Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Kαι μετά αυτό το προσωπικό θα το πληρώσει η εταιρεία απο τα υπερ-κερδη της ή και πάλι ο καταναλωτής?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Kαι μετά αυτό το προσωπικό θα το πληρώσει η εταιρεία απο τα υπερ-κερδη της ή και πάλι ο καταναλωτής?

Η ερώτηση είναι σωστή.

Η απάντηση είναι ότι πρέπει να το πληρώσει η εταιρεία, ώστε να έχει ικανοποιημενους πελάτες.

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Λέτε για εξυπηρέτηση χάλια η κοσμοτε, τέλεια η βονταφον...

Αναλογίστηκε κάποιος, πόσους πελάτες έχει η μία και πόσους η άλλη? Έχετε κάνει τον κόπο να καλέσετε σε ώρες μη αιχμής; Καλέστε με τέτοιον Ρυθμό και θα έχετε την εξυπηρέτηση που πρέπει.

Δουλεύει πολύς κόσμος και στην εξυπηρέτηση. Οι πελάτες είναι πολλαπλάσιοι όμως και δημιουργείται κίνηση έντονη.

Φυσικά και τα παιδιά της βονταφον είναι φοβερά, δεν το συζητάω! Αλλά τα ίδια παιδιά αντίστοιχα είναι και κοσμοτε, δεν υπάρχει διαφορά.

Το μόνο που διαφέρει είναι πως εάν στη βονταφον πάρουν Καλή βαθμολογία από τον πελάτη με το βαθμό που βάζουν μετά την κλήση, τότε παίρνουν μπόνους στο μισθό κατι που δε συμβαίνει στην κοσμοτε...

 

Δηλαδή πάλι ο πελάτης φταίει?

Ας κόψουν τις χορηγίες από τα ριάλιτι σκουπίδια για να έχουν χρήματα να δίνουν.

 

Θυμάμαι ένα ριάλιτι που λέγονταν rising star με έναν τοίχο που ανεβοκατέβαινε, 1.000.000 ευρώ για την κατασκευή του.

Edited by EllinikoNisi
Link to comment
Share on other sites

Τις ίδιες βλακείες κάνουν όλοι.Μην νομίζεις οτι και οι άλλοι στο τέλος των συμβολαίων δεν πάνε να στην κάτσουν.

 

το ίδιο γίνεται και σε κάποιον από cosmote....θα πάρει την προσφορά των 50€ της voda,όπου σε πιάσουν είναι σε όλες.....

 

 

είμαι σίγουρος...οπότε κάθε 2 χρόνια, αίτηση φορητότητας, κατευθείαν, και πάω σε όποιον δώσει τα περισσότερα, με το λιγότερο κόστος...τόσο απλά, τόσο εύκολα!

Link to comment
Share on other sites

είμαι σίγουρος...οπότε κάθε 2 χρόνια, αίτηση φορητότητας, κατευθείαν, και πάω σε όποιον δώσει τα περισσότερα, με το λιγότερο κόστος...τόσο απλά, τόσο εύκολα!

 

 

 

Επειδή Χανιά το σήμα της πράσινης ειναι τραγικό και μου διαβεβαίωσαν οτι αν επιλέγω να φύγω πριν το τέλος του συμβολαιου δεν πληρώνω πέναλτι ειμαι σε αναζήτηση οικογενειακου περίπου αντίστοιχου με αυτο που έχω τώρα.η Vodafone μου δίνει το Family red max στα 55 τελική και 48 το family red Plus.

Ειναι οκ η τιμη; Η τιμη τιμοκαταλόγου βλέπω ειναι ειναι γυρω στα 100 στην σελιδα τους.

Οκ τωρα πληρωνω 47 στην πράσινη αλλα δεν έχω σήμα.

b3dbf89bd9ab95c90e9129c9d42d0b37.jpg

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή είναι η τιμή για το Max, για 2 γραμμές. Αν έχεις και σταθερό, παίρνεις διπλάσια δεδομένα.

Αν έχεις σταθερό Voda και η δεύτερη γραμμη δεν χρησιμοποιεί παραπάνω από 8GB, δες το Unlimited Ultra με 36€ που το δίνει στο site + 15€ για το RED Start.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή είναι η τιμή για το Max, για 2 γραμμές. Αν έχεις και σταθερό, παίρνεις διπλάσια δεδομένα.

Αν έχεις σταθερό Voda και η δεύτερη γραμμη δεν χρησιμοποιεί παραπάνω από 8GB, δες το Unlimited Ultra με 36€ που το δίνει στο site + 15€ για το RED Start.

