Jump to content

Ανάπτυξη δικτύου τράμ στον Πειραιά


MsK
 Κοινοποίηση

Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...  

70 members have voted

  1. 1. Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...

    • Πιστεύω ότι το Τραμ θα οφελήσει τον Πειραιά
      34
    • Πιστεύω ότι το Τραμ δε θα οφελήσει τον Πειραιά
      28
    • Δεν έχω ακόμη άποψη
      8


Recommended Posts

Και θα ήθελα να σου πω ότι γεννήθηκα στον Πειραιά, όπως επίσης κι ο πατέρας μου, κι ο παππούς μου.

 

Και εγώ είμαι βέρος Πειραιώτης 3γενίας με προπάππου όμως που σε μικρή ηλικία ώς τον θάνατο του έζησε στον Πειραία φεύγοντας απο την Σαντορίνη. Αλλά η μπαλάρα και η σπόντα δεν πήγαινε για σένα :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 203
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και εγώ είμαι βέρος Πειραιώτης 3γενίας με προπάππου όμως που σε μικρή ηλικία ώς τον θάνατο του έζησε στον Πειραία φεύγοντας απο την Σαντορίνη.
Ο δικός μου προπάππους ήρθε στον Πειραιά από την Υδρα το 1875. Το πατρικό του πατέρα μου ήταν στα Μανιάτικα (χωρίς να είναι Μανιάτης ούτε ο ίδιος ούτε η γιαγιά μου).
Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα γιατί το γυρίσαμε ξαφνικά στο ποιος είναι πιο πολύ "Πειραιώτης" απο τους άλλους και πόσο σημασία έχει αυτό για την κουβέντα μας;

 

Το τραμ ήταν είναι και θα είναι βοηθητικό και όχι βασικό μέσο μεταφοράς.Που σημαίνει δεν μπορείς να καταργήσεις λεωφορεία,ΙΧ και δεν ξέρω και γω τι άλλο και να γεμίσεις τους δρόμους με τραμ.Και που;Σε μια πόλη που έχει φτιαχτεί για 100000 κατοίκους και τώρα μένουν 1000000..

Απλά είναι τα πράγματα.Δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση να φτιάξουμε τραμ στην Πειραική ή στην Τζαβέλα με 1.5 λωρίδα συνολικά.Το τραμ για μένα θα ήταν ιδανικό όπως είναι τώρα στην παραλιακή που είναι εκτός του δρόμου.

Όσον αφορά τα πάρκινγκ το αν είναι ακριβό το κόστος κατασκευής του και γιατί δεν είναι της παρούσης να το συζητήσουμε.Το θέμα είναι ότι υπάρχουν στο εξωτερικό,ενώ εδώ όχι.Ας γεμίσουμε με δημόσια ή ιδιωτικά πάρκινγκ και τότε να δείτε πως θα μειωθούν τα παρκαρισμένα (παράδειγμα για τον dimitrisk2,το πάρκινγκ στον ΟΛΠ και ο δρόμος-γέφυρα μέχρι την αφετηρία των μπλε λεωφορείων)

Και κάτι άλλο,αυτός που έχει σκοπό να πάρει το αυτοκίνητό του για να πάει στο χασάπη να ψωνίσει και να γυρίσει,θα το κάνει όσα τραμ όσα μετρό όσα λεωφορεία και αν του βάλουμε,πάρτε το χαμπάρι.

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος είναι οτι δεν μπορεί ο καθένας να μας ενοχλεί που είμαστε στο Πειραιά 50 και 150 χρονια με το αμαξί του και το μηχανάκι του που το παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο διότι δεν έχει που να το βάλει κτλ.

Αφού υπάρχουν πολλά και διάφορα προβλήματα και θα υπάρχουν εφόσον δεν υποχωρεί κάνεις, γιατί και να αντιδράσεις μπορεί να φας και ξύλο, να τα μαζέψει και να πάει στο βλαχοχώρι του να κάνει εκεί τον μάγκα και στην χώρα τους οι μετανάστες.

Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να πως έχει δικαιώμα ο βερός Πειραιώτης να κάνει τα ίδια σε έναν μη βέρο Πειραιώτη γιατί αφου διαλέξαμε για τους Χ λόγους να μείνουμε σε αυτή την πόλη όλοι Πειραιώτες θεωρούμαστε με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

Απλά εγώ δεν έχω χωριό για να φύγω... :)

Μην το βλέπετε ρατσιστικά αλλα όταν ένας Πειραιώτης βλέπει η ποιότητα ζωής του στην πόλη να υποβαθμίζεται λόγο της υπερβολικής υπερπληθυσμηκότητας σε σχέση με πριν απο 30-40 χρόνια λογικό είναι να καταλογίζει το πρόβλημα στους μεταγενέστερους κάτοικους απο αυτόν.

 

Όταν λέμε όμως για δημόσια πάρκινγκ να είναι πραγματικά δημόσια με μηδαμινό κόστος και όχι να δίνεις 3 ευρω την ώρα. Να είναι δηλάδη κάτι σαν τα πάρκινγκ του μικρολίμανου που ότι έχεις ευχαρίστηση δίνεις.

 

Πήγα στο MEDIA και χρησιμοποιήσα το ΤΡΑΜ, ομολογώ πως έχει δίκιο ο dimitrisk2 και δεν είναι τόσο άδειο αλλα όχι και ικανοποιητικά γεμάτο όμως περίμενα 15 λεπτά στην στάση στην επιστροφή και φαντάζομαι ότι δεν έπεσα στην περίπτωση αλλά οτι θα είναι καθημερινό φαινόμενο οι καθυστερήσεις στο ΤΡΑΜ.

