Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ενημερωση που ειχα απο το 13840 για το just surf bonus ειναι οτι θα καταργηθει πληρως και δεν θα γινει 100mb. ολοι οι χρηστες που ητανε εγγεγραμενοι θα παιρνουνε 120 λεπτα προς vodafone , και θα εχουνε την δυνατοτητα του cu shake με διπλασιασμο ( οπως γινεται στα φοιτητικα ) , οποτε συμφερει να γινεται ανανεωση απο το cu site / app.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Και μετα απο 6 μηνες με συνοπτικές διαδικασίες θα το κανουν 1 shake με 409MB online και κανένα απο περίπτερο
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα 20:10 δοκίμασα να κάνω online ανανέωση 10€ μέσα από την σελίδα vodafonecu.gr ( φυσικά δεν υπάρχει η επιλογή των 5€)

 

Η διαδικασία έγινε με κάρτα ALPHA BANK. Ενώ η διαδικασία προχώρησε μέχρι του σημείου της αποστολής του κωδικού της επιβεβαίωσης της συναλλαγής απο την τράπεζα ( Alpha Secure Web) και ενω ο κωδικός ήταν σωστός και τον δέχτηκε το σύστημα, η επόμενη σελίδα που έπρεπε να ανοίξει που επιβεβαιώνει ότι η Vodafone τα πήρα τα χρήματα δεν άνοιξε ποτέ. Μέτα απο πάνω απο ενα λεπτό που έδειχνε οτι φορτώνει η σελίδα της Vodafone, τελικά σταμάτησε να φορτώνει και έδειχνε μια λευκή σελίδα. Έκανα ανανέωση της σελίδας άλλα τίποτα, όλα ξανά λευκά. Οπότε μπήκα ξανά απο την αρχή στην σελίδα vodafonecu.gr και απο οτι ειδα τα 10€ δεν ειχαν περάσει στο cu.

 

Κάλεσα στην τράπεζα και μου είπαν οτι βλέπουν κανονικά να έχουν μεταφερθεί τα 10€ στην Vodafone. Κάλεσα στην Vodafone και μου λένε οτι δεν τα βλέπουν τα 10€ !!!! Μου είπαν οτι θα δώσουν εντολή για έλεγχο και οτι εαν τα βρουν σε αναμονή τα 10€ θα τα επιστρέψουν στην κάρτα της τράπεζας. Μέχρι να γινει ο έλεγχος μου έδωσαν 200 λεπτα προς όλου για ένα μηνά δωρεάν.

 

Μετά πήγα να κάνω για δεύτερο κινητό την διαδικασία να του βάλω 10€ με τον ίδιο τρόπο άλλα αυτήν την φορά δεν άνοιγε ούτε ή σελίδα για online ανανέωση, μια λευκή σελίδα άνοιγε. Κάλεσα ξανά στην Vodafone και μου είπαν οτι γίνεται αναβάθμιση της σελίδας vodafonecu.gr και οτι μπορώ να βάλω τα 10€ απο το vodafone.gr , όπως και έκανα.

 

Οπότε περιμένω να δω τι θα γίνει τελικά με τα 10€ που είναι χαμένα κάπου ανάμεσα στην Alpha Bank και στην Vodafone !!!

 

Πέρασε όλη η μέρα σήμερα και δεν είχα κάτι νεότερο απο την VODAFONE, οπότε 22:50 κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν οτι δεν υπάρχει κάτι καταγεγραμένο ως πρόβλημα για το νούμερο μου :wacko: Τους λέω ότι χθες μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι ως σήμερα θα λυθεί το πρόβλημα. Μου είπαν οτι το βλέπουν οτι μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν έβλεπαν το πρόβλημα που δήλωσα! Τελικά μου είπαν θα καταγράψουν το πρόβλημα και θα με καλέσουν αύριο μεταξύ 16:00 με 18:00.... Άντε να δω ....

.
Link to comment
Share on other sites

Με 12 € ανανεωση, παιζει τριμηνο αντι διμηνο?

(οπως εκανε το cosmote whatsup)

 

Όχι. Όλα τα ποσά ανανεώσεων, παρατείνουν το υπόλοιπο δύο μήνες.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Με 12 € ανανεωση, παιζει τριμηνο αντι διμηνο?

