Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στην Cosmote κοιμούνται. Έχω κλείσει χρόνο που μεταφέρθηκα με φοριτότητα απο cosmote σε vodafone και το mycosmos στο νούμερο 6978χχχχχχ δεν το έχουν ακυρώσει.

Οπότε χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες κανονικά σαν να ήμουν συνδρομητής.

 

Ξέφραγο αμπέλι είναι...

 

Για όσο λειτουργεί ο αριθμός σου, θα είναι ανοιχτή η θυρίδα. Δεν μπορούν να στο ακυρώσουν παρά μόνο αν το αφήσεις σε αδράνεια για παραπάνω απο 6 μήνες ( και πάλι, δεν θα μπορούν να το δώσουν πουθενά καθώς βασίζεται στον αριθμό του κινητού που εσύ χρησιμοποιείς σε άλλο δίκτυο ).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χαιρετω ολα τα μελη του φορουμ :)

Πριν απο αρκετες μερες προεκυψε ενα προβλημα του οποιου τη λυση δεν ειχα ιδεα πως να την βρω και ειπα να ρωτησω εδω μηπως και μπορεσετε να βοηθησετε.

Ενω ξερω οτι ειχαν σταλει καποια μηνυματα προς τον αριθμο μου ενω το κινητο μου ηταν κλειστο,κατα την ενεργοποιηση τα μηνυματα αυτα δεν παραληφθηκαν ποτε....Για την ακριβεια,πριν απο αρκετες μερες ενω η sim ηταν σε ενα απενεργοποιημενο κινητο siemens S65 (μοντελα δεν ξερω αν εχουν σημασια),μεταφερθηκε σε ενα sony-ericsson C902 και τοτε ενεργοποιηθηκε το 2ο.Μηνυματα ποτε δεν παρεληφθησαν και δεν ξερω τι φταιει.Να σημειωθει οτι ουτε τα μηνυματα με αναφορα των κλησεων παρεληφθησαν,και μετα εκανα μια προωθηση,κατι τετοιο,και ηρθαν μονο αυτα με πληρη λιστα των αριθμων που με καλεσαν.Γραπτα sms τιποτα....Μπορει να γινει καποια διαδικασια αντιστοιχη με αυτη που εγινε για την παραλαβη των μηνυματων που με ενημερωναν για τις κλησεις;Τα μηνυματα εσταλησαν αρκετες μερες πριν,παιζει καποιο ρολο;Νομιζω το μεγιστο οριο αποστολης το οποιο ειναι και προεπιλεγμενο στις συσκευες ειναι 1 μηνας.

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

Το άνω όριο στις εταιρείες είναι οι 3 ημέρες, ανεξαρτήτως του τι λέει το κινητό. Οπότε μάλλον δεν θα μπορέσεις να τα πάρεις.
Link to comment
Share on other sites

Παιζει να ξερεις που οφειλεται αυτη η απωλεια,ετσι ωστε να αποφυγω στο μελλον παρομοιο σκηνικο;Η πως θα μορουσα να το διορθωσω αμεσα αν το ξαναπαθω;
Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψε ο georgemv, αν σε τρεις μέρες το SMS δεν παραδοθεί τότε ακυρώνεται. Άρα και να ξανατύχει δεν διορθώνεται. Ο μόνος τρόπος να μην ξανατύχει είναι να μην έχεις κλειστό το κινητό τρεις μέρες (ή σε σημείο που δεν έχει σήμα) συνεχόμενα.
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Aπλα μου φανηκε πολυ ακυρο το σκηνικο αυτο....συνηθως (τι συνηθως,παντα...) τα μνμτα παραλαμβανονται μετα την ενεργοποιηση.Η ενεργοποιηση εγινε μια μερα αργοτερα,απλα ελεγα μηπως τωρα θα μπορουσε να διορθωθει,αλλα τζιφος...Καλως,ευχαριστω για τις απαντησεις
Link to comment
Share on other sites

