αυτό το tv box που προωθούν αυτήν την περίοδο είναι συμβατό με vdsl;

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η ΟΤΤ είναι τύπου Netflix, δεν χρειάζεται προφίλ στο ρούτερ κλπ για να παίξει. Είναι απλά streaming, παίζει σε όλους τους παρόχους και τύπους συνδεσης, ενώ η ευρυζωνική ήθελε μόνο ΟΤΕ, vdsl σε λίγες περιοχές και τον εξοπλισμό του ΟΤΕ (θύρα 4)
Link to comment
Share on other sites

Με το νέο ΟΤΤ (το οποίο αντικαθιστά την iptv) μπορείς να έχεις και vdsl και τηλεόραση.

Το πρόβλημα είναι το ότι θα πρέπει να διακόψεις την iptv που έχεις τώρα, άρα και να πληρώσεις τέλος διακοπής αν το συμβόλαιο σου δεν έχει λήξει.

Μαλιστα.....και φυσικα να εχω και τις αναλογες χρεωσεις....γιατι νομιζω ειναι αλλη η τιμη του φουλ πακ μεσω iptv σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Είναι διαφορετικές οι τιμές ΟΤΤ και δορυφορικού, αν όμως δεις εδώ έχει καποιες προσφορές σε μερικούς συνδυασμούς σταθερής + τηλεόρασης.

https://www.cosmote.gr/eshop/browse/Fixed-Plans/COSMOTE-Double-Play-with-TV/-/N-1jl4cve

Link to comment
Share on other sites

ποσο τραγικοι...μιλαω μαζι τους και ενω ειμαι ηδη σε συμβολαιο μαζι τους, ζητανε 55 ευρω για να κοψω το συμβολαιο και να ξαναπληρωσω για να κανω νεο συμβολαιο!!!!!!υποτιθεται οτι σε ΄΄αναβαθμιζουν ΄΄ ετσι.......
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλησπέρα σας,

 

Εχω καρτοκινητό Frog και "δυστυχώς" επειδή είμαι διακοπές με σταθερό WiFi και δεν έχω ενεργοποιήσει προσφορές internet αυτό δίνει δικαίωμα στην Cosmote να μου τρώει 0.2 τη μέρα με το παρακάτω μήνυμα:

 

ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 0.2 € . ΓΙΑ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΠΑΚΕΤΑ INTERNET ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ Η ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ MB ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MY INTERNET .......

 

Γνωρίζετε πώς μπορώ να το απενεργοποιήσω?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

 

Εχω καρτοκινητό Frog και "δυστυχώς" επειδή είμαι διακοπές με σταθερό WiFi και δεν έχω ενεργοποιήσει προσφορές internet αυτό δίνει δικαίωμα στην Cosmote να μου τρώει 0.2 τη μέρα με το παρακάτω μήνυμα:

 

ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 0.2 € . ΓΙΑ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΠΑΚΕΤΑ INTERNET ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ Η ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ MB ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MY INTERNET .......

 

Γνωρίζετε πώς μπορώ να το απενεργοποιήσω?

 

στέλνοντας MI στο 1333

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια θα γλυτώσεις με αυτό τον τρόπο το κλέψιμο, αλλά οχι και τον "πολεμο" νευρων με καθημερινό sms:

 

ΔEN EXETE ΔΩPEAN MB. ΓIA NA MΠOPEΣETE NA ΣEPΦAPETE ΣTO INTERNET MΠEITE ΣTO http://myinternet.cosmote.gr KAI EΠIΛEΞTE ENA AΠO TA ΔIAΘEΣIMA ΠAKETA MB

♥Lara♥2007♥2021♥
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς απλά να βάλεις σιγαση αν σε ενοχλεί τόσο η υπενθύμιση.

 

Όταν δεν υπάρχει η υπηρεσία του κόφτη, θέλετε να την προσθέσουν. Τώρα που υπάρχει, σας ενοχλεί το μήνυμα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

 

 

Ένα ζήτημα που απασχολεί πολλούς συνδρομητές, και το έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν, είναι αυτό της αζημίως καταγγελίας της σύμβασης καρτοκινητού και επιστροφής του χρηματικού υπολοίπου των συνδρομητών ύστερα από τις τιμολογιακές τροποποιήσεις που ανακοινώνει κάθε φορά ο πάροχος. Μέχρι τώρα υπήρχαν αναφορές για επιστροφή χρηματικού υπολοίπου στην περίπτωση της οριστικής κατάργησης της σύνδεσης. Εδώ θα ασχοληθούμε με την επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου στην περίπτωση της φορητότητας.

