Jump to content

Οδικός Άξονας «Ιονίας Οδού»


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κατατέθηκαν σήμερα οι τελικές τεχνικές και οικονομικές προσφορές των υποψηφίων ομίλων που διεκδικούν την κατασκευή του Οδικού Άξονα της «Ιονίας Οδού», ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ Το έργο θα κατασκευαστεί με την μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

 

Το έργο περιλαμβάνει:

 

- Τον αυτοκινητόδρομο «Ιονία Οδός» μήκους περίπου 196 χλμ. από Αντίρριο έως Ιωάννινα (Ανισόπεδος Κόμβος με Εγνατία Οδό).

 

- Τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ μήκους περίπου 175 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια και

 

- Τον συνδετήριο κλάδο του ΠΑΘΕ Σχηματάρι - Χαλκίδα μήκους 11 χλμ.

 

Συγκεκριμένα, προσφορές κατέθεσαν:

 

- Ο όμιλος «HELLENIC AUTOPISTAS» στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες CINTRA S.A., ΓΕΚ ΑΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, ΑΚΙΝΗΤΩΝ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, DRAGADOS ONCESSIONES DE INFRAESTUCTURAS S.A., ACS SERVICIOS Y CONCESSIONES S.L., DRAGADOS S.A., FERROVIAL AGROMAN S.A., TEΡNA A.E.

 

- Ο όμιλος «AIAΣ» στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρίες VINCI S.A., VINCI CONSTRUCTION GRANDS PROJETS S.A., J&P - ΑΒΑΞ Α.Ε., ΕΤΕΘ Α.Ε., Κ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝ/ΤΕΣ E.E. - ΣΥΣΤΑΣ E.M.E., ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΙΩΝΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ - ΚΑΜΠΗ ΕΤΕ, ΔΡΟΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΠΕ, ΕΤΜΕ: ΠΕΠΠΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Ε, COFIROUTE (Σύμβουλος Λειτουργίας)

 

Σε δηλώσεις για το θέμα, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, τόνισε:

 

«Μετά τον διαγωνισμό για τον Οδικό Άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, μπαίνει στην τελική ευθεία και ο διαγωνισμός για την Ιόνια Οδό, ένα ακόμα μεγάλο έργο που θα κατασκευάσει το ΥΠΕΧΩΔΕ με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης.

 

Επί ενάμιση χρόνο ένα πλήθος μελετητών (οδοποιοί, περιβαλλοντολόγοι, συγκοινωνιολόγοι, γεωλόγοι κ.α.) έκαναν μαζί με τα στελέχη του ΥΠΕΧΩΔΕ μία γιγάντια προσπάθεια για να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να δοθούν μαζί με τα τεύχη δημοπράτησης στους υποψήφιους ομίλους, στο τέλος Ιουλίου του 2005.

 

Σήμερα, οι υποψήφιοι όμιλοι κατέθεσαν τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές τους (είχαν ζητήσει και τους δώσαμε παράταση 3,5 μηνών για να προετοιμάσουν καλύτερα τις προσφορές τους). Η αξιολόγησή τους αρχίζει άμεσα και σε δύο μήνες θα αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος του έργου».

 

Όπως επισήμανε ο κ. Σουφλιάς, «ο οδικός άξονας της Ιόνιας Οδού είναι ένα σημαντικότατο συγκοινωνιακό έργο, το οποίο η Ήπειρος και η Πελοπόννησος περιμένουν εδώ και 20 χρόνια. Οπως εκτίμησε, ο νέος κλειστός αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών συνολικού μήκους περίπου 196 χιλιομέτρων, θα βάλει σε νέα τροχιά ανάπτυξης τις περιοχές της Ηπείρου και της Πελοποννήσου και θα αναβαθμίσει τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, καθιστώντας τα πύλες τής Ευρώπης προς τις χώρες της Ανατολής.

