Jump to content

Μετρό - Γραμμή 4 (Άλσος Βεϊκου - Μαρούσι)


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από σημερινό δελτίο τύπου του ΥΠΕΧΩΔΕ:

 

Ξεκίνησαν οι μελέτες για τη Γραμμή 4

 

Η νέα γραμμή 4 σε σχήμα U με χρώμα πορτοκαλί (Άλσος Βεϊκου - Πανεπιστήμιο - Κατεχάκη - Μαρούσι) μήκους 20 χλμ. με 20 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 2,1 δις ευρώ, αναμένεται να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας εξυπηρετώντας καθημερινά περισσότερους από 400.000 επιβάτες και συνδέοντας πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές, νοσοκομεία, πανεπιστήμια και δικαστήρια.

 

Οι διάφορες μελέτες για τα διάφορα τμήματα της νέας γραμμής 4 βρίσκονται σε εξέλιξη, έτσι ώστε να είναι δυνατή η δημοπράτηση του μεγάλου αυτού έργου αμέσως μόλις εξευρεθούν οι σχετικοί πόροι. Εξετάζονται τόσο η αξιοποίηση πόρων από την 4η Προγραμματική Περίοδο Κοινοτικής χρηματοδότησης, όσο και η πρόταση της Αττικό Μετρό για χρηματοδότηση μέσω της τιτλοποίησης των μελλοντικών εσόδων της Αττικής Οδού.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ναι, διάβασε εδώ, στις επεκτάσεις υπό μελέτη.

Όταν κατασκευαστεί αυτή η γραμμή θα εξυπηρετεί πάρα πολύ κόσμο αλλα έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για 2010 τουλάχιστον.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Νομίζω πως είναι για ακόμη πιο μετά. Σίγουρα όμως θα εξυπηρετεί πολύ κόσμος και θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν η γραμμή αυτή είναι η πρώτη που θα φτιαχτεί με αυτοχρηματοδότηση.

Αυτό σημαίνει οτι πιθανότατα θα δοθεί τμηματικά αλιώς η κατασκευάστρια μαλλον θα μπει μέσα. Ήδη αρχισαν οι τριβές για το κόστος, όπως για παράδειγμα αν αξίζει να γίνει ο σταθμός στα εξάρχεια. Βέβαια το ΥΠΕΧΩΔΕ τους υπόσχεται εσοδα και από την αττική οδό μετά το πέρας της υπάρχουσας σύμβασης. Οι άλλοι βέβαια δεν κοιμούνται και ήδη ζητούν την επέκαση της Αττικης Οδού, το δακτυλίδι του Υμητού, γραμμή Ραφήνας και Λαυρίου.

Είδομεν

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Για τη γραμμή 4 (Μαρούσι-Κατεχάκη-Γουδί-Καισαριανή-Παγκράτι-Ευαγγελισμός-Κολωνάκι-Πανεπιστήμιο-Αλεξάνδρας και τερματικός στο Γαλάτσι) έχει ανακοινωθεί τίποτα?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Είναι σίγουρο ότι αυτή θα είναι η γραμμή 4 και όχι η γραμμή 2 (απλή προέκτασή της);

Can't get enough

Can't give it up

When you're telling me those white lies

Champagne

It's getting rough and I wanna know if I'm addicted to your white lies in vain...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ποτε θα γινει ειναι το θεμα
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

2016 θα λειτουργεί ολόκληρη. Νομίζω τα πρώτα κομμάτια θα δωθούν το 2012. Όλα αυτά βέβαια αν βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης.
Link to comment
Share on other sites

2016 θα λειτουργεί ολόκληρη. Νομίζω τα πρώτα κομμάτια θα δωθούν το 2012. Όλα αυτά βέβαια αν βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης.

 

«Παίζει» να γίνει από τα Κ.Π.Σ.;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ελπίζω να βρεθεί τρόπος να υπάρξει και μια ανταπόκριση με τον ΗΣΑΠ και σε κάποιο σημείο κοντά στο κέντρο (πχ στη Βικτώρια).

Κρίμα είναι να πρέπει να αλλάξουμε 2 τρένα.

 

Η διαδρομή με τα σημερινά δεδομένα:

[ATTACH]10147[/ATTACH]

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να βρεθεί τρόπος να υπάρξει και μια ανταπόκριση με τον ΗΣΑΠ και σε κάποιο σημείο κοντά στο κέντρο (πχ στη Βικτώρια).

Κρίμα είναι να πρέπει να αλλάξουμε 2 τρένα.