 

Η ΕΕΤΤ αναφέρει σχετικά στον κανονισμό ότι:

 

" Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο. "

 

Και αν και μοιάζει αυτονόητο ότι "καταγγελία της σύμβασης αζημίως" θα μπορούσε να επιτευχθεί είτε με κατάργηση είτε με φορητότητα του αριθμού, αυτό στην πράξη δεν εφαρμόζεται καθόλου όπως έχουμε δει. Ύστερα από searching έπεσα σε διπλανό forum πάνω σε μια σημαντική αναφορά σχετικά με το ζήτημα. Χαίρομαι ιδιαίτερα που και άλλοι άνθρωποι δεν επαφίενται στα όσα υποστηρίζει και εφαρμόζει αυθαίρετα ένας πάροχος αλλά αντιθέτως διεκδικούν και ψάχνουν διεξοδικά τις επιλογές τους. Απαντάει λοιπόν η ΕΕΤΤ σε ερώτημα συνδρομητή:

 

Η καταγγελία μπορεί να γίνει είτε με κατάργηση της σύνδεσης είτε με φορητότητα του αριθμού σε άλλο δίκτυο. Στην επιστολή-αίτημα προς τον υφιστάμενο πάροχο συστήνουμε να τον ενημερώσετε για την επιλογή σας (κατάργηση σύνδεσης ή μέσω φορητότητας).

 

Εάν ο πάροχος δεν συμμορφωθεί με τα οριζόμενα από τις διατάξεις του Κανονισμού Γενικών Αδειών, τότε μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το ζήτημα παραθέτοντας τα πραγματικά περιστατικά και διατυπώνοντας το αίτημα σας.

 

Τέλος, ακόμα και στην περίπτωση που αποφασίσετε να προχωρήσετε σε κατάργηση της σύνδεσης σας, ο υφιστάμενος πάροχος έχει υποχρέωση να διατηρήσει τον αριθμό σας για διάστημα 6 μηνών χωρίς να τον εκχωρήσει σε άλλο συνδρομητή. Εντός των 6 αυτών μηνών έχετε το δικαίωμα να αιτηθείτε νέα σύνδεση από τον πάροχο σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό αυτό.

 

wJNa2cJ.gif

 

Προκύπτουν λοιπόν τα εξής δύο πολύ σημαντικά:

  • Ο συνδρομητής και μόνον αποφασίζει εάν θα προβεί σε κατάργηση ή φορητότητα του αριθμού του. Η επιλογή είναι καθαρά δική μας.
  • Ακόμα και εάν γίνει κατάργηση, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα εντός 6 μηνών να χρησιμοποιήσει και πάλι τον ίδιο αριθμό. Άρα μπορεί να γίνει επανενεργοποίηση του αριθμού με νέα σύνδεση εάν το αποφασίσουμε.

 

Μπορείτε να καλέσετε στο τμήμα καταναλωτών της ΕΕΤΤ στο 2106151194 καθημερινά 10-12 το πρωί για να επιβεβαιώσετε τα παραπάνω αν και είναι σχεδόν αδύνατον να βγάλετε γραμμή.:) Εγώ τουλάχιστον δεν τα κατάφερα, ούτε εγγράφως να λάβω σχετική ενημέρωση.

 

Στην παραπάνω απάντησή της η ΕΕΤΤ αφήνει έκθετο οποίον παρόχο αρνείται να εφαρμόσει τα οριζόμενα του κανονισμού. Για να μην ακούμε λοιπόν διάφορους "παπαγάλους" ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, πάμε να δούμε πώς μπορούμε να λάβουμε το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο στο τραπεζικό μας λογαριασμό, εφόσον η εφαρμογή των τροποποιήσεων από την ανακοίνωση της εταιρίας γίνει σε διάστημα μικρότερο των 3 μηνών. Να τονίσω ότι τα όσα περιγράφω παρακάτω αφορούν την διαδικασία της COSMOTE, αλλά ο κανονισμός ισχύει ρητά για όλους και υποθέτω πως η διαδικασία θα είναι παρόμοια και στους άλλους παρόχους.

 

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 

 

 