 

Πηγή άρθρου: Ναυτεμπορική

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/02/14/1154056.htm

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αμήν και πότε να φτιαχτεί αυτός ο δρόμος! Παραγματικά κάθε φορά που περνάω στο Αντίρριο και μέχρι να φτάσω ως το Μεσολόγγι, με πιάνει η ψυχή μου... Όχι ότι και η Κορίνθου - Πατρών είναι καλύτερη, αλλά το χάλι της Αντιρρίου - Ιωαννίνων είναι απερίγραπτο!

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλά μην περιμένεις να φτιαχτεί σύντομα..και αν φτιαχτεί έτσι όπως αρχικά υπολογίζεται.Εδω για την εθνική Κορίνθου-Πατρών έλεγαν να κατασκευάσουν εξ' ολοκλήρου νέα εθνική με τούνελ κτλ και τελικά θα κάνουν μια απλή διαπλάτυνση στο ήδη υπάρχον δίκτυο.Το έγραψαν και οι εφημερίδες χθές αν θυμάμαι καλά.Απο το τίποτα...
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και δεν περιμένω να φτιαχτεί σύντομα, αλλά τουλάχιστον ελπίζω να γίνει σύντομα η αρχή, η οποία ως γνωστόν είναι το ήμισυ του παντός! ;)

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αμήν και πότε να φτιαχτεί αυτός ο δρόμος! Παραγματικά κάθε φορά που περνάω στο Αντίρριο και μέχρι να φτάσω ως το Μεσολόγγι, με πιάνει η ψυχή μου... Όχι ότι και η Κορίνθου - Πατρών είναι καλύτερη, αλλά το χάλι της Αντιρρίου - Ιωαννίνων είναι απερίγραπτο!

Φαντάσου τί περνάμε εμείς για να φτάσουμε σπίτια μας από αυτό το δρόμο,που έχουμε και κάτι παραπάνω χιλιόμετρα.Το κομμάτι Αμφιλοχία-Βόνιτσα-Άκτιο-Πρέβεζα το γνωρίζετε;Η το άλλο Αμφιλοχία-Άρτα;

[sIGPIC][/sIGPIC]

Άραχθος-Λίμνη Πουρναρίου

Link to comment
Share on other sites

Φαντάσου τί περνάμε εμείς για να φτάσουμε σπίτια μας από αυτό το δρόμο,που έχουμε και κάτι παραπάνω χιλιόμετρα.Το κομμάτι Αμφιλοχία-Βόνιτσα-Άκτιο-Πρέβεζα το γνωρίζετε;Η το άλλο Αμφιλοχία-Άρτα;

 

Πέστα γείτονα...Από Αντίρριο μέχρι Λευκάδα που πηγαίνω μου βγαίνει η ψυχή κάθε φορά.Νταλίκα να βρείς στην Παλιοβούνα(μετά το Αντίρριο) σε πάει καροτσάκι...

Pigs have flown!

http://olivia.canal13.cl/medios/data/entretencion/musica/0703_live8_m_l.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι αμα τελειώσει η Αντιρρίου-Ιωαννινων, σε κανα 2ωράκι θα είσαι Ιωάννινα. Και τώρα με την Γέφυρα... για καφέ θα πηγαίνω :p
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι αμα τελειώσει η Αντιρρίου-Ιωαννινων, σε κανα 2ωράκι θα είσαι Ιωάννινα. Και τώρα με την Γέφυρα... για καφέ θα πηγαίνω :p

 

Θα σου βγαίνει βέβαια λίγο αλμυρός ο καφές απο τα διόδια που θα πληρώνεις στο δρόμο...:p

Pigs have flown!

http://olivia.canal13.cl/medios/data/entretencion/musica/0703_live8_m_l.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν δοθεί με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης, τότε το έργο θα γίνει νωρίτερα από το σχεδιασμένο χρονοδιάγραμμα. Όπως η Γέφυρα.

 

Και αυτό είναι λογικό, γιατί ο κατασκευαστής εκμεταλλεύεται το έργο για Χ χρόνια, ελέγχοντας τα διόδια, οπότε και θα είναι αστείο να αργήσει να αρχίσει την είσπραξη.

