Jump to content

[MOTO] Modenas Kristar 125


Capone
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπορω να πηγενω μικρα ταξιδάκια-βόλτες οπως λεει και ο BabylonX με ενα krisrar h crypton r? π.χ. Αθηνα-Ραφινα!Το κανετε αυτο με τα παπια σας;

(Ειμαι μεταξι αυτων των 2):worry:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 207
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το μηχανακι στο nick μου...(Dinamik 125cc) ειναι παπι και βγαζει 18 αλογα :wacko:

 

Δεν φταιω εσυ το αναφερες οτι τα παπια βγαζουν 8,5-9,5...και για να προλαβω την απαντηση σου...σου λεω οτι κανενα παπι 125cc δεν βγαζει 8,5-9,5 πλεον!γιατι ειναι λιγα...

 

Και όμως καλά λέει τα 4Τ τόσα βγάζουν...

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Και όμως καλά λέει τα 4Τ τόσα βγάζουν...

 

Και σχεδόν όλα τα γνωστά παπιά είναι 4Τ. Πιο θές να αναφέρω, το Innova; το Crypton; το Spike; Το Kristar; Όλα είναι τετράχρονα! Τώρα υπάρχουν και τα παπάκια-πυραυλάκια όπως ήταν το περίφημο Ζ125 της Yamaha και το Dinamik που βγάζει τώρα η Modenas αλλά κατά τη γνώμη μου αυτά τα μηχανάκια απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό! Δεν είναι εργαλεία δουλειάς αλλά τα παίρνεις για διασκέδαση και ευχαρίστιση πρώτα απ'όλα! Δε λέω οτι δε κάνεις τη δουλειά σου και με αυτά αλλά κάποιος που δε του αρέσει να ζει επικίνδυνα ξέρει οτι τα 18 άλογα σε σασί παπιού δεν είναι οτι καλύτερο! ;) Επίσης ο 2χρονος κινητήρας που δουλεύει σε αυτές τις στροφές είναι στατιστικά αποδεδειγμένο οτι δε πρόκειται να έχει τη διάρκεια ζωής ενός 4χρονου. Το μόνο που έχω να σου πω είναι: πόσα townmate και cab βλέπεις στο δρόμο και πόσα Ζ125 αντίστοιχα; Το συμπέρασμα που έχω βγάλει εγώ είναι οτι στα χαμηλά κυβικά, επιδόσεις και διάρκεια ζωής είναι δύο παράμετροι που δεν τα πάνε καλά μεταξύ τους!

 

Φιλικά πάντα, Άλεξανδρος.

Link to comment
Share on other sites

Μπορω να πηγενω μικρα ταξιδάκια-βόλτες οπως λεει και ο BabylonX με ενα krisrar h crypton r? π.χ. Αθηνα-Ραφινα!Το κανετε αυτο με τα παπια σας;

(Ειμαι μεταξι αυτων των 2):worry:

 

Μπορείς με όλα να κάνεις μικρά ταξιδάκια-βόλτες αλλά η γνώμη μου είναι οτι το παπί θα σε κουράσει! 3 αλογάκια είναι διαφορά όταν όλα κι όλα που έχεις είναι 9. Από όσο έχω ακούσει, το YBR με καλό στρώσιμο πατάει τα 115 Km/h άνετα. Τώρα δεν ξέρω να σου πω τη δική μου εμπειρία γιατί ακόμη το στρώνω! Επίσης φαντάζομαι οτι αργότερα, με μια εξατμισούλα ελευθέρας θα κερδίσεις 3-4 άλογα και τα ταξιδάκια θα γίνονται ακόμη πιο εύκολα! Και σαν κόψιμο είναι πιο ταξιδιάρικο το YBR. Βέβαια είναι πιο μπαμπάτσικο και είναι ελαφρώς πιο δύσκολο να χώνεσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα και να κάνεις λεπτούς ελιγμούς και έχει και το συμπλέκτη που το κάνει ελάχιστα πιο κουραστικό για μέσα στην πόλη αλλά για μένα προσωπικά αυτά είναι πολύ μικρά μειονεκτήματα! Και γω ανάμεσα σε αυτά τα 2 ήμουν! ;)

Link to comment
Share on other sites

Και σχεδόν όλα τα γνωστά παπιά είναι 4Τ. Πιο θές να αναφέρω, το Innova; το Crypton; το Spike; Το Kristar; Όλα είναι τετράχρονα! Τώρα υπάρχουν και τα παπάκια-πυραυλάκια όπως ήταν το περίφημο Ζ125 της Yamaha και το Dinamik που βγάζει τώρα η Modenas αλλά κατά τη γνώμη μου αυτά τα μηχανάκια απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό! Δεν είναι εργαλεία δουλειάς αλλά τα παίρνεις για διασκέδαση και ευχαρίστιση πρώτα απ'όλα! Δε λέω οτι δε κάνεις τη δουλειά σου και με αυτά αλλά κάποιος που δε του αρέσει να ζει επικίνδυνα ξέρει οτι τα 18 άλογα σε σασί παπιού δεν είναι οτι καλύτερο! ;) Επίσης ο 2χρονος κινητήρας που δουλεύει σε αυτές τις στροφές είναι στατιστικά αποδεδειγμένο οτι δε πρόκειται να έχει τη διάρκεια ζωής ενός 4χρονου. Το μόνο που έχω να σου πω είναι: πόσα townmate και cab βλέπεις στο δρόμο και πόσα Ζ125 αντίστοιχα; Το συμπέρασμα που έχω βγάλει εγώ είναι οτι στα χαμηλά κυβικά, επιδόσεις και διάρκεια ζωής είναι δύο παράμετροι που δεν τα πάνε καλά μεταξύ τους!

 

Φιλικά πάντα, Άλεξανδρος.

 

Είσαι τελείος λάθος εδώ! Και πόσα jog βλέπεις στον δρόμο?:) Το 2χρονο δέν έχει μειωμένη ζωή σε σχέση με ένα τετράχρονο! Στατιστικά απδεδειγμένο κιόλας? Θα ήθελα πολύ να τα δώ αυτά κάπου έαν υπάρχουν...