Η χρονική διάρκεια ενός μηνύματος εξαρτάται απο την επιλογή που έχει κάνει ο αποστολέας στο κινητό του. Υπάρχει π.χ. η δυνατοτητα να ακυρώνεται η αποστολή του μηνύματος αν δεν υπάρχει δυνατότητα παραλαβής του εντός μιας ώρας.
Link to comment
Share on other sites

παιδιά στο whatsup έχεις με 3€ δώρο 60 ΜΒ ίντερνετ. η ταχύτητά του είναι η ίδια με το ίντερνετ που δίνει το συμβόλαιο της cosmote?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ήθελα να παρακαλέσω τους υπεύθυνους του site της cosmote, αν μπορούν να ανανεώνουν άμεσα την ιστοσελίδα τους για τις προσφορές τους, εκτός αν δεν τους ενδιαφέρει πια να προσελκύουν άλλους πελάτες.

Για παράδειγμα ενώ υπάρχει προσφορά για 120 MB internet με 3€ το μήνα (αντί για 60 που είναι το πακέτο), για να το μάθεις πρέπει να διαβάζεις το forum εδώ ή να επισκέπτεσαι το site της vodafone (που ενημερώνεται άμεσα) και να δεις τις νέες προσφορές, υποθέτοντας ότι κάτι παρόμοιο θα κάνει και η cosmote.

Άλλο παράδειγμα είναι τα δωρεάν 120 λεπτά ανά μήνα σε κάθε ανανέωση cosmokarta 10€. Ενώ η προσφορά είχε ανανεωθεί, αρκετές μέρες μέσα στον επόμενο μήνα έγραφε ότι έχει ισχύ έως 31 του προηγούμενου.

Νομίζω ότι κάποιος πρέπει να δώσει προσοχή.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να παρακαλέσω τους υπεύθυνους του site της cosmote, αν μπορούν να ανανεώνουν άμεσα την ιστοσελίδα τους για τις προσφορές τους, εκτός αν δεν τους ενδιαφέρει πια να προσελκύουν άλλους πελάτες.

Για παράδειγμα ενώ υπάρχει προσφορά για 120 MB internet με 3€ το μήνα (αντί για 60 που είναι το πακέτο), για να το μάθεις πρέπει να διαβάζεις το forum εδώ ή να επισκέπτεσαι το site της vodafone (που ενημερώνεται άμεσα) και να δεις τις νέες προσφορές, υποθέτοντας ότι κάτι παρόμοιο θα κάνει και η cosmote.

Άλλο παράδειγμα είναι τα δωρεάν 120 λεπτά ανά μήνα σε κάθε ανανέωση cosmokarta 10€. Ενώ η προσφορά είχε ανανεωθεί, αρκετές μέρες μέσα στον επόμενο μήνα έγραφε ότι έχει ισχύ έως 31 του προηγούμενου.

Νομίζω ότι κάποιος πρέπει να δώσει προσοχή.

 

http://goo.gl/XTuFX

 

http://goo.gl/RyMrT

Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως το προβλημα μου εντασετε σε αυτο το τμημα του φορουν , αν οχι παρακαλω να το μετακινησουν.

λοιπω εχω μια καρτα της κοσμοτε και μπλοκαρε το πιν και τωρα ζηταει πακ το οποιο εχω χασε ι:( :( γινεται να ξεκλειδωθει η καρτα και αν ναι πως ?????????:(:(:(

Link to comment
Share on other sites

Αν το κινητό είναι ταυτοποιημένο στο ονομα σου θα πάρεις τηλεφωνο στην cosmote θα επιβεβαιώσουν τα στοιχεία και θα σου δώσουν το Puk
Link to comment
Share on other sites

Και να εχεις το νου σου, αν πατησεις 8 ή 12(δε θυμαμαι ακριβως)φορες λαθος κ το πακ, αχρηστευεται η σιμ.
:cat:
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα,

Γνωριζουμε εαν ισχυει ακομα ο εξερχομενος διακομιστης mailgate.otenet.gr για αποστολη email μεσω cosmote ακομα και αν ο παροχος εμαιλ που εχουμε ειναι πχ hol?

