Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καθαρά και ξάστερα. Να μην αφήνετε κανέναν απατεώνα από καμία εταιρεία να σας κοροϊδεύει. Δυστυχώς έχουμε μπλέξει με καρτέλ 

IMG_9745.jpeg
C350998F-3BAD-4D61-8375-E3D0028E9282.thumb.jpeg.3c053b62c3be2d12adf0c49b0bf27b05.jpeg

Μου το έκλεισε στη μούρη ο γελοίος 

 

Εντωμεταξύ είναι στης συντρόφου μου το όνομα απαντάει αγαπητή συνδρομήτρια. Είναι απαράδεκτο πάντως αυτό που έκανε, ειλικρινά ντροπή

Edited by Gv2008
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gv2008 said:

Καθαρά και ξάστερα. Να μην αφήνετε κανέναν απατεώνα από καμία εταιρεία να σας κοροϊδεύει. Δυστυχώς έχουμε μπλέξει με καρτέλ 

IMG_9745.jpeg

Νομίζω σου απάντησε με τη σειρά του /της ότι και αυτός σε "κλάνει" όπως και όλοι οι υπόλοιποι που καλούνε για να σου πουν καλημέρα, καλησπέρα, ωραία μέρα αλλά δεν θα μπορέσουμε σήμερα. Αύριο πάλι τα ξανά λέμε. Είναι τραγελαφοι,αφου η ρυθμιστική αρχή έχει άπειρο τέτοιο υλικό τέτοιων συνομιλιών στη διάθεσή της όποτε θέλει για να κρίνει τι πάει λάθος και να τους τραβήξει το αυτί. Αμ δε.. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, johnny_htc said:

Νομίζω σου απάντησε με τη σειρά του /της ότι και αυτός σε "κλάνει" όπως και όλοι οι υπόλοιποι που καλούνε για να σου πουν καλημέρα, καλησπέρα, ωραία μέρα αλλά δεν θα μπορέσουμε σήμερα. Αύριο πάλι τα ξανά λέμε. Είναι τραγελαφοι,αφου η ρυθμιστική αρχή έχει άπειρο τέτοιο υλικό τέτοιων συνομιλιών στη διάθεσή της όποτε θέλει για να κρίνει τι πάει λάθος και να τους τραβήξει το αυτί. Αμ δε.. 

δεν θα μείνω στην ΕΕΤΤ, ήδη έχω μιλήσει με την κολλητή μου που είναι δικηγόρος και θα κινηθώ αναλόγως. Μου χρωστάνε από τη Vf 300 ευρώ και δεν μου τα δίνουν, μου λένε να μου τα δώσουν σε δωροεπιταγή για κατάστημα Vodafone. Η δε nova έναν χρόνο σχεδόν έβγαζε λάθος λογαριασμούς και απλά τα έκοψα όλα. Ενώ με είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν θα χρεωθώ τέλη αποδέσμευσης, τελικά με χρέωσαν και όταν έκανα αίτημα μέσω chat για διαγραφή, η απάντηση που μου ήρθε είναι δεν προβλέπεται διαγραφή προστίμου. Υπάρχουν όλες οι συνομιλίες όμως. Οχι μόνο θα τους κυνηγήσω, αλλά θα τους βάλω να πληρώσουν και τα δικηγορικά έξοδα. Έναν χρόνο παιδεύομαι, ειλικρινά 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Gv2008 said:

Καθαρά και ξάστερα. Να μην αφήνετε κανέναν απατεώνα από καμία εταιρεία να σας κοροϊδεύει. Δυστυχώς έχουμε μπλέξει με καρτέλ 

IMG_9745.jpeg

Μου το έκλεισε στη μούρη ο γελοίος 

IMG_9746.jpeg

Εντωμεταξύ είναι στης συντρόφου μου το όνομα απαντάει αγαπητή συνδρομήτρια. Είναι απαράδεκτο πάντως αυτό που έκανε, ειλικρινά ντροπή 

Το γεγονός πως σου το έκλεισε στα μούτρα είναι άκρως απαράδεκτο. Αν δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ας σε συνδέσει με άλλον εκπρόσωπο ή να παραιτηθεί... πάντως έχεις πολύ καλό λόγο και δεν τον προσβαλες σε κάτι δεν έπρεπε να στο κλείσει στα μούτρα !