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Είσαι τελείος λάθος εδώ! Και πόσα jog βλέπεις στον δρόμο?:) Το 2χρονο δέν έχει μειωμένη ζωή σε σχέση με ένα τετράχρονο! Στατιστικά απδεδειγμένο κιόλας? Θα ήθελα πολύ να τα δώ αυτά κάπου έαν υπάρχουν...

 

Όταν λέω στατιστικά εννοώ από τα στατιστικά δεδομένα που έχω μάζέψει εγώ σε όλη μου τη ζωή και όχι για καμια επίσιμη στατιστική ανάλυση! :p Πάντως για όλα τα 2χρονα εκτός από τα πολύ καλά μελετημένα, που είναι λίγα κατά τη γνώμη μου, έχω ακούσει πολλές πονεμένες ιστορίες. Απο το LEAD του αδερφού μου που βάρεσε μπιέλα καμια 5-6 φορές μέχρι Ζ125 και άλλα συναφή.

 

Πρόσεξέ με, δεν τα έχω με τα Dinamik σε καμία περίπτωση. Εγώ αυτό που ξέρω χωρίς στατιστικές και με βάση με μια πολύ απλή λογική είναι πως ένα μηχανάκι που δίνει 18 άλογα στα 125 κυβικά είναι λογικό να δουλεύει πολύ πιο πουσαρισμένα για να αποδόσει. Αυτό σημαίνει ζόρι για τον κινητήρα, αρα μικρότερη διάρκεια ζωής. Δε χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να το αντιληφθείς αυτό! Και κάτι επίσης πολύ απλό και λογικό: Γιατί όλοι οι κατασκευαστές ρίχνουν βάρος στα 4Τ και δε βγάζουν τα 2Τ παπάκια να έχουμε όλοι 18 αλογάκια να ταξιδεύουμε με άνεση βρε αδερφε! Γιατί να πάρω αν είναι έτσι ένα CBF250 με 20 άλογα που έχει 4 χιλιάρικα και να μην πάρω ένα Dinamik με 2300 να έχω 18; Μεγάλη διαφορά για μόλις 2 άλογα θα έλεγε κάποιος! Θεωρείς οτι είναι οικονομικό το θέμα; Εμένα αλλού πάει το μυαλό μου! Κάτι ξέρουν αυτοί και δε βάζουν 18 άλογα στα 125 κυβικά! Κι αν το κάνουν πότε πότε, απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό! Το παίρνεις για να κάνεις κόντρες με άλλα παπάκια, σούζες και γενικά (για να μιλησω ανοιχτά) για να βγάλεις τη κ@ύλα σου!

 

Φυσικά αυτή είναι μόνο η γνώμη μου. Προσωπικά δηλώνω οτι ποτέ δε θα έπαιρνα 2Τ υψηλών αποδόσεων μηχανάκι με τόσα που έχω ακούσει ειδικά σε αυτά τα κυβικά. Βέβαια θα ήθελα να οδηγήσω σε κάποια φάση ένα για την εμπειρία αλλά μέχρι εκεί.

 

Φιλικά, Αλέξανδρος! ;)

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέω στατιστικά εννοώ από τα στατιστικά δεδομένα που έχω μάζέψει εγώ σε όλη μου τη ζωή και όχι για καμια επίσιμη στατιστική ανάλυση! :p Πάντως για όλα τα 2χρονα εκτός από τα πολύ καλά μελετημένα, που είναι λίγα κατά τη γνώμη μου, έχω ακούσει πολλές πονεμένες ιστορίες. Απο το LEAD του αδερφού μου που βάρεσε μπιέλα καμια 5-6 φορές μέχρι Ζ125 και άλλα συναφή.

 

Πρόσεξέ με, δεν τα έχω με τα Dinamik σε καμία περίπτωση. Εγώ αυτό που ξέρω χωρίς στατιστικές και με βάση με μια πολύ απλή λογική είναι πως ένα μηχανάκι που δίνει 18 άλογα στα 125 κυβικά είναι λογικό να δουλεύει πολύ πιο πουσαρισμένα για να αποδόσει. Αυτό σημαίνει ζόρι για τον κινητήρα, αρα μικρότερη διάρκεια ζωής. Δε χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να το αντιληφθείς αυτό! Και κάτι επίσης πολύ απλό και λογικό: Γιατί όλοι οι κατασκευαστές ρίχνουν βάρος στα 4Τ και δε βγάζουν τα 2Τ παπάκια να έχουμε όλοι 18 αλογάκια να ταξιδεύουμε με άνεση βρε αδερφε! Γιατί να πάρω αν είναι έτσι ένα CBF250 με 20 άλογα που έχει 4 χιλιάρικα και να μην πάρω ένα Dinamik με 2300 να έχω 18; Μεγάλη διαφορά για μόλις 2 άλογα θα έλεγε κάποιος! Θεωρείς οτι είναι οικονομικό το θέμα; Εμένα αλλού πάει το μυαλό μου! Κάτι ξέρουν αυτοί και δε βάζουν 18 άλογα στα 125 κυβικά! Κι αν το κάνουν πότε πότε, απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό! Το παίρνεις για να κάνεις κόντρες με άλλα παπάκια, σούζες και γενικά (για να μιλησω ανοιχτά) για να βγάλεις τη κ@ύλα σου!

 

Φυσικά αυτή είναι μόνο η γνώμη μου. Προσωπικά δηλώνω οτι ποτέ δε θα έπαιρνα 2Τ υψηλών αποδόσεων μηχανάκι με τόσα που έχω ακούσει ειδικά σε αυτά τα κυβικά. Βέβαια θα ήθελα να οδηγήσω σε κάποια φάση ένα για την εμπειρία αλλά μέχρι εκεί.

