Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 minute ago, VIPdriver said:

Πράγματι, μπαίνει αλλά δεν μπορώ να πατήσω καμία επιλογή. Αντε να δούμε μήπως το αντικαταστήσουν με κάτι παρόμοιο. Διότι ακόμη και ο συνδρομητής που έκανε κασμπακ δεν σταματούσε να ειναι συνδρομητής που αργα ή γρήγορα θα έκανε κάποια κανονική ανανέωση (για προσφορες κλπ).

Το σίγουρο είναι ότι ΑΥΤΟΙ οι πελάτες ΔΕΝ μείνουν.

Έδιναν πχ 0.2€ το δίμηνο και καλούνται ΤΩΡΑ να δίνουν 13€.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, GREGORYMO said:

Έδιναν πχ 0.2€ το δίμηνο και καλούνται ΤΩΡΑ να δίνουν 13€.

Ή το εξάμηνο αν ήταν φοιτητικό..

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, balkos said:

Κατάργησαν το liquid, αμέσως μετά το cashback.
Άντε να δούμε τι θα ακολουθήσει.

Καταργούνται και οι συνδρομητές τους 👍

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το είχαμε αναφέρει στο παρελθόν και εξακολουθεί να υφίσταται

https://www.vodafonecu.gr/ela-sto-cu/online/#/student/true

 

Screenshot_2024-12-09-22-03-03-00_e4424258c8b8649f6e67d283a50a2cbc.jpg

Screenshot_2024-12-09-22-03-09-45_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 8/12/2024 at 5:56 ΜΜ, teopanta1 said:

Στο άσχετο στον άλλον αριθμό cu που έχω έδωσε 2 gb και 100 λεπτά 

Και σ' εμένα στο βασικό μου CU , τα οποία είναι για δέκα ημέρες.

 

Screenshot_20241210-002533_My CU.png

Screenshot_20241210-002538_My CU.png

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Έφαγα (ελπίζω προσωρινά), μία ήττα το Σάββατο. Εξέδωσα κουπόνι για smartpocket αξίας 14€ από έναν αριθμό που διαχειρίζομαι και τελικά το κατάστημα ακύρωσε την παραγγελία. Έλα μου ντε όμως, που το κουπόνι δεν μπορούσε να ξανά χρησιμοποιηθεί! Καθαρά από τύχη κράτησα screenshot, καθώς στο chat μου το ζήτησε η εξυπηρέτηση. Άλλες φορές δεν έβγαζα. Είπε πως λόγω της ημέρας το προωθεί και πως κατά πάσα πιθανότητα θα επικοινωνήσουν από Δευτέρα. Σήμερα τίποτα. Ελπίζω αύριο να δοθεί νέο κουπόνι (έτσι είπε)

Edited by sou_d
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, jaranor said:

Καταργούνται και οι συνδρομητές τους 👍

Εγω το αντίθετο πάντως, βλέπω. 

Την προηγούμενη Παρασκευή και μέχρι αργά το απόγευμα του Σαββάτου, με την προσφορά του black friday έκλεισαν το σύστημα και όταν πατούσες το "Ελα στο CU", το κουμπί είχε απενεργοποιηθεί ενώ όλα τα links από άλλες σελίδες, οδηγούσαν στη σελίδα που συμπλήρωνες αν είσαι φοιτητής, κωδικός έκπτωσης κτλ, αλλά όλες οι επόμενες (πχ προσωπικά στοιχεία & πληρωμή) είχαν απενεργοποιηθεί επίσης.

Σε προσωπικό επίπεδο, έχω κάνει φορητότητα από COTE σε CU από την προηγούμενη Δευτέρα, ήρθε η κάρτα SIM Τετάρτη πρωί, ανέβασα τα δικαιολογητικά και ακόμα είμαι στο περίμενε. Τους έστειλα μήνυμα σήμερα και μου είπαν ότι λόγω του όγκου της black friday, θα γίνει μέσα στη βδομάδα κι αν!