 

Η λύση για τον Πειραιά είναι να αναλάβει σοβαρά η τροχαία τα καθήκοντα της, να απολύσουν αυτά τα μ*λακισμένα παιδάκια απο την δημοτική αστυνομία και να πάρουν ανθρώπους που έχουν όρεξη για δουλειά και όχι για κολοβάρεμα.

Ο δήμος να τοποθετήσει ή να επανατοποθετήσει τα περιοριστικά κάγκελα στα πεζοδρόμια και γίνει όπου χρειάζεται διαπλάτυνση.

Και ο ΟΑΣΑ να σοβαρευτεί και να μην περιμένουμε 20λεπτά σε ώρες αιχμής να φανεί το λεωφορείο ή να παρατηρούμε φαινόμενα το ένα λεωφορείο να είναι πίσω το άλλο λεωφορείο των ίδιων δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Το τραμ ήταν είναι και θα είναι βοηθητικό και όχι βασικό μέσο μεταφοράς.Που σημαίνει δεν μπορείς να καταργήσεις λεωφορεία,ΙΧ και δεν ξέρω και γω τι άλλο και να γεμίσεις τους δρόμους με τραμ.Και που;Σε μια πόλη που έχει φτιαχτεί για 100000 κατοίκους και τώρα μένουν 1000000..

Μα ειδικά για το λόγο αυτό, το ΙΧ δεν μπορεί να είναι λύση στο κυκλοφοριακό. Πολύ περισσότερο δε, αφού δεν υπάρχει καμιά υποδομή, με αποτέλεσμα να έχουμε το μοναδικό σε ευρωπαϊκή πόλη φαινόμενο τα ΙΧ να είναι σε ποσοστό 95% παρκαρισμένα στο δρόμο. Όταν δεν υπάρχει υποδομή για ένα μέσο, το καταργείς τελείως, ή στη καλύτερη περίπτωση το περιορίζεις δραστικά. Εδώ το επιδοτούμε και το ανεχόμαστε εις βάρος των ΜΜΜ, της ποιότητας της ζωή μας και της ασφάλειάς μας.

 

Απλά είναι τα πράγματα.Δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση να φτιάξουμε τραμ στην Πειραική ή στην Τζαβέλα με 1.5 λωρίδα συνολικά.Το τραμ για μένα θα ήταν ιδανικό όπως είναι τώρα στην παραλιακή που είναι εκτός του δρόμου.
Το τραμ μπορεί να συνυπάρχει με τα υπόλοιπα τροχοφόρα όπου ο δρόμος είναι στενός (π.χ. Αρδητού) και να κινείται σε αποκλειστική λωρίδα όπου ο δρόμος είναι φαρδύς.

 

Όσον αφορά τα πάρκινγκ το αν είναι ακριβό το κόστος κατασκευής του και γιατί δεν είναι της παρούσης να το συζητήσουμε.
Μα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Ρώτησε έναν κατασκευαστή πόσο κοστίζει κάθε υπόγειο γκαράζ και θα καταλάβεις. Διαφορετικά θα είχε λυθεί το πρόβλημα.

 

Το θέμα είναι ότι υπάρχουν στο εξωτερικό,ενώ εδώ όχι.
Σε ποιά πόλη? Εγώ δεν ξέρω καμιά μεγαλούπολη που να έχει υπόγεια γκαράζ που να εξυπηρετούν ολόκληρο τον πληθυσμό της. Ή έστω κι ένα σημαντικό τμήμα.

 

Ας γεμίσουμε με δημόσια ή ιδιωτικά πάρκινγκ και τότε να δείτε πως θα μειωθούν τα παρκαρισμένα (παράδειγμα για τον dimitrisk2,το πάρκινγκ στον ΟΛΠ και ο δρόμος-γέφυρα μέχρι την αφετηρία των μπλε λεωφορείων)
Μα πως να κατασκευασθούν νέα πάρκιν, όταν τα υπάρχοντα λειτουργούν με 50-60% πληρότητα ? Τι κίνητρο έχει ένας ιδιώτης να επενδύσει, όταν το κράτος επιτρέπει την παράνομη στάθμευση? Και σιγά μη μειώθηκαν τα παράνομα σταθμευμένα στην περιοχή γύρω από τον ΟΛΠ. Εγώ περισσότερα βλέπω τώρα, ειδικα γύρω από τον Αγιο Νικόλαο.

 

Και κάτι άλλο,αυτός που έχει σκοπό να πάρει το αυτοκίνητό του για να πάει στο χασάπη να ψωνίσει και να γυρίσει,θα το κάνει όσα τραμ όσα μετρό όσα λεωφορεία και αν του βάλουμε,πάρτε το χαμπάρι.
Ο κύριος λόγος της υπερβολικής χρήσης ΙΧ είναι η απίστευτη εχθρότητα αυτής της πόλης απέναντι στον πεζό. Το περπάτημα είναι σπόρ πολύ δυσάρεστο και επικίνδυνο. Πρέπει να κάνεις συνέχεια σλάλομ ανάμεσα σε χιλιάδες τροχοφόρα, να ανεβοκατεβαίνεις σε στενά πεζοδρόμια με συνεχή εμπόδια, και να τρως στη μάπα την εξάτμηση του κάθε καραγκιόζη. Οπότε μετατρεπόμαστε όλοι μας σε εποχούμενους καραγκιόζηδες και είμαστε πάτσι.
Link to comment
Share on other sites

Μην το βλέπετε ρατσιστικά αλλα όταν ένας Πειραιώτης βλέπει η ποιότητα ζωής του στην πόλη να υποβαθμίζεται λόγο της υπερβολικής υπερπληθυσμηκότητας σε σχέση με πριν απο 30-40 χρόνια λογικό είναι να καταλογίζει το πρόβλημα στους μεταγενέστερους κάτοικους απο αυτόν.
Και όμως, ο πληθυσμός του Πειραιά έχει μειωθεί. Απόδειξη είναι η αφαίρεση μιας βουλευτικής έδρας από την Α Πειραιά. Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν ο υπερπληθυσμός ανθρώπων, αλλά ο υπερπληθυσμός οχημάτων.