 

;)

"The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man." George Bernard Shaw
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανακοίνωση Τύπου

Πηγή: http://www.minenv.gr/download/2006-05-08.g.soyflias.simbasis.paraxorisis.doc

 

Βάσει των προσφορών, προσωρινός ανάδοχος του έργου, με την πλέον συμφέρουσα για το ελληνικό δημόσιο οικονομική προσφορά, αναδεικνύεται ο Όμιλος Hellenic Autopistas.

 

Η διαδικασία ανάδειξης του προσωρινού αναδόχου βασίζεται σε μία σειρά κριτηρίων, προκαθορισμένου βάρους το καθένα, τα οποία ήταν όλα γνωστά στους διαγωνιζόμενους προ της καταθέσεως των προσφορών τους. Το αποτέλεσμα προέκυψε από την εφαρμογή, παρουσία των διαγωνιζομένων, ενός αλγόριθμου αξιολόγησης, ο οποίος ήταν επίσης γνωστός σε αυτούς προ της καταθέσεως των προσφορών τους.

 

Βάσει της προσφοράς του προσωρινού αναδόχου, το κατασκευαστικό κόστος του έργου, σε τρέχουσες τιμές, ανέρχεται σε 1,075 δις ευρώ και το συνολικό κόστος στα 1,392 δις ευρώ. Στο συνολικό κόστος περιλαμβάνονται επιπλέον οι τόκοι κατασκευαστικής περιόδου, το κόστος λειτουργίας κατά την κατασκευή κ.α. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 330 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου

 

Η Ιόνια Οδός ως έργο παραχώρησης έχει μήκος 382 χλμ., με 42 ανισόπεδους κόμβους και περιλαμβάνει:

  • τον αυτοκινητόδρομο «Ιόνια Οδός» μήκους περίπου 196 χλμ. από Αντίρριο έως Ιωάννινα (Ανισόπεδος Κόμβος με Εγνατία Οδό).
  • τμήμα του αυτοκινητόδρομο ΠΑ.ΘΕ μήκους περίπου 175 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια.
  • τον συνδετήριο κλάδο του ΠΑ.ΘΕ Σχηματάρι–Χαλκίδα μήκους 11 χλμ.

Η διατομή του αυτοκινητόδρομου περιλαμβάνει 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση με διαχωριστικό διάζωμα New Jersey και μία επιπλέον βοηθητική λωρίδα ανά κατεύθυνση

 

Αναλυτικότερα, στις υποχρεώσεις της Σύμβασης Παραχώρησης περιλαμβάνονται τα εξής:

 

  1. Τα Νέα Τμήματα της Ιόνιας Οδού μήκους 159,4 χλμ., που θα κατασκευαστούν από τον Παραχωρησιούχο:
  • Αντίρριο – Νότιο άκρο Παράκαμψη Αγρινίου, μήκους 42,9 χλμ.
  • Ολοκλήρωση έργων ημιτελούς τμήματος της Παράκαμψης Αγρινίου μήκους 13,5 χλμ.
  • Παράκαμψη Αγρινίου – Παράκαμψη Άρτας, μήκους 53 χλμ. και
  • Βόρειο άκρο Παράκαμψης Άρτας – Εγνατία Οδός, μήκους 50 χλμ.

[*]Υφιστάμενα Τμήματα της ΠΑΘΕ μήκους 163,8 χλμ., που θα συμπληρωθούν και βελτιωθούν από Παραχωρησιούχο

  • Αντιολισθηρά οδοστρώματα – Ανακατασκευή οδοστρωμάτων, ασφαλτικών στρώσεων, δομικών χαρακτηριστικών και απορροής επιφανειακών υδάτων.
  • Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας με επεμβάσεις στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
  • Ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας και κέντρα Λειτουργίας – Συντήρησης.
  • Εργασίες Οδικής Ασφάλειας με ηλεκτροφωτισμό.
  • Βελτίωση όλων των Ανισόπεδων Κόμβων.
  • Επισκευή και Συντήρηση όλων των τεχνικών του Έργου και έργα αντιπλημμυρικής προστασίας.
  • Ανακατασκευή του τμήματος Ριτσώνα – Θήβα, μήκους 10 χλμ.
  • Ανακατασκευή στην περιοχή Υλίκης.
  • Ανακατασκευή Aνισόπεδων Kόμβων στην Κηφισιά (Καλυφτάκη) και Βαρυμπόμπης.