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, sou_d said:

Έφαγα (ελπίζω προσωρινά), μία ήττα το Σάββατο. Εξέδωσα κουπόνι για smartpocket αξίας 14€ από έναν αριθμό που διαχειρίζομαι και τελικά το κατάστημα ακύρωσε την παραγγελία. Έλα μου ντε όμως, που το κουπόνι δεν μπορούσε να ξανά χρησιμοποιηθεί! Καθαρά από τύχη κράτησα screenshot, καθώς στο chat μου το ζήτησε η εξυπηρέτηση. Άλλες φορές δεν έβγαζα. Είπε πως λόγω της ημέρας το προωθεί και πως κατά πάσα πιθανότητα θα επικοινωνήσουν από Δευτέρα. Σήμερα τίποτα. Ελπίζω αύριο να δοθεί νέο κουπόνι (έτσι είπε)

Μαύρο στο συγκεκριμένο κατάστημα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν στην εφαρμογή του CU μπορώ με κάποιο τρόπο να έχω / βλέπω εκτός από το δικό μου CU και αυτό της μητέρας μου. Π.χ. στην εφαρμογή της Cosmote μπορείς να προσθέσεις κι άλλες συνδέσεις ("Προσθήκη Σύνδεσης") συμπληρώνοντας το ΑΦΜ ή τον τηλεφωνικό αριθμό σύνδεσης. 

Στην εφαρμογή του CU δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο.
Κάπου πήρε το μάτι μου ότι ίσως μπορεί να γίνει αν κατά την εγγραφή (My CU) για τον αριθμό της μητέρας μου δηλώσω το ίδιο email με αυτό που δήλωσα για το δικό μου. Ισχύει αυτό;

Επίσης υπάρχει άλλος τρόπος;
Θα προτιμούσα να έχει δικό της email / account στο My CU της κι απλά με κάποιο τρόπο να προσθέσω το νούμερό της (και τις σχετικές παροχές / πληροφορίες) και στο δικό μου My CU app.

EDIT:
Απαντώ στο post μου με αυτά που μου είπαν στο live chat

Mπορεί κάποιος να βλέπει όλες τις συνδέσεις που κρέμονται κάτω από το ίδιο ΑΦΜ μόνο όμως στην περίπτωση που υπάρχει κι ένα τουλάχιστον συμβόλαιο Vodafone (σε αυτό το ΑΦΜ). 
Για την περίπτωση των καρτοκινητών δεν γίνεται αυτό. Δηλαδή κι εγώ ο ίδιος αν είχα δύο νούμερα CU (άρα στο ίδιο ΑΦΜ και τα δύο) δεν θα μπορούσα να τα βλέπω και τα δύο μέσα από ένα account στην εφαρμογή. Θα έπρεπε να κάνω logout και login με το 2ο account.

Edited by stark
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, stark said:

Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν στην εφαρμογή του CU μπορώ με κάποιο τρόπο να έχω / βλέπω εκτός από το δικό μου CU και αυτό της μητέρας μου. Π.χ. στην εφαρμογή της Cosmote μπορείς να προσθέσεις κι άλλες συνδέσεις ("Προσθήκη Σύνδεσης") συμπληρώνοντας το ΑΦΜ ή τον τηλεφωνικό αριθμό σύνδεσης. 

Στην εφαρμογή του CU δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο.
Κάπου πήρε το μάτι μου ότι ίσως μπορεί να γίνει αν κατά την εγγραφή (My CU) για τον αριθμό της μητέρας μου δηλώσω το ίδιο email με αυτό που δήλωσα για το δικό μου. Ισχύει αυτό;

Επίσης υπάρχει άλλος τρόπος;
Θα προτιμούσα να έχει δικό της email / account στο My CU της κι απλά με κάποιο τρόπο να προσθέσω το νούμερό της (και τις σχετικές παροχές / πληροφορίες) και στο δικό μου My CU app.