 

Όταν λέμε όμως για δημόσια πάρκινγκ να είναι πραγματικά δημόσια με μηδαμινό κόστος και όχι να δίνεις 3 ευρω την ώρα. Να είναι δηλάδη κάτι σαν τα πάρκινγκ του μικρολίμανου που ότι έχεις ευχαρίστηση δίνεις.
Τίποτα σ' αυτή τη ζωή δεν είναι δωρεάν. Γιατί λοιπόν να είναι το πάρκιν, που στο φινάλε είναι επιλογή μας να έχουμε ΙΧ ή όχι. Και στο Μικρολίμανο, το "ότι έχετε ευχαρίστηση" είναι άλλη μια πονηργιά κάποιων "έξυπνων" που κονομάνε από ένα δημόσιο πάρκιν.

 

Η λύση για τον Πειραιά είναι να αναλάβει σοβαρά η τροχαία τα καθήκοντα της, να απολύσουν αυτά τα μ*λακισμένα παιδάκια απο την δημοτική αστυνομία και να πάρουν ανθρώπους που έχουν όρεξη για δουλειά και όχι για κολοβάρεμα.

Ο δήμος να τοποθετήσει ή να επανατοποθετήσει τα περιοριστικά κάγκελα στα πεζοδρόμια και γίνει όπου χρειάζεται διαπλάτυνση.

Μα η ανοχή στην παράνομη στάθμευση είναι πολιτική επιλογή του Δημάρχου (το ίδιο έκανε κι ο Λογοθέτης). Αν θελήσει ο Δήμαρχος να αδιάσουν τα πεζοδρόμια και οι πεζόδρομοι, μπορεί να γίνει σε 5 λεπτά. Όμως θα ξεσηκωθούν διάφοροι που σήμερα βολεύονται μ' αυτή την κατάσταση.
Link to comment
Share on other sites

πηγη: enet.gr

 

Υπογειοποιείται ο «υπόγειος», προχωρά το τραμ

 

«Υπόγειο» τον λέμε, αλλά μόνον υπόγειος δεν είναι ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, αφού το μεγαλύτερο τμήμα του βρίσκεται στην επιφάνεια, προκαλώντας αρκετές δυσκολίες. Για την περιοχή του Πειραιά φαίνεται πως δρομολογείται λύση, καθώς χθες ο Μιχ. Λιάπης εξήγγειλε ότι θα προκηρυχτεί η μελέτη για την υπογειοποίηση 2,5 χιλιομέτρων της γραμμής από το Νέο Φάληρο ώς το λιμάνι.

 

Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ένας ακόμη σταθμός, στο ύψος του εργοστασίου του Κεράνη, ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι κάτοικοι της γύρω περιοχής. Οσον αφορά τη σήραγγα από το Μοναστηράκι ώς την Ομόνοια, δημοπρατείται σύντομα το έργο για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής, ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα λειτουργίας των συρμών.

 

Κατά τον υπουργό Μεταφορών, στο πρώτο εξάμηνο του 2007 θα έχει ολοκληρωθεί η πολυαναμενόμενη επέκταση του τραμ από το Κολυμβητήριο Γλυφάδας προς τη Βούλα. Επίσης, λύση έχει βρεθεί και για την επέκταση προς τον Πειραιά, όπου κατά πάσα πιθανότητα θα προκριθεί η λύση της χάραξης της γραμμής μέσω της Γρηγ. Λαμπράκη. Σύμφωνα με τον Μιχ. Λιάπη, για το θέμα έχει επιτευχθεί συμφωνία τόσο με την απερχόμενη όσο και με τη νεοεκλεγείσα δημοτική αρχή του Πειραιά και δεν αναμένονται άλλα απρόοπτα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην περάσει πάνω από τον υπογειοποιημένο ηλεκτρικό η έξοδος των αυτοκινήτων, και θα πρέπει να περάσει το τραμ. Συνήθως τα ΜΜΜ θα πρέπει να περνάνε από όσο πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές γίνεται, ενώ οι οδικοί άξονες από περιοχές που προκαλούν τη λιγότερη όχληση. Η κυκλική διαδρομή μου φαίνεται πολύ κακή λύση. Ακόμα χειρότερα, δεν θα γίνουν τα περισσότερα από τα έργα αναβάθμισης των οδών Τζαβέλλα, Λαμπράκη και Γεωργίου, καθώς και η ανάπλαση της πλατείας Κοραή όπως προβλεπόταν στο αρχικό σχέδιο.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι Ελληνικη πατεντα αυτη, τραμ το οποιο περναει απο αραιοκατοικημενες περιοχες παραλληλα με αλλα μεσα μεταφορας. Η αρχικη χαραξη ηταν η καλυτερη. Αυτη η μονη γραμμη σε Ηρωων Πολυτεχνειου και Λαμπρακη μου καθεται ασχημα.