 

Φιλικά, Αλέξανδρος! ;)

 

Και πάλι είσαι λάθος!:lol: Σιγκρίνεις ανώμοια πράγματα. Σιγκρίνεις 2 παπάκια επιδόσεων όπως είναι το Ζ και το Dinamik με 2 παπάκια <<εργάτες>>. Και σε ξαναρωτάω πόσα JOG, DIO, F1 κτλπ χαμηλών επιδόσεων 2Τ βλέπεις στον δρόμο? Ό λόγος που χαλάνε τα 2Τ δέν έχει να κάνει με την λειτουργεία τους οι οποία όπως λές και εσύ με απλή λογική έχουν πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη

από έναν αντίστοιχο 4Τ αλλά χαλάνε επειδή συνήθως τα σκαλίζουμε περισσότερο και αυτό γιατί με λίγα λευτά πέρνουν τρελά άλογα.;)

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι είσαι λάθος!:lol: Σιγκρίνεις ανώμοια πράγματα. Σιγκρίνεις 2 παπάκια επιδόσεων όπως είναι το Ζ και το Dinamik με 2 παπάκια <<εργάτες>>. Και σε ξαναρωτάω πόσα JOG, DIO, F1 κτλπ χαμηλών επιδόσεων 2Τ βλέπεις στον δρόμο? Ό λόγος που χαλάνε τα 2Τ δέν έχει να κάνει με την λειτουργεία τους οι οποία όπως λές και εσύ με απλή λογική έχουν πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη

από έναν αντίστοιχο 4Τ αλλά χαλάνε επειδή συνήθως τα σκαλίζουμε περισσότερο και αυτό γιατί με λίγα λευτά πέρνουν τρελά άλογα.;)

 

E αρα συμφωνουμε! Τα μεν ειναι μηχανακια εργάτες και τα άλλα επιδόσεων! Γι'αυτό που λες για τα δίχρονα, δεν ειμαι ο πλέον αρμόδιος να μιλήσω! Κάτι θα ξέρεις εσύ παραπάνω που έχεις κιόλας! Απλά αυτό που με προβληματίζει στο είπα! Γιατί να μη βάλεις μια δίχρονη μηχανή σε μια μηχανή αφού θα έχει καλύτερες επιδόσεις. Ούτε καν βγάζουν δίχρονες μηχανές πλέον οι εταιρίες όπως η Honda και η Yamaha. Εστω να πεις οτι θα βγάλουν δίχρονες και θα τις πουλάνε πιο ακριβά! Δε το κανουν πλέον και το μυαλό μου πήγε στο γεγονός οτι οι τετράχρονες είναι οι πλέον απροβλημάτιστες.

Link to comment
Share on other sites

E αρα συμφωνουμε! Τα μεν ειναι μηχανακια εργάτες και τα άλλα επιδόσεων! Γι'αυτό που λες για τα δίχρονα, δεν ειμαι ο πλέον αρμόδιος να μιλήσω! Κάτι θα ξέρεις εσύ παραπάνω που έχεις κιόλας! Απλά αυτό που με προβληματίζει στο είπα! Γιατί να μη βάλεις μια δίχρονη μηχανή σε μια μηχανή αφού θα έχει καλύτερες επιδόσεις. Ούτε καν βγάζουν δίχρονες μηχανές πλέον οι εταιρίες όπως η Honda και η Yamaha. Εστω να πεις οτι θα βγάλουν δίχρονες και θα τις πουλάνε πιο ακριβά! Δε το κανουν πλέον και το μυαλό μου πήγε στο γεγονός οτι οι τετράχρονες είναι οι πλέον απροβλημάτιστες.

 

Δέν βγάζουν λόγω τον πολύ αυστηρών προδιαγραφών ρύπων που υσχύουν πλέον!;)

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

εχω το kristar φιλοι μου απο τον μαρτιο ,πολυ καλο το παπι αλλα μετα απο 9000 χλμ απολογισμος περιστατικων :και τα 2 φλας μπροστα σπασμενα(με διαφορα 2 εβδομαδων),1 πισω φλας σπασμενο ,αλλαγη λαστιχα,αλλαγη αλυσιδας (απλωσε υπερβολικα),το τιμονι σε ταχυτητα 25χλμ ''ψαρευει΄''απιστευτα,βαση σχαρας κατω απο τη σελα σπασμενη(οχι βαρια πραγματα στο βαλιτσακι ,μονο το κρανος)τα αμορτισερ πισω τερματιζουν πανευκολα (βαρος οδηγου 95κιλα).

αυτα και περιμενω γνωμες γιατι ψιλο-απογοητευτηκα,ενω το αγορασα με τις καλυτερες συστασεις.

ειμαι 39χρονων και το χρησιμοποιω για να πηγαινω στη δουλεια μου ηρεμα και χαλαρααα.

Link to comment
Share on other sites

είχα το crypton μέχρι το καλοκαίρι οπότε και τράκαρα και πήρα το kristar.

Με το προηγούμενο παπί καλοκαιράκι έκανα και διαδρομές των 200χμ πήγαινε-έλα. Το κρισταρ δεν το δοκίμασα ακόμα σε πάνω από 60 χμ απόσταση μονοκοπανιά αλλά βλέπω ότι τραβάει με μεγαλύτερη ευκολία αν και νομίζω ότι καιει ελαφρώς παραπάνω. Έχει καλύτερη αίσθηση και τα φρένα του είναι αρκετά καλύτερα. Η ανάρτηση είναι σκληρή και κουράζει ενώ η σέλα θέλει λίγο χρόνο να τη συνηθίσεις και σε μεγάλο ταξίδι θα σου φανεί κάπως. Πάντως τα 115 με ένα αναβάτη δεν είναι απρόσιτο νούμερο και γενικά έχω εμίνει με καλές εντυπώσεις.

