Jump to content

Pantheon Airways


MIB
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δεν νομιζω να συγκρινεις την esay jet με την ολυμπιακη σε αυτο το θεμα... η ολυμπιακη ηταν μια εταιρεια παγκοσμια με την γεκινη χρηση του ορου μεσα σε αυτα τα πλασια μιλαμε...

Η...μικρή easyjet έχει 109 αεροσκάφη και πετάει σε 75 προορισμούς. Η "παγκόσμια" Ολυμπιακή έχει μόλις 40 αεροσκάφη και υποστηρίζει ότι πετά σε 77 προορισμούς, όμως αρκετοί από αυτούς (Κάιρο, Πράγα, Αυστραλία, Κίεβο, Μάλτα, Λισαβόνα, Κουβέιτ κ.α.) πραγματοποιούνται από συνεργαζόμενες εταιρίες (δλδ CSA, Gulf Air, Air Malta κλπ).

 

Κάποιοι πολιτικοί δήλωσαν "Να μην καταλήξουν οι έλληνες πολίτες στα χέρια ανασφαλών εταιρειών χαμηλού κόστους». Τόσα ξέρουν, τόσα λένε.

 

H easyjet μετέφερε 24 εκατ επιβάτες το 2004 και 30 εκατομ το 2005. Η "παγκόσμια" Ολυμπιακή με το ζόρι πλησίασε τα 6 εκατομ επιβάτες το 2005.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 196
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

δες τον στολο της μια και τον στολο της αλλη το ποτε φτιαχτηκαν τα αεροπλανα ;) η ολυμπιακη εχει απειρως χειροτερα αεροπλανα (απο παλια μεχρι σημερα) και αλλωστε παλια στις εποχες ελληνικου εκανε τρελα δρομολογια εσωτερικου με τα atr 5-6 σταθμους το καθε αεροπλανο

 

και εγω σου μιλαω για το τεχνικο μερος οπου κυριολεκτικα εκαναν παπαδες

 

Αρα γιατι να εμπιστευτω την Ολυμπιακη που εχει αεροπλανα απο την εποχη του μπαμπα μου? :blink: Επειδη ειναι Ελληνικη και μας ενωνει? Ε οχι, λεφτα δινω οχι την αγαπη μου. Την αγαπη μου την εχει :D

 

 

Η "παγκόσμια" Ολυμπιακή έχει μόλις 40 αεροσκάφη και υποστηρίζει ότι πετά σε 77 προορισμούς,

 

Εκ των οποιων καμια 10αρια ειναι μισης αντε μιας ωρας μαξιμουμ. Το παραδειγμα της easyjet δεν το εφερα τυχαια, το ειπα για αυτο ακριβως που λες, οτι και καλα οι εταιριες χαμηλου κοστους δεν ειναι ασφαλεις. Ε οχι ρε μαγκες, ειναι ασφαλεις και ολοκαινουρια αεροπλανα εχουν και προσφερουν αυτο που υποσχονται. Αν πειραζει που δεν σκορπανε τα λεφτα τους, τι να πω...

 

Προσωπικα η ασφαλεια ειναι το τελευταιο που με ενδιαφερει. Ολες οι εταιριες που πεταω ειναι στα ιδια επιπεδα ( Aegean, British airways, Alitalia, Swiss, Easyjet) , δεν θα επιλεξω την εταιρια με βαση την ασφαλεια της γιατι ολες αυτες ειναι σεβαστα ονοματα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα η ασφαλεια ειναι το τελευταιο που με ενδιαφερει. Ολες οι εταιριες που πεταω ειναι στα ιδια επιπεδα ( Aegean, British airways, Alitalia, Swiss, Easyjet) , δεν θα επιλεξω την εταιρια με βαση την ασφαλεια της γιατι ολες αυτες ειναι σεβαστα ονοματα.

 

Το γνωστό και σεβαστό όνομα δεν προϋποθέτει πάντοτε την ασφάλεια. Η Alitalia ασφαλής εταιρεία; Ας γελάσω :lol:

Link to comment
Share on other sites

Αν ήξερες λίγα περισσότερα δεν θα το έλεγες αυτό... Το γνωστό και σεβαστό όνομα δεν προϋποθέτει πάντοτε την ασφάλεια. Η Alitalia ασφαλής εταιρεία; Ας γελάσω :lol:

Εσύ που "ξέρεις" περισσότερα θες να πεις κανα νούμερο και κανα στατιστικό ή να υποθέσω ότι τα βγάζεις από το στομάχι σου?