 

Αυτη η προεκταση προς Βουλα γιατι κανει 10 χρονια; Περασα πριν ελαχιστες ημερες και θα ελεγα πως...εχει πολυ ψωμι ακομα το πραγμα.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι Ελληνικη πατεντα αυτη, τραμ το οποιο περναει απο αραιοκατοικημενες περιοχες παραλληλα με αλλα μεσα μεταφορας. Η αρχικη χαραξη ηταν η καλυτερη. Αυτη η μονη γραμμη σε Ηρωων Πολυτεχνειου και Λαμπρακη μου καθεται ασχημα
Τελικά η χάραξη δεν θα είναι από Ηρώων Πολυτεχνείου, αλλά από Γούναρη !! Δηλ. αυτός που παίρνει το τραμ από το Δημοτικό, θα μπορεί να κατευθυνθεί μόνο προς το ΣΕΦ, και όχι προς το Πέραμα, όταν αργότερα η γραμμή επεκταθεί προς τα κει. Ειλικρινά δεν τις καταλαβαίνω αυτες τις πατέντες. Τελικά θα γίνει μια τρύπα στο νερό, και θα λένε τα ίδια παραμύθια. Ότι το μέσον απέτυχε. κλπ κλπ. Μα φυσικά, αλλά δεν φταίει το μέσον, αλλά οι ανεγκέφαλοι που βάζουν σε πρώτη προτεραιότητα το ΙΧ.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο πρώτο εξάμηνο του 2009 αναμένεται να λειτουργήσει η επέκταση του τραμ από το Νέο Φάληρο στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ ώς το ερχόμενο καλοκαίρι οι συρμοί θα τερματίζουν τη διαδρομή τους στη Βούλα.

 

Σύμφωνα με στελέχη της Τραμ Α.Ε., τα αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή της Γλυφάδας καθυστέρησαν σημαντικά την ολοκλήρωση της επέκτασης προς το Ασκληπιείο, που απέχει μόλις 800 μέτρα από το σημερινό τέρμα της γραμμής στη Γλυφάδα.

 

Σχετικά με την πολυσυζητημένη επέκταση μήκους 2,5 χλμ. στον Πειραιά, η Τραμ Α.Ε. έχει υποβάλει δύο εναλλακτικές προτάσεις για τη χάραξη και η τελική απόφαση θα ληφθεί τον Ιανουάριο από το νέο δημοτικό συμβούλιο του δήμου, που αναλαμβάνει καθήκοντα την Πρωτοχρονιά. Πάντως, τα συνεργεία δεν πρόκειται να ξεκινήσουν εργασίες πριν από το ερχόμενο φθινόπωρο και -εκτός απροόπτου- το τραμ θα κάνει και πάλι την εμφάνισή του στους δρόμους του επινείου σε περίπου 2,5 χρόνια από σήμερα.

 

50.000 επιβάτες σήμερα

 

Φαίνεται πως το τραμ έχει γίνει συνήθεια αρκετών κατοίκων του Λεκανοπεδίου αφού το χρησιμοποιούν σήμερα περισσότεροι από 50.000 επιβάτες, με αποτέλεσμα, κυρίως τις πρωινές ώρες αιχμής, αρκετοί συρμοί να... ξεχειλίζουν από κόσμο. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού η εταιρεία πρόκειται τις επόμενες εβδομάδες να δρομολογήσει επιπλέον συρμούς στο τμήμα μεταξύ Π. Φαλήρου και Συντάγματος, ενώ, εκτός του Πειραιά, εξετάζεται και η δημιουργία μιας νέας γραμμής από τον σταθμό του Φιξ στις Τζιτζιφιές μέσω της λεωφ. Θησέως, ώστε να εξυπηρετηθεί η περιοχή της Καλλιθέας. Για την Αθήνα, πάντως, οι υπεύθυνοι της Τραμ Α.Ε. κρατούν σχετικά κλειστά τα χαρτιά τους, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο επεκτάσεων προς το Παγκράτι και τα Πατήσια. Ωστόσο, όλοι γνωρίζουν πως τον τελευταίο λόγο θα έχει ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, ο οποίος, ως γνωστόν, δεν είναι και ο φανατικότερος θιασώτης του μέσου.

 

πηγη: Ελευθεροτυπια

 

Ποιες ειναι οι δυο ενναλακτικες προτασεις; Γνωριζει κανεις;

Link to comment
Share on other sites

Ποιες ειναι οι δυο ενναλακτικες προτασεις; Γνωριζει κανεις;

Η μια από Γραμμές Ηλεκτρικού-Λαμπράκη-Γεωργίου-Δημοτικό-Πλ.Καραϊσκάκη, και η άλλη από Γραμμές Ηλεκτρικού-Ηρ.Πολυτεχνείου-Δημοτικό-Πλ.Καραϊσκάκη.

 

Απ' όσο καταλαβαίνω η ιδέα για κυκλική διαδρομή απορρίπτεται (ήταν εντελώς γελοία).

Φυσικά, η καλύτερη διαδρομή είναι από Γρ. Λαμπράκη. Αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερα να το περάσουν από Τζαβέλλα σύμφωνα με την αρχική χάραξη, και να χρησιμοποιήσουν την υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ για να διευρύνουν την έξοδο των αυτοκινήτων προς τον Κόμβο του Φαλήρου.