 

 

Το Σταθερο ειναι cosmote και κανονικά τα 2 χρονια της δεσμευσης λήγουν Μαιο του 22 δεν νομίζω οτι μπορώ να το παω πριν αλλου

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, θα πληρώσεις ποινή αν το κανεις κάτι νωρίτερα.

 

Το Family Max δηλαδή δίνει κουβά 20GB, αν σου φτάνουν είναι αρκετά καλά.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, θα πληρώσεις ποινή αν το κανεις κάτι νωρίτερα.

 

Το Family Max δηλαδή δίνει κουβά 20GB, αν σου φτάνουν είναι αρκετά καλά.

 

 

Ναι τα 20 μου φτάνουν η μέση χρήση που κάνουμε είναι τα 10-12 γίγα μηνιαίως

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Επειδή Χανιά το σήμα της πράσινης ειναι τραγικό και μου διαβεβαίωσαν οτι αν επιλέγω να φύγω πριν το τέλος του συμβολαιου δεν πληρώνω πέναλτι ειμαι σε αναζήτηση οικογενειακου περίπου αντίστοιχου με αυτο που έχω τώρα.η Vodafone μου δίνει το Family red max στα 55 τελική και 48 το family red Plus.

Ειναι οκ η τιμη; Η τιμη τιμοκαταλόγου βλέπω ειναι ειναι γυρω στα 100 στην σελιδα τους.

Οκ τωρα πληρωνω 47 στην πράσινη αλλα δεν έχω σήμα.

b3dbf89bd9ab95c90e9129c9d42d0b37.jpg

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

 

Με 43,90€ πήρα το family red plus τον Φεβρουάριο.

GATE 13...TILL THE END OF THE WORLD...
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

On 18/8/2021 at 11:06 ΠΜ, paanos said:

Πολύ καλή είναι η τιμή για το Max, για 2 γραμμές. Αν έχεις και σταθερό, παίρνεις διπλάσια δεδομένα.

Αν έχεις σταθερό Voda και η δεύτερη γραμμη δεν χρησιμοποιεί παραπάνω από 8GB, δες το Unlimited Ultra με 36€ που το δίνει στο site + 15€ για το RED Start.

Έχεις link για τα 36€ ; 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι link. Πρόσθεσε στο καλάθι σου το Unlimited Ultra και στην επισκόπηση παραγγελίας πρόσθεσε πακέτο σταθερής, η τιμή του Unlimited αλλάζει σε 36€.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αναβάθμισα την περασμένη Τετάρτη σε unlimited ultra στα 39 ευρώ με δώρο mifi και εξτρα sim. Δεν ήξερα το κόλπο με το σάιτ, είχα ήδη σταθερό στη vodafone άλλωστε, αλλά και πάλι με συνέφερε γιατί διέκοψα ένα άλλο πρόγραμμα data που είχα στην κοσμοτέ.

Το θέμα είναι ότι με είχε ενημερώσει η υπάλληλος που κάναμε τηλεφωνικά την αναβάθμιση ότι σε 1-2 μέρες θα λάβω μήνυμα για να παραλάβω το mifi και την έξτρα σιμ. Πέρασαν οι μέρες, τηλεφώνησα 2-3 φορές και τελικά μου είπαν ότι δεν κάνει 1-2 μέρες για να αποσταλεί το μήνυμα αλλά μπορεί να πάρει έως και ένα μήνα.

Ρε σεις, αλήθεια τώρα. Ένα μήνα για να αποσταλλεί ένα μήνυμα ΑΥΤΟΜΑΤΑ από το σύστημά τους; Έχετε δει πιο καθυστερημένο αυτοματοποιημένο σύστημα από αυτό της vodafone? Έχει ξεπεράσει μέχρι και τον Κωτσόβολο, πραγματικά.

Στο κατάστημα που πήγα εννοείται ότι έκαναν τους κινέζους και με παρέπεμψαν στην εξ. πελατών.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, mikeone said:

Τελικά αναβάθμισα την περασμένη Τετάρτη σε unlimited ultra στα 39 ευρώ με δώρο mifi και εξτρα sim. Δεν ήξερα το κόλπο με το σάιτ, είχα ήδη σταθερό στη vodafone άλλωστε, αλλά και πάλι με συνέφερε γιατί διέκοψα ένα άλλο πρόγραμμα data που είχα στην κοσμοτέ.