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Αν ήξερες λίγα περισσότερα δεν θα το έλεγες αυτό... Το γνωστό και σεβαστό όνομα δεν προϋποθέτει πάντοτε την ασφάλεια. Η Alitalia ασφαλής εταιρεία; Ας γελάσω :lol:

 

 

 

http://www.airsafe.com/events/regions/europe.htm

 

Fatal Events and Fatal Event Rates of

Airlines in Europe Since 1970

 

H alitalia εχει 0.73 θανατηφορα ατυχηματα ανα εκατομμυριο πτησεων.

Η Ολυμπιακη 1.52 θανατηφορα ατυχηματα ανα εκατομμυριο πτησεων.

 

Λεπτομερεια,αλλα πολυ σημαντικη : Η Alitalia εχει 3.9 Εκατομμυρια πτησεις, η Ολυμπιακη 1.8 Εκατομμυρια πτησεις.

 

Τωρα μπορεις να γελασεις :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μην το παίρνεις στραβά. Δεν είναι στο στυλ μου να ειρωνεύομαι, και ζητώ συγγνώμη αν το παραπάνω μήνυμά μου παρεξηγήθηκε. Εννοώ ότι κάποιος που έχει λίγο καλύτερη γνώση (λόγω αντικειμένου εργασίας) του χώρου των αερομεταφορών πιθανότατα γνωρίζει ότι η κυκλοφορούσα άποψη για την ασφάλεια της Alitalia δεν είναι και η καλύτερη. Κάτι τέτοιο δεν αντικατοπτρίζεται σε καμία στατιστική ή νούμερο, απλώς είναι inside knowledge, και έρχεται να αντικρούσει εν μέρει το επιχείρημα ότι τα γνωστά ονόματα προσφέρουν και το καλύτερο επίπεδο ασφάλειας.

 

Ως απόδειξη της καλοπροαίρετης κριτικής μου, κάνω edit το προηγούμενο μήνυμά μου.

 

Όσον αφορά τα στατιστικά στοιχεία που παρατέθηκαν, το γεγονός και μόνο ότι αφορούν συγκεντρωτικά ιστορικά στοιχεία από το 1970 και για περίοδο 35 ετών δεν είναι αντιπροσωπευτικό της παρούσας κατάστασης, την οποία σχολίασα πιο πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Μην το παίρνεις στραβά. Δεν είναι στο στυλ μου να ειρωνεύομαι, και ζητώ συγγνώμη αν το παραπάνω μήνυμά μου παρεξηγήθηκε. Εννοώ ότι κάποιος που έχει λίγο καλύτερη γνώση (λόγω αντικειμένου εργασίας) του χώρου των αερομεταφορών πιθανότατα γνωρίζει ότι η κυκλοφορούσα άποψη για την ασφάλεια της Alitalia δεν είναι και η καλύτερη. Κάτι τέτοιο δεν αντικατοπτρίζεται σε καμία στατιστική ή νούμερο, απλώς είναι inside knowledge, και έρχεται να αντικρούσει εν μέρει το επιχείρημα ότι τα γνωστά ονόματα προσφέρουν και το καλύτερο επίπεδο ασφάλειας.

 

Ως απόδειξη της καλοπροαίρετης κριτικής μου, κάνω edit το προηγούμενο μήνυμά μου.

 

Τωρα δε πιστευω να περιμενεις να παρει κανεις στα σοβαρα τις εσωτερικες πληροφοριες που τυχον εχει καποιος?

 

Εγω βλεπω οτι μετα την Turkish ερχεται η Ολυμπιακη, σε... ανασφαλεια στην Ευρωπη.

 

Αν τωρα μιλησουμε για το service στον πελατη, τοτε σιγουρα η Αλιταλια πιστευω οτι ειναι χειροτερη και απο τον Ολυμπιακη, το οποιο ομολογουμενως θελει προσπαθεια για να το καταφερεις.

Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου δεν μπορουμε να θεωρουμε ασφαλη ή οχι μια εταιρια αναλογα με τα ποσα δυστυχηματα εχει,καθως ολες οι μεγαλες εταιριες πολιτισμενων χωρων,σπανιως "πεφτουν".Αλλα απ'το πώς γινεται το ταξιδι,απ'τη συγκριση της ιδιας πτησης με ιδια αεροπλανα κλπ.Εχοντας χρησιμοποιησει Ολυμπιακη,Αλιταλια & Aegean για πτησεις απο Ελλαδα προς Ιταλια με τον ιδιο τυπου αεροσκαφους,μπορω να πω με σιγουρια πως η Ολυμπιακη ερχοταν πρωτη με διαφορα στην ταχυτητα,την ανεση & την ηρεμια στο ταξιδι,ακομα & με δυσκολες καιρικες συνθηκες.Καλη ηταν & η Aegean,αλλα η Αλιταλια...ας το αφησουμε καλυτερα...:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου δεν μπορουμε να θεωρουμε ασφαλη ή οχι μια εταιρια αναλογα με τα ποσα δυστυχηματα εχει,καθως ολες οι μεγαλες εταιριες πολιτισμενων χωρων,σπανιως "πεφτουν".Αλλα απ'το πώς γινεται το ταξιδι,απ'τη συγκριση της ιδιας πτησης με ιδια αεροπλανα κλπ.Εχοντας χρησιμοποιησει Ολυμπιακη,Αλιταλια & Aegean για πτησεις απο Ελλαδα προς Ιταλια με τον ιδιο τυπου αεροσκαφους,μπορω να πω με σιγουρια πως η Ολυμπιακη ερχοταν πρωτη με διαφορα στην ταχυτητα,την ανεση & την ηρεμια στο ταξιδι,ακομα & με δυσκολες καιρικες συνθηκες.Καλη ηταν & η Aegean,αλλα η Αλιταλια...ας το αφησουμε καλυτερα...:rolleyes:

 

 

Εισαι φαουλ... δε μπορει να απορριπτουμε καποια επισημα στοιχεια και να βασιζομαστε στο οτι πχ εκανε καλυτερη προσγειωση ή ηταν πιο ανετο το ταξιδι. Θα συμφωνησω ωστοσο στο "αλλα η Αλιταλια...ας το αφησουμε καλυτερα...":X

Link to comment
Share on other sites

Τωρα δε πιστευω να περιμενεις να παρει κανεις στα σοβαρα τις εσωτερικες πληροφοριες που τυχον εχει καποιος?

 

Εγω βλεπω οτι μετα την Turkish ερχεται η Ολυμπιακη, σε... ανασφαλεια στην Ευρωπη.

 

Αν τωρα μιλησουμε για το service στον πελατη, τοτε σιγουρα η Αλιταλια πιστευω οτι ειναι χειροτερη και απο τον Ολυμπιακη, το οποιο ομολογουμενως θελει προσπαθεια για να το καταφερεις.

 

Οι δικές μου προέρχονται μέσα από την ΙΑΤΑ, και, ναι, εγώ τις παίρνω πολύ σοβαρά υπόψη. Συμφωνώ ότι ακούγεται σαν ραδιο-αρβύλα αλλά η γνώση εκ των έσω είναι δύσκολο να τεκμηριωθεί αντικειμενικά. Επαφίεται λοιπόν στην κρίση του λήπτη της πληροφορίας να την απορρίψει ή να την ενστερνιστεί ανάλογα με την σοβαρότητά της και την φερεγγυότητα του φέροντα την πληροφορία, και πάντοτε κατά περίπτωση.