 

Η διαδρομή με τα σημερινά δεδομένα:

[ATTACH]10147[/ATTACH]

 

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Αν υπήρχε ανταπόκριση στη Βικτώρια, θα ήταν πολύ βολικό για τους φοιτητές της ΑΣΟΕΕ που μένουν Παγκράτι, Ιλίσια, Γουδί, Ζωγράφου κλπ..

Αν και μέχρι τότε θα έχουμε αποφοιτήσει:rolleyes:

 

Κανένα νεότερο γενικά από τη γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Αν υπήρχε ανταπόκριση στη Βικτώρια, θα ήταν πολύ βολικό για τους φοιτητές της ΑΣΟΕΕ που μένουν Παγκράτι, Ιλίσια, Γουδί, Ζωγράφου κλπ..

Αν και μέχρι τότε θα έχουμε αποφοιτήσει:rolleyes:

 

Κανένα νεότερο γενικά από τη γραμμή?

Και επίσης θα είναι πολύ βολικό για τους φοιτητές από κεντρική και νότια και ζώνη του ΗΣΑΠ να πάνε στην Πανεπιστημιούπολη και την Πολυτεχνειούπολη.

 

ΥΓ. Έρχεσαι ΑΣΟΕΕ ή είσαι ήδη ΑΣΟΕΕ;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Καλό θα ήταν να μην τερματίζει στο Άλσος βείκου αλλά να πηγαίνει ποιό πάνω μέχρι τον σταθμό ηράκλειο,γιατί φανταστείται έναν που μένει στην Κηφισιά και θέλει να πάει π.χ.στα Εξάρχεια. Θα πρέπει να κατέβει στο Μαρούσι κα να και να κάνει τον κύκλο ενώ αν άλλαζε τρένο στο Ηράκλειο θα γλίτωνε και δρόμο αλλά και χρόνο.:)
Κύριος είναι μόνο ο ΘΕΟΣ.
Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να μην τερματίζει στο Άλσος βείκου αλλά να πηγαίνει ποιό πάνω μέχρι τον σταθμό ηράκλειο,γιατί φανταστείται έναν που μένει στην Κηφισιά και θέλει να πάει π.χ.στα Εξάρχεια. Θα πρέπει να κατέβει στο Μαρούσι κα να και να κάνει τον κύκλο ενώ αν άλλαζε τρένο στο Ηράκλειο θα γλίτωνε και δρόμο αλλά και χρόνο.:)

 

Εδώ δεν έχει γίνει η ανάθεση ακόμα...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

ειμαι 24 χρονων τωρα, τι πιθανοτητες δινει το στοιχημα να προλαβω να δω το εργο αυτο? οχι να χρησιμοποιησω τη γραμμη.. απλα να την δω να κατασκευαζεται!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

ειμαι 24 χρονων τωρα, τι πιθανοτητες δινει το στοιχημα να προλαβω να δω το εργο αυτο? οχι να χρησιμοποιησω τη γραμμη.. απλα να την δω να κατασκευαζεται!

 

Ελάχιστες... :p

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για τους κατοίκους περιοχών όπως το Γαλάτσι το έργο δείχνει να καθυστερεί πολύ σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσει...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα.

Διάβασα διάφορα δημοσιεύματα. Η δημοπράτηση της αναμένεται στο τέλος του χρόνου.:) Επίσης πρόσεξα ότι το αρχικό σχέδιο ήταν δύο κλάδοι,της γραμμής 2 και τις γραμμής 3.Ως κλάδος της γραμμής 3 ξεκινάει από τον σταθμό Πανόρμου αλλά όταν την αλλάξανε και την κάνανε ανεξάρτητη γραμμή θα περνάει από Κατεχάκη.:D

Γιατί έγινε αυτή η αλλαγή?:worry:

Κύριος είναι μόνο ο ΘΕΟΣ.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ποστάρω εδώ, γιατί η Γραμμή 4 είναι αυτή τη στιγμή υπό σχεδιασμό/δημοπράτηση.

 

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, που αναφέρεται στην ανακοίνωση του Ρυθμιστικού Σχεδίου του ΥΠΕΧΩΔΕ για το Λεκανοπέδιο: (τα bold & η παραγραφοποίηση δικά μου)

 

[...] επεκτείνεται το Μετρό ώστε να καλύπτει πλέον το 85% της ευρύτερης περιοχής του Λεκανοπεδίου με ένα δίκτυο 8 γραμμών συνολικού μήκους 220 χλμ, και 200 σταθμών. Βέβαια όλες οι γραμμές αυτές δεν μπορούν να υλοποιηθούν μέσα σε 20 χρόνια αλλά το σχέδιο αυτό αποτελεί μια ολοκληρωμένη μελέτη των αναγκών για Μετρό στο Λεκανοπέδιο.