Δεν είχα πρόβλημα με τα πλαστικά και μου κάνει εντύπωση με το νώντα,α ναι, η σέλα δεν κλείνει κι εύκολα, θέλει πάτημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
καλησπερα παιδια. χτες πηρα και γω το kristar. Μεταχειρισμενο στα 1900χιλιομετρα, σε αψογη κατασταση και στο χρωμα που το ηθελα. Μπορει να μου πει καποιος τι παιζει με το καρμπυρατερ του? Χρειαζεται να ανεβει το ρελαντι μετα απο καποια χιλιομετρα? Ενας μαστορας μου ειπε οτι ερχεται με λιγο παραπανω κλειστο τον αερα επειδη στη χωρα που παραγεται το κλιμα ειναι υγρο. Ξερει κανεις περισσοτερες πληροφοριες? θα παρω αυριο και τον Γκοργκολη να ρωτησω.
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου πρότεινα να δεις το manual του μήπως και προτείνει εκεί μέσα κάτι. Φυσικά αν είχε στροφόμετρο θα μπορούσες να το ρυθμίσεις μόνος σου στις στροφές που προτείνονται από τον κατασκευαστή αλλά μάλλον θα χρειαστεί να πας στην αντιπροσωπία να στο ρυθμίσουν!

 

Για να σου πω και τη δική μου ιστορία, πριν περίπου 3 βδομάδες που πήρα το YBR125, ο αντιπρόσωπος μου ανέβασε λίγο το ρελαντί "με το μάτι" που λένε γιατί του είπα οτι δε ξέρω από συμπλέκτη οπότε κάτι τέτοιο θα με διευκόλυνε στην εκκίνηση. Εν το μεταξύ σύμφωνα με το manual το μηχανάκι έπρεπε να έχει ρελαντι 1300 με 1500 στροφές. Με το πείραγμα όμως και μετά από ζέσταμα το μηχανάκι ανέβαζε 2000+ στροφές. Μετά από 2-3 μέρες που το συνήθισα, ακολούθησα πιστά τις οδηγίες από το manual και το κατέβασα μόνος μου. Μιλάμε για 2 λεπτά υπόθεση! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Καλησπέρα, βρε παιδιά όταν πήρατε το kristar σας έδωσαν service manual ώστε να μπορείτε να κάνετε αλλαγές μόνοι σας? Γιατί εμένα μοθ έδωσαν μόνο ένα βιβλιαράκι που λέει πότε να πηιγαίνω για service και κάποις γενικές οδηγίες συντήρησης για τα λάδια, τα φίλτρα λαδιού και αέρα και το μπουζί, τίποτα άλλο.

 

Αν γίνεται μπορείτε να το σκανάρετε/φωτογραφήσετε και να το ανεβάσετε?

Mobile Lineup : Nokia 3330 --> SE T300--> SE T630--> SE K750-->SE W960--> HTC Touch--> SE j105--> Nokia 5530 XpressMusic + Nokia C5 --> Huawei Ideos X5--> SE Xperia Neo V + LG Optimus 7-->Samsung Galaxy S4 mini DUOS-->ASUS Zenfone 2 (2GB Ram).Τα καλύτερα Κ750 --> Xperia Neo V-->j105 (έπεσε στην θάλασσα και έσταζε σκουριά)--> Νοκια C5 --> Ideos X5
Link to comment
Share on other sites

Γεια κι από μένα παιδιά.Τι άποψη έχετε για το Spike 125R ?

 

γεια.Να σου πω την αληθεια το spike δεν μου γεμιζει το ματι...αν θυμαμαι εχει μεγαλη στροφαλομπιελα (γυρω στα 60 δε θυμαμαι καλα) κ αυτο ειναι καλο απο την αποψη οτι μπορεις να πηγαινεις με 80 χλμ και να πηγαινεις πολυ χαλαρα. Αλλα σαν μηχανακι δεν το εμπιστευομαι και πολυ καθως δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα σχολια...γιατι δεν το σκεφτεσαι για innova?η αν θες για λιγοτερα λεφτα ενα το καινουριο το daytona sprinter?καινουριο μηχανακι δεν το εχω δοκιμασει βεβαια αλλα εχει καλα χαρακτηριστικα κ φαινεται αξιοπιστο αλλα και ιδιαιτερα γγρηγορο και οικονομικο..:cool:

h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,

 

Μετα απο πολυμηνη απουσια απο την τελευταια μου επαφη(λογω δουλειας!) να σας πω τα καθεκαστα απο το δικο μου modenas!!

Δεν ξερω αν θυμαστε τοτε που αναφερομουν στα χαρακτηριστικα του συγκεκριμενου μοντελου(6 Σεπτεμβριου 2006) και διαφορα αλλα που λεγαμε τοτε για τα στρωσιματα κλπ.

Υποχρεωτικα διαβασα ολα τα ποστ απο τοτε μεχρι σημερα για να εχω μια ιδεα του τι εχει ειπωθει ετσι ωστε να μπορω να ξαναμπω στη συζητηση!!!

Και ξεκιναω!!!

Αυτην την στιγμη που γραφω, το kristar μου εχει γραψει 4500km και δεν ξερω για σας αλλα εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος!! Διαβαζοντας βεβαια καποια περιστατικα απορησα διοτι απ'ολα αυτα το μονο που συναντησα ηταν το μπλοκαρισμα των τροχων απο το πισω δισκοφρενο και μαλιστα την εξαερωση την εκανα μονος μου!! Και μαλιστα ειδοποιησα το καταστημα που αγορασα το μηχανακι και προσφερθηκαν να ερθουν εκει που ημουν και να κανουν εκεινοι την εξαερωση αλλα τελικα την εκανα μονος!!!

Δεν ηταν κατι δυσκολο, ξεσφιξα λιγο το παξιμαδι που ειναι στο δυσκοφρενο, κατω απο την λαστιχενια ταπουλα κρατωντας πατημενο το φρενο και μολις ειδα να βγαινει υγρο φρενων εσφιξα αμεσως κρατωντας παντα πατημενο το φρενο! Διαδικασια ενος (1) λεπτου!! Οποτε ο φιλος aian που ειχε προβλημα με τα δισκοφρενα μαλλον πηγε σε λαθος ανθρωπο ή λαθος καταστημα διοτι δεν ειναι ολοι επαγγελματιες!!

Αλλο σημαντικο ειναι το γεγονος να βρεις καλο συνεργειο και σε αυτο εχω σταθει επισης τυχερος διοτι απο το καταστημα που το πηρα, εφτιαξε προσφατα συνεργειο και το μαστορακι ειναι γατος!!!!!!!!!!!!!!!!