 

Πάντως συμφωνούμε για το απαράδεκτο service της Alitalia. Παρεμπιπτόντως, το service της πάλαι ποτέ Ολυμπιακής ήταν καλό, αν και παρωχημένο (ακόμα θυμάμαι το 80s μακιγιάζ των αεροσυνοδών εν έτει 2005 :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

Δεύτερον, το γεγονός οτι οι κυβερνήσεις κατέστησαν προβληματική την Ο.Α αυτό δεν αποδεικνύει οτι δεν θα μπορούσε να λειτουργεί χωρίς να είναι ζημιογόνα.Το αν θα παράγει κέρδη καρφί δε μου καίγεται.Αυτά αφορούν τους μεγαλομετόχους και οχι εμένα.Μια δημόσια εταιρεία σε αντίθεση με μία ιδιωτική έχει διαφορετικούς σκοπούς.Η πρώτη να υπηρετεί το κοινωνικό συμφέρον, η άλλη να παράγει κέρδη για τον εκάστοτε μεγαλομέτοχο.

 

 

Δε μίλησα ποτε για κέρδη, αλλα τουλάχιστον η εταιρία να μπορεί να συντηρεί τον εαυτό τις.

 

Η διαφορα μας είναι ότι μιλάς με υποθέσεις δεν αποδεικνύεται ότι δεν ΘΑ μπορούσε να είναι ενώ η εμπειρία μιλάει από μονη τις. Τόσες κυβερνήσεις και διοικήσεις, τόσα πειράματα όλα απέτυχαν. Στην πράξη όχι στη θεωρία. Το αν ΘΑ μπορούσε κάτι να γίνει, mazi sou ΘΑ μπορούσε. Αλλα δεν έγινε τόσες δεκαετίες και δεν θα γίνει κι άλλες τόσες να περάσουν. Αυτό μας δείχνει η εμπειρία. Εκτος αν πιστεύεις ότι ξαφνικά θα αλλάξει άρδην το προφίλ του μέσου Έλληνα πολιτικού, η του μέσου Έλληνα ψηφοφόρου.

 

Επίσης η Ολυμπιακή εκεί που έχει καταντήσει δεν επιτελεί το σκοπό που ΘΑ έπρεπε να επιτελέσει. Η σημαντική μας διαφορα όμως είναι (αν κατάλαβα καλά) ότι εσύ δε θεωρείς ότι μπορεί μια ιδιωτική εταιρία με σκοπό το κέρδος να υπηρετήσει και κοινωνικούς σκοπούς. Εγώ πιστεύω ότι μπορεί:

 

Αν αναφέρεσαι στο (χιλιοσυζητημένο) σε αυτές τις σελίδες θέμα τwν αγoνων προορισμwν, με (extra) επιδότηση τις κάνει η Ολυμπιακή αυτές τις γραμμές. Με την ίδια extra επιδότηση θα μπορούσε να τις κάνει και οποιαδήποτε άλλη εταιρία επιτελώντας το ίδιο κοινωνικό έργο.

 

Γιατί τι άλλο κοινωνικό έργο επιτελεί η Ολυμπιακή?

 

Εκτος αν εννοούμε ως κοινωνικό έργο το να βρίσκει δουλειά (μεροκάματο). Αεροπορική εταιρία υποτίθεται ότι είναι όχι γραφείο εύρεσης εργασίας.

 

Από την άλλη, δεν είναι κοινωνικό έργο να προσφέρεις τιμές οι οποιες να είναι προσιτές στο μέσο πολίτη? Αυτό δεν κάνει η easyJet για παράδειγμα, που είναι ιδιωτική, παρόλο που έχει μετόχους οι οποιοι επενδύουν με σκοπό το κέρδος? Το σύστημα εγώ το βλέπω να λειτουργεί στην πράξη στον τομέα αυτό (και όχι με ΘΑ), εκτος αν το πρόβλημα για σένα είναι ότι κάποιοι (οι μέτοχοι) βγάζουν λεφτά από αυτή την κατάσταση. Αλλα δε νομίζω να εννοείς αυτό, γιατί θα ήταν μάλλον κομπλεξισμός.

Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου δεν μπορουμε να θεωρουμε ασφαλη ή οχι μια εταιρια αναλογα με τα ποσα δυστυχηματα εχει,καθως ολες οι μεγαλες εταιριες πολιτισμενων χωρων,σπανιως "πεφτουν".Αλλα απ'το πώς γινεται το ταξιδι,απ'τη συγκριση της ιδιας πτησης με ιδια αεροπλανα κλπ.