[*]Τα Τμήματα μήκους 58,8 χλμ. που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα :

  • Αγ. Κωνσταντίνος – Καμένα Βούρλα, μήκους 21 χλμ.
  • Το Σχηματάρι – Χαλκίδα, μήκους 11 χλμ.
  • Η Παράκαμψη Αγρινίου, μήκους 20,7 χλμ.
  • Η Παράκαμψη Άρτας, μήκους 6,1 χλμ.

 

Στις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνονται και η λειτουργία και συντήρηση των παραπάνω δρόμων, έναντι είσπραξης διοδίων.

 

Η σύμβαση έχει διάρκεια 30 χρόνια και η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων που περιλαμβάνονται στην σύμβαση παραχώρησης είναι 72 μήνες.

 

Παράλληλα, όμως, προβλέπονται αποκλειστικές προθεσμίες για την ολοκλήρωση τμημάτων του έργου ως ακολούθως :

 

  • Πρώτη προθεσμία είκοσι (20) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Μεταμόρφωση – Αγ. Κωνσταντίνος της ΠΑΘΕ
  • Δεύτερη προθεσμία τριάντα δύο (32) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση των κατασκευών στα τμήματα της ΠΑΘΕ : τμήμα Υλίκης, τμήμα Ριτσώνα – Θήβα και στον ανισόπεδο κόμβο Βαρυμπόμπης. Επίσης προθεσμία 32 μηνών προβλέπεται και για την ολοκλήρωση του ημιτελούς τμήματος της Παράκαμψης Αγρινίου.
  • Τρίτη Προθεσμία: σαράντα (40) μηνών (στοιχείο της προσφοράς), από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση τμήματος Αντίρριο – Αγρίνιο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παδια η Ιονια οδος απο οτι εχω ακουσει θα συνεχιζεται μετα τη ζευξη μεχρι και την κυπαρισσια σχεδον. αυτο ειναι εξαιρετικα καλο γιατι θα γλυτωσουμε το φονικο δρομο (Πατρων-Πυργου).

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

παδια η Ιονια οδος απο οτι εχω ακουσει θα συνεχιζεται μετα τη ζευξη μεχρι και την κυπαρισσια σχεδον. αυτο ειναι εξαιρετικα καλο γιατι θα γλυτωσουμε το φονικο δρομο (Πατρων-Πυργου).

 

Ναι απλώς η δημοπράτηση του τμήματος αυτού πάει πακέτο με το τμήμα της ΠΑΘΕ Κόρινθος - Πάτρα ,για το οποίο δεν έχει υπαρξει καμιά εξέλιξη προς το παρόν!

Pigs have flown!

http://olivia.canal13.cl/medios/data/entretencion/musica/0703_live8_m_l.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με τα τόσα διόδια(+βενζίνη) που θα έχουν θα κοστίζει λιγότερο να πάρεις αεροπλάνο για Αθήνα-Γιάννενα.:lol: :ninja:

 

Μακάρι να γίνει επιτέλους η Ιόνια οδός.Ιδιαίτερα ο δρόμος μετά το Αγρίνιο είναι αθλιότατος!:mad:

ΆΚΥΡΟ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
το ποίο υπέροχο κομμάτι απο Αντίρριο-Ιωάννινα, είναι στην αρχή της Άρτας και σε κατευθύνει στην έξοδο της Φιλιππιάδας. 15χλμ ευθείας κλειστός αυτοκινητόδρομος με διπλή μπάρα και συρματόπλεγμα για να μην περνούν τα ζώα, 120χλμ όριο και πολύ καλός ασφαλτοτάπητας.πραγματικά στις διακοπές τον απόλαυσα.Γλιτώνεις περί τα 20 λεπτά γιατί δεν περνάς απο την Άρτα όπου θα πετύχεις 4-5 φανάρια τουλάχιστον και έχεις όριο 70-90 στα ανοιχτά σημεία.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