Link to comment
Share on other sites

Τα καλα νεα ειναι πως επιτελους δεν θα εχουμε την αχρηστη κυκλικη διαδρομη. Η Γρηγοριου Λαμπρακη μου φαινεται για πιο πιθανη. Διελευση απο Τζαβέλα τη ξεχναμε, νομιζω πως ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας μετα απο τις διαμαρτυριες που ειχαν προκυψει.

 

Η δημιουργια γραμμης απο τις Τζιτζιφιες προς Φιξ νομιζω πως θα εξυπηρετησει πολυ μα πολυ κοσμο!!

Link to comment
Share on other sites

Τα καλα νεα ειναι πως επιτελους δεν θα εχουμε την αχρηστη κυκλικη διαδρομη. Η Γρηγοριου Λαμπρακη μου φαινεται για πιο πιθανη. Διελευση απο Τζαβέλα τη ξεχναμε, νομιζω πως ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας μετα απο τις διαμαρτυριες που ειχαν προκυψει.

Η δημιουργια γραμμης απο τις Τζιτζιφιες προς Φιξ νομιζω πως θα εξυπηρετησει πολυ μα πολυ κοσμο!!

Πράγματι η διέλευση από Λαμπράκη είναι η πιο καλή ανάμεσα στις δυο που προτείνονται. Πάντως ελπίζω να μην ανεβάσουν τη γραμμή από τη γνωστή γέφυρα, αλλά να την πάνε από Πειραιώς ώστε να εξυπηρετηθούν και τα Καμίνια. Διαφορετικά, όλη η κίνηση των αυτοκινήτων προς τον κόμβο του Φαλήρου θα περάσει από την Τζαβέλλα και θα είναι εις βάρος και του κυκλοφοριακού και των κατοίκων.

 

Η διέλευση από Καλλιθέα μέσω Θησέως θα είναι πράγματι πολύ μεγάλη εξυπηρέτηση, αλλά περίμενε να δεις τι κλάψα έχει να πέσει όταν θα ξυρίσουν τα παρκαρισμένα.

Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

Η επέκταση για Παγκράτι πότε προβλέπεται να συζητηθεί και πότε να λειτουργήσει? Μήπως έχει σχεδιαστεί στο περίπου?

Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

Η επέκταση για Παγκράτι πότε προβλέπεται να συζητηθεί και πότε να λειτουργήσει? Μήπως έχει σχεδιαστεί στο περίπου?

Δε νομίζω να υπάρχει κάποια σχετική μελέτη. Αλλά και να υπάρχει, σπάνια εφαρμόζεται προτού της αλλάξουν τα φώτα στις αλλαγές. Δες το χάλι μας στο Πειραιά. Ψάχνουν τώρα να βρουν πατέντες ώστε να περάσει το τραμ από περιοχές που να μη μένει κανείς. Το ποιος θα το χρησιμοποιεί τους είναι εντελώς αδιάφορο.
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να γίνει ένας καλός σχεδιασμός τραμ-μετρό με την νέα δημοτική αρχή ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα.

Για το μετρό σχεδιάζουν να κάνει 6-7 στάσεις στην περιοχή του Πειραιά και θα φτιαχτεί απο κονδύλια του Γ' ΚΠΣ.

Θα ήθελα να αναφερθώ και στην απερχόμενη δημοτική αρχή.

Ο Πειραιάς τον τελευταίο καιρό θυμίζει εποχές που ο Αγραπίδης "έκραζε" την τότε παράταξη Λογοθέτη το '98 πως ο Πειραιάς είναι σαν την Καλκούτα.

Εδώ και 4χρόνια ο Πειραιάς είναι γνωστό πως είναι η πιο βρώμικη πόλη της Ελλάδας, μην ξεχνάμε κί ολας το ρεζίλεμα του 2004 με την Ολυμπιακή Φλόγα...!

Το αποκορύφωμα βρώμιας και πλήρης εγκατάλειψης ήρθε την μεταεκλογική περίοδο.

Οι "διαλεκτοί" υπάλληλοι του Δήμου αρνούνται να σκουπίζουν δρόμους και να μαζεύουν σκουπίδια(γιατί τα μάζευαν τόσο τακτικά παλιότερα? :lol: ).

 

Οι οδηγοί των απορριματοφόρων αρνούνται να δουλέψουν ενώ η υπηρεσία φυλακών καθαριότητας αρνήται να δώσει εξηγήσεις.

Είναι όντως δύσκολο μετά απο τόσα χρόνια να δουλέψουν όλοι αυτοί όταν έχουν συνηθίσει να πληρώνονται χώρις να δουλεύουν και να κοιμούνται ή να γεμίζουν την καφετέριες της πλατείας Κοραή κρύβοντας σκούπες και φαράσια πίσω απο τα καφάο του ΟΤΕ.

 

Οι μαγαζάτορες της οδού Σωτήρος, Ηρωών Πολυτεχνείου κ.α διαμαρτύρονται για επιδρομή αρουραίων.

 

Έχει διαταχθεί προκαταρκτική έρευνα για αυτό το χάλι ενώ εκκρεμουν και άλλες υποθέσεις για ύποπτες αναθέσεις έργων και για κατα σπατάληση του δημοτικου χρήματος.

Αξίζει να επισυμανθεί πως μια καλή μικρή μερίδα υπαλλήλων του δημού δεν γνώρισε ποτέ κάποιους συνάδελφους τους που υπάρχουν στην λίστα με χαρακτηριστικό παράδειγμα το 60% των φυλακών καθαριότητας και νυκτοφυλάκων δεν γνωρίσε ποτέ το άλλο 40%.