Edited by CptBill
Link to comment
Share on other sites

Και να εχεις το νου σου, αν πατησεις 8 ή 12(δε θυμαμαι ακριβως)φορες λαθος κ το πακ, αχρηστευεται η σιμ.

 

νομίζω ότι είναι 10 φορές και όχι 12. Το εχω κάνει σε δύο σημ που είχα βρει στο δρόμο και μετά γράφει η κάρτα σημ απορρίφθηκε και μετά είναι άχρηστη η σημ και την πετάς δεν έχεις πρόσβαση στα δεδομένα της αφού έχει αχρηστευτεί.

ψαχνω δουλεια απο το σπιτι για οποιον ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει προσωπικο μυνημα, αραγε αξιζει να ξεκινησω προγραμματισμο;. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον πρώτο poster

 

Καρτοκινητό cosmote στην Αγγλία και δεν έχω αναγνώριση κλήσεων. Μήπως έχει βρει κανείς λύση? :(

Float like a butterfly, sting like a bee
Link to comment
Share on other sites

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον πρώτο poster

 

Καρτοκινητό cosmote στην Αγγλία και δεν έχω αναγνώριση κλήσεων. Μήπως έχει βρει κανείς λύση? :(

Ναι, βάλε Vodafone. :p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Φίλοι, προσοχή όταν διαλέγετε έκπτωση παγίου, έναντι επιδότησης συσκευής, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΑΘΗ.

Σας παραθέτω την επιστολή που έστειλα στην Cosmote, την ΕΕΤΤ και την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή:

 

"Κύριοι,

 

Σας γράφω για να σας ενημερώσω για την απαράδεκτη συμπεριφορά που έχω αντιμετωπίσει από την εταιρία Cosmote.

Είμαι συνδρομητής Cosmote. Η σύνδεσή μου ενεργοποιήθηκε την 24/5/2011 μετά από μετατροπή της Cosmokarta σε Συμβόλαιο (Cosmote Απεριόριστα 25). Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή υπήρχε προσφορά της εταιρίας για έκπτωση 25% στα μηνιαία πάγια αντί για την επιδότηση συσκευής, προσφορά και την οποία επέλεξα.

 

Την 8/6/2011 εκδίδεται ο πρώτος λογαριασμός αξίας 41,71 ευρώ.

Την 8/7/2011 εκδίδεται ο δεύτερος λογαριασμός αξίας 28,44 ευρώ, τον οποίο και παραλαμβάνω με ταχυδρομείο την 15/7/2011.

Την 16/7/2011 και ώρα 10:10 περίπου τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών cosmote στο νούμερο 13838 (νούμερο με χρέωση) για να ρωτήσω γιατί το πάγιο εμφανίζεται 25 ευρώ με το ΦΠΑ (20,3252 χωρίς το ΦΠΑ) έναντι του 18,75 ευρώ με το ΦΠΑ που αντιστοιχούσε στην προσφορά που είχα επιλέξει. Η κα Θωμά με ενημερώνει ότι η υπηρεσία του 13838 δεν είναι αρμόδια, καθόσον η σύνδεση είχε πραγματοποιηθεί μέσω του eshop της Cosmote, και ότι θα έπρεπε να καλέσω το 2102505800, το οποίο δεν απαντάει. Ξανακαλώ το 13838 (νούμερο με χρέωση) και μου αναφέρουν ότι η εν λόγω υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη το Σάββατο.