Το θέμα είναι ότι με είχε ενημερώσει η υπάλληλος που κάναμε τηλεφωνικά την αναβάθμιση ότι σε 1-2 μέρες θα λάβω μήνυμα για να παραλάβω το mifi και την έξτρα σιμ. Πέρασαν οι μέρες, τηλεφώνησα 2-3 φορές και τελικά μου είπαν ότι δεν κάνει 1-2 μέρες για να αποσταλεί το μήνυμα αλλά μπορεί να πάρει έως και ένα μήνα.

Ρε σεις, αλήθεια τώρα. Ένα μήνα για να αποσταλλεί ένα μήνυμα ΑΥΤΟΜΑΤΑ από το σύστημά τους; Έχετε δει πιο καθυστερημένο αυτοματοποιημένο σύστημα από αυτό της vodafone? Έχει ξεπεράσει μέχρι και τον Κωτσόβολο, πραγματικά.

Στο κατάστημα που πήγα εννοείται ότι έκαναν τους κινέζους και με παρέπεμψαν στην εξ. πελατών.

Καλώς ήρθατε στη Vodafone.... Αυτό είναι μόνο η αρχή 

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Just now, vaskor said:

Καλώς ήρθατε στη Vodafone.... Αυτό είναι μόνο η αρχή 

Την ξέρω από παλιά τη vodafone. Αλλά δε σταματάνε να με εκπλήσσουν, πραγματικά. Από λάθη στην τιμολόγηση που "από ανθρώπινο λάθος" δεν είχε μπει όλο το ποσοστό έκπτωσης που είχαμε συμφωνήσει τηλεφωνικά μέχρι δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Ευτυχώς τους έχω πάρει πρέφα πλέον και τα ζητάω όλα σε μέιλ ή εγγράφως και όταν βαριέμαι να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας απλά τους λέω ψάξτε/διαβάστε αυτά που εσείς είπατε/γράψατε.

 

Πάντως σοβαρά τώρα, ΕΝΑ ΜΗΝΑ για ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα; Αυτές τις μέρες είμαι συνέχεια από μέρος σε μέρος λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και θα με βόλευε απίστευτα το mifi και η εξτρα σιμ.

Δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο παραπόνων για να απευθυνθώ;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vaskor said:

ο mifi και την έξτρα σιμ. Πέρασαν οι μέρες, τηλεφώνησα 2-3 φορές και τελικά μου είπαν ότι δεν κάνει 1-2 μέρες για να αποσταλεί το μήνυμα αλλά μπορεί να πάρει έως και ένα μήνα.

Ρε σεις, αλήθεια τώρα. Ένα μήνα για να αποσταλλεί ένα μήνυμα ΑΥΤΟΜΑΤΑ από το σύστημά τους; Έχετε δει πιο καθυστερημένο αυτοματοποιημένο σύστημα από αυτό της vo

Εϊχα κάποτε σταθερή vodafone. Είχανε ένα διάστημα διαφήμιση παντού ότι δικαιούνται οι συνδρομητές σταθερής 50% έκπτωση στο mifi. Μίλησα με άπειρους εκπροσώπους.  Δεν κατάφερα να το πάρω ποτέ και φυσικά ποτέ δεν ήρθε το αυτοματοποιημένο μήνυμα. Καλή τύχη με την εταιρεία της πλάκας!

Edited by cgioris
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, mikeone said:

Την ξέρω από παλιά τη vodafone. Αλλά δε σταματάνε να με εκπλήσσουν, πραγματικά. Από λάθη στην τιμολόγηση που "από ανθρώπινο λάθος" δεν είχε μπει όλο το ποσοστό έκπτωσης που είχαμε συμφωνήσει τηλεφωνικά μέχρι δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Ευτυχώς τους έχω πάρει πρέφα πλέον και τα ζητάω όλα σε μέιλ ή εγγράφως και όταν βαριέμαι να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας απλά τους λέω ψάξτε/διαβάστε αυτά που εσείς είπατε/γράψατε.

 

Πάντως σοβαρά τώρα, ΕΝΑ ΜΗΝΑ για ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα; Αυτές τις μέρες είμαι συνέχεια από μέρος σε μέρος λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και θα με βόλευε απίστευτα το mifi και η εξτρα σιμ.

Δεν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο παραπόνων για να απευθυνθώ;

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά σε προηγούμενα αιτήματα έκανα τρεις αιτήσεις σε διάστημα μερικών μηνών για να μου στείλουν τελικά το πολυπόθητο μήνυμα. Τελικά το έστειλαν μερικά λεπτά μετά την τελευταία αίτηση, οπότε είμαι πεπεισμένος ότι τα προηγούμενα είχαν απλά καταλήξει στην μαύρη τρύπα...