Συν τοις άλλοις φέτος ο Δήμαρχος Πειραιά κατάφερε να γελάει πάλι όλη Ελλάδα που ο Πειραιάς είναι η μοναδική πόλη στην Ελλάδα που δεν στόλισε δέντρο.

Αν είχαμε εκλογές την άνοιξη θα είχαμε δέντρο, συναυλίες κτλ???

 

Πριν απο 8 χρόνια η απερχόμενη δημοτική αρχή παρέλαβε μια πόλη καταχρεωμένη και βρώμικη και σήμερα παραδίδει μια πόλη καταχρεωμένη και πολή βρώμικη.

 

Συγχαρητήρια, δεν άλλαξε τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:) Η μοναδική εφικτή λύση μέσου σταθερής τροχιάς. Στη Μασσαλία, μεγάλο λιμάνι επίσης, το τραμ επεκτείνεται γενναία...Αν εφαρμοστεί όπως έξω...με χώρους (υπόγειους ή υπέργειους) στάθμευσης κοντά σε κομβικές στάσεις...με εφαρμογή (απαραίτητη) της εγκεκριμένης κυκλοφοριακής μελέτης του Δήμου (μονοδρομήσεις Λαμπράκη, Ηρώων Πολυτεχνείου κλπ). με αναδιάρθρωση των γραμμών ΟΑΣΑ. Στην Γεωργίου Α θα υπάρχει μόνο τραμ. Το τρόλεϋ θα πάει αλλού ή θα καταργηθεί...άμεση σύνδεση του λιμανιού με τον ΠΑΘΕ τουλάχιστον μέσω Σχιστού να μην περνούν τα βαρέα και (ανθυγιεινά) μέσα από την πόλη...έτσι ναι...ο Πειραιάς θα γίνει ανθρώπινος...

 

Οσο για το Μετρό, ως μηχανικός, το βλέπω χλωμό...τουλάχιστον από εκεί που θέλουν να το περάσουν...Μετρό σύριζα σε μυχό λιμανιού δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο! Αν βρήκε πατέντα ο Σουφλιάς αλλάζει...ωστόσο, μαγικά δεν γίνονται...κι η Ευαγγελίστρια, γεωλογικά σαθρά εδάφη έχει...εκείνο που προβλέπω τελικά είναι ότι το τραμ θα επεκταθεί ως τα Ταμπούρια να συναντήσει το Μετρό...και μεγάλη τιμή θα του κάνει!:p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

;) Η "αράχνη" τελικά δεν μας τα λέει καλά...τι είναι πάλι αυτά που δήλωσε προχθές ότι για να πάει το τραμ στον Πειραιά πρέπει να υπογειοποιηθεί ο ΗΣΑΠ από Νέο Φάληρο έως Πειραιά...και πότε θα γίνει αυτό; σε καμμιά εκατοστή τέρμινα;

Τι έγινε; Αγραπίδης το παίζει;

 

απλούστατα, ας παρακάμψουν την Τζαβέλλα από Τροχιοδρόμων έως Λαμπράκη και από κεί Γεωργίου και πλατεία Καραϊσκάκη...πώς θα το πάει δηλαδή, από Γούναρη; χωρίς να εξυπηρετεί το κέντρο του Πειραιά;!!!

 

γιατί ο 2.13 μ γίγας δεν προωθεί ταυτόχρονα τη σύνδεση του Πειραιά με τον ΠΑΘΕ μέσω Σχιστού (κατασκευάζεται εδώ και 25 χρόνια ο παραλιακός κι ακόμη!!!) και τις μονοδρομήσεις στον Πειραιά;...

 

πώς ξηγιέται έτσι;...τελικά ανέκαθεν προτιμούσα τον Γκάλη τον Θεό κι απ' ό,τι φαίνεται, καλά έκανα!

Link to comment
Share on other sites

καλα συγνωμη τοσο ευκολο νομιζεις πως ειναι? το τρολευ ειναι απο μονο του ενα μεγαλο εμποδιο με τις ηλιθιες ρευματικεσ γραμμες του που θα εμποδισει σιγουρα

δευτερον για να παει ταμπουρια μερια πρεπει να περασει απο αλλες γραμμες που θα εχουν σε λιγο καιρο παντογραφους εκτως και αμα το πανε παραλιακα απο δραπετσωνα και να μεινουμε εμεις με το ***** στο χερι

τριτον μπορουσαν να το περασουν επανω απο τις παλιες γραμμες του τραμ ωστε να ειναι πιο γραφικο αλλα δεν το κοβω....

οτι και να γινει παντως χαμενοι θα βγουμε αυτο ειανι το σιγουρο

Link to comment
Share on other sites

;) Η "αράχνη" τελικά δεν μας τα λέει καλά...τι είναι πάλι αυτά που δήλωσε προχθές ότι για να πάει το τραμ στον Πειραιά πρέπει να υπογειοποιηθεί ο ΗΣΑΠ από Νέο Φάληρο έως Πειραιά...και πότε θα γίνει αυτό; σε καμμιά εκατοστή τέρμινα;

Τι έγινε; Αγραπίδης το παίζει;

 

απλούστατα, ας παρακάμψουν την Τζαβέλλα από Τροχιοδρόμων έως Λαμπράκη και από κεί Γεωργίου και πλατεία Καραϊσκάκη...πώς θα το πάει δηλαδή, από Γούναρη; χωρίς να εξυπηρετεί το κέντρο του Πειραιά;!!!