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gv2008 said:

δεν θα μείνω στην ΕΕΤΤ, ήδη έχω μιλήσει με την κολλητή μου που είναι δικηγόρος και θα κινηθώ αναλόγως. Μου χρωστάνε από τη Vf 300 ευρώ και δεν μου τα δίνουν, μου λένε να μου τα δώσουν σε δωροεπιταγή για κατάστημα Vodafone. Η δε nova έναν χρόνο σχεδόν έβγαζε λάθος λογαριασμούς και απλά τα έκοψα όλα. Ενώ με είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν θα χρεωθώ τέλη αποδέσμευσης, τελικά με χρέωσαν και όταν έκανα αίτημα μέσω chat για διαγραφή, η απάντηση που μου ήρθε είναι δεν προβλέπεται διαγραφή προστίμου. Υπάρχουν όλες οι συνομιλίες όμως. Οχι μόνο θα τους κυνηγήσω, αλλά θα τους βάλω να πληρώσουν και τα δικηγορικά έξοδα. Έναν χρόνο παιδεύομαι, ειλικρινά 

Καλά τους κάνεις… έτσι και εγώ κάποια στιγμή με τη Vodafone τα τράβηξα όλα τα νούμερα με τα προβλήματα που είχα. 
Τώρα για τη Nova… είναι χειρότερα από τη Vodafone.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Nikolas14 said:

Καλά τους κάνεις… έτσι και εγώ κάποια στιγμή με τη Vodafone τα τράβηξα όλα τα νούμερα με τα προβλήματα που είχα. 
Τώρα για τη Nova… είναι χειρότερα από τη Vodafone.

Ότι πήγες για καλύτερα και είναι χειρότερα τι να πω 🤣

Συνήθως αν δεν πιάνει η Vodafone δεν πιάνει ούτε η Nova αφού οι περισσότερες κεραίες της nova παίζουν στης Vodafone.

Από COSMOTE στη περιοχή σου πάει καλά το σήμα; αν ναι δοκίμασε να πάρεις καμία καλή προσφορά 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, elkons said:

Το γεγονός πως σου το έκλεισε στα μούτρα είναι άκρως απαράδεκτο. Αν δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ας σε συνδέσει με άλλον εκπρόσωπο ή να παραιτηθεί... πάντως έχεις πολύ καλό λόγο και δεν τον προσβαλες σε κάτι δεν έπρεπε να στο κλείσει στα μούτρα !

Συμφωνώ. Ήμουν πολύ ευγενικός, γιατί εγώ σέβομαι το ότι είναι ένας απλός εργαζόμενος. Όμως όπως όταν κάτι γίνεται λάθος στη δική μου τη δουλειά, την πληρώνω εγώ κι ας μην φταίω, έτσι συμβαίνει και με εκείνον. Εγώ δεν τον κατηγόρησα ότι φταίει, αλλά σε κάποιον έπρεπε να εκφράσω τα παράπονά μου

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, elkons said:

Ότι πήγες για καλύτερα και είναι χειρότερα τι να πω 🤣

Συνήθως αν δεν πιάνει η Vodafone δεν πιάνει ούτε η Nova αφού οι περισσότερες κεραίες της nova παίζουν στης Vodafone.

Από COSMOTE στη περιοχή σου πάει καλά το σήμα; αν ναι δοκίμασε να πάρεις καμία καλή προσφορά 

Καλή είναι σχετικά η Cosmote αλλά τα 27€ το μήνα μου φαίνονται πολλά για απεριόριστο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gv2008 said:

Κατήργησα τον αριθμό που είχα στη Vf μέσω e-mail. Έστειλα απόδειξη πληρωμής της επιδότησης που είχα πάρει. Σήμερα λοιπόν εκδόθηκε τελικός που περιλαμβάνει χρέωση τέλους πρόωρης αποδέσμευσης ενώ δεν θα έπρεπε γιατί έχω θέμα με το σήμα. Μου λέει το βλέπω και θα προωθήσω αίτημα να σας καλέσουν αύριο. Πως μου κόβει και τον ρωτάω σε ποιον αριθμό θα με καλέσουν. Και μου απαντάει σαν κάτι φυσιολογικό. 69463###9. Του λέω πως θα με καλέσετε σε αυτόν τον αριθμό αφού τόση ώρα σας λέω ότι τον κατήργησα 

1C175D39-DDB1-49B6-A6F7-7CA3E3031857.thumb.jpeg.4e581322118c735e74dfc8ff4d69f2b4.jpeg

Η vodafone στο θέμα επιστροφής και πίστωσης είναι από τις πιο συνεννόησιμες δεν θα το πληρώσεις. 