Τωρα οσον αφορα τα μπροστινα φωτα για το αν μπαινει νερο ή οχι, ειναι γεγονος οτι οταν επιμονα κρατας το λαστιχο με το νερο στην ''μουρη'' της μηχανης για να διαπιστωσεις αν πνιγεται ή μπορει να ''κρατησει'' την αναπνοη του(!!), τοτε έλεος, σε ολα μπαινουν νερο!!! Επειδη τα ονομασαν ''παπια'' αυτο δεν σημαινει οτι ξερουν και μπανιο!!!!!!!!!!!!!!!

Ειμαι λιγο γλαφυρος αλλα με τετοια ζεστη χρειαζεται λιγο χαριτωμενιά!!!!

Ενα πανακι βρεγμενο κανει την δουλεια του αψογα χωρις να εχει καποιος προβλημα υγρασιας στο εσωτερικο του μπροστινου φαναριου!!!

Τωρα ειδα καπου μια ερωτηση ενος φιλου αν αυτα τα μηχανακια κανουν μεγαλο ταξιδι. Κανουν και παρακανουν!!!!!!! Πριν εναμισυ μηνα (5 ΜΑΙΟΥ) εφυγα απο Ιεραπετρα Κρητης που μενω μονιμα και ανεβηκα Αθηνα με το Kristar χωρις προβλημα, κυκλοφορησα Αθηνα 5 μερες και κατεβηκα παλι κατω Ιεραπετρα ''γραφοντας'' συνολικα 700χλμ και τις 5 ημερες!!! Βεβαια αυτο εγινε στα 2800km και μετα απο το γενικο service που εγινε στα 2000χλμ. Ο κατασκευαστης λεει στα 1600χλμ αλλα αν το στρωσιμο ειναι ευπρεπες μπορει κανεις και στα 2000χλμ!

Κατι αλλο τωρα. Απο το service και μετα βαζω αμολυβδη 100 οκτανιων και εν συγκρίσει με αλλα modenas, το δικο μου παει αβίαστα και ροπιαρει καλυτερα! Θα μου πειτε τωρα: ''καλα ρε φιλε, και αυτο οφειλεται στα 100 οκτανια?''

Και ομως δυο φιλοι μου ενας με modenas και ο αλλος με honda ειδαν διαφορα μετα απο 3-4 γεμισματα με 100αρα!

Επισης να σας πω οτι τωρα μετα το service κανω αλλαγη λαδιων καθε 2000χλμ παντα με καλο λαδι.

Αν τωρα καποιος απο σας εχει παρατηρησει τριξιμο στο μπροστινο φρενο ειναι επειδη τα τακακια που φοραει ειναι πολυ σκληρα! Ενα τριψιμο και τελος το προβλημα!! Εννοειται οχι εσεις αλλα ο μαστορας!! Αλλα να ειναι μαστορας με @ρ**δι@ και οχι @ρ**δι@ μαστορας!!!!!!!!!!!!!!!! Επισης ενα φιλτρακι βενζινης χρειαζεται διοτι δεν εχει ''απο την μανα του''!! Καλα δεν χαθηκε ο κοσμος που δεν το εχει απλα γιατι δεν ξερεις τι βενζινη σου κοτσαρει ο αλλος!!

Η ΑΛΥΣΙΔΑ!! Σημαντικος παραγοντας για το σωστο ρολαρισμα του κινητηρα!!

Να ειναι σωστα σφιγμενη (να κανει μια πολυ ελαφρια κοιλια, δηλ. η κοιλια να διακρινεται ισα ισα!!) και να ειναι στα ιδια ακριβως σημαδια δεξια και αριστερα ο τροχος! Επισης ενα λιπαντικο σε σπρεϋ για την αλυσιδα ειναι τελειο για χρηση 1-2 φορες το μηνα!

Αυτα ειχα να σας πω! Αν ξεχασα κατι συγγνωμη αλλα πολυ ευχαριστως να απαντησω σε οποιαδηποτε ερωτηση!!!

Δεν τα ξερω ολα αλλα την ψαχνω οσο γινεται!

Κατι τελευταιο! Ο κινητηρας εχει ''ανοιξει'' και παει τελεια!! Και ο φιλος (μην το ξεχασω) που λεει για το book service, ναι υπαρχει και διδεται μαζι με τα χαρτια της μηχανης, απλα μπορει να ετυχε στο δικο του. Μπορει να παει ομως απο οποιοδηποτε καταστημα Modenas ή του Γκοργκολη και να ζητησει ενα! Εννοειται δωρεαν!

 

Sorry αν σας κουρασα αλλα ελειπα για αρκετο διαστημα!!!

Καλο καλοκαιρι σε ολους και να φορατε κρανη παιδια!!

Μην κλεβετε!! Η κυβερνηση δεν αντεχει τον ανταγωνισμο!!!!
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,

 

Μετα απο πολυμηνη απουσια απο την τελευταια μου επαφη(λογω δουλειας!) να σας πω τα καθεκαστα απο το δικο μου modenas!!

Δεν ξερω αν θυμαστε τοτε που αναφερομουν στα χαρακτηριστικα του συγκεκριμενου μοντελου(6 Σεπτεμβριου 2006) και διαφορα αλλα που λεγαμε τοτε για τα στρωσιματα κλπ.

Υποχρεωτικα διαβασα ολα τα ποστ απο τοτε μεχρι σημερα για να εχω μια ιδεα του τι εχει ειπωθει ετσι ωστε να μπορω να ξαναμπω στη συζητηση!!!

Και ξεκιναω!!!

Αυτην την στιγμη που γραφω, το kristar μου εχει γραψει 4500km και δεν ξερω για σας αλλα εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος!! Διαβαζοντας βεβαια καποια περιστατικα απορησα διοτι απ'ολα αυτα το μονο που συναντησα ηταν το μπλοκαρισμα των τροχων απο το πισω δισκοφρενο και μαλιστα την εξαερωση την εκανα μονος μου!! Και μαλιστα ειδοποιησα το καταστημα που αγορασα το μηχανακι και προσφερθηκαν να ερθουν εκει που ημουν και να κανουν εκεινοι την εξαερωση αλλα τελικα την εκανα μονος!!!