Link to comment
Share on other sites

Εχουν μονίμως ενα "συστεμικό πρόβλημα"

Εχω αναφερει σε παλαιοτερες σελίδες τις ατελειωτες επικοινωνιες που ειχα για να λυθουν καποια θεματα...

Με το vodafone tv δεν μπορεσαν να βρουνε λύση (να μου στείλουν εναν διαφορετικου τυπου αποκωδικοποιητή !!!) και στο τελος μου αφαίρεσαν καποια χρήματα απο το λογαριασμό.

Η επικοινωνία μας διήρκησε...15 μήνες 😅

Link to comment
Share on other sites

On 31/8/2021 at 2:42 ΜΜ, mikeone said:

Τελικά αναβάθμισα την περασμένη Τετάρτη σε unlimited ultra στα 39 ευρώ με δώρο mifi και εξτρα sim. Δεν ήξερα το κόλπο με το σάιτ, είχα ήδη σταθερό στη vodafone άλλωστε, αλλά και πάλι με συνέφερε γιατί διέκοψα ένα άλλο πρόγραμμα data που είχα στην κοσμοτέ.

Το θέμα είναι ότι με είχε ενημερώσει η υπάλληλος που κάναμε τηλεφωνικά την αναβάθμιση ότι σε 1-2 μέρες θα λάβω μήνυμα για να παραλάβω το mifi και την έξτρα σιμ. Πέρασαν οι μέρες, τηλεφώνησα 2-3 φορές και τελικά μου είπαν ότι δεν κάνει 1-2 μέρες για να αποσταλεί το μήνυμα αλλά μπορεί να πάρει έως και ένα μήνα.

Ρε σεις, αλήθεια τώρα. Ένα μήνα για να αποσταλλεί ένα μήνυμα ΑΥΤΟΜΑΤΑ από το σύστημά τους; Έχετε δει πιο καθυστερημένο αυτοματοποιημένο σύστημα από αυτό της vodafone? Έχει ξεπεράσει μέχρι και τον Κωτσόβολο, πραγματικά.

Στο κατάστημα που πήγα εννοείται ότι έκαναν τους κινέζους και με παρέπεμψαν στην εξ. πελατών.

και η κοροϊδία συνεχίζεται. Επικοινώνησα χθες με το 13830 όπως με προέτρεψε το μέλος minast και η υπάλληλος με έβαλε σε αναμονή, μετά από 5 λεπτά μου ζήτησε να κλείσω για να μην περιμένω και μου είπε ότι θα με έπαιρνε σε 5-10 λεπτά. Προφανώς και ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ. Στέλνω ξανά στο τσατ και η υπάλληλος μου γράφει ότι έχει προωθηθεί το αίτημα για να επιλυθεί το συντομότερο.

Σήμερα, αφού συνεχίζω να μην έχω λάβει το μήνυμα, επικοινωνώ πάλι με το support. Τονίζω ότι δεν είναι τόσο το θέμα ότι θα περιμένω 30 μέρες (παρόλο που το χρειάζομαι για τη δουλειά μου) αλλά το ότι η συνάδελφος στο τμήμα προσφορών πριν υπογράψω μ' ενημέρωσε ότι η διαδικασία θα διαρκέσει 2-3 μέρες και αυτή η κλήση υπάρχει ηχογραφημένη. Οπότε αρνούμαι να δεχτώ αυτή την καθυστέρηση καθώς οι 2-3 μέρες ήταν ουσιαστικά μέρος των όρων της αναβάθμισης του συμβολαίου. Μάλιστα όταν ρώτησα αν θα δεχόντουσαν ενώ είχα υπογράψει 39 ευρώ το μήνα πάγιο μετά από μια βδομάδα να τους πω ότι θα πληρώνω τελικά 20 μου απάντησε "όχι, προφανώς δε θα το δεχόμασταν". Οπότε συνεχίζω να του λέω ότι μιλάμε είτε για ανεκπαίδευτο προσωπικό είτε για παραπλάνηση καταναλωτή και του ζητάω να με συνδέσει με το τμήμα παραπόνων ή να προωθήσει το αίτημά μου και να επικοινωνήσουν αυτοί.