EDIT:
Απαντώ στο post μου με αυτά που μου είπαν στο live chat

Mπορεί κάποιος να βλέπει όλες τις συνδέσεις που κρέμονται κάτω από το ίδιο ΑΦΜ μόνο όμως στην περίπτωση που υπάρχει κι ένα τουλάχιστον συμβόλαιο Vodafone (σε αυτό το ΑΦΜ). 
Για την περίπτωση των καρτοκινητών δεν γίνεται αυτό. Δηλαδή κι εγώ ο ίδιος αν είχα δύο νούμερα CU (άρα στο ίδιο ΑΦΜ και τα δύο) δεν θα μπορούσα να τα βλέπω και τα δύο μέσα από ένα account στην εφαρμογή. Θα έπρεπε να κάνω logout και login με το 2ο account.

Έχεις δύο επιλογές αναλόγως τις αναγκες σου

1) αν σε ενδιαφέρει να παίρνεις τα bonus του CU app (πχ κωδικοί drop), τότε κατεβάζεις εφαρμογή κλωνοποίησης με την προϋπόθεση ότι έχεις Android.

2) αν θες απλά να κάνεις διαχείριση (ενεργοποιηση πακέτων, ανανέωση κτλ), της φτιάχνεις λογαριασμό κανονικά και συνδέεσαι μέσω του Vodafone App. Έτσι , έχεις 2 γραμμές σε μία συσκευή

Αυτό που σου είπαν με το συμβολαίο είναι φάουλ καθώς ναι μεν ισχύει και βλέπεις συμβόλαιο & καρτοκινητό μαζί στο ίδιο ΑΦΜ, ΑΛΛΑ και πάλι μόνο μέσα από την εφαρμογή της Vodafone όπως γράφω παραπάνω - δεν θα είχες τη δυνατότητα να βάλεις το συμβόλαιο στο CU app και να παίρνεις drop πχ. 

Edited by ParafronGR

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, ParafronGR said:

Έχεις δύο επιλογές αναλόγως τις αναγκες σου

1) αν σε ενδιαφέρει να παίρνεις τα bonus του CU app (πχ κωδικοί drop), τότε κατεβάζεις εφαρμογή κλωνοποίησης με την προϋπόθεση ότι έχεις Android.

2) αν θες απλά να κάνεις διαχείριση (ενεργοποιηση πακέτων, ανανέωση κτλ), της φτιάχνεις λογαριασμό κανονικά και συνδέεσαι μέσω του Vodafone App. Έτσι , έχεις 2 γραμμές σε μία συσκευή

Αυτό που σου είπαν με το συμβολαίο είναι φάουλ καθώς ναι μεν ισχύει και βλέπεις συμβόλαιο & καρτοκινητό μαζί στο ίδιο ΑΦΜ, ΑΛΛΑ και πάλι μόνο μέσα από την εφαρμογή της Vodafone όπως γράφω παραπάνω - δεν θα είχες τη δυνατότητα να βάλεις το συμβόλαιο στο CU app και να παίρνεις drop πχ. 

Σε ευχαριστώ. Πολύ χρήσιμες πληροφορίες! 

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως εχω βαλει και τις 2 εφαρμογές και μπορουν να μπουν οσοι αριθμοι εχεις στο αφμ σου στο vodafone app. Επειδή για αυτό το λογο πήγα σε κατάστημα ώστε να φαίνεται ένας τρίτος αριθμός που είχα, υπάρχει καποιο μπερδεμα. Υπάρχει το vodafone account στο οποίο χρειάζεται για να φαίνεται ο αριθμός να υπάρχει συμβολαιο. Στο vodafone app είναι αλλο σύστημα, περνανε το αφμ στο αριθμό κατευθειαν και μπαίνει αυτόματα στην εφαρμογή. Το λεω ως παθων, γιατί ταλαιπώρησα το κατάστημα κάμποση ώρα λέγοντας (ασυναισθητα) ότι θέλω στο my vodafone account να περάσω τον αριθμό και μπερδεύτηκαν και το σύστημα δεν τους άφηνε.