Δεν ηταν κατι δυσκολο, ξεσφιξα λιγο το παξιμαδι που ειναι στο δυσκοφρενο, κατω απο την λαστιχενια ταπουλα κρατωντας πατημενο το φρενο και μολις ειδα να βγαινει υγρο φρενων εσφιξα αμεσως κρατωντας παντα πατημενο το φρενο! Διαδικασια ενος (1) λεπτου!! Οποτε ο φιλος aian που ειχε προβλημα με τα δισκοφρενα μαλλον πηγε σε λαθος ανθρωπο ή λαθος καταστημα διοτι δεν ειναι ολοι επαγγελματιες!!

Αλλο σημαντικο ειναι το γεγονος να βρεις καλο συνεργειο και σε αυτο εχω σταθει επισης τυχερος διοτι απο το καταστημα που το πηρα, εφτιαξε προσφατα συνεργειο και το μαστορακι ειναι γατος!!!!!!!!!!!!!!!!

Τωρα οσον αφορα τα μπροστινα φωτα για το αν μπαινει νερο ή οχι, ειναι γεγονος οτι οταν επιμονα κρατας το λαστιχο με το νερο στην ''μουρη'' της μηχανης για να διαπιστωσεις αν πνιγεται ή μπορει να ''κρατησει'' την αναπνοη του(!!), τοτε έλεος, σε ολα μπαινουν νερο!!! Επειδη τα ονομασαν ''παπια'' αυτο δεν σημαινει οτι ξερουν και μπανιο!!!!!!!!!!!!!!!

Ειμαι λιγο γλαφυρος αλλα με τετοια ζεστη χρειαζεται λιγο χαριτωμενιά!!!!

Ενα πανακι βρεγμενο κανει την δουλεια του αψογα χωρις να εχει καποιος προβλημα υγρασιας στο εσωτερικο του μπροστινου φαναριου!!!

Τωρα ειδα καπου μια ερωτηση ενος φιλου αν αυτα τα μηχανακια κανουν μεγαλο ταξιδι. Κανουν και παρακανουν!!!!!!! Πριν εναμισυ μηνα (5 ΜΑΙΟΥ) εφυγα απο Ιεραπετρα Κρητης που μενω μονιμα και ανεβηκα Αθηνα με το Kristar χωρις προβλημα, κυκλοφορησα Αθηνα 5 μερες και κατεβηκα παλι κατω Ιεραπετρα ''γραφοντας'' συνολικα 700χλμ και τις 5 ημερες!!! Βεβαια αυτο εγινε στα 2800km και μετα απο το γενικο service που εγινε στα 2000χλμ. Ο κατασκευαστης λεει στα 1600χλμ αλλα αν το στρωσιμο ειναι ευπρεπες μπορει κανεις και στα 2000χλμ!

Κατι αλλο τωρα. Απο το service και μετα βαζω αμολυβδη 100 οκτανιων και εν συγκρίσει με αλλα modenas, το δικο μου παει αβίαστα και ροπιαρει καλυτερα! Θα μου πειτε τωρα: ''καλα ρε φιλε, και αυτο οφειλεται στα 100 οκτανια?''

Και ομως δυο φιλοι μου ενας με modenas και ο αλλος με honda ειδαν διαφορα μετα απο 3-4 γεμισματα με 100αρα!

Επισης να σας πω οτι τωρα μετα το service κανω αλλαγη λαδιων καθε 2000χλμ παντα με καλο λαδι.

Αν τωρα καποιος απο σας εχει παρατηρησει τριξιμο στο μπροστινο φρενο ειναι επειδη τα τακακια που φοραει ειναι πολυ σκληρα! Ενα τριψιμο και τελος το προβλημα!! Εννοειται οχι εσεις αλλα ο μαστορας!! Αλλα να ειναι μαστορας με @ρ**δι@ και οχι @ρ**δι@ μαστορας!!!!!!!!!!!!!!!! Επισης ενα φιλτρακι βενζινης χρειαζεται διοτι δεν εχει ''απο την μανα του''!! Καλα δεν χαθηκε ο κοσμος που δεν το εχει απλα γιατι δεν ξερεις τι βενζινη σου κοτσαρει ο αλλος!!

Η ΑΛΥΣΙΔΑ!! Σημαντικος παραγοντας για το σωστο ρολαρισμα του κινητηρα!!

Να ειναι σωστα σφιγμενη (να κανει μια πολυ ελαφρια κοιλια, δηλ. η κοιλια να διακρινεται ισα ισα!!) και να ειναι στα ιδια ακριβως σημαδια δεξια και αριστερα ο τροχος! Επισης ενα λιπαντικο σε σπρεϋ για την αλυσιδα ειναι τελειο για χρηση 1-2 φορες το μηνα!

Αυτα ειχα να σας πω! Αν ξεχασα κατι συγγνωμη αλλα πολυ ευχαριστως να απαντησω σε οποιαδηποτε ερωτηση!!!

Δεν τα ξερω ολα αλλα την ψαχνω οσο γινεται!

Κατι τελευταιο! Ο κινητηρας εχει ''ανοιξει'' και παει τελεια!! Και ο φιλος (μην το ξεχασω) που λεει για το book service, ναι υπαρχει και διδεται μαζι με τα χαρτια της μηχανης, απλα μπορει να ετυχε στο δικο του. Μπορει να παει ομως απο οποιοδηποτε καταστημα Modenas ή του Γκοργκολη και να ζητησει ενα! Εννοειται δωρεαν!

 

Sorry αν σας κουρασα αλλα ελειπα για αρκετο διαστημα!!!

Καλο καλοκαιρι σε ολους και να φορατε κρανη παιδια!!

 

 

Δέν υπάρχει πιο ευχάριστω πράγμα από ανθρώπους που ξέρουν να γράφουν και να γράφουν σωστά! Μπράβο για το πόστ σου!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Δέν υπάρχει πιο ευχάριστω πράγμα από ανθρώπους που ξέρουν να γράφουν και να γράφουν σωστά! Μπράβο για το πόστ σου!