 

Με τη σταδιακή υλοποίηση των νέων επεκτάσεων και γραμμών το Μετρό θα πηγαίνει:

από το Κερατσίνι και τον Πειραιά έως την Κηφισιά και τη Νέα Ερυθραία (Γ1-ΗΣΑΠ),

από το Ζεφύρι και το Περιστέρι έως το Ελληνικό και τη Γλυφάδα (Γ2),

από το Αεροδρόμιο και τη Μεσογείων έως το Αιγάλεω και τον Πειραιά (Γ3),

από την Πετρούπολη και το Γαλάτσι μέσω του Πανεπιστημίου έως το Μαρούσι και τη Λυκόβρυση (Γ4 - Γραμμή U),

από τον Βύρωνα και το Παγκράτι έως τα Πατήσια, τη Ν. Φιλαδέλφια και τα Άνω Λιόσια (Γ5),

από το Χαλάνδρι και του Γκύζη έως την Καλλιθέα και την Πειραϊκή Χερσόνησο (Γ6Α),

από το Θησείο και την Πέτρου Ράλλη έως το Κερατσίνι και το Πέραμα (Γ6Β),

από το Χαϊδάρι και τη Λ. Καβάλας έως τη Νέα Σμύρνη και τον Άλιμο (Γ7)

καθώς και αρκετές από τις περιοχές αυτές θα συνδέονται μεταξύ τους και από τη νέα κυκλική Γραμμή (Γ8).

Link to comment
Share on other sites

200 σταθμοί?:blink:

Τέτοιο αριθμό σταθμών (200+) έχουν Παρίσι/Ν.Υόρκη/Λονδίνο που έχουν πολλαπλάσιο πληθυσμό της Αθήνας!

Μάλλον παραχάρηκε ο Σουφλιάς!:p

Εγώ θέλω να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Παρισινού Μετρό. Δηλαδή από τα άκρα των τωρινών γραμμών (κόκκινης και μπλε) να φεύγουν 2 παρακλάδια ώστε να καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές.

... και να μη χρειάζεται κάποιος για να πάει κέντρο να αλλάζει 3 τρένα (δηλάδη από την αρχική γραμμή να μπαίνει στο κυκλικό που σχεδιάζουν και από αυτό να μπαίνει σε άλλη γραμμή που να περνάει από κέντρο) αλλά να σχεδιάσουν όλες τις γραμμές, όπως συμβαίνει και με τις υπάρχουσες, να περνάνε από ένα σημείο του κέντρου.

Αυτό θα βοηθήσει και στο να διακλαδώνονται τα πάντα με τα πάντα όσο είναι δυνατόν, ώστε να αποφεύγει κανείς να πρέπει να αλλάξει 3 τρένα.

 

 

ΥΓ. Εγώ αυτό που θέλω να δω κάποτε είναι να βάλουν αυτόματο σύστημα συρμών με το κάθε βαγόνι να μπορεί να είναι ανεξάρτητο. Ώστε τις ώρες αιχμής να έχουν πλήρεις συρμούς με 6 βαγόνια ανά 3' (παράδειγμα) και τις ώρες μη αιχμής να έχουν συρμούς από ένα μόνο βαγόνι (ή 2, 3 κλπ.) πάλι όμως ανά 3' ώστε να μην κάθεσαι τις Κυριακές ή άλλες ώρες μη αιχμής να περιμένεις το κάθε τρένο ένα τέταρτο!

Link to comment
Share on other sites

200 σταθμοί?:blink:

Τέτοιο αριθμό σταθμών (200+) έχουν Παρίσι/Ν.Υόρκη/Λονδίνο που έχουν πολλαπλάσιο πληθυσμό της Αθήνας!

Μάλλον παραχάρηκε ο Σουφλιάς!:p

 

Ειδικά από το Παρίσι, η διαφορά είναι μικρή. Για την ακρίβεια, η πόλη της Αθήνας έχει μεγαλύτερο πληθυσμό από την πόλη του Παρισιού. Απλά η μητροπολιτική περιοχή του Παρισιού προσθέτει άλλα 3-4 εκατομμύρια στον πληθυσμό της πόλης.

 

Εξ άλλου το σχέδιο δεν αφορά την Αθήνα μονάχα, αλλά όλο το λεκανοπέδιο (μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας).

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Στο μηνιαίο έντυπο του Μετρό που διανέμεται δωρεάν σε κεντρικούς σταθμούς του Μετρό πλέον η γραμμή 4 αναφέρεται ως ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ από ΥΠΟ ΜΕΛΕΤΗ που αναγραφώταν μέχρι πρόσφατα.:):):)
Κύριος είναι μόνο ο ΘΕΟΣ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...