Είχα δικό μου άτομο μέσα στην εταιρία για αυτό το λέω τώρα έχει αλλάξει κλάδο. 

Στο θέμα τηλέφωνου άστο εδώ επερναν τηλ σε νούμερο mobile internet κσι έλεγαν δεν σας βρίσκαμε αλλά έκαναν πίστωση - διαγραφή παγίων. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Gv2008 said:

Κατήργησα τον αριθμό που είχα στη Vf μέσω e-mail.

Που έστειλες email για την κατάργηση;

Link to comment
Share on other sites

Just now, spoukos said:

Που έστειλες email για την κατάργηση;

Ήταν επαγγελματικό, έστειλα στο business.gr@vodafone.com και έστειλα ταυτότητα και τις δύο όψεις, υπεύθυνη δήλωση από το gov και αποδεικτικό πληρωμής του πέναλτι, συγκεκριμένα μόνο ενός μέρους του, δηλαδή της επιδότησης καθώς το υπόλοιπο μέρος, δηλαδή το ποσό πρόωρης διακοπής δεν θα το χρεωθώ λόγω κακού σήματος. Για να προχωρήσει η διαδικασία είναι απαραίτητη επικοινωνία με το τμήμα κατάργησης και η πληρωμή του πέναλτι πριν από την κατάργηση 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ επαγγελματική γραμμή έχω αλλά βλέπω για πρόωρη αποχώρηση τρελό ποσό. 

Δεν έχω πρόβλημα με το σήμα. 

Screenshot_20240910_021432.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Antonio21 said:

Και εγώ επαγγελματική γραμμή έχω αλλά βλέπω για πρόωρη αποχώρηση τρελό ποσό. 

Δεν έχω πρόβλημα με το σήμα. 

Screenshot_20240910_021432.jpg

Τους δίνεις απλά μια προβληματική περιοχή, το ελέγχουν και σου λένε φύγε 

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, Gv2008 said:

Συμφωνώ. Ήμουν πολύ ευγενικός, γιατί εγώ σέβομαι το ότι είναι ένας απλός εργαζόμενος. Όμως όπως όταν κάτι γίνεται λάθος στη δική μου τη δουλειά, την πληρώνω εγώ κι ας μην φταίω, έτσι συμβαίνει και με εκείνον. Εγώ δεν τον κατηγόρησα ότι φταίει, αλλά σε κάποιον έπρεπε να εκφράσω τα παράπονά μου

Η προσέγγισή σου είναι λανθασμένη. Ο συγκεκριμένος εκπρόσωπος το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να δρομολογήσει το παράπονό σου σε εξειδικευμένο τμήμα. Από τη στιγμή που το έκανε το να συνεχίζεις να του λες τα ίδια και τα ίδια είναι χάσιμο χρόνου και για τους δυο σας. Στο λέω εγώ που χθες ενεργοποιήθηκα στην cosmote αφού έφυγα άρον άρον από τη Vodafone λόγω φρικτών παραπόνων.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, oregon said:

Η προσέγγισή σου είναι λανθασμένη. Ο συγκεκριμένος εκπρόσωπος το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να δρομολογήσει το παράπονό σου σε εξειδικευμένο τμήμα. Από τη στιγμή που το έκανε το να συνεχίζεις να του λες τα ίδια και τα ίδια είναι χάσιμο χρόνου και για τους δυο σας. Στο λέω εγώ που χθες ενεργοποιήθηκα στην cosmote αφού έφυγα άρον άρον από τη Vodafone λόγω φρικτών παραπόνων.

Διαφωνώ. Μιλάει με έναν συνδρομητή που έχει ένα ιστορικό και έχει ταλαιπωρηθεί ήδη απ αυτούς. Εάν δεν μπορεί να το λύσει ο ίδιος κάνει ενέργειες που έχουν άμεσο αποτέλεσμα (π.χ τον συνδέει άμεσα με κάποιον αρμόδιο). Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεται ατέρμονα ο κύκλος της ταλαιπωρίας στο όνομα της "μη αρμοδιότητας". 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, oregon said:

Η προσέγγισή σου είναι λανθασμένη. Ο συγκεκριμένος εκπρόσωπος το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να δρομολογήσει το παράπονό σου σε εξειδικευμένο τμήμα. Από τη στιγμή που το έκανε το να συνεχίζεις να του λες τα ίδια και τα ίδια είναι χάσιμο χρόνου και για τους δυο σας. Στο λέω εγώ που χθες ενεργοποιήθηκα στην cosmote αφού έφυγα άρον άρον από τη Vodafone λόγω φρικτών παραπόνων.