 

Δηλαδή αν μια εταιρία έχει καλύτερα αεροπλάνα, βγαίνει αυτομάτως εκτος σύγκρισης e? :rolleyes: Η δε μπορούμε να συγκρίνουμε κάποια από τα προ-πολεμικά τhς Ολυμπιακής? :X

 

Σύγκριση κανεις ανάμεσα σε ιδιους/ομοιους προορισμούς, αλλα όχι απαραίτητα ανάμεσα σε ίδια σκάφη. Πρόβλημα τις κάθε εταιρίας είναι αν θα έχει καλο, κανούριο, μεγάλο κτλ αεροσκάφος

Link to comment
Share on other sites

( Aegean, British airways, Alitalia, Swiss, Easyjet) , δεν θα επιλεξω την εταιρια με βαση την ασφαλεια της γιατι ολες αυτες ειναι σεβαστα ονοματα.

Alitalia ? Swiss? Easyjet?οπως ειπε ο οβελιξ 109 αεροσκαφη 75 αεροδρομια η easy jet 40 και 77 αεροδρομια η ολυμπιακη το τεχνικο μερς της ολυμπιακης εχει παρει βραβεια απο ολον τον κοσμο διοτι πολυ απλα ειναι οι καλυτεροι

σημ: τελικα η lufthansa tecknik την ηθελε το εψαξα και το ειδα:)

 

οταν κατεβαζεις το κοστος αυτοματα κατεβαζεις και τα υπολοιπα.....

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν μια εταιρία έχει καλύτερα αεροπλάνα, βγαίνει αυτομάτως εκτος σύγκρισης e? :rolleyes: Η δε μπορούμε να συγκρίνουμε κάποια από τα προ-πολεμικά τhς Ολυμπιακής? :X

 

Σύγκριση κανεις ανάμεσα σε ιδιους/ομοιους προορισμούς, αλλα όχι απαραίτητα ανάμεσα σε ίδια σκάφη. Πρόβλημα τις κάθε εταιρίας είναι αν θα έχει καλο, κανούριο, μεγάλο κτλ αεροσκάφος

μην το λες....... ξερεις για τις εταιρειες φαντασματα της αφρικης? οπου εχουν κατι a340 με καλου πιλοτους και τελικα η εταιρεια εινια μια ταχυδρομικη θυριδα..... για ψαξε να δεις τι ατυχηματα εχουν γινει εκει να μου πεις.... ειναι θεμ,α εταιρειας και service

Link to comment
Share on other sites

Alitalia ? Swiss? Easyjet?οπως ειπε ο οβελιξ 109 αεροσκαφη 75 αεροδρομια η easy jet 40 και 77 αεροδρομια η ολυμπιακη το τεχνικο μερς της ολυμπιακης εχει παρει βραβεια απο ολον τον κοσμο διοτι πολυ απλα ειναι οι καλυτεροι

σημ: τελικα η lufthansa tecknik την ηθελε το εψαξα και το ειδα:)

 

οταν κατεβαζεις το κοστος αυτοματα κατεβαζεις και τα υπολοιπα.....

 

Πειραζει που δεν καταλαβα την ενσταση σου σχετικα με τις 3 εταιριες?

Link to comment
Share on other sites

κι αν ναί,πότε άρχισε και πως υπάρχει αυτό το πρόγραμμα αφού τα περισσότερα(αν όχι όλα) τα νησιά σε άγονες γραμμές δεν διαθέτουν αεροδρόμια??

πώς προσγειώνονται σε αυτά τα νησιά??

 

Στο "άγονο" νησί μου πάντως, το αεροδρόμιο είναι πολύ μεγάλο και υπάρχει χρόνια... Δέχεται δεκάδες πτήσεις charter τη μέρα, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες... Πάντα είχαμε αεροπλοοϊα... Το αεροδρόμιό μας μάλιστα ανανεώνεται συνέχεια. Τελεαυταία φορά (πέρυσι) επέκτειναν το διάδρομο, γκρέμισαν όλους τους χώρους αναμονής κτλ και τους ξαναέφτιαξαν, άνοιξαν δεύτερο Duty Free κτλ... Ενώ το Μακεδονία π.χ....:X

 