Την 18/7/2011 και ώρα 9:24 περίπου καλώ το 2102505800, μιλάω με την κα Πουλή, αναφέρω την λάθος χρέωση, σημειώνει το αίτημά μου, παρά το γεγονός ότι μου αναφέρει ότι υπεύθυνο είναι το 13838 (νούμερο με χρέωση). Καλώ το 13838 (νούμερο με χρέωση), μιλάω με την κα Αηδονοπούλου, η οποία σημειώνει επίσης το αίτημά μου.

Στις 19/7/2011 στις 10:20 μου τηλεφωνεί η κα Πουλή να με ενημερώσει ότι από τεχνικό πρόβλημα δεν είχε περαστεί η έκπτωση στον λογαριασμό μου και έχει μεταφέρει το αίτημά μου. Την ίδια μέρα στις 14:50 μου τηλεφωνεί η κα Αηδονοπούλου και μου αναφέρει τα ίδια.

Την 8/8/2011 εκδίδεται ο τρίτος λογαριασμός αξίας 20,10 ευρώ. Στον εν λόγω λογαριασμό υπάρχει έκπτωση της τάξης των 7,070 ευρώ (προ ΦΠΑ). Επειδή δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτή η έκπτωση, τηλεφωνώ στο 13838 (νούμερο με χρέωση) για να ζητήσω περαιτέρω πληροφορίες. Συγκεκριμένα στις 14:58 συνομιλώ με την κα Μίχα, η οποία μου λέει ότι αυτή είναι η έκπτωση που έχει υπολογιστεί. Της αναφέρω ότι δεν προκύπτει το νούμερο και με ενημερώνει ότι θα προωθήσει το αίτημά μου και ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου η κα Πουλή.

Πράγματι την 10/8/2011 και ώρα 12:05 η κα Πουλή επικοινωνεί μαζί μου και μου αναφέρει ότι το τεχνικό πρόβλημα λύθηκε και ότι πλέον υπολογίζεται η έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο και ότι το οφειλόμενο από την Cosmote ποσό που προκύπτει από τους προηγούμενους λογαριασμούς θα μου πιστωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο. Της αναφέρω ότι είναι απαράδεκτο, εφόσον εγώ πληρώνω εμπρόθεσμα (με πιστωτική κάρτα) τον λογαριασμό, η επιστροφή των χρημάτων μου να πραγματοποιηθεί μέσα σε 4 μήνες και όχι άμεσα.

 

Με βάση τους υπολογισμούς μου οι λογαριασμοί που θα έπρεπε να πληρώσω είναι οι εξής:

8/6/2011: 31,2828

8/7/2011: 21,43752151

8/8/2011: 22,84267349

 

Προκύπτει μια διαφορά της τάξης των 17,43 ευρώ περίπου. Στο ανωτέρω ποσό δεν υπολογίζεται η χρέωση που επιβαρύνθηκα καλώντας το 13838 προκειμένου να επιλύσω το πρόβλημά μου.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλώ όπως μου πιστώσετε ΑΜΕΣΑ τον λογαριασμό μου με το οφειλόμενο ποσό και το αργότερο με τον λογαριασμό που θα εκδοθεί την 8/9/2011.

 

Επιπλέον, παρακαλώ τις αρμόδιες αρχές να ζητήσουν αναλυτικά στοιχεία από την εταιρία Cosmote για το αν εφαρμόσθηκε στο σύνολο των αιτήσεων, η έκπτωση στα μηνιαία πάγια.

 

Με εκτίμηση,"

 

 

Αποτέλεσμα όλων αυτών? Την επόμενη μέρα μου τηλεφωνήσανε από την Cosmote ότι θα μου κάνουν δώρο ένα πάγιο......

Το θέμα δεν είναι τα λεφτά... το θέμα είναι η κοροϊδία και το γεγονός ότι θα έπρεπε να κάνω γραπτή καταγγελία για να μου λύσουν άμεσα το πρόβλημά μου!

Edited by neco
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο και πολύ καλά έκανες.