Και εδώ πάμε στο καλύτερο... Τα ΑΡΝΕΙΤΑΙ και τα δύο, λέγοντας ότι δεν είναι ζήτημα που μπορεί να προωθηθεί στο κέντρο παραπόνων, αφού ήδη επικοινωνώ με το τμήμα εξ. πελατών, το οποίο, όπως του τόνισα, για έναν περίεργο λόγω αρνείται να με εξυπηρετήσει ή είναι συστημικά ανάπηρο να το κάνει. Ντάξει, μετά δε χρειάζεται να πω πόσο μου ανέβασε την πίεση το παληκάρι.  Μάλιστα είχε την τρομερή ιδέα να κάνω hotspot. (πώς δεν το είχα σκεφτεί μόνος μου ρε σεις)

Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο που μπορώ να επικοινωνήσω, εκτός από το ελεεινό 13830 γιατί δεν έχω καμία όρεξη να μοιράζω τα 25λεπτα για να μιλάω με παιδάκια που δεν έχουν καμία όρεξη να βοηθήσουν;

Έχετε να μου προτείνετε κάτι; Και για να μην ακούσω το "κάτσε και περίμενε", ξαναλέω ότι δε με νοιάζει τόσο το ότι μπορεί να έρθει σε 30 μέρες το μήνυμα αλλά με ενοχλεί ως καταναλωτή το ότι άλλα λένε (σε ηχογραφημένη κλήση) πριν υπογράψεις το συμβόλαιο (για να σε πείσουν) και μετά όχι μόνο τα γυρνάνε αλλά αρνούνται να σε εξυπηρετήσουν για κάτι ΤΟΣΟ απλό, ένα sms δηλαδή. Μέχρι να πάρουν και το κατάστημα απ' όπου θα παραλάβω ζήτησα για να επιβεβαιώσουν ότι δικαιούμαι την προσφορά και να μου το δώσουν και πάλι το αρνήθηκαν. Είναι δυνατόν ρε σεις;

Link to comment
Share on other sites

2155013877 είναι η εξυπηρέτηση πελατών (13830) με χρέωση σαν να καλείς σταθερό. 

Edited by paanos
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, paanos said:

2155013877 είναι η εξυπηρέτηση πελατών (13830) με χρέωση σαν να καλείς σταθερό. 

Δεν ήξερα ότι υπάρχει κι αυτό το νούμερο ή, τουλάχιστον, ότι λειτουργεί κι εντός Ελλάδας. 

Αλλά να πάρω στην εξυπηρέτηση πελατών πάλι και να τους πω τι; Να μου πουν για μια ακόμη φορά τα ίδια και να ανεβάσω πίεση πάλι με την ανικανότητα και την απροθυμία τους να λύσουν το ζήτημα;

Γι' αυτό θα ήθελα να δω αν έχει να προτείνει κανείς κάτι άλλο. Ή αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο για το τμήμα παραπόνων όπου θα μπορούσα να απευθυνθώ απευθείας

Link to comment
Share on other sites

Μόνο αυτό το τηλέφωνο υπάρχει επίσημα. Ανεπίσημα έχω μόνο για τα τμήματα διατήρησης πελατών να σου δώσω αλλά δεν νομίζω να μπορούν να κάνουν κάτι. 

Link to comment
Share on other sites

Και ξαφνικά, το απόγευμα δέχτηκα κλήση από το 13830. Κι αυτό που μου έλεγε ότι είναι ανέφικτο ο υπάλληλος που μιλούσα το μεσημέρι, ξαφνικά ο συνάδελφός του μου το προσέφερε. Τόσο απλά, τόσο ήρεμα, χωρίς να μου πουλάει τρελίτσα. Πραγματικά όμως, η τακτική τους είναι απαράδεκτη και συνεχίζω να θέλω να επικοινωνήσω με το τμήμα παραπόνων.

Το αστείο της υπόθεσης βέβαια (όχι που θα τέλειωνε εδώ η κωμωδία) είναι ότι πήγα στο κατάστημα, μου έδωσαν το mifi περίμενα 45 (!) ολόκληρα λεπτά για να μου ενεργοποιήσουν την έξτρα σιμ για να μου πουν τελικά ότι (μαντέψτε) υπάρχει ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (χαχαχαχαχαχαχα) και δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν i4s κάρτες, αλλά λογικά θα έχει ολοκληρωθεί το αίτημα μέχρι αύριο το πρωί. ΡΕ ΒΟΝΤΑΦΟΝ, ΡΕ ΒΟΝΤΑΦΟΝ, δε μας αφήνεις να βαρεθούμε στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Εχει προβλήματα οργάνωσης. Υπομονη. Βεβαίως το κακο ειναι πως πασχιζεις να τους δωσεις λεφτα...

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...