Πάντα με φιλική διάθεση, στα "άγονα" νησιά η ζωή δεν είναι όπως τη φαντάζεστε κάποιοι. Με κατσικούλες και τα σχετικά:confused: "Άγονα" χαρακτηριζόμαστε επειδή μας κατάντησαν έτσι κι επειδή δεν είμαστε Μύκονος... Τεσπα, άλλη συζήτηση αυτή:X

http://agfacts.tamu.edu/D11/Extension/animal%20science/Kids/072303_baby_sheep.jpg

Άντε πες του ότι ο κόσμος τώρα μπήκε σε κουτάκι, άντε πες του ότι η Dolly δεν είναι προβατάκι...

Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου δεν μπορουμε να θεωρουμε ασφαλη ή οχι μια εταιρια αναλογα με τα ποσα δυστυχηματα εχει,καθως ολες οι μεγαλες εταιριες πολιτισμενων χωρων,σπανιως "πεφτουν".Αλλα απ'το πώς γινεται το ταξιδι,απ'τη συγκριση της ιδιας πτησης με ιδια αεροπλανα κλπ.

Δεν ξέρω αν εσύ έχεις άλλη θεωρία, αλλά η αεροπορική ασφάλεια κρίνεται από τα συμβάντα. Και ένα συμβάν δεν είναι απαραίτητο να έχει νεκρούς. Η ΟΑ έχει διάφορα περιστατικά (μικρά και μεγάλα, όπως πολλές εταιρίες) που επηρεάζουν το δείκτη ατυχημάτων.

Εχοντας χρησιμοποιησει Ολυμπιακη,Αλιταλια & Aegean για πτησεις απο Ελλαδα προς Ιταλια με τον ιδιο τυπου αεροσκαφους,μπορω να πω με σιγουρια πως η Ολυμπιακη ερχοταν πρωτη με διαφορα στην ταχυτητα,την ανεση & την ηρεμια στο ταξιδι,ακομα & με δυσκολες καιρικες συνθηκες.Καλη ηταν & η Aegean,αλλα η Αλιταλια...ας το αφησουμε καλυτερα...:rolleyes:

Η ΟΑ, η Alitalia και η Aegean δεν έχουν ίδια αεροσκάφη μεταξύ τους. Είναι αδύνατον να έχεις πετάξει από την Ελλάδα στην Ιταλία με ίδια αεροσκάφη και των τριών εταιριών. Έχουν διαφορετικούς τύπους.

 

Επίσης η αεροπορική ασφάλεια δεν έχει σχέση με το πόσο άνετο ήταν το ταξίδι. Και εγώ σιχαίνομαι να πετώ με Αλιτάλια αλλά για λόγους που δεν έχουν να κάνουν καθόλου με την ασφάλεια.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

 

Οσο για τον Θατσερισμό ας ρωτήσουμε τους μεταλλορύχους στην Αγγλία που τον έζησαν.Μεγάλη κουβέντα είναι, την οποία ευχαρίστως να την κάνουμε.

 

Κι επειδή το ξέχασα πριν. Εγώ δεν υποστήριξα την πολιτική τις Θάτσερ, απλά είπα ότι ο μονος λόγος επίκλησις τhς στο παρόν θέμα κατ εμέ είναι να υπάρξει αρνητικός συνειρμός.

 

Η Θάτσερ έκανε ότι έκανε. Ο Ανδρέας εδώ σε μας sta 80s κρατικοποιούσε ότι προβληματική επιχείρηση έβρισκε μπροστά του. Είδαμε και το ένα άκρο και το άλλο.

 

Το οτι βέβαια πολύ εργαζόμενοι στην Ο.Α μπορεί να μείνουν άνεργοι μετά την "σωτήρια" επέμβαση των νέων επενδυτών αποτελεί ασήμαντη λεπτομέρεια.Ποιός ασχολείται τώρα με τους κηφήνες.

 

Εταιρίες κλείνουν και κόσμος μένει άνεργος κάθε μέρα. Δες στη βόρεια Ελλάδα τι γίνεται, αλλα δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες γιατί είναι άλλο θέμα.

 

Η Ολυμπιακή έχει υπεράριθμο προσωπικό, πως να το κάνουμε. ΔΕΝ είναι διατηρήσιμη η κατάσταση αυτή.