Αυτοί βασίζονται στο οτι λίγοι θα το καταλάβουν και ελάχιστοι θα μπούν στη διαδικασία που μπήκες εσύ.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας και ζητώ συγνώμη άμα ενοχλώ επειδή είμαι καινούριος στην Ελλάδα θα ήθελα να με βοηθήσετε μου προτείνουν συμβόλαιο της cosmote 55 απεριόριστα με έκπτωση παγίου..5 ευρο ..και ένα παλιό wach up με την προσφορά 1200 λεπτά με 7 εύρο .. πολλοί μου λένε βάλε wach up μιας που έχουνε οι περισσότεροι ...σχεδόν όλοι και μερικοί από τους γνωστούς μου . και αλί λένε κράτα το συμβόλαιο ...δεν έχω πολλά άτομα προς το παρόν με wach up άλλα όσους ξέρω έχουνε 3-4 άτομα .. αλά με ενδιαφέρει μελόντικα ...επίσης έχω κε ipnone και κανό χρήση data .. επίσης έχω ένα wind με 0.10 cents το λεπτό ..και 15 ευρο 1 giga mobile inernet .. αλλά πάλη όπως ξέρετε ι πιο πολλή έχουνε wach up τη να κάνω ...και τη με συμφέρει οικονομικά ...είμαι καινούριος στην Ελλάδα και ακόμα δεν έχω αναπτύξει τόσες γνωριμιές ώστε να μιλάω μόνο σε ένα target grup..

το μείον της wind είναι πως σχεδόν δεν έχει κανείς καρτοκινητό wind συνεπώς δεν έχεις δωρεάν λεπτά .

και επισης αν δεν έχεις wach up δεν σε καλεί κανείς!!!

τη συμφέρει ?

απορρίπτω την δεύτερη συσκευή

Σας ευχαριστώ για τον χρόνων σας

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας και ζητώ συγνώμη άμα ενοχλώ επειδή είμαι καινούριος στην Ελλάδα θα ήθελα να με βοηθήσετε μου προτείνουν συμβόλαιο της cosmote 55 απεριόριστα με έκπτωση παγίου..5 ευρο ..και ένα παλιό wach up με την προσφορά 1200 λεπτά με 7 εύρο .. πολλοί μου λένε βάλε wach up μιας που έχουνε οι περισσότεροι ...σχεδόν όλοι και μερικοί από τους γνωστούς μου . και αλί λένε κράτα το συμβόλαιο ...δεν έχω πολλά άτομα προς το παρόν με wach up άλλα όσους ξέρω έχουνε 3-4 άτομα .. αλά με ενδιαφέρει μελόντικα ...επίσης έχω κε ipnone και κανό χρήση data .. επίσης έχω ένα wind με 0.10 cents το λεπτό ..και 15 ευρο 1 giga mobile inernet .. αλλά πάλη όπως ξέρετε ι πιο πολλή έχουνε wach up τη να κάνω ...και τη με συμφέρει οικονομικά ...είμαι καινούριος στην Ελλάδα και ακόμα δεν έχω αναπτύξει τόσες γνωριμιές ώστε να μιλάω μόνο σε ένα target grup..

το μείον της wind είναι πως σχεδόν δεν έχει κανείς καρτοκινητό wind συνεπώς δεν έχεις δωρεάν λεπτά .

και επισης αν δεν έχεις wach up δεν σε καλεί κανείς!!!

τη συμφέρει ?

απορρίπτω την δεύτερη συσκευή

Σας ευχαριστώ για τον χρόνων σας

προταση.....κρατας απεριοριστο 55 που μιλα κ σε whats up .κα βαζεις 2 σε 1 καρτα με 2ο ενα νουμερο whatsup για να σε καλουνε μονο...η αλλαγη καρτας 2σε1 στοιχιζει 5 ευρω...κ σε μια σιμ εχεις 2 αριθμους...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...