(οπως εκανε το cosmote whatsup)

 

Και η Cosmote θα το κάνει 2μηνο πλέον με τα 12+€...

Link to comment
Share on other sites

Πέρασε όλη η μέρα σήμερα και δεν είχα κάτι νεότερο απο την VODAFONE, οπότε 22:50 κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν οτι δεν υπάρχει κάτι καταγεγραμένο ως πρόβλημα για το νούμερο μου :wacko: Τους λέω ότι χθες μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι ως σήμερα θα λυθεί το πρόβλημα. Μου είπαν οτι το βλέπουν οτι μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν έβλεπαν το πρόβλημα που δήλωσα! Τελικά μου είπαν θα καταγράψουν το πρόβλημα και θα με καλέσουν αύριο μεταξύ 16:00 με 18:00.... Άντε να δω ....

 

Παλιά η Vodafone είχε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να έχει τη χειρότερη.

Link to comment
Share on other sites

Και η Cosmote θα το κάνει 2μηνο πλέον με τα 12+€...

2-μηνο το εχει κανει ηδη απο Φλεβαρη οπως οι αλλοι με 10 € ανανεωση.

Η διαφορά ειναι οτι με 12 € ανανεωση, δινει 3-μηνο, το ειδα σε sms που παρελαβα.

Αν το κανουν και οι αλλοι ρωταω, γιατι ετσι δεν ειναι πολυ μακρυα απο το προηγουμενο καθεστως.

Link to comment
Share on other sites

2-μηνο το εχει κανει ηδη απο Φλεβαρη οπως οι αλλοι με 10 € ανανεωση.

 

Η διαφορά ειναι οτι με 12 € ανανεωση, δινει 3-μηνο, το ειδα σε sms που παρελαβα.

 

Αν το κανουν και οι αλλοι ρωταω, γιατι ετσι δεν ειναι πολυ μακρυα απο το προηγουμενο καθεστως.

Αυτό γινόταν παλια. Με τις καινούργιες αλλαγές και στην Cosmote δίμηνο θα είναι με 12 ευρώ ανανέωση. Ζήτω το καρτέλ
Link to comment
Share on other sites

Αυτό γινόταν παλια. Με τις καινούργιες αλλαγές και στην Cosmote δίμηνο θα είναι με 12 ευρώ ανανέωση. Ζήτω το καρτέλ

Μαλιστα..., αρα το παρακολουθω.

Δεν παιζονται, οντως...

Link to comment
Share on other sites

Παλιά η Vodafone είχε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να έχει τη χειρότερη.

 

Απαραδεκτοι πλέον,

Έχω χρεωθεί -3€ από ημερήσιο ίντερνετ επειδή έχουν την φάεινη ιδέα να χρεώνουν 2GB το 1GB για όλη την ημέρα.

Ημερήσια χρέωση 6€ από τα 0,2€/MB...

Ενα κόφτη όπως οι συνάδελφοί σας δεν γίνεται να φτιάξετε;

Δηλαδή,πρέπει να φτάσουν καμπάνες από την ΕΕΤΤ για τα διευρα που χρεώνονται από την εταιρεία χωρίς τη θέληση του χρήστη.

Κάποτε αν δεν είχε ο άλλος 1€ για το daily pass δεν υπήρχε χρεωση.

Αυτά πριν βγει ο κόφτης στο what's up για το ιντερνετ,όταν υπήρχε το 0.facebook.

Τα ίδια και σε απλό βονταφον το 2017.

2 χρόνια πριν πάντως,δεν θυμάμαι να είχε τάσεις να δημιουργεί αρνητικό υπόλοιπο η Vodafone στον αριθμό μου.

Και κάτι ακόμα,διάβαζα ότι ίσως να φταίει επειδή απλά το κινητό συνδέθηκε σε 4G.

Και τι να κάνω;

Να το ρυθμίζω κάθε φορά σε 3G ώστε να γλυτώσω τη χρέωση;

Και μετά,έχει 3G λειτουργικο; Ή θα κολλήσω στο Edge;

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Απαραδεκτοι πλέον,

Έχω χρεωθεί -3€ από ημερήσιο ίντερνετ επειδή έχουν την φάεινη ιδέα να χρεώνουν 2GB το 1GB για όλη την ημέρα.

Ημερήσια χρέωση 6€ από τα 0,2€/MB...