το οποίο όμως, αντί να κάνουν ανισόπεδη μεταξύ Φιλιππιάδας-Καμπής, έκαναν διασταύρωση....τό μόνο λάθος πιστεύω που δημιουργεί κινδύνους.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Και εκεί δυστυχώς θα έχουμε τροχαία δυστυχήματα.Αλλα είπαμε στην Ελλάδα πρέπει να γίνει το κακό και μετα...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Άραχθος-Λίμνη Πουρναρίου

Link to comment
Share on other sites

είχανε γίνει κάποια στο σημείο που αναφέρω με αποτέλεμα το κλείσιμο του δρόμου για κανά χρόνο-δύο.

Τελικά τον ξανάνοιξαν και προσέχουν περισσότερο.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
το οποίο όμως, αντί να κάνουν ανισόπεδη μεταξύ Φιλιππιάδας-Καμπής, έκαναν διασταύρωση....τό μόνο λάθος πιστεύω που δημιουργεί κινδύνους.

ισως και να μην ειναι λάθος. Στο σημείο που σταματάει η διαχωριστική νησίδα (όπως πηγαίνεις για Γιάννινα) ή λίγο πριν, προβλέπεται να συνδεθεί το υπόλοιπο τμήμα της Ιόνιας που θα ανεβαίνει δεξιά επάνω προς Αμμότοπο, από όπου θα συνεχίζει προς Γιάννινα. Έτσι, το υπόλοιπο κομμάτι, από το τέλος της νησίδας έως το στρατόπεδο Φιλιπιάδας, θα παραμείνει συμβατικό (όχι αυτοκινητόδρομος)

Link to comment
Share on other sites

είναι λάθος να έχεις κλειστό αυτοκινητόδρομο και να τον κόβει στην μέση επαρχιακός δρόμος κατοικημένων περιοχών.Σκοπός είναι να ξεπεράσουμε τα προβλήματα και τις κατασκευαστικές κουταμάρες του παρελθόντος όπου οι εθνικές οδοι περνούσαν απο τα χωριά ( βλέπε Άγιος Κωνσταντινος...) με τα γνωστά μακάβρια αποτελέσματα και οχι να τα συνεχίζουμε.Στην Φιλιππιάδα θα μπορούσε να γίνει υπογειοποίηση του δρόμου αυτού για όσους κάνουν το Φιλιππιάδα - Καμπή και ανισόπεδη έξοδο απο το Στρατόπεδο πρός Καμπή η Φιλιππιάδα.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Έτσι θα έπρεπε να είναι. Όμως έχω την εντύπωση ότι το κομμάτι από το σημείο που σταματά η διαχωριστική νησίδα έως και το Στρατόπεδο (Φιλιππιάδα) ΔΕΝ είναι και ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ποτέ να γίνει αυτοκινητόδρομος. Μετά την κατασκευή της Ιόνιας, το κομμάτι αυτό θα παραμείνει ίσως ως έχει και θα συνδέει την Ιόνια με τη Φιλιππιάδα και την "παλαιά" (τότε...) εθνική οδό προς Γιάννινα.

 

Κάτι άλλο: μετά από τηλεφώνωμά μου στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στον υπεύθυνο για παρακάμψεις Άρτας, Αγρινίου, έμαθα ότι η παράκαμψη Αγρινίου (από Αγγελόκαστρο έως Κουβαρά) δουλεύει στο φουλ αυτή τη στιγμή με όλα τα συνεργεία επί ποδός, και πρόκειται να είναι έτοιμη ως Παράκαμψη Αγρινίου σε 4 (!!!) χρόνια, μαζί με το κομμάτι που είναι σχεδόν τελειωμένο νωρίτερα (Κεφαλόβρυσο-Αγγελόκαστρο).