 

Μπορούμε εταιρίες με ζημιες 100don εκατομμυρίων Ευρώ να τις κρατάμε σε λειτουργία για το σκοπό αυτό, το να μην απολυθεί προσωπικό, και μονο?

 

Ευτυχώς η δυστυχώς, στο οικονομικό μας σύστημα οι εταιρίες υπάρχουν όχι για να έχει κάποιος δουλειά, αλλα για να παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες τα οποια χρειάζεται η κοινωνία. Ως αποτέλεσμα αυτού, προσφέρουν δουλειά στους υπαλληλους τους. Όχι το ανάποδο. Αν η διαφωνία σου έγκειται στον τρόπο λειτουργίας τις ελεύθερης οικονομίας, η συζήτηση αυτή είναι γενικότερη και ξεφεύγει από τα πλαίσια τις κουβέντας για την Ολυμπιακή. Ευχαρίστως σε ένα άλλο θέμα να το καλύψουμε.

Link to comment
Share on other sites

Η ΟΑ, η Alitalia και η Aegean δεν έχουν ίδια αεροσκάφη μεταξύ τους. Είναι αδύνατον να έχεις πετάξει από την Ελλάδα στην Ιταλία με ίδια αεροσκάφη και των τριών εταιριών. Έχουν διαφορετικούς τύπους.

 

Επίσης η αεροπορική ασφάλεια δεν έχει σχέση με το πόσο άνετο ήταν το ταξίδι. Και εγώ σιχαίνομαι να πετώ με Αλιτάλια αλλά για λόγους που δεν έχουν να κάνουν καθόλου με την ασφάλεια.

 

Εχοντας ταξιδεψει πολλες φορες στη συγκεκριμενη διαδρομη,εχω μαθει απεξω κι ανακατωτα τους τυπους των αεροσκαφων που χρησιμοποιουν:Μποινγκ 737-200-300-400.Δε μπορει πχ. η Ολυμπιακη να κανει για το ιδιο ταξιδι 1.30 ωρα χωρις αναταραξεις & η Αλιταλια 2 ωρες με αναταραξεις,στον ιδιο καιρο & στην ιδια διαδρομη!Μαλλον υπαρχει θεμα πιλοτων,καυσιμων,συντηρησης ή τι αλλο?:worry:

 

Χωρια το θεμα με τις βαλιτσες,οπου οποιος εχει ταξιδεψει με Αλιταλια πολλες φορες ολο και κατι θα'χει χασει ή θα το εχει βρει μετα απο πολλη προσπαθεια...:X

Link to comment
Share on other sites

Εχοντας ταξιδεψει πολλες φορες στη συγκεκριμενη διαδρομη,εχω μαθει απεξω κι ανακατωτα τους τυπους των αεροσκαφων που χρησιμοποιουν:Μποινγκ 737-200-300-400.

Έχεις ταξιδέψει πολλές φορές αλλά δεν έχεις μάθει τίποτε. Η Αλιτάλια δεν έχει ούτε ένα Boeing 737, ούτε είχε ποτέ. Ωραία "απέξω" τα έχεις μάθει. :lol:

Δε μπορει πχ. η Ολυμπιακη να κανει για το ιδιο ταξιδι 1.30 ωρα χωρις αναταραξεις & η Αλιταλια 2 ωρες με αναταραξεις,στον ιδιο καιρο & στην ιδια διαδρομη!Μαλλον υπαρχει θεμα πιλοτων,καυσιμων,συντηρησης ή τι αλλο?:worry:

Ναι, ναι, σωστά :p Τα καλοσυντηρημένα αεροπλάνα δεν πάνε εκεί που εχει αναταράξεις. Επίσης οι Ιταλοί σε πάνε από άλλο δρόμο :lol::lol:.

 

Τυχαία γεγονότα είναι. Μπορεί να έφταιξε ο καιρός, η εναέρια κυκλοφορία, το eurocontrol, οι άδειες διέλευσης, οι αεροδιάδρομοι, ένα σωρό λόγοι. Από τη θεσούλα σου στο αεροπλάνο δεν μπορείς να ξέρεις τι συμβαίνει.