Απ’ όσα μου έγραψε ο Μπελαβίλας που ασχολείται πιο συστηματικά με το θέμα, στο φόρουμ του «Λιμανιού της Αγωνίας», η χάραξη είναι προς το παρόν υπό εξέταση και τίποτα δεν είναι ακόμα βέβαιο.

 

Ο Φασούλας, αν και συμπαθέστατος κατά τα άλλα, μου δίνει την εντύπωση ανθρώπου χαμένου στο διάστημα σχετικά με τον Πειραιά. Το ερώτημα είναι ποιους συμβούλους έχει, γιατί ο ίδιος δεν φαίνεται να κατέχει το θέμα. Στην πολιτική ισχύει συνήθως ότι, ο δυνάμενος να εκλεγεί δεν μπορεί να κυβερνήσει, και ο δυνάμενος να κυβερνήσει δεν μπορεί να εκλεγεί. Ελπίζω ο Παναγιώτης να μπορέσει και να διοικήσει το δήμο σωστά. Θα δούμε, μην τον γλωσσοτρώμε ακόμα δεν κάθισε στην καρέκλα του δημάρχου.

 

Η πλήρης απάντηση του Μπελαβίλα είναι η παρακάτω:

 

Σε ότι αφορά το Τραμ. Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο ακόμη δεν υπάρχει οριστικό σενάριο. Αυτό, γιατί το οριστικό σενάριο εξαρτάται άμεσα από το θέμα της υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ. Αν δηλαδή η υπογειοποίηση διαρκέσει 5 χρόνια ή βρει ανυπέρβλητα εμπόδια αυτό παρασέρνει και το Τραμ. Επίσης μετά τις απρόβλεπτες αποφάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ για γραμμή Μετρό στην Ευαγγελίστρια και όχι στην Πειραϊκή, όπως επίσης μετά την κατασκευή του νέου σταθμού του Προαστιακού στα Καμίνια ο κυκλοφοριακός χάρτης ήλθε τα πάνω-κάτω.

Μπορώ να σε ενημερώσω ότι το ΕΜΠ επανεξέτασε το σύνολο των προτάσεων με αυτά τα νέα δεδομένα και τις επόμενες ημέρες παραδίδει την πλήρη μελέτη με όλα τα σενάρια και την ιεράρχηση τους.

Δεν γνωρίζω τι θα κάνει το Δημοτικό Συμβούλιο. Πάντως η προαναγγελία στις εφημερίδες συζήτησης μέσα στον Δεκέμβριο στο ΔΣ, όπως και τα σενάρια που εμφάνισαν με χάρτες ή περιγραφές για τη διέλευση του Τραμ απείχαν από την πραγματικότητα.

Το Λιμάνι της Αγωνίας όπως γνωρίζεις έκανε καμπάνια για το τραμ, το ανέδειξε σε κεντρικό θέμα μέσα στις εκλογές. Νομίζω ότι καλό είναι να περιμένουμε λίγο να κατασταλάξουν οι ιδέες σε πραγματικά δεδομένα. Και να απαντηθούν βασικά τεχνικά ζητήματα, όπως για παράδειγμα το ζήτημα της μικρής πλάγιας γέφυρας της Λαμπράκη ή του μήκους της βύθισης του ΗΣΑΠ.

Ελπίζω ότι αυτό θα έχει συμβεί μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου και θα είμαστε σε θέση όλοι και το Λιμάνι να συζητήσουμε και να φέρουμε το Τραμ στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Απ’ όσα μου έγραψε ο Μπελαβίλας που ασχολείται πιο συστηματικά με το θέμα, στο φόρουμ του «Λιμανιού της Αγωνίας», η χάραξη είναι προς το παρόν υπό εξέταση και τίποτα δεν είναι ακόμα βέβαιο.

 

Ο Φασούλας, αν και συμπαθέστατος κατά τα άλλα, μου δίνει την εντύπωση ανθρώπου χαμένου στο διάστημα σχετικά με τον Πειραιά. Το ερώτημα είναι ποιους συμβούλους έχει, γιατί ο ίδιος δεν φαίνεται να κατέχει το θέμα. Στην πολιτική ισχύει συνήθως ότι, ο δυνάμενος να εκλεγεί δεν μπορεί να κυβερνήσει, και ο δυνάμενος να κυβερνήσει δεν μπορεί να εκλεγεί. Ελπίζω ο Παναγιώτης να μπορέσει και να διοικήσει το δήμο σωστά. Θα δούμε, μην τον γλωσσοτρώμε ακόμα δεν κάθισε στην καρέκλα του δημάρχου.

 

Η πλήρης απάντηση του Μπελαβίλα είναι η παρακάτω:

 

Σε ότι αφορά το Τραμ. Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο ακόμη δεν υπάρχει οριστικό σενάριο. Αυτό, γιατί το οριστικό σενάριο εξαρτάται άμεσα από το θέμα της υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ. Αν δηλαδή η υπογειοποίηση διαρκέσει 5 χρόνια ή βρει ανυπέρβλητα εμπόδια αυτό παρασέρνει και το Τραμ. Επίσης μετά τις απρόβλεπτες αποφάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ για γραμμή Μετρό στην Ευαγγελίστρια και όχι στην Πειραϊκή, όπως επίσης μετά την κατασκευή του νέου σταθμού του Προαστιακού στα Καμίνια ο κυκλοφοριακός χάρτης ήλθε τα πάνω-κάτω.