  1. Ενημέρωση παρόχου. Ενημερώστε την εταιρία μέσω της φόρμας επικοινωνίας καλύτερα για να λάβετε μοναδικό αριθμό αναφοράς (εναλλακτικά στη διεύθυνση:customercare@ote.gr) ότι ύστερα από τις τροποποιήσεις που ανακοίνωσαν επιθυμείτε να καταγγείλετε την σύμβαση αζημίως μέσω της φορητότητας του αριθμού σας σε άλλο δίκτυο και να σας κατευθύνουν σχετικά με την διαδικασία επιστροφής του χρηματικού υπολοίπου.
  2. Απάντηση παρόχου. Το πιθανότερο είναι να μην σας απαντήσουν καν, αλλά να σας καλέσουν τηλεφωνικά από την εξυπηρέτηση και σας πουν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται, αφορά σε γενικό όρο που υπάρχει στις ανακοινώσεις, ισχύει για τα συμβόλαια, στα καρτοκινητά μπορείτε να αποχωρίσετε όποτε θέλετε κ.α. ευφάνταστα που θα σκαρφιστεί ο κάθε υπάλληλος που θα βρεθεί στην άλλη άκρη της γραμμής. Μην χάνεται τον χρόνο σας άσκοπα συζητώντας το και έρθετε σε αντιπαράθεση μαζί τους. Ζητήστε απλώς την απάντηση της εταιρίας στο αίτημά σας εγγράφως στο mail σας.
  3. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Υποβάλετε την καταγγελία σας μέσω της φόρμας στο site (είτε μέσω mail εάν χρειάζεται να επισυνάψετε κάτι στη διεύθυνση:info@eett.gr επώνυμα μαζί με τα στοιχεία σας) παραθέτοντας μαζί την επίσημη αρνητική απάντηση που λάβατε προηγουμένως από τον πάροχο.
  4. Εξέταση καταγγελίας. Θα λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου και η ΕΕΤΤ θα προωθήσει την καταγγελία σας στην εταιρία η οποία μέσα σε χρονικό περιθώριο 30 ημερών θα πρέπει να απαντήσει.
  5. Απάντηση παρόχου. Κατά πάσα πιθανότητα η εταιρία θα "τα μαζέψει", θα απολογηθεί και θα σας επιτρέψει επιτέλους να καταγγείλετε την σύμβαση μέσω φορητότητας. Θα σας ζητηθούν επίσης κάποια στοιχεία όπως iban, αντίγραφο ταυτότητας κτλ. για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου.
  6. Φορητότητα του αριθμού. Προβείτε στην φορητότητα του αριθμού σας στο νέο δίκτυο και ενημερώστε εκ νέου τον παλιό πάροχο μόλις ολοκληρωθεί. Καλό είναι να τους επισημάνετε από την αρχή ότι οφείλουν εντός 30 ημερών να πιστώσουν τα χρήματα.
  7. *Συμβουλή, εάν βρείτε διάφορα "εμπόδια" στην διαδικασία φορητότητας από τον νέο πάροχο (όπως ότι η φορητότητα κοστίζει χ ποσό, κάνουν φορητότητες μόνο σε συμβόλαια και όχι καρτοκινητά, δεν υπάρχουν κάρτες sim, έχει πέσει το σύστημα, η φορητότητα θα ολοκληρωθεί σε χ μήνες και άλλα "παραμύθια") μπορείτε να προβείτε σε νέα καταγγελία προς το νέο πάροχο που εμποδίζει την διαδικασία. Αν και τελευταία έχουν "χαλαρώσει" οι φορητότητες, τα αναφέρω για να είστε προετοιμασμένοι στο τι μπορεί να αντιμετωπίσετε.
  8. Πίστωση του ποσού. Εμένα καθυστέρησε αρκετά, περίπου 30 ημέρες, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος. Θα προσπαθήσουν να το τραβήξουν όσο μπορούν χρονικά αλλά τελικά θα ολοκληρωθεί η επιστροφή του ποσού στον τραπεζικό σας λογαριασμό και η περιπέτειά σας θα τελειώσει.

 

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

 

 

Ακόμα και εάν δεν σκοπεύετε να κάνετε φορητότητα του αριθμού σας στο άμεσο μέλλον θεωρώ αρκετά χρήσιμη την δυνατότητα της καταγγελίας σύμβασης αζημίως στα καρτοκινητά. Οι πάροχοι έμμεσα εκβιάζουν με την οριστική κατάργηση του αριθμού και κάνουν το οτιδήποτε για να αποκρύψουν και να μην εφαρμόσουν αυτό που κατά τα άλλα φαρδιά πλατιά προβάλουν "ως δικαίωμα των συνδρομητών" στις ανακοινώσεις τους.

Μπορούμε να αντιταχθούμε στις συντονισμένες αυξήσεις των εταιριών μέσω της φορητότητας του αριθμού μας και ταυτόχρονα να μας αποδοθεί το χρηματικό υπόλοιπο. Αυτό αποτελεί ένα ισχυρό "όπλο" που έχουμε ως καταναλωτές και η διάχυση αυτής της πληροφορίας στους συνδρομητές θα φέρει τους παρόχους σε αρκετά άβολη θέση.

 

Προσωπικά η αίσθηση που έχω αποκομίσει από τις κάμποσες καταγγελίες που έχω κάνει στην ΕΕΤΤ δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτική. Σίγουρα όμως άλλοι μπορεί να είχαν διαφορετικές εμπειρίες και όπως φαίνεται υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δουλεύουν και προσπαθούν στην ΕΕΤΤ. Σε κάθε περίπτωση ας αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας παρέχονται από την νομοθεσία και ας πιέσουμε ώστε να υπάρξει μια στροφή ακόμα και αν πιστεύουμε πως δεν έχει κάποιο αντίκτυπο άμεσα. Αφιερώστε λίγο από τον χρόνο σας και ίσως κάνουμε την διαφορά.

Ευπρόσδεκτες όσες σχετικές εμπειρίες και αναφορές έχετε και οτιδήποτε άλλο αξίζει να προστεθεί στον οδηγό.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...