Ενα κόφτη όπως οι συνάδελφοί σας δεν γίνεται να φτιάξετε;

Δηλαδή,πρέπει να φτάσουν καμπάνες από την ΕΕΤΤ για τα διευρα που χρεώνονται από την εταιρεία χωρίς τη θέληση του χρήστη.

Κάποτε αν δεν είχε ο άλλος 1€ για το daily pass δεν υπήρχε χρεωση.

Αυτά πριν βγει ο κόφτης στο what's up για το ιντερνετ,όταν υπήρχε το 0.facebook.

Τα ίδια και σε απλό βονταφον το 2017.

2 χρόνια πριν πάντως,δεν θυμάμαι να είχε τάσεις να δημιουργεί αρνητικό υπόλοιπο η Vodafone στον αριθμό μου.

Και κάτι ακόμα,διάβαζα ότι ίσως να φταίει επειδή απλά το κινητό συνδέθηκε σε 4G.

Και τι να κάνω;

Να το ρυθμίζω κάθε φορά σε 3G ώστε να γλυτώσω τη χρέωση;

Και μετά,έχει 3G λειτουργικο; Ή θα κολλήσω στο Edge;

 

Ή κλείνεις τα δεδομένα πριν σε χρεώσει ή προσέχεις να έχεις υπολειπόμενα mb από πακέτο ή προσφορά. Δεν βλέπω να κάτι κάτι ανέντιμο. Είναι αναρτημένο στους όρους χρήσης υπηρεσιών Internet ότι αν καταναλωθούν τα υπολειπόμενα δεδομένα θα σε χρεώσει 2 ευρώ για 1 γκίγκα.

Επίσης, δεν έχει διαφορά σε όποιον τύπο δικτύου κι αν το ρυθμίσεις. 4G/3G/2G, όταν δεν έχεις δεδομένα θα χρεώνεσαι 2ευρο αν δεν προσέξεις.

 

edit: πώς γίνεται να χρεώθηκες 6 ευρώ ημερησίως; Αυτό σημαίνει πως δεν πήρες είδηση ότι σε χρέωσε μία φορά και συνέχισες να κάνεις χρήση. Εκτός αυτού, στο 1.5 GB ημερησίως υπάρχει κόφτης στα καρτοκινητά. Κάτι άλλο εννοείς μάλλον.

Link to comment
Share on other sites

Παλιά η Vodafone είχε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να έχει τη χειρότερη.

 

Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ με την εξυπηρέτησή τους μια χαρά βγάζω άκρη. Με wind και cosmote δεν τα βγάζω πέρα και καταλήγω να συγχύζομαι επειδή δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τις αερολογίες τους. Με Vodafone δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα. Μέσα σε πέντε λεπτά ήμουν τελειωμένος. Μια φορά μου έτυχε να χρειαστεί να απευθυνθώ δεύτερη φορά για να λύσω το πρόβλημά μου. Κατά τ άλλα εξυπηρετικοτατοι (και να σημειωθεί ότι μια φορά τους πήρα εννιαμισι το βράδυ και με εξυπηρέτησαν και τότε με ιδιαίτερη προθυμία μπορώ να πω)

Edited by Ngialamm
Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω και εγώ, πως τα παιδιά στο chat του Vodafonecu.gr κάνουν εξαιρετική δουλειά.
Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ με την εξυπηρέτησή τους μια χαρά βγάζω άκρη. Με wind και cosmote δεν τα βγάζω πέρα και καταλήγω να συγχύζομαι επειδή δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τις αερολογίες τους. Με Vodafone δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα. Μέσα σε πέντε λεπτά ήμουν τελειωμένος. Μια φορά μου έτυχε να χρειαστεί να απευθυνθώ δεύτερη φορά για να λύσω το πρόβλημά μου. Κατά τ άλλα εξυπηρετικοτατοι (και να σημειωθεί ότι μια φορά τους πήρα εννιαμισι το βράδυ και με εξυπηρέτησαν και τότε με ιδιαίτερη προθυμία μπορώ να πω)

Τι σχέση έχει η ώρα;

Από τη στιγμή που εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών, αυτονόητο είναι ότι πρέπει να εξυπηρετούν ανεξαρτήτως ώρας.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει η ώρα;

Από τη στιγμή που εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών, αυτονόητο είναι ότι πρέπει να εξυπηρετούν ανεξαρτήτως ώρας.