Ευχαριστω! Πιστευω οτι ο καθενας απο αυτην την ενοτητα και σε αυτο το φορουμ θελει να προσφερει οτι μπορει και οπως μπορει. Και φυσικα οι εμπειριες βοηθουν ακομα περισσοτερο!

Μην κλεβετε!! Η κυβερνηση δεν αντεχει τον ανταγωνισμο!!!!
Link to comment
Share on other sites

Το μηχανάκι είναι απλά χοντρό - βαρύ - άσχημο και ασύμφορο από μεριά κατανάλωσης όπως και ο πρόγονος του...!! ΑΧΡΗΣΤΟ... Τσάμπα λεφτά, Δεν θα το έπαιρνα ΠΟΤΕ...................................................................................................................

Θα έβλεπα να με περνάνε τίποτα τετράγωνα, στρόγγυλα και townmate και θα ντρεπόμουν για τα λεφτά που πέταξα.. Δεν είμαι κοντράκιας αλλα είναι άσχημο να μην έχεις γκάζια... Το μόνο καλό είναι ότι έχουν αρκετά δυνατό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Link to comment
Share on other sites

Το μηχανάκι είναι απλά χοντρό - βαρύ - άσχημο και ασύμφορο από μεριά κατανάλωσης όπως και ο πρόγονος του...!! ΑΧΡΗΣΤΟ... Τσάμπα λεφτά, Δεν θα το έπαιρνα ΠΟΤΕ...................................................................................................................

Θα έβλεπα να με περνάνε τίποτα τετράγωνα, στρόγγυλα και townmate και θα ντρεπόμουν για τα λεφτά που πέταξα.. Δεν είμαι κοντράκιας αλλα είναι άσχημο να μην έχεις γκάζια... Το μόνο καλό είναι ότι έχουν αρκετά δυνατό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Αληθεια, πως εχεις βγαλει τετοιo συμπερασμα δεν μπορω να καταλαβω!! Το ''ασχημο'' παιζεται διοτι την εμφανιση την βλεπεις κατευθειαν!! Αλλα το βαρυ και το ασυμφορο στην καταναλωση δεν μπορω να το καταλαβω οταν με το δικο μου τα εχω ''χωσει'' σε κατι ''γρηγορα'' και επιπλεον οταν οι περισσοτεροι innovaκιδες (ακομα και με το injection!!!) παραπονιουνται οτι πρεπει να κανουν συμβαση με τα βενζιναδικα!! (δεν το λεω εγω, εκεινοι το λενε!)

Ειπαμε, αν ''στρωσεις'' το μηχανακι σωστα θα σε πηγαινει σφαιρα!!! Αν τωρα καποιος σου ειπε οτι ειναι αργο, τοτε ή στο στρωσιμο ειναι ακομα και δεν ''ανοιγει'' το μηχανακι ή δεν ''στρωθηκε'' καλα.

Και κατι αλλο. Το δικο μου βγαζει αυτονομια 130-140 χλμ. Δεν πιστευω λοιπον οτι ειναι ασυμφορο! (περιπου 28 χλμ το λιτρο!!) Και εδω που τα λεμε δεν κανω και την συντηρητικη οδηγηση και επιπλεον ειμαι λιγο πανω απο τα 100 κιλα! Αν το ''σκισω'' θα μου βγαλει 120 χλμ αυτονομια! Παλι ειναι καλα!!

Ειπαμε ο καθενας ειναι οτι του ''κατσει''!! Σε μενα ''εκατσε'' το kristar, σε αλλον το innova, σε αλλον το crypton, σε αλλον ισως το καινουριο το suzuki το address. Oλα τα μηχανακια ειναι καλα αρκει να κανουμε σωστη χρηση!! Αν τα προσεχουμε, θα μας προσεχουν και αυτα!!!!

Και δεν θα σε περνανε τα townmate!!! Τουλαχιστον δεν μου εχει τυχει ακομα!!!! Αν συμβει και αυτο τοτε θα μεταλλαξω το kristar σε dragster!!!!!!!!

Μην κλεβετε!! Η κυβερνηση δεν αντεχει τον ανταγωνισμο!!!!
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,

Τωρα οσον αφορα τα μπροστινα φωτα για το αν μπαινει νερο ή οχι, ειναι γεγονος οτι οταν επιμονα κρατας το λαστιχο με το νερο στην ''μουρη'' της μηχανης για να διαπιστωσεις αν πνιγεται ή μπορει να ''κρατησει'' την αναπνοη του(!!), τοτε έλεος, σε ολα μπαινουν νερο!!! Επειδη τα ονομασαν ''παπια'' αυτο δεν σημαινει οτι ξερουν και μπανιο!!!!!!!!!!!!!!!

 

εγω εχω ενα crypton φιλαρακι.το τι πλυσιμο εχει φαει δεν μπορεις να φανταστης.ειχα δια βασει για το οτι το modenas περνουν νερο στο φαναρι και ειπα να το δοκιμασω και εγω να δω.απωτελεσμα τιποτα ουτε σταγονα δεν μπηκε.και οσο για την αξιοπιστια των modenas λιγο δυσκολο.εγω το crypton το πηρα 1η σεπτεμβριου και τωρα εχει γραμενα παν 8.762 και δεν το κυκλοφωρησα και δυο μηνες τον χειμονα και δεν εχω κανει τιποτα.ουτε βαλβιδες ρυθμισμα ουτε μπουζι αλλαξα ουτε καρμπυρατερ ρυθμισα και μονο λαδια αλλαζ καθε 4000 χιλιαδες και ειμαι και 110 κιλα και το μηχανακι παει κομματια και με μαμα εξατμιση.και το κυκλωφορω μονο στο χωριο.γιατι ειμαι λιγο παρανομος:X

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για το μηχανάκι αυτό, όποιος ξέρει ας απαντήσει....