 Στο προκειμενο στο vodafone app κάνεις εναλλαγή εύκολα μεταξύ των αριθμών χωρίς logout. Είναι η μόνη εφαρμογή πλέον που έχει και widget. Αν θες και τις άλλες υπηρεσίες αναγκαστικά βάζεις και το cu app αλλά χρειάζεται να αλλάζεις τους λογαριασμούς με αποσυνδεση. Στην προκειμένη περίπτωση (ίσως και γενικότερα) ένας καλός password manager είναι απαραίτητος.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kmpatra said:

Στο vodafone app είναι αλλο σύστημα, περνανε το αφμ στο αριθμό κατευθειαν και μπαίνει αυτόματα στην εφαρμογή. Το λεω ως παθων, γιατί ταλαιπώρησα το κατάστημα κάμποση ώρα λέγοντας (ασυναισθητα) ότι θέλω στο my vodafone account να περάσω τον αριθμό και μπερδεύτηκαν και το σύστημα δεν τους άφηνε.

 Στο προκειμενο στο vodafone app κάνεις εναλλαγή εύκολα μεταξύ των αριθμών χωρίς logout. Είναι η μόνη εφαρμογή πλέον που έχει και widget. Αν θες και τις άλλες υπηρεσίες αναγκαστικά βάζεις και το cu app αλλά χρειάζεται να αλλάζεις τους λογαριασμούς με αποσυνδεση. Στην προκειμένη περίπτωση (ίσως και γενικότερα) ένας καλός password manager είναι απαραίτητος.

Δηλαδή ανοίγοντας για πρώτη φορά το Vodafone app επιλέγουμε δημιουργία λογαριασμού My Vodafone και βλέπουμε όλους τους αριθμούς CU στο ίδιο ΑΦΜ ?

 

1.thumb.jpg.1f69b441098d52dca67fc4728210b68e.jpg

2.thumb.jpg.64ec4d488f7a65197fb976c22ab3cb0f.jpg 

Edited by motoboots
Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι όταν δημιούργησα λογαριασμό τι ακριβώς έγινε, θεωρητικά όμως έτσι πρέπει να γίνεται. Αυτό που περιέγραψα για την αυτόματη προσθήκη αριθμών έγινε σε ήδη υπάρχοντα λογαριασμό που υπήρχε το αφμ μου και συμβόλαιο σταθερης.

Τον συγκεκριμένο λογαριασμό τον άνοιξα όταν συνδέθηκα στην σταθερή τηλεφωνία

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Εγώ μάλλον τώρα μπερδεύτηκα περισσότερο !
Και η νέα εξέλιξη είναι ότι πλέον σήμερα έκανα αίτηση και για μεταφορά του FTTH (Internet σταθερό) στην Vodafone, από την Cosmote. Οπότε θα έχω και συμβόλαιο, αρα θα πρέπει εκ των πραγμάτων να χρησιμοποιώ και το Vodafone app, σωστά;

Το ερώτημα που προκύπτει πλέον: ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος (συνδυασμός εφαρμογών) για να έχω υπό τον έλεγχό μου

1) το σταθερό / internet μου Vodafone (συμβόλαιο)
2) το CU το δικό μου *
3) το CU της μητέρας μου*

*και να έχω και πρόσβαση στα bonus / gifts / drops και για τα δύο CU.

p.s. Το δικό μου My CU app είναι ήδη σεταρισμένο. Χθες έκανα clone app το My CU για να βάλω εκεί και το CU της μητέρας μου, και τώρα τι; Θα έχω και το Vodafone app για να βλέπω εκει μέσα το σταθερό / internet καθώς και το δικό μου CU (αλλά μόνο το δικό μου κι όχι και της μητέρας μου καθότι εκείνο θα είναι σε άλλο - δικό της - ΑΦΜ) στο οποίο όμως Vodafone app δεν θα έχω πρόσβαση στα drops / gifts / κλπ του δικού μου My CU ;;;  🥴

Edited by stark
Link to comment
Share on other sites

Με τα 2 cu app εισαι καλυμενος. Για το σταθερό αναγκαστικά βάζεις και την άλλη εφαρμογή. Και στην άλλη εφαρμογή (vodafone app) αν για κάποιο λόγο θέλεις να δεις εκει και της μητέρας σου, εχει προσθηκη λογαριασμού για να βαλεις και τα δικα της στοιχεία

Με τα cu app  όμως θεωρώ ότι είσαι καλυμμένος για τα κινητά.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...