Μπορώ να σε ενημερώσω ότι το ΕΜΠ επανεξέτασε το σύνολο των προτάσεων με αυτά τα νέα δεδομένα και τις επόμενες ημέρες παραδίδει την πλήρη μελέτη με όλα τα σενάρια και την ιεράρχηση τους.

Δεν γνωρίζω τι θα κάνει το Δημοτικό Συμβούλιο. Πάντως η προαναγγελία στις εφημερίδες συζήτησης μέσα στον Δεκέμβριο στο ΔΣ, όπως και τα σενάρια που εμφάνισαν με χάρτες ή περιγραφές για τη διέλευση του Τραμ απείχαν από την πραγματικότητα.

Το Λιμάνι της Αγωνίας όπως γνωρίζεις έκανε καμπάνια για το τραμ, το ανέδειξε σε κεντρικό θέμα μέσα στις εκλογές. Νομίζω ότι καλό είναι να περιμένουμε λίγο να κατασταλάξουν οι ιδέες σε πραγματικά δεδομένα. Και να απαντηθούν βασικά τεχνικά ζητήματα, όπως για παράδειγμα το ζήτημα της μικρής πλάγιας γέφυρας της Λαμπράκη ή του μήκους της βύθισης του ΗΣΑΠ.

Ελπίζω ότι αυτό θα έχει συμβεί μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου και θα είμαστε σε θέση όλοι και το Λιμάνι να συζητήσουμε και να φέρουμε το Τραμ στον Πειραιά.

 

Η υπόθεση με την ξαφνική αλλαγή της χάραξης του Μετρό από τον Φεβρουάριο του 2006, εντυπωσίασε μεν πολλούς, ωστόσο κανείς δεν αναρωτήθηκε αν είναι επί της ουσίας εφικτή. Επειδή ήμουν άριστος στην Εδαφομηχανική στο Πολυτεχνείο, πληροφορώ ότι:

Μετρό σύριζα σε μυχό λιμανιού, όπως θέλουν να το περάσουν εδώ, δεν υπάρχει πουθενά, μα πουθενά στον κόσμο. Τα εδάφη είναι λάσπες και προσχώσεις. Σε τι βάθος πρέπει να πάει για να βρει υγιές έδαφος θεμελίωσης; Μετροπόντικας αδύνατο να δουλέψει υπό τέτοιες συνθήκες...με ανοικτό όρυγμα, για πόσα χρόνια θα παραλύσει το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά; Απορώ, ένας τεχνικός σύμβουλος του νέου Δημάρχου, γιατί δεν έθεσε αυτά τα ερωτήματα...ο Σουφλιάς παίζει παιχνίδι εις βάρος του τραμ...γιατί και η Αττικό Μετρό γνωρίζει κατά βάθος ότι η λύση που πρότειναν είναι εντελώς ανέφικτη τεχνικά και σε σχετικό ακαδημαϊκό μάθημα αν πρότειναν τέτοια μπαρούφα θα έμεναν μεταξεταστέοι από χέρι...

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Η υπόθεση με την ξαφνική αλλαγή της χάραξης του Μετρό από τον Φεβρουάριο του 2006, εντυπωσίασε μεν πολλούς, ωστόσο κανείς δεν αναρωτήθηκε αν είναι επί της ουσίας εφικτή.

Αυτό που λες μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση και μένα. Και είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό ότι κανείς από τους γεωτεχνικούς του ΕΜΠ δεν έχει βγει να πει οτιδήποτε. Έστω να επισημάνει τα μεγάλα τεχνικά προβλήματα μιας τέτοιας χάραξης.

 

Στα χαρτιά είναι εύκολο να σχεδιάζεις ότι πορεία θέλεις. Πιθανότατα μάλιστα ο Σουφλιάς να μείνει στην ιστορία ως ο πολιτικός που εμπνεύστηκε την είσοδο του μετρό στο κέντρο Πειραιά. Ίσως και να υλοποιηθεί μετά από 100 χρόνια, σαν την γέφυρα Ρίο-Αντίρριο, που πήρε το όνομα του Τρικούπη.

 

Με το ρυθμό πάντως που επεκτείνεται το μετρό, θα φτάσει στα Ταμπόυρια το 2030, και μάλλον είμαι πολύ αισιόδοξος. Μέχρι τότε θα έχουν αλλάξει χάραξη καμιά δεκαριά φορές τουλάχιστον. Από κει και πέρα βλέπουμε.

 

Πάντως τώρα τη ζημιά στο τραμ θα την κάνει.

Link to comment
Share on other sites

στον Πειραιά το τραμ με μονή γραμμή(!!) για να μην πιάνει πολύ χώρο...η Τροχιοδρόμων για 1500 μ έως τον Κεράνη θα σκεπαστεί...και μετά δακτύλιος εισόδου Ηρώων Πολυτεχνείου, Β. Γεωργίου (τού ξάφρισαν και τ'ασημικά!), πλατεία Καραισκάκη και επιστροφή Β. Γεωργίου, Λαμπράκη, Τροχιοδρόμων, ΣΕΦ. Το τρόλευ 20 μεταφέρεται 2ας Μεραρχίας(;)...ελπίζω να κάνουν πριν τις μονοδρομήσεις...απορώ πώς θα πάει μετά το τραμ Πέραμα και Πειραική...

 

Ο Φασούλας μάλλον κάποιο τέτοιο ημίμετρο θα δεχθεί...Ελλάς είναι να γελάς!:lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...