 

Βέβαια την ολοκλήρωση και παράδοση θα αναλάβει ο ανάδοχος της Ιόνιας που πρόκειται να εγκατασταθεί (πότε άραγε;;) και -δεν ξέρω- ίσως έχει συμφέρον να επισπεύσει...μήπως και δούμε άσπρη μέρα έστω και λίγο νωρίτερα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Υπεγράφη στις 19 Δεκεμβρίου η σύμβαση για την Ιονία Οδό. Εντός του Μαίου σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ θα ξεκινήσει η κατασκευή του έργου. Ακολουθεί απόσπασμα από το σχετικό δελτίο τύπου με τις δηλώσεις του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά:

 

«Σήμερα υπογράφηκε η σύμβαση για την Ιόνια Οδό. Εντός του Ιανουαρίου θα έρθει προς κύρωση στη Βουλή και εντός του Μαΐου θα αρχίσει η κατασκευή του έργου. Θέλω από την αρχή να επισημάνω ότι σήμερα υπογράφηκαν μεταξύ του παραχωρησιούχου και τραπεζών 40 δανειακές συμβάσεις, το οποίο σημαίνει ότι είναι εξασφαλισμένη από σήμερα η χρηματοδότηση του έργου. Και μάλιστα, επισημαίνω ότι δεν θα υπάρχει εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στα έργα που κατασκευάστηκαν μέχρι σήμερα με συμβάσεις παραχώρησης.

 

Υπενθυμίζω ότι έχει ήδη υπογραφεί η σύμβαση για την Υποθαλάσσια Οδό στη Θεσσαλονίκη, στις 22 Ιανουαρίου υπογράφουμε τη σύμβαση για το Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, ενώ έως το Μάρτιο θα υπογραφούν οι συμβάσεις για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε65 και το τμήμα της ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί.»

 

---

 

Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε το σχετικό χάρτη με τα έργα της Ιονίας Οδού.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Κατατέθηκε εχθές στην Βουλή για κύρωση η υπογραφείσα τον Δεκέμβριο σύμβαση για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού με την μέθοδο της παραχώρησης. Μετά την κύρωση από την Βουλή αρχίζουν εντός του Μαΐου οι εργασίες κατασκευής του έργου.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Κατατέθηκε εχθές στην Βουλή για κύρωση η υπογραφείσα τον Δεκέμβριο σύμβαση για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού με την μέθοδο της παραχώρησης. Μετά την κύρωση από την Βουλή αρχίζουν εντός του Μαΐου οι εργασίες κατασκευής του έργου.

Απλά, επιβεβαιώνω την παραπάνω είδηση με το σχετικό δελτίο τύπου του ΥΠΕΧΩΔΕ:

 

Στις 14 Μαρτίου κατατέθηκε στη Βουλή για κύρωση η υπογραφείσα τον Δεκέμβριο σύμβαση για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού με την μέθοδο της παραχώρησης. Μετά την κύρωση από την Βουλή αρχίζουν εντός του Μαΐου οι εργασίες κατασκευής του έργου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ψηφίστηκε στις 27 Μαρτίου 2007 στην Ολομέλεια της Βουλής η κύρωση της υπογραφείσας τον Δεκέμβριο σύμβασης για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού με την μέθοδο της παραχώρησης. Εντός του Μαΐου θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του έργου.

 

Υπενθυμίζεται ότι η Ιόνια Οδός ως έργο παραχώρησης έχει μήκος 382 χλμ., με 42 ανισόπεδους κόμβους και περιλαμβάνει:

  • α) τον αυτοκινητόδρομο «Ιόνια Οδός» μήκους περίπου 196 χλμ. από Αντίρριο έως Ιωάννινα (Ανισόπεδος Κόμβος με Εγνατία Οδό).
  • β) τμήμα του αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ μήκους περίπου 175 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια, μετά τα Καμένα Βούρλα.
  • γ) τον συνδετήριο κλάδο του ΠΑΘΕ Σχηματάρι–Χαλκίδα μήκους 11 χλμ.

 

Δηλαδή στο τέλος του 2010 - σύμφωνα με τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, θα έχει κατασκευαστεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος Ευρωπαϊκών προδιαγραφών από την Αθήνα μέχρι τον Μαλιακό και από το Αντίρριο μέχρι το Αγρίνιο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...