 

Ναι το ξέρω απλά όταν πλησιάζει η ώρα τού κλεισίματος (μισή ώρα πριν τις 10) σου έρχεται να τον διαολοστείλεις τον άλλον (δικαιολογημένα φυσικά). Και σε μερικούς βγαίνει πιο εύκολα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν κόβεις την πρόσβαση στα δεδομένα;

 

Sent from my moto g(6) play

 

Eτσι την πατησα εγω μια φορα και μου χρεωσε 2 ευρω και απλά με ενα μεσω του τσατ στην σελιδα της βοντα ευκολα και γρηγορα κοψιμο προσβασης στα δεδομενα και τελος.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, αν και δεν θα έχω τέτοιο πρόβλημα καθώς το cu το έχω σαν 2η κάρτα και έχει πάντα δεδομένα λόγω φοιτητικού, συμφωνώ πως μια κίνηση είναι να τα ζητήσεις πίσω. Ωστόσο η πρώτη μου κίνηση θα ήταν να κλείσω δεδομένα/αλλάξω apn.

 

Sent from my SM-G930F

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ που είχα κλειστά τα δεδομένα πάλι με χρέωσε(είχα τα δεδομένα στην άλλη κάρτα που είναι frog)!

Τώρα μάλλον πρέπει να πειράξω το apn!

 

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα 20:10 δοκίμασα να κάνω online ανανέωση 10€ μέσα από την σελίδα vodafonecu.gr ( φυσικά δεν υπάρχει η επιλογή των 5€)

 

Η διαδικασία έγινε με κάρτα ALPHA BANK. Ενώ η διαδικασία προχώρησε μέχρι του σημείου της αποστολής του κωδικού της επιβεβαίωσης της συναλλαγής απο την τράπεζα ( Alpha Secure Web) και ενω ο κωδικός ήταν σωστός και τον δέχτηκε το σύστημα, η επόμενη σελίδα που έπρεπε να ανοίξει που επιβεβαιώνει ότι η Vodafone τα πήρα τα χρήματα δεν άνοιξε ποτέ. Μέτα απο πάνω απο ενα λεπτό που έδειχνε οτι φορτώνει η σελίδα της Vodafone, τελικά σταμάτησε να φορτώνει και έδειχνε μια λευκή σελίδα. Έκανα ανανέωση της σελίδας άλλα τίποτα, όλα ξανά λευκά. Οπότε μπήκα ξανά απο την αρχή στην σελίδα vodafonecu.gr και απο οτι ειδα τα 10€ δεν ειχαν περάσει στο cu.

 

Κάλεσα στην τράπεζα και μου είπαν οτι βλέπουν κανονικά να έχουν μεταφερθεί τα 10€ στην Vodafone. Κάλεσα στην Vodafone και μου λένε οτι δεν τα βλέπουν τα 10€ !!!! Μου είπαν οτι θα δώσουν εντολή για έλεγχο και οτι εαν τα βρουν σε αναμονή τα 10€ θα τα επιστρέψουν στην κάρτα της τράπεζας. Μέχρι να γινει ο έλεγχος μου έδωσαν 200 λεπτα προς όλου για ένα μηνά δωρεάν.

 

Μετά πήγα να κάνω για δεύτερο κινητό την διαδικασία να του βάλω 10€ με τον ίδιο τρόπο άλλα αυτήν την φορά δεν άνοιγε ούτε ή σελίδα για online ανανέωση, μια λευκή σελίδα άνοιγε. Κάλεσα ξανά στην Vodafone και μου είπαν οτι γίνεται αναβάθμιση της σελίδας vodafonecu.gr και οτι μπορώ να βάλω τα 10€ απο το vodafone.gr , όπως και έκανα.

 

Οπότε περιμένω να δω τι θα γίνει τελικά με τα 10€ που είναι χαμένα κάπου ανάμεσα στην Alpha Bank και στην Vodafone !!!