Δεν συμφωνώ ο συνδρομητής πληρώνει ώστε να έχει υπηρεσίες και υποστήριξη για το προϊόν που πληρώνει. Μπήκε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone, από τη στιγμή που δεν μπορούσε να τον εξυπηρετήσει ο κύριος ας τον είχε συνδέσει με το αρμόδιο τμήμα. Άλλωστε γιατί να του το κλείσει στα μούτρα εφόσον δεν υπήρχε απρεπής λόγος κατά τη διάρκεια της συνομιλίας; 

Ότι και να πείτε το να το κλείσουν στα μούτρα και να μην μπορεί να βοηθήσει εκ μέρους του είναι απαράδεκτο. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, oregon said:

Η προσέγγισή σου είναι λανθασμένη. Ο συγκεκριμένος εκπρόσωπος το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να δρομολογήσει το παράπονό σου σε εξειδικευμένο τμήμα. Από τη στιγμή που το έκανε το να συνεχίζεις να του λες τα ίδια και τα ίδια είναι χάσιμο χρόνου και για τους δυο σας. Στο λέω εγώ που χθες ενεργοποιήθηκα στην cosmote αφού έφυγα άρον άρον από τη Vodafone λόγω φρικτών παραπόνων.

Εκτός του ότι ήταν αγενής, του εξηγούσα ότι ήδη έχω απάντηση από εξειδικευμένο υπάλληλο και ότι άλλο του ζητούσα. 

Link to comment
Share on other sites

Από την μία για το μπέρδεμα δεν φταίει ο υπάλληλος,από την άλλη όμως η συμπεριφορά και η στάση του δίνουν χίλια δικιά στον @Gv2008

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, aektzhs 1 said:

Από την μία για το μπέρδεμα δεν φταίει ο υπάλληλος,από την άλλη όμως η συμπεριφορά και η στάση του δίνουν χίλια δικιά στον @Gv2008

Δεν φταίει οκ αλλά δεν το κλείνεις στα μούτρα του πελάτη, εάν είχε νεύρα ο υπάλληλος να ξεσπάσει αλλού. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, elkons said:

Δεν φταίει οκ αλλά δεν το κλείνεις στα μούτρα του πελάτη, εάν είχε νεύρα ο υπάλληλος να ξεσπάσει αλλού. 

Παιδιά, μπορεί και να μην το έκλεισε ο υπάλληλος να ξέρετε από δικιά του πρωτοβουλία. Όλοι είναι υπό κάποιον προϊστάμενο. Άμα του πε ο από πάνω ξεπεταξε τον αυτόν, έχουμε και άλλους, απλά το έκανε με συνοπτικές διαδικασίες.. 

Link to comment
Share on other sites

Απλά να επισημάνω ότι έχει αφεθεί το όνομα στη φωτογραφία και καλό θα ήταν να σβηστεί.

@Gv2008

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, kmpatra said:

Απλά να επισημάνω ότι έχει αφεθεί το όνομα στη φωτογραφία και καλό θα ήταν να σβηστεί.

@Gv2008

Έχει δίκιο ο συμφορουμητης, θα το αφαιρέσω: έγινε εκ παραδρομής 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.εχεις κάποιος την 50 γραμμή  (σταθερό).κάτω από 20€ 

Έχω μια προσφορά ανανέωσης χωρίς να έχω κάνει (φορητότητα) 19€.τρωγεται η τιμή??

One Plus 6
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, aristarxos1978 said:

Καλησπέρα.εχεις κάποιος την 50 γραμμή  (σταθερό).κάτω από 20€ 

Έχω μια προσφορά ανανέωσης χωρίς να έχω κάνει (φορητότητα) 19€.τρωγεται η τιμή??

Κοίτα δεν τα λες πολλά αλλά αν έχω την 100άρα στα 18,20€ σίγουρα μπορούν να κατέβουν στην 50άρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...