 

Λοιπόν, το αγόρασα πέρισυ τον Αύγουστο, έκανα 1500χλμ και το 1ο σέρβις (μικρό) και από τον Νοέμβριο 2006 το έχω σε αποθήκη και κάθεται λόγω αναχώρησης στο εξωτερικό.

 

Δεν έχω κάνει τπτ στο παπί, ούτε μπαταρία έβγαλα. Επειδή κατεβαίνω τώρα Ελλάδα - και θα κατεβαίνω περίπου κάθε 2 μήνες πλέον - τί πρέπει να κάνω τώρα που θα πάω στο παπί, πρίν την χρήση? Να το φορτώσω και να το πάω σε ένα συνεργείο Modenas για σέρβις? Μετά για το διάστημα των 2 μηνών ακινησίας, πώς πρέπει να το έχω?

 

ΥΓ: Το παπί είναι σε κλειστή αποθήκη σκεπασμένο φυσικά.

Lenovo S650 - Xiaomi Hongmi Red Rice 1S - Coolpad F1 - Lenovo S660 - Xiaomi Redmi Note - Mlais M52 Note - Landvo S6 - Xiaomi Redmi Note 2 - Lenovo A806 Golden Warrior - Xiaomi Redmi Note 3 - Xiaomi Redmi Note 4 - Xiaomi Redmi Note 5 - Xiaomi Redmi Note 6 Pro - Mi9 Lite - POCO X3 Pro - Poco X5 Pro 5G ......what next?

Link to comment
Share on other sites

Και δεν θα σε περνανε τα townmate!!! Τουλαχιστον δεν μου εχει τυχει ακομα!!!! Αν συμβει και αυτο τοτε θα μεταλλαξω το kristar σε dragster!!!!!!!!

 

 

Άντε να δούμε και κανένα kristar dragster :p

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για το μηχανάκι αυτό, όποιος ξέρει ας απαντήσει....

 

Λοιπόν, το αγόρασα πέρισυ τον Αύγουστο, έκανα 1500χλμ και το 1ο σέρβις (μικρό) και από τον Νοέμβριο 2006 το έχω σε αποθήκη και κάθεται λόγω αναχώρησης στο εξωτερικό.

 

Δεν έχω κάνει τπτ στο παπί, ούτε μπαταρία έβγαλα. Επειδή κατεβαίνω τώρα Ελλάδα - και θα κατεβαίνω περίπου κάθε 2 μήνες πλέον - τί πρέπει να κάνω τώρα που θα πάω στο παπί, πρίν την χρήση? Να το φορτώσω και να το πάω σε ένα συνεργείο Modenas για σέρβις? Μετά για το διάστημα των 2 μηνών ακινησίας, πώς πρέπει να το έχω?

 

ΥΓ: Το παπί είναι σε κλειστή αποθήκη σκεπασμένο φυσικά.

Το πολυ πολυ να μην περνει μπροστα με την μιζα! Θα δοκιμασεις με την μανιβελα και αφου ειιναι τοσο καιρο με τα ιδια λαδια, εστω και αδουλευτα, αλλαξε τα καλυτερα. Οταν παρει μπροστα το μηχανακι αστο κανα 3λεπτο να δουλεψει! Εγω ειχα 4 μηνες τον χειμωνα να το δουλεψω και πηρε μπροστα αμεσως με την μανιβελα! Με την μιζα δοκιμασα 3-4 φορες και δεν επαιρνε μπροστα και ετσι δεν εκανα αλλη προσπαθεια. Επισης τσεκαρε πιεση στα λαστιχα. Χωρις φοβο μπορεις να βαλεις και 32 psi στο πισω και 30 μπροστα! Αποφευγεις τα χτυπηματα στην ζαντα απο λακουβες!!!! Την πατησα και εμαθα!!!!!!!

Μην κλεβετε!! Η κυβερνηση δεν αντεχει τον ανταγωνισμο!!!!
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ενα crypton φιλαρακι.το τι πλυσιμο εχει φαει δεν μπορεις να φανταστης.ειχα δια βασει για το οτι το modenas περνουν νερο στο φαναρι και ειπα να το δοκιμασω και εγω να δω.απωτελεσμα τιποτα ουτε σταγονα δεν μπηκε.και οσο για την αξιοπιστια των modenas λιγο δυσκολο.εγω το crypton το πηρα 1η σεπτεμβριου και τωρα εχει γραμενα παν 8.762 και δεν το κυκλοφωρησα και δυο μηνες τον χειμονα και δεν εχω κανει τιποτα.ουτε βαλβιδες ρυθμισμα ουτε μπουζι αλλαξα ουτε καρμπυρατερ ρυθμισα και μονο λαδια αλλαζ καθε 4000 χιλιαδες και ειμαι και 110 κιλα και το μηχανακι παει κομματια και με μαμα εξατμιση.και το κυκλωφορω μονο στο χωριο.γιατι ειμαι λιγο παρανομος:X

Κοιταξε κατι, δεν σημαινει οτι επειδη μπηκε σε καποια νερο, μπαινουν σε ολα! Οπως συμβαινει με το innova.....δεν τριζουν σε ολα το πισω φρενο ουτε χτυπαει σε ολα το μπροστινο φαναρι! Ξερω φιλαρακι που εχει πληντηριο και εχει ενα modenas που το εχει ξεσκισει στα πλησιματα με το πιεστικο και δεν εχει μπει νερο μεσα, ενω σε καποιον αλλον εχει γινει ενυδρειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Απλα οταν ακους ή βλεπεις περιπτωσεις και περιστατικα, πολυ απλα δεν κανεις πειραματα!!!!!!!! Γιατι να μπαινεις σε διαδικασιες που δεν υπαρχει λογος να μπεις????

 

Τωρα για την αξιοπιστια.........ασε να κανω τα χιλιομετρα σου και δω ειμαστε!!! Ολα στην πορεια τα βλεπουμε!! Επειδη εχω modenas δεν σημαινει οτι θα της ''πλεξω και το εγκωμιο'' !!!

Μην κλεβετε!! Η κυβερνηση δεν αντεχει τον ανταγωνισμο!!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...