 

Πέρασε όλη η μέρα σήμερα και δεν είχα κάτι νεότερο απο την VODAFONE, οπότε 22:50 κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν οτι δεν υπάρχει κάτι καταγεγραμένο ως πρόβλημα για το νούμερο μου :wacko: Τους λέω ότι χθες μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι ως σήμερα θα λυθεί το πρόβλημα. Μου είπαν οτι το βλέπουν οτι μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν έβλεπαν το πρόβλημα που δήλωσα! Τελικά μου είπαν θα καταγράψουν το πρόβλημα και θα με καλέσουν αύριο μεταξύ 16:00 με 18:00.... Άντε να δω ....

 

Μέτα από 4 φόρες που κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν οτι θα επιστραφούν τα 10€. Την πρώτη φορά ενημέρωσα για το πρόβλημα. Μία μέρα μετά που καλέσα να δω τι εγινε με το θεμα μου, μου ειπαν οτι δεν είχε καταχωρηθεί αίτημα για επιστροφή χρημάτων και οτι θα το καταχωρήσουν άμεσα. Δύο μέρες μετά κάλεσα και μου είπαν οτι ειναι υπό εξέταση το αίτημα μου. Μια μερά μετά που κάλεσα μου είπαν οτι θα επιστραφούν τα χρήματα και οτι θα μου ερθει ενας κωδικός επιστροφής με sms όπως και ήρθε αργότερα την ίδια μέρα. Απο τότε περιμένω την επιστροφή. Κάλεσα και στην ALPHA BANK και μου είπαν οτι πραγματικά υπάρχει αίτημα επιστροφής 10€ απο Vodafone.... Περιμένω ακόμα...

.
Link to comment
Share on other sites

Μέτα από 4 φόρες που κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν οτι θα επιστραφούν τα 10€. Την πρώτη φορά ενημέρωσα για το πρόβλημα. Μία μέρα μετά που καλέσα να δω τι εγινε με το θεμα μου, μου ειπαν οτι δεν είχε καταχωρηθεί αίτημα για επιστροφή χρημάτων και οτι θα το καταχωρήσουν άμεσα. Δύο μέρες μετά κάλεσα και μου είπαν οτι ειναι υπό εξέταση το αίτημα μου. Μια μερά μετά που κάλεσα μου είπαν οτι θα επιστραφούν τα χρήματα και οτι θα μου ερθει ενας κωδικός επιστροφής με sms όπως και ήρθε αργότερα την ίδια μέρα. Απο τότε περιμένω την επιστροφή. Κάλεσα και στην ALPHA BANK και μου είπαν οτι πραγματικά υπάρχει αίτημα επιστροφής 10€ απο Vodafone.... Περιμένω ακόμα...
Τόσα τηλέφωνα που πήρες έχασες όλη τη μέρα σου. Κανονικά έπρεπε να σου δώσουν και 10 δώρο για το χρόνο σου.
Link to comment
Share on other sites

Μέτα από 4 φόρες που κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν οτι θα επιστραφούν τα 10€. Την πρώτη φορά ενημέρωσα για το πρόβλημα. Μία μέρα μετά που καλέσα να δω τι εγινε με το θεμα μου, μου ειπαν οτι δεν είχε καταχωρηθεί αίτημα για επιστροφή χρημάτων και οτι θα το καταχωρήσουν άμεσα. Δύο μέρες μετά κάλεσα και μου είπαν οτι ειναι υπό εξέταση το αίτημα μου. Μια μερά μετά που κάλεσα μου είπαν οτι θα επιστραφούν τα χρήματα και οτι θα μου ερθει ενας κωδικός επιστροφής με sms όπως και ήρθε αργότερα την ίδια μέρα. Απο τότε περιμένω την επιστροφή. Κάλεσα και στην ALPHA BANK και μου είπαν οτι πραγματικά υπάρχει αίτημα επιστροφής 10€ απο Vodafone.... Περιμένω ακόμα...

 

αυτό το κόλλημα το είχα πάθει και εγώ πολλά χρόνια πριν και συνήθως με κάρτα visa alpha bank και Πειραιώς την έχω πατήσει. πάντως με paypall δεν είχα ποτέ πρόβλημα. πάντως δεν το χρησιμοποιώ το paypall μόνο μια φορά. από τότε έχουν φτιάξει αρκετά καλά το site τους. πάντως για μην έχεις προβλήματα παλιά δοκίμασε με PayPal επίσης πιστεύω ότι φταίει η συνεργασία με την alpha bank που έχουνε

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone
  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...