 

Αλλά το να υποστηρίζει κανείς ότι η ΟΑ πάει ταχύτερα Ρώμη και χωρίς αναταράξεις από την Αλιτάλια που πάει...αργότερα και κουνώντας είναι από τα πιο αστεία πράγματα που έχω ακούσει.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Έχεις ταξιδέψει πολλές φορές αλλά δεν έχεις μάθει τίποτε. Η Αλιτάλια δεν έχει ούτε ένα Boeing 737, ούτε είχε ποτέ. Ωραία "απέξω" τα έχεις μάθει. :lol:

 

Κι ομως,εχει.Την τελευταια φορα που ταξιδεψα μαζι τους (το καλοκαιρι) το ειπε ο ιδιος ο κυβερνητης.:p

 

Ναι, ναι, σωστά :p Τα καλοσυντηρημένα αεροπλάνα δεν πάνε εκεί που εχει αναταράξεις. Επίσης οι Ιταλοί σε πάνε από άλλο δρόμο :lol::lol:.

 

Τυχαία γεγονότα είναι. Μπορεί να έφταιξε ο καιρός, η εναέρια κυκλοφορία, το eurocontrol, οι άδειες διέλευσης, οι αεροδιάδρομοι, ένα σωρό λόγοι. Από τη θεσούλα σου στο αεροπλάνο δεν μπορείς να ξέρεις τι συμβαίνει.

 

Αλλά το να υποστηρίζει κανείς ότι η ΟΑ πάει ταχύτερα Ρώμη και χωρίς αναταράξεις από την Αλιτάλια που πάει...αργότερα και κουνώντας είναι από τα πιο αστεία πράγματα που έχω ακούσει.

 

Ειναι γεγονος αυτο.Εχοντας κανει σχεδον 100 φορες αυτη τη διαδρομη,ΠΑΝΤΑ η Αλιταλια εφτανε καθυστερημενη,εστω & κατα 10 λεπτα.Μαλιστα,επειδη μ'αρεσει να παρακολουθω τη διαδρομη & να θυμαμαι συγκεκριμενα μερη απ'τα οποια περναει το αεροπλανο,σχεδον παντα ακολουθουσε το ιδιο δρομολογιο με Ολυμπιακη.Οι ιδιοι οι ιταλοι βριζουν την εταιρια τους & προτιμουν την Ολυμπιακη,επειδη δεν εχει μεγαλη καθυστερηση ουτε στην αναχωρηση ουτε κατα τη διαρκεια της πτησης.Το μονο που αποδεχομαι σαν τυχαιο γεγονος,ειναι οι αναταραξεις.Ολα τα υπολοιπα,μονο τυχαια δεν ειναι.

 

Και γενικα,καλο ειναι να μην κοιταζουμε να δαιμονοποιησουμε σωνει & καλα την Ολυμπιακη για θεματα που αλλες ξενες εταιριες ή και εγχωριες ιδιωτικες ειναι χειροτερες της...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και γενικα,καλο ειναι να μην κοιταζουμε να δαιμονοποιησουμε σωνει & καλα την Ολυμπιακη για θεματα που αλλες ξενες εταιριες ή και εγχωριες ιδιωτικες ειναι χειροτερες της...:rolleyes:

 

Δε χρειάζεται να τh δαιμονοποιήσουμε η να την ξεφτιλίσουμε εμείς. Έχει κάνει μια χαρά δουλειά τόσα χρονια μονη τhς. :lol:

 

Ποίες είναι χειρότερες ρε Dimitri? Αναφέρεσαι σε εγχώριες. Σε ποιο θέμα είναι χειρότερη η Aegean τhς Ολυμπιακής?

 

Και όσο για τις ξένες, από μια εταιρία που αργεί 10 λεπτά παραπάνω σε μια συγκεκριμένη διαδρομή, αυτό αποδεικνύει τι? Ότι η Ολυμπιακή είναι η καλύτερη εταιρία στον κόσμο?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχουν και άλλα παραδείγματα εταιρειών χαμηλού κόστους πολύ πιο κοντά μας.Τα αποτελέσματα γνωστά και μακάβρια.